پاسخ های ارسال شده در انجمن
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: تکلیف ائمه بعد از امام حسین را روشن کنید #10244..با کسب اجازه از برادر خالد بن ولید که عالمانه پاسخ داده بودید .
دوباره با فونت درشت می گذارم :
منظور از من دون الله اولیاء در سوره ی عنکبوت، گرفتن غیر خدا به عنوان اولیاء در دعا کردن یا همان عبادت است.حال این اولیاء شامل بت، افراد صالح یا غیر صالح می شوند.
اما در آیه انما ولیکم الله با توجه به آیات قبل و بعدخداوند معرفی خصوصیات اولیایی را که مومنان می توانند بعنوان دوست خود انتخاب کنند ، کرده است و اصلا ربطی به عبادت و دعا کردن ندارد.
کما اینکه همین مصادیق ولیکم در سوره ی مائده آیه 55 البته غیر از خود الله، یعنی و اگر در دعا به آنها استغاثه شود حکم همان اولیاء سوره عنکبوت را می یابد.
البته قرآن در جای جای خود اشاره دارد که همین مشرکین که اولیاء غیر خدا را به عنوان شفیع (18 یونس) و مایه تقرب (3 زمر) می گیرند اولیاء مد نظرشان از عملکرد آنها مبرا هستند و ابراز بیزاری می جویند. (14 فاطر)
مانند نصارا که عیسی را بعنوان شریک خدا و الله می گیرند و عیسی علیه السلام در قیامت از عمل نصارا ابراز انزجار می کند.
مَا قُلْتُ لَهُمْ إِلاَّ مَا أَمَرْتَنِي بِهِ أَنِ اعْبُدُواْ اللّهَ رَبِّي وَرَبَّكُمْ وَكُنتُ عَلَيْهِمْ شَهِيداً مَّا دُمْتُ فِيهِمْ وَأَنتَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ شَهِيدٌ .المائدة117.
با سلام و خسته نباشید خدمت برادر عزیز و گرامی خالد بن ولید .
سوال بسیار به جایی پرسیدید و شیعه را به سادگی به چالش طلبیده اید .
در تکمیل مطالب شما بزرگوار من هم می خواهم که علمای شیعه به این سوال هم پاسخ بدهند :
شیعیان در زیارت جامعه کبیره می خوانند 🙁إِيَابُ الْخَلْقِ إِلَيْكُمْ وَ حِسَابُهُمْ عَلَيْكُمْ وَ فَصْلُ الْخِطَابِ عِنْدَكُمْ)
که مخالف صریح ایات قران می باشد :
(إِنَّ إِلَيْنَا إِيَابَهُمْ)(25 غاشیه)
(ثُمَّ إِنَّ عَلَيْنَا حِسَابَهُم)(26 غاشیه)
(وَاللَّـهُ يَقْضِي بِالْحَقِّ ۖ وَالَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِهِ لَا يَقْضُونَ بِشَيْءٍ ۗ إِنَّ اللَّـهَ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ)(20 غافر)
و همچنین امام زمان را حاضر و ناظر بر اعمال مردم میدانند و همچنین شیعه اعتقاد دارد امامان (لا فرق بینک و بینها الا انهم عبادک و خلقک) یعنی همه ی صفات خداوند را از جمله شفا دهنده و روزی دهنده و … دارند به جز اینکه بنده و مخلوقند !!! و صدها حدیث دیگر …
این تناقضات با آیات قران را چگونه حل می کنند ؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: سوال از معتقدان به امامت منصوص الهی ۱۲ امام پس از فوت پیامبر #10250با سلام .اینکه گفته ای (احسنتم . . . خداوند باطلان را بدست خودشان رسوا میکند)
پاسخ من : من به این گفته ی شما خیلی اعتقاد دارم .
به لحاظ اینکه شما به صراحت گفته ای (من کاری با علی ندارم . علی ادامه دهنده راه عمر و ابوبکر و عثمان بوده است . . .راهی اشتباه ، راهی که خداوند و پیامبر آن را تعیین نکرداند . . راهی من در آورده . . .)
و برای شما توصیه کرده بودم که بیشتر باعث بطلان عقیده ی خود نشوید .
اینکه گفته ای (وقتی از سوی خداوند و پیامبر لزوم خلیفه احساس نشده چطور است که عده ای ادعای لزوم خلافت بیان میکنند)
پاسخ من : این گفته ی شما مثل اینست که شخصی در 100 سال آینده بیاید و بگوید که چرا مردم برای خودشان رئیس جمهور تعیین می کردند !! و در کجای قران آمده است که مردم برای خود رئیس جمهور تعیین کنند !!!
