مقایسه نمودن عایشه با زنان اطراف یوسف توسط رسول خدا

Home انجمن ها امهات المومنین مقایسه نمودن عایشه با زنان اطراف یوسف توسط رسول خدا

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  rrw در 9 سال، 5 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 135)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #1713

    rrw
    کاربر
    اخيرا بنده با جناب اوربان مناظره اي داشتم. بحث ما رسيد به فتنه گري عايشه و من عرض کردم که رسول خدا ،عايشه را با زنان اطراف يوسف مقايسه کرده است. چراکه او همچون زنان اطراف يوسف ، فنته گربود وتابع هواهاي نفس.

    در ادامه جناب اوربان پاسخي گفتند که براي دوستان اهل سنت درس بزرگي است که متوجه شوند کسي که به او مي گويند استاد اوربان ،تا چه حد ابله است.

    ابتدا روايت از صحيح بخاري:

    حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ يُوسُفَ قَالَ أَخْبَرَنَا مَالِكٌ عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ عَنْ أَبِيهِ عَنْ عَائِشَةَ أُمِّ الْمُؤْمِنِينَ – رضى الله عنها – أَنَّهَا قَالَتْ إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ – صلى الله عليه وسلم – قَالَ فِى مَرَضِهِ « مُرُوا أَبَا بَكْرٍ يُصَلِّى بِالنَّاسِ » . قَالَتْ عَائِشَةُ قُلْتُ إِنَّ أَبَا بَكْرٍ إِذَا قَامَ فِى مَقَامِكَ لَمْ يُسْمِعِ النَّاسَ مِنَ الْبُكَاءِ ، فَمُرْ عُمَرَ فَلْيُصَلِّ لِلنَّاسِ . فَقَالَتْ عَائِشَةُ فَقُلْتُ لِحَفْصَةَ قُولِى لَهُ إِنَّ أَبَا بَكْرٍ إِذَا قَامَ فِى مَقَامِكَ لَمْ يُسْمِعِ النَّاسَ مِنَ الْبُكَاءِ ، فَمُرْ عُمَرَ فَلْيُصَلِّ لِلنَّاسِ . فَفَعَلَتْ حَفْصَةُ . فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ – صلى الله عليه وسلم – « مَهْ ، إِنَّكُنَّ لأَنْتُنَّ صَوَاحِبُ يُوسُفَ ، مُرُوا أَبَا بَكْرٍ فَلْيُصَلِّ لِلنَّاسِ » . فَقَالَتْ حَفْصَةُ لِعَائِشَةَ مَا كُنْتُ لأُصِيبَ مِنْكِ خَيْرًا.

    عبداللّه بن يوسف از مالك، از هِشام بن عُرْوَه، از پدرش نقل مى كند كه عايشه به ما گفت: رسول خدا در دوران بيمارى خود فرمود : به ابوبكر بگوييد براى مردم نماز بخواند . عايشه گويد: من گفتم: ابوبكر وقتى در جايگاه شما بايستد، مردم از شدّت گريه او [قرائت را] نمى شنوند ! پس به عمر دستور دهيد براى مردم نماز بخواند . عايشه در ادامه مى گويد: به حفصه گفتم: به پيامبر بگو كه ابوبكر وقتى درجايگاه شما بايستد ، مردم از شدّت گريه [او قرائت را] نمى شنوند. پس به عمر دستور دهيد كه براى مردم نماز بخواند.حفصه اين كار را انجام داد. در اين حال رسول خدا به حفصه فرمود: ساكت شو! شما همچون زنان اطراف يوسف هستيد. به ابوبكر بگوييد براى مردم نماز بخواند. در اين هنگام بود كه حفصه به عايشه گفت : نشد كه از تو به من خيرى برسد .

    صحيح بخاري، ج 1، ص 165

    البته بگويم که ما فرستادن ابوبکر به نماز را قبول نداريم و معتقديم اين واقعه ، چيز ديگري بود(فعلا بحث ما نيست) ولي همه مي بينيم که رسول خدا به صراحت ،عايشه وحفصه را با زنان اطراف يوسف مقايسه کرده. و ويژگي زنان اطراف يوسف مشخص است که فتنه گري وپيروي از هواهاي نفساني است.

