چند سوال از منکرین امامت

Home انجمن ها جانشینی چند سوال از منکرین امامت

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  عبدالحسین در 9 سال، 5 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 39)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #9497

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    برادرم شما از همان شروع بحث اول طلبکارانه و دوم انحرافی وارد بحث شده ای .

    1- در طول تاریخ اسلام بزرگترین علمای شیعه نتوانسته اند امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات قران و آیاتی که مرتبط به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام باشد ثابت کنند مثل آیات نبوت پیامبر اسلام .

    چون مدعی هستند که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر بالاتر از نبوت می باشد !!

    شما اول امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات مرتبط با همان موضوع از قران ثابت کن ، بعدا از منکرین به جای چند سوال هزاران سوال بکن و بهترین داور خوانندگان می باشند که قضاوت می کنند .

    2- به لحاظ اینکه خود شما از همه بهتر می دانید که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام مورد ادعای بنیان گذاران این عقیده از ایات قران که ما محوریت همان موضوع باشد قابل اثبات نیست فریبکارانه همه جا فقط کلمه امامت را به تنهایی به کار می بری و می ترسی که با پسوند آن یعنی منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را به کار ببری .

    و حتی آنقدر ترسیده ای که در سربرگ این تاپیک که باز کرده ای به صورت کامل بنویسی چند سوال از منکرین امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام .

    برادرم این فریب کاری ها دیگر نخ نما شده و برای چند صد سال قبل که اکثر مردم بی سواد بودند کاربرد داشت ولی برای اکثر مردم امروز که با سواد و به وسائل ارتباط جمعی دسترسی دارند کاربردی ندارد و نخ نما شده است به خصوص برای اهل سنت .

    در خاتمه برادرم اول شما امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات قران مثل ایات نبوت پیامبر اسلام ثابت کن .

    به مصداق اول برادری خود را ثابت کن بعد بیا ادعای ارث کن .

    #9741

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    جان خودت فرق بین سوال و جواب رو نمی دانی. جرا؟ به آخرین مطالبی که نوشته ای رجوع کن.

    و البته حال میکنی که ملت متوجه بشوند که چه مقدار سعی در این داری که خود را فاقد قوه فهم نشان دهی در حالیکه ندیده عیان است آنچه که سعی در ابرازش دارید.

    مثلا ما بعد از نوشتن ادعاهای شماها نوشته ایم که چرا؟ مثلا نوشته شده بود….. . خب شما چون اهل دقت هستید و از قیچی دور هستید و اصلا قصد تشنج ندارید مثل همیشه آره وار عمل کرده اید. راحت باشید.

    #9742

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    عزیزم کفار خیلی چیزها را فهمیده بودند اما کافر هم ماندند. نشان می دهد که انسان میتواند بفهمد و در عین حال هم خود را نفهم جلوه دهد. بفهمد ولی ایمان نیاورد.

    در همین راستا شما که دنبال لفظ می گردی بیا و نشان بده که محمد بن عبداله در قرآن آمده است. اگر رسولی به این نام آمده باشد و در قرآن معرفی شده است، نامش را نشان دهید. محمد در قرآن هست اما از کجا ثابت میشود که ابن عبداله است؟

    پژواک رو خوب اومدی. صدای هنجار هم به هر جا بخورد انعکاسش به همان می رسد. اما نکته اینجاست که آره.

    #9743

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    و الله فکر میکردم که خودت را به نفهمی زده ای و ادا در می آوری. الان مطمئن شدم که واقعا همینجوری هستی.

    من در اولین نوشته خود آورده ام که از مجموع نوشته های منکرین. شما چی را چسبیده اید؟ این تاپیک را. من چه گفته ام؟ اینکه در تاپیکهای قبل(جای دیگر)چیزهایی گفته اید که اینجا در مورد کلیت آنها سوال شده اید. اما. اما همچنان آره.