اینکه گفته ای (. وقتی رسول الله شورایی برای تعیین خلیفه انتخاب نکرده چطور کسی به خود این جرات را میدهد تا شورا برای انتخاب خلیفه برگزیند .)
پاسخ من : به لحاظ اینکه خداوند برای پیامبر چنین دستوری نداده بوده و برای خود مردم دستور داده است (وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَيْنَهُمْ)
اینکه گفته ای (. برای من پاسخ بیاورید اگر خداوند برای تعیین خلیفه دستوری به پیامبر نداده پس چرا یک عده برای تعیین خلیفه گرد آمدند ؟)
پاسخ من : این گفته ی شما مثل اینست که شخصی در 100 سال آینده بیاید و بگوید که چرا مردم برای خودشان رئیس جمهور تعیین می کردند !! و در کجای قران آمده است که مردم برای خود رئیس جمهور تعیین کنند !!!
یا بگوید چرا مردم صد سال قبل برای خود پادشاه تعیین کردند .
ضمنا برای چندمین بار خواهشمندم اگر می خواهی موضوعات فرعی را مطرح کنی در یک تاپیک جدید مطرح کن .
و چون شما به صراحت حضرت علی را گمراه دانسته ای ، پس اعتقادی به منصوص بودن الهی امامت 12 امام نداری .
و قضاوت را من به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
و در سوال اولیه به صراحت گفتم : کسانی که اعتقاد به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر دارند ، پاسخ دهند !
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: سوال از معتقدان به امامت منصوص الهی ۱۲ امام پس از فوت پیامبر #10251با سلام .
خواهشمندم یک موضوع را دوبار نگذار .و دوباره پاسخت را می گذارم :
اینکه گفته ای (احسنتم . . . خداوند باطلان را بدست خودشان رسوا میکند)پاسخ من : من به این گفته ی شما خیلی اعتقاد دارم .
به لحاظ اینکه شما به صراحت گفته ای (من کاری با علی ندارم . علی ادامه دهنده راه عمر و ابوبکر و عثمان بوده است . . .راهی اشتباه ، راهی که خداوند و پیامبر آن را تعیین نکرداند . . راهی من در آورده . . .)
و برای شما توصیه کرده بودم که بیشتر باعث بطلان عقیده ی خود نشوید .
اینکه گفته ای (وقتی از سوی خداوند و پیامبر لزوم خلیفه احساس نشده چطور است که عده ای ادعای لزوم خلافت بیان میکنند)
پاسخ من : این گفته ی شما مثل اینست که شخصی در 100 سال آینده بیاید و بگوید که چرا مردم برای خودشان رئیس جمهور تعیین می کردند !! و در کجای قران آمده است که مردم برای خود رئیس جمهور تعیین کنند !!!
اینکه گفته ای (. وقتی رسول الله شورایی برای تعیین خلیفه انتخاب نکرده چطور کسی به خود این جرات را میدهد تا شورا برای انتخاب خلیفه برگزیند .)
پاسخ من : به لحاظ اینکه خداوند برای پیامبر چنین دستوری نداده بوده و برای خود مردم دستور داده است (وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَيْنَهُمْ)
اینکه گفته ای (. برای من پاسخ بیاورید اگر خداوند برای تعیین خلیفه دستوری به پیامبر نداده پس چرا یک عده برای تعیین خلیفه گرد آمدند ؟)
پاسخ من : این گفته ی شما مثل اینست که شخصی در 100 سال آینده بیاید و بگوید که چرا مردم برای خودشان رئیس جمهور تعیین می کردند !! و در کجای قران آمده است که مردم برای خود رئیس جمهور تعیین کنند !!!
یا بگوید چرا مردم صد سال قبل برای خود پادشاه تعیین کردند .
ضمنا برای چندمین بار خواهشمندم اگر می خواهی موضوعات فرعی را مطرح کنی در یک تاپیک جدید مطرح کن .
و چون شما به صراحت حضرت علی را گمراه دانسته ای ، پس اعتقادی به منصوص بودن الهی امامت 12 امام نداری .
و قضاوت را من به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
و در سوال اولیه به صراحت گفتم : کسانی که اعتقاد به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر دارند ، پاسخ دهند !
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: سوال از معتقدان به امامت منصوص الهی ۱۲ امام پس از فوت پیامبر #10258با سلام .اینکه گفته ای (. چون در سوال شما از معتقدان به امامت پاسخی از آیات خواسته شده است لطفا در پاسخ من از آیات صریح قرآن استفاده کنید .)