    اما ببينيم جناب اوريان چه پاسخ داده:

    «إنكن صواحب يوسف» يعني شما مانند زناني هستيد كه يوسف را احاطه كرده بودند، هرچند خطاب بصورت جمع آمده است اما مخاطب آن، عايشه رضي الله عنها است واز سوي ديگر، كلمه «صواحب»كه جمع است منظور زليخا ميباشد. و وجه مشابهت آن، در اين بودكه هر يك ، چيزي اظهار مي كرد كه خلاف باطنش بود. زليخا ظاهراً زنان را مهمان كرده بود تا آنها را پذيرائي كند ولي هدفش، نشان دادن حسن و جمال يوسف بود تا آنها او را معذور بدانند. عايشه رضي الله عنها نيز كه به ظاهر رقت قلب پدرش را مطرح ساخت، منظورش اين بود كه اگر آنحضرت وفات يابد، مردم اين واقعه را به فال بد گيرند و از ابوبكر خوششان نيايد.اینم غلط دیگری که تفسیر و تدلیس نمودی.خجالت بکش.

    دوستان عزيز اگر عنوان خنده دار ترين جوک سال را به اين اراجيف بدهيم، بجا نيست.

    اوربان جان بنده براي وقت خود و خوانندگان ،ارزش قائلم و نمي خواستم جواب اين اراجيف را بدهم. ولي گويا تو خودت دلت مي خواهد مسخره شوي.

    جناب اوربان با اين تعبيرابلهانه تو از شباهت زليخا و عايشه، ما هرچيز را به هرچيز ديگر ،مي توانيم شبيه بدانيم. مثلا تو شبيه الاغي چون هم الاغ و هم اوربان اولش ( ا ) دارد!!! يا يک قاچاقچي زشت وخشن ،شبيه حضرت يوسف است، چون هر دو مدتي را در زندان بودند.و خيلي مثالهاي ديگر.

    دوست نادان من اگر مي گويند فلاني شبيه حضرت ايوب است، يعني همانند ايوب صبور است چون صفت بارز ايوب اين بود. اگر مي گويند فلاني شبيه حاتم طايي است يعني دست ودل باز است چون صفت مشهور حاتم آن بود….

    اينجا هم که رسول خدا فرموده حفصه وعايشه شبيه زنان اطراف يوسف هستند، بايد ببينيم صفت مشهور زنان اطراف يوسف چه بود . وهر عاقلي مي داند که آن صفت ، فتنه گري و پيروي از هواي نفس است.

    آخر چرا تعبير نچسب وابلهانه مي کني. چرا دست وپا مي زني که اعمال عايشه را توجيه کني حتي به قيمت نعوذ بالله نادان فرض کردن رسول مکرم خدا.

    اما قسمت آخر نوشته ات را هرچه مي خوانم سير نمي شوم.گفتي ” عايشه رضي الله عنها نيز كه به ظاهر رقت قلب پدرش را مطرح ساخت، منظورش اين بود كه اگر آنحضرت وفات يابد، مردم اين واقعه را به فال بد گيرند و از ابوبكر خوششان نيايد”

    واقعا اگر سکوت مي کردي بهتر از اين نوشته نبود!!! باور کن اگر سکوت مي کردي کسي نمي گفت لالي!!

    #4854

    mojahed.din
    کاربر
    اخیرا شما باز مدتی من را از اینجا دور دیده ای شروع به مغلطه بلغور کردن نموده ای.

    قبل از هرچی لعنت خدا بر کسی که قصد زیر سوال بردن ناموس پیامبر و طعنه زدن بر او را دارد

    دوما لعنت باز بر کسی که ناموسش شب و روز در تاکسی و اتوبوس و خیابان ها ولگردانه میگردد و بی حیایی میکند و با این حال دهن نجسش را بر روی مادران پاک مونان باز کرده و بر انها ایراد میگیرد

    اما برای روشن کردن شما که متاسفانه مهر کوری بر شما بسیار قبل تر زده شده است بگویم که اگر عقل داری که نداری به من بگو راوی این حدیث چه کسی است؟

    طبق انچه خودت گفتی:

    ابتدا روايت از صحيح بخاري:

    حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ يُوسُفَ قَالَ أَخْبَرَنَا مَالِكٌ عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ عَنْ أَبِيهِ عَنْ عَائِشَةَ أُمِّ الْمُؤْمِنِينَ – رضى الله عنها …

    همانطور که میبینی راوی حدیث خود ام المومنین عایشه است. حال آیا امکان دارد کسی روایتی را نقل کند که به ضرر خودش باشد؟ امکان دارد کسی برای اثبات فتنه گری اش حدیث روایت کند؟

