abdollah1990

پاسخ های ارسال شده در انجمن

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۲ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #9658

    abdollah1990
    کاربر
    اولا برادرم شما به این سوال پاسخ ندادی :

    شما یک ایه از قران برای امامت منصوص الهی پس از فوت پیامبر اسلام بیاور تعداد امامان پیشکش شما !! و فروع و اصول هم پیشکش شما !!

    من به صراحت گفتم امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات مرتبط با موضوع مثل نبوت از قران ثابت کنید .

    و امامتی که برای اشخاص دیگری و در وصف دیگری آمده است ربطی به پس از فوت پیامبر اسلام ندارد و نمی توان به آن استناد کرد .

    طبق ضرب المثل من آنم که رستم بود پهلوان !!

    در ادامه اینکه گفته ای (دمشق ان روز دست چه کسی بود؟ دست معاویه..ایا حاضر ید قبول کنید معاویه سنت پیامبر را ضایع کرده؟)

    من و شما که در آن زمان زندگی نمی کردیم که صحت و سقم آن صد در صد برای ما ثابت باشد.

    اما برادرم امروز که من و شما حضور داریم و حکومت در دست نائب امام زمان است .

    آیا حاضرید قبول کنید که قتلهای زنجیره ای و قتلهای کوی دانشگاه و تجاوز به مردم در کهریزک و قتل مردم در کهریزک که مخالف دین و سنت پیامبر است در این حکومت ضایع شده است ؟؟

    اینکه گفته ای (وقتی سنت ضایع شود بر اصحاب پیامبر است که قیام کنند چطور ربطی نداشته…چطور نشستند و ببینند تا سنت پیامبر ضایع شود؟)

    پس با استدلال شما با این همه ضایع شدن دین و سنت پیامبر چرا مراجع شما قیام نمی کنند ؟!

    این هزاران میلیاردی که اختلاس می شود و این قتلهای زنجیره ای و کهریزک و کوی دانشگاه و … کافی نیست برای قیام ؟؟

    و مجدادا از شما می خواهم که بحث را به انحراف نکشان و به همان قولی که داده ای پایبند باش .

    امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات قران و مرتبط با موضوع پس از فوت پیامبر اسلام ثابت کن .

    در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۲ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #9659

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (در آيات 59 و 83 سوره نسأ سخن از اولى الامر آمده است)

    برادرم در کجای این دو ایه صحبت از اولی الامر پس از فوت پیامبر شده است ؟؟!!

    اینکه گفته ای (و خداوند متعال در آيه (اطيعوالله و اطيعوا الرسول واولى الامر منكم) صريحاً اطاعت از اولى الامر را در رديف اطاعت خداوند و رسول گرامى قرار داده است.)

    ایه 59 سوره نساء را اگر کاملا بخوانی و قیچی نکنی خداوند به صراحت گفته است اگر تنازع کردید رجوع کنید به خدا و رسول .

    و اگر اطاعت از اولی الامر واجب می بود خداوند می فرمود اگر تنازع کردید به اولی الامر رجوع کنید .

    و اگر برای پس از فوت پیامبر می بود فردوه الی الله و اولی الامر می آمد و یا فردوه الی الله و ائمه اثنی عشر بعد فوت النبی .

    و مجدادا از شما می خواهم که بحث را به انحراف نکشان و به همان قولی که داده ای پایبند باش .

    امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات قران و مرتبط با موضوع پس از فوت پیامبر اسلام ثابت کن .

    در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۲ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #9660

    abdollah1990
    کاربر
    برادرم من از شما سوال کردم :

    با چه دلیل قرانی می گویید که اهل بیت تبیین کننده ی قرانند ؟؟!

    و چون نمی توانی پاسخ بدهی با فلسفه بافی و سفسطه میخواهی فرار کنی .

    اینکه گفته ای (جناب بفرمایید این أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ چه کسانی هستند که اطاعتشان هم ردیف پیامبر و خدا دانسته شده )

    ایه 59 سوره نساء را اگر کاملا بخوانی و قیچی نکنی خداوند به صراحت گفته است اگر تنازع کردید رجوع کنید به خدا و رسول .

