پاسخ های ارسال شده در انجمن
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: داروهای خارجی برتر از اهل بیت علیهم السلام #9951شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: نماز استغاثه به فاطمه وکراهت سجده بردن برای خدا در این نماز!!!! #9953با سلام .
اینکه گفته ای (وبفرمایید که اگر سجده بر غیر خدا شرک است آیا خدا دستور به شرک می دهد؟)
برادرم سجده برادران یوسف سجده برای عبادت و استغاثه و کمک خواستن نبوده است .
گردو گرد است هر گردی گردو نیست .
سجده شیطان برای انسان هم برای عبادت و استغاثه و کمک خواستن نبوده است .
اینکه گفته ای (متوجه اید که تمام مانور رفقایتان روی اینست که سجده بر غیر خدا شرک است.)
باز هم دغل بازی و فریب کاری می کنی .
در اول تاپیک به صراحت گفته شده : در کتاب انوار الزهرا سید حسن ابطحی نوشته شده است که سجده برای فاطمه واجب است!!! در روایات امده است که واجب است بعد از نماز استغاثه به فاطمه الزهرا سجده زد.!!!
اینکه گفته ای (خواب ابراهیم بوده و دستور به ابراهیم. آیا در آن دستور به اسماعیل هم بوده؟)
برادرم فرزندش چون رسالت پدرش را قبول داشته فهمیده که این دستور خداست .
(مَّن يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ اللَّـهَ)
اینکه گفته ای (مورد بعدی هم از باب مثال بیوده که خب شما مثل همیشه..)
برای شما توصیه می کنم مثال بیهوده و مع الفارق نزنید و بیشتر خود را رسوا نکنید .
اینکه گفته ای (کجای مطلب من نشانی از آن دارد که خود را همطراز انبیا بدانم؟)
برادرم من که چندین بار گفتم که شما کذاب و دروغگو هستی .
در تاریخ 4/6 خود شما به صراحت گفته ای :
(. من خواب ببینم برای شما ایجاد امر میکند؟)
من قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
با سلام .اینکه گفته ای (، اطمینان دارم که این بیچاره هیچ چیزی بلد نیست جز اینکه سعی کند خود را نفهم جلوه دهد.)
برادرم خودت را در اینه دیده ای یا دست پیش گرفته ای که پس نیفتی .
من ده ها بار درباره ی وظایف امام زمان سوال کردم و خود را به نفهمی زده ای .
اینکه گفته ای (خب کور هم ببیند می فهمد که در این 4 خط یک سوالی است که 3 خط بعدی مربوط به آنست.)
برادرم چون شما همیشه فریب کاری می کنید و شتر مرغی رفتار می کنید و مطالب را با علامت سوال مطرح می کنید تا سوراخی برای فرار خود داشته باشید .
اینکه گفته ای (شما بگو که چرا نباید هراس داشته باشد. فعلا طیف مدعی شما است.)
ما که مدعی نیستیم امام زمان در همه جا حی و حاضر است و می شنود و می بیند و علم غیب دارد و توانایی و قدرت ما فوق بشر دارد و در لحظه میتواند در یک نقطه از کره خاکی باشد .
اهل تشیع باید جواب دهند که چرا امام زمان هراس دارد و آشکار نمی شود .
البینه علی المدعی .
اینکه گفته ای (جوابش را وقتی متوجه میشوید که بفهمید شیعه این صفات را بر اساس چه شرطی قبول دارد.)
برادرم : شیعه این شرط را با چه کسی گذاشته ؟؟
با خدا ؟؟!!
آن شرطی که علمای شما می گویند این است که وقتی امام زمان ظهور می کند که 313 نفر شیعه واقعی وجود داشته باشد .
شما باید بگویید که آیا در بین چند صد هزار حجت الاسلام و آیت الله و … 313 نفر شیعه واقعی پیدا نمی شود ؟؟
اینکه گفته ای (سعی کنید متوجه بشوید که من مثل شما نیستم. “)
به صراحت می گویم که قبول دارم که مثل شما در موسسه رویان شبیه سازی نشده ام .
میدونی که ؟؟!!
اینکه گفته ای (. بعد هم آن علامت سوال را برداشته تا شبیه سازی اش را کامل کند.)
برادرم آن علامت سوالها را شما برای فرار می گذاری و من شما را شبیه سازی نکرده ام .
