abdollah1990

پاسخ های ارسال شده در انجمن

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)
  • نویسنده
    نوشته ها

  • abdollah1990
    کاربر
    ضمنا از اعمال کسانی که در 1400 سال قبل زندگی می کردند خداوند از ما سوال نمی کند طبق این ایه قران (تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ ) و همچنین (وَلَا تَزِرُ‌ وَازِرَ‌ةٌ وِزْرَ‌ أُخْرَ‌ىٰ)
    و بحث کردن بر سر موضوعات آن زمان که ما حضور نداشتیم و شاهد و ناظر نبودیم هیچ سودی به اعمال ما ندارد .و به عقیده ی ما ربطی ندارد.
    و شما بیایید به این سوال پاسخ بدهید که مربوط به عقیده ی خود شما می باشد و طبق عقیده ی شما خداوند از شما سوال می کند .

    پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .

    و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .

    و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .

    و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .

    و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .

    و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید . تا فتوا های متضاد صادر نکنند .

    و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .

    و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است . آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .

    و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟ تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .

    و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نایب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .

    آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟


    abdollah1990
    کاربر
    برادرم در بیشتر کتب تاریخی به صراحت بیان شده است که موضوع دلخوری بعضی از افراد با حضرت علی در خطبه ی غدیر خم پیامبر بیان نموده اند و در حدیث غدیر ادامه ی من کنت مولاه آمده اللهم وال من والا و عاد من عادا . پس معلوم می شود که موضوع دوستی و دشمنی است .

    ضمنا اهل تشیع که می گوید ولی یعنی سرپرست . آیا در اذان که می گویید (اشهد ان علی ولی الله) پس حضرت علی سرپرست خداست ؟؟!!!!!


    abdollah1990
    کاربر
    ضمنا اگر بخواهیم وارد این بحث های تاریخی بشویم و به اعمال دیگران بپردازیم در همین 30 سال که خود ما زنده هستیم و شاهد هستیم کسانی مثل ایت الله منتظری به خاطر نوشتن یک نامه به چه روزی افتادند و یا صدها نفر در زندان ها به چه جرمی اعدام شدند ؟؟!!

    قتلهای زنجیره ای هم که یاد شما هست ؟؟

    موضوع کهریزک که حتما از یاد شما نرفته است ؟؟

    و صدها موضوع دیگر ….

    که ان شا الله اگر این موضوعات فرعی را کش بدهی همه را میگذارم تا برای خوانندگان یاد آوری شود .

    ضمنا چون شما از قران می ترسید و خداوند برای ما معجزه ای فرستاده که واقعا تمام منحرفین را زمین گیر کرده است .

    (فَلَا تُطِعِ الْكَافِرِ‌ينَ وَجَاهِدْهُم بِهِ جِهَادًا كَبِيرً‌ا) (پس، از كافران اطاعت مكن، و با [الهام گرفتن از] قرآن با آنان به جهادى بزرگ بپرداز.)(ترجمه فولادوند)


    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (از اين ۱۱۰هزار نفر يک نفر بلند مي شد و مي گفت:)

    برادرم چرا از همین 110 هزار نفر یک نفر پس از فوت پیامبر به این موضوع استناد نکرد که حضرت علی را پیامبر جانشین خود قرار داده است ؟؟؟

    و چرا خود حضرت علی از مقامی که به گفته ی شما خدا و پیامبر برایش داده دفاع نکرد ؟؟؟

    مثل پیامبر که در طول 23 سال از مقام نبوت دفاع کرد و هیچ وقت تسلیم منکرین نبوت نشد .

    ضمنا در این 70 روزی که پیامبر پس از حجت الوداع زنده بود چرا یک خطبه و امامت نماز جمعه ونمازهای یومیه را به حضرت علی نداد ؟؟!!


    abdollah1990
    کاربر
    ضمنا از اعمال کسانی که در 1400 سال قبل زندگی می کردند خداوند از ما سوال نمی کند طبق این ایه قران (تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ ) و همچنین (وَلَا تَزِرُ‌ وَازِرَ‌ةٌ وِزْرَ‌ أُخْرَ‌ىٰ)
    و بحث کردن بر سر موضوعات آن زمان که ما حضور نداشتیم و شاهد و ناظر نبودیم هیچ سودی به اعمال ما ندارد .و به عقیده ی ما ربطی ندارد.
    و شما بیایید به این سوال پاسخ بدهید که مربوط به عقیده ی خود شما می باشد و طبق عقیده ی شما خداوند از شما سوال می کند .

    پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .

    و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .

    و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .

    و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .

    و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .

    و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید . تا فتوا های متضاد صادر نکنند .

    و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .

    و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است . آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .

    و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟ تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .

    و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نایب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .

    آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟


    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (خوب پيغمبر اکرم تابع وحي است: اتبع ما اوحي اليک خود پيغمبر هم دارد که: ان اتبع الا ما اوحي الي.)

    برادرم اگر دروغگو وکذاب نیستی وبه خدا و پیامبر تهمت نمی بندی آن ایه ای که خداوند دستور داده است که برای پس از فوت خود 12 جانشین تعیین کن بگذار تا خوانندگان قضاوت کنند .

    و آن ایه ای که خداوند به پیامبر دستور داده که حضرت علی را با 11 نفر مشخص پس از فوت خود امام و جانشین قرار بده را بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود .

    اینکه گفته ای (. ما در زمان پيامبر آيه ۶۷ سوره مائده را اين طوري مي خوانديم: يَا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَيْكَ ان عليا ولي المومنين. پيغمبر به مردم ابلاغ کن علي ولي مومنين است. وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ. اگر ولايت علي را معرفي نکني رسالت را انجام ندادي.)

    برادرم اولا : فارغ از صحت و سقم نقلی که کرده ای و فارغ از صحت و سقم سندی و رجالی با این گفته ی خودت اولین شخصی را که مورد اتهام قرار دادی حضرت علی می باشد .

    که چرا در طول دوران خلافت 5 ساله ی خود قران را به این صورتی که شما می گویی در جهان اسلام منتشر نکرد .

    و مگر شما معتقد نیستی که امام برای حفظ و نگهداری دین اسلام و تبیین و صحیح رساندن آن برای مسلمانان منصوب شده است ؟؟؟

    دوما : ما اهل سنت معتقد هستیم که هر کس بگوید قران موجود تحریف شده است کافر است و مرتد است .

    و شما هم اگر راست می گویی و دروغگو و کذاب نیستی به صراحت بگو که هرکس معتقد به تحریف قران موجود باشد کافر است و مرتد است .

    و از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند که آیا چه کسی کذاب و دروغگو است و چه کسی به قران اعتقاد دارد .

    چون در اصول کافی و دیگر کتب به صراحت آمده است که قران هفده هزار ایه داشته است و تحریف شده است !!!


    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (آقاي قاضي عبد الجبار معتزلي در کتابي که نوشته عليه شيعه در: المغني في الامامة جلد ۲۰ قسمت اول صفحه ۱۵۴. ميگه اگر بنا باشد حديث غدير صحيح باشد ، صحيح هست که هيچ، متواتر هم هست اگر بنا باشد دلالت بر ولايت ديني علي دارد)

    برادرم اولا : فارغ از صحت و سقم نقلی که کرده ای و فارغ از صحت و سقم سندی و رجالی با این گفته ی شما پس باید آقای قاضی عبدالجبار شیعه باشد !!

    دوما : ما اهل سنت اعتقادات دینی خود را از قران و سنت صحیح پیامبر اسلام می گیریم نه از قاضی عبدالجبار و نه مثل بعضی ها که از عبدالله ابن سبا یهودی می گیرند !!!

    در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۲ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #9309

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    اینکه گفته ای (امامت در قران چه از نظر اهل سنت و چه شیعه بارها و بارها ثابت شده.)

    برادرم من به صراحت گفتم امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات مرتبط با موضوع مثل نبوت از قران ثابت کنید .

    و امامتی که برای اشخاص دیگری و در وصف دیگری آمده است ربطی به پس از فوت پیامبر اسلام ندارد و نمی توان به آن استناد کرد .