پاسخ من : زیرا ما اهل سنت معتقد به منصوص بودن الهی خلافت نیستیم و اهل تشیع معتقد به منصوص بودن الهی 12 امام پس از فوت پیامبر می باشند .
اینکه گفته ای (. من گفتم علی ادامه دهنده راه عمر ابوبکر و عثمان است . . . اگر علی گمراه است اول بدعت گزاران راه علی گمراهند .)
پاسخ من : حالا که در تله گیر افتاده ای و به صراحت گفته ای (من کاری با علی ندارم . علی ادامه دهنده راه عمر و ابوبکر و عثمان بوده است . . .راهی اشتباه ، راهی که خداوند و پیامبر آن را تعیین نکرداند . . راهی من در آورده . . .) دوباره می خواهی زیر حرفت بزنی می گویی اگر علی گمراه است !!!
اینکه گفته ای (اگر قرآن گفته و امرهم شوری بینهم و انتصاب خلیفه به مشورت است چرا کسی جانشین برای خود انتخاب کرده است؟؟)
پاسخ من : خلیفه ی اول برای مردم خلیفه تعیین نکرده است بلکه پیشنهاد داده و مردم با خلیفه ی دوم بیعت کرده اند .
اگر خودش تعیین می کرد دیگر بیعت مردم معنا نداشت .
و قران هم به صراحت گفته (تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ)
اینکه گفته ای (سخن شما یعنی خلیفه برای جامعه اسلامی نیاز بوده است)
پاسخ من : چرا می خواهی بحث را به انحراف بکشانی ؟؟
ما اهل سنت که مدعی منصوص بودن الهی خلافت نیستیم .
و زمانی شما می توانستی ما را مورد سوال قرار بدهی که مدعی منصوص بودن الهی خلافت می بودیم .
برای چندمین بار خواشمندم بیشتر از این باعث بطلان عقیده ی خود نشوید.
و اگر فهم و شعور بحث کردن را نداری و نمی توانی در چارچوب موضوع بحث پاسخ بدهی تاپیک دیگری باز کن که من به سوالاتی که به این موضوع امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر ربطی ندارد پاسخ بدهم .
و از خوانندگان می خواهم که مطالب زیادی که بین من و چند نفر از علمای شیعه در این تاپیک موجود است را حتما مطالعه کنند و ببینند وقتی علمای شیعه نمی توانند ادعای خود را ثابت کنند چطوری می خواهند بحث را به انحراف بکشانند .
اما کور خوانده اند و بیشتر باعث بطلان عقیده ی خود شده اند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: سوال از معتقدان به امامت منصوص الهی ۱۲ امام پس از فوت پیامبر #10259با سلام .برای چندمین بار خواهشمندم یک موضوع را دوبار نگذار .
و دوباره پاسخت را می گذارم :
اینکه گفته ای (. چون در سوال شما از معتقدان به امامت پاسخی از آیات خواسته شده است لطفا در پاسخ من از آیات صریح قرآن استفاده کنید .)
پاسخ من : زیرا ما اهل سنت معتقد به منصوص بودن الهی خلافت نیستیم و اهل تشیع معتقد به منصوص بودن الهی 12 امام پس از فوت پیامبر می باشند .
اینکه گفته ای (. من گفتم علی ادامه دهنده راه عمر ابوبکر و عثمان است . . . اگر علی گمراه است اول بدعت گزاران راه علی گمراهند .)
پاسخ من : حالا که در تله گیر افتاده ای و به صراحت گفته ای (من کاری با علی ندارم . علی ادامه دهنده راه عمر و ابوبکر و عثمان بوده است . . .راهی اشتباه ، راهی که خداوند و پیامبر آن را تعیین نکرداند . . راهی من در آورده . . .) دوباره می خواهی زیر حرفت بزنی می گویی اگر علی گمراه است !!!
اینکه گفته ای (اگر قرآن گفته و امرهم شوری بینهم و انتصاب خلیفه به مشورت است چرا کسی جانشین برای خود انتخاب کرده است؟؟)
پاسخ من : خلیفه ی اول برای مردم خلیفه تعیین نکرده است بلکه پیشنهاد داده و مردم با خلیفه ی دوم بیعت کرده اند .
اگر خودش تعیین می کرد دیگر بیعت مردم معنا نداشت .
