پاسخ های ارسال شده در انجمن
-
نویسندهنوشته ها
-
با سلام . برادرم فارغ از صحت و سقم سندی و رجالی روایتی که گذاشتی از اعمال کسانی که در 1400 سال قبل زندگی می کردند خداوند از ما سوال نمی کند طبق این ایه قران (تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ ) و همچنین (وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَىٰ)
و بحث کردن بر سر موضوعات آن زمان که ما حضور نداشتیم و شاهد و ناظر نبودیم هیچ سودی به اعمال ما ندارد .
و از دیگر برادران هم می خواهم که وارد این بحث های فرعی نشوند .
و به عقیده ی ما ربطی ندارد.
و شما بیایید به این سوال پاسخ بدهید که مربوط به عقیده ی خود شما می باشد و طبق عقیده ی شما خداوند از شما سوال می کند .
هنوز یک عالم شیعه پیدا نشده است که بتواند به این سوال ، پاسخ صحیح بدهد . مستند با ایات قران و مستند به ایاتی که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را به صراحت مثل توحید و نبوت و معاد ثابت کند ، و دوباره این سوال را می گذارم
چرا برای معرفی دشمنی ابولهب با پیامبر یک سوره کامل با نام ابولهب در قران وجود دارد ولی از امامت که به گفته علمای شما یک اصل دینی است ، یک سوره و یا یک ایه با نام و تعداد امامان وجود ندارد ؟؟
برای معرفی چگونگی تولد عیسی و معرفی داستان یوسف و داستان نوح ایات صریح واضح و روشن در قران وجود دارد ایا مسئله امامت که به اعتقاد علمای شما یک اصل از اصول دین است ارزش ان کمتر از این مسائل بود که با ایات واضح و روشن و با نام و تعداد امامان در قران نیامده است .
اگر جزو ارکان ایمان هم می بود خداوند در ایه 177 سوره بقره ارکان ایمان را به صراحت بیان نموده
1-ایمان به خدا
2- ایمان به رسولان
3- ایمان به کتب الهی
4 – ایمان به ملائکه
5 – ایمان به معاد.
و ایمان نداشتن به همین 5 مورد را در ایه 136 نسا جزو ضلالت و گمراهی دانسته ولی از ایمان به امامت چیزی نگفته است .
و همچنین در اول سوره مومنون و دیگر ایات اوصاف مومنین به صراحت بیان شده ولی باز هم از امامت خبری نیست .
با توجه به اینکه خود خداوند قادر متعال حفاظت قران را تضمین نموده است (9حجر).
منتظر جواب با دلیل و مستند به ایات قران ، در رابطه با امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر مثل آیات نبوت و معاد هستم.
برادرم فارغ از صحت و سقم سندی و رجالی روایتی که گذاشتی از اعمال کسانی که در 1400 سال قبل زندگی می کردند خداوند از ما سوال نمی کند طبق این ایه قران (تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ ) و همچنین (وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَىٰ)
و بحث کردن بر سر موضوعات آن زمان که ما حضور نداشتیم و شاهد و ناظر نبودیم هیچ سودی به اعمال ما ندارد .و به عقیده ی ما ربطی ندارد.
و شما بیایید به این سوال پاسخ بدهید که مربوط به عقیده ی خود شما می باشد و طبق عقیده ی شما خداوند از شما سوال می کند .
پیامبر یعنی پیامرسان.
و خداوند وظیفه پیامبر را در قران به صراحت بیان نموده :
(17 یس و 18 عنکبوت و 99 مائده و 12 تغابن و 82 نحل) (وَمَا عَلَيْنَا إِلَّا الْبَلَاغُ الْمُبِينُ)
و نیز 45 ق (نَّحْنُ أَعْلَمُ بِمَا يَقُولُونَ ۖ وَمَا أَنتَ عَلَيْهِم بِجَبَّارٍ ۖ فَذَكِّرْ بِالْقُرْآنِ مَن يَخَافُ وَعِيدِ)
و همچنین پیامبر طبق ایه 44 نحل تبیین کننده ایات قران می باشد .
(الْبَيِّنَاتِ وَالزُّبُرِ ۗ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ وَلَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ)
و نیز (57 فرقان) (قُلْ مَا أَسْأَلُكُمْ عَلَيْهِ مِنْ أَجْرٍ إِلَّا مَن شَاءَ أَن يَتَّخِذَ إِلَىٰ رَبِّهِ سَبِيلًا)و چندین آیه دیگر ….1-اگر امامت 12 امام پس از فوت پیامبر از جانب خداوند بوده و منصوص الهی است ، آیاتی که وظیفه ی امامان 12 گانه پس از فوت پیامبر را مشخص می کند در کدام سوره و کدام آیه قران است ؟؟!!!
