پاسخ های ارسال شده در انجمن
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: جواب به عبدالحسین پاسخ به شبهات ها وارده به صحابه #9218با سلام .
اینکه گفته ای (.چرا شما حتی نقد یک روایت نکردید؟)
برادرم من روایت را نقد علمی کردم و به صراحت گفتم (خدا را شکر که به نظرات یک عالم استناد کرده ای که خودش هم نام ابوبکر و عمر را ذکر نکرده است و هم به صراحت گفته است که ( أو أحدا من أصحاب رسول الله صلي الله عليه) .
پس معلوم است که حضرت علی و ابوبکر و عمر جزو اصحاب رسول الله هستند و شامل این دیدگاه می شوند .)
اینکه گفته ای (چه کسی گفته امام علی علیه السلام با معاویه صلح کرده؟ ادرس کو؟)
برادرم وقتی موضوعی اظهر من الشمس صلح حضرت علی با معاویه که به حکمیت کشیده شد و ابوموسی اشعری از طرف حضرت علی و عمر بن عاص از طرف معاویه بودند را نمی دانی باید به عقل خودت شک کنی .
اینکه گفته ای (امامت منصب الهیست ربطی به خلافت ندارد)
برادرم اگر راست می گویی و دروغگو و کذاب نیستی یک ایه از قران بیاور که خداوند امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را بیان کرده باشد .
و یا به پیامبر دستور داده باشد که برای پس از فوت خود جانشین تعیین کن و امام تعیین کن .
اینکه گفته ای (شما به خاطر حب معاویه چشمان خود را بر روی واقعیت بسته اید؟ معاویه چه حقی داشت؟)
موضوع دستگیری قاتلین حضرت عثمان بود .
اینکه گفته ای (ایا معاویه از صحابه بود ؟)
بله . (وَمَا لَكُمْ أَلَّا تُنفِقُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ وَلِلَّـهِ مِيرَاثُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ لَا يَسْتَوِي مِنكُم مَّنْ أَنفَقَ مِن قَبْلِ الْفَتْحِ وَقَاتَلَ ۚ أُولَـٰئِكَ أَعْظَمُ دَرَجَةً مِّنَ الَّذِينَ أَنفَقُوا مِن بَعْدُ وَقَاتَلُوا ۚ وَكُلًّا وَعَدَ اللَّـهُ الْحُسْنَىٰ ۚ وَاللَّـهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِيرٌ )(10 حدید)
اینکه گفته ای (وقتی اسلام مکه را فتح کرد معاویه بعدا مسلمان شد اما مسلمان ظاهری؟)
شما از کجا می دانی که ظاهرا مسلمان شد ؟؟!!
پیامبر نمی دانست ولی شما امروز می دانید ؟؟!!
اینکه گفته ای (شما بفرمایید چطور اگر کسی صحابه را شتم کند لعن کند احادیثش مورد قبول نیست اما چرا در مورد امام علی علیه السلام چنین نکردید)
آدم ناقص العقل واقعا هنوز نمی دانی که حضرت علی جزو صحابه است ؟؟!!
آن هم از صحابه ی مهاجر .اینکه گفته ای (ان شاء الله از غدیر تا عاشورا به ماجرای امام علی علیه السلام خواهیم پرداخت و به حوادث تلخ دروان امام اشاره می کنیم. کمی صبر اندک سحر نزدیک است)
برادرم ان شا الله ما هم منتظر همان روز هستیم که امثال شما ها شبهه افکنی کنید تا من پاسخ بدهم و خوانندگان قضاوت کنند و ببینند که حق با چه کسی است .
اولا : خدا را شکر می کنم که شما نمی توانید از عقیده ی خود دفاع کنید و عقیده ی خود را با آیات مرتبط از قران ثابت کنید .و نتوانستی به سوالات من درباره عقیده ی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر پاسخ دهید .
اینکه گفته ای (وقتی امام علی علیه السلام را لعن می کردند..اشکالی ندارد.)
برادرم ما اهل سنت می گوییم هرکسی که احدی از صحابه مهاجر و انصار را سب و لعن کند دشمن خدا و رسول می باشد .
