آیا خامنه ای همان سید خراسانی است؟

علمای شیعه از خرافی ترین انسان های روی کره زمین هستند، آنها  33 سال پیش با استفاده از یک فرصت طلایی که با؛  کوشش های  دکتر شریعتی و مهندس بازرگان و مهندس سحابی و  بنی صدر دیگران؛ پدید آمد، توانستند قشر روشنفکر جامعه  ما را  برای مدت کوتاهی با خود همراه کنند. اما همینکه به قدرت رسیدند با تصفیه بی رحمانه همان افراد ذکر شده، چهره حقیقی خود را کم کم نشان دادند!

اما این روزها دیگر دارند به سیم آخر میزنند و  همه چهره  عجیب خود  را نمایان میکنند.
و انسان اگر چهره آنها را با دقت بنگرد براحتی و بوضوح  میتواند شکل منحوس شاه سلطان حسین صفوی و علامه محمد باقر مجلسی و سربازان قزلباش  را در جماعت حاکم بر امروز ایران ببینند، پس سرنوشت شاه سلطان حسین برای آنها نیز تکرار خواهد شد.
در این نوشتار سعی داریم که به چند سوال  درباره سید خراسانی پاسخ دهیم
شیعه میگوید: یکی از شخصیتهای برجسته عصر ظهور سید خراسانی است که بنا بر روایات شریف با سپاهی انبوه از ایران قیام کرده و به سمت عراق پیش می رود، شعیب بن صالح جوانی گندمگون و زیرک با ارده ای پولادین و بصیرتی شگفت فرمانده لشکر اوست.
سید خراسانی چند ماه مانده به ظهور و در ماه مبارک رجب به همراه سفیانی و یمانی در یک روز قیام می کند و هدف همه اینها عراق است.
سید خراسانی و سپاهش با اصلی ترین دشمن امام زمان(عج) که سفیانی می باشد و عراق را اشغال نموده است، وارد کارزاری سخت شده و بعد از شکست او، با امام زمان(عج) بیعت نموده و لشکریانش را تحت اختیار امام زمان(عج) قرار می دهد.
انشاالله ما در آینده، طی مقاله ای مفصل ثابت خواهیم کرد که مصداق شخصیت الهی سید خراسانی که بسیار مورد تکریم و تاکید اهل بیت(ع) قرار گرفته، مقام معظم رهبری(مدظله) می باشد. (روایات شریف از او و سپاهش بعنوان زمینه سازان ظهور امام زمان(عج) یاد کرده و شیعیان را برای پیوستن به سید خراسانی تشویق می کنند)

حدیث زیر میگوید امام خامنه ای سید خراسانی است:
امام باقر (ع) فرمود:«یخرج شاب من بنی هاشم بکفّه الیمنى خال، ویأتی من خراسان برایات سود بین یدیه شعیب بن صالح، یقاتل أصحاب السفیانی فیهزمهم » ملاحم ابن طاوس، ص ۷۷; عقد الدرر، ص ۱۲۸، باب ۵‏
۱-یعنی جوانی از خراسان خارج میشود که در دستش خال دارد و با پرچم های سیاه  از خراسان میاید و در جلویش شعیب بن صالح است و با یاران سفیانی میجنگد و آنها را شکست میدهد.
مصداق این روایت  رهبر ما خامنه ای است زیرا:
 کلمه شاب در عربی، جوان، دارای طراوت و سرزندگی جوانی معنی می دهد و
سرزندگی و طراوت و بشاشیت موجود در مقام معظم رهبری(مدظله) بسیار آشکار است
۲- سیادت سید خراسانی که البته در مورد مقام معظم رهبری(مدظله) نیاز به توضیح ندارد، ایشان از طرف پدر سید حسینی بوده و به فرموده برخی از بزرگان از طرف مادر نیز سید حسنی می باشند.
۳- مسئله خراسانی بودن مقام معظم رهبری(مدظله) نیز آشکار است، ایشان متولد خراسان بوده و پدر ایشان سید جواد با وجود اینکه ترک  هستند، از دهها سال قبل از مهاجرین و مجاورین در کنار بارگاه مطهر امام رضا(ع) محسوب می شوند.
۴- خال را چه به معنای نشانه در دست راست بگیریم و چه بفرموده برخی از عزیزان به معنی خلل و سستی در دست راست بگیریم( از ریشه خال، یخل، خلل )، باز این قضیه در مورد مقام معظم رهبری(مدظله) صدق می کند.
جراحت دست راست معظم له که در انفجار مسجد ابوذر در سال ۶۰ به وجود آمد، هم معنای نشانه را می تواند داشته باشد و هم موجب خلل و سستی شده است.
۵-  شعیب بن صالح فرمانده لشکر اوست.
ما انشاالله در آینده نزدیک ثابت خواهیم کرد که نشانه های ذکر شده برای شعیب بن صالح به طور عجیبی با رئیس جمهور محبوب و مکتبی ایران جناب دکتر احمدی نژاد مطابقت دارد و در این صورت به راحتی این قضیه یعنی در کنار هم بودن سید خراسانی و شعیب بن صالح یعنی مقام معظم رهبری(مدظله) و دکتر احمدی نژاد و اینکه با شروع تحولات بزرگ ظهور سید خراسانی شعیب بن صالح را بعنوان فرمانده لشکر خود انتخاب می کند، قابل درک است.
 هیچ یک از علمای شیعه  مخالفتی با  ظهور سید خراسانی ندارند،و  طبق روایات  قبل از ظهور امام زمان  او میاید
اما اختلاف آنها فقط  در این است که آیا سید خراسانی کیست؟ خیلی  از شیعه های طرفداری خامنه ای میگویند این مرد همان سید خراسانی است.

