Home › انجمن ها › امهات المومنین › مقایسه نمودن عایشه با زنان اطراف یوسف توسط رسول خدا
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط rrw در 10 سال، 2 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4947شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4948گفتی====
دوست ابله ولي مدعي من، 9 صفحه سياه کردي و اراجيف بافتي که بگويي آنچه تو آن را قرقره کرده اي را از فتح الباري گفته اي. خوب که چه؟ تو گمان مي کني مولف صحيح بخاري يا فتح الباري چه کساني هستند؟ ابله اي مثل تو
جواب===
1-اولا ابله مذهب عفیریه است نه بنده
2-اری مدعی هستم و از مراجعتون میخام بیان دادگاهی که برای محاکمه ظلم به ملت شریف ایران
3-نه صفحه نوشتم تا بره تو کله بوکت ولی واقعا رفتی تو کمااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟نمیفهمی حرفامو؟؟ به عربی بهت بگم تا بفهمی؟؟ انگلیسی بگم خوبه ؟؟؟لیکن بهتر است همان احادیث را که میگوید که حسن رضی الله عنه هفتاد میلیون زبان بلد بود از کتب شیعه بخوانی تا بره تو عمامه ات
3وقتی کسی ادعا میکند باید بر ادعایش بینه قوی برای مخالفش ارایه دهد . تو از کتب اهل سنت ادعا نمودی که عایشه فتنه گر است طبق حدیث بخاری و حالا مجبوری و وظیفته که از شروح و کتب اهل سنت ثابت کنی که صواحب یوسف یعنی فتنه گر. ثابت نکنی طبق حدیث افترایت به خودت بازمیگردد و همه میفهمن فتنه گر و کافر جنابعالی هستی . منتظرم از کتب و شروح بخاری ثابت کنی سخنت را . برای توی نادان افترا زدن اسان است ولی مرد باش ادعایت را و مقصودی که از این حدیث بیان نمودی در کتب اهل سنت و شروح ان ثابت بفرما . عدم جوابت به منزله آن است که 1-فرار میکنی 2-دست و باهای اخرت را میزنی و جوابی نداری3-خودت کافر و فتنه گر میشوی چون نتونستی ثابت کنی . وقتی از کتب اهل سنت ادعا میکنی از همان کتب اهل سنت هم مفهموم مدنظر خودت را مجبوری ثابت کنی
منتظریمممممممممممممممممم ما اهل سنت –
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4949گفتی==تو گمان مي کني مولف صحيح بخاري يا فتح الباري چه کساني هستند؟ ابله اي مثل تو.
جواب==
1-دیدی تو هستی که اهانت میکنی . تدلیست را اشکار میکنم به همین خاطر ابله هستم؟؟؟
غصه نخور با این روضه ها باز دست از سرت بر نمیدارم
2-امام بخاری و امام این حجر نجاستشون رو عوض نمیکنیم به تو و همه اخوندان
حالا که دستت رو رو کردم بایدم فوش بدی بهشون چون مذهب فحش و ناسزا هیچی ازش بعید نیست
وافتروا علی اعدائکم و شهروهم و باهتوهم . این کل مذهب شماست +نه دهم دینتان که تقیه و دروغ است
3-ابله مجلسی میدونی چرا ؟؟ کلینی است میدونی چرا؟؟
150روایت از باغ وحش دارند رافضیان از خروس و الاغ و مرغ و…. ولی بخاری رو نگاه کن همه اش موثق هستند و از این راویان وحشی در مذهب ما وجود ندارد
کلینی و مجلسی ابله اند چون خمس و بی ناموسی (صیغه یا زنای دینی) را ترویج دادند و صحیح بخاری بهت میگه عفافتو حفظ کن و خودت را بی غیرتی الوده مکن . تفاوتتتتتتتتتتت ره به کجا تا به کجا می رود……………………………………………
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4950گفتی===قبلا هم گفتم ، با اين تعبيرات نچسب اهل سنت،هر کسي را مي توان به کسي ديگر تشبيه کرد، مثلا عمر شبيه ابوجهل بود چون هردو شمشير زن خوبي بودند . يک قاچاقچي شبيه حضرت يوسف است چون هردو مدتي در زندان بودند. چوپان دروغگو شبيه حضرت ايوب است، چون هردو چوپان بودند . الاعشی شبيه حاتم طايي بود چون هر دو شاعربودند .آيا اين نتيجه گيري ها احمقانه نيست؟قطعا چنين است ، چراکه شهرت و صفت بارز اين افراد ، اين چيزها نيست. واگر کسي بخواهد اين صفات را به کساني نسبت دهد، با اين تشبيه ها نمي شود.جواب=====