اینکه گفته ای (اگر بوده چرا در صحیح بخاری از دشمنان امام علی علیه السلام روایت می کنید؟)
برادرم هیچ وقت در صحیح بخاری از دشمنان عقیدتی و دینی حضرت علی کسی روایت نکرده و بحث دلخوری و اختلاف سلیقه ی سیاسی و اجتماعی ربطی به دین ندارد .
اینکه گفته ای (باز مثل سابق جوابی علمی و مستند نداداید)
برادرم من روایت را نقد علمی کردم و به صراحت گفتم (خدا را شکر که به نظرات یک عالم استناد کرده ای که خودش هم نام ابوبکر و عمر را ذکر نکرده است و هم به صراحت گفته است که ( أو أحدا من أصحاب رسول الله صلي الله عليه) .
پس معلوم است که حضرت علی و ابوبکر و عمر جزو اصحاب رسول الله هستند و شامل این دیدگاه می شوند .)
اینکه گفته ای (در مورد مطالب خود که در ادامه اوردید…مربوط به امامت امام مهدی علیه السلام است…و ان شاء الله خدا توفیق داد بعد از اتمام از غدیر تا عاشور به این مطلب می پردازیم.)
برادرم ان شا الله ما هم منتظر همان روز هستیم که امثال شما ها شبهه افکنی کنید تا من پاسخ بدهم و خوانندگان قضاوت کنند و ببینند که حق با چه کسی است .
اینکه گفته ای (در ضمن شما که روایت هایی دارید که عمر و ابوکر اعلم صحابه بودند؟؟؟ یک تفسیر از این دو برای ما بیاورید؟؟؟)
برادرم ما که مدعی امامت منصوص الهی بعد از فوت پیامبر ابوبکر و عمر نیستیم و شما که مدعی هستید که امام زمان حی و حاضر و برای حفاظت از دین و برای هدایت مردم امده باید به سوالات من پاسخ بدهید .
و همین که نمی توانید پاسخ بدهید نشان دهنده ی این است که نمی توانید از قران ثابت کنید .
اینکه گفته ای (هر چه بیشتر جلو می روید بیشتر دست و پا می زنید)برادرم این شما هستید که نمی توانید به سوالاتی که من گذاشته ام و در مورد عقیده ی شما می باشد پاسخ بدهی و در لجن زار تاریخ دست و پا می زنی .
و ان شا الله با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی مردم به امکانات و با سواد شدن مردم در همین لجن زار تاریخ غرق خواهید شد .
اینکه گفته ای (کاش به مطالب بنده پاسخ می دادید)
اولا : چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟
این مطالب را آقای (dlsvkhth14.blog..) در تاریخ 15/9/92 گذاشته است و ربطی به شما ندارد .
دوما :
برادرم من روایت را نقد علمی کردم و به صراحت گفتم (خدا را شکر که به نظرات یک عالم استناد کرده ای که خودش هم نام ابوبکر و عمر را ذکر نکرده است و هم به صراحت گفته است که ( أو أحدا من أصحاب رسول الله صلي الله عليه) .
پس معلوم است که حضرت علی و ابوبکر و عمر جزو اصحاب رسول الله هستند و شامل این دیدگاه می شوند .)
و من قضاوت را به خوانندگان واگذار می کنم و این خوانندگان هستند که قضاوت می کنند که چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ .
اینکه گفته ای (جناب نمی دانم چرا به مطالب بنده پاسخ علمی نمی دهید؟)اولا : چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟
این مطالب را آقای (dlsvkhth14.blog..) در تاریخ 15/9/92 گذاشته است و ربطی به شما ندارد .
دوما :
برادرم من روایت را نقد علمی کردم و به صراحت گفتم (خدا را شکر که به نظرات یک عالم استناد کرده ای که خودش هم نام ابوبکر و عمر را ذکر نکرده است و هم به صراحت گفته است که ( أو أحدا من أصحاب رسول الله صلي الله عليه) .
پس معلوم است که حضرت علی و ابوبکر و عمر جزو اصحاب رسول الله هستند و شامل این دیدگاه می شوند .)
و من قضاوت را به خوانندگان واگذار می کنم و این خوانندگان هستند که قضاوت می کنند که چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ .
اینکه گفته ای (این مطلب را هزار بار فرمودید؟ هر چند بحث امامت بحث مستقلی است.)
برادرم چون تا حالا هیچ عالمی شیعه ای نتوانسته امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را با ایات قران ثابت کند من هزار بار تکرار کرده ام و خواهم کرد .
