habib

پاسخ های ارسال شده در انجمن

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 195)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • در پاسخ به: محمدرسول الله جانشین ندارد #26105

    habib
    مشارکت کننده

    پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم خاتم انبیا بوده و با توجه به اکمال دین و اتمام نعمت و رضایت الهی بر تعیین دین اسلام جانشین در امر ابلاغ و نزول وحی معنی ندارد.

    آیه شریفه 100 توبه تکلیف را مشخص کرده و جماعت مسلمین را به صراحت و فصاحت تمام بیان کرده:

    1-سابقون الاولون من المهاجرین و الانصار

    2-و الذین اتبعوهم باحسان

    وقتی کلام الله خود را در امر دین و هدایت کافی و محفوظ و کامل اعلام صریح دارد و حتی در تایید عترت و اهل بیت علیهم السلام روایت نبوی بر عدم افتراق ایشان با قرآن موکد می شود،چه عاملی سبب می شود که کتاب هایی چون کافی و من لایحضرالفقیه و استبصار و التهذیب بر آن ارجح می شوند و آیات مبین قرآن که ثقل اکبر میراث نبوی است غیر قابل فهم و محتاج تاویلات باطنی مشتی بیمار دل از خدا بی خبر شود؟

    قرآن معجزه رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است.و ضمانت حفظ آن را الله جل جلاله و تعالی نموده و بی کم و کاست و کامل در اقصی نقاط عالم در دسترس است.

    شخص نبی مکرم صلی الله علیه و آله و سلم و همه ائمه اهل بیت علیهم السلام و همه اولیای الله رضی الله عنهم اجمعین در تایید و درستی کلام خود قرآن کریم را شاهد و معیار قرار داده اند و به آن توصیه کرده اند.

    تبعیت از ائمه اهل بیت علیهم السلام توصیه قرآن است همانگونه که تبعیت از سابقون الاولون و الذین اتبعواهم باحسان.

    ائمه و اولیا دین جدیدی نیاورده اند آنچنانچه مدعیان کذاب ادعا دارند و القا می کنند.

    ائمه و اهل بیت تابع سنت نبوی و قرآن بوده اند و در تایید گفتار و تواصی و تذکره شان به آنها استشهاد می کردند.

    فریب خوردگان شیاطین و نفس اماره و عاجزان مفتون ابلیس در راه خطا و خیانت خود را هلاک کردند و بدعت در دین مرضی الله سبحانه و تعالی گذاشتند و همه را چون خود احمق فرض کردند و احمق تر از آنها تابعین کورشان.

    در پاسخ به: ایا عمر در غذیر با علی بیعت کرده ؟ #26093

    habib
    مشارکت کننده

    بنام خدا

    السلام علی عبادالله الصالحین

    اساسا” طرح چنین مباحث و شبهاتی به تنهایی نمی تواند گره کور جهالت و گمراهی متعصبان مقلد محض و محصور و مسحور در دام خرافه و اباطیل را باز کند.
    چرا که عناد و کینه منبعث از خفقان و شستشوی مغزی سدی به ظاهر غیر قابل نفوذ به سمت تفکر سالم و عاقلانه در گرفتاران و اسیرانش ایجاد میکند.
    تمام نیروی چنین جماعاتی در اثبات پیش فرض هایی که در اصل دین ثابت نیستند متمرکز است.
    از این روی با تبعیت کور، موروثی، و القاشده در گرداب جهل غوطه ورند.
    مفاهیم دینی و اصول مسلم اسلام مشخص، منطقی، معقول و روشن است.
    و این مفاهیم به روشنی در کتاب و سنت مذکور است.
    اساس تفکرات بدیع و ضاله از اقامه بر اشخاص و غلو و تنقیصات معمول در این مقوله نشات می گیرد. لذا به عینه می بینیم به انواع حیله و ترفند متوسل می شوند تا بر پیش فرض هاشان در داوری های بی اساس و باطل خود مهر تاییدی پیدا کنند.
    با توجه به تجربه شخصی و طی دوران قابل توجهی از عمر در فضای متاثر از آیین خرافی و ضاله و بشر بنیاد مدعی تشیع که دمادم با تضادها و معضلات اعتقادی موروثی دست و پنجه نرم کرده ام، مانع اصلی فهم درست و رهایی از تعصبات بد تر از جاهلیت ما قبل اکمال دین اسلام را در جماعت مدعی جز در تاویلات باطل مبتنی بر خیانت در گزارش تاریخ و فرد محوری شرک آلود تر از بت پرستی نمی دانم.
    لذا دیده می شود که اصلی ترین و مهمترین محور مباحث مطروحه از ناحیه این بیچارگان در حد انحصار، حول داوری اشخاص درگذشته و در قالب مجعولات شگفت انگیز و انتزاعی جریان دارد. و به هیچ وجه از این موضع جدا نمی شوند.
    تا راه تحمیل هر باور باطلی را بر خود و دیگران باز کنند.
    تا متون اصیل دینی را دور بزنند و میراث اسلاف ضال خود را پاسداری کنند.
    تا هر کم کاری و انحراف خود را بر اساس منقولات عجیب و غریب و متکثر و متنوع و متضاد و متنافر و مجعول توجیه کنند و خود و دیگران را گول بزنند.
    تا دکان داران دین فروش را در استثمار فربه تر کنند و جماعت تحت نفوذشان را بیش از پیش در منجلاب فقر و جهل و فساد و خفقان غرق کنند.
    تا با پرستش زخارف دنیا عظمت و شکوه راستین الله جل جلاله را کور باشند و دلخوش به لعبت ها و زیورهای فتنه انگیز امثال آنچه بر قبور منتسب به اهل بیت علیهم السلام می بندند باشند. و از گوهر ارزشمند وجود خود که جایگاه یاد خدایی است که تمام اولیای راستین در ابلاغ و ارشاد آن جان و مال خود را گذاشتند غافل شوند.
    تا امروزشان را فدای افسانه های دروغین و غلو و تنقیصات کنند و تنور کینه و افتراق را هر چه تند تر کنند و غافل از سوزش دماغ خود در اضطرار خود ساخته، هویت و فطرت خدادادی خود را فراموش کنند و ………
    تا آتش انتقام را آب حیات پندارند و زلال حقیقت را بر خود حرام کنند.
    تا ……………………………….