دوباره لینکش را هم می گذارم :
http://www.royaninstitute.org/cmsfa/index.php?option=com_content&task=view&id=58&Itemid=59
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: نبی از پستان ابو طالب شیر میخورد( العیاذ بالله) #9955.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: حدیث فاطمه بضعه منی وأنا منها فمن آذاها فقد آذانی را پیامبر در شان حضرت علی ایراد فرموده اند با سند صحیح از کتب شیعه #9962با سلام .اینکه گفته ای (ظاهرا به دنبال علت صدور عبارت فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی و من آذانی فقد آذ الله هستید.)
برادرم : چون شما صدها سال با این عبارت مردم را فریب می دادید و علت صدور آن را پنهان می کردید .
اینکه گفته ای (. خب نتیجه و عاقبت این امر چه بوده؟ طبق این حدیث)
برادرم : خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند بدست خودش رسوا می کند .
شما وقتی لالایی بلدی چرا در مورد آیات اول سوره ی تحریم همین نتیجه گیری را نمی کنید که پیامبر آنها را طلاق نداد . یعنی آن اذیت و آزار و غضب منتفی شده است. غیر از اینست؟
پس معلوم می شود شما فی قلوبهم زیغ می باشید .
اینکه گفته ای (طی این مطلب پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم یک چک سفید امضاء به دخترشان می دهند.)
فارغ از صحت و سقم رجالی و سندی و نقل این حدیث پس با استدلال شما پیامبر هویژوری (با اصطلاحات شما) بدون ما نزل الیهم چک سفید امضا برای خانواده ی خود صادر می کرده و حکومت خانوادگی تشکیل داده بوده !!!
با استدلال شما یعنی دیکتاتوری مطلق !!!
اینکه گفته ای (غضب و رضایت صدیقه طاهره سلام الله علیها همان غضب و رضایت خداست. معنایش چیست؟)
طبق فرموده پیامبر هر حدیثی که مخالف قران باشد باید به دیوار کوبید .
این گفته ی شما مستند به کدام آیه ی قران می باشد که خداوند غضب و رضایت خود را در گرو غضب و رضایت حضرت فاطمه قرار داده باشد ؟؟
اینکه گفته ای (مردی طبق جواز قرآن، دقت کنید جواز قرآن، به خواستگاری زنی میرود)
برادرم جواز قران مشروط به اینست (فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تَعْدِلُوا فَوَاحِدَةً)
و پیامبر که تبیین کننده ی آیات قران بوده و خبر داشته که حضرت علی نان شب ندارد این حدیث را گفته است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: حدیث فاطمه بضعه منی وأنا منها فمن آذاها فقد آذانی را پیامبر در شان حضرت علی ایراد فرموده اند با سند صحیح از کتب شیعه #9963اینکه گفته ای (حالا همان پیامبر آمده و گفته که دخترش ملاک رضایت و عدم رضایت خداست.)برادرم برای حضرت علی که غضب دخترش را ملاک قرار داده مستند به این ایه می باشد (فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تَعْدِلُوا فَوَاحِدَةً)
و اگر می گویی برای همه ی انسانها و تمام دورانها بوده است مستند به کدام ما نزل الیهم می باشد ؟؟
اینکه گفته ای (. خب این پیامبر که معصوم نیست.)
برادرم پیامبر اسلام در رساندن پیام الهی معصوم است و از آیات قران به روشنی معلوم می شود .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: حدیث فاطمه بضعه منی وأنا منها فمن آذاها فقد آذانی را پیامبر در شان حضرت علی ایراد فرموده اند با سند صحیح از کتب شیعه #9964اینکه گفته ای (حالا این دختر غیر معصومه از دست کسی مثلا شوهرش ناراحت میشود.)برادرم طبق این آیه (فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تَعْدِلُوا فَوَاحِدَةً) حضرت فاطمه شکایت پیش پدرش برده است .
اینکه گفته ای (. در حالیکه گفتار پدرش در مورد رضا و غضب او، دلیلی محکم بر عصمت اوست.)
برادرم : گفتار پدرش در این مورد خاص مستند به همان آیه می باشد .
و اگر می گویی برای همه ی انسانها و تمام دورانها بوده است مستند به کدام ما نزل الیهم می باشد ؟؟
اینکه گفته ای (اما اگر عقل و شرف موجود باشد، دقت می کنیم که پیامبر الزاما باید معصوم باشد. اگر نباشد که نمی توان به او اطمینان کرد.)
برادرم اگر عقل و شرف موجود باشد خلط مبحث نمی کنید .
پیامبر در رساندن پیام الهی معصوم است .
