پاسخ های ارسال شده در انجمن
-
نویسندهنوشته ها
-
اینکه گفته ای (برادرم مردمی که پیامبر بر آنان حکومت میکردند همه یکدست بودند)
برادرم در روز روشن دروغ به این بزرگی نمی گویند .
پس جنگ بدر و احد و خیبر و خندق و … برای چه بود ؟؟!!!
منافقین و مشرکین و یهود مدینه همه یکدست پیرو پیامبر بودند ؟؟!!!
اینکه گفته ای (ولی علی آن موقع که مردم مسلمان شده بودند زمینه را مناسب دید و ارزش مادی خلافت را در نزد خود برای مردم روشن کرد)
برادرم بحث ما امامت منصوص الهی است .
در کجا حضرت علی به امامت منصوص الهی خود استناد کرده و بعد ارزش مادی آن را روشن کرده است ؟؟
آیا پیامبر اسلام برای نبوت خود ارزش مادی و ارزش الهی قائل بود ؟؟ یا تنها منصوص الهی ؟؟
اینکه گفته ای (حالا اگر بعد از بیست و پنج سال از گذشت آن زمان این موضوع را مطرح میکرد چه میشد ؟؟ آیا منافقین در این بیست و پنج سال اذهان عامه ی مردم را فاسد نکرده بودند )
برادرم به مصداق اینکه دروغگو حافظه ندارد شما در 4 خط بالاتر می گویی که مردم مسلمان شده بودند و حضرت علی زمینه را مناسب دید که ارزش مادی خلافت را روشن کرد بعد در اینجا می گویی اذهان مردم فاسد بود !!!
مبارکتان باشد این فریب کاری !!
و در پایان خواهشمندم امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات مرتبط از قران ثابت کنید .
با سلام و عرض ادب خدمت شما برادر بزرگوار .از انتقاد دلسوزانه ی شما تشکر می کنم و از این به بعد کلمه ی برادر را به کار نمی برم .
در مورد آیه ی 7 حشر این آیه را باید کامل خواند و در مورد تقسیم غنائم می باشد .
ما نباید مثل به قول شما اهل بدعت آیات قران را قیچی کنیم و به بعد به دیگران بگوییم چرا آیات قران را قیچی می کنید .
و در مورد اینکه گفته بودید سردرگم می شوم .
برادرم اگر یک کمی وقت بگذارید و به این شکل عمل کنید :
(اینکه شما شبهه افکنی کرده اید( —– )پاسخ شبهه شما این است (——) اینکه فرموده ای (——) پاسخ من این است (—–)
خیلی بهتر است تا اینکه خواننده سردرگم شود و زحمت های شما هدر رود .
و در مورد اینکه من کمتر به احادیث استناد می کنم خدایی نکرده حمل بر این نیست که به احادیث اعتقاد ندارم بلکه به لحاظ این می باشد که طرف مقابل بحث را به انحراف می کشاند و موضوع رجالی و سندی و … را مطرح می کند و ذهن خواننده مشوش می شود .
پس بهترین کار همین است که به آیات قران استناد کنیم .
و با تجربه ی چندین ساله ای که دارم بهترین روش همین می باشد امیدوارم که شما هم به پیشنهادم فکر کنید .
و در مورد ایه ی 21 احزاب برادرم در پایان همین ایه گفته شده (برای آنها که امید به رحمت خدا و روز رستاخیز دارند و خدا را بسیار یاد میکنند.)
وقتی خود شما می گویید اینها اهل بدعت هستند پس نمی شود با اینها با احادیث بحث کرد و باید طبق ایه ی قران (فَلَا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُم بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا) و آیه ی (فَذَكِّرْ بِالْقُرْآنِ مَن يَخَافُ وَعِيدِ) با آنها بحث کرد .
با سلام .اینکه گفته ای (عدالت را چنین تعریف میکند:)
پاسخ من : خداوند که عادلترین می باشد و از اول و آخر آگاهی دارد صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر را هم صادق نامیده هم مفلحون نامیده و هم طبق ایه ی 100 سوره ی توبه رضایت کامل خود را از آنها اعلام نموده و آنها را اهل بهشت تا یوم الابد قرار داده .
اینکه گفته ای (اصلا معاویه به خاطر تقوی و جوانمردی زیاد زد حجر بن عدی کشت.)
پاسخ من : آیا قتلهای زنجیره ای و حصر ایت الله منتظری و … و تجاوز در کهریزک به مردم و کشتار کوی دانشگاه و ده ها مورد دیگر به خاطر نائب بودن امام زمان صورت گرفته ؟؟!!!