    طبق ضرب المثل من آنم که رستم بود پهلوان !!

    اینکه گفته ای (. اما ان شاء الله این موضوع را دنبال می کنیم. و از قران و روایت به اثبات امامت پرداخته خواهد.)

    ما اهل سنت هم خوشحال می شویم که بعد از هزار وچند صد سال یک نفر پیدا شده است که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را از قران با آیات مرتبط با همان موضوع ثابت کند .

    و از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند و ببینند که آیا این آقا از قران می تواند امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را با آیات مرتبط با موضوع ثابت کند ؟؟!!

    اینکه گفته ای (. این سوال و شبهات از دیرباز و از گذشته بین علمای شیعه و سنی مطرح بوده و علمای شیعه از قران و روایات جواب ان را دادند.)

    برادرم اگر امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر با آیات واضح و روشن و مرتبط با موضوع ثابت می شد نیازی نبود که امثال آقای امینی ده ها جلد کتاب الغدیر بنویسد و متوسل و دست به دامن به روایات جعلی و شعرهای یک من یک غاز بشود !!

    ضمنا چون شما معتقد هستید که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر بالاتر از نبوت است پس باید با آیات روشن ، واضح و صریح حداقل مثل نبوت پیامبر اسلام از قران ثابت کنید .

    و من با چند آیه وظائف پیامبر اسلام و نام پیامبر اسلام و … از قران ثابت می کنم و نیازی به روایات هم نیست .


    در پاسخ به: Reply To: داعش به فریاد مردم غزه برسد اگر صادقند #9315

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    اولا : اینکه هر فرد یا گروه و یا حاکمی تحت هر عنوانی انسانهای بی گناه را بکشد مثل این است که تمام جهان را کشته است و از نظر عقیده ی اهل سنت محکوم است و قاتل در جهنم است طبق ایه ی 32 مائده و دیگر ایات .

    اینکه گفته ای (اسرائیل این روزها دارد حمام خون راه می اندازد.)

    برادرم اولا : همیشه اسرائیل به کمک هم فکران خود می آید به طرق و اشکال مختلف .

    به خاطر اینکه نگاه ها و افکار عمومی را از موضوع اصلی به موضوع فرعی منحرف کند همانطوری که چندین مرتبه برای به انحراف کشیدن اذهان عمومی به کمک یار و همکار خود بشار اسد آمد و به چند نقطه در سوریه حمله کرد .

    و امروز هم به کمک همکار دیگر خود یعنی نوری مالکی آمده تا نگاه ها و افکار جهان اسلام را از قتل و کشتار اهل سنت توسط ارتش نوری مالکی و پشتیبانانش منحرف کند و دست جنایتکار نوری مالکی و همفکرانش به جهت بمباران و تخریب شهرهای اهل سنت عراق باز باشد و افکار عمومی جهان اسلام متوجه نشود .

    این روش برای همه عاقلان شناخته شده است .

    دوما : در حمله جنایتکارانه اسرائیل به غزه تا امروز حدود دویست نفر شهید شده اند که محکوم است ولی چند صد هزار نفر در برابر آن توسط بشار اسد و نوری مالکی و همفکران و پشتیبانانشان از اهل سنت در سوریه و عراق شهید شده اند .

    و همین دیروز در عراق 250 نفر اهل سنت که در زندان بوده اند توسط نیروهای مالکی شهید شده اند .

    و ضمنا جهت یاداوری :

    مراجع شیعه در زمان حمله ی کفار آمریکایی حکم جهاد نمی دادند به بهانه ی نبودن امام معصوم و امروز بر علیه اهل سنت حکم جهاد می دهند .


    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    اینکه گفته ای (هر چند تا الان نقدی بر از غدیر تا عاشورا نه از شما و نه کسی دیگری ندیدم و فقط زدید به جاده خاکی تا از جواب فرار کنید)

    برادرم چرا دروغ می گویی ؟؟

    موضوع غدیر را کاملا ما نقد کردیم و بیان کردیم و حدیث من کنت مولاه را نیز بیان کردیم .