    و اگر اطاعت از اولی الامر واجب می بود خداوند می فرمود اگر تنازع کردید به اولی الامر رجوع کنید .

    و اگر برای پس از فوت پیامبر می بود فردوه الی الله و اولی الامر می آمد و یا فردوه الی الله و ائمه اثنی عشر بعد فوت النبی .

    و مجدادا از شما می خواهم که بحث را به انحراف نکشان و به همان قولی که داده ای پایبند باش .

    امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات قران و مرتبط با موضوع پس از فوت پیامبر اسلام ثابت کن .

    در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۲ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #9661

    abdollah1990
    کاربر
    برادرم چرا به این سوالات پاسخ نداده ای ؟!

    1- اهل تشیع که می گوید ولی یعنی سرپرست . آیا در اذان که می گویید (اشهد ان علی ولی الله) پس حضرت علی سرپرست خداست ؟؟!!!!!

    2- اگر راست می گویی یک ایه در خصوص امامت منصوص الهی پس از فوت پیامبر اسلام را بگذار ویژگی های آن پیشکش شما !! تا خوانندگان قضاوت کنند .

    3-حضرت ابرهیم که به امتحانات الهی زیادی دچار شد ( مثل افکنده شدن در اتش و به قربانگاه بردن فرزند و … ) ایا امام نهم محمد تقی که در سن 8 سالگی به گفته شما به مقام امامت رسید .

    به چه ازمایش الهی مبتلا شد ( طبق ایه 124 بقره که مثل ابراهیم ابتلا شده باشد ) که انقدر مهم بوده که به مقام امامت برسد ؟؟!!

    و در ادامه اینکه گفته ای (ایا جنگ های جمل و صفین بر اساس دوستی و دشمنی بوده؟)

    برادرم در مورد اختلافات سیاسی و حق و حقوق شخصی ملاک حقوق طرفین می باشد و هیچ ربطی به دین و عقیده ی دینی ندارد .

    و جنگ جمل و صفین هم درباره ی عقیده و دین اسلام نبوده است .

    در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۲ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #9662

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (پست بعدی در مورد ایه ولایت می باشد.)

    رادرم حتی ترسیده ای به صراحت بنویسی ایه ی 55 مائده !

    در کجای ایه ی 55 سوره مائده موضوع امامت پس از فوت پیامبر اسلام مطرح شده است ؟؟!!

    برادرم مدت چند روز است که از شما خواستم که از قران امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر با ایات مرتبط با موضوع ثابت کنید ولی متاسفانه دو مرتبه وعده ی سر خرمن داده ای .

    و مثل ادعای شاید این جمعه بیاید شاید !!

    و برای چندمین بار از شما می خواهم در مطالبتان به طور کامل بنویسید امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام و به طور مبهم و کلی از کلمه ی امامت استفاده نکنید .

    در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۲ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #9663

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (جناب اونم مثل شما تعصبش کور بوده….با دروغ و تهمت خیلی کارها کرد.)

    برادرم وقتی خداوند بخواهد کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .

    شما تا دیروز به کتاب (الصواعق المحرقة على أهل الرفض والضلال والزندقة،،) استناد می کردی !

    و باز امروز می گویی که این کتاب تهمت و دروغ است.

    اینکه گفته ای (نوشته اید انکار خلافت ابوبکر نه جزءاصول دینه و فروع دین…………………….بسم الله پس به کدامین دلیل منکرش را کافر دانستید؟)

    برادرم . در کجا من منکرش را کافر دانستم ؟؟

    چرا به من دروغ نسبت می دهی ؟؟

    و من به صراحت گفتم برادرم ما اهل سنت منکر منصوص بودن الهی خلافت ابوبکر هستیم .

    و همچنین به صراحت گفتم خلافـــــــــت خلفای راشدین منصوص الهی نیست و یک اصل از اصول دیــــــــــــــن نیست حتی از ارکان ایــــــــــــــمان هم نیست و حتی فروع دیــــــــــــــن هم نیــــــــــــــست خلافت سرپرستی و اداره امور افراد یک سرزمین می باشد که به روشهای مختلف هر زمانی با امکانات و روشها و ساز و کارهای ان زمان شخصی به خلافت می رسد.

