شیعه میگوید: مجلل بودن قبر شیخ زاید دلیلی است بر باطل بودن مذهب اهل سنت!

شیعه میگوید: قبر شیخ زاید آل نهیان سازه ای از مرمر سفید از نوع تاسیوس یونانی با تمام مظاهر تجمّل  ساخته شده  است، میهمانان رسمی دولت امارات معمولاً جهت ادای مراسم تجلیل در چارچوب پروتوکل دولت به آنجا می روند، از نظر وهابیون پسران شیخ زاید چندین گناه کبیره مرتکب شدند… اولاً: قبر را بیشتر از چهار انگشتی که ابن جبرین (مفتی اعظم وهابیت) اجازه داده، بالا بردند. ثانیاً :قبر را با مرمر اصل سنگ کردند.

ثالثاً: سنگ نوشته ای روی قبر قرار دادند و بر آن نوشتند.
رابعاً نه تنها بنای روی قبر را گچکاری کردند، بلکه با گرانقیمت ترین انواع سنگ مرمر یونانی تاسیوس بنا کردند.
خامساً: زیارت او را واجب کرده اند
آیا وهابیه آنچه را که قبلاً در مورد شیعیان گفتند، جرأت می کنند در مورد فرزندان شیخ زاید هم بگویند؟
این قضیه مرا به یاد قصه ای انداخت که سال ۱۹۹۸ برایم پیش آمد، وقتی به حجّ بیت الله الحرام مشرف شدم و با جناب شیخ جلال الدین صغیر در منطقه معابده برخورد کردم. وی همراه با کاروان لبنانی به اسم الغدیر آمده بود. در ساختمان محلّ اقامت جناب شیخ، تصاویر مراجع عظام بر روی درهای بعثه های ویژه هر یکی از آنان نصب شده بود. در این اثناء یکی از اتباع وهابی با حالتی خشمگین از ماشین پیاده شد و فریاد کشید: این چیست؟!
جناب شیخ که لباسش شبیه علمای سنّی شام بود به او گفت: چی شده حاجی؟ مرد وهابی گفت: شیخ! چرا گناه روافض را مرتکب شدی؟ و به تصاویر یکی از مراجع اشاره کرد. شیخ جواب داد: منظورت این عکس است؟ مرد وهابی با خشم طوری که نفسش بیرون نمی آمد، گفت: بله.. شیخ گفت: آنها فتوای حلیت عکس دارند و هر انسانی حقّ دارد بر اساس فتوایی عمل کند، چرا شما عمامه بسته اید؟ وهابی جواب داد: یا شیخ خدا به داد تو و آنها برسد.. عکس را نصب می کنی و می گویی آنها فتوا دارند؟!! شیخ جواب داد: الله المستعان. و چقدر شیخ مرا غافلگیرکرد وقتی به او گفت: آیا تو اسکناس ۵۰۰ ریالی داری؟
 وهابی گفت: می خواهی چه کار کنی؟ شیخ گفت: می خواهم مطمئن شوم پول من اصل است یا تقلبی؟ مرد وهابی از کیف سیاهش اسکناس ۵۰۰ ریالی درآورد. شیخ آن را گرفت و گفت: بده ببینم. ناگهان شیخ فریاد زد: این چیست؟
این را از دستت بینداز.. مرد وهابی حیرت زده گفت: چه می گویی؟ شیخ گفت: روی اسکنان پانصد ریالی که تو داری، عکس ملک عبد العزیز است.. چطور تو این عکس را در جیبت حمل می کنی، در حالی که این کار حرام است؟ مرد وهابی مبهوت و حیران در حالی که اسکناس را در جیبش می گذاشت، گفت: راست می گویند که شیعی ساحر است و فرار را بر قرار ترجیح داد و من غرق در خنده شدم تا جایی که از حدّ ادب تجاوز کردم. ولی دست خودم نبود. شیخ گفت: خدا احمق ها را بکشد.. کفر دیگران را می بینند ولی وقتی نوبت خودشان می رسد، آن را کفر نمی دانند و ناراحت نمی شوند