    و همچنین شما که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را از نبوت بالاتر میدانید باید از قران حداقل مثل نبوت با آیات واضح و مرتبط با موضوع ثابت کنید .

    اینکه گفته ای (ایه السابقون…جناب عایشه و امام علی علیه السلام با هم جنگیدند…ایه السابقون را برای من در مورد این دو تطبیق بدهید؟)

    برادرم جنگ جمل ، جنگ عقیده ی دینی و کفر و مسلمان نبود بلکه جنگ به خاطر دستگیری قاتلان خلیفه ی سوم بود .

    و خداوند به صراحت جواب شما را داده : (وَإِن طَائِفَتَانِ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ اقْتَتَلُوا فَأَصْلِحُوا بَيْنَهُمَا) (9 حجرات)

    و مطالبی که در مورد ثعلبة بن حاطب انصارى و فروة بن عمرو گذاشته ای فارغ از صحت و سقم نقل و سند آن موضوع به گفته ی شما کسانی که منافق بودند و پایه گذار مسجد ضرار بودند در زمان پیامبر برای همه معرفی شدند و از ایه 100 سوره توبه مستثنی هستند .

    و اما ابوبکر و عمر و عثمان و علی و … به هیچ عنوان کسی از مسلمانان به استثنای پیروان عبدالله بن سبا یهودی ادعا نکرده است که جزو منافقین بوده اند .

    و اینکه گفته ای (اما همين شخص از كسانى است كه در قضيه كشتن عثمان حضور داشت)

    فارغ از صحت و سقم نقل و سند آن شرکت در کشتن یک انسان شخص را از دین خارج نمی کند .

    اینکه گفته ای (آیا کلمه و الذین اتبعوهم باحسان چه معنی می دهد ؟؟)

    برادرم همان معنی را می دهد که خداوند رضایت خود را از مهاجرین و انصار اعلام نموده و دستور به تبعیت باحسان از آنها داده است .


    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (چه ربطی به ولایت تکوینی و تشریعی داشت؟)

    برادرم چون شما استدلال کردی حضرت علی گفته است (. امير المومنين مي گويد من را داريد مي فرستيد به يمن من سن پاييني دارم شايد در قضاوت با مشکلي مواجه شوم و به مشکلي بر بخورم)

    به لحاظ اینکه شما معتقد هستید امام از زمان تولد معصوم می باشد و دچار خطا و مشکل نمی شود و ولایت تکوینی و تشریعی دارد .

    و چون دست شما را رو کردم و فریب کاری و نیرنگ بازی شما را عیان کردم به مغلطه بازی افتاده ای .

    و اینکه گفته ای (اگر بخواهید این طوری بحث کنیم به نتیجه ای نمی رسیم.)

    اگر در عمرت یک کلمه راست گفته باشی همین است !!!

    صحیح می فرمایید به نتیجه ی دلخواه شما نمی رسیم !!


    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (تمام شهرهاي اسلامي نگاه مي کنند به صحابه در مدينه مکان اجتماع انصار و مهاجرين مدينه است)

    بله برادرم .

    به لحاظ این بوده است که در ایه 100 سوره توبه خداوند رضایت خود را از مهاجرین و انصار اعلام نموده و دستور تبعیت از آنها داده و به آنها وعده بهشت جاوید داده است .

    و گفته ی حضرت علی در نامه ششم نهج البلاغه را مورد استناد قرار می دهم .

    و حضرت علی که امام بلاغت و کلام بوده و کلماتی که در گفتار خود استفاده کرده می دانسته چه بار معنایی دارد . حضرت علی در نامه ششم نهج البلاغه به صراحت 8 مورد اساسی را در مورد امامت و خلافت مطرح کرده است .

    1- اینکه خلافت خود را الهی نمی دانند و خود را منصوب من عند الله معرفی نمی کنند . در حالی که پیامبر همه جا خود را منصوب از طرف الله معرفی می کرد .

    2- به هیچ عنوان در نامه ششم به ایات قران برای اثبات امامت و خلافت خود استناد نکرده است .

    3- به هیچ عنوان در نامه ششم به موضوع غدیر خم برای اثبات امامت و خلافت خود استناد نکرده است .