چون اگر خطایی در ابلاغ رسالت انجام دهد طبق ایه ی قران خداوند رگ قلبش را قطع می کند .
اینکه گفته ای (قرآنش هم این لزوم عصمت را تایید می کند. ماینطق عن الهوی.)
برادرم باز هم آیات قران را ناقص تفسیر می کنی ؟؟
ما ینطق عن الهوی مرتبط و مقید وحی یوحی می باشد .
نه اینکه اگر بگوید غذا شور است یا یک من خرما قیمتش چند است وحی الهی است !!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: حدیث فاطمه بضعه منی وأنا منها فمن آذاها فقد آذانی را پیامبر در شان حضرت علی ایراد فرموده اند با سند صحیح از کتب شیعه #9965اینکه گفته ای (. در واقع با این سخن پیامبر، معلوم می شود که صدیقه طاهره سلام الله علیها به محل رضا و غضب خدای منان آگاه است.)برادرم طبق این آیات قران (عَبَسَ وَتَوَلَّىٰ ﴿١﴾ أَن جَاءَهُ الْأَعْمَىٰ ﴿٢﴾ وَمَا يُدْرِيكَ لَعَلَّهُ يَزَّكَّىٰ ﴿٣﴾ أَوْ يَذَّكَّرُ فَتَنفَعَهُ الذِّكْرَىٰ ﴿٤﴾ أَمَّا مَنِ اسْتَغْنَىٰ ﴿٥﴾ فَأَنتَ لَهُ تَصَدَّىٰ ﴿٦﴾ وَمَا عَلَيْكَ أَلَّا يَزَّكَّىٰ ﴿٧﴾ وَأَمَّا مَن جَاءَكَ يَسْعَىٰ ﴿٨﴾ وَهُوَ يَخْشَىٰ ﴿٩﴾ فَأَنتَ عَنْهُ تَلَهَّىٰ ﴿١٠﴾)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : چهره در هم کشید و روی برتافت… (۱) از اینکه نابینایی به سراغ او آمده بود! (۲) تو چه میدانی شاید او پاکی و تقوا پیشه کند، (۳) یا متذکّر گردد و این تذکّر به حال او مفید باشد! (۴) امّا آن کس که توانگر است، (۵) تو به او روی میآوری، (۶) در حالی که اگر او خود را پاک نسازد، چیزی بر تو نیست! (۷) امّا کسی که به سراغ تو میآید و کوشش میکند، (۸) و از خدا ترسان است، (۹) تو از او غافل میشوی! (۱۰))
(اسْتَغْفِرْ لَهُمْ أَوْ لَا تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ إِن تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ سَبْعِينَ مَرَّةً فَلَن يَغْفِرَ اللَّـهُ لَهُمْ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : چه برای آنها استغفار کنی، و چه نکنی، (حتّی) اگر هفتاد بار برای آنها استغفار کنی، هرگز خدا آنها را نمیآمرزد!)
و چندین آیه ی دیگر وقتی پیامبر اسلام خودش به محل رضا و غضب خدای منان آگاه نبوده است .
چطوری به دیگران چک سفید امضا می داده ؟؟!!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: حدیث فاطمه بضعه منی وأنا منها فمن آذاها فقد آذانی را پیامبر در شان حضرت علی ایراد فرموده اند با سند صحیح از کتب شیعه #9966اینکه گفته ای (حالا با این توضیح، اگر صدیقه طاهره سلام الله علیها همینجوری و از روی احساسات زنانه بر کسی غضب کند آیا خدا هم تابع آن احساس زنانه می شود؟)برادرم این توضیح شما با عقل ناقص شما جور می اید نه با آیات قران .
اینکه گفته ای (حالا برای اینکه این موضوع یعنی الکی و همینجوری راضی و غاضب شدن دختر پیامبر جا بیفتد و استبعاد نداشته باشد، چند حدیث می سازیم)
برادرم خودت را در اینه دیده ای ؟؟
این شما هستی که برای خالی کردن جیب مردم احادیث جعلی امامت پس از فوت پیامبر اسلام و معصومیت مطلق برای افراد خاص می سازید .
اینکه گفته ای (خب دقت کنید که در این حدیث، خود پیامبر اولا ما ینطق عن الهوی را قبول ندارد.)
فارغ از صحت و سقم رجالی و سندی و نقل این حدیث ما ینطق عن الهوی مرتبط و مقید وحی یوحی می باشد .
نه اینکه اگر بگوید غذا شور است یا یک من خرما قیمتش چند است وحی الهی است !!
