مقایسه نمودن عایشه با زنان اطراف یوسف توسط رسول خدا

Home انجمن ها امهات المومنین مقایسه نمودن عایشه با زنان اطراف یوسف توسط رسول خدا

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  rrw در 9 سال، 6 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 135)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #4915
    اینکه گفتم عفیری نباید ناراحت بشی چون خر نبی برای روافض بت است بس ناراحت نباش عفیری جان . از این به بعد هر بستی بنویسی مثل سایه بالا سرتم .

    ای نادان جاهل شما ندیدی مکتب باغ وحشی خود را ؟؟ شما روافض روایت از خروس – گاو- الاغ(عفیر)- و…. دارید .اینم اهانت نیس . شما اخونده نباید نارحت بشید بجاش بیاید قواعد درایه خود را تعیین کنید تا بفهمیم صحیح و ضعیف شما چیست .فقه ابکی شما خیلی داغونه و به خاطر همین میدونی تاب ایستادن جلویم را نداری چسبیدی به اهانت

    تو میگی زن رسول الله چنین و چنان و میگی ما جهاد نکاح داریم . تو اهانت های زشتتو نگاه کن بی ناموس بعد سخن بگو

    والله ماست رو کنار لب هات نمیبنی

    #4916
    گفتی زنان کنار خیابان برحق ترند بخاطر فحش دادن

    جواب===

    تو خوب گوش کن اصلا میفهمی چی میگی نادان ؟؟؟ بس طبق ادله ای که بالا ارایه تو و همه روافض از آن زنان فاحشه بدترند . البته فاحشه گری خیلی بهتر از صیغه گری است وگناهش کمتر است .محضضضضضضضضضضضض اطلاع

    گفتی=در مور مجاهد

    جواب==== رافضی دشمن . من کار ی به مجاهد و روشش ندارم . . من برایش احترام زیادی قایلم و منهج من با او هیچ فرقی ندارد وما یکی هستیم در باب عقاید و مشترک و برارد هستیم

    ولیکن من انتقادی که از ایشان دارم این است نباید وقتی امثال عفیری و آخوندایی مثل تو فحش میدن به ناموس نبی و فحش میدن به ناموس های خودمان ان هم بدوون دلیل باید مثل خود آن شخص با او برخورد شود ولیکن ایشون احساسم بر این است که روششو تغییر بده بهتر جلو مکتب استحماری رافضی گری نتیجه میگیرد . الان تو در حال فراری و میترسی حتی اسممو بشنوی . از این به بعد نبینم هیچوقت بست بزاری چون بدون با اوربان در افتادی و تا نگی حرفات اشتباهه دست از سر تو و امثال شما که آخوندن بر نمیدارم بدون شک

    و بدان درباره مجاهد که من میدانم خانواده ای خوب دارد که چنین فرزندی تحویل جامعه دادن و تف به شرفت که به ناموس من و اون و اولاتر بیامبر اهانت نمودی . افتخار کن به ابن متعه ای بودنت

    منتظرم اینجوری فرار نکنی . بخدا قسم برای هر خطتت مقاله مینویسم اگر مرد باشی برای مناظره . البته در حد من نیستی آخوند جان و باید مراجعت تشریف بیاورند نه توی بیسواد

    ولی باز وقتت میدم

    #4927

    rrw
    کاربر
    خدا همه بيماران را شفا دهد.
    #4930

    rrw
    کاربر
    اخيرا مقاله اي با عنوان “روافض سنبل تعصب فرقه اي”به قلم جناب علی حسین امیری در سايت قرار گرفته است. بنده خواستم آن راپاسخ دهم ولي ديدم لازم نيست راه دوري برويم ، همين برخورد اهل سنت با روايت بخاري ،يعني مقايسه عايشه با زنان اطراف يوسف ، مشخص مي کند چه کسي تعصب کورفرقه اي دارد.