    البته این کودنی شما سابقه دار میباشد. آنجا که حدیث مرتد شدن را هم می آوردید آنقدر به مغزتان فشار نمی آورید و نگاه نمیکنید که همین حدیث را هم راویانی مثل ابو هریره و ابن عباس و ابن مسعود و حذیفه بن الیمان و ابو سعید خدری و سهل بن سعید و … روایت کرده اند. حال شمایی که این اصحاب را مرتد میدانید اینقدر تعقل نمیکنید که چطور میشود کسی سند کافر شدن خودش را روایت کند؟ آیا میشود ابو هریره حدیث نقل کند که بعد از پیامبر مرتد شده است؟ یا معنی مرتدین در اینجا همان مرتدین قبایل تازه مسلمانی بود که عالم امت یعنی ابوبکر با آنها جنگید؟

    یک بام و سه هوا.

    در این روایت هم راوی حدیث عایشه رضی الله عنها است پس این نشان از صداقت و عدالت صحابه است و اینکه حدیث بدون شک صحیح است ولی متاسفانه عادت منافق همین است کهاز خیر امت ایراد بگیرد.

    #4898
    در تایید سخنان برادرم مجاهد دین باید عرض کنم

    1-تشکر از دوست عزیزم برادر مجاهددین که باعث شد نظرم به این بست جلب بشه و الان بیایم برای رد سخنان این نادان که فعلا در حال فرار از بنده هستن و تا منو میبنه شلوارشو عین کودکان ابتدایی خیس میکنه

    2-من همه میگم لعنت خدا بر کسیکه که ناموس نبی رو زیر سوال میبره .ای روافض بی ناموس .ای بچه متعه ای ها تا حالا از مادرانتان برسدید ولد متعه هستید یا خیر ؟؟؟ شماها که متعه زن شوهر دار دارید سکوت کنید و نبی را بی ناموس تصور نکنید العیاذ بالله روافض زبانشان لال

    3-ای اخوند رافضی خبیث تو بحثم و فراری که تو مناظرت با من داشتی به این شخن اشاره کردی جوایت از دو وجه است

    اولا ایا ممکن است اهل سنت روایتی بیاورد در صحیح ترین کتابش بعدش بگوید زن نبی کافر و فتنه گر بوده؟؟؟؟ این برداشت احمقانه و بی شرفانه ات را بزار کنار .تو کوریییییییییییییییی متاسفانه و نمیبینی چطور هر روز رسوایت میکنم

    ثانیا راویی به حضرت عایشه ختم میشود و همانطور که برادرم مجاهددین عرض نمود امکان ندارد کسی بیاید و بگوید که کافر است وبعدش که مرتد شد باهاش کاری نداشته باشند طبق شریعت اسلامم!!چرا عایشه صدیقه رو بلافاصله بعد از مرتد شدن نکشتند .بس نتیجه میگریم تو یک بی ناموسی و از حدیث براشت بد نمودی

    ثالثا

    گفتی= رسول خدا عايشه را با زنان اطراف يوسف مقايسه کرده( صحيح بخاري، ج 1، ص 165) آيا تو نمي داني که ويژگي زنان اطراف يوسف فتنه گري بود.

    جواب= «إنكن صواحب يوسف» يعني شما مانند زناني هستيد كه يوسف را احاطه كرده بودند، هرچند خطاب بصورت جمع آمده است اما مخاطب آن، عايشه رضي الله عنها است واز سوي ديگر، كلمه «صواحب»كه جمع است منظور زليخا ميباشد. و وجه مشابهت آن، در اين بودكه هر يك ، چيزي اظهار مي كرد كه خلاف باطنش بود. زليخا ظاهراً زنان را مهمان كرده بود تا آنها را پذيرائي كند ولي هدفش، نشان دادن حسن و جمال يوسف بود تا آنها او را معذور بدانند. عايشه رضي الله عنها نيز كه به ظاهر رقت قلب پدرش را مطرح ساخت، منظورش اين بود كه اگر آنحضرت وفات يابد، مردم اين واقعه را به فال بد گيرند و از ابوبكر خوششان نيايد.اینم غلط دیگری که تفسیر و تدلیس نمودی.خجالت بکش

    #4899
    گفتی==

    دوستان عزيز اگر عنوان خنده دار ترين جوک سال را به اين اراجيف بدهيم، بجا نيست.