و قران هم به صراحت گفته (تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ)
اینکه گفته ای (سخن شما یعنی خلیفه برای جامعه اسلامی نیاز بوده است)
پاسخ من : چرا می خواهی بحث را به انحراف بکشانی ؟؟
ما اهل سنت که مدعی منصوص بودن الهی خلافت نیستیم .
و زمانی شما می توانستی ما را مورد سوال قرار بدهی که مدعی منصوص بودن الهی خلافت می بودیم .
برای چندمین بار خواشمندم بیشتر از این باعث بطلان عقیده ی خود نشوید.
و اگر فهم و شعور بحث کردن را نداری و نمی توانی در چارچوب موضوع بحث پاسخ بدهی تاپیک دیگری باز کن که من به سوالاتی که به این موضوع امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر ربطی ندارد پاسخ بدهم .
و از خوانندگان می خواهم که مطالب زیادی که بین من و چند نفر از علمای شیعه در این تاپیک موجود است را حتما مطالعه کنند و ببینند وقتی علمای شیعه نمی توانند ادعای خود را ثابت کنند چطوری می خواهند بحث را به انحراف بکشانند .
اما کور خوانده اند و بیشتر باعث بطلان عقیده ی خود شده اند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: سوال از معتقدان به امامت منصوص الهی ۱۲ امام پس از فوت پیامبر #10260با سلام .برای چندمین بار خواهشمندم یک موضوع را چند بار نگذار .
واقعا که مصداق ایه ی (صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَعْقِلُونَ) می باشید .
و من همیشه آرزو می کنم که یک عالم شیعه فهم و شعور این را داشته باشد که در چارچوب سوال اولیه بحث را ادامه دهد و به جای پاسخ دادن متوسل به سوالات بی ربط به موضوع نشود .
و دوباره پاسخت را می گذارم :
اینکه گفته ای (. چون در سوال شما از معتقدان به امامت پاسخی از آیات خواسته شده است لطفا در پاسخ من از آیات صریح قرآن استفاده کنید .)
پاسخ من : زیرا ما اهل سنت معتقد به منصوص بودن الهی خلافت نیستیم و اهل تشیع معتقد به منصوص بودن الهی 12 امام پس از فوت پیامبر می باشند .
اینکه گفته ای (. من گفتم علی ادامه دهنده راه عمر ابوبکر و عثمان است . . . اگر علی گمراه است اول بدعت گزاران راه علی گمراهند .)
پاسخ من : حالا که در تله گیر افتاده ای و به صراحت گفته ای (من کاری با علی ندارم . علی ادامه دهنده راه عمر و ابوبکر و عثمان بوده است . . .راهی اشتباه ، راهی که خداوند و پیامبر آن را تعیین نکرداند . . راهی من در آورده . . .) دوباره می خواهی زیر حرفت بزنی می گویی اگر علی گمراه است !!!
اینکه گفته ای (اگر قرآن گفته و امرهم شوری بینهم و انتصاب خلیفه به مشورت است چرا کسی جانشین برای خود انتخاب کرده است؟؟)
پاسخ من : خلیفه ی اول برای مردم خلیفه تعیین نکرده است بلکه پیشنهاد داده و مردم با خلیفه ی دوم بیعت کرده اند .
اگر خودش تعیین می کرد دیگر بیعت مردم معنا نداشت .
و قران هم به صراحت گفته (تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ)
اینکه گفته ای (سخن شما یعنی خلیفه برای جامعه اسلامی نیاز بوده است)
پاسخ من : چرا می خواهی بحث را به انحراف بکشانی ؟؟
ما اهل سنت که مدعی منصوص بودن الهی خلافت نیستیم .
و زمانی شما می توانستی ما را مورد سوال قرار بدهی که مدعی منصوص بودن الهی خلافت می بودیم .
برای چندمین بار خواشمندم بیشتر از این باعث بطلان عقیده ی خود نشوید.
و اگر فهم و شعور بحث کردن را نداری و نمی توانی در چارچوب موضوع بحث پاسخ بدهی تاپیک دیگری باز کن که من به سوالاتی که به این موضوع امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر ربطی ندارد پاسخ بدهم .
و از خوانندگان می خواهم که مطالب زیادی که بین من و چند نفر از علمای شیعه در این تاپیک موجود است را حتما مطالعه کنند و ببینند وقتی علمای شیعه نمی توانند ادعای خود را ثابت کنند چطوری می خواهند بحث را به انحراف بکشانند .