    والله آيا هيچ عاقلي ترديدي دارد که ويژگي زنان اطراف يوسف، فتنه گري وپيروي از هواهاي نفس بود. پس جبهه گيري در برابر واقعيت مقايسه عايشه با آنان ، براي چيست؟

    چرا برخورد با نوشته بنده چنين بود که عاقل ترين ومنصف ترين نويسنده سني اين سايت، جناب مجاهد دين، جمله خود را با تهمت، “”کسی که ناموسش شب و روز در تاکسی و اتوبوس و خیابان ها ولگردانه میگردد و بی حیایی میکند و با این حال دهن نجسش را بر روی مادران پاک مونان باز کرده و بر انها ایراد میگیرد””آغاز نمود در حاليکه هيچ نقدي بر نوشته بنده نداشت و فقط گفت ، آيا مي شود عايشه برعليه خودش روايت بياورد (که البته سه پاسخ براي آن دريافت کرد)

    و دومين نويسنده (اوربان) که اتفاقا پاسخ بنده را به مجاهد دين خوانده بود ،مجددا همان شبهه را تکرار کرد و در ادامه فقط فحش و ناسزا گفت .
    تعصب اهل سنت تا آنجا پيش رفت که فراموش کردند که اين مقايسه ،توسط رسول خدا صورت گرفته و بنده فقط آن روايت را جلو چشمتان گذاشتم. حال اگر بنده لايق اين الفاظ باشم ، نعوذ بالله رسول خدا که آن را گفته ،چه؟

    اگر هم بگوييد رسول خدا همينطوري چيزي گفت ومنظوري نداشت !!! که باز هم جفا به رسول خدا و نعوذ بالله نادان فرض کردن ايشان است.

    آخر چرا براي توجيه اعمال بزرگان خود، رسول خدا را زير سوال مي بريد. والله مي دانيد معني اول مولي و همچنين معني قرآني اين واژه ،سرپرست است، اما مي گوييد رسول خدا اين را نمي دانست، و زماني که مي خواست دوستي را اعلام کند، واژه اي بکار برد که معني اولش ،سرپرستي است.

    اينجا هم ادعا مي کنيد، ايشان منظور ديگري داشتند، ولي چون معني واژه ها را نمي دانست، عبارتي گفتند که معني آن فتنه گري است. آنجا مي خواستيد ابوبکر را از غصب خلافت تبرئه کنيد ، انجا عايشه را از فتنه گري.
    واقعيت اين است که زير سوال رفتن رسول خدا براي اهل سنت مهم نيست، مهم اين است که بزرگان اهل سنت به هرقيمتي شده،بايد تبرئه شوند!!!
    حال جناب علی حسین امیری ديديد چه کسي سنبل تعصبات فرقه اي است.

    #4934
    اللهیاری در شبکه اهل بیت سخنی دارد من هم الان ان را تحویل تو میدهم

    گفت وقت فرار افراد شبیه بز کوهی هستند

    منم میگم خدایا به این اخواندانی مثل جناب ا ار دبیلو باهایی بده که مثل بزکوهی خوب فرار کنند .تا دوستان شیعه ما از خواب بیدار شوند تا مبادا با مرگ جاهلی به حضور خدای متعال بروند

    خداوند تو را هدایت دهد تا شاید بواسطه ی هدایتت چند نفر از آتش دوزخ رهایی یابند

    والله مستعان

    #4935
    گفتی===اخيرا مقاله اي با عنوان “روافض سنبل تعصب فرقه اي”به قلم جناب علی حسین امیری در سايت قرار گرفته است. بنده خواستم آن راپاسخ دهم ولي ديدم لازم نيست راه دوري برويم ، همين برخورد اهل سنت با روايت بخاري ،يعني مقايسه عايشه با زنان اطراف يوسف ، مشخص مي کند چه کسي تعصب کورفرقه اي دارد.

    جواب====من نمیدانم این شخص کیست اسم بردی و مقالات سایت رو هنوز فرصت نشده بخونم ولیکن اگر ایشان نمیتوانند و یا در دسترس نیستند برای جوابگویی شما جواب بده بنده هم رد میکنم سخنانتو . ولی مرد نیستی و همش فرار میکنی و میری میان برنامه و جاده خاکی .

