آیا خامنه ای خود را سید خراسانی میداند؟

جواب این است که بله و نه! یعنی او  هم خود را سید خراسانی می نامد و هم اگر فرصت بیابد چیزی بالاتر از سید خراسانی بودن را ادعا خواهد کرد. سالها قبل  با مرد بلوچی روبرو شدم که خاطرات عجیبی از انقلاب ایران داشت، او که همزمان با انقلاب ایران؛ در سن ۱۷ سالگی؛ در تهران دستفروشی میکرد به دام گروه گرداننده  انقلاب افتاد . طپانچه ای هم به او داده بودند. او در عین حال با  مدیره مسن، فاحشه خانه ایی غیر رسمی در شمال  تهران سرو سِری  داشت که با آن زن و  خواهرش در راه شمال آشنا شده بود. خودش میگفت بعد انقلاب رفتم سری بهش بزنم  دیدم دم  درش پاسدارها جمع شدند، ترسیدم برگردم شک کنند!
جلو رفتم در زدم گفتند چیکار داری؟ گفتم این زن را من بمنزله مادرم میدانم!! برای احوال پرسیش آمده ام بعد از اجازه زن، داخل شدم دیدم مردی نشسته و سه زن جلویش با مایو میرقصند حتی عمامه اش را برمیدارند و در حین رقص بر سر خود میگذارند  و مرد نشئه بود، بحال و بهوش  آمد به آن سه زن گفت بروید لباس بپوشید (آن سه را صیغه کرده بود) مرد را شناختم  او رییس یک ارگان دولتی بود.

آن بلوچ میگفت من  از آن زمان انقلاب با بیت رهبری و سربازان گمنام امام زمان رابطه دارم تهران بروم  مرکز آنها پاتوقم است! او میگفت من هم  همراه  سربازان گمنام که  مرتب  بدیدن خامنه ای میرفتند  چند بار رفتم، او گفت: آنها وقتی خامنه ای میاید بلند میشوند و دیوانه وار فریاد ها میزنند و حتی میگویند اعلام کن که امام زمانی!! اعلان کن!!
گفتم: نه بابا راست نمیگویی !!
گفت: من زیاد نمیرفتم چون وقتی خامنه ای میاید، این سربازان گمنانم به هم فشار میدهند تا جلو بروند! فشاری شدید که باسن آدم آسیب میدید و من از این خوشم نمیامد!
آنروزها من حرف این مرد  بلوچ را تهمت و  گزافه گویی دیدم و از یاد بردم. اما این روزها که خامنه ای را سید خراسانی میگویند و او ساکت است  و خبر امروز که ملایی درباری گفت: خامنه ای  که بدنیا آمد فورا یا علی گفت!! این غلو آشکار حرف های  آن  مرد بلوچ را بیادم آورد! پس دروغ نگفته بود.
بنظر میاید خامنه ای دچار توهم شده و جنون عظمت طلبی او را بیمارکرده و این مال سالها پیش است اما  ما خبر نداشتیم بنظرم حرف آن بلوچ دروغ نبود.
خامنه ای با کانالهای ارتباطی وسیعی که دارد به طور کامل از مباحث مهمی که در عرصه مهدویت در جامعه مطرح است مطلع می باشد و میداند که طرفدارانش او را سید خراسانی مینامند  و آیت الله های بزرگی مخالفت میکنند اما او ساکت است و تکذیب نمیکند که نه  نیستم!
در سال ۱۳۸۱ عاشورا منطبق بر جمعه بود و  روایات های شیعه میگوید مهدی درعاشورایی که جمعه است میاید. 
 و برای همین خیلی از بزرگان شیعه انتظار ظهور مهدی  را در این روز داشتند، علی الخصوص که  23 ماه رمضان همان سال نیز طبق روایات در صبح جمعه بود ولی  اما باز  مهدی نیامد.
و این نیامدن، خر مقدس ها را مایوس کرد.

آیت الله ناصری میگوید:
و  در ۱۹ دی سال ۸۱ در دیدار جوانان قمی که در اندک مدتی پس از عاشورای موعود بود، مقام معظم رهبری جوانان را به«مایوس نشدن» از «عدم تحقق وعده الهی»(ظهور) فراخواندند!!
 حالا بیایید چند نمونه را ببینید که  بزرگان ایران در جلوی خامنه ای یا بصورت خیلی علنی او را سردار خراسانی نامیدند:
مثال ۱: سردار سید یحیی صفوی در سفری که خامنه ای به مشهد مقدس داشت در جمع جوانان بسیجی در سال ۷۸ اینگونه وی را مورد خطاب قرار می دهد:
ای سید خراسانی! این بسیجیانت امروز اینجا جمع شده اند تا با تو عهدی دوباره ببندند و بگویند که تا آخر در رکاب شما خواهند بود تا زمانی که در رکاب امام زمان(عج) جانبازی کنند.( یعنی عقیده دارد بعد خامنه ای امام زمان رهبر میشود)

مثال ۲:صادق آهنگران ( مداح دولتی در سفری که خامنه ای به منطقه  دوکوهه داشت در ایام عید (فروردین ماه) ۸۱  وی  را در یک مراسم رسمی با لفظ سید خراسانی مورد خطاب قرار داد.  و خامنه ای تکذیب نکرد.
مثال ۳در آخرین مورد در دیدار ۱۹ دی امسال، مردم  قم در طی هم خوانی شعری در محضر خامنه ای او  را با لفظ « یار خراسانی » مورد خطاب قرار دادند.
متن شعر این است:
سپاهیان همه مدیون عشقند      
 خدا مردان حق مجنون عشقند
خراسانی ترین سید مخور غم       
که پاسداران حواریون عشقند
مو موسایی کنون بر نیل دارم        
برای ابرهه سجیل دارم
علی شوکت علی صولت علی نام   
خدایا رهبری تکمیل دارم