    و مجدادا از شما می خواهم که بحث را به انحراف نکشان و به همان قولی که داده ای پایبند باش .

    امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات قران و مرتبط با موضوع پس از فوت پیامبر اسلام ثابت کن .

    در پاسخ به: Reply To: سجده برای فاطمه زهرا #9674

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    برادرم با این آیات خداوند پاسخ شما را داده است .

    (إِذْ قَالَ يُوسُفُ لِأَبِيهِ يَا أَبَتِ إِنِّي رَ‌أَيْتُ أَحَدَ عَشَرَ‌ كَوْكَبًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ‌ رَ‌أَيْتُهُمْ لِي سَاجِدِينَ)(4 یوسف)

    (ترجمه مکارم شیرازی :(به خاطر بیاور) هنگامی را که یوسف به پدرش گفت: «پدرم! من در خواب دیدم که یازده ستاره، و خورشید و ماه در برابرم سجده می‌کنند!»)

    (وَرَ‌فَعَ أَبَوَيْهِ عَلَى الْعَرْ‌شِ وَخَرُّ‌وا لَهُ سُجَّدًا ۖ وَقَالَ يَا أَبَتِ هَـٰذَا تَأْوِيلُ رُ‌ؤْيَايَ مِن قَبْلُ قَدْ جَعَلَهَا رَ‌بِّي حَقًّا)(100 یوسف)

    (ترجمه مکارم شیرازی : و پدر و مادر خود را بر تخت نشاند؛ و همگی بخاطر او به سجده افتادند؛ و گفت: «پدر! این تعبیر خوابی است که قبلاً دیدم؛ پروردگارم آن را حقّ قرار داد!)

    (فَلَمَّا بَلَغَ مَعَهُ السَّعْيَ قَالَ يَا بُنَيَّ إِنِّي أَرَ‌ىٰ فِي الْمَنَامِ أَنِّي أَذْبَحُكَ فَانظُرْ‌ مَاذَا تَرَ‌ىٰ ۚ قَالَ يَا أَبَتِ افْعَلْ مَا تُؤْمَرُ‌ ۖ سَتَجِدُنِي إِن شَاءَ اللَّـهُ مِنَ الصَّابِرِ‌ين)(102 صافات)

    (ترجمه مکارم شیرازی : هنگامی که با او به مقام سعی و کوشش رسید، گفت: «پسرم! من در خواب دیدم که تو را ذبح می‌کنم، نظر تو چیست؟» گفت «پدرم! هر چه دستور داری اجرا کن، به خواست خدا مرا از صابران خواهی یافت!»)

    در پاسخ به: Reply To: سجده برای فاطمه زهرا #9675

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (. حتی اگر بتواند چنین چیزی را ثابت کند(سجده بر غیر در نماز) باز باید بر طبق مبانی شیعه آن را رد کند.)

    برادرم ما دین خود را از قران می گیریم و با مبانی قران سجده بر حضرت فاطمه را رد می کنیم .

    مگر می شود با مبانی بوداییان سجده بر بودا را رد کرد ؟؟!!

    اینکه گفته ای (. یکجا را نشان بدهد که یک شیعه گفته باشد حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها چیزی غیر از یک عبد و مخلوق خداست. فقط یکجا.)

    لا فرق بينك وبينها إلاّ انّهم عبادك وخلقك

    اینکه گفته ای (این سوال را از شما هم می کنم که فایده ذکر عمل یعقوب و اهلش در مورد یوسف برای مسلمین چیست؟)

    برادرم با این آیات خداوند پاسخ شما را داده است .

    (إِذْ قَالَ يُوسُفُ لِأَبِيهِ يَا أَبَتِ إِنِّي رَ‌أَيْتُ أَحَدَ عَشَرَ‌ كَوْكَبًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ‌ رَ‌أَيْتُهُمْ لِي سَاجِدِينَ)(4 یوسف)

    (ترجمه مکارم شیرازی :(به خاطر بیاور) هنگامی را که یوسف به پدرش گفت: «پدرم! من در خواب دیدم که یازده ستاره، و خورشید و ماه در برابرم سجده می‌کنند!»)