    انحراف کدام است. طرف رشد استخوانیش زیاد بوده و الان زیادتر هم شده بعد مردم را متهم به انحراف میکند. عجب.

    .

    .

    یادتان باشد که مجموع مدعیات طیف شما مورد سوال است. یک کدام و فقط یک کدام را برطرف کنید. می توانید؟

    .

    البته اگر هم دنبال کش دادن هستید بنده عجیب پایه هستم. دو تاپیک شروع کرده اید که در هر کدام سیستم 5=2+2 را در پیش گرفته اید و من هم نوشته هایی در آنها دارم. تمام س.الات فوق را می توانم از نوشته های شما نشان دهم. البته اگر بفهمید که هر حرفی یک منطوق و یک مفهوم دارد. راستی می دانید که منطوق چیست؟ مفهوم را چطور؟ اصلا معتقد هستید که هر حرفی یک معنایی دارد؟

    #10142

    abdollah1990
    کاربر
    سلام .

    اینکه گفته ای (نام محمد بن عبدالله کجاست؟ تو که از مکه و مدینه نیستی. الان از کجا می فهمی که خدا محمد بن عبدالله را فرستاده؟)

    باز هم دوباره مغلطه بازی و فریب کاری انجام می دهی ؟؟

    و چون نمی توانی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را ثابت کنی بالاخره مجبور شدی پیامبر اسلام را زیر سوال ببری و عقیده ی واقعی خود را عیان کنی .

    و خداوند را شکر می کنم که توانستم عقیده ی باطل شما را عیان کنم و از خوانندگان می خواهم که مطالب را مطالعه کنند و قضاوت کنند .

    اینکه گفته ای (

    آلزایمر هم که دارید مانند خدایتان.

    هنوز یک عالم شیعه پیدا نشده است که بتواند به این سوال ، پاسخ صحیح بدهد . مستند با ایات قران و مستند به ایاتی که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را به صراحت مثل توحید و نبوت و معاد ثابت کند ، و دوباره این سوال را می گذارم .

    خب لفظ اصل برای این است.)

    پاسخ من : من از خوانندگان می خواهم که تمام مطالب من در این تاپیک را مطالعه کنند و ببینند که در کجای این تاپیک من چنین مطالبی گفته ام ؟؟

    من در این تاپیک فقط گفته ام چرا امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات قران و مرتبط با موضوع ثابت نمی کنی ؟؟

    اینکه گفته ای (اصل داستان چی شد؟سوالات ابتدایی؟)

    اول شما امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات قران و مرتبط با موضوع ثابت کن .

    به مصداق اول برادری خود را ثابت کن بعد بیا ادعای ارث کن .

    #1882

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    سلام علیکم.

    مباحث زیادی در سربرگ های کثیری مطرح شده که با مطالعه آنها میابیم اهل سنت(این سایت) مدعی هستند امامت در قرآن نیست و اگر از اصول است باید در قرآن باشد و ….. .

    یکسری سوال به ذهن می رسد در برابر همه مطالبی که نوشته شده و البته با عنایت به نتیجه هر کلام، که آنچه برایم قابل تقریر بود را نوشته ام.

    امیدوارم آن کسان که پاسخ می گویند دور از تعصب بی مورد جواب دهند و هر سوال را کامل و با شماره. از گسسته کردن بحث با تکه تکه کردن متن خودداری کنند.

    من به عنوام یک معتقد به امامت بدون اینکه ادعایی در مورد آن بکنم از مطالعه متون سوالاتی دارم. مطالب موافق و مخالف را خوانده ام و از مخالفین این مسائل برایم پیش آمده و البته چنانچه دوستان بتوانند ایرادات را رفع و مانع نقض غرض خود بشوند دیگر لزومی به طرح دلیل بر امامت از سوی من نیست. آنها با اثبات خود می توانند اتوماتیک بطلان شیعه را ثابت کنند. اما با بطلان شیعه، حقانیت ایشان ثابت نمی شود. حقانیت آنها دلیل خودش را می خواهد که اگر موفق به نفی شیعه شوند انشاءالله دلیل بر حقانیتشان را مطالبه خواهیم کرد. به عنوان کسی که دنبال حق می گردد.