ضمنا خواهشمندم بحث اصلی این تاپیک را به انحراف نکشان و بحث اصلی یعنی غضبناک شدن حضرت فاطمه از حضرت علی را منحرف نکن .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: حدیث فاطمه بضعه منی وأنا منها فمن آذاها فقد آذانی را پیامبر در شان حضرت علی ایراد فرموده اند با سند صحیح از کتب شیعه #9967اینکه گفته ای (خداوند به رسولش فرموده که ” ادْعُ إِلى سَبيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَة… ” حالا این پیامبر چگونه رفتار کرده؟)برادرم باز هم ایه یرا دلبخواهی تفسیر کردی ؟؟
ایه ی 125 سوره ی نحل را کاملا بگذار تا خوانندگان متوجه بشوند هیچ ربطی به این موضوع ندارد .
اینکه گفته ای (حالا ببینید وقتی پیامبر امتی معصوم نباشد)
برادرم اگر عقل و شرف موجود باشد خلط مبحث نمی کنید .
پیامبر در رساندن پیام الهی معصوم است .
چون اگر خطایی در ابلاغ رسالت انجام دهد طبق ایه ی قران خداوند رگ قلبش را قطع می کند .
ما ینطق عن الهوی مرتبط و مقید وحی یوحی می باشد .
نه اینکه اگر بگوید غذا شور است یا یک من خرما قیمتش چند است وحی الهی است !!
اینکه گفته ای (. پیامبر گروهی است که برای آنها همه چیز مهم است جزء پیامبرشان. یعنی حاضرند خدا و دنیا و پیامبرشان را به لجن بکشند)
برادرم خودت را در اینه دیده ای ؟؟
شما برای خالی کردن جیب مردم و فریب دادن مردم حاضرید همه چیز را به لجن بکشید و برای مردم کاملا واضح و روشن شده است .
من قضاوت را به خوانندگان واگذار می کنم .
اینکه گفته ای (حالا باز مینویسم که فرض کنیم که علت صدور این حدیث عمل امیرالمومنین سلام الله علیه بوده. عاقبت، غضب دامنگیر چه کسی شده؟)
برادرم : گفتار پدرش در این مورد خاص مستند به همان آیه می باشد .
و اگر می گویی برای همه ی انسانها و تمام دورانها بوده است مستند به کدام ما نزل الیهم می باشد ؟؟
اینکه گفته ای (یادم هست که 1990 گفت حدیث اگر صحیح هم باشد ولی مخالف قرآن به دیوار کوبیده می شود. آیا همین حدیث مسلم را به دیوار می کوبد؟)
برادرم اگر راست می گویی و دروغگو و کذاب نیستی این ادعای خودت را با ذکر تاریخ کامنت من بگذار تا خوانندگان قضاوت کنند .
از خوانندگان محترم میخواهم قضاوت کنند که این آخوندها چقدر فریب کار و مغلطه باز هستند .آدم ناقص العقل حدیثی که مخالف قران باشد مشخص است که صحیح نمی باشد مگر در مذهب شیعه .
اینکه گفته ای (بنده انشاء الله فردا جهت مشرف شدن به زیارت)
برادرم خواهشمندم لب تاب خود را به همراه ببرید تا من بیکار نشوم و بیشتر بتوانم عقاید شما را باطل کنم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: حدیث فاطمه بضعه منی وأنا منها فمن آذاها فقد آذانی را پیامبر در شان حضرت علی ایراد فرموده اند با سند صحیح از کتب شیعه #9968اینکه گفته ای (عزیزم دقت بفرما که بنده نوشتم اصل بر عصمت است.)برادرم : برای چندمین بار می گویم با کدام دلیل قرانی عصمت 12 امام و حضرت فاطمه را ثابت می کنید ؟؟
اگر کیلویی و شکمی است به صراحت اعلام کنید .
اینکه گفته ای (اولا بخشی از آن در تعارض با قرآن است)
برادرم خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .
اگر این حدیث متعارض با قران است پس باطل است .
نمی شود چیزی باطلی را بخش بخش کرد و به میل خود هر قسمتی را که خواستید بپذیرید .
اگر باطل است همه ی آن باطل است .
آن ادعای چک سفید امضای شما نیز باطل است .
شما مصداق جفت گیری گربه ماده در لب بام می باشید !
جلو هم می روید متضرر می شوید و عقب هم بیایید متضرر می شوید !!