    در پاسخ به: آیه غار و سوالات ! #25650

    habib
    مشارکت کننده

    کافر همه را به کیش خود پندارد.
    تبعبت از افراد در هر مقام و جایگاهی مستلزم دانش لازم و باور قلبی است.
    و صرف تبعیت و تقلید کور از عمل منتسب به افراد مخصوصا” بزرگان دینی با توجه به در خطای نقل و حتی فردی و مواردی چون شرایط خاص ارتکاب و غیره کار عاقلانه و درستی نیست.
    مخصوصا” با وجود افراد مغرض و جاهل که بر اساس حسادت و بخل و پیروی از هوایای نفسانی و شیطانی در افترا به بزرگان دینی خیانت هاشان به اثبات رسیده.
    ثابت است هر کجا نقل و انتساب عمل شاذ و خلاف به افراد که غالبا” بدون نتیجه گیری معقول رخ می دهد،نیت شیطانی و فتنه انگیز و حد اقل غافلانه قائل روشن می شود.
    لذاست که جمهور مسلمین از هر قول و عمل منافی مبانی دینی علی الخصوص قرآن کریم، پرهیز دارند.حتی اگر منتسب به شخص رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم باشد.

    در پاسخ به: زبیر و قتل عثمان #25649

    habib
    مشارکت کننده

    خوب است فارغ از صحت و سقم مطالبی که به افراد نسبت می دهیم به نفس عمل و نتیجه ممکن آن اندیشید.
    محکوم کردن افراد کاری است که حاصلی ندارد و عاقل همواره به دنبال اصلاح است و عبرت از تاریخ.
    قدر مسلم هر کس در هر مقام و جایگاهی مصون از خطا نیست و هیچ عاقلی از نقل اشتباه،خیانت و هر عمل نادرست منتسب به افراد در هر مقام تبعیت نخواهد کرد.
    از این روی است که ضالین مدعی را عاقل دانستن خطاست.چرا که تنها به ذکر و افترای عمل به شخص اکتفا می کنند و خود را و اعمال خود را نمی بینند.

    در پاسخ به: مسح پا در وضو در قران و سنت #25648

    habib
    مشارکت کننده

    همین که به دعا کردن ادعا داری نشانه خوبی است.
    ادامه بده و کمی هم مغز خود را از آکبندی رها کن شاید رستگار شوی.

    در پاسخ به: مسح پا در وضو در قران و سنت #25625

    habib
    مشارکت کننده

    احمق محترم مگه جماعت مسلمین مثل شما مدعیان مغفول و چلمنگ می شود چیزی یگویند و گونه ای دیگر عمل کنند.
    چشمت رو باز کن ببین چه جوری وضو می گیرند.