    اوربان جان بنده براي وقت خود و خوانندگان ،ارزش قائلم و نمي خواستم جواب اين اراجيف را بدهم. ولي گويا تو خودت دلت مي خواهد مسخره شوي.

    جناب اوربان با اين تعبيرابلهانه تو از شباهت زليخا و عايشه، ما هرچيز را به هرچيز ديگر ،مي توانيم شبيه بدانيم. مثلا تو شبيه الاغي چون هم الاغ و هم اوربان اولش ( ا ) دارد!!! يا يک قاچاقچي زشت وخشن ،شبيه حضرت يوسف است، چون هر دو مدتي را در زندان بودند.و خيلي مثالهاي ديگر.

    جواب===

    خیر میدونی جوک چیه؟؟؟ اینه شما راویانتان عفیر است و اجداد عفیر . الاغ نبی راویی شماها هستند لیکن من میگم این خر صد رحمت داره بر کلینی و مجلسی و تو

    ای بی شرف رافضی این متعه ایا نمیدونی در لفت عربی گاهی برای افراد جمع هم بکار برده میشه ان هم نا تقیید

    این رو تو اون اسطبل های قم و نجف بهت یاد ندادن مسخره ی ابن متعه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    گفتی ارزش قایلی برای وفت.هههههههههههههههههههههه برو گم شو . وقتی دلیلتون کم میشه و ضعیف میشید میگید که ارزش نداره یا اینکه وقت ندارید . تا حالا از مادرت برسدی شاید متعه ای باشی و خبر نداری>؟؟بی ناموس به زن رسول الله اهانت میکنی ؟؟تف بر شرفت بی ناموس رسوا

    گفتی مثلا توشبیه الاغی اوربان …. جواب = الاغ مذهب توست اخیششششششششششششش ناراحت نشو . چون حقیقته . اینم سندش از اصول کافی

    والحمار

    عفير فقال: أقبضها في حياتي. فذكر أمير المؤمنين عليه السلام أن أول شئ من الدواب توفي عفير ساعة قبض رسول الله صلى الله عليه وآله قطع خطامه ثم مر يركض حتى أتى بئر بني خطمة بقباء (6) فرمى بنفسه فيها فكانت قبره. وروي أن أمير المؤمنين عليه السلام قال: إن ذلك الحمار كلم رسول الله صلى الله عليه وآله فقال: بأبي أنت وامي إن أبي حدثنى، عن أبيه، عن جده، عن أبيه أنه كان مع نوح في السفينة فقام إليه نوح فمسح على كفله ثم قال: يخرج من صلب هذا الحمار حمار يركبه سيد النبيين وخاتمهم، فالحمد لله الذي جعلني ذلك الحمار.

    #4900
    گفتی====

    تو شبيه الاغي چون هم الاغ و هم اوربان اولش ( ا ) دارد!!! يا يک قاچاقچي زشت وخشن ،شبيه حضرت يوسف است، چون هر دو مدتي را در زندان بودند.و خيلي مثالهاي ديگر

    جواب===

    برای اثبات اینکه زیادی بهت فشار اورده ام بعد شکستت هنمین اهانتهایت کافی است . واقعا تو یک الاغی ایا تا حالا دیدی مجلسی و کلینی و علمای الاغیه بیایند و بگویند فتنه گر هستند و حرفی بر ضد خودشون بزنند؟؟؟

    جمع کن عقل عفیریتو ای مادر متعه ای . دفعه بعد مطلب نوشتی نسب خودت و ناموست رو مشخص کن ولد المتعه

    [گفتی===

    دوست نادان من اگر مي گويند فلاني شبيه حضرت ايوب است، يعني همانند ايوب صبور است چون صفت بارز ايوب اين بود. اگر مي گويند فلاني شبيه حاتم طايي است يعني دست ودل باز است چون صفت مشهور حاتم آن بود

    جواب===

    نادان اولا اونی است که 1400سال است رفته تو چاه جمکران مدفوع میل میکند

    ثانیا ذهن خراب شما اصلاح شدن نداره .اختلاف زن و شوهری عادیست و اینکه میگی جمع بسته مگه به زبان عربی تا این حد جاهلی؟؟

    گاهی اوقات در لغت عرب برای دو نفر هم میشه فعل جمع اورد

    گفتی اول حرفم الف ست بس یعنی الاغ . نه الاغ همان مذهب عفیریه است . من هم اسمتو گذاشتم دبیلو سی چون ار ار دبیلو هستی . بهت هم میاد چون مثل امام زمانت عاشق دبلیو سی هستی و غذایتان انجاست جناب دبلیو سی .هههههههههههههههههههههههههههه