و در مورد صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر :
خداوند به صراحت در ایه 100 سوره توبه رضایت خود را از مهاجرین و انصار اعلام کرده و وعده بهشت داده یوم الابد .
و در ایه 18 فتح همه رضایت خود را از بیعت کنندگان اعلام کرده و ابوبکر و عمر و عثمان و علی و … جزو مهاجرین ایه 100 توبه و بیعت کنندگان 18 فتح هستن .
آیا خداوند که از گذشته و آینده افراد خبر دارد ، بگفته شما از فاسق و ظالم و کافر اعلام رضایت کرده ؟؟!!
و به گفته ی شما به ظالم و کافر و فاسق وعده ی بهشت یوم الابد داده ؟؟؟!!
شما اگر به قران و به گفته ی خداوند اعتماد داری که خداوند جواب شما را در ایه 100 سوره توبه داده و ابوبکر و عمر و عثمان و علی و … جزو مهاجرین هستند .
و اگر به گفته ی عبدالله ابن سبا یهودی اعتقاد داری که این موضوع را ادامه بده .
و چون هدف شما این است که در کلام خدا خدشه وارد کنید باز هم خداوند جواب شما را داده است .
(الَّذِينَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا وَهُم بِالْآخِرَةِ كَافِرُونَ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : همانها که (مردم را) از راه خدا بازمیدارند، و (با القای شبهات) میخواهند آن را کج و معوج نشان دهند؛ و آنها به آخرت کافرند!»)
و همچنین بندگان مخلص خداوند چون به ایه 100 سوره توبه اعتماد دارند هم جواب شما را داده اند .
با زبان زدن سگ به آب دریا ، اب دریا کثیف نمی شود .
.
آیا امام زادگان و اهل قبور من دون الله هستند یا خیر ؟؟؟خداوند در ایه 62 حج فرموده (ذَٰلِكَ بِأَنَّ اللَّـهَ هُوَ الْحَقُّ وَأَنَّ مَا يَدْعُونَ مِن دُونِهِ هُوَ الْبَاطِلُ وَأَنَّ اللَّـهَ هُوَ الْعَلِيُّ الْكَبِيرُ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : این بخاطر آن است که خداوند حقّ است؛ و آنچه را غیر از او میخوانند باطل است؛ و خداوند بلندمقام و بزرگ است!) و همچنین 30 لقمان .
و خداوند به صراحت گفته که خواندن من دون الله باطل است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: جواب به عبدالحسین پاسخ به شبهات ها وارده به صحابه #10018با سلام .اینکه گفته ای (خب حالا بگو ببینم در این تاپیک بحث چه بود؟)
پاسخ من : چرا فریب کاری می کنی و می خواهی بحث را به انحراف بکشانی ؟؟
در این تاپیک بحث آیه ی 100 سوره ی توبه بود و اینکه خداوند مهاجرین و انصار را بهشتی اعلام کرده تا یوم الابد .
اینکه گفته ای (آیا نگفتیم این عقیده که امیرالمومنین سلام الله علیه یا خلفا روابط حسنه داشته اند مردود است؟)
گفته های شما که هیچ سندی ندارد باطل است .
حضرت علی و دیگر مهاجرین و انصار هیچ وقت در موضوع عقیده دینی با یکدیگر اختلاف نداشتند .
موضوعات سیاسی و … ربطی به عقیده ی دینی ندارد .
اینکه گفته ای (آیا اصلا شما سنی هستید؟ خب ما این را باطل نمودیم.)
پاسخ من : با کیلویی یا شکمی ؟؟
مگر اهل سنت مخالف صحابه ی مهاجر و انصار هستند ؟؟
دیگر دوران فریب کاری گذشته و مثل استاد خود آفت الله ما یفعلی سنگ پای قزوین رسوا شده ای .
اینکه گفته ای (ناموسا نفهمیدی که منطور از قبر چیست؟)
پاسخ من : آن حدیث ضعیف که گفته است سقف خانه ای که پیامبر دفن است را بشکافید تا ارتباط پیامبر با خدا برقرار شود !!! از متن آن معلوم است که جعلی است .
اگر یک سقف نیم متری ارتباط جنازه ی پیامبر با خدا را قطع کرده است ، پس چطوری دو متر خاکی که بر روی جنازه ی پیامبر بوده ارتباط آن را به گفته ی حدیث با خدا قطع نکرده ؟؟
خداییش این را نمی فهمی؟
عجب!!! عجب !!! ای ملا رجب !!!