1-شیعه اصلا قیاس قبول ندارد و شما حق قیاس نمودن نداری .و بسیار بر مذهب ابوحنیفه رحمه الله بخاطر این قیاس خرده میگرید . بس حق تو طبق مذهبت نباید قیاس و مشابهت کنی
2-تشبیه باید یک بعدی نباشد تا بگوییم آن شباهت نمودن صحیح است
تشبیه صحیح باید دو بعدی باشد 1-ظاهری 2-باطنی
تشبیه شمشیر زنی عمر به ابوجهل ظاهری است فقط و صحیح نمی باشد .تشبیه ت باطل است چرا که عمر از لحاظ باطنی و معنوی برای الله شمشیر میزده و ابوجهل بری ضدیت با الله
برای عایشه صدیقه و صواحب یوسف
جواب===
از لحاظ ظاهری هم عایشه و هم زلخیا قصد جلب کردن محبوبشان را داشتن و در یاطن هم قصد رضایت آنان . بس این تشبیه دومت بدون مانع است . چرا که عایشه صدیقه و زلخیا در این خصلت مترادف بودند که برای محبوبیت بیشتر بیش معشوق از هر فرصتی استنفاده میکردن و این در زناشویی بین زن و شوهر امری عادی است ولی وقتی قلب نجس تو مریض باشد چه میشود کرد ای نادان که حتی تشبیه کردنت هم ناقص است
اگر بگوییم زنان است و نه زلیخا البته طبق ادعای بی دلیلت که منتظرم براش دلیل ارایه بدی اما مثل موش رفتی تو سوراخ و جرات نداری اداعاتو ثابت کنی .فرض بگیریم صواحب زنان است ای نادان . بازهم این زنان در این خصلت با عایشه مشترکند که برای جلب نظر شخص محبوب خود از هر فرصتی بهره میگرند . فرار بس است و دیگر این همه دست وب نزن
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4951گفتی===قبلا هم گفتم ، با اين تعبيرات نچسب اهل سنت،هر کسي را مي توان به کسي ديگر تشبيه کرد، مثلا عمر شبيه ابوجهل بود چون هردو شمشير زن خوبي بودند . يک قاچاقچي شبيه حضرت يوسف است چون هردو مدتي در زندان بودند. چوپان دروغگو شبيه حضرت ايوب است، چون هردو چوپان بودند . الاعشی شبيه حاتم طايي بود چون هر دو شاعربودند .آيا اين نتيجه گيري ها احمقانه نيست؟قطعا چنين است ، چراکه شهرت و صفت بارز اين افراد ، اين چيزها نيست. واگر کسي بخواهد اين صفات را به کساني نسبت دهد، با اين تشبيه ها نمي شود.جواب=====
1-شیعه اصلا قیاس قبول ندارد و شما حق قیاس نمودن نداری .و بسیار بر مذهب ابوحنیفه رحمه الله بخاطر این قیاس خرده میگرید . بس حق تو طبق مذهبت نباید قیاس و مشابهت کنی
2-تشبیه باید یک بعدی نباشد تا بگوییم آن شباهت نمودن صحیح است
تشبیه صحیح باید دو بعدی باشد 1-ظاهری 2-باطنی
تشبیه شمشیر زنی عمر به ابوجهل ظاهری است فقط و صحیح نمی باشد .تشبیه ت باطل است چرا که عمر از لحاظ باطنی و معنوی برای الله شمشیر میزده و ابوجهل بری ضدیت با الله
برای عایشه صدیقه و صواحب یوسف
جواب===
از لحاظ ظاهری هم عایشه و هم زلخیا قصد جلب کردن محبوبشان را داشتن و در یاطن هم قصد رضایت آنان . بس این تشبیه دومت بدون مانع است . چرا که عایشه صدیقه و زلخیا در این خصلت مترادف بودند که برای محبوبیت بیشتر بیش معشوق از هر فرصتی استنفاده میکردن و این در زناشویی بین زن و شوهر امری عادی است ولی وقتی قلب نجس تو مریض باشد چه میشود کرد ای نادان که حتی تشبیه کردنت هم ناقص است
اگر بگوییم زنان است و نه زلیخا البته طبق ادعای بی دلیلت که منتظرم براش دلیل ارایه بدی اما مثل موش رفتی تو سوراخ و جرات نداری اداعاتو ثابت کنی .فرض بگیریم صواحب زنان است ای نادان . بازهم این زنان در این خصلت با عایشه مشترکند که برای جلب نظر شخص محبوب خود از هر فرصتی بهره میگرند . فرار بس است و دیگر این همه دست وب نزن
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4952گفتی===اوربان جان اينکه زنان اطراف يوسف را فقط زليخا بدانيم !!و ويژگي زليخا را هم اين بدانيم که چيزي مي گفت ولي منظورش چيز ديگر بود!! به همين اندازه مثالهاي بالا، احمقانه است .حال اين را تو بگويي يا فتح الباري.