قضاوت با خوانندگان محترم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: حدیث فاطمه بضعه منی وأنا منها فمن آذاها فقد آذانی را پیامبر در شان حضرت علی ایراد فرموده اند با سند صحیح از کتب شیعه #9969.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: حدیث فاطمه بضعه منی وأنا منها فمن آذاها فقد آذانی را پیامبر در شان حضرت علی ایراد فرموده اند با سند صحیح از کتب شیعه #9970اینکه گفته ای (عزیزم دقت بفرما که بنده نوشتم اصل بر عصمت است.)برادرم : برای چندمین بار می گویم با کدام دلیل قرانی عصمت 12 امام و حضرت فاطمه را ثابت می کنید ؟؟
اگر کیلویی و شکمی است به صراحت اعلام کنید .
اینکه گفته ای (اولا بخشی از آن در تعارض با قرآن است)
برادرم خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .
اگر این حدیث متعارض با قران است پس باطل است .
نمی شود چیزی باطلی را بخش بخش کرد و به میل خود هر قسمتی را که خواستید بپذیرید .
اگر باطل است همه ی آن باطل است .
آن ادعای چک سفید امضای شما نیز باطل است .
شما مصداق جفت گیری گربه ماده در لب بام می باشید !
جلو هم می روید متضرر می شوید و عقب هم بیایید متضرر می شوید !!
قضاوت با خوانندگان محترم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: حدیث فاطمه بضعه منی وأنا منها فمن آذاها فقد آذانی را پیامبر در شان حضرت علی ایراد فرموده اند با سند صحیح از کتب شیعه #9971اینکه گفته ای (خب شما که عقاید شیعه را نمی دانید چگونه قصد دارید بطلان آنها را(به زعم خود) نشان دهید؟)برادرم : ملاک برای ما قران است و هر عقیده ای که مخالف قران باشد باطل است .
اینکه گفته ای (حالا شما مدعی هستید که عصمت تراشی است.)
شما که مدعی هستی عصمت تراشی نیست با آیات قران عصمت 12 امام و حضرت فاطمه را ثابت کن .
البینه علی المدعی .
اینکه گفته ای (برای آن ردیه داشته باشید از عقاید همان گروه.)
برادرم با این ادعای مضحک و خنده دار شما تمام عقائد بهایی ها و بودایی ها و گاو پرستان را نمی شود رد کرد .
اینکه گفته ای (وقتی فرموده تا 4 زوجه بلامانع است. چرا پیامبرش فردی را به خاطر کاری که خداوند جوازش را داده، مواخذه می کند؟)
برادرم جواز قران مشروط به اینست (فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تَعْدِلُوا فَوَاحِدَةً)
و پیامبر که تبیین کننده ی آیات قران بوده و خبر داشته که حضرت علی نان شب ندارد این حدیث را گفته است .
اینکه گفته ای (جمع اینها نشان می دهد که متن دارای اشکال و مردود است. حتی با وجود سندی که شما ادعای صحتش را دارید. باید چه کرد؟)
برادرم خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .
اگر این حدیث متعارض با قران است پس باطل است .
نمی شود چیزی باطلی را بخش بخش کرد و به میل خود هر قسمتی را که خواستید بپذیرید .
اگر باطل است همه ی آن باطل است .
آن ادعای چک سفید امضای شما نیز باطل است .
شما مصداق جفت گیری گربه ماده در لب بام می باشید !
جلو هم می روید متضرر می شوید و عقب هم بیایید متضرر می شوید !!
قضاوت با خوانندگان محترم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: حدیث فاطمه بضعه منی وأنا منها فمن آذاها فقد آذانی را پیامبر در شان حضرت علی ایراد فرموده اند با سند صحیح از کتب شیعه #9972اینکه گفته ای (خب شما که عقاید شیعه را نمی دانید چگونه قصد دارید بطلان آنها را(به زعم خود) نشان دهید؟)برادرم : ملاک برای ما قران است و هر عقیده ای که مخالف قران باشد باطل است .
اینکه گفته ای (حالا شما مدعی هستید که عصمت تراشی است.)
شما که مدعی هستی عصمت تراشی نیست با آیات قران عصمت 12 امام و حضرت فاطمه را ثابت کن .
البینه علی المدعی .
اینکه گفته ای (برای آن ردیه داشته باشید از عقاید همان گروه.)
برادرم با این ادعای مضحک و خنده دار شما تمام عقائد بهایی ها و بودایی ها و گاو پرستان را نمی شود رد کرد .
اینکه گفته ای (وقتی فرموده تا 4 زوجه بلامانع است. چرا پیامبرش فردی را به خاطر کاری که خداوند جوازش را داده، مواخذه می کند؟)
برادرم جواز قران مشروط به اینست (فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تَعْدِلُوا فَوَاحِدَةً)
و پیامبر که تبیین کننده ی آیات قران بوده و خبر داشته که حضرت علی نان شب ندارد این حدیث را گفته است .
اینکه گفته ای (جمع اینها نشان می دهد که متن دارای اشکال و مردود است. حتی با وجود سندی که شما ادعای صحتش را دارید. باید چه کرد؟)
برادرم خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .
اگر این حدیث متعارض با قران است پس باطل است .
نمی شود چیزی باطلی را بخش بخش کرد و به میل خود هر قسمتی را که خواستید بپذیرید .
اگر باطل است همه ی آن باطل است .
آن ادعای چک سفید امضای شما نیز باطل است .
شما مصداق جفت گیری گربه ماده در لب بام می باشید !
جلو هم می روید متضرر می شوید و عقب هم بیایید متضرر می شوید !!
قضاوت با خوانندگان محترم .
-
نویسندهنوشته ها
امیدوارم که ان شا الله از پاسخ هایی که می دهم ناراحت نشوی .
مثل اینکه شما مطالبی که درباره ی توسل به اهل قبور در این سایت موجود است را نخوانده ای .
اینکه گفته ای (دقت کنیدکه ما انها را شفیع و وسیله برای رسیدن به خدا قرار میدهیم)
برادرم : طبق ایه ی 18 سوره ی یونس و 3 زمر و آیات دیگر قران مردم مشرک مکه در زمان پیامبر هم همین استناد را می کردند .
اینکه گفته ای (نکته جالب انگیز تر قضیه اینجاست که بزرگانی از شیعه وسنی یعنی از مجتهدین و مولوی ها و یا مفتی ها برای بدست اوردن سلامتی خود به بیمارستانهای کشورهای خارجی و مشرکین سفر میکنند!!)
برادرم به قول شما ما اهل سنت که به اهل قبور متوسل نمی شویم .
شما که به صراحت گفته ای : ایا اهل بیت علیهم السلام به اندازه یک داروی ساخت کفار نزد خدا گرامی نیستند تا خدا به خاطر انها به ما شفا دهد یا حاجت ما را بر اورده کند؟؟
پس با همین گفته ی خود شما اهل بیت در نزد مراجع شیعه و مجتهدین شما به اندازه ی داروی ساخت کفار گرامی نیستند .
مبارکتان باشد !!!
به طور نمونه ایت الله سیستانی در چند سال قبل که مریض بودند به لندن مشرف شدند .
اینکه گفته ای (پس چرا اون شفا را لا اقل در داروهای ساخت مسلمانان قرار نمیدهد و همه برای شفا گرفتن!!!! از دارو های خارجی ساخت کفار مصرف میکنند. آیا انها به خدا نزدیکترند!!!!!)
برادرم قبل از ساخت داروهای کفار در طول هزار و چند صد سال آیا با داروهای گیاهی مردم شفا پیدا نمی کردند ؟؟
اینکه گفته ای (یا اهل بیت علیهم السلام به اندازه یک داروی ساخت کفار نزد خدا گرامی نیستند تا خدا به خاطر انها به ما شفا دهد یا حاجت ما را بر اورده کند.)
لطفا این سوال را از ایت الله سیستانی در چند سال قبل که مریض بودند به لندن مشرف شدند بپرسید .
اینکه گفته ای ( اگر فقط خداند شفا میدهد پس چرا ان را قبل از خوردن یک دارو نمیدهد!!)
پس با این استدلال شما تمام کسانی که دارو می خورند شفا پیدا می کنند ؟؟
پس چرا روزی صدها نفر در داخل بیمارستانها می میرند ؟؟
برای فهم بیشتر شما می گویم برادرم شفا دهنده ی مطلق خداست و ما نمی توانیم برای خدا تعیین تکلیف کنیم .
و مصلحت را خداوند بهتر می داند .
و اگر همیشه مریض شویم و خداوند شفا بدهد چون شفا دادن خداوند حتمی است دیگر مرگ معنا پیدا نمی کند و همیشه همه باید زنده باشند .
اما چون شفا دادن دارو مطلق نیست خیلی ها دارو استفاده کرده اند و مرده اند .
اگر دارو شفا می دهد بفرمایید لطفا به صراحت بگویید داروی مرگ چه نام دارد ؟؟؟