دیگه اینقدر رو فکر نمی کنم.
اینکه گفته ای (بابا حدیث وقتی صحیح شد اگر در کتب(مثلا) صحیحین نباشد دیگر صحیح نیست؟)
برادرم چندین بار گفتم آن حدیث مورد ادعای خودت را کاملا و بدون قیچی کردن بگذار تا پاسخ بدهم آدرس بیخودی نده .
با سلام.اینکه گفته ای (به نظر شما اگه امام علی(ع) ام المومنین عایشه را مجازات میکردند شما فریاد وا ام المومنینا سر نمی دادین که چرا به ام المومنین جسارت شده؟)
پاسخ من : وقتی امام به قول شما معصومی تشخیص بدهد که طرف مجرم است باید حکم خدا که قصاص می باشد را اجرا کند پارتی بازی و حرف دیگران در اجرای حکم خدا معنی ندارد .
در غیر اینصورت خود فرد حاکم مسئول آن به گفته ی شما جنایت است .
اینکه گفته ای (شیعه اعتقاد داره که امام علی (ع) معصومند و از هرگونه گناه و اشتباه به دورند)
پاسخ من : شکمی یا کیلویی ؟؟
آن ایه ای که به صراحت گفته 12 امام معصومند و از هر گونه اشتباه به دورند را بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود .
اینکه گفته ای (اگر امام علی (ع) در مورد مجازات عوامل جنگ جمل راه درست را در پیش نگرفته باشند چه کسی می تونه این کار رو بکنه؟)
پاسخ من : وقتی خداوند کسی را رسوا کند با حرفهای خودش او را رسوا می کند .
وقتی به قول شما یک معصوم که علم غیب هم داشته در مورد عوامل جنگ جمل راه درست را در پیش گرفته و آنها را مجازات نکرده پس معلوم است که حضرت عایشه بی گناه بوده است .
اینکه گفته ای (اگه کسی علم و عدالت امام علی(ع) رو قبول نداشته باشه مطمئنا در تحلیل اقدامات ایشان با مشکل مواجه میشن)
پاسخ من : جانا سخن از زبان ما می گویی .
آیا حضرت علی که به خاطر مقداری از بیت المال دست برادرش را با اتش داغ کرد اگر حضرت عایشه به گفته ی شما مسبب قتل ده ها نفر بود حکم خدا را به خاطر حرف دیگران اجرا نمی کرد ؟؟
خدا را شکر که خود شما با تناقضات گفتاری خودتان را رسوا می کنید .
اینکه گفته ای (رسول الله(ص) پس از فتح مکه فرمودند که امروز روز رحمت هست و ابوسفیان رو مجازات نکردند.)
پاسخ من : ابوسفیان در فتح مکه وقتی اسلام را قبول کرد تمام گناهان گذشته اش از بین رفت مثل دیگر کسانی که مسلمان می شوند گناهان گذشته شان محو می شود .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: اعتراف علمای شیعه به بالاتر بودن مقام نبوت بر امامت!!! #10020با سلام .اینکه گفته ای (سوال شده که اگر آیه معنایی را می دهد که شما میگویید چرا الان در قرآن موجود است.)
پاسخ من : خیلی از ایات درباره ی جنگ بدر و اصحاب کهف و …. در قران موجود است .
اینکه گفته ای (در 59 نسا من توضیح کاملش را دادم.)
پاسخ من : چرا دروغ می گویی ؟؟
آخر آیه را نگذاشته بودی در حالی که من در چندین تاپیک به صراحت گفتم اگر اطاعت از اولی الامر پس از پیامبر اسلام می بود فردوه الی الله و اولی الامر می آمد .
اینکه گفته ای (در مورد 33 احزاب توضیح داده شده)
پاسخ من : چرا دروغ می گویی ؟؟؟
همیشه ایه ی 33 احزاب را اول آن را قیچی می کنی .
اینکه گفته ای (. ضمن اینکه قواعدی از ائمه خود داریم که بر مبنای آنها رفتار می کنیم. مثل شما شکمی و کیلویی نیستیم.)
پاسخ من : وقتی امام زمان به گفته ی شما معصوم حی و حاضر هست شما چکاره هستی که متن و سند آن را با وجود امام معصوم کیلویی و شکمی بررسی کنی ؟؟
اینکه گفته ای (در مورد تحریف هم آیا عقیده شیعه در مورد قرآن و نوع حفاظت از آن را میدانید؟)
پاسخ من : در مورد تحریف کتب شما از جمله کافی به صراحت گفته که قران 17000 ایه دارد و تحریف شده است .