اینکه گفته ای (بنده جواب اجمالی داده بودم..اما ظاهرا شما هنوز یا قانع نشده اید یا)
برادرم چرا در روز روشن دروغ میگویی ؟؟؟
اگر شما درباره ی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر یک ایه از قران بیاوری من قانع می شوم .
و قضاوت را به خوانندگان واگذار می کنم و ببینند که ایا این شخص می تواند یک ایه از قران بیاورد .
همانطوری که من نبوت و وظائف و نام و … پیامبر اکرم را در چند ثانیه از قران با ایات مرتبط و واضح ثابت می کنم .
شما که می گویید امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر بالاتر از نبوت است یا حداقل استمرار نبوت است باید از قران ثابت کنید .
اینکه گفته ای (جناب خدواند از گذشتگان ایه اورده برای چه؟ برای عبرت برای اینکه پند بگیریم.)برادرم اولا : خداوند از گذشتگان اگر مطلبی را گفته است به لحاظ اینکه خداوند گفته است صد در صد مورد قبول است .
آیا کسانی که بعد از صدها سال مطالب راست و دروغ را نوشته اند شما مثل گفتار خدا قبول دارید ؟؟
دوما : در همین زمان ما که قرن ارتباطات و تکنولوژی می باشد یک خبری را که همین امروز پخش می شود هر رسانه ای به یک طریقی نقل می کند و به هر کدام که مراجعه کنی متفاوت با رسانه ی دیگر می باشد و همچنین روزنامه ها .
سوما : آیا شما قران را با تاریخ یکی می دانید ؟؟
و همین نشان دهنده ی این است که شما به قران اعتماد کامل نداری .
اینکه گفته ای (حداقل به متن بنده جواب علمی بدهید)
اولا : چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟
این مطالب را آقای (dlsvkhth14.blog..) در تاریخ 15/9/92 گذاشته است و ربطی به شما ندارد .
دوما :
برادرم من روایت را نقد علمی کردم و به صراحت گفتم (خدا را شکر که به نظرات یک عالم استناد کرده ای که خودش هم نام ابوبکر و عمر را ذکر نکرده است و هم به صراحت گفته است که ( أو أحدا من أصحاب رسول الله صلي الله عليه) .
پس معلوم است که حضرت علی و ابوبکر و عمر جزو اصحاب رسول الله هستند و شامل این دیدگاه می شوند .)
و من قضاوت را به خوانندگان واگذار می کنم و این خوانندگان هستند که قضاوت می کنند که چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ .
اینکه گفته ای (من چی میگن شما چی میگید.)
اولا : مدعی هستی که این مطالب و این متن از شما می باشد حتما باید ثابت کنید و خوانندگان قضاوت خواهند کرد که در روز روشن دروغ می گویی چون این مطالب را آقای (dlsvkhth14.blog..) در تاریخ 15/9/92 گذاشته است و ربطی به شما ندارد .
دوما : شما از مسائل تاریخی که خداوند از ما در قیامت سوال نمی کند میگویی و ما اهل سنت از عقیده ی دینی که خداوند از ما سوال می کند .
و شما نمی توانی عقیده ی دینی خود را از قران ثابت کنی .
برای همین به تاریخی متوسل شده ای .
اینکه گفته ای (معاویه چه حقی داشت با امام و خلیفه وقت بجنگدد؟)
برادرم اولا : دشمنی بین حضرت علی و امیر معاویه سیاسی و دستگیری قاتلین حضرت عثمان بوده است و هیچ ربطی به عقیده ی دینی شان نداشته است .
دوما : اگر موضوع دینی می بود پس چرا حضرت علی صلح کردند و چرا امام حسن امامت و خلافت را به امیر معاویه واگذار کرد و با او بیعت کرد .
اینکه گفته ای (شما حتی جرات نکردید یک متن را نقد علمی کنید؟)برادرم من روایت را نقد علمی کردم و به صراحت گفتم (خدا را شکر که به نظرات یک عالم استناد کرده ای که خودش هم نام ابوبکر و عمر را ذکر نکرده است و هم به صراحت گفته است که ( أو أحدا من أصحاب رسول الله صلي الله عليه) .