اما کور خوانده اند و بیشتر باعث بطلان عقیده ی خود شده اند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: بر اساس مبانی فقهی اهل سنت تکلیف قربانیان جنگ جمل و صفین چه خواهد شد؟ #10261با سلام .اینکه گفته ای (سوالی که در رابطه با جنگ های جمل و صفین، به ذهن بسیاری از مردم چه در گذشته و چه در حال خطور کرده است. این است که تکلیف کشته شدگان در جنگ جمل و صفین چه خواهد شد ؟)
پاسخ من : خداوند به صراحت پاسخ شما را در قران داده است (اللَّـهُ يَحْكُمُ بَيْنَكُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ فِيمَا كُنتُمْ فِيهِ تَخْتَلِفُونَ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : و خداوند در روز قیامت، میان شما در آنچه اختلاف میکردید، داوری میکند!)
و (تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : (به هر حال) آنها امتی بودند که درگذشتند. آنچه کردند، برای خودشان است؛ و آنچه هم شما کردهاید، برای خودتان است؛ و شما مسئول اعمال آنها نیستید. )
اینکه گفته ای (و تکلیف قاتلین انها؟ایا هر دو گروه به بهشت میروند؟، و یا هر دو جهنمی اند؟ و یا گروهی به بهشت و گروهی جهنمی اند. و به چه علت؟)
پاسخ من : باز هم خداوند پاسخ شما را داده است :
( وَإِن طَائِفَتَانِ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ اقْتَتَلُوا فَأَصْلِحُوا بَيْنَهُمَا…)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : و هرگاه دو گروه از مؤمنان با هم به نزاع و جنگ پردازند، آنها را آشتی دهید…)
با توجه به این آیه اگر دو گروه از مومنین بر سر موضوع غیر دینی با هم بجنگند از دین خارج نمی شوند .
و جایگاه مومنین هم طبق آیات اولیه سوره ی مومنون مشخص است .
و حضرت علی هم در نهج البلاغه به صراحت گفته است که آنها در دین با ما هم مشترکند .
و اگر آنها باطل بودند حضرت علی چرا حکمیت را پذیرفت ؟؟؟
و اگر آنها باطل می بودند امام حسن به هیچ عنوان خلافت را به آنها واگذار نمی کرد و با آنها بیعت نمی کرد همانطوری که پیامبر هیچ وقت با مشرکین بیعت نکرد و رسالت را به آنها واگذار نکرد .
اینکه گفته ای (در این مورد نظر شیعه که مشخص است.چون گروهی را حق و گروهی را باطل میدانند .)
پاسخ من : چون شیعه به گفته های خدا در قران اعتقاد ندارد و قران را معیار قرار نمی دهد با ذهن باطل خود داوری می کند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: داروهای خارجی برتر از اهل بیت علیهم السلام #10262با سلام .امیدوارم که ان شا الله از پاسخ هایی که می دهم ناراحت نشوی .
مثل اینکه شما مطالبی که درباره ی توسل به اهل قبور در این سایت موجود است را نخوانده ای .
اینکه گفته ای (دقت کنیدکه ما انها را شفیع و وسیله برای رسیدن به خدا قرار میدهیم)
برادرم : طبق ایه ی 18 سوره ی یونس و 3 زمر و آیات دیگر قران مردم مشرک مکه در زمان پیامبر هم همین استناد را می کردند .
اینکه گفته ای (نکته جالب انگیز تر قضیه اینجاست که بزرگانی از شیعه وسنی یعنی از مجتهدین و مولوی ها و یا مفتی ها برای بدست اوردن سلامتی خود به بیمارستانهای کشورهای خارجی و مشرکین سفر میکنند!!)
برادرم به قول شما ما اهل سنت که به اهل قبور متوسل نمی شویم .
شما که به صراحت گفته ای : ایا اهل بیت علیهم السلام به اندازه یک داروی ساخت کفار نزد خدا گرامی نیستند تا خدا به خاطر انها به ما شفا دهد یا حاجت ما را بر اورده کند؟؟
پس با همین گفته ی خود شما اهل بیت در نزد مراجع شیعه و مجتهدین شما به اندازه ی داروی ساخت کفار گرامی نیستند .
مبارکتان باشد !!!
به طور نمونه ایت الله سیستانی در چند سال قبل که مریض بودند به لندن مشرف شدند .
اینکه گفته ای (پس چرا اون شفا را لا اقل در داروهای ساخت مسلمانان قرار نمیدهد و همه برای شفا گرفتن!!!! از دارو های خارجی ساخت کفار مصرف میکنند. آیا انها به خدا نزدیکترند!!!!!)