    4- خلافت خود را الهی نمی داند و خود را منصوب مردم و شورای مهاجرین و انصار می داند .

    5- خلافت خود را مثل خلافت سه خلیفه ی قبل مردمی و شورایی معرفی می کند . نه منصوص الهی . (اِنَّهُ بايَعَنِى الْقَوْمُ الَّذينَ بايَعُوا اَبابَكْر وَ عُمَرَ وَ عُثْمانَ)

    6- موضوع تعیین خلیفه را منحصر در شورای مهاجرین و انصار می داند .( اِنَّمَا الشُّورى لِلْمُهاجِرينَ وَ الاْنْصارِ)

    7- هر فردی را که شورای مهاجرین و انصار معرفی کند و تعیین نماید ، امـــــــــام می داند .( فَاِنِ اجْتَمَعُوا عَلى رَجُل وَ سَمَّوْهُ اِماماً )

    8- از همه مهمتر این گفتار صریح و روشن حضرت علی که به تصریح علما امام بلاغت و کلام بوده ، این مورد می باشد ، که رضایت خداوند هم در ان انتخابی است که شورای مهاجرین و انصار انجام داده اند . (كانَ ذلِكَ لِلّهِ رِضًى)

    در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۲ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #9322

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (جناب علامه الغدیر را نوشتند و تا الان کسی ردی برای ان ننوشتند. شما روایتی ضعیف که ایشان نقل کرده برای ما بنویسید.)

    برادرم چرا مغلطه بازی می کنی و می خواهی با فلسفه بافی موضوع گفته ی من را به انحراف بکشانی ؟؟؟

    من به صراحت گفتم :

    برادرم اگر امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر با آیات واضح و روشن و مرتبط با موضوع ثابت می شد نیازی نبود که امثال آقای امینی ده ها جلد کتاب الغدیر بنویسد و متوسل و دست به دامن به روایات جعلی و شعرهای یک من یک غاز بشود !!

    ضمنا چون شما معتقد هستید که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر بالاتر از نبوت است پس باید با آیات روشن ، واضح و صریح حداقل مثل نبوت پیامبر اسلام از قران ثابت کنید .

    و من با چند آیه وظائف پیامبر اسلام و نام پیامبر اسلام و … از قران ثابت می کنم و نیازی به روایات هم نیست .

    و اینکه گفته ای (شما بفرمایید نماز که واجبه در قران امده…..تعدادرکعات نماز را از قران برای من ثابت کن)

    برادرم 1 : شما معتقد هستید که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر بالاتر و برتر از نبوت است .

    و 2 : نماز جزو فروعات دین می باشد .

    3 : تعداد رکعات نماز جزو احکام فروع دین می باشد . و تمام فریقین در تعداد رکعات نماز با یکدیگر اختلاف ندارند .

    4: پیامبر در طول 23 سال هر روز 5 وعده در حضور دیگران نماز را می خواندند و

    5 : اگر شما مقام و منصب به گفته ی شما امامت منصوص الهی پس از فوت پیامبر را به اندازه ی احکام تعداد رکعات نماز می دانی که من با شما بحث کنم چون نماز 4 رکعتی را می شود در مسافرت دو رکعتی خواند آیا می شود 12 امام را در مسافرت 6 امام قبول داشت ؟؟؟

    و نماز را می شود قضایی خواند ، آیا می شود امامت را قضایی قبول داشت ؟؟

    و مطالب دیگر ….

    خواهشا به صراحت اعلام کن که آیا مقام و منصب امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را آنقدر پایین می اوری و به اندازه ی احکام تعداد رکعات نماز قبول داری ؟؟؟

    در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۲ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #9323

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (جناب قبل از پرداختی به بحث یک سوال می کنم و ان شاء الله از همین جا شروع می کنیم)

    برادرم چرا به ادعایی که در اول این تاپیک کرده ای عمل نمی کنی و به وعده ای که داده ای پایبند نیستی ؟؟؟

    و به صراحت گفتی (. اما ان شاء الله این موضوع را دنبال می کنیم. و از قران و روایت به اثبات امامت پرداخته خواهد.)