پس معلوم است که حضرت علی و ابوبکر و عمر جزو اصحاب رسول الله هستند و شامل این دیدگاه می شوند .)
اینکه گفته ای (جناب اقار شما درست امام جزء مهاجرین است و یکی از صحابه..سوال بنده بی پاسخ ماند چطور کسی سب یکی از صحابه بکند مرتد و کافر است)
برادرم اولا : اینکه خداوند شما را به دست خود شما رسوا می کند و خود شما اعتراف می کنید .
دوما : وقتی حضرت علی یکی از صحابه می باشد و اهل سنت طبق گفته ی شما هم معتقدند که کسی سب و لعن صحابه را بکند کافر و مرتد است پس خود شما جواب خود را گرفته ای .
اینکه گفته ای (ایا فردا قیامت می خواهید اینگونه پاسخ دهید؟)
از اعمال کسانی که در 1400 سال قبل زندگی می کردند خداوند از ما سوال نمی کند طبق این ایه قران (تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ ) و همچنین (وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَىٰ)
اینکه گفته ای (جناب هر چند پاسخی به مطالب بنده نداید و ندارید)اولا : چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟
این مطالب را آقای (dlsvkhth14.blog..) در تاریخ 15/9/92 گذاشته است و ربطی به شما ندارد .
دوما :
برادرم من روایت را نقد علمی کردم و به صراحت گفتم (خدا را شکر که به نظرات یک عالم استناد کرده ای که خودش هم نام ابوبکر و عمر را ذکر نکرده است و هم به صراحت گفته است که ( أو أحدا من أصحاب رسول الله صلي الله عليه) .
پس معلوم است که حضرت علی و ابوبکر و عمر جزو اصحاب رسول الله هستند و شامل این دیدگاه می شوند .)
و من قضاوت را به خوانندگان واگذار می کنم و این خوانندگان هستند که قضاوت می کنند که چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ .
اینکه گفته ای (امام به زودی ان شاء الله به این موضوع خواهیم پرداخت)
برادرم ان شا الله ما هم منتظر همان روز هستیم که امثال شما ها شبهه افکنی کنید تا من پاسخ بدهم و خوانندگان قضاوت کنند و ببینند که حق با چه کسی است .
اینکه گفته ای (پیامبر خدا صل الله علیه و اله و سلم امام را با جنگ با قاسطین خبر داد..)
برادرم پیامبر اسلام علم غیب نداشت . طبق ایات قران .
(قُل لَّا أَمْلِكُ لِنَفْسِي نَفْعًا وَلَا ضَرًّا إِلَّا مَا شَاءَ اللَّـهُ ۚ وَلَوْ كُنتُ أَعْلَمُ الْغَيْبَ لَاسْتَكْثَرْتُ مِنَ الْخَيْرِ وَمَا مَسَّنِيَ السُّوءُ ۚ إِنْ أَنَا إِلَّا نَذِيرٌ وَبَشِيرٌ لِّقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ) (188 اعراف)
و ده ها ایه دیگر …..
اینکه گفته ای (اما در مورد امام علی علیه السلام چنین حکمی نیست؟)
برادرم ما اهل سنت می گوییم هرکسی که احدی از صحابه مهاجر و انصار را سب و لعن کند دشمن خدا و رسول می باشد.
و ان شا الله که بتوانی به سوالاتی که من درباره ی عقیده ی شما کرده ام پاسخ بدهی و عقیده ی خود را با ایات قران ثابت کنی .
با سلام .اینکه گفته ای (شما هم از خدا تقاضای همین امور مشرکانه را دارید. و لذا می گویید برای ما ایه بیاور که تایید کند تفکرات مشرکانه ما را.)
برادرم اولا: ما اهل سنت که خداوند را به یگانگی یاد می کنیم و فقط و فقط از خداوند درخواست کمک می کنیم شما ما را به شرک متهم می کنید !!!
ولی اگر مثل مردم مکه در صدر اسلام که مردگان و تمثال مردگان (لات و منات و عزی) را واسطه قرار میدادند (3 زمر و 18 یونس) ما اهل سنت هم مثل آنها مردگان را شفیع و واسطه قرار می دادیم ، شما حتما ما را پیرو توحید خالص می دانستید !!!
چون جیب ما را هم خالی می کردید و شما به نان و نوایی می رسیدید .