جواب===
اوربان جان؟؟؟!!!!! عجبا . لفظهای رکیکتو گذاشتی تو جیبت؟
1-اثبات بفرما از کتب و شروح اهل سنت که مقصود شما از حدیث صحیح بخاری صحیح است (عدم اثبات =فرار و برگشتن افترای کفر و فتنه به خودت)
2-آیا ممکن است معتبرترین کتاب اهل سنت که کل اسلام بر آن اجماع دارند بیاید و زن رسول الله را فتنه گر و کافر بداند؟؟فهم شما اشتباه است ای آخوند
3-ایا ممکن حدیثی که راوییش حضرت عایشه است بیاید و خود را فتنه گر و کافر بداند؟؟؟هیچوقت شخصی در تاریخ بیدا نشده که خودرا چنین توصیف نموده باشد . برعکس اشخص در اصطلاح روانشانسی همیشه سعی در سوگیری و خود را خوب نشان دادن دارند .بفرما برای یک بار هم شده منصف باش
والله مستعان
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4953گفتیسخن اخرم در اين پست: بنده مي دانم پذيرش اين واقعيت انکارناپذير،براي هر اهل سنتي سخت است. ولي چاره کار سکوت است، نه فحاشي . بنده احتمالا ديگر در اين پست مطلب نمي نويسم. چون گمان مي کنم همه چيز روشن شده باشد.
قضاوت با وجدانهاي بيدار که تشابه زنان اطراف يوسف را با عايشه چه بدانند.
==جواب===
قضاوت با خواننده گرامی . بدنبال بی جواب ماندن در برابر اوربان فرار را بر قرار ترجیح میدهد و چون جوابی علمی ندارد دیگر بستی هم جرات ندارد بنویسد
والله مستعان
اوربان موحد- قاهر الرافضه -خادم الاهل السنه
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4954اگر مدیران سایت دوست نداشته باشند نمی ایم سایت . منتظرم هشدار بدهند . ولیکن بدان جای تبلیغ زیاد است و من سکوت نمیکنم هیچوقت .بازم سراغ اخوندانی امثال تو خواهم رفتلطفا کاربران عزیز اهل سنت اگر دوست ندارید حضور داشته باشم نظراتتون رو بگید تا مزاحم اوقات شریفتون نشم .ولی اگر چنانچه دوست دارید حضور داشته باشم و مقالاتمو از این به بعد بدم به سایت نظراتتون رو بگید.از مجاهد و مدیر سایت و هر کاربر دیگر اهل سنت که قبول داری میخواهم نظر بدن تا بدان وجودم مضر است برای اهل سنت یا مفید . چون اگر دوست ندارید من از زندگیم زدم و میام سایت اسلام تکس روزانه چند ساعت تا فقط از عقایدممون دفاع کنم . منتظر نظرات تمام کاربران اهل سنت و حقیقت جویان وبرادران شیعه هستم
من عوام شیعه را مسلمان میدانم ولی روافض رو کافر میدانم و فرق دارند با دوستان حق جو و موحد شیعه ام
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4955نوشته ای:جناب مجاهد دین می بینم که مسئولین سایت دوباره دست به دامن تو شده اند.
پاسخ: اخر چرا دست از چرت وچرت گویی بر نمیداری؟ چه کسی دست به دامان من شده که بیایم و جواب اراجیف شما را بدهم؟ والله مطالبت انقدر بی ارزش هست که اصلا مایل به شرکت در این مباحث نیستم اما چون توهم شما را بر داشته و فکر میکنی که چون کسی برای جواب به این چرت و پرتها نیست باد در گلو قب قب کنان راه میروی و میای و میری و فکر میکنی که اهل سنت را از جواب دادن ناتوان کرده ای.