    (وَرَ‌فَعَ أَبَوَيْهِ عَلَى الْعَرْ‌شِ وَخَرُّ‌وا لَهُ سُجَّدًا ۖ وَقَالَ يَا أَبَتِ هَـٰذَا تَأْوِيلُ رُ‌ؤْيَايَ مِن قَبْلُ قَدْ جَعَلَهَا رَ‌بِّي حَقًّا)(100 یوسف)

    (ترجمه مکارم شیرازی : و پدر و مادر خود را بر تخت نشاند؛ و همگی بخاطر او به سجده افتادند؛ و گفت: «پدر! این تعبیر خوابی است که قبلاً دیدم؛ پروردگارم آن را حقّ قرار داد!)

    (فَلَمَّا بَلَغَ مَعَهُ السَّعْيَ قَالَ يَا بُنَيَّ إِنِّي أَرَ‌ىٰ فِي الْمَنَامِ أَنِّي أَذْبَحُكَ فَانظُرْ‌ مَاذَا تَرَ‌ىٰ ۚ قَالَ يَا أَبَتِ افْعَلْ مَا تُؤْمَرُ‌ ۖ سَتَجِدُنِي إِن شَاءَ اللَّـهُ مِنَ الصَّابِرِ‌ين)(102 صافات)

    (ترجمه مکارم شیرازی : هنگامی که با او به مقام سعی و کوشش رسید، گفت: «پسرم! من در خواب دیدم که تو را ذبح می‌کنم، نظر تو چیست؟» گفت «پدرم! هر چه دستور داری اجرا کن، به خواست خدا مرا از صابران خواهی یافت!»)

    در پاسخ به: Reply To: حدیث برتری #9676

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    شما همیشه بدون سند و مدرک شبهه افکنی می کنی و خود را بیشتر به دست خود رسوا می کنی .

    اینکه گفته ای (این حدیثی که گذاشته اید در تناقض با آن حدیثی نیست که حضرتش ابوبکر و عمر را خائن و کاذب و آثم و غادر می دانند؟)

    برادرم اگر راست می گویی آن حدیث را کاملا و بدون قیچی کردن اول و آخرش را بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود .

    چون این حدیث را ده ها بار در شبکه ی کلمه کاملا برای مردم گذاشته اند و الان هم در سایت شبکه ی کلمه موجود است .

    و در مکتبة الشامله هم موجود است .

    اینکه گفته ای (زیرا اگر مومن باشند نمی شود که فردی درای خصوصیات منافقین باشد و بهترین آنها باشد مگر در یک صورت.)

    برادرم خداوند مهاجرین که ابوبکر و عمر و … جزو آنها می باشند را به صراحت مومنین حقیقی معرفی کرده است .

    (وَالَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُ‌وا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ وَالَّذِينَ آوَوا وَّنَصَرُ‌وا أُولَـٰئِكَ هُمُ الْمُؤْمِنُونَ حَقًّا ۚ لَّهُم مَّغْفِرَ‌ةٌ وَرِ‌زْقٌ كَرِ‌يمٌ) (74 انفال)

    و همچنین رضایت کامل خود را از آنها به صراحت اعلام نموده (100 سوره ی توبه )

    و آنها را بهشتی اعلام نموده (100 سوره توبه)


    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    شما اگر سربرگ این تاپیک را خوانده بودی متوجه می شدی که به صراحت گفته بر اساس استنباط شیعه .

    یعنی کسانی که به دلخواه خود و با فی قلوبهم زیغ از حوادث و آیات و روایات با توهمات ذهنی مغرضانه استنباط می کنند .

    اینکه گفته ای (حال سؤال اين است كه اگر رابطه بين عثمان و اميرمؤمنان عليه السلام خوب بوده، چرا آن حضرت از دفن عثمان خوددارى كردند؟)

    برادرم به لحاظ اینکه چند هزار شورشی تازه مسلمان که تحت نفوذ عبدالله ابن سبا یهودی بودند شهر مدینه را چند روز در اشغال خود داشتند .