    [

    #4901
    گفتی===

    اما قسمت آخر نوشته ات را هرچه مي خوانم سير نمي شوم.گفتي ” عايشه رضي الله عنها نيز كه به ظاهر رقت قلب پدرش را مطرح ساخت، منظورش اين بود كه اگر آنحضرت وفات يابد، مردم اين واقعه را به فال بد گيرند و از ابوبكر خوششان نيايد”

    جواب==

    بقره 10فِي

    قُلُوب[ِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ

    توبه 125

    أَمَّا الَّذِينَ فِي

    [
    قُلُوب[ِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَتْهُمْ رِجْسًا إِلَى رِجْسِهِمْ وَمَاتُوا وَهُمْ كَافِرُونَ

    [قلب شماها مریض است . همیشه سو تعبیر دارید . قلوب مریض ر ما برایش لعنت میفرستیم .تف به برداشتهایت ابلهانه ات . تو از هیچ چیز سر نمیشی حتی از خوردن فاضلاب جمکران حالا از سخنان ما سیر بشی؟؟؟؟؟ههههههههههههه
    برداشت با قلب مریض کار مذهب شماست . منعی نیس برایتان تهمت و افترا- عایشه صدیقه خودش به خودش کافر و فتنه گر گفته .اخر کدوم خر جز کلینی و مادرت و خوودت و مجلسی این تناقضاتت را ثبول میکند ای مردک نجس .دیگه نشنوم زبان درازی کنی بی نسب بی مادر. مادر مشنگت را ام المومنین عیشه صدیقه قیاس میکنی ای نجس . مادر امام زمانت هنوز معلوم نیس چه ولد المتعه ای بوده . نجس مرتد

    #4903

    rrw
    کاربر
    جناب مجاهد دین می بینم که مسئولین سایت دوباره دست به دامن تو شده اند. شاید فکر می کنند تو عاقل تر از اوربان هستی. ولي چون از او مودب تري پاسخ جنابعالي را مي دهم.
    نوشته اید: ” لعنت خدا بر کسی که قصد زیر سوال بردن ناموس پیامبر و طعنه زدن بر او را دارد”
    پاسخ:

    حالا این را به من گفتی یا نعوذبالله به رسول خدا. چون عایشه را ایشان با زنان اطراف یوسف مقایسه کرده.اگر هم می خواهی بگویی شیعه ، از این جمله پیامبر ،بد نتیجه گیری کرده.پاسخ این است که همان رسول خدا و همان قرآن چهره زنان اطراف یوسف را فتنه گر و هوس باز ترسیم نموده. یعنی همچنانکه ما از ایوب به یاد صبر ، از یوسف به یاد زیبایی، از حاتم طایی به یاد سخاوت و.. از زنان اطراف یوسف به یاد فتنه گری می افتیم.

    اصلا فرض کن ما کج فهمیم ولی امشب که رفتی خانه به همسرت بگو تو شبیه زنان اطراف یوسفی. ببین او از تو تقاضای طلاق می کند یا نه؟!!

    نوشته اید:” لعنت باز بر کسی که ناموسش شب و روز در تاکسی و اتوبوس و خیابان ها ولگردانه میگردد و بی حیایی میکند و با این حال دهن نجسش را بر روی مادران پاک مونان باز کرده و بر انها ایراد میگیرد ”

    پاسخ:

    لعنت بر کسی که ناموسش را به اسم جهاد نکاح ،ساعتی در اختیار تروریستها قرار می دهد ودیگران را به بی غیرتی محکوم می کند. می بینی مزخرف گفتن چقدر راحت است!!

    #4904

    rrw
    کاربر
    نوشته اید:” میبینی راوی حدیث خود ام المومنین عایشه است. حال آیا امکان دارد کسی روایتی را نقل کند که به ضرر خودش باشد؟ امکان دارد کسی برای اثبات فتنه گری اش حدیث روایت کند؟”

    پاسخ:

    اولا: مي گويند فرد کم عقلي به ميهماني مي رود.روز بعد از او مي پرسند، برخورد ديگران با تو چطور بود. جواب مي دهد،خيلي خوب بود، حتي روي من نام گلي گذاشته بودند.اسکل!!
    پس جناب مجاهد دين مي شود فردي چون معناي طعنه را نمي فهمد، حتي بدان افتخار کند!!

    ثانیا:مطمئن باش این روایت و همچنین روایت شاخ شیطان ،تنها مواردی نبودند که پیامبر از فتنه عایشه گفته است،و نقل آن از دست عایشه و همچنین بخاری در رفته است.

    ثانیا:بله می شود کسی مثلا برای تظاهر، یا بخاطر اینکه خود را نسبت به موضوعی بی علاقه نشان دهد، چنین کند. خصوصا یادمان باشد جماعتی از این روایت می خواستند ،اثبات لیاقت ابوبکر برای جانشینی نمایند .لذا عایشه می بایست نشان می داد که هم ابوبکر وهم خود او به خلافت حریص نبودند.بلکه اصرار پیامبر بود.اصلا فتنه یعنی همین رفتارها دیگر.

    ثالثا:ما اين روايت راهم داريم:

    ابن عبّاس مى‌گويد: هنگامى كه رسول خدا بيمار شد، همان بيمارى كه به سبب آن وفات يافت، آن حضرت در خانه عايشه بود. حضرتش فرمود: على را برايم صدا كنيد. عايشه گفت: برايتان ابوبكر را صدا بزنيم؟ فرمود: صدايش كنيد.حفصه گفت: اى رسول خدا! برايتان عمر را صدا بزنيم؟ فرمود: صدايش كنيد. اُمّ فضل گفت: اى رسول خدا! عبّاس را برايتان صدا بزنيم؟ فرمود: صدايش كنيد. هنگامى كه همه آن ها جمع شدند، پيامبر خدا سر مباركش را بلند كرد و على را نديد در نتيجه ساكت ماند. در اين هنگام عمر گفت: رسول خدا را ترك كنيد.
    مسند احمد ( 241 هـ )، ج 6 ، ص 47.

    از اين رو آيا اين احتمال تقويت نمي‌شود كه خواسته رسول خدا نماز خواندن حضرت علي به جايش بوده امّا هر بار اين امر ناديده گرفته مي‌شده تا اين كه حضرت با ناراحتي جملات بالا را بيان مي‌فرمايد و عایشه وحفصه را به زنان اطراف يوسف ياد مي‌كند؟!!

    در واقع روايت بخاري داستان روايت مسند احمد است که عايشه، نام علي را با نام ابوبکر عوض کرده، ولي فراموش کرد طعنه پيامبر رانيز عوض کند.!!(والله اعلم)

    با تمام اینها فرض کنیم ما از شباهت عایشه با زنان اطراف یوسف باید برداشت خوبی داشته باشیم. پس تو خودت بگو معنی جمله پیامبرچیست؟ فقط خواهشا مثل اوربان اراجیف نگویی. ضمنا توجه داشته باش که پیامبر با ملاطفت به آنها نگفت بلکه با تشر و عصبانیت فرمود”ساکت شو شما مانند زنان اطراف یوسف هستید. ” و از جمله حفصه به عایشه “مَا كُنْتُ لأُصِيبَ مِنْكِ خَيْرًا” همین استنباط می شود که رسول خدا از آنها عصبانی بوده است.

    #4906
    من و مجاهد دین هیچ فرقی نداریم . دشمن مشترکمان توست . تا دیدی خوب جوابتو دادم باز افتادی به روضه خوانی . و اینکه میگی بی ادیم . باید عرض کنم ادب از بی ادب آموختم . تا تو زبان نجستو باز نکنی من نمیکوبم دهنت ای ابن متعه رافضی . این همه مغلطه میکنی خجالت نمیکشی . کدوم خر مثل شماها به خودش میگه فتنه گر و کافر ؟؟؟ بس نشان میده جواب و حرف من صحیح بوده وتو مغلطه ای کردی که از اون چاه جمکران اموختی

    حالا کدوممون عاقل است فرقی نمیکند ولی بدان قطعا من و برادرم مجاهد دین جوابی بهت دادیم تا عمر داری یادت نره ای فاضلاب خور رافضی ابن متعه

    بازم تا میبینی رد مینویسم بر سخنانت میچسبی به سخنان حاشیه ای . دیدی چطور وادرات کردم به اینکه فرار کنی از بی شرفی و بی ناموسی که مثل خر حماروار عرض کردی .

    من که امثال شماها رو خوب میشناسم . جوابهای خط به خط حرفاتو میدم بس خودتو خسته نکن . باور کن به مدرس حوزه اسطبل نجف مناظره داشتم حدود 6ماه هی جواب میداد و قسم به ذات الله کاریش کردم انقدر رد بر سخنانش مینوشتم که خسته شد و دیگر هیچوقت ندیدمش تو دنیای مجازی . فراری هست و در ته چاه

    نصیحتت میکنم سفسطه بازی درنیاری چون بلای اون همکارت سرت میاد و هیمنجوری وادرات میکنم فرار کنی

    مواظب باش با اوربان در نیفتی چون ضرر خواهی کرد

    من رو هنوز نشناختی که حالا بلبل زبانی میکنی

    اوربان قاهر الرفضه

    #4907
    ای عبدالحمار . بی ادب جاهل چرا از جواب حرفهای من خوف داری و روضه میخونی . قسم به ذات خدا تا جواب و رد بنویسی من برای هر خطت 2 صفحه رد مینویسم .اگر بست دیگری داری با خبرم کنم تا نشونت بدم که واقعا فراری هستی منتظرم علمی حرفامو رد کنی نه ب فسلفه و مغلطه اب قوره کردن .

    اگر مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــردی که شک ندارم بی ناموسی و صیغه برست بیا رد بنویس بر سخنان من . من عاقلم یا مجاهد یا اینکه مسولین دست به دامن کدوم شخص شدند نشد حرف . من تازه واردم . بیشتر از 20 سال هم ندارم ولی بدون دشمنی سر سختی برا یامثال شماها هستم و هیچوقت از مبارزه با شما دست نمیکشم .

    فرض کن : من بدرتم میام خونت و به مادر مشنگت و زن دیگرم که تو رو بی ناموس بار اورده میگم که تو مثل صواحب فلانی هستی . حالا ای جاهل مادرت میره تو جمع زنان دیگه میگه بدر ار ار دبیلو بهم گفته تو کافر و فتنه گری و با خوشحالی تمام نقلش میکنم تا زنان دیگه ازش درس بگیرن . کدوم خری میاد خودش رو فتنه گر و کافر برای دیگران توصیف کند .بس جواب من صحیح به تمام معنا بود و این تو هستی میترسی جواب بدی و چسبیدی به مغلطه هایت . یادت باشه با من در نیفتی . چون تا جان در بدن دارم جواب رو واست میفرستم و رد میکنم حرفاتو . من = مجاهد دین بس توهین به مجاهد دین = توهین به من . بس مواظب حرف زدنت باش ای بی شرف . دهن کجی نکن به ناموسش چون من برادرم و خانوادشو میشناسم و خانواده باک و با غیرتی هستن . تو برو غصه صیغه ای بودنت را بخور ای جاهل . مردی جواب سخنان منو بده و فرار نکن ای بچه متعه

    #4909
    گفتی===

    دوباره اسم جهاد نکاح رو بردی . مثل اینکه نمیدونی مذهب متعه ایت چه خبره . متعه با زن شوهر دار.ههههههههه

    متعه بکن بدون شروط و رضایت ولی و به هر تعداد میخواهی .ههههههههه

    اما بازم جواب شبهه جهاد نکاح . چشماتو باز کن و دیگر اهانت نکن به برادر عزیزم مجاهد دین ای رافضی ولد المتعه . ولد المتعه هم اهانت نیست . چون نزد شما صیغه خیر داره و نباید ناراحت باشی و مقامامتش هم بالاست

    اینم در جهاد نکاح

    ردی بر جهاد نکاحی که متعه ایهای شیعه و یهود ساختن

    اولا این حرف ها کذب محض است و شیخ عریفی در مصاحبه ای که با شبکه الجزیره در مورخ 12/6/92داشتند این قضیه را دروغی دانستند و فرمودند بر ایشان افترا بسته اند رافضیان و این شما روافض هستید که صفحه تویتر ایشان را با فتو شاپ جعل نمودید و آن قدر احمق هستید که میدانید در هر پیام تویتر فقط میتوانید تا سقف 145حرف بنویسید ولی چون دروغگو کم حافظه است و خدا خواست تا شماها رسوا شوید180حرف در پیام نوشتید و این رسوایی شما در سایت های اینترنتی منعکس شده .لعنت الله علی الکاذبین.