و در مورد حفاظت هم که قران اصلی نزد امام زمان می باشد و مردم را با قران به گفته ی کتب شما جعلی تنها گذاشته !!!
اینکه گفته ای (در مورد تحریف می دانید که اولین مدعیان تحریف مثلا ام المومنین بوده یا عمر یا اصحاب دیگر؟)
پاسخ من : چرا دروغ می گویی ؟؟؟
در زمان حضرت عمر و حضرت عایشه صدها نفر قاری و حافظ قران وجود داشتند و اگر حضرت عمر معتقد به تحریف قران می بود پس باید امروز چندین قران متضاد وجود می داشت .
اینکه گفته ای (بعد یادتان رفته که احادیث را بررسی می کنیم.)
پاسخ من : وقتی امام زمان به گفته ی شما معصوم حی و حاضر هست شما چکاره هستی که متن و سند آن را با وجود امام معصوم کیلویی و شکمی بررسی کنی ؟؟در پایان خواهشمندم موضوعات انحرافی را که ربطی به موضوع اولیه تاپیک ندارد را مطرح نکن و به صراحت پاسخ بده که ایا طبق کدام ایه ی قران امامان 12 گانه پس از فوت پیامبر مقامشان بالاتر از نبوت است ؟؟
از خوانندگان محترم می خواهم که ببینند که ایا آخوند عبدالحسین بحث را به انحراف می کشاند یا مثل همیشه موضوع را به انحراف می کشاند و از پاسخ دادن فرار می کند .
با سلام .در ایه ی 6 سوره ی احزاب که فضائل پیامبر را بیان کرده ازواج پیامبر را مادر مومنین معرفی کرده است نه مادر منافقین .
و اینکه گفته ای (یه مطلبی هم در مورد فضائل ایشان در آیات ابتدایی سوره تحریم)
پاسخ من : نتیجه ی آیه ی تحریم این شد که پیامبر اسلام زنان خود را طلاق نداد.
و خداوند در ایه ی 52 سوره احزاب به پیامبر دستور داد :
(لَّا يَحِلُّ لَكَ النِّسَاءُ مِن بَعْدُ وَلَا أَن تَبَدَّلَ بِهِنَّ مِنْ أَزْوَاجٍ وَلَوْ أَعْجَبَكَ حُسْنُهُنَّ)
(با ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : بعد از این دیگر زنی بر تو حلال نیست، و نمیتوانی همسرانت را به همسران دیگری مبدّل کنی [= بعضی را طلاق دهی و همسر دیگری به جای او برگزینی] هر چند جمال آنها مورد توجّه تو واقع شود،)
آیا اگر حضرت عایشه عمل زشتی در اینده انجام می داد خداوندی که از اینده و گذشته خبر دارد چنین دستوری به پیامبر می داد ؟؟
اینکه گفته ای (به هر حال لال و بریده باد زبانی که از ذکر فضائل صحابه و خصوصا امهات المومنین کم بگذارد.)پاسخ من : در همین جا منافق بودن شما ثابت می شود .ئپس باید طبق گفته ی شما زبان خودت بریده باشد که چند خط بالاتر می گویی مشکل دارد .
خداوند در ایه ی 52 سوره احزاب به پیامبر دستور داد :
(لَّا يَحِلُّ لَكَ النِّسَاءُ مِن بَعْدُ وَلَا أَن تَبَدَّلَ بِهِنَّ مِنْ أَزْوَاجٍ وَلَوْ أَعْجَبَكَ حُسْنُهُنَّ)
(با ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : بعد از این دیگر زنی بر تو حلال نیست، و نمیتوانی همسرانت را به همسران دیگری مبدّل کنی [= بعضی را طلاق دهی و همسر دیگری به جای او برگزینی] هر چند جمال آنها مورد توجّه تو واقع شود،)
آیا اگر حضرت عایشه عمل زشتی در اینده انجام می داد خداوندی که از اینده و گذشته خبر دارد چنین دستوری به پیامبر می داد ؟؟
و صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر را خداوند در ایه ی 100 سوره ی توبه رضایت خود را از آنها به صراحت اعلام نموده و آنها را یوم الابد بهشتی دانسته .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: مقارنه قرآنی بین امهات مومنین و ائمه امامیه #10027با سلام .اینکه گفته ای (این آیه انما یرید الله لیذهب…در جای دیگری ومکان وزمان دیگری نازل شده است وبعدا توسط رسول خدا در اینجا قرار داده شده است.)