    اینکه گفته ای (اما از كجا معلوم كه اين كارها براي دفاع و آب رساني به خود عثمان باشد؟)

    برادرم چون شما همیشه نصف خالی لیوان را می بینی توهمات و تروشات فکری خود را عیان می کنی .

    اینکه گفته ای (حالا طیف شما چرا مدعی چنین روابطی است در حالیکه چنین روایاتی در نفی آن وجود دارد؟)

    برادرم ما اهل سنت چون به قران و گفته های خداوند اعتماد کامل داریم روابط آنها را طبق ایه ی 29 سوره ی فتح حسنه می دانیم .


    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (اولا مقاله نوشته که از دفن خودداری کردند نه اینکه ممانعت کرده باشند)

    برادرم پس با ایناعتراف شما بقیه احتمالات منتفی است .

    اینکه گفته ای (ثانیا با توجه به فرق بین خودداری و ممانعت، چرا مردم و آن همه صحابی که مدعی آنها هستید تا سه روز عثمان را دفن نکردند؟)

    برادرم به لحاظ اینکه چند هزار شورشی تازه مسلمان مصری و عراقی که تحت نفوذ عبدالله ابن سبا یهودی بودند شهر مدینه را چند روز در اشغال خود داشتند .

    اینکه گفته ای (ثالثا حش کوکب کجاست؟ مسلمان را در آنجا دفن می کنند؟)

    هر فردی که به مدینه رفته باشد قبر حضرت عثمان در بقیع را هم دیده است .

    اینکه گفته ای (رابعا با توجه به اینکه شیعه به استناد کلام خداوند و سولش، امیرالمومنین سلام الله علیه را معصوم می داند)

    برادرم اگر راست می گویی آن ایه ای که خداوند گفته که امیر المومنین معصوم است بگذار .

    اینکه گفته ای (خامسا وقتی ایشان از نظر شیعه دارای عصمت هستند، معنای دفاع نکردنشان از کسی برای شیعه چیست؟)

    برادرم چون علمای شیعه عقیده دارند که به حضرت فاطمه تهاجم شده و شهید شده اند .

    پس با این استدلال شما معنای دفاع نکردن حضرت علی از حضرت فاطمه برای شیعه چه معنایی دارد ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    اینکه گفته ای (هشتم هم اینکه عزیزم دقت کنید که در این سایت عربده می کشند که 100 توبه فرموده که رضایت دائمی و)

    برادرم ایه 100 سوره ی توبه خیلی واضح و روشن است و گفته ی خداوند می باشد نه عربده کشی .

    و عربده کسانی می کشند که خداوند به دست خودشان با زنجیر و قمه حد افترا و تهمت به اصحاب و ازواج پیامبر را به اجرا می گذارد .

    و این هم از معجزات خداوند است که خود فرد با زنجیر و قمه حد افترا و تهمت را بر خودش اجرا می کند .

    و کسانی عربده می کشند که خود را سگ زینب و سگ عباس و همچنین با طناب خود را دخیل می بندند !!!

    اینکه گفته ای (. سوال اینست که آیا خداوند از کسی که نسبت به جنازه فرد دیگری که به زعم شما مسلمان است رحم نکرده، راضی است؟)

    برادرم طبق عقیده ی ما اهل سنت حضرت علی هم دفاع کرده و هم رحم کرده اما به زعم شما و با استنباط باطل شما نه .

    اینکه گفته ای (از کسی که از ریختن خون یکنفر به زعم شما بیگناه جلوگیری نکرده، راضی است؟)

    برادرم به لحاظ اینکه چند هزار شورشی تازه مسلمان مصری و عراقی که تحت نفوذ عبدالله ابن سبا یهودی بودند شهر مدینه را چند روز در اشغال خود داشتند .



    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (دقت کنید که حضرتش در این قضیه عثمان را برای چه قابل دفاع ندانسته.)