    اما چنانچه حقانیت شیعه ثابت شود(پس از اینکه نتوانند رفع ایراد و ابهام کنند) خود به خود بطلان آنها ثابت است.

    اما سوالات؛

    1.به چه دلیل باید خداوند در قرآنش آورده باشد که نام ائمه اینهاست. و گفته باشد که این هم عدد آنهاست؟

    2.مگر در مورد بقیه فرموده که اینها اصل هستند که در مورد این یکی هم بگوید که اصل است؟ لفظش کجاست؟ هر جا که آن لفظ باشد نام ائمه هم همانجاست. نیست؟

    3.اینکه اصول باید در قرآن باشد چه مبنایی دارد؟ یعنی خداوند فرموده که باید در قرآن باشد یا در آن آورده ایم و یا اینکه چون به نظر شما مراجع شیعه گفته اند تقلیدی نیست، پس باید اصول در قرآن باشد؟

    4.اگر جواب سوال قبل فقط قرآن است، در این بین وجود سنت(به معنای مقام تبیین از سوی پیامبر) برای چیست؟

    5.اینکه آیا سایر اصول مورد ادعای شما صراحت در لفظ دارند یا استنباط شده اند که اصل هستند؟ اگر صراحت دارند لطفا لفظ و اگر طریقیت دارند لطفا دلیل استنباط را بفرمایید.

    6.چنانچه خداوند بخواهد ارائه اصلی را بر عهده رسولش که از هر لحاظ تایید شده خداوند است بگذارد و آن را در قرآن نیاورد، به چه چیزی ایراد وارد می شود؟ به خدا به عنوان کسی که فرستنده و تایید کننده است یا رسول به عنوان کسی که فرستاده و تایید شده است؟

    7.با عنایت کنید که خداوند فرموده این دین را کامل کرده ام، اگر خداوند بیان اصلی را بر عهده رسولش گذاشته باشد آیا می توان گفت که رسولش کار را انجام نداده و از دنیا رفته؟ در اینصورت ایراد به خداست یا رسول؟

    8.چنانچه خداوند فرموده باشد که(مثلا)خلیفه و رسولش در مقام تبیین بفرماید که منظور امام است، آیا می توان پذیرفت که این تبیین صحیح است یا باید گفت که رسول در مقام تبیین اشتباه نموده است؟ یعنی پیامبر باید عینا از الفاظی که خدا استفاده کرده در جهت روشن کردن مطلبی استفاده کند یا اینکه می تواند خودش الفاظی جدید به کار برده و مطلب را توضیح دهد؟ اگر این چنین کرد آیا ما می توانیم بگوییم که چون عین لفظ خدا نیست پس قبول نمی کنیم؟

    9. اگر جواب قبلی مثبت است آیا مصداق نومن ببعض و نکفر ببعض و مصداق یصدون عنک صدودا نمی شویم؟ اگر می شویم آیا حق داریم که از اصول دین نسبت به دیگران سائل باشیم؟

    10.اگر خداوند نخواهد مطلبی را آن صورت که باب میل ماست بیان کند باید از ما اجازه بگیرد؟ رفراندوم نیاز دارد؟ یعنی بر اساس چه دلیلی باید عین آن چیزی را که ما می خواهیم بیان کند؟

    11.اینکه چون زندگی برخی را گفته بر چه اساسی دلیل اهمیت آنها می شود؟ مثلا فرعون و سامری در چه درجه ای از اهمیت برای مسلمین هستند که نامشان باید در قرآن باشد؟ مثلا فایده داستان سامری و میقات موسی برای مسلمین چیست؟