برادرم قبل از ساخت داروهای کفار در طول هزار و چند صد سال آیا با داروهای گیاهی مردم شفا پیدا نمی کردند ؟؟
اینکه گفته ای (یا اهل بیت علیهم السلام به اندازه یک داروی ساخت کفار نزد خدا گرامی نیستند تا خدا به خاطر انها به ما شفا دهد یا حاجت ما را بر اورده کند.)
لطفا این سوال را از ایت الله سیستانی در چند سال قبل که مریض بودند به لندن مشرف شدند بپرسید .
اینکه گفته ای ( اگر فقط خداند شفا میدهد پس چرا ان را قبل از خوردن یک دارو نمیدهد!!)
پس با این استدلال شما تمام کسانی که دارو می خورند شفا پیدا می کنند ؟؟
پس چرا روزی صدها نفر در داخل بیمارستانها می میرند ؟؟
برای فهم بیشتر شما می گویم برادرم شفا دهنده ی مطلق خداست و ما نمی توانیم برای خدا تعیین تکلیف کنیم .
و مصلحت را خداوند بهتر می داند .
و اگر همیشه مریض شویم و خداوند شفا بدهد چون شفا دادن خداوند حتمی است دیگر مرگ معنا پیدا نمی کند و همیشه همه باید زنده باشند .
اما چون شفا دادن دارو مطلق نیست خیلی ها دارو استفاده کرده اند و مرده اند .
اگر دارو شفا می دهد بفرمایید لطفا به صراحت بگویید داروی مرگ چه نام دارد ؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: داروهای خارجی برتر از اهل بیت علیهم السلام #10263با سلام .اینکه گفته ای (تمام انچه که گفته اید را چندین بار پاسخ داده ام اگر خود را به نف..)
پاسخ من : چرا دروغ می گویی ؟؟؟
کجا به این سوالات پاسخ مستند و مستدل داده ای ؟؟؟
1- اینکه گفته ای (دقت کنیدکه ما انها را شفیع و وسیله برای رسیدن به خدا قرار میدهیم)
برادرم : طبق ایه ی 18 سوره ی یونس و 3 زمر و آیات دیگر قران مردم مشرک مکه در زمان پیامبر هم همین استناد را می کردند .
2- پس با همین گفته ی خود شما اهل بیت در نزد مراجع شیعه و مجتهدین شما به اندازه ی داروی ساخت کفار گرامی نیستند .
یا با استدلال شما لیاقت ندارند !!
به صراحت پاسخ بده .
3- برادرم قبل از ساخت داروهای کفار در طول هزار و چند صد سال آیا با داروهای گیاهی مردم شفا پیدا نمی کردند ؟؟
4- و اگر همیشه مریض شویم و خداوند شفا بدهد چون شفا دادن خداوند حتمی است دیگر مرگ معنا پیدا نمی کند و همیشه همه باید زنده باشند .
اما چون شفا دادن دارو مطلق نیست خیلی ها دارو استفاده کرده اند و مرده اند .
5- اگر دارو شفا می دهد بفرمایید لطفا به صراحت بگویید داروی مرگ چه نام دارد ؟؟؟
اینکه گفته ای (.پس خواهشا حد اقل به شعور خوانندگان احترام بگذار …)
پاسخ من : جانا سخن از زبان ما می گویی !!!
چرا از دو موضوع که در اول این تاپیک مطرح کرده ای می خواهی زیرکانه فرار کنی ؟؟
و سوال اولیه خود را به طریقه ی دیگری مطرح کرده ای .
می دانی این کار یعنی چه ؟؟
زشته !!! عیبه !!! میفهمن ها !!
اینکه گفته ای (که چرا شما برای علاج بیماریتان به جای در خواست مستقیم از خداوند، به پزشک مراجعه میکنید و از او در خواس کمک میکنید،)
پاسخ من : من چندین جا گفتم ما از خداوند درخواست شفا و کمک می کنیم و چون شناختی از خاصیت داروهایی که خداوند آفریده نداریم ، به نزد پزشک برای تجویز داروها می رویم .
اینکه گفته ای (. اگر معتقد نیستید پس چرا به جای در خواست شفا مستقیماّ از خداوند برای علاج مرضهایتان. گردن خود را مثل …….به تخت های بیمارستانها دخیل میبندید !)
پاسخ من : با این گفته ی خود توهین خیلی بزرگی به رهبر انقلاب کرده ای به لحاظ اینکه چند روز قبل یک هفته در تخت بیمارستان بوده اند !!
و همچنین به دیگر مراجع تقلید هم که در تخت بیمارستان بوده اند توهین کرده ای .