پاسخ من : چرا دروغ می گویی ؟؟
خداوند به صراحت گفته است (إِنَّ عَلَيْنَا جَمْعَهُ وَقُرْآنَهُ ) (17 قیامت)
اینکه گفته ای (ولو که بپذیریم که این آیات همه در یک زمان نازل شده خوب در این صورت چه وجهی دارد که خدای متعال به یکباره از ضمیر جمع مونث به ضمیر جمع مذکر عدول فرموده است)
پاسخ من : اصلا خود کلمه اهل مذکر می باشد و در ایه ی 73 سوره هود هم برای زن ابراهیم خداوند از ضمیر مذکر استفاده کرده و به یکباره از ضمیر مفرد مونث به ضمیر جمع مذکر عدول فرموده است .
اینکه گفته ای (در این صورت این آیه به صورت تکوینی وبه خواست واراده الهی عصمت را برای ایشان ثابت می کند)
پاسخ من : اگر با این استدلال شما بخواهیم آیات قران را تفسیر کنیم پس طبق ایه ی 11 سوره انفال همه ی اصحاب جنگ بدر معصوم هستند .
اینکه گفته ای (با وجودیکه ام المومنین است وهمسر پیامبر صلی الله علیه وآله ولذا مشمول این آیه وجزء اهل بیت در برابر خلیفه زمان خود خروج کرد)
پاسخ من : حضرت عایشه زمانی که در حج بودند خبر شهید شدن حضرت عثمان توسط عبدالله ابن سبا یهودی و پیروانش که اهل عراق بودند به ایشان رسید و به جهت دستگیری و خونخواهی حضرت عثمان به سمت بصره حرکت کردند .
و جنگ بین حضرت علی و حضرت عایشه را منافقین راه انداختند و همچنین جنگ بر سر عقیده و دین نبود بلکه جنگ بر سر دستگیری قاتلین حضرت عثمان بود .
و از خوانندگان محترم می خواهم برای مطالعه و خواندن مطالب بیشتر در این موضوع به این لینک مراجعه کنند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: مقارنه قرآنی بین امهات مومنین و ائمه امامیه #10028با سلام .اینکه گفته ای (شیعه میگوید اولی الامر یعنی ائمه.)
با کدام دلیل قرانی می گویی ؟؟؟
با دلیل شکمی و کیلویی می گویی ؟؟
اینکه گفته ای (صاحبان ولایت در 55مائده یعنی ائمه.)
در کجای ایه ی 55 سوره ی مائده موضوع 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام مطرح شده است ؟؟
اینکه گفته ای (ابنائنا در مباهله یعنی ائمه.)
پس چرا به عبدالله افطح و جعفر برادر امام حسن عسگری می گویید کذاب ؟؟!!
مگر آنها ابنائنا پیامبر نبودند ؟؟
اینکه گفته ای (یطعمون الطعام علی حبه …. یعنی ائمه.)
پاسخ من : در ایه ی 8 سوره ی انسان (وَيُطْعِمُونَ الطَّعَامَ عَلَىٰ حُبِّهِ مِسْكِينًا وَيَتِيمًا وَأَسِيرًا )
از کلمه ی اسیرا مشخص می شود که این موضوع هیچ ربطی به خانواده ی حضرت علی ندارد و این ایه برای این آمده است که به این افراد کمک بشود .
و اگر بگویی برای حضرت علی بوده کلمه ی اسیر مشخص می کند که گفته ی شما باطل است .
چون اسیر در مکان خاصی نگه داشته می شود و کسی که در خانه ی فردی بیاید اسیر نیست آزاد است .
اینکه گفته ای (از کجا میگه؟ انزلنا الیک الذکر لتبین للناس ما نزل الیهم. همین آیه میفرماید که لازم نیست هر چیزی در قرآن بیاید.)
پاسخ من : چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟
کجای این ایه ی 44 سوره ی نحل گفته است لازم نیست هر چیزی در قران بیاید .
در همین ایه ی 44 نحل به صراحت گفته شده است تبیین کن آنچه که ما نزل الیهم هست .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: مقارنه قرآنی بین امهات مومنین و ائمه امامیه #10029با سلام .اینکه گفته ای (من هم میگه حرف این خانم رو قبول نمیکنم چون عملش با موازین شیعه جور نیست.)