دوما : با استناد به اعتقاد شما پس می شود به مرده ی لات و منات و عزی متوسل شد و آنها را واسطه قرار داد !!!
اینکه گفته ای (گفتم و می گویم تفکرات مشرکان را کنار بگذارید چون آنها بودند که مردن را نابودی می پنداشتند. و ایات آنرا انکار نکنید.)
برادرم من چندین بار گفتم : حیات پس از مرگ برای پاسخگویی به اعمال و دریافت جزا و پاداش حق است و لعنت بر منکرش و چه ربطی به توسل به اهل قبور دارد ؟؟
مغلطه بازی نکن و بحث را به انحراف نکشان . حواسم جمع است .
موضوع بحث توسل به مرده و اهل قبور و امام زادگان می باشد .
اینکه گفته ای (گفتم و می گویم آیات توسل به پیامبران و آیه توبه مبنی بر قربات و آیه جستن وسیله را انکار نکنید.)
برادرم در کدام ایه خداوند دستور داده که به قبر پیامبران متوسل شویم ؟؟!!!
دعا خواستن از پیامبران در زمان حیات با توسل به قبر آنها پس از فوت فرق دارد .
اینکه گفته ای (تناقضات برداشت شما از چند آیه قران که می گفتید مربوط به مردگان است را بیان کردم.)
چرا دروغ می گویی ؟؟؟
شما نتوانستی حتی پاسخ ایه 20 و 21 سوره ی نحل را بدهی چه برسد به بقیه آیات .
اینکه گفته ای (گفتم بفهمید من دونه چیست. اما از جواب شما جناب عبد الله معلوم شد که هنوز نقش من دونه را هم نفهمیدید.)
برادرم من دون الله یعنی هر چیزی غیر از خدا .
اینکه گفته ای (گفتم و می گویم استثناءات قرآنی را انکار نکنید و به آنها مراجعه کنید.)
من از شما چندین بار از شما خواستم که ایاتی که دستور به توسل به قبر پس از فوت پیامبر را داده بیان کنید .
و آیاتی که دستور داده به سر قبر امام زادگان بروید را بیان کنید تا خوانندگان قضاوت کنند و دروغگو و کذاب رسوا شود .
اینکه گفته ای (. که فعلا توضیح بیشتر را موکول می کنم به زمان مقتضی.)
برادرم ما هم منتظر هستیم که امثال شما علمای شیعه در این موضوعات شبهه افکنی کنند تا من با استناد به ایات قران و مرتبط با موضوع پاسخ بدهم و خوانندگان قضاوت کنند و دروغگو و کذاب را بشناسند و اگر امثال شما وارد این بحث ها نشوید و شبهه افکنی نکنید این سایت از رونق می افتد و بازدید کنندگان خود را از دست می دهد .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۱ ماجرای سفر های امام علی علیه السلام به یمن #9230با سلام .اولا : شما آدرس لینکی را داده اید که اصلا کار نمی کند و از خوانندگان می خواهم که به این سایت مراجعه کنند تا دروغگو و کذاب رسوا شود .
اینکه گفته ای (در ضمن شما فقط به این گیر دادید که موطا جزء صحاح سته نیست و باید عذر خواهی کنم و.)
برادرم من به لحاظ این گیر دادم که برای خوانندگان مشخص شود که شما ها نسبت های دروغ به علمای اهل سنت می دهید و با دروغ و کذب نسبت های ناروا به آنها می دهید و از آنها به دروغ نقل قول می کنید .
اینکه گفته ای (.اگر عذر خواهی من دردی از احادیثی که بر ضد امام علی علیه السلام در کتب شماست دوا کرد من عذر خواهی می کنم.)
برادرم اولا : باید عذرخواهی می کردی از نسبت دروغی که داده بودی .
دوما : اگر راست می گویی و کذاب نیستی یک حدیث از کتب صحاح سته که به حضرت علی توهین کرده باشد و خدایی نکرده لعنت فرستاده باشد و یا ایشان را مرتد و کافر اعلام کرده باشد بگذار تا خوانندگان قضاوت کنند و دروغگو و کذاب رسوا شود .
و از خوانندگان محترم هم می خواهم که منتظر بمانند و ببینند آیا این شخص می تواند ادعای خود را ثابت کند .