    و من هم در جواب شما گفتم :

    ما اهل سنت هم خوشحال می شویم که بعد از هزار وچند صد سال یک نفر پیدا شده است که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را از قران با آیات مرتبط با همان موضوع ثابت کند .

    و از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند و ببینند که آیا این آقا از قران می تواند امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را با آیات مرتبط با موضوع ثابت کند ؟؟!!

    و چرا فرار می کنی ونمی توانی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را از قران با ایات مرتبط با همان موضوع ثابت کنی ؟؟

    و من از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند و فریب کاران و دغل بازان را بشناسند .

    در پاسخ به: Reply To: علی علیه السلام صحابی همیشه مظلوم تاریخ #9324

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (جناب…امام علی علیه السلام در جنگ صفین و ماجرای حکمیت بود.)

    آیا پیامبر اسلام نبوت خود را که منصوص الهی بود به حکمیت گذاشت ؟؟؟

    اینکه گفته ای (حکمیت را بر امام مظلوم ما به زور قالب کردند.)

    برادرم از همین گفته ی شما معلوم می شود که شما چقدر به حضرت علی اعتقاد دارید !!!

    مگر شما نمی گویید که حضرت علی ولایت تکوینی دارد و علم غیب دارد و … ؟؟؟

    پس چطوری به گفته ی شما به ایشان قالب کرده اند ؟؟؟!!

    می دانی معنی قالب کردن یعنی چه ؟؟؟

    اینکه گفته ای (و قران ناطق که امام علی علیه السلام بود بر قران کاغذی که بر سر نیزه بود فریب خوردند.)

    برادرم اگر عده ای کوته فکر فریب خوردند ، چطوری به گفته ی شما قران ناطق فریب خورد ؟؟!!

    با وجود ولایت تکوینی و علم غیب و … !!!

    اینکه گفته ای (اگر دو نفر ادعای خلیفه کردند دومی را بکشید؟)

    برادرم امیر معاویه هیچ وقت ادعای خلافت نکرد بلکه ادعای دستگیری قاتلین خلیفه ی سوم را داشت .

    اینکه گفته ای (مردم امام را به عنوان خلیفه تعیین کردند و با اکثریت مردم بود.)

    برادرم شما که مدعی هستید مردم حق تعیین خلیفه ندارند و باید از طرف خداوند تعیین شود .

    اینکه گفته ای (جناب! معاویه بعد از فتح مکه در ظاهر مسلمان شد و هیچگاه مسلمان نشد.)

    برادرم مگر شما علم غیب دارید ؟؟!!

    مگر شما معتقد نیستید حضرت علی ولایت تکوینی داشت و علم غیب داشت ؟؟؟

    ایشان تشخیص نداد و شما تشخیص دادی ؟؟

    پس علم غیب شما از حضرت علی بالاتر است !!

    و از امام حسن هم علم غیب شما بالاتر است !!!

    چون ایشان هم با معاویه صلح کرد .

    اینکه گفته ای (لعن امام علی علیه السلام از معاویه شروع شد.)

    پس با این گفته ی شما اولین متهم حضرت امام حسن می باشد که با لعن کننده ی پدرش صلح کرد .

    اینکه گفته ای (بنده می گویم امام از صحابه است اما شما حتی حکم صحابی را در مورد امام اجرا نمی کنید.)

    برادرم قبل از شما تمام اهل سنت حضرت علی را جزو صحابه مهاجر می دانند و خداوند به صراحت در ایه 100 سوره توبه از مهاجرین اعلام رضایت کرده است .

    اینکه گفته ای (. دوگانگی روایات شما را گوشزد کردم اما شما حتی نقد علمی هم نکردید. ندارید که نقد علمی بکنید)

    برادرم چرا دروغ می گویی ؟؟؟

    اگر این مطالبی که می گذارم نقد علمی نیست پس نقد علمی چگونه است ؟؟؟

    حتما به عقیده ی شما قبول کردن اراجیف و دروغهای شما نقد علمی می باشد !!!

    و از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند .

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)