2- اگر امامت 12 امام پس از فوت پیامبر از جانب خداوند بوده و منصوص الهی است ، آیاتی که غیبت صغری و غیبت کبری امام 12 را مشخص می کند در کدام سوره و کدام آیه قران است ؟؟!!!
3- اگر امامت 12 امام پس از فوت پیامبر از جانب خداوند بوده و منصوص الهی است ، آیاتی که اطاعت از 12 امام پس از فوت پیامبر را مشخص می کند در کدام سوره و کدام آیه قران است ؟؟!!! به لحاظ اینکه در آیات زیادی از قران ، خداوند دستور به اطاعت از پیامبر داده است .
4 – آیاتی در قران که اعتقاد و ایمان به نبوت می باشد ، به صراحت بیان شده . آیاتی که اعتقاد و ایمان داشتن به امامت 12 امام پس از فوت پیامبر بیان شده ، در کدام سوره و ایه قران است ؟؟؟!!
5- آیاتی که اعتقاد نداشتن به نبوت موجب ضلالت و گمراهی می شود ، در قران به صراحت بیان شده . آیاتی که اعتقاد و ایمان نداشتن به امامت 12 امام پس از فوت پیامبر موجب ضلالت و گمراهی می شود در کدام سوره و ایه قران بیان شده است ؟؟!!
رادرم فارغ از صحت و سقم سندی و رجالی روایتی که گذاشتی از اعمال کسانی که در 1400 سال قبل زندگی می کردند خداوند از ما سوال نمی کند طبق این ایه قران (تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ ) و همچنین (وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَىٰ)
و بحث کردن بر سر موضوعات آن زمان که ما حضور نداشتیم و شاهد و ناظر نبودیم هیچ سودی به اعمال ما ندارد .و به عقیده ی ما ربطی ندارد.
و شما بیایید به این سوال پاسخ بدهید که مربوط به عقیده ی خود شما می باشد و طبق عقیده ی شما خداوند از شما سوال می کند .پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .
و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .
و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .
و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .
و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .
و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید . تا فتوا های متضاد صادر نکنند .
و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .
و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است . آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .
و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟ تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .
و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نایب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .
آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟
با سلام . اولا : چرا شما پاسخهایی که می دهید را زیر همان کامنت نمی گذارید تا خوانندگان قضاوت کنند .و همین نشان دهنده ی این است که می خواهید با فریب کاری عقیده ی خود را به دیگران تحمیل کنید .
و اینکه گفته ای (1.(برادرم)من برادر شما نیستم)
اولا : پدر من به صیغه اعتقادی نداشت که من در هر شهری برادر داشته باشم ، چون شما عقیده دارید که صیغه جزو اعتقادات شما می باشد و خیلی ثواب دارد ان شا الله که ناراحت نشوید .
دوما : خدا را شکر که شما و امثال شما هستید که شبهه افکنی کنید و ما اهل سنت پاسخهای مستدلل و مستند به قران به شبهه افکنی های شما بدهیم . و خوانندگان قضاوت کنند که حق با چه کسی می باشد .
سوما : اینکه گفته ای (فقط نمیدانم چرا طبری و ابن اثیر سایرین یک باب 25 صفحه ای درباره قیام حجر و یارانش نوشتن.)
اگر اشخاصی بعد از 500 سال مطالبی بنویسند هیچگونه سندیتی ندارد .
و همین زمان ما با توجه به وسائل ارتباط جمعی که وجود دارد نمی شود صد در صد به مطالبی که منتشر می شود اطمینان کرد و اگر شخصی به مطالب روزنامه کیهان استناد کند و شخصی دیگر به مطالب روزنامه اعتماد استناد کند حداقل 50 در صد متضاد است آن هم با توجه به اینکه در یک روز که منتشر شده است !!!
اینکه گفته ای (مگر دین توسط همین افراد نباید به ما برسد؟)
اولا : ما دین و عقیده ی خود را از قران و آیات روشن آن می گیریم .
و طبق ایه 44 سوره نحل تبیین آنچه نازل شده از سنت صحیح که مخالف قران نباشد می گیریم .
دوما : ما اهل سنت دین خود و عقیده ی دینی خود را از معاویه نمی گیریم .
سوما : حتی به پیامبر اسلام خداوند دستور داده طبق قران حکم کن و با قران پند ده . (فَذَكِّرْ بِالْقُرْآنِ مَن يَخَافُ وَعِيدِ)
و چهارما : شما چرا از مطرح شدن سه موضوع اساسی که مربوط به عقیده ی شما می باشد و باید از قران ثابت کنید فراری هستید و پاسخ نمی دهید ؟؟؟
و همین پاسخ ندادن های شما نشان دهنده ی این است که عقائد شما مبتنی بر قران نمی باشد .