اینکه گفته ای (ان اینکه منصور به مالک دستوری داد که احادیثی جمع کند که از امام علی علیه السلام حدیثی نباشد)
برادرم این گفته ی شما با ادعای اولیه شما تناقض کامل دارد چون ما مدافع منصور نیستیم .
اینکه گفته ای (ایا شما در موطا مالک حدیثی در مورد امام علی علیه السلام سراغ دارید؟)
برادرم اولا : ما اهل سنت اعتقادات دینی خود را از قران و سنت صحیح پیامبر اسلام می گیریم .
و در صحاح سته ما احادیث حضرت علی بیش از 1400 حدیث می باشد که از جمع احادیث سه خلیفه اول بیشتر است .
دوما : در صحاح سته ما چندین روایت از حضرت فاطمه وجود دارد .
آیا در کتب اربعه شما یک حدیث از حضرت فاطمه وجود دارد ؟؟!!!
که در همین رابطه چندین برنامه در شبکه های توحیدی اهل سنت مطرح شد .
و در سایت شبکه تلوزیونی وصال حق و کلمه موجود است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۱ ماجرای سفر های امام علی علیه السلام به یمن #9231اینکه گفته ای (در مورد حدیث قرطاس و شبهات ان به زودی پاسخ خواهیم داد و روشن می شود که ماجرا چه بوده.)برادرم : ما هم منتظر هستیم که امثال شما علمای شیعه در این موضوعات شبهه افکنی کنند تا من با استناد به ایات قران و مرتبط با موضوع پاسخ بدهم و خوانندگان قضاوت کنند و دروغگو و کذاب را بشناسند و اگر امثال شما وارد این بحث ها نشوید و شبهه افکنی نکنید این سایت از رونق می افتد و بازدید کنندگان خود را از دست می دهد .
و در مورد حدیث قرطاس من مطالب خیلی کمی گذاشتم و مطالب بیشتر را در پاسخ شبهه افکنی های شما خواهم گذاشت تا موضوع برای خوانندگان واضح و آشکار گردد .
با سلام .اینکه گفته ای (خدا چرا آنها را کاذب می داند؟ برای اینکه می گویند می پرستیم یا برای اینکه میگویند هدفمان تقرب است؟ اگر اولی باشد که ما را با شما کاری نیست. بروید و تیله بازی را ادامه دهید. اگر دومی است که هست، دقت کنید که آنها می کویند می پرستیم.)
برادرم کور خوانده ای . می خواهی با فریب کاری عقیده ی باطل خود را ثابت کنی .
خودتان موضوع را اولی ودومی میکنی و اولی را می پرستیم مطرح می کنی و دومی را تقرب و بعد دو مرتبه دومی را هم می پرستیم مطرح می کنی !!
و تقرب را که اصل موضوع ایه 3 زمر می باشد را ماست مالی می کنی !!!
و با این مغلطه بازی و فریب کاری می خواهی خواننده را فریب بدهی و من از خوانندگان می خواهم که این فریب کاران را بشناسند .
و خود همین نوع فریب کاری ها نشان دهنده ی این است که توسل به من دون الله باطل است .
اینکه گفته ای (. اله یعنی چیزی که مورد پرستش قرار می گیرد. این را از همه کسانی که بحث توسل را مطرح می کنند پرسیده ام در این سایت اما هیچ کس جواب نداده. چرا؟ چون آخر داستان معلوم است.)
هر چیزی را انسان مشرک می تواند اله قرار دهد مثلا در این ایه خداوند فرموده : (أَرَأَيْتَ مَنِ اتَّخَذَ إِلَـٰهَهُ هَوَاهُ أَفَأَنتَ تَكُونُ عَلَيْهِ وَكِيلًا) (ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : آیا دیدی کسی را که هوای نفسش را معبود خود برگزیده است؟! آیا تو میتوانی او را هدایت کنی (یا به دفاع از او برخیزی)؟!)
اینکه گفته ای (آنجا که نوشتم آیه مربوط به مشرکین زمان پیامبر است. این نوع تفکر را از خود شما مشاهده کرده ام. )
برادرم در تاریخ 6/3/93 شما گفته بودی (ضمن اینکه آیه برای مشرکین زمان پیامبر است. ربطش به الان چیه؟)
که من پاسخ شما را دادم :
برادرم اولا :پس آیا با این استدلال شما امروز مردم مکه می توانند دوباره لات و منات و عزی را دوباره احیا کنند و مورد تکریم و احترام قرار بدهند ؟؟!!