پاسخ من : خوب معلوم است که عمل زن پیامبر اسلام با موازین غیر شرعی جور نیست مثل خمس مکاسب که برای خالی کردن جیب مردم طراحی شده است به نام دین .
مثل صیغه ، مثل توسل به اهل قبور ، مثل قمه زنی ، مثل زنجیر زنی و ده ها مورد دیگر ….
اینکه گفته ای (و اصلا به من چه که در پیشگاه خداوند چه وضعیتی دارد.)
پاسخ من : چون شما به خدا و به گفته های خدا در قران اعتقاد نداری .
اینکه گفته ای (دوستان میگن پیامبر صحابه را تربیت کرده و چه و چه…. . خب قبول اما همین صحابه برخوردها و اختلافاتی داشته اند)
پاسخ من : اینکه خداوند در ایات زیادی در قران صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر را ستوده است و آیه ی 100 سوره ی توبه و 11 انفال و 72 انفال و … آنها را تایید نموده نشانه ی این است که پیامبر آنها را خوب تربیت کرده .
و اگر در مسائل سیاسی و اجتماعی با همدیگر اختلافاتی داشته اند ربطی به موضوع عقیده و دین ندارد .
اینکه گفته ای (من که نگفتم اینها ام المومنین نیستند. تمام حرف اینست که هستند اما هیچ مصونیت و فضیلتی نیست.)
پاسخ من : اگر هیچ مصونیت و فضیلتی به گفته ی شما نمی داشتند پس چطوری خداوند این آیات را نازل کرد .
در ایه ی 6 سوره ی احزاب که فضائل پیامبر را بیان کرده ازواج پیامبر را مادر مومنین معرفی کرده است نه مادر منافقین .
و خداوند در ایه ی 52 سوره احزاب به پیامبر دستور داد :
(لَّا يَحِلُّ لَكَ النِّسَاءُ مِن بَعْدُ وَلَا أَن تَبَدَّلَ بِهِنَّ مِنْ أَزْوَاجٍ وَلَوْ أَعْجَبَكَ حُسْنُهُنَّ)
(با ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : بعد از این دیگر زنی بر تو حلال نیست، و نمیتوانی همسرانت را به همسران دیگری مبدّل کنی [= بعضی را طلاق دهی و همسر دیگری به جای او برگزینی] هر چند جمال آنها مورد توجّه تو واقع شود،)
آیا اگر حضرت عایشه عمل زشتی در اینده انجام می داد خداوندی که از اینده و گذشته خبر دارد چنین دستوری به پیامبر می داد ؟؟
اینکه گفته ای (خدا فرموده اطاعت کنید از این سه نفر ولاغیر.)
پاسخ من : چون خودت به صراحت اعتراف کرده ای که خدا فرموده اطاعت کنید از این سه نفر ولاغیر پس 11 امام دیگر جزو لا غیر هستند ؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: مقارنه قرآنی بین امهات مومنین و ائمه امامیه #10030اینکه گفته ای (عزیز من چه کسی میتواند مهدی باشد؟)پاسخ من : چون سوال کرده ای چه کسی می تواند مهدی باشد ، شما که معتقد هستی به این سوال پاسخ بدهید .
البینه علی مدعی .
پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .
و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .
و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .
و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .
و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .
و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید . تا فتوا های متضاد صادر نکنند .
و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .
و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است . آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .
و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟ تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .
و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نایب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .
آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟
-
نویسندهنوشته ها
برادرم پیامبر اسلام هم در مدینه با منافقین سر و کار داشتند و هم با مشرکین و هم با کفار .
آیا نبوت خود را انکار کردند و نگفتند که منصوص الهی است ؟؟
اینکه گفته ای (پیامبر شخصی بسیار بزرگ و با توان خیلی بالا بودند و توان ایشان از علی بیشتر بود)
برادرم پیامبر فقط نبوت داشتند و علمای شیعه معتقدند که امام بالاتر از نبوت است پس باید حضرت علی توان بیشتری می داشت .
و شما درباره ی حضرت علی که قدرت تکوینی داشت و بر ذرات عالم حاکم بود و علم غیب داشت و علم لدنی داشت پاسخ نداده ای که چرا برای امامت خود که به اعتقاد شما منصوص الهی بود استفاده نکرد ؟؟؟
من درباره ی مورچه و پر کاه از شما سوال نکردم .
درباره ی امامت منصوص الهی از شما سوال کردم .