و اگر راست می گویی به آن سه سوالی که گذاشته ام پاسخ بده . و حتما از ایات قران و مرتبط با همان سوال و موضوع باشد .
و هر کدام در زیر همان کامنت باشد . تا خوانندگان قضاوت کنند و دروغگو و کذاب رسوا شود .
با سلام و عرض ادب خدمت شما مجاهدان راه قران .امیدوارم مطالبی که می گویم از من ناراحت نشوید .
برادرم اولا : ان شا الله همیشه در این سایت فعال باشید و از قران و سنت صحیح پیامبر و صحابه ی پیامبر و ازواج پیامبر با آیات قران دفاع کنید .
دوما : به دنبال حقیقت از قران باشید و ما اهل سنت دین و عقیده ی دینی خود را از قران می گیریم .
و طبق ایه 44 سوره نحل (وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ) تبیین ایاتی که نازل شده را از سنت صحیح پیامبر اسلام میگیریم .
ما اهل سنت که عقیده ی دینی خود را از طبری ،ابن حجر ، سبکی و یعقوبی و … نمی گیریم .
وارد شدن در اینگونه بحث ها هدف دشمنان قران می باشد . تا مسلمانان واقعی را از قران جدا کنند .
و متاسفانه تا حالا دشمنان قران مقداری موفق بوده اند .
و از شما خواهشمندم که از گفته ی قران پیروی کنید و معجزه ی قران را آویزه ی گوش خود کنید (فَلَا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُم بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا) (پس، از كافران اطاعت مكن، و با [الهام گرفتن از] قرآن با آنان به جهادى بزرگ بپرداز.)(ترجمه فولادوند)
برادرم ببینید خداوند چگونه راه مبارزه با عقائد انحرافی را نشان داده و جهاد اکبر نام گذاشته .
و اگر مطالب من را هم با تامل نگاه کنید در حدود دو هزار کامنت که در این سایت گذاشته ام فقط و فقط با آیات قران و بعد از آن از تناقضات گفتاری خود مخالفین استفاده کرده ام و به استثنای یکی دو مورد هیچ وقت به تاریخ و روایات استناد نکردم .
و ان شا الله که شما هم در مورد من و مطالبی که من می گذارم دیدگاه و نظری دارید به ایمیل من بفرستید .
ضمنا یک خواهش برادرانه از شما دارم به جای عکسهایی که گذاشته اید مثل من از ایات قران استفاده کنید تا وجهه علمی شما خدشه دار نشود . و کسانی که مطالب شما را می خوانند از شما چهره ی بهتری تصورکنند .
با سلام . اولا :ما اهل سنت دین و عقیده ی دینی خود را از قران می گیریم .و طبق ایه 44 سوره نحل (وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ) تبیین ایاتی که نازل شده را از سنت صحیح پیامبر اسلام میگیریم .
ما اهل سنت که عقیده ی دینی خود را از طبری ،ابن حجر ، سبکی و یعقوبی و … نمی گیریم .
دوما : شما اگر راست می گویید مطالب خود ابن تیمیه را بدون اینکه قیچی کنید بگذارید تا آنوقت دیگران قضاوت کنند .
نه اینکه گفته های دیگران بر علیه او را مورد استناد قرار دهید .
با سلام اینکه گفته ای (آلوسي، مفسر بزرگ اهل سنت، ميگويد: من مانعي در توسل به درگاه خداوند با مقام پيامبر، چه در حال حيات و چه پس از رحلت او، نميبينم.)اولا : ما اهل سنت دین و عقیده ی دینی خود را از قران می گیریم .
و طبق ایه 44 سوره نحل (وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ) تبیین ایاتی که نازل شده را از سنت صحیح پیامبر اسلام میگیریم .
ما اهل سنت که عقیده ی دینی خود را از آلوسی و طبری ،ابن حجر ، سبکی و یعقوبی و … نمی گیریم .
دوما : وقتی خداوند در قران به صراحت گفته (ایاک نستعین) هر چه مخالف آن باشد ما به دیوار می زنیم .
و آیه 20 و 21 سوره نحل هم می گوید (وَالَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ لَا يَخْلُقُونَ شَيْئًا وَهُمْ يُخْلَقُونَ ﴿٢٠﴾ أَمْوَاتٌ غَيْرُ أَحْيَاءٍ ۖ وَمَا يَشْعُرُونَ أَيَّانَ يُبْعَثُونَ ﴿٢١﴾)
سوما : خداوند برای ما معجزه ای فرستاده که واقعا تمام منحرفین را زمین گیر کرده است .