    برادرم چون علمای شیعه عقیده دارند که به حضرت فاطمه تهاجم شده و شهید شده اند .

    پس با این استدلال شما معنای دفاع نکردن حضرت علی از حضرت فاطمه برای شیعه چه معنایی دارد ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    اینکه گفته ای (دقت دیگر اینست که اگر عثمان کاری کرده که مستوجب قتل گردیده، آن کار هر چه که بوده حتما گناه بوده.)

    برادرم اولا : جنگ های پس از فوت پیامبر اسلام سیاسی بوده نه دینی و عقیدتی .

    دوما : پس با این استدلال شما خوارج که حضرت علی را کشتند حتما حضرت علی گنهکار بوده ؟؟!!!!


    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (در پایان برای تاکید بیشتر این بخش مقاله را هم بخوانید و بگویید که چرا حضرتش از عثمان دفاع نکرد.)

    برادرم چون علمای شیعه عقیده دارند که به حضرت فاطمه تهاجم شده و شهید شده اند .

    پس با این استدلال شما معنای دفاع نکردن حضرت علی از حضرت فاطمه برای شیعه چه معنایی دارد ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    اینکه گفته ای (رواياتي در منابع اهل سنت وجود دارد)

    برادرم طوری وانمود می کنی که از پیامبر روایت شده است .

    اگر در یک کتاب تاریخی که چند صد سال بعد از یک حادثه مطلبی را گفته است آن مطلب وحی الهی نیست .

    اینکه گفته ای (در مورد سایتی هم که آدرس دادید در کل همان مطلبی که نوشته اند چند غلط تاریخی مرتکب شده اند که نشان دهنده دید خاص آنها و البته بی اطلاعی آنها از مسائل است.)

    برادرم خدا را شکر که اعتراف کردی سایت ولی عصر بی اطلاع می باشند و ….

    اینکه گفته ای (و از اینکه با استناد به روایات سنی اعتقاد شیعه را ثابت کرده اید و شیعه را معتقد به آن دانسته اید نیز ممنون و سپاسگزاریم.)

    شما اگر سربرگ این تاپیک را خوانده بودی متوجه می شدی که به صراحت گفته بر اساس استنباط شیعه .

    یعنی کسانی که به دلخواه خود و با فی قلوبهم زیغ از حوادث و آیات و روایات با توهمات ذهنی مغرضانه استنباط می کنند .

    در پاسخ به: Reply To: اعتراف علمای شیعه به بالاتر بودن مقام نبوت بر امامت!!! #9681

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    اینکه گفته ای (آقا شما رفتی تعریف برای شرک بیاری، ظاهرا همونجایی که تعریف رو ارائه میدن نمک گیر شدی و قصد مراجعت نداری.)

    برادرم همانطوری که ده ها نفر از اهل سنت را در زندان رجایی شهر و اوین و … به لحاظ وبلاگ نویسی نمک گیر کرده اند امکان دارد ایشان هم یکی از آن افراد باشد !

    اینکه گفته ای (در همان صفحه ای که محل کپی برداری شما به آن رجوع کرده 2 پاراگراف مرتبط با هم وجود دارد که از تمام آنها فقط عبارت پایانی را نوشته.)

    برادرم شما که لالایی را بلدی پس چرا خود شما احادیث و آیات قران را قیچی کرده و پاراگراف های مرتبط را قیچی می کنی ؟؟!!

    اینکه گفته ای (البته بگذریم از اینکه نظر ایشان در اعلی درجه هم که باشد کلام معصوم نیست که حجت قطعیه باشد.)

    برادرم اگر کلام معصوم هم مورد استناد قرار گیرد شما می گویید که این حدیث ضعیف است و یا سندش مورد اشکال است !!

    و امام زمان شما هم که احادیث شما را تصحیح نمی کند و شما را سرگردان و حیران گذاشته !!