جواب اهل سنت
داستان سید خراسانی قصه  باطلی است که از  افسانه باطل دیگری جدا شده ! یعنی  چون داستان ظهور امام زمان شیعه دروغ است،  پس  ظهور مردی قبل از  او نیز نمیتواند راست باشد  و ما در مقالات متعدد در همین سایت با روشهای مختلف ثابت کردیم که اصلا امام زمانی که شیعه میگوید وجود خارجی ندارد.
سخن  شیعه که  میگوید سیدی از خراسان ظهور میکند را اگر کمی حلاجی کنید  میبینید سخنی بسیار مبهم است.
خراسان سرزمینی بسیار وسیع است از نزدیکی ری تا مرز هند تا مرز چین تا ماوراء النهر را شامل میشود.
و سید هم که ماشاء الله کم نداریم در هر کوچه  این منطقه  بزرگ چندین و چند سید و….
راست و دروغ میتوانیم پیدا کنیم .
و زمان ظهور سید خراسانی نیز معلوم نیست و  ما قرنها را جلوی رو داریم و هزاران  نفر هم در این خراسان قیام کرده اند که سید بودند
منظورم اینکه این جمله خیلی مبهم است و امروز بر خامنه ای تطبیق داده اند.
هرکس بدست خود یک خط بیاندازد میتواند بگوید این همان خال سید خراسانی است.
مخالفت خیلی از آیت الله های عظمی شیعه  با سید خراسانی بودن خامنه ای خود  دلیلی بر مبهم بودن حدیث شیعه است یعنی خیلی از آیت الله نتوانستند مصداق سید خراسانی را در خامنه ای ببینند!! چرا چون همانطور که گفتیم، حدیث مبهم است.

نکته عجیب دیگر اینکه شیعه ها به احمدی نژاد میگویند شعیب صالح( یار دیگر امام زمان و رییس لشکر سید خراسانی!! )
آخر شما بگویید  آیا با صد من چسب هم نمیشود این دو نام را بهم چسباند؟ شیعه با تاویل ثابت میکند احمدی نژاد فرمانده لشکر سید خراسانی است ولی نامش هیچ شباهتی با نام شعیب بن صالح ندارد، من در حیرتم از عقل اینها و پرچم رسمی ایران نیز سیاه نیست، اما حتما تاویلگران میگویند منظور عمامه خامنه ای است!!!
احمدی نژاد  خود مبلغ مهدی گری است او که سابقا  دربان خانه خامنه ای بود و از شاگردان خاص وی است، احتمالا این  خزعبلات درباره امام زمان را، هم همان استادش یادش داده است.
در مقاله بعد ببینید: آیا خامنه ای خود را سید خراسانی میداند؟

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

هنگام اختلاف با پدر چگونه با وی صحبت کنم؟

سوال: در اسلام هنگامی که سوء تفاهمی میان پدر و پسر رخ می‌دهد چگونه می‌توان …