    12.دلیل شما بر اینکه اگر بعد از پیامبر قرار باشد که جانشین وجود داشته باشد حتما باید وحی ادامه پیدا کند چیست؟ و آیا وحی فقط تشریعی است؟ آن چه که بر مادر موسی یا زنبور عسل یا آسمانها صورت گرفته چه بوده؟

    13.به چه دلیل هر کس که از جانب خداوند تعیین گردد یا فرستاده شود باید رسول باشد؟

    این قسمت بعد از ویرایش گذاشته شده؛

    ” 14. اگر جواب سوال 8 مثبت است، آیا پیامبر چیزهایی بر خدا بسته که از خدا نبوده؟ در سوره حاقه فرموده که اگر حرفهایی به ما نسبت دهد(لو تقول علینا بعض الاقاویل) رگ حیاتش را میزنیم. آیا خداوند رگ حیات پیامبر را زده؟

    گرچه نمومنه هایی موجود است که پیامبر این کار را کرده اما خدا رگ حیاتش را نزده.

    .

    در پایان دوستان لطف کنند . از حواله دادن به صفحه های دیگر خودداری کنند. انجا آنقدر شلوغ شده که پیدا کردن اصل مطلب بسیار دشوار می باشد.

    #9495

    abdollah1990
    کاربر
    ضمنا برادرم از شما خواهشمندم که ترتیب کامنت ها را رعایت کنید و حتما پاسخ خود را زیر همان کامنتی که من می گذارم بگذارید تا خوانندگان بتوانند قضاوت کنند .

    و همچنین از موضوعات تکراری قبلی خود دست برداشته و پس از روشن شدن موضوع بحث که فقط و فقط اثبات امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام با ایات قران و مرتبط با همان موضوع پیگیری نمایید .

    به لحاظ اینکه طبق اعتقادات شیعه اثنی عشری امامت هم منصوص الهی است و هم برای پس از فوت پیامبر اسلام است و هم به تعداد 12 نفر است وهم از نبوت بالاتر است .

    و به لحاظ اینکه اگر بخواهید من با چند ایه از قران نبوت پیامبر اسلام را خیلی به صراحت و مرتبط با موضوع ، هم نام پیامبر و هم وظائف پیامبر و هم … با ایات قران ثابت می کنم .

    #9525

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    آیه ای که گفته باشد محمد بن عبدالله(صلی الله علیه و آله و سلم) پیامبر است کجاست؟

    سوالات بنده واضح است.

    یک اصل را از قرآن ثابت کنید. می توانید؟ مثلا فرموده باشد که ایمان به ملائکه از اصول دین است.

    #9528

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    خدا را شکر می کنم که توانستم فریب کاری های شما را برای خوانندگان عیان کنم و برای کابران و خوانندگان نشان دادم که چطوری طلبکارانه و انحرافی تاپیک باز می کنی و سوال اولیه مطرح میکنی .

    و همچنین خدا را شکر چون نتوانستی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات قران ثابت کنی مجبور شدی دوباره به همان روشهای قبلی خود پناه ببری و لجاجت به خرج بدهی .

    اینکه گفته ای (آیه ای که گفته باشد محمد بن عبدالله(صلی الله علیه و آله و سلم) پیامبر است کجاست؟)

    برادرم با همین سه ایه هم نام محمد و هم اینکه رسول خداست به صراحت مشخص است و مردم مکه که محمد را خوب می شناختند و با او حشر و نشر داشتند و تا امروز سینه به سینه برای ما رسیده است .

    (وَمَا مُحَمَّدٌ إِلَّا رَ‌سُولٌ)

    ( مَّا كَانَ مُحَمَّدٌ أَبَا أَحَدٍ مِّن رِّ‌جَالِكُمْ وَلَـٰكِن رَّ‌سُولَ اللَّـهِ)

    ( مُّحَمَّدٌ رَّ‌سُولُ اللَّـهِ)

    و اگر می خواهی که وظائف پیامبر را از قران برایت ثابت کنم .