دوما : پس ایا با این استدلال شما هیچ آیه ای شامل مشرکین امروز نمی شود و برایشان وجود ندارد ؟؟!!
و یا مردم امروز بگویند نماز و زکات مربوط به زمان پیامبر بوده ؟؟!!
چون دست شما را رو کردم و فریب کاری های شما را برای خوانندگان مشخص کردم حالا من را مورد اتهام قرار می دهی .
اینکه گفته ای (یادتان هست که قبلا نوشتم اگر اینطور باشد که شما معتقدید و هر آیه برای زمان نزولش بوده دیگر قرآن الان هیچ کاربردی ندارد؟)
برادرم مثل اینکه خودت را در اینه دیده ای !!!
شرم و حیا پیش شما لنگ انداخته !!!!
خود شما همیشه آیات را تحریف و تاویل می کنید و برایش زمان و مکان مشخص می کنید بعد ما را متهم می کنید ؟؟!!!
و این خوانندگان هستند که قضاوت می کنند .
اینکه گفته ای (در الفاتحه می گوییم که فقط از تو می خواهیم. در جای دیگر فرموده که از نماز و صبر بخواهید. به آنها متمسک شوید. صبر یا نماز. کدام اینها خداست؟ کدامشان مرجع ضمیر ” ک ” در ایاک نعبد و ایاک نستعین است؟)اولا : خداوند هر دستوری بدهد ما قبول داریم . و از هرچه که خداوند دستور به آن عمل داده است ما اطاعت می کنیم .
و حتی اگر رقصیدن را خداوند می فرمود عبادت است ما اطاعت می کردیم .
و مثل شما نیستیم که هرچه از قران باب میل ما بود و مقاصد شوم ما را تضمین می کرد می گفتیم اطاعت می کنیم و جیب مردم را خالی می کردیم .
و هرچه مخالف ثروت و شهوت باشد خداوند را به تناقض گویی متهم می کردیم .
و از همین گفته ی شما که خداوند را به تناقض گویی متهم می کنیم معلوم می شود که چه افکار باطلی دارید .
اینکه گفته ای (رفیق شما من دون الله را چیزدیگری دانسته.)
برادرم من جواب شما را دادم .
من دون اله یعنی هر چیزی غیر از خدا .
(وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ لَيَقُولُنَّ اللَّـهُ ۚ قُلْ أَفَرَأَيْتُم مَّا تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ إِنْ أَرَادَنِيَ اللَّـهُ بِضُرٍّ هَلْ هُنَّ كَاشِفَاتُ ضُرِّهِ أَوْ أَرَادَنِي بِرَحْمَةٍ هَلْ هُنَّ مُمْسِكَاتُ رَحْمَتِهِ ۚ قُلْ حَسْبِيَ اللَّـهُ ۖ عَلَيْهِ يَتَوَكَّلُ الْمُتَوَكِّلُونَ)(38 زمر)
(و اگر از آنها بپرسی: «چه کسی آسمانها و زمین را آفریده؟» حتماً میگویند: «خدا!» بگو: «آیا هیچ درباره کسانی که غیر از خدا میخوانید ، اندیشه میکنید که اگر خدا زیانی برای من بخواهد، آیا آنها میتوانند گزند او را برطرف سازند؟! و یا اگر رحمتی برای من بخواهد، آیا آنها میتوانند جلو رحمت او را بگیرند؟!» بگو: «خدا مرا کافی است؛ و همه متوکّلان تنها بر او توکّل میکنند!»)
-
نویسندهنوشته ها
خدا را شکر که چهره ی واقعی خود را آشکار نموده ای تا اهل سنت بدانند که چطوری به عقایدشان توهین می نمایی .
همین که رو به فحاشی آورده ای و به کتب اهل سنت توهین می کنی نشان دهنده ی این است که نمی توانی پاسخ بدهی .
و همین رفتار شما نشانه ی تربیت خانوادگی و علمی و بطلان عقیده ی شما می باشد .
و اگر پاسخ مستدل و مستند به آیات قران می داشتی متوسل به توهین و فحاشی نمی شدی .
من قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .