چرا حکومت میخواهد خامنه ای را مرتبط با امام زمان بدانند؟

این دو دلیل دارد: دلیل ۱ از نظر شیعه  امام زمان با الله در ارتباط است بلکه خودش کم از الله هم نیست!!!!!
حالا خامنه ای اگر برگزیده این امام باشد  و نامش در احادیث آمده باشد، خودش نیز یک جنبه خداگونه پیدا میکند، و با وجود کهریزک و آبروریزیهای دیگر، باز مردم  باورشان میشود و میترسند با این شخصیت خداگونه درگیر شوند!!

و حقیقت تلخ یا شیرین این است که روحانیون ایران در طول ۳۳ سال پادشاهی خود ،چهره اصلی خویش را  بدجوری نشان دادند! حرص آنها برای جمع مال و زن  و شهوت و آقازاده پروری باعث شد  که در  نالایقی رقیب و هم رتبه بدترین پادشاهان ایران بشوند و اعتماد مردم به آنها بطرز بی سابقه ای از بین رفت!
 اما خامنه ای برای ادامه حکومت ننگینش،  نیاز به جانبازی و ایثارگری مردم دارد ، و اینگونه نیست که مومنان حاضر باشند برای فردی که عدم صداقت و تقدس او برای آنها ثابت شده است ، جانبازی و قیام کنند و جان خود را بدهند. تاریخ ۳۳ سال گذشته نشان داده است که مردم ایران از روحانیون جز دروغ و فساد و نالایقی و اقرباء پروری چیز دیگری ندیدند.
پس این گروه نالایق؛ بعنوان آخرین چاره؛ سعی میکند از خرافات مدد بگیرند. سعی میکنند خامنه ای را بچسبانند به امام زمان شاید که  گروهی از ملت حاضر شوند دیوانه وار برایش جان  خود را فدا کنند  و گروهی دیگر ساکت شوند!

این سناریو را شاه سلطان حسین؛ فقط با یک فرق، نیز بکار برد
تفاوت این بود که ظاهرا شیطان بزرگ آنها (محمد باقر مجلسی که ۳۵۰ سال پیش میگفت امروز و  فردا امام زمان میاید) اعتنایی به حدیث سید خراسانی نداشت! البته علت اصلی بی اعتنایی،  این بود که آنوقت ها رهبر ایران اهل آذربایجان بود نه  از خراسان!!
پس علامه مجلسی دید بنفعش نیست که برای صفوی های ترک نژاد، رقیب خراسانی   بتراشد!!  و روایت سید خراسانی  فراموش شد!
عجب دینی است این دین شیعه!
اما سوال این است که چرا شیعه ها از رسوا شدن نمیترسند و براحتی دروغ میبافند و میگویند بزودی امام زمان میاید! و  فلانی سید خراسانی است و از این حرفها؟!

 چرا از رسوا شدن نمیترسند؟!
جواب این است  که آنها میدانند وقتی دروغگویییشان ثابت میشود که دیگر زنده نیستند تا جوابگو باشند!
 مثال آنها مثال  آن پادشاه نادان است که  به خری علاقه وافری نشان میداد،  و مرد متملقی نیز برای خوش آمد شاه از خر تعریف کرد حتی که گفت این خر اینقدر باهوش و نازنین است که من میتوانم به او خواندن و نوشتن یاد بدهم !
شاه گفت  آیا تو میتوانی؟  پس یادش بده!
مرد گفت بله اما اینکار ۵۰ هزار درهم خرج دارد و ۳۰سال زمان  میبرد شاه هر دو شرط را  قبول کرد و دستور داد به او  50 هزار بدهند عده ای به او  گفتند: «مرد حسابی، آخر تو چگونه می توانی به یک الاغ خواندن و نوشتن یاد بدهی؟»
مرد گفت : الان که ۵۰ هزار دارم و مطمئنم در عرض سی سال یا این شاه می میرد یا  من و یا این خر! و یا هر سه»
حالا این مصداق خامنه ای و ادعای اوست!  و اکنون بهره و سودش  برای خامنه ای این است که عده ای ساده لوح برایش خواهند جنگید بعد از مرگش، کسی نمیتواند او را محاکمه کند که سید خراسانی بودی یا نبودی! سواد داشتی یا نداشتی!
 گذشته از این،  خامنه ای با چشم سر دیده که بزرگان شیعه، پیش از او نیز از این ادعا ها داشته اند ولی  بعد از مرگشان ملت ادعای آنها را فراموش کرده است.
مثل ادعای علامه بزرگ شیعه( مجلسی) که برای خوش آمد گویی به شاهان صفویی نوشته  بود: مهدی عن قریب ظهور میکند!! اما از این از عنقریبش ۳۵۰ سال میگذرد و مهدی نیامد و علمای مکار شیعه دوباره روز از نو باز ی از نو را با ملت بخت برگشته ما شروع کرده اند!

دلیل دوم : جنون عظمت طلبی
هر وقت انسان طاغوت شود آنوقت جوگیر شده و به جنون عظمت طلبی مبتلا میگردد و اطرافیان متملق نیز به این جنون دامن میزنند, این مختص به خامنه ای نیست
رهبر کره  شمالی خود را آفتاب تابان میداند و قذافی  خیال میکند که شاه شاهان افریقاست! و طرفدارانش او را فاتح میگویند!
حتی شاه هم فکر میکرد ماموریت مخصوصی برای ایران دارد و این ماموریت را امام زمان یا حضرت عباس در اختیار او قرار داده  است.
او در کتاب ماموریت برای وطنم مینویسد:
روزی روی داد که با مربی خود در کاخ سلطنتی سعدآباد در کوچه‌ای که با سنگ مفروش بود قدم می‌زدم. در آن هنگام ناگهان مردی را با چهره ملکوتی دیدم که بر گرد عارضش هاله‌ای از نور مانند صورتی که نقاشان غرب از عیسی‌بن مریم می‌سازند، نمایان بود. در آن حین به من الهام شد که با خاتم ائمه اطهار حضرت امام قائم روبرو هستم. مواجهه من با امام آخر زمان چند لحظه بیشتر به طول نینجامید که از نظر ناپدید شد, در مصاحبه با خانم  ارویانا فالاچی ( خبرنگار مشهور ایتالیایی) شاه گفته بود:
در سفـر به امامزاده داوود و سقوط از اسب را این گونه تعریف می‌کند: برای من حادثه‌ای پیش آمد. من روی صخره‌ای افتادم و امام زمان مرا نجات داد. او خودش را بین من و صخره [حایل] کرد. می‌دانم چون او را دیدم، او را دیدم، او را به رأی‌العین دیدم. نه در رؤیا. حقیقت مطلق. آیا متوجه منظورم می‌شوید؟ من تنها کسی بودم که او را دیدم… هیچ کس دیگر نمی‌توانست او را ببیند غیر از من. حقیقت این است که من از طرف خدا برگزیده شده‌ام تا مأموریتی را انجام دهم…
وقتی شاه فاسق این ادعا ها را بگوید و ملت دم نزند پس تعجب نکنید اگر خامنه ای با آن عمامه و عبا فردا ادعاهای بزرگتری را رو کند.
من بنظرم خامنه ای به مقام سید خراسانی  راضی نباشد و آخر  ادعای امام زمانی خواهد کرد مگر اینکه مرگ به او مهلت ندهد.

مدرکی برای اثبات دروغگویی آخوندها
چون  هدف خامنه ای مقدس نمایی برای فریب مردم است، پس باید او را افشاء کنیم  واقعه زیر برای رسوا ییش دلیلی کافی و شافی است.
شرح حادثه: قبل از اینکه خامنه ای رهبر و  سید خراسانی بشود رییس جمهور ایران بود، آنوقت ها رهبر ایران خمینی بود.  یکبار خامنه ای به او نوشت که کمیته های انقلاب مال مردم را غصب میکنند و خمینی در جوابش نوشت که تو نفهم و بیسوادی!
نامه خمینی را ببینید: خمینی در تاریخ ۱۶ دى ۱۳۶۶ یعنی ۴ ماه قبل از مرگ به خامنه ای که در باره حکم حکومتی نظری مخالف خمینی داشت مینویسد:
“از بیانات جنابعالی در نماز جمعه این طور ظاهر مى‏شود که شما حکومت را که به معناى ولایت مطلقه‏اى که از جانب خدا به نبى اکرم- صلى الله علیه و آله و سلم-  واگذار شده و اهمّ احکام الهى است و بر جمیع احکام شرعیه الهیه تقدم دارد، صحیح نمى‏دانید. و تعبیر به آنکه اینجانب گفته‏ام حکومت در چهارچوب احکام الهى داراى اختیار است بکلى برخلاف گفته‏هاى اینجانب بود, آنچه گفته شده است تاکنون، و یا گفته مى‏شود، ناشى از عدم شناخت ولایت مطلقه الهى است.
 آنچه گفته شده است که شایع است، مزارعه و مضاربه و امثال آنها را با آن اختیارات از بین خواهد رفت، صریحاً عرض مى‏کنم که فرضاً چنین باشد، این از اختیارات حکومت است. و بالاتر از آن هم مسائلى است، که مزاحمت نمى‏کنم. “

 خواننده عزیز
آخوندها همه دروغگویند در مجلس خبرگان در پیش روی آخوندهای طراز اول مملکت، ادعا شده بود خمینی،  خامنه ای را بهترین فرد برای جانشینی خود میدانست ولی  اگر خمینی خامنه ای را برای پست ولایت فقیه در نظر داشت آیا علنی مینوشت که او ولایت فقیه را نفهمیده است؟
بنا بر نظر نایب امام زمان (یعنی خمینی) خامنه ای تا ۴ ماه قبل از انتخاب شدن به رهبری نیز اطلاع کافی از اساسی ترین اصل جمهوری اسلامی نداشت.
پس همین قدر کافیست تا بدانید این قوم سراپا جعل و دروغ و تزویر هستند و نه سید خراسانیی وجود دارد و نه امامزمانی و نه شعیب صالح و نه سید یمانی هرچه است کذب است هرچه هست دجالگری است و لا غیر

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

هنگام اختلاف با پدر چگونه با وی صحبت کنم؟

سوال: در اسلام هنگامی که سوء تفاهمی میان پدر و پسر رخ می‌دهد چگونه می‌توان …