    اینکه گفته ای (یک اصل را از قرآن ثابت کنید. می توانید؟)

    برادرم چرا به فلسفه بافی و مغلطه بازی رو آورده ای .

    من کجا در این تاپیک گفته ام شما یک اصل را از قران ثابت کن ؟؟!!!

    من به صراحت گفتم امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات قران و با ایاتی که مرتبط با موضوع پس از فوت پیامبر اسلام باشد ثابت کن .

    و من قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .

    #9541

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    خب ما که در این تاپیک کلا منظور نطرمان شما نبودید. چرا؟ به همان دلائل معلومه در تاپیکهای قبلی.

    اما از حضور مستمر شما چیز دیگری هم ثابت است. آن هم تعداد خوانندگان سایت.

    نکته دیگر؛

    سوالات فوق از مجموع تاپیکهای منکرین امامت معلوم شده و تمامش ادعاهای شماهاست. چرا؟ مثلا نوشته شده بود که هنوز یک عالم شیعه پیدا نشده است که بتواند به این سوال ، پاسخ صحیح بدهد . مستند با ایات قران و مستند به ایاتی که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را به صراحت مثل توحید و نبوت و معاد ثابت کند ، و دوباره این سوال را می گذارم .

    خب لفظ اصل برای این است.

    خب در کدام آیه نوشته که محمد بن عبدالله(صلی الله علیه و آله و سلم)؟ کدام آیه به صراحت فرموده که ایشان نبی است؟ با همان نامی که سوال شده. کجاست؟ با یک آیه نبوت را به صورت کلی ثابت کنید که از اصول دین است و بعد ثابت کنید که شخصی به نام محمد بن عبدالله(صلی الله و علیه و آله و سلم) از انبیاء است.

    #9542

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    اگر این سایت خواننده دیگری دارد لطف کند و چنانچه در انکار امامت با منکرین در این سایت هم عقیده است به سوالات فوق جواب دهد.

    اگر نیست(که ظاهرا نیست) ما به زندگی خود برسیم.

    افرادی هم که دیروز یک چیزی گفته اند و امروز منکر هستند یا چیز دیگری می گویند لطف کنند بنویسند که بالاخره حرف حسابشان چیست.

    #9558

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام برادرم .

    شما چرا از مطرح شدن عقیده به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر هراسان می شوید ؟؟

    و چرا امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات قران و مرتبط با موضوع ثابت نمی کنی ؟؟

    در حالی که در سربرگ تاپیک از منکرین آن سوال می کنی .

    اول برادری خود را ثابت کن بعد ادعای ارث کن .

    اینکه گفته ای (خب ما که در این تاپیک کلا منظور نطرمان شما نبودید.)

    برادرم از همین گفته ی شما معلوم می شود که فریب کاری می کنی .

    شما که در اول سربرگ از منکرین سوال کرده ای و تمام خوانندگان این سایت شاهد هستند که من مثل دیگر اهل سنت منکر امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام می باشم .

    اینکه گفته ای (اما از حضور مستمر شما چیز دیگری هم ثابت است.)

    برادرم ان شا الله تا زنده باشم حضور مستمر خواهم داشت و فریب کاری های شما را برای کاربران و خوانندگان این سایت عیان خواهم کرد و شما کاری کردید کارستان !! که این مباحثه را به یک کلاس درس برای اهل سنت تبدیل کردید تا همه نحوه ی فریب کاری های شما را متوجه بشوند .

    عدو سبب خیر شود گر خدا خواهد .

    اینکه گفته ای (آن هم تعداد خوانندگان سایت.)

    برادرم اگر این سایت خواننده ندارد پس شما چرا همیشه حضور داری ؟؟

    و چرا یک سیات شیعه معرفی نمی کنی که مثل این سایت آزادانه و بدون سانسور مخالفین بتوانند نظرات خود را مطرح کنند .

