خرافات ملایان شیعه درباره قبر حضرت عباس !

اول خبر را بخوانید: به گزارش شىعه آنلاىن به نقل از خبر آنلاىن، سالهاست آب روانى در زىر حرم مطهر حضرت قمر بنى هاشم (س) جارىست.همان آبى که بر فرزندان پىامبر در ظهر عاشورا ۱۴ قرن پىش بستند، امروز در حرم قمر بنى هاشم، به طرز معجره آساىى نابىنا را بىنا مى کند، بىمار سرطانى را شفا مى دهد و از ۵۰ سال قبل تاکنون اىن آب در ىک سطح ثابت مانده و هر چه از آن استفاده مى شود نه کم و نه زىاد مى‌شود.

شما به خوبى مى‌دانىد اگر آب به مدت ۱۰ روز در ىک جا بماند گندىده مى‌شود، اما اىن آب با وجود اىنکه درب ورودى آن بسته شده مانند گلاب مى‌ماند و در اطراف قبر مطهر حضرت قمربنى هاشم حلقه زده و همچنان بسىار تازه و معطر مانده است.
شىخ عباس ( خادم قبر حضرت عباس) میگوید: اىن آب به ارتفاع ىک متر بالاتر از قبر قرار دارد، اما هرگز وارد مرقد مطهر نشده و من اىن‌ها را به چشم خود دىده‌ام و بارها شاهد بوده‌ام چقدر افراد کور وارد حرم شده و چند قطره از اىن آب در چشمان آنها رىخته شده و بىنا شده‌اند و ىا افرادى داراى امراض پوستى و سرطانى با استفاده از اىن آب شفا پىدا کرده‌اند.
وى ادامه داد: مگر آب درىاى رحمت آقا تمام مى‌شود. هم اکنون در بخش درب صاحب‌الزمان مرقد مطهر ابوالفضل پنجره کوچکى قرار دارد که وصل به سرداب حرم است و اگر نگاه کنىد از آن مرتب بوى گلاب مى‌آىد و اىن همان آبى است که متأسفانه خادمان کنونى در ورودى آن را و راه رسىدگى به سرداب را به روى زوار بسته‌اند.

شرح  و ردى بر این خرافه
۱ مگر خدامان جدید قبر عباس، از اولاد شمر هستند که زائران را از این آب مبارک؟ محروم میکنند؟!!مگر اماکن مذهبی عراق، در دست دولت شیعه عراق و زیر نظر آیت الله سیستانی نیست؟
با این حساب که آل سعود از شماها بهترند، زیرا آنها هرگز آب مبارک زمزم را بر مردم نبستند بلکه   هر روز با زحمت زیاد میبرند به شهرهای دیگر و حتی تا مدینه میبرند  و مجانی میدهند به حاجیان.
اما شما بخیلان نه فقط اجازه حمل این آب (که نه کم میشود نه زیاد) را به کسی نمیدهید که حتی درش را بسته اید  تا  از این آب شفا بخش، شیعیان کور و سرطان زده بی بهره باشند! چرا؟
آیا حق نداریم بگوییم همه این حرف ها کشک است و آواز دهل شنیدن از دور خوش است! در آب آنبار که باز شود نه شفای است و نه هیچی!

۲- اینکه میگویید آب راکد می گندد، ظاهرا که راکد نیست! ولی آب راکد هم به معجزه تکنولوژی نمی گندد و عفونت نمیگیرد، به این آبهای که در بطری ها میفروشند، نگاه کنید، یکسال هم که در افتاب داغ بگذارید بازهم آب در بطری سر بسته نمیگندد! چرا چون مواد ضد عفونی کننده، بهش میزنند و ما شک نداریم   به اینکه شما از پول صدقات جمع شده در ضریح کمی را سرمایه گزاری می کنید و مواد ضد عقونی کننده میخرید ودر آب میریزید!( برای جلب مشتری بیشتر)
معجزه تکنولوژی را به حساب معجزه قبور نگذارید! در افغانستان مردم از  قبری سخن میگویند که عقرب ها  و مارها وقتیکه  به حدود آن که نزدیک میشوند عقب گرد میکنند و میروند، بعدها دانستم که پودری است که اگر به دور خانه بپاشید از بوی آن حیوانات خزنده فرار میکنند

۳ – اما اینکه از دریچه! بوی گلاب میاید خب یک شیشه گلاب روزانه میتواند سبب این معجزه شود، این که خرجی ندارد!
۴ اما اینکه یک قطره از آبش، مریض سرطانی را شفا میدهد و کور را بینا میکند! باور کردنی نیست  کو؟؟ و کجاست مثال عملی آن؟!!
 آب حاضر! بیمار سرطانی حاضر!! شیعه معتقد حاضر!!! کور معتقد به حضرت عباس حاضر!!! پس حاضر کنید شفا را!! ادعای خشک خالی که هنر نیست!

۵ – وقتی  حضرت اسماعیل و حضرت هاجر  به عطش شدید دچار شدند، خداوند در وقت مناسب به مددشان آمد و زمزم جاری شد  و آنها نوشیدند و این اب مبارک ماندگار شد
اما الله به مدد عباس آب را نفرستاد  ،ولی  برای  مدد زیارت کنندگان قبرش  آب شفا بخش آمد!! آتشی که ابراهیم را بسوزاند و پیروانش را نسوزاند، آبی که عطش عباس را فرو ننشاند و پیروانش را شفا دهد، کاردی که گلوی اسماعیل را ببرد و گلوی زائران قبرش را نبرد و آب زمزمی که اسماعیل را از تشنگی هلاک کند و زاثران را سیراب کند ؟؟؟  بسیار بد آبی و کاردی و آتشی هستند! آیا باور میکنید اینها را؟؟
مذهب شیعه بر خلاف فطرت و بر خلاف سنن الهی است عصا مال موسی است اما موسی را از غرق شدن نجات نمیدهد، ولی آریل شارون را نجات میدهد !!! آیا این باور کردنی است؟؟

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

هنگام اختلاف با پدر چگونه با وی صحبت کنم؟

سوال: در اسلام هنگامی که سوء تفاهمی میان پدر و پسر رخ می‌دهد چگونه می‌توان …