خداوند درباره عایشه میفرماید:
وَلاَ تَنكِحُواْ الْمُشْرِكَاتِ حَتَّى يُؤْمِنَّ 221 بقره. و با زنان مشرك تا ايمان نياورند ازدواج نكنيد.
در اینجا خداوند مومن بودن عایشه را ثابت میکند. آیا پیامبر با زنان کافری ازدواج کرده؟
همچنین خداوند در توصیف این بانوی پاکدامن در تبرئه او از تهمت های منافقانی امثال شما میفرماید
إِنَّ الَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ الْغَافِلَاتِ الْمُؤْمِنَاتِ لُعِنُوا فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ 23 نور
كساني كه زنان پاكدامن بيخبر ايماندار را به زنا متّهم ميسازند ، در دنيا و آخرت از رحمت خدا دور و عذاب عظيميدارند.
همانطور که در اینجا نیز مشاهده میکنیم عایشه با تعابیر نظر محصن و بریء از تهمت ها و مومن وصف میکند
همچنین در ایه 10 ممتحنه میفرماید:
وَلَا تُمْسِكُوا بِعِصَمِ الْكَوَافِرِ. یعنی: با زنان كافر ازدواج نكنيد و همسران كافر را در همسري خود نگاه نداريد
نوشته ای:می بینی مزخرف گفتن چقدر راحت است!!پاسخ: بله برای همه ثابت است که مزخرف گویی برای شما بسیار اسان است
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4956نوشته ای:اولا: مي گويند فرد کم عقلي به ميهماني مي رود.روز بعد از او مي پرسند، برخورد ديگران با تو چطور بود. جواب مي دهد،خيلي خوب بود، حتي روي من نام گلي گذاشته بودند.اسکل!!
پس جناب مجاهد دين مي شود فردي چون معناي طعنه را نمي فهمد، حتي بدان افتخار کند!!پاسخ:
شما دقیقا حقتان است که اوربان با شما اینگونه حرف بزند چون به طور کاملا مستقیم مادر مومنان را ادمی کم عقل که معنای طعنه را نمیداند و با افتخار طعنه بر خود را روایت میکند. الله هلاکت کند و زبانت لال شود.
از مسئولین سایت نیز تقاضا دارم که اجازه توهین به مقدسات مسلمانان را به این آزادانه آن هم در سایت های اهل سنت ندهند. سایت ها و شبکه هایشان را پر از این توهینات کرده اند بس نیست به اینجا نیز با تمام پررویی مشغول گستاخی هستند
نوشته ای:ثانیا:مطمئن باش این روایت و همچنین روایت شاخ شیطان ،تنها مواردی نبودند که پیامبر از فتنه عایشه گفته است،و نقل آن از دست عایشه و همچنین بخاری در رفته است.
پاسخ:
جناب مریض القلب بنده مساله شاخ شیطان را جواب دادم منتها چون از رو نمیروید و سنگ پای قزوین هستید بی شرمانه فقط شبهات را میگویید
نوشته ای:
از اين رو آيا اين احتمال تقويت نميشود كه خواسته رسول خدا نماز خواندن حضرت علي به جايش بوده امّا هر بار اين امر ناديده گرفته ميشده تا اين كه حضرت با ناراحتي جملات بالا را بيان ميفرمايد و عایشه وحفصه را به زنان اطراف يوسف ياد ميكند؟!!
پاسخ:
همین که میگویم از رو نمیروی و فقط مطالب تکراری را تکرار میکنی راست میگویم.
من جواب این شبهه ات را در تاریخ 91/06/19 داده بودم ولی چون هدف شما رسیدن به حقیقت نیست بلکه هدف شما تنها ایراد گرفتن از خیر امت است چنین بی شرمانه تکرارش کردی
در اینجا http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/1610&page=1
نوشته بودم که حدیث رو از وسط قیچی کرده بودی.