مثال ۴: پناهیان(مسوول اتاق فکر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها) میگوید: برای بنده یقینی است که ایشان (خامنه ای) سید خراسانی هستند، البته هر شخصی خودش باید به یقین برسد و این موضوع مثل اثبات مسائل مادی نبوده و دو دوتا چهارتا نیست،
مثال ۵:حجه الاسلام مجتبی ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران درباره تطبیق شخصیت خامنه ای  بر سید خراسانی این احتمال را پذیرفته و گفته است «بسیاری از بزرگان و شخصیت های علمی و علمای ما می گویند محتمل و ممکن است که آن سید خراسانی ان شاالله وجود مبارک مقام معظم رهبری باشد. »
و این ذوالنور بمنزله پسر خامنه ای است و هر وقت خواست میتواند او را ببیند.

سئوال مهم
با دقت در موارد بالا و اینکه مسئله سید خراسانی بودن خامنه ای در حضور او بارها  و بارها تکرار شده است،  آیا نمی بایست  که خود خامنه ای  در صورت  باور نداشتن به این  مسئله،  فورا به این انحراف  بزرگ واکنش نشان داده و آن را گوشزد نموده و اصلاح نماید؟ و به این مباحث نادرست پایان دهد؟!
این مساله ظهور مهدی ؛مساله خریدن ماست از بقالی نیست؛ این موضوع برای شیعه خیلی حساس است در این باره که خامنه ای ساکت باشد ( در حالیکه سوژه اصلی هم خودش است ) پس مساله مهمتر کدام است؟؟

مباحث مربوط به سید خراسانی بودن خامنه ای،  نزدیک به ۱۵ سال است که زبانزد خواص و عوام است و از سویی دیگر اهمیت بسیار زیاد این مسئله و  انحراف در صورت نادرست بودن این قضیه، بر او واجب است که در صورت نادرست بودن این بحث ها، زودتر جلوی این انحرافات را بگیرد پس می توان نتیجه گرفت که این سکوت و عدم واکنش او  دلیل بر تایید و رضایت است. بلکه شعر ها و سخنان بودار خامنه ای نیز تایید ضمنی او را میرساند:مثلا در پیام حج سال ۸۷ خامنه ای گفت:
من با اطمینان کامل می گویم که تحقق کامل وعده الهی[ظهور] برای تمدن نوین اسلامی در راه است .
و صحبت های گاه و بیگاه احمدی نژاد که نیز زبانزد همه است، یکبار به کارمندانش در سمنان گفت شما بزودی کارمند امام زمان میشوید .اینکه سید خراسانی بودن خامنه ای در جلویش بارها و بارها بصورت عمومی و خصوصی مطرح می شود و او نیز سکوت کنند، قطعا نشان دهنده رضایتش و تاییدش است.
پس جواب یقینی به این سوال: آیا خامنه ای خود را سید خراسانی میداند؟) مثبت است, باز هم غلو  بیشتر در پیرامون  شخصیت خامنه ای راضی نشدند, خامنه ای همان سید خراسانی باشد کم کم دارد کار بالا میگیرد.
اول این خبر را بخوانید:
محمدتقی مصباح یزدی پس از هفته‌ها سکوت درباره مستند جنجالی ظهور» با حمایت تلویحی از سازندگان این مستند٬ از هوادارانش خواست خود را برای ظهور «امام زمان» آماده کنند. مصباح یزدی گفت: «نظر من همین است که خودتان را برای ظهور آماده کنید که گویا همین فردا آقا ظهور خواهند کرد
درباره اینکه خامنه ای سید خراسانی هست یا نه؟ از آیت الله مصباح یزدی پرسیدند او گفت: «اعتقادی که من به مقام معظم رهبری دارم خیلی بالا‌تر از آن سید خراسانی است که در روایات آمده است.» «لزومی ندارد ما برویم دنبال آن روایات تا تاییدی بر معظم له بگیریم. به مراتب بسیار بالا‌تر از آن سید خراسانی که در روایات آمده است، ما به مقام معظم رهبری اعتقاد داریم.»
بتازگی هم آقای سعیدی امام جمعه و تولیت قم که گفته سید علی خامنه‌ای در هنگام تولد «یا علی» گویان متولد شده است .
فیلم این مرد کذاب و بی نور را  که  کتاب بدست گرفته اما  از زبان یک زن قابله دارد دروغ میگوید  را در اینجا ببینید:
http://www.youtube.com/watch?v=3w_VocORRPg&feature=related
 همانطور که در فیلم دیدید، اینهم یک قدم  بزرگ دیگر، برای مقدس کردن خامنه ای است

اما چرا خامنه ای و یارانش میخواهند این دروغ بزرگ را به مردم بقبولاند؟!!
 جواب این سوال  در در بخش بعدی  این نوشته ببینید

مقاله پیشنهادی

هنگام اختلاف با پدر چگونه با وی صحبت کنم؟

سوال: در اسلام هنگامی که سوء تفاهمی میان پدر و پسر رخ می‌دهد چگونه می‌توان …