پاسخ اهل سنت:
هدف این نوشته  فریب دادن شیعه هاست زیرا  ملای  سفسفطه گر میگوید  که  چون حکام  حاکم بر اهل سنت، برخلاف دین عمل میکنند و علمای اهل سنت نیز به آنها چیزی نمیگویند بنابراین، دین اهل سنت برحق نیست، و دین شیعه درست ست!!!
این نتیجه گیری بطور کلی پوچ است، از زنای نماینده سیستانی یا از لواط خود آیت الله سیستانی باطل بودن مذهب شیعه ثابت نمیشود،چه برسد به اینکه پادشاهی که بر سیستانی حکومت میکند لواط کند! آیا این چه ربطی به سیستانی دارد؟!
و سکوت سیستانی در مقابل کارهای خلاف شرعیت حاکم ظالم، وقتی که قدرت  اعتراض ندارد نیز عیبی  چندانی را برای سیستانی  ثابت نمیکند.
مثلا در وقت صدام حسین، سیستانی و خمینی بی اجازه او نمیتوانستند آب بخورند  آیا خمینی وقتی که در عراق بود جرات کرد حتی یکبار، کشته شدن علمای شیعه توسط صدام  یا فروش شراب را محکوم کند؟

پس سکوت علمای اهل سنت در مقابل خلاف کاری های حکام  را چرا بباد انتقاد میگیرید؟ و این سکوت را چرا به پای باطل بودن مذهب اهل سنت میگذارید ؟
شما با این بازی های کلامی عمری است که شیعیان را فریفته اید و آنها را  دسته دسته آبسوی جهنم سوق داده اید!
در بعضی از کشورهای اسلامی ، حاکمان جورآنقدر از علمای خود وحشت دارد که اولا آنها  دست چین میکند و به هرکس اجازه ابراز جود  و سخنرانی نمیدهد!  و دوما علمای وارداتی دارد یعنی با حقوق اندکی  از کشورهای دیگر امام جماعت استخدام میکند! تا هر وقت خواست اخراجشان کند.

سوما مامورین دولتی را آموزش میدهد و پیشنماز مردم میکند
چهارما در روز جمعه خطیبان باید همگی خطبه ای را که وزارت اوقاف نوشته، از رو بخوانند و در غیر روز جمعه  نیز حق ندارند حتی یک کلمه حرف بزنند،با اینهمه باز هم وحشت دولتمردان کم نمیشود و دستور داده اند، امامان  مساجد حق ندارند ائمه جمعه  نیز  باشند! یعنی  امام جمعه روز جمعه از وزارت خانه میاید , و باز برای اینکه امام جمعه ای مشهور نشود دستور داده اند  که هیچکس  (  حتی از همین منتخبین!) هم  کسی  حق ندارد دو جمعه متوالی  در یک مسجد سخنرانی کند!!!!!

پس علمای اهل سنت قدرت ندارند، اما  با توجه به اینکه مردم اهل سنت بیدارند، حتی علمای سوء  نیزجرات ندارند بگویند ساختن مزار برای مثلا  شیخ زاید کار درستی است  چه برسد به اینکه از مردم بخواهند بروند از قبر حاجت بطلبند. این که وزیر خارجه ایران میرود بر سر قبر شیخ زاهد  پس این گناه خود ر بپای ما ننویسد، ما که نمیرویم!
در مورد عکس روی اسکناس، هم همین امر صادق است  دردین اهل سنت شخصیت پرستی حرام است و این عکس و عکس بازی نوعی کیش شخصیت و شخصیت سازی و ستایش افراد است و برای همین در اسلام،  تصویر  برای تعظیم حرام است ( برای تعلیم اشکالی ندارد ) و عکس روی اسکناس ها  معمولا برای تعظیم است  و این درجه از تعظیم برای الله سزاوار  است، نه شخصی دیگر.
پس  اگر عالم  سنی بگوید عکس روی اسکناس خوب است یا اشکالی ندارد باز حق با تواست ای شیعه!
خنده دار است که شیعه میگوید پسران شیخ زاید با ساختن قبر برای پدرشان  مرتکب گناه کبیره شدند تو گویی دبی شهر مقدس است تو گویی پسران شیخ زاید ادعای دین داری و پارسایی دارند!! مگر پسران شیخ زاید رهبران دینی ما هستند یا مگر خودشان چنین ادعای دارند ؟
بس کن ای  ملای شیعه و  دست بردار از این حقه بازی!….. و از فساد حاکم  و از ضعف امروزی علمای ما، درست بودن مذهب خود را ثابت نکن

 

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

هنگام اختلاف با پدر چگونه با وی صحبت کنم؟

سوال: در اسلام هنگامی که سوء تفاهمی میان پدر و پسر رخ می‌دهد چگونه می‌توان …