آیا طبق گفته ی شما برای علاج مرضهایشان ، گردن خود را مثل …….به تخت های بیمارستانها دخیل بسته بودند ؟؟
درباره ی این حدیثی که گذاشته ای و معنی کرده ای (پروردگارا! ما در گذشته با توسل به پیامبرمان به سوى تو مى آمدیم و تو بارانمان مى دادى و سیرابمان مى کردى . و اکنون با توسل به عموى پیامبرمان به سوى تو مى آییم . )
پاسخ من :از همین حدیث مشخص می شود که اگر توسل به مرده و قبر پیامبر جایز می بود ، به قبر پیامبر متوسل می شدند .
خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند بدست خودش رسوا می کند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: داروهای خارجی برتر از اهل بیت علیهم السلام #10264اینکه گفته ای (یعنی همان اختلافات اندک ….)پاسخ من : فارغ از صحت و سقم نقلی که از جزیری و ابن تیمیه کرده ای ، هیچکدام آنها موضوع کفر و ایمان را مطرح نکرده اند .
و موضوع کفر و ایمان را فقط خداوند مشخص کرده است .
و مراجع شما هم یکی می گوید قمه زدن ثواب دارد و یکی می گوید قمه زدن حرام است .
اینکه گفته ای (در اینصورت چه اشکالی دارد که در برخی موارد علمای ما و یا حتی برخی مردم عادی در باره فتاوی ….)
پاسخ من : خوب است که به صراحت اقرار کرده ای که مردم عادی از مراجع شما بیشتر می دانند !!
و همانطوری که حضرت علی موضوع مذی را نمی دانستند به حضرت عمر هم اشکالی وارد نیست .
و حضرت عمر مرجع دینی نبوده است .
اینکه گفته ای (شما فرض بفرما نمیدانسته ام و شما گفتید!،ایا چون از گیاهان درست شده اند پس میتوانیم به جای درخواست از خدا از انها استفاده کنیم وشفا بیابیم!)
پاسخ من : من چندین جا گفتم ما از خداوند درخواست شفا و کمک می کنیم و چون شناختی از خاصیت داروهایی که خداوند آفریده نداریم ، به نزد پزشک برای تجویز داروها می رویم .
اینکه گفته ای (در هر دو ایه شریفه سخن از پرستش بت ها به هر دلیلی میباشد.)
پاسخ من : مثل اینکه شما نمی دانی عبادت فقط سجده کردن نیست .
پیامبراکرم(ص) می فرماید: «الدُّعَاءُ هُوَ الْعِبَادَةُ»: (دعا، عبادت است). (نهج الفصاحه، حدیث 1590؛ محجة البیضاء، جلد 2، صفحه 283 – 282).
از حضرت باقر(ع) روایت شده: «افضل العبادة الدعا»: (برترین عبادت دعاست). (میزان الحکمه، باب 1189، حدیث 5516 و 5532)
پیامبراکرم(ص) می فرماید: «الدعا مخ العبادة»: (دعا مغز عبادت است). (همان)
اینکه گفته ای ( اما سوال اصلی این است و هر چیزی میگویند تا که جواب ان را نگویند وما هم خوب میدانیم، هر چند این را هم میدانیم که جوابی موجود نمیباشد!)
چرا از موضوعی که در اول این تاپیک مطرح کرده ای می خواهی زیرکانه فرار کنی ؟؟
دوباره می گذارم تا خوانندگان قضاوت کنند .
(نکته جالب انگیز تر قضیه اینجاست که بزرگانی از شیعه وسنی یعنی از مجتهدین و مولوی ها و یا مفتی ها برای بدست اوردن سلامتی خود به بیمارستانهای کشورهای خارجی و مشرکین سفر میکنند!!)
و همچنین (ما هم نگفتیم که به انها متوسل میشوید چون لیاقت میخواهد.)
پس با همین استدلالی که خود شما کرده ای ایت الله سیستانی که در نجف زندگی میکند لیاقت توسل به قبر حضرت علی را نداشت و به بیمارستانهای کفار لندن متوسل شد .
و امام خمینی هم به امام رضا توسل نکردند و بیمارستانی در جماران در کنار منزل ایشان ساختند با گفته ی شما لیاقت نداشتند ؟!
مبارکتان باشد !!!
و سوال اولیه خود را به طریقه ی دیگری مطرح کرده ای .
می دانی این کار یعنی چه ؟؟
زشته !!! عیبه !!! میفهمن ها !!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: اهل سنت هنگام سجده در نماز پیشانی خود را روی چه چیزی میگذارند؟ #10265با سلام .اینکه گفته ای (ما هم میخواهیم تا بگویید این سنتی که میفرمایید چیست.)
پاسخ من : سنت پیامبر همان بوده که مهر جداگانه ای نداشته است .
و شما که مدعی گذاشتن مهر هستید باید حکم پیامبر را اعلام نمایید .
البینه علی المدعی .
اینکه گفته ای (.یعنی بر فرض مثال:پیامبر (ص)در زمان محاصره در مکه که حتی غذا برای خوردن پیدا نمیکردند .چه برسد به اینکه فرش یا موکتی داشته باشند،روی چه چیزی سجده میکردند؟)
پاسخ من : ما در موضوعات دینی فرض مثال نداریم .
و اگر بنا بر فرض مثال باشد فردی که آب گیرش نیاید می تواند تیمم کند .
و پیامبر اسلام روی حصیر ، پوست دباغی شده و گلیمی که از موی بز و یا کرک شتر و یا پشم گوسفند بافته شده بود و … سجده می کردند .
اینکه گفته ای (پس چرا شما برطبق سنت به جای فرش و موکت و… روی حصیر و یا خاک نماز نمیخوانید .)
پاسخ من : آدم ناقص العقل مساجد اهل سنت در جنوب روی حصیر خرما و بعضی جاها مثل مساجد سیستان و بلوچستان و پاکستان و افغانستان که فقیر هستند روی خاک نماز می خوانند .
و تا صد سال قبل که موکت و فرش ماشینی وجود نداشت مگر تمام مردم روی چه نماز می خواندند ؟؟
این سوال من و پاسخ شما را می گذارم تا خوانندگان قضاوت کنند که چه کسی کودک و نافهم می باشد .
(وگفته است:(آیا پیامبر اسلام مهر جداگانه ای برای نماز داشت ؟؟)کودک عزیز که با این سوال کودکانه ،مقدار فهم خود را عیان کردی ….در ان زمان بر عکس این زمان که در شهر ها ،حتی در خیلی محلات ذره ای خاک و یا شن و ماسه پیدا نمیشود .در هر خانه ای بدلیل نبودن موزاییک و کاشی و فرش و موکت و….خاک و یا شن و یا ماسه به وفور و فراوانی یافت میشد.)
پاسخ من :تا صد سال قبل که موکت و فرش ماشینی وجود نداشت مگر تمام مردم اهل تشیع که به قول شما در خانه هایشان خاک به وفور یافت می شد چرا روی مهر نماز می خواندند ؟؟
و همچنین در همین زمان در روستاها که منازلشان از خاک و گل ساخته شده است ؟؟
اینکه گفته ای (همه خوب میدانند که در زمان پیامبر(ص)فرشی نبوده است که پیامبر بر روی ان نماز بخوانند)
پاسخ من : آدم ناقص العقل فرشهای آنزمان یا از حصیر ، یا پوست دباغی شده و یا گلیمی که از موی بز و یا کرک شتر و یا پشم گوسفند بافته شده بود .
و همچنین پیامبر بعضی اوقات بر روی عبای خود که از موی بز یا کرک شتر یا پشم گوسفند بافته شده بود ، نماز می گذارد .
اینکه گفته ای (ایا سجده کردن بر فرش صحیح است؟؟)
پاسخ من : بله . بر روی هر فرش پاکی سجده جایز است .
اینکه گفته ای (وایا ان بدعت محسوب نمیشود؟)
پاسخ من : بدعت یعنی نو آوری .
دو نوع بدعت وجود دارد یکی شرعی و دیگری لغوی .
در لغت هر نو آوری می شود بدعت .
و نو آوری در شرع می شود بدعت شرعی و این شما هستید که بدون دستور خدا و پیامبر مهر اختراع کرده اید .
اینکه گفته ای (ایا کفر نیست؟)
پاسخ من : می فهمی که چه کاری موجب کفر یک فرد می شود ؟؟
ضمنا هنوز پاسخ نداده ای که چرا اهل تشیع 7 عضو خود را روی خاک نمی گذارند ؟؟؟
-
نویسندهنوشته ها
سوالات بسیار به جایی پرسیدید و شیعه را به سادگی به چالش طلبیده اید .
در تکمیل مطالب شما دو بزرگوار من هم می خواهم که علمای شیعه به این سوال هم پاسخ بدهند :
اگر معنی کلمه ی ولی فقط سرپرستی باشد شما در اذان می گویید اشهد ان علی ولی الله .
پس منظور شیعه اینست که حضرت علی سرپرست خداست ؟؟!!