    معلوم نیست که گناه این سرگردانی و گمراهی شما به گردن چه کسی است ؟؟

    و امام معصوم حی و حاضر چه وظیفه ای دارد که انجام نمی دهد ؟؟

    اینکه گفته ای (سوال اینه که آیا ایشان نبی بوده که خدا امامش هم کرده؟ اگر بوده و بعدا امام شده،)

    برادرم شما به خاطر اینکه به امیال خود برسید مقام امامت را برتر از نبی معرفی می کنید در حالی که امام یعنی پیشوا .

    اینکه گفته ای (پرسیدم که دوستانتان معتقدند که وحی بر پیامبر صورت می گیرد. من که اعتقادم چیز دیگری است.)

    برادرم وقتی خداوند بخواهد کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .

    خوب است که اعتراف کرده ای که اعتقاد دیگری داری و اعتقاد مسلمانان که وحی به پیامبر نازل می شود را نداری .


    abdollah1990
    کاربر
    با سلام . برادرم سوال اولیه من خیلی واضح و روشن می باشد و چون پاسخ نداری مجبور شدی به مغلطه بازی روی بیاوری .

    و مطالبی بگویی که هیچ ربطی به سوال اولیه من ندارد . آیا خجالت نکشیدی ؟؟

    و یک آیه از قران نتوانستی ارائه بدهی که پاسخ مرتبط با همان موضوع سوال من باشد .

    و من از اثبات امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر با ایات قران سوال کردم .

    و من خدا را شاکر و سپاسگذارم که هر فرد منصف و با شعور و با سوادی مطالب شما را بخواند متوجه می شود که نتوانستی پاسخ بدهی .

    اینکه گفته ای (تا حالا آیه 52 سوره شوری را دیدی؟ آخرین عبارتش را.)

    برادرم باز هم می خواهی ایات قران را قیچی کنی ؟؟

    تمام ایه ی 52 سوره شوری را مطالعه کن تا موضوع مشخص شود و از خوانندگان می خواهم که حتما ایه ی 52 سوره ی شوری را مطالعه کنند .

    اینکه گفته ای (در برخی آیات مثل 7 آل عمران فرموده که جز اولوا الالباب کسی متذکر نمی شود. چه کنیم؟)

    خداوند اولوالالباب را در قران معرفی کرده است (الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ ۚ أُولَـٰئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّـهُ ۖ وَأُولَـٰئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ)

    اینکه گفته ای (قرآن دقیقا پوست و مغز دارد. یعنی ظاهر و باطن دارد.)

    این تراوشات ذهن ناقص شما می باشد .

    در کجا خداوند گفته است که قران پوست و مغز دارد یعنی ظاهر و باطن دارد ؟؟؟

    در حالی که ده ها جا گفته است یبین الایات نفصل الایات و (وَلَقَدْ يَسَّرْ‌نَا الْقُرْ‌آنَ لِلذِّكْرِ‌ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ‌)

    اینکه گفته ای (همان 7 آل عمران تاویا را مطرح میکند که خدا به آن عالم است.اصلا فکر کنید تاویل ندارد.)

    برادرم خداوند به صراحت گفته است که افرادی برای فتنه گری با فی قلوبهم زیغ قران را تاویل می کنند و شما مصداق آن می باشید .

    اینکه گفته ای (تبیین برای چیست؟ روشن کردن چه چیزی؟)

    برادرم روشن کردن آن چیزی که ما نزل علیهم هست و در ایه 44 سوره ی نحل به صراحت بیان شده .

    و شما یک ایه که جانشینی پس از فوت پیامبر را بیان کرده باشد بگذار تبیین آن پیشکش شما !!

    و یا یک ایه که خداوند به پیامبر دستور داده باشد که برای پس از فوت خود امام و جانشین تعیین کن بگذار تبیین آن پیشکش شما !!

    اینکه گفته ای (احتمالا پیامبر باید از قرآن چیزهایی بداند که ملت نمی دانند.)

    پیامبر آن چیزی را تبیین می کند که ما نزل الیهم هست .

    مجددا خواهشمندم فقط اگر می توانی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام که عقیده ی علمای شیعه می باشد را از آیات قران ثابت کن در غیر این صورت بیشتر خودت را رسوا نکن و مایه ی بطلان عقیده به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام نباش .

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)