    در پاسخ به: عمر ،عثمان را بعد از خود بهترین فرد نمی داند #25624

    habib
    مشارکت کننده

    خبث وجود خود و تفرعن ذاتی جماعت خود را علنی کردی.و به فحاشی که اصل آیین ضاله ات هست پناه بردی.
    تو که سواد داری بگو اگر گفته شود :در دوره های اجتماعی شکل اداره جامعه و نوع گزینش رهبری تابع عرف اجتماعی همان عصر است ،نشان بی سوادی گوینده است؟
    تو که با فضولی های احمقانه تصمیم یک رهبر محبوب و مقبول را نه می فهمی و نه توان درک شرایط را نداری باسوادی؟
    اگر سواد با ملاک های التقاطی و کور و تعصبی تو و اربابانت تعریف شود همان به که بی سواد بودن.
    همه انفجارات و دست و پا زدن های تو و گردانندگان امثال تو در توجیه و تحمیل امامت منصوص است.
    و الا چه لزومی دارد که تا دهانتان باز می شود به نوع تعیین خلیفه و فضولی در چگونگی شکل گیری جامعه صدر اسلام که کوچکترین اطلاع واقعی از آن ندارید لجن پراکنی کنید.
    اگر کمی شعور داشتی و دست از هوچی بازی های معمول هم مسلکان خود بر می داشتی و کمی به سلول های خاکستری مغز خود فشار وارد می کردی می فهمیدی که چگونه ملعبه دست مشتی مفتخور شده ای.

    در پاسخ به: مسح پا در وضو در قران و سنت #25603

    habib
    مشارکت کننده

    طبیعی است که غریق در اوهام و خرافات اصل کلام را نفهمد.
    و این که قبر پرست در توجیه شرک خود خیال پردازی کند تعجب ندارد.و کج فهمی و تحریف کلام بزرگان از سوی فرق ضاله تازگی ندارد.
    نص آیات و سنت صحیح نبوی و سیره اولیای دین مخصوصا” ائمه اهل بیت علیهم السلام بر حرمت توسل به قبور صراحت دارد.

    در پاسخ به: عمر ،عثمان را بعد از خود بهترین فرد نمی داند #25602

    habib
    مشارکت کننده

    امامت منصوص توطئه و بدعتی بود که اولین بار توسط ابن سبا یهودی علم شد که با درایت صحابه و اهل بیت در هم شکسته شد.
    اما فریب خوردگانی بر این جهالت و خدعه باقی ماندند.و آثار شوم این بدعت و انحراف را از اواخر خلافت عثمان رصی الله عنه و تمام دوران علی علیه السلام شاهد بودند.
    و نتیجه این تفکر ضد دینی و دروغ بزرگ تاریخی را امروزه شاهدبم و می بینیم که فریب خوردگان و مسحوران این طلسم چه گونه در چرخه کور و ارتجاعی تحمیل خرافات و بدعتهای ضاله در دام هلاکت و کفر و شرک دست و پا می زنند.
    تمام هم و غم مدعی تشیع گرفتار در اوهام و اباطیل ابن سبا و اخلافش در داوری اشخاص خلاصه شده.و تنها هنر آنها و دغدغه ذهنی شان در غلو و تنقیص ابلهانه اشخاص است.
    کافی است که شعار ها و مراسم و افضل عبادات این موجودات را دید تا به عمق فجایع و گمراهی و انحراف شان پی برد.
    یا گرم جشن تولد و اعیاد مبدع خویشند و یا مسحور عزاداری های شرک آلود و ناسپاسانه خود و یا طواف قیور و نذورات بر من دون الله.
    و نهایتا” جدا شدن از جماعت مسلمین و گوش بستن بر نصایح و چشم بستن بر آیات و حقایق الهی.
    تمام نصوص دینی علیه افکار ملحدانه و التقاطی و در یک کلام باطل اینان دلالت صریح دارد.
    و همین سبب اصرار این مفلوکان مضطر است بر توقف بر گزارشات خیانت بار و مقلوب تاریخی.
    تا با مظلوم نمایی و جلب ترحم زندگی انگلی و فنا شده خود را مغفول مانند و چند صباحی بیشتر دکان خمس و صیغه و نذورات مقابر و دین فروشی رواج داشته باشد

    در پاسخ به: لعن پیامبر (ص) بر معاویه و ابوسفیان #25597

    habib
    مشارکت کننده

    از نشانه های حماقت است که انگشت اتهام به سوی دیگران نشانه روی و سه انگشت متوجه خود را نبینی.
    بر فرض صحت قول ایشان امت در گذشته اند.و جزای عملشان نزد باری تعالی محفوظ.تو چه کرده و یا می کنی تا مورد لعنت الله جل جلاله واقع نشوی.
    امان از غفلت و امان از جهل مرکب که هر چه مقلدان کور آیین های ضاله می کشند از این رذائل ناشی می شود.
    تا کی وقت گرانبهای خود را خواهید که در داوری کور و توقف در امور غیر مربوط تلف کنید.
    امید که به خود آیید و عمق جنایت و تخریبی که جوامع غیر موحد چون مدعیان تشیع را همین امروز به ضلالت و هلاکت محض می کشاند در یابید.