    در مورد بطیخ مفتی اعظم تونس باید بگویم ایشان در مصاحبه ای که در تاریخ 29/6/1392هجری شمسی با شبکه رسمی تونس داشتند مجری گفت آیا چنین چیزی صحت دارد . ایشان به صراحت فرموند که این کذب محض است و این کار زنا و فحشا است . باز هم لعنت بر شما کذابان . اما در مورد ناصر العمر هم ایشان این فتوا را تکذیب نمود و فرمود فحشا است. ثانیا . این را شیعیان ابله ساختند صرفا جهت تخریب اخلاقی و ترور شخصیتیه مجاهدان راستین اهل سنت در سوریه و در واقع شیعیان با سکولارها و یهودی ها متحد شده اند برای تخریب این مجاهدان ولی بدانید که نصر من الله و فتح قریب. وزیر خارجه تونس هم شخصی سکولار و دین ستیز است و سخنش نزد ما از سخن یک حمار هم بی ارزشتر است ثالثا اگر مرد هستید از سایت های شخصیه خود این اشخاص فتواها رو بیاورید که هرگز نخواهید توانست . تهمت زدن مذهب شما شیعه ها است وافتروا علی اعدائهم و شهروهم و باهتوهم . درواقع وقتی شماها افترا می بندید براهل سنت و مخالفان عقیدتی تان به مذهب فحشانی چون مجلسی و کلینی عمل نموده ایدو این اساس مذهب شماست رابعا فقط اگر مرد هستید بیاورید از کتب ما اهل سنت که چیزی به نام جهاد نکاح موجود است . هرگز نمیتوانید. لعنت الله علی الکاذبین .برادرتان اوربان از دعای خیر بی نصیب نکنید.

    بشکست عمـــــــــــــر پشت دلیران عجم را**بر باد فنا داد رگ و ریشه جم را

    این کینه ز بهر غصب خلافت ز علی نیست**با آل عمــــــــــر کینه قدیم است عجم را

    #4910
    ای رافضی . تو واقعا عفیری هستی . ندیدی که میگویند خر به خودش نمیگه بی عقله . چون بشر چهره خودش رو برای دیگران بد جلوه میده . یا ینکه واقعا مستی . یا اینکه مست حیدری . یا اینکه مشنگ هستی ی بیچاره

    برو با عقل خواننده بازی نکن

    منتظر ردود بعدی باش

    #4912
    من اماده مناظرم بفرما میدان . هم من انلاینم هم تو . مثل موش نرو تو سوراخ با آن همه ادعایت

    چیزی جز سفسطه بلد نیستییییی

    بیا میدان تا 5 دقیقه دیگه انلاینم . تا اون موقع اعلام مناظره کن.البته در حد مناظره با من نیستی ولی باز برای کوبیدنت حاضرم

    #4913

    rrw
    کاربر
    جناب اوربان اگر هرکس بد دهن تر باشد برحق تر است ،پس بدان که زنان بد نام خياباني از تو برحق ترند.
    بنده با جناب مجاهد دين مناطرات زيادي داشتم .ولي هيچيک از آنها به فحش ختم نشد. بنده ديگر جواب تو را نخواهم داد تو نيز در اين توهم بمان که فلاني جوابي نداشت و فرار کرد. قضاوت با خوانندگان محترم. ضمنا اگر تو واقعا با جناب مجاهد دين ارتباط خانوادگي داشته باشي ، بنده براي ايشان متاسفم که با يک رواني بد دهان رفت وآمد دارد.
    #4914
    اولا شما اهانت نمودی و گفتی ناموس شماها در حال جهاد نکاح است

    ثانیا من چند سخن بهت گفتم 1- بچه متعه ای و بی ناموس 2- اقای عفیری

    خصلت رافضه مثل قزوینی و امثالهم و مثل این اخوند مکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار این است که وقتی جلوی مناظره گر کم بیاورند مجبورن بچسبند به اینکه بگند مخاطب اهانت نموده

    این شما نبودی اول گفتی ما جهاد نکاح داریم ؟؟ این تو نبودی اول گفتی نادان و ابله ؟؟ این تو نبودی که تحریف و تدلیس نمودی ؟؟ بچه جان خودتو سیاه کن ما خودمان زغال فروش هستیم .

    اینکه گفتم بچه متعه ای است :: چرا ناراحت شدی برای این حرف ؟؟ ایا شما صیغه با زن شوهردار ندارید؟؟ ایا شما صیغه به هر تعداد و هر اندازه و بدون شهود و ولی ندارید؟؟؟ ایا شما ندارید که شخص صیغه کننده مقام حسن و حسین و علی و… دارد ؟؟؟بس تا کی میخواهی با این دلیل خشک از من فرار کنی ؟؟؟ من میدونم شما روافض چکاره هستید؟؟

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 135)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.