ادامه ی حدیثی که بهش استناد کردی میگوید
… ثم جاء بلال يؤذنه بالصلاة . فقال ( مروا أبا بكر فليصل بالناس ) فقالت عائشة يا رسول الله أن أبا بكر رجل رقيق حصر . ومتى لا يراك يبكي والناس يبكون . فلو أمرت عمر يصلي بالناس . فخرج أبو بكر فصلى بالناس . فوجد رسول الله صلى الله عليه و سلم من نفسه خفة . فخرج يهادي بين رجلين . ورجلاه تخطان في الأرض . فلما رآه الناس سبحوا بأبي بكر . فذهب ليستأخر . فأومأ إليه النبي صلى الله عليه و سلم أي مكانك . فجاء رسول الله صلى الله عليه و سلم فجلس عن يمينه . وقام أبو بكر . وكان أبو بكر يأتم بالنبي صلى الله عليه و سلم والناس يأتمون بأبي بكر .
در ادامه ی روایت امده که پیامبر میگوید به ابوبکر بگویید که پیش نماز بشود. و عایشه گفته که ابوبکر مردی نرم دل است که در نماز گریه میکند به عمر بگویید که پیش نماز بشود.
ایا این فقط به فکر مطامع و هوس های خود بودن است؟ چرا چرت و پرت میگی؟ اگر عایشه اصرار بر پیش نماز شدن پدرش میداشت میتوانستی بگویی که عاشیه رضی الله عنها به فکر خاندان خود بود. عایشه چند باز از پیامبر میخواهد که شخصی دیگر را تعیین کند ولی پیامبر فقط میگوید که به ابوبکر بگویید پیش نماز شود.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4957همچنین در تکمیل مطالبی که گفتم این نکته نیز بسیار مهم استاینکه آیا در کل اصلا شما روافض این احادیثی که در آن جمله صواحب یوسف آمده است را قبول دارید یا نه؟
اگر بگویید قبول داریم اینجا دچار تناقض میشوید و به قول اوربان باید بروید داخل چاه قایم شوید
چون اگر بگویید بله این روایات صحیح است و این تشبیه هم صحیح است ناچارید پیشنمازی ابوبکر را نیز قبول کنید چون در همه این روایات آمده که پیامبر مصرانه دستور به ابوبکر میدهد که پیشنمازی کند.
اگر هم میگویید خیر پیشنمازی را قبول نداریم و این روایات صحیح نیست پس نفهم ها چرا به این روایات استناد میکنید؟ ایا هدفی جز طعنه به خیر امت دارید؟
آیا میتوان روافض را مصداق این آیه قرار داد؟
وَالَّذِينَ جَاؤُوا مِن بَعْدِهِمْ يَقُولُونَ رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا وَلِإِخْوَانِنَا الَّذِينَ سَبَقُونَا بِالْإِيمَانِ وَلَا تَجْعَلْ فِي قُلُوبِنَا غِلّاً لِّلَّذِينَ آمَنُوا رَبَّنَا إِنَّكَ رَؤُوفٌ رَّحِيمٌ 10 حشر
كساني كه پس از مهاجرين و انصار به دنيا ميآيند ، ميگويند : پروردگارا ! ما را و برادران ما را كه در ايمان آوردن بر ما پيشي گرفتهاند بيامرز . و كينهاي نسبت به مؤمنان در دلهايمان جاي مده ، پروردگارا ! تو داراي رأفت و رحمت فراواني هستي .
قطعا روافض جزو مومنان نیستند چرا که شامل مصداق آیه نمیباشند برای اینکه تنها دنبال رخنه و عیب جویی از انان هستند و بس.
و همچنین در کتب روافض صفات علی بن ابیطالب را از زبان همسرش فاطمه که هردو معصوم هستند به زعمشان! چنین می یابین
صفات علی از زبان فاطمه:
الأمالي للطوسي ص 683 حدثني أبان بن تغلب، عن جعفر بن محمد (عليهما السلام)، قال: لما انصرفت فاطمة (عليها السلام) من عند أبي بكر، أقبلت على أمير المؤمنين (عليه السلام) فقالت: يابن أبي طالب،اشتملت مشيمة الجنين، وقعدت حجرة الظنين نقضت قادمة الاجدل فخانك ريش الاعزل…
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4959دوستان اهل سنت بدانند وقتي مناظره من و اوربان به موضوع عايشه کشيده شد، بنده بيشتر بخاطر اينکه بي سوادي او را ثابت کنم، اين بحث را در يک پست جداگانه مطرح کردم.وخيلي مايل نبودم اين موضوع اينقدر کشدار شود. چون بالاخره عايشه جزو تابوها و مقدسات اهل سنت است.وهرچند والله هر خواننده عاقلي به درستي عرايض بنده صحه مي گذارد، ولي تخريب باورهاي اهل سنت را خيلي صحيح نمي دانم.از حماقت اوربان همين بس که نوشته :
—————–
“تشبیه صحیح باید دو بعدی باشد 1-ظاهری 2-باطنی
تشبیه شمشیر زنی عمر به ابوجهل ظاهری است فقط ، و صحیح نمی باشد .تشبیه ات باطل است چرا که عمر از لحاظ باطنی و معنوی برای الله شمشیر میزده و ابوجهل بری ضدیت با الله.(در مورد تشابه داشتن زليخا با عايشه گفته)از لحاظ ظاهری هم عایشه و هم زلخیا قصد جلب کردن محبوبشان را داشتن و در یاطن هم قصد رضایت آنان … ”
———————-
مي بينديد چه را به چه ربط داده!! اين نادان متوجه نيست اگر مي گويد ، تشابه شمشير زني عمر با ابوجهل بخاطر اينکه يکي نيت خدايي داشت و ديگري شيطاني، قابل قبول نيست . اينجا با قبول تشابه رفتار عايشه با زليخا پذيرفته که نيت هردو شيطاني است!! مگر اينکه بگويد نيت زليخا خدايي بود نه شيطاني!! کسي که عاقل نباشد نمي داند به چه بايد استناد کند. بگذريم.
به هر صورت بنده چند بار خواستم اين بحث را خاتمه دهم. ليکن با زبان درازي و ياوه گويي اوربان ،مجددا وارد بحث شدم . اينجا هم مجبورم دوباره پاسخ او را بدهم.
اوربان جان فرض کنيم اصلا ما نيز همانند علماي اهل سنت، خود را به خريت بزنيم و بپذيريم تشابه زنان اطراف يوسف با عايشه اين بود که هر يك ، چيزي اظهار مي كردند كه خلاف باطنشان بود. وباز هم سرمان را همانند شما در برف کنيم که معناي اين عبارت، فنته گري ، نفاق، و يا دروغ گويي نيست ويک چيز ديگري است!! اما ببينيم چه اتفاق مي افتد.
يکي از تاريک ترين نقاط زندگي عايشه، جنگ جمل، يعني جنگ او با امام وخليفه مسلمين علي بود.
شيعه اعتقاد دارد که علت جنگ جمل خونخواهي قتل عثمان نبوده، و اين بهانه عايشه بود. بلکه انگيزه واقعي او ، کينه او از اهل بيت پيامبر وشخص علي بود.
البته شيعه براي اثبات اين واقعيت تاريخي دلايل متعددي دارد. ولي ديگر به اين دلايل نيازي ندارد. چون خود علماي اهل سنت اذعان مي کنند که ويژگي عايشه بود که چيزي اظهار مي کرد ولي باطنش خلاف آن بود.
پس سخن شيعه مطابق واقعيت است. عايشه تظاهر کرده که خروجش براي خونخواهي عثمان بوده ولي نيت واقعي او کينه علي بوده است. او هرگز نمي توانست ببيند علي خليفه مسلمين شده است.اصلا عقل هم حکم مي کند نپذيريم عايشه براي خونخواهي يک خليفه با خليفه ديگر بجنگد.مگر عثمان از علي خليفه تر بود!
دوستان مي بينيد علماء نادان شما چقدر کار ما را آسان کرده اند!!
دوستان آيا باز هم ترديد داريد که هيچ توجيه مثبتي براي تشابه ميان عايشه و زنان اطراف يوسف وجود ندارد.
اوربان به تو چند بار گفته بودم که اگر سکوت کني هم براي تو بهتر است وهم براي اهل سنت. گوش نکردي حالا مي بيني چطور خود را گرفتار کرده اي. حال مطمئن باش اگر باز هم بخواهي اراجيف خود را ادامه دهي، بنده در نوشته بعدي ، اساس مذهب شما با همين روايت ،زير سوال خواهم برد. اين را امتحان نکن.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4962گفتی====دوستان اهل سنت بدانند وقتي مناظره من و اوربان به موضوع عايشه کشيده شد، بنده بيشتر بخاطر اينکه بي سوادي او را ثابت کنم، اين بحث را در يک پست جداگانه مطرح کردم.وخيلي مايل نبودم اين موضوع اينقدر کشدار شود. چون بالاخره عايشه جزو تابوها و مقدسات اهل سنت است.وهرچند والله هر خواننده عاقلي به درستي عرايض بنده صحه مي گذارد، ولي تخريب باورهاي اهل سنت را خيلي صحيح نمي دانم.جواب=======
من با سواد باشم یا بیسواد فرقی به حال تو ندارد و لیکن الان تو دامم افتادی و حتی جرات نداری کوچکترین بستی بزاری و باهام روبرو بشی . من میگم تو دفاع کن جناب علامه عفیری .
خواننده ی گرامی شاهد باشید این اخوند داره طفره میره از سوالاتی که بیرامون این مبحث شد . تو هم از من داری فرار میکنی و هم از مجاهددین . من بازم سوالاتی که ازت کردمو میبرسم و نشان بده این ما هستیم فرار میکنیم و حرف تو حقیقت محض بوده ولیکن تو که از رو نمیری و فقط روضه میخونی
در بست های بعدی بازم سوالات خودم و مجاهددین رو ازت میبرسم تا بلکه عقلت ناقصت توبه کنه .لعنت به ولدالمتعه ار ار دبیلو . من از مدیر سایت میخواهم اجازه نده به این آخوند متعه ای تا این حد زن بیامبر را اهانت کنه . تف بر مذهب بی شرفیه رافضیت
روسیاه!!!!! تو نمیخواستی بحثو کشدار کنی حق نداشتی بیای نجاستت رو به ما نشان بدی . ای بیچاره حمار جواب سوالمو بده فرار نکن. دیدی چطور گیرت انداختم .دو راه بیش رو داری 1-از اهل سنت بخاطر تعبیر بر از کینه و عفریتتت عذرخواهی کنی .چرا که به مقدسات اهل سنت اهانت نمودی بی شرف جان 2-یا اینکه وارد بحث علمی بشی و جواب سوالاتمون رو بدی تا بفهمیم تو صادقی و اهل سنت کاذبند.منتظریم
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4963گفتی===از حماقت اوربان همين بس که نوشته :
—————–
“تشبیه صحیح باید دو بعدی باشد 1-ظاهری 2-باطنی تشبیه شمشیر زنی عمر به ابوجهل ظاهری است فقط ، و صحیح نمی باشد .تشبیه ات باطل است چرا که عمر از لحاظ باطنی و معنوی برای الله شمشیر میزده و ابوجهل بری ضدیت با الله.
(در مورد تشابه داشتن زليخا با عايشه گفته)از لحاظ ظاهری هم عایشه و هم زلخیا قصد جلب کردن محبوبشان را داشتن و در یاطن هم قصد رضایت آنان …
جواب==========
هههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اخر بیچاره وقتی که تو حتی با البفای قیاس و تشبیه و فقه اشنا نیستی کدوم بی خردی عمامه گذاشته رو سرت
این را در مبحث تشبیه فقهای اهل سنت مثل ابن حزم اندلسی و ابن قیم جوزی فقهای رافضی مثل جناب گلبایگانی در انوار الولایه به طور تلویحی و جناب طبرسی و قمی بکار بردن ولیکن اجماع مذهب امامیه بر عدم حجیت قیاس است . خاک بر سر اسطبل جهلیه ای که به تو مدک داده که حتی الفبای فقه رو بهت نیاموختن . این همه سوال و سخن گفتم براستی نتونستی هیچکدومو نقد کنی جزا این قسمت؟؟؟هههههههههههه
اونم خورد تو عمامه ات و تیرت به خطا رفت
فقه نمیدانی و اخوندت کردن ؟؟؟بیچاره ها من اگر مثل شما تحصیل مینمودم خودم را لایق گفتگو با کودکان میدانستم . حالا که گیر افتادی فقط همین ی جمله . تو حق نداری هیچگاه قیاس و تشبیه بکار ببری چون مذهبت ردش کرده . بس بشین سر جات . تشبیه باید دو بعد باشد فرض کن من میگویم مجوسیت مثل هندویسم هر تو غیر خدا را مقدس میدانند بس اساسا مجوسیت =هندویسم
حالا که بحث را دال بر جهالتم دانستی من قسمتی از علم منطق رو یادت میدم
در منطق باید وقتی نیتجه گیری میشود باید ابتدا دو جمله داشته باشیم یکی صغری باشد و دیگری کبری و سبس باید سالبه و عدم سالبه بودن قضایا را مشخص کنیم و سبس از آن به نتیجه برسیم .اینم یادت ندادن ؟؟
بس من تشبیه شما رو باطل میدانم . چون گفتی 1-عمر خوب شمشیر زنی میکند2-ابوجهل هم خوب شمشیر زنی میکند بس نتیجه=عمر و ابوجهل مثل همند و مشابه هستند . ایا یک الاغ این حرف را میبذیرد معمم رافضی؟؟
تو صغری و کبرایت توش جامعیت و کلیت نیست و در هر صغری یا کبری باید جامع و شامل بودن ان مدنظر باشد تا نتیجه گرفته بشه و شباهت را صحیح بدانیم . بس باید دیدی که صغری و کبرای قیاست باطل بود و به شدت درحال فراری . هرحرفی که میزنی بر علیه خودت میشود ؟؟
بایستی میگفتی 1-عمر شمشیر زن خوبی است شمشیر برای خدا میزد2-ابوجهل شمشیر زن خوبی است ولی برای غیر خدا شمشیر میزد بس =عمر و ابوجهل شمشیر زنهای خوبی هستند اما عمر برای خدا و ابوجهل برای غیر خدا شمشیر میزد . برای حضرت عایشه هم این چنین بایستی قیاس مینمودی.بس دیدی این تو جاهل االدوله هستی نه بنده
دیگر نبینم بست بزاری بی ناموس رافضی .از مدیر هم میخواهم جلوی اهانت های جاهلانه ات را بگیرد تا دهن گندیده و نجست بیشتر از این باز نشود . طبل رسواییت را بیشتر از این نرن
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4964گفتی===به هر صورت بنده چند بار خواستم اين بحث را خاتمه دهم. ليکن با زبان درازي و ياوه گويي اوربان ،مجددا وارد بحث شدم . اينجا هم مجبورم دوباره پاسخ او را بدهم.جواب====
تا جواب ادعاتو ندی با دلیل و مدرک من دست از سرت بر نمیدارم . خواننده گرامی ایشان از جواب سوالات من و مجاهد فراری هست واقعا وارد بحث شو تا ادبت کنم ای خانم رافضی آخوند. مرد نیتسی وادر بشی و قشنگ دفاع کنی
اره یاوه گو لقبی است برازنده تو . تو یاوه گو و روضه خوانی که مثل ضعیف ترین اشخاص دلیلی ارایه میدهی و نمیتوانی اثباتش کنی . چقدر ضعیفی . خندم میگیره به والله
هههههههههههه
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
جواب====
اولا نویسندگان دیگر به من ربطی ندارند و اونا میل و اختیار خود را دارند در جواب یا عدم جواب نادانی چون تو . ولیکن تو در سطح بنده نیستی ولی چون باهام در افتادی تا وادرات نکنم به غلط افتادن و روضه خوانی دست بردارات نمیشم . من شیر امام عمــــــــــــــــــــــــــــــــــــر هستم نه نوکر یک موهوم جمکرانی . بس امیدوارم طفره نری و تو نماینده خود باشی نه بقیه . فعلا غصه خودت را بخور که این چند روزی که امده ام حسابی روی روافض را کم کرده ام و حتی جرات ندارند ادعای مناظره کنند
به من میگن اوربان و همه میدونند خصوصیتم چطوری است . تا طرفم را به سکوت وادار نکنم دست بردارش نمیشوم . ز
اگر مدیران سایت دوست نداشته باشند نمی ایم سایت . منتظرم هشدار بدهند . ولیکن بدان جای تبلیغ زیاد است و من سکوت نمیکنم هیچوقت .بازم سراغ اخوندانی امثال تو خواهم رفت
لطفا کاربران عزیز اهل سنت اگر دوست ندارید حضور داشته باشم نظراتتون رو بگید تا مزاحم اوقات شریفتون نشم .ولی اگر چنانچه دوست دارید حضور داشته باشم و مقالاتمو از این به بعد بدم به سایت نظراتتون رو بگید.از مجاهد و مدیر سایت و هر کاربر دیگر اهل سنت که قبول داری میخواهم نظر بدن تا بدان وجودم مضر است برای اهل سنت یا مفید . چون اگر دوست ندارید من از زندگیم زدم و میام سایت اسلام تکس روزانه چند ساعت تا فقط از عقایدممون دفاع کنم . منتظر نظرات تمام کاربران اهل سنت و حقیقت جویان وبرادران شیعه هستم
من عوام شیعه را مسلمان میدانم ولی روافض رو کافر میدانم و فرق دارند با دوستان حق جو و موحد شیعه ام