    منتظر پاسخم .

    البته ما خوشحال هستیم شما علمای شیعه در این سایت حضور دارید .

    اینکه گفته ای (سوالات فوق از مجموع تاپیکهای منکرین امامت معلوم شده و تمامش ادعاهای شماهاست.)

    برادرم این معلوم شده را از کجا اورده ای ؟؟

    با مغز ناقص خودت معلوم کرده ای ؟!

    و اگر تمام این سوالات ادعای ما می باشد پس با این گفته ی شما ما باید معتقد به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر باشیم و نه منکر آن !!

    من قضاوت را به خوانندگان محترم و کاربران این سایت واگذار می کنم و از کاربران این سایت میخواهم که به مطالبی که من در این سایت گذاشته ام خوب دقت کنند و سرلوحه مباحثات خود قرار دهند .

    #9559

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (. چرا؟ مثلا نوشته شده بود که هنوز یک عالم شیعه پیدا نشده است که بتواند به این سوال ، پاسخ صحیح بدهد . مستند با ایات قران و مستند به ایاتی که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را به صراحت مثل توحید و نبوت و معاد ثابت کند ، و دوباره این سوال را می گذارم .خب لفظ اصل برای این است.)

    برادرم خدا را شکر که خود را بدست خودت رسوا کرده ای .

    و خوانندگان قضاوت می کنند که در کجای این مطالب که از من نقل کرده ای لفظ اصل را به کار برده ام ؟؟!!

    و واقعا که خداوند شما را به دست خود شما رسوا و مفتضح کرده است و چون مصداق اتم و اکمل ایه (صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَعْقِلُونَ) هستی با این نحوه ی مباحثه موجب بطلان عقیده ی خود شده ای .

    و درباره ی نبوت پیامبر اسلام و وظائف پیامبر اسلام که در قران به صراحت آمده است من جواب شما را با ایات قران داده ام و قضاوت را در این مورد به خوانندگان واگذار می کنم .

    و حواسم جمع است شما می خواهی با طرح این موضوعات بحث را به انحراف بکشانی .

    منتظر اثبات امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام با ایات واضح و روشن و و مرتبط با موضوع از قران می باشم .

    #9560

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (اگر این سایت خواننده دیگری دارد لطف کند و چنانچه در انکار امامت با منکرین در این سایت هم عقیده است به سوالات فوق جواب دهد.)

    برادرم باز هم دوباره فریب کاری کرده ای !

    و باز هم ترسیده ای به صورت کامل بنویسی چند سوال از منکرین امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام .

    شما مصداق آن فردی می باشید که فرزند ناقص الخلقه ای داشت و از ترس اینکه در اینده کسی برایش تعدی نکند اسم آن فرزند را رستم گذاشت .

    و بعد باورش شد که رستم حقیقی می باشد و خودش می ترسید که فرزند خود را صدا بزند !!

    حالا شما هم می ترسید که به صورت کامل بنویسی چند سوال از منکرین امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام !!

    اینکه گفته ای (اگر نیست(که ظاهرا نیست) ما به زندگی خود برسیم.)

    برادرم از شما خواشمندم که حضور داشته باشید تا موجب بطلان بیشتر عقیده امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام شوید .

    و خوانندگان و کاربران این سایت نحوه ی مباحثه با شما را ملاحظه کنند و همیشه به کار بگیرند .

    اینکه گفته ای (افرادی هم که دیروز یک چیزی گفته اند و امروز منکر هستند یا چیز دیگری می گویند لطف کنند بنویسند که بالاخره حرف حسابشان چیست.)

    برادرم : جانا سخن از زبان ما می گویی .

    علمای شیعه که اعتقاد به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را دارند از آنها می خواهیم که با ایات قران و مرتبط با موضوع ثابت کنند .

    #9561

    abdollah1990
    کاربر
    ….
در حال نمایش 15 نوشته (از کل 39)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.