    ایشان دروغ نگفته اند واقعا حالا رنگت مثل فاضلاب چاه جمکران (نزد رافضه این فاضلاب تبرک است و این اهانت نیست باعرض بوزش) بریده که نمیتونی جواب بدی . برو جواب سخنانمو بده ای عمامه به سر نادان . خودت سخنی گفتی و توش گیر افتادی . بفرما جواب بده تا با قرآن و حدیث دهنتو بکویم

    بفـــــــــــــــــــــــــــرما

    #4936
    گفتی====

    والله آيا هيچ عاقلي ترديدي دارد که ويژگي زنان اطراف يوسف، فتنه گري وپيروي از هواهاي نفس بود. پس جبهه گيري در برابر واقعيت مقايسه عايشه با آنان ، براي چيست؟

    جواب===

    ای نادان ایا فهم کجی که تو از حدیث برداشت کردی اهل سنت این برداشت را داشتن؟؟

    بگذار برایت از شرح یکی از علمای اهل سنت بر این حدیث که دادی بگویم

    فتح الباری شرح صحیح بخاری از ابن حجر

    قَوْله : ( مَرَضه الَّذِي مَاتَ فِيهِ )

    سَيَأْتِي الْكَلَام عَلَيْهِ مُبَيَّنًا فِي آخِرِ الْمَغَازِي فِي سَبَبه وَوَقْتِ اِبْتِدَائِهِ وَقَدْره ، وَقَدْ بَيَّنَ الزُّهْرِيُّ فِي رِوَايَته كَمَا فِي الْحَدِيث الثَّانِي مِنْ هَذَا الْبَاب أَنَّ ذَلِكَ كَانَ بَعْدَ أَنْ اِشْتَدَّ بِهِ الْمَرَض وَاسْتَقَرَّ فِي بَيْت عَائِشَةَ .

    قَوْله : ( فَحَضَرَتْ الصَّلَاة )

    هِيَ الْعِشَاء كَمَا فِي رِوَايَة مُوسَى بْن أَبِي عَائِشَةَ الْآتِيَة قَرِيبًا فِي ” بَاب إِنَّمَا جُعِلَ الْإِمَام لِيُؤْتَمَّ بِهِ ” وَسَنَذْكُرُ هُنَاكَ الْخِلَافَ فِي ذَلِكَ إِنْ شَاءَ اللَّه تَعَالَى .

    قَوْله : ( فَأُذِّنَ )

    بِضَمِّ الْهَمْزَة عَلَى الْبِنَاء لِلْمَفْعُولِ . وَفِي رِوَايَة الْأَصِيلِيِّ ” وَأُذِّنَ بِالْوَاوِ ” وَهُوَ أَوْجَهُ ، وَالْمُرَاد بِهِ أَذَان الصَّلَاة . وَيَحْتَمِلُ أَنْ يَكُون مَعْنَاهُ أُعْلِمَ ، وَيُقَوِّيهِ رِوَايَة أَبِي مُعَاوِيَة عَنْ الْأَعْمَش الْآتِيَة فِي ” بَاب الرَّجُل يَأْتَمُّ بِالْإِمَامِ ” وَلَفْظه ” جَاءَ بِلَال يُؤْذِنُهُ بِالصَّلَاةِ ” وَاسْتُفِيدَ مِنْهُ تَسْمِيَة الْمُبْهَم ، وَسَيَأْتِي فِي رِوَايَة مُوسَى اِبْن أَبِي عَائِشَة أَنَّهُ صَلَّى اللَّه عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بَدَأَ بِالسُّؤَالِ عَنْ حُضُور وَقْت الصَّلَاة وَأَنَّهُ أَرَادَ أَنْ يَتَهَيَّأَ لِلْخُرُوجِ إِلَيْهَا فَأُغْمِيَ عَلَيْهِ . . الْحَدِيثَ .

    قَوْله : ( مُرُوا أَبَا بَكْرٍ فَلْيُصَلِّ )

    اُسْتُدِلَّ بِهِ عَلَى أَنَّ الْآمِر بِالْأَمْرِ بِالشَّيْءِ يَكُون آمِرًا بِهِ ، وَهِيَ مَسْأَلَة مَعْرُوفَة فِي أُصُول الْفِقْه ، وَأَجَابَ الْمَانِعُونَ بِأَنَّ الْمَعْنَى بَلِّغُوا أَبَا بَكْر أَنِّي أَمَرْته . وَفَصْل النِّزَاع أَنَّ النَّافِيَ إِنْ أَرَادَ أَنَّهُ لَيْسَ أَمْرًا حَقِيقَةً فَمُسَلَّمٌ لِأَنَّهُ لَيْسَ فِيهِ صِيغَة أَمْر لِلثَّانِي ، وَإِنْ أَرَادَ أَنَّهُ لَا يَسْتَلْزِمهُ فَمَرْدُودٌ وَاللَّهُ أَعْلَم .

    #4937

    قَوْله : ( فَقِيلَ لَهُ )

    قَائِلُ ذَلِكَ عَائِشَةُ كَمَا سَيَأْتِي .

    قَوْله : ( أَسِيفٌ )

    بِوَزْنِ فَعِيل وَهُوَ بِمَعْنَى فَاعِلٍ مِنْ الْأَسَفِ وَهُوَ شِدَّة الْحُزْن ، وَالْمُرَاد أَنَّهُ رَقِيق الْقَلْب . وَلِابْنِ حِبَّانَ مِنْ رِوَايَة عَاصِم عَنْ شَقِيق عَنْ مَسْرُوق عَنْ عَائِشَة فِي هَذَا الْحَدِيث : قَالَ عَاصِم وَالْأَسِيفُ الرَّقِيق الرَّحِيم ، وَسَيَأْتِي بَعْدَ سِتَّة أَبْوَاب مِنْ حَدِيث اِبْن عُمَر فِي هَذِهِ الْقِصَّة ” فَقَالَتْ لَهُ عَائِشَة : إِنَّهُ رَجُل رَقِيق ، إِذَا قَرَأَ غَلَبَهُ الْبُكَاءُ ” وَمِنْ حَدِيث أَبِي مُوسَى نَحْوُهُ ، وَمِنْ رِوَايَة مَالِك عَنْ هِشَامٍ عَنْ أَبِيهِ عَنْهَا بِلَفْظِ ” قَالَتْ عَائِشَة : قُلْت إِنَّ أَبَا بَكْرٍ إِذَا قَامَ فِي مَقَامِك لَمْ يُسْمِعْ النَّاسَ مِنْ الْبُكَاءِ فَمُرْ عُمَرَ ” .

    قَوْله : ( فَأَعَادُوا لَهُ )

    أَيْ مَنْ كَانَ فِي الْبَيْت ، وَالْمُخَاطَب بِذَلِكَ عَائِشَة كَمَا تَرَى ، لَكِنْ جَمْعٌ لِأَنَّهُمْ كَانُوا فِي مَقَام الْمُوَافِقِينَ لَهَا عَلَى ذَلِكَ . وَوَقَعَ فِي حَدِيث أَبِي مُوسَى بِالْإِفْرَادِ وَلَفْظه ” فَعَادَتْ ” وَلِابْنِ عُمَرَ ” فَعَاوَدَتْهُ ” .

    #4938

    قَوْله : ( فَأَعَادَ الثَّالِثَة فَقَالَ : إِنَّكُنَّ صَوَاحِب يُوسُفَ )

    فِيهِ حَذْفٌ بَيَّنَهُ مَالِك فِي رِوَايَته الْمُذَكَّرَة ، وَأَنَّ الْمُخَاطَب لَهُ حِينَئِذٍ حَفْصَة بِنْت عُمَر بِأَمْرِ عَائِشَة ، وَفِيهِ أَيْضًا ” فَمُرْ عُمَرَ ، فَقَالَ : مَهْ إِنَّكُنَّ لَأَنْتُنَّ صَوَاحِبُ يُوسُف ” وَصَوَاحِب جَمْع صَاحِبَة ، وَالْمُرَاد أَنَّهُنَّ مِثْلُ صَوَاحِب يُوسُف فِي إِظْهَار خِلَاف مَا فِي الْبَاطِن . ثُمَّ إِنَّ هَذَا الْخَطَّاب وَإِنْ كَانَ بِلَفْظِ الْجَمْع فَالْمُرَاد بِهِ وَاحِد وَهِيَ عَائِشَة فَقَطْ ، كَمَا أَنَّ ” صَوَاحِب ” صِيغَة جَمْع وَالْمُرَاد زُلَيْخَا فَقَطْ ، وَوَجْه الْمُشَابَهَة بَيْنَهُمَا فِي ذَلِكَ أَنَّ زُلَيْخَا اِسْتَدْعَتْ النِّسْوَة وَأَظْهَرَتْ لَهُنَّ الْإِكْرَام بِالضِّيَافَةِ وَمُرَادُهَا زِيَادَةً عَلَى ذَلِكَ وَهُوَ أَنْ يَنْظُرْنَ إِلَى حُسْن يُوسُف وَيَعْذُرْنَهَا فِي مَحَبَّته ، وَأَنَّ عَائِشَة أَظْهَرَتْ أَنَّ سَبَب إِرَادَتهَا صَرْف الْإِمَامَة عَنْ أَبِيهَا كَوْنه لَا يُسْمِعُ الْمَأْمُومِينَ الْقِرَاءَة لِبُكَائِهِ ، وَمُرَادهَا زِيَادَةً عَلَى ذَلِكَ وَهُوَ أَنْ لَا يَتَشَاءَم النَّاس بِهِ . وَقَدْ صَرَّحَتْ هِيَ فِيمَا بَعْدَ ذَلِكَ فَقَالَتْ ” لَقَدْ رَاجَعْته وَمَا حَمَلَنِي عَلَى كَثْرَة مُرَاجَعَته إِلَّا أَنَّهُ لَمْ يَقَع فِي قَلْبِي أَنْ يُحِبَّ النَّاس بَعْدَهُ رَجُلًا قَامَ مَقَامَهُ أَبَدًا ” الْحَدِيث . وَسَيَأْتِي بِتَمَامِهِ فِي ” بَاب وَفَاة النَّبِيّ صَلَّى اللَّه عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ” فِي أَوَاخِر الْمَغَازِي إِنْ شَاءَ اللَّه تَعَالَى . وَأَخْرَجَهُ مُسْلِم أَيْضًا . وَبِهَذَا التَّقْرِير يَنْدَفِع إِشْكَال مَنْ قَالَ إِنَّ صَوَاحِب يُوسُف لَمْ يَقَع مِنْهُنَّ إِظْهَار يُخَالِف مَا فِي الْبَاطِن . وَوَقَعَ فِي مُرْسَل الْجِنْس عِنْدَ اِبْن أَبِي خَيْثَمَةَ أَنَّ أَبَا بَكْرٍ أَمَرَ عَائِشَةَ أَنْ تُكَلِّمَ النَّبِيّ صَلَّى اللَّه عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ يَصْرِفَ ذَلِكَ عَنْهُ ، فَأَرَادَتْ التَّوَصُّلَ إِلَى ذَلِكَ بِكُلِّ طَرِيق فَلَمْ يَتِمَّ . وَوَقَعَ فِي أَمَالِي اِبْن عَبْد السَّلَام أَنَّ النِّسْوَة أَتَيْنَ اِمْرَأَة الْعَزِيز يُظْهِرْنَ تَعْنِيفَهَا ، وَمَقْصُودُهُنَّ فِي الْبَاطِن أَنْ يَدْعُونَ يُوسُفَ إِلَى أَنْفُسِهِنَّ ، كَذَا قَالَ وَلَيْسَ فِي سِيَاق الْآيَة مَا يُسَاعِدُ مَا قَالَ .

    #4939

    قَوْله : ( فَأَعَادَ الثَّالِثَة فَقَالَ : إِنَّكُنَّ صَوَاحِب يُوسُفَ )

    فِيهِ حَذْفٌ بَيَّنَهُ مَالِك فِي رِوَايَته الْمُذَكَّرَة ، وَأَنَّ الْمُخَاطَب لَهُ حِينَئِذٍ حَفْصَة بِنْت عُمَر بِأَمْرِ عَائِشَة ، وَفِيهِ أَيْضًا ” فَمُرْ عُمَرَ ، فَقَالَ : مَهْ إِنَّكُنَّ لَأَنْتُنَّ صَوَاحِبُ يُوسُف ” وَصَوَاحِب جَمْع صَاحِبَة ، وَالْمُرَاد أَنَّهُنَّ مِثْلُ صَوَاحِب يُوسُف فِي إِظْهَار خِلَاف مَا فِي الْبَاطِن . ثُمَّ إِنَّ هَذَا الْخَطَّاب وَإِنْ كَانَ بِلَفْظِ الْجَمْع فَالْمُرَاد بِهِ وَاحِد وَهِيَ عَائِشَة فَقَطْ ، كَمَا أَنَّ ” صَوَاحِب ” صِيغَة جَمْع وَالْمُرَاد زُلَيْخَا فَقَطْ ، وَوَجْه الْمُشَابَهَة بَيْنَهُمَا فِي ذَلِكَ أَنَّ زُلَيْخَا اِسْتَدْعَتْ النِّسْوَة وَأَظْهَرَتْ لَهُنَّ الْإِكْرَام بِالضِّيَافَةِ وَمُرَادُهَا زِيَادَةً عَلَى ذَلِكَ وَهُوَ أَنْ يَنْظُرْنَ إِلَى حُسْن يُوسُف وَيَعْذُرْنَهَا فِي مَحَبَّته ، وَأَنَّ عَائِشَة أَظْهَرَتْ أَنَّ سَبَب إِرَادَتهَا صَرْف الْإِمَامَة عَنْ أَبِيهَا كَوْنه لَا يُسْمِعُ الْمَأْمُومِينَ الْقِرَاءَة لِبُكَائِهِ ، وَمُرَادهَا زِيَادَةً عَلَى ذَلِكَ وَهُوَ أَنْ لَا يَتَشَاءَم النَّاس بِهِ . وَقَدْ صَرَّحَتْ هِيَ فِيمَا بَعْدَ ذَلِكَ فَقَالَتْ ” لَقَدْ رَاجَعْته وَمَا حَمَلَنِي عَلَى كَثْرَة مُرَاجَعَته إِلَّا أَنَّهُ لَمْ يَقَع فِي قَلْبِي أَنْ يُحِبَّ النَّاس بَعْدَهُ رَجُلًا قَامَ مَقَامَهُ أَبَدًا ” الْحَدِيث . وَسَيَأْتِي بِتَمَامِهِ فِي ” بَاب وَفَاة النَّبِيّ صَلَّى اللَّه عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ” فِي أَوَاخِر الْمَغَازِي إِنْ شَاءَ اللَّه تَعَالَى . وَأَخْرَجَهُ مُسْلِم أَيْضًا . وَبِهَذَا التَّقْرِير يَنْدَفِع إِشْكَال مَنْ قَالَ إِنَّ صَوَاحِب يُوسُف لَمْ يَقَع مِنْهُنَّ إِظْهَار يُخَالِف مَا فِي الْبَاطِن . وَوَقَعَ فِي مُرْسَل الْجِنْس عِنْدَ اِبْن أَبِي خَيْثَمَةَ أَنَّ أَبَا بَكْرٍ أَمَرَ عَائِشَةَ أَنْ تُكَلِّمَ النَّبِيّ صَلَّى اللَّه عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ يَصْرِفَ ذَلِكَ عَنْهُ ، فَأَرَادَتْ التَّوَصُّلَ إِلَى ذَلِكَ بِكُلِّ طَرِيق فَلَمْ يَتِمَّ . وَوَقَعَ فِي أَمَالِي اِبْن عَبْد السَّلَام أَنَّ النِّسْوَة أَتَيْنَ اِمْرَأَة الْعَزِيز يُظْهِرْنَ تَعْنِيفَهَا ، وَمَقْصُودُهُنَّ فِي الْبَاطِن أَنْ يَدْعُونَ يُوسُفَ إِلَى أَنْفُسِهِنَّ ، كَذَا قَالَ وَلَيْسَ فِي سِيَاق الْآيَة مَا يُسَاعِدُ مَا قَالَ .

    #4940
    دیدی فهمتو کجه و تو متعصبی نه ما . علمای اهل سنت حرف من رو قبول دارند و مفهوم من را تایید کرده اند . اگر تو خلاف این را میگویی بفرما ثابت کن در کتب شروحی اهل سنت بر بخاری که مقصود فتنه گری بود و ادعاتو ثابت کن

    ثالثا وقتی شما میگی چنین و چنان . بفرما با عقل خشکت و به دور از تعصب اظهار کن که هیچوق اهل سنت در معتبرترین کتاب حدیثی خود نمی ایند بگویند که زن رسول الله فتنه گر بوده و آن هم تازه راوییش خود زن رسول الله باشد . در مذهب ما چنین چیزی ممکن نیست اگر در مذهب شما باشد چیزی عجیب نیست و ممکنه ولیکن در مذهب ما غیر مممممممکن است.اعتراف کن به غلطی که نمودی

    گفتی===چرا برخورد با نوشته بنده چنين بود که عاقل ترين ومنصف ترين نويسنده سني اين سايت، جناب مجاهد دين، جمله خود را با تهمت، “”کسی که ناموسش شب و روز در تاکسی و اتوبوس و خیابان ها ولگردانه میگردد و بی حیایی میکند و با این حال دهن نجسش را بر روی مادران پاک مونان باز کرده و بر انها ایراد میگیرد””آغاز نمود در حاليکه هيچ نقدي بر نوشته بنده نداشت و فقط گفت ، آيا مي شود عايشه برعليه خودش روايت بياورد (که البته سه پاسخ براي آن دريافت کرد)

    جواب=====

    اینجا همه یکی هستیم و منصفیم و فرقی نداریم . همه نویسندگان سایت منصف و موحدند ولی این تو هستی که ظاهرا خود را به کوچه امام زن چب زده ای .منتظری الکی زن رسول الله را اهانت کنی و تند هم جواب نگیری . تا حالا قصد نداشتم زیاد بیفتم به جون شما اخوندها ولی از این بعد حرفامومقاله میکنم و میفرستم سایت و اونجا که تو میگی مقاله رد میکنی منتظر میشم جواب مقالاتمو بدی . هرچند اینجا ازم در میری.ونجا خودتو ثابت کن .بفرماااااااااااا

    #4941
    گفتی=====

    و دومين نويسنده (اوربان) که اتفاقا پاسخ بنده را به مجاهد دين خوانده بود ،مجددا همان شبهه را تکرار کرد و در ادامه فقط فحش و ناسزا گفت .
    تعصب اهل سنت تا آنجا پيش رفت که فراموش کردند که اين مقايسه ،توسط رسول خدا صورت گرفته و بنده فقط آن روايت را جلو چشمتان گذاشتم. حال اگر بنده لايق اين الفاظ باشم ، نعوذ بالله رسول خدا که آن را گفته ،چه؟

    جواب===

    این بست های آخر رو به عنوان اتمام حجت بر زبان نجست زدم تا بفهمی فهمت کجه و تو گیر افتادی

    از این به بعد فرار نکن عزیزم . چون هر جا بست بزاری میام سراغت

    گفتی متعصب؟؟ما متعصبیم یا آن تفاسیر احمقانه تو ؟؟ بفرما از کتب شروحی اهل سنت فهمی که تو از روایت داری مانند فهم توست . منتظرم ثابت کنی .بفرما .تا این حد در نرو

    خیر رسول الله چنین چیزی نگفته و توی نادان با تعابیر باطنی ات چنین فهم غلطی داری . از فتح الباری شرح این حدیث را نوشتم و تو بفرما فهمی که از حدیث را داری ثابت کن . ای متعصب عمامه به سر از خواب غفلت با شو . میترسم از روزی که در حضور الله سقوط کنی به سقر جهنم . والله من از سخنانت میترسم

    #4942
    گفتی===

    آخر چرا براي توجيه اعمال بزرگان خود، رسول خدا را زير سوال مي بريد. والله مي دانيد معني اول مولي و همچنين معني قرآني اين واژه ،سرپرست است، اما مي گوييد رسول خدا اين را نمي دانست، و زماني که مي خواست دوستي را اعلام کند، واژه اي بکار برد که معني اولش ،سرپرستي است.