    در پاسخ به: مسح پا در وضو در قران و سنت #25596

    habib
    مشارکت کننده

    وقتی حکمی از جانب مسلمین حسب اجماع فقها مقبول و محری است،چه معنایی دارد؟
    ساده ترین و قابل فهم ترین نتیجه این است که چنین روایات منافی با حکم و فعل جاری و مقبول از صحت کافی برخوردار نیستند.
    طرح چنین شبهاتی علیرغم اجماع مسلم، جز حماقت،خیانت و عناد و فتنه قایل چه چیزی را می رساند؟
    شما چاره ای جز تمسک به ادعاهای کذب و منقولات ضعیف و نادر و شاذ ندارید.چرا که نتایج باور ضد دینی تان به اندازه ای روشن است که جز رد ارکان و احکام مسلم دینی و غلو و تنقیص در اشخاص و توقف در خیانت های جعل و نقل مفتری بر اولیای الله دفاعی در برابر موحدین ندارید.
    و این ماهیت اصلی و علت واقعی انحراف و نیت شوم اسلاف خائن یا احمق های بانی و مقلد را می رساند.
    و حق و بازگویی آن به کام شما خوش نمی آید.

    در پاسخ به: عمر ،عثمان را بعد از خود بهترین فرد نمی داند #25595

    habib
    مشارکت کننده

    در دام غفلت بودن و مبتنی بر مفروضات تحمیلی و موروثی باطل سوار شدن حاصلی جز چنین مواضعی ندارد.
    انتخاب خلیفه و امیر مومنان نمایانگر شرایط حاکم است و بسته به آن معین و جاری می شود.
    در حالی که اکمال دین و ختم نیوت و تضمین حفظ دین مرضی حق تعالی مصرح است.
    این ادعا توسط منحرفین و جهال همواره مطرح بوده که در امری اجتماعی بنام نعیین خلیفه و امارت مسلمین خواستار تحمیل بدعنهای خود بودند که با هشیاری امت موحد هم عصر نبی خاتم صلی الله علیه و آله و سلم این توطئه خنثی شد.
    اما تفاله های چنین تفکراتی در اعصار موخر معاندانه و جاهلانه آب را به همان آسیابی هدایت کرده و می کنند که نقش یهودیت مغرض در آن روشن است.

    در پاسخ به: فضیلت عایشه در باب ام المومنین خدیجه #25594

    habib
    مشارکت کننده

    در فضیلت و افضلیت حضرت زهرای بتول شکی نیست و به همان اندازه در خیانت و سوء نیت مدعیان کذاب محبت این بانوی بزرگوار و پاک.
    در مورد رضاع کبیر هم این فتوا استثنایی توسط رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم صادر شده و تعمیم آن بنا بر اجماع علما جایز نیست.
    تنقیص و غلو افراد تنها سلاح احمقانه ایست که مقلدین کور گمراه در توجیه ایاطیل و کفریات خود علم می کنند.
    ولی غافلند از اینکه سیره عملی اهل بیت و صحابه کرام و امهات مومنین رضی الله عنهم اجمعین تابناک تر از آن است که با اقوال و تلبیسات گمراهانی چون روافض و ناصبی ها و خوارج اخلاف شان مکدر شود.

    در پاسخ به: فاسق شراب خوار ولید بن عقبه رضی الله عنه!!! #25587

    habib
    مشارکت کننده

    بد نبود می فرمودید کدام فعل و حکمی علیرغم اجماع مورد ادعایتان صادر شده.
    و آیا اینکه صرف نقل قول فاسق موجب بطلان است؟
    مگر برای صحت قول مبنا و ملاکی جز گوینده وجود ندارد؟

    در پاسخ به: مسح پا در وضو در قران و سنت #25586

    habib
    مشارکت کننده

    کاش کمی از فتنه گری خود می کاستید و از لجاجت احمقانه خود دست می کشیدید و خود را از بند جهل تحمیل شده می رهانیدید.
    و با تکیه بر منقولات نادرست این چنین گستاخانه مسلمات و اجماع علما و ائمه را رد نمی کردید.
    استنباط و استخراج احکام مبتنی بر نص قرآنی و سنت صحیح نبوی است و قول ضعیف و نظرات مفتن تنها ماهیت قائلین را فاش می کند.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 195)