    جواب===

    مثل اینکه به ردی بر لفظ مولی در حال نوشتن بر مقاله ات دارم چشماتو بستی . بگذار لینکش را بدم . هنوز برای 20خطتت 28صفحه ردیه نوشتم .منتظر بقیه ردودش باشhttp://www.islamtxt.net/?q=content/forum/1981

    تو غصه باطل بودنت را بخور جانمhttp://www.islamtxt.net/?q=content/forum/1981

    #4943
    هشدار::::::::

    ار ار دبیلو شما به دلیل تهمت به ناموس نبی – ناموس اوربان-ناموس مجاهد دین – ناموس اهل سنت در مورد جهاد نکاح متهم هستید و اگر همچنان به فرارهایت از عذرخواهی از جامعه اهل سنت ادامه دهی ما دست بردار شما نیستیم

    بفرما خودت را خار نکن

    والله مستعان

    اوربان قاهر الرافضه

    خادم الاسلام و الاهل السنه

    السلام علیکم

    #4945

    rrw
    کاربر
    شما فکر مي کنيد چرا ديگر نويسندگان اين سايت نظير جناب مجاهد دين ، پاسخ مرا ندادند، آيا آنها کم سوادتر از اوربان هستند؟ قطعا خير ، خيره سري و بي آبرويي اوربان را ندارند

    دوست ابله ولي مدعي من، 9 صفحه سياه کردي و اراجيف بافتي که بگويي آنچه تو آن را قرقره کرده اي را از فتح الباري گفته اي. خوب که چه؟ تو گمان مي کني مولف صحيح بخاري يا فتح الباري چه کساني هستند؟ ابله اي مثل تو.

    اصلا اگر آنها اين را نگويند چه بگويند؟ معلوم است که آنها دست وپا زده و توجيهات احمقانه مي کنند که معني اين جمله روشن رسول خدا را منقلب کنند.

    قبلا هم گفتم ، با اين تعبيرات نچسب اهل سنت،هر کسي را مي توان به کسي ديگر تشبيه کرد، مثلا عمر شبيه ابوجهل بود چون هردو شمشير زن خوبي بودند . يک قاچاقچي شبيه حضرت يوسف است چون هردو مدتي در زندان بودند. چوپان دروغگو شبيه حضرت ايوب است، چون هردو چوپان بودند . الاعشی شبيه حاتم طايي بود چون هر دو شاعربودند .آيا اين نتيجه گيري ها احمقانه نيست؟قطعا چنين است ، چراکه شهرت و صفت بارز اين افراد ، اين چيزها نيست. واگر کسي بخواهد اين صفات را به کساني نسبت دهد، با اين تشبيه ها نمي شود.

    اوربان جان اينکه زنان اطراف يوسف را فقط زليخا بدانيم !!و ويژگي زليخا را هم اين بدانيم که چيزي مي گفت ولي منظورش چيز ديگر بود!! به همين اندازه مثالهاي بالا، احمقانه است .حال اين را تو بگويي يا فتح الباري.

    حتي اگر تعبير نچسب اهل سنت را در اين باره بپذيريم، باز هم چيز زيادي عوض نمي شود. زليخا براي اينکه براي خود شريک جرم بسازد و بار گناه خود را کمتر کند، نقشه کشيد ودامي براي ديگر زنان پهن کرد، اگر اين فتنه نبود چه بود؟ البته نعوذ بالله بنده هرگز عايشه را خداي ناکرده به فساد اخلاقي متهم نمي کنم واين مثالم از جنبه فتنه گري است. ببينيد زليخا حتي زماني که يوسف را به درون خانه اش کشيد نيز از همين حربه وفتنه استفاده کرده بود. زبانا علت دعوت يوسف را چيزي گفته بود ، ولي هدفش چيز ديگري بود.

    اوربان تواصلا يک ويژگي خوب از زنان اطراف يوسف پيدا کن، بعد بگو منظور رسول خدا آن بود.!!

    سخن اخرم در اين پست: بنده مي دانم پذيرش اين واقعيت انکارناپذير،براي هر اهل سنتي سخت است. ولي چاره کار سکوت است، نه فحاشي .
    بنده احتمالا ديگر در اين پست مطلب نمي نويسم. چون گمان مي کنم همه چيز روشن شده باشد.

    قضاوت با وجدانهاي بيدار که تشابه زنان اطراف يوسف را با عايشه چه بدانند.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 135)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.