(فَلَا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُم بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا) (پس، از كافران اطاعت مكن، و با [الهام گرفتن از] قرآن با آنان به جهادى بزرگ بپرداز.)(ترجمه فولادوند)
چهارما : الوسی گفته است به مقام پیامبر و نگفته است به قبر پیامبر و یا به مرده ی پیامبر .
چون مقام پیامبر مقامی شرعیست که خداوند به وی داده است .
اولا : ما اهل سنت دین و عقیده ی دینی خود را از قران می گیریم .و طبق ایه 44 سوره نحل (وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ) تبیین ایاتی که نازل شده را از سنت صحیح پیامبر اسلام میگیریم .
ما اهل سنت که عقیده ی دینی خود را از آلوسی و طبری ،ابن حجر ، سبکی و یعقوبی و … نمی گیریم .
دوما : وقتی خداوند در قران به صراحت گفته (ایاک نستعین) هر چه مخالف آن باشد ما به دیوار می زنیم .
و آیه 20 و 21 سوره نحل هم می گوید (وَالَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ لَا يَخْلُقُونَ شَيْئًا وَهُمْ يُخْلَقُونَ ﴿٢٠﴾ أَمْوَاتٌ غَيْرُ أَحْيَاءٍ ۖ وَمَا يَشْعُرُونَ أَيَّانَ يُبْعَثُونَ ﴿٢١﴾)
سوما : خداوند برای ما معجزه ای فرستاده که واقعا تمام منحرفین را زمین گیر کرده است .
(فَلَا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُم بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا) (پس، از كافران اطاعت مكن، و با [الهام گرفتن از] قرآن با آنان به جهادى بزرگ بپرداز.)(ترجمه فولادوند)
با سلام . اینکه گفته ای (جواب کامنت شما را چون اینجوری دوست داری زیر کامنت خودت گذاشتم.)از همین رفتار منافقانه شما مشخص می شود که چقدر فریب کار می باشید و از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند که زیر کامنت من گذشته یا خودش .
دوما : شما چون نمی توانید عقیده ی خود را از قران ثابت کنید همیشه به دنبال رفتارهای اشخاص می باشید که عقیده ی باطل خود را توجیه کنید .
به مصداق اهل فضل دنبال فضائلند و اهل رذل دنبال رذائل .
شما همیشه در کتابهای تاریخی که بعد از چند صد سال از صدر اسلام نوشته شده و خود مولف هم گفته که من صحت و سقم این کتاب را تایید نمی کنم و فقط شنیده هایم را می نویسم ، می گردید و مطالبی که به میل و مطابق توهمات شما باشد را به عنوان یک موضوع دینی و عقیدتی مطرح می کنید .
در حالی که ما اهل سنت دین و عقیده ی دینی خود را از قران می گیریم .
و طبق ایه 44 سوره نحل (وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ) تبیین ایاتی که نازل شده را از سنت صحیح پیامبر اسلام میگیریم .
ما اهل سنت که عقیده ی دینی خود را از طبری ،ابن حجر ، سبکی و یعقوبی و … نمی گیریم .
اینکه گفته ای (صریح جواب بده،حجر بن عدی که بود؟ بر ضد چه کسی قیام کرد؟)
از اعمال کسانی که در 1400 سال قبل زندگی می کردند خداوند از ما سوال نمی کند طبق این ایه قران (تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ ) و همچنین (وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَىٰ)
و بحث کردن بر سر موضوعات آن زمان که ما حضور نداشتیم و شاهد و ناظر نبودیم هیچ سودی به اعمال ما ندارد .و اگر بخواهیم وارد این بحث ها بشویم در همین 30 سال که خود ما زنده هستیم و شاهد هستیم کسانی مثل ایت الله منتظری به خاطر نوشتن یک نامه به چه روزی افتادند و یا صدها نفر در زندان ها به چه جرمی اعدام شدند ؟؟!!
قتلهای زنجیره ای هم که یاد شما هست ؟؟
موضوع کهریزک که حتما از یاد شما نرفته است ؟؟
و صدها موضوع دیگر ….
که ان شا الله اگر این موضوعات فرعی را کش بدهی همه را میگذارم تا برای خوانندگان یاد آوری شود .
اینکه گفته ای (چهارم:برادر دینی هم نیستیم. پس به من نگو برادر.)من اگر شما را برادر خطاب کردم به لحاظ احترام بوده و حال که احترام سر شما نمی شود و نمی فهمید دیگر برادر خطاب نمی کنم .
اینکه گفته ای (. من فقط با اهل سنت برادر دینی هستم.)
از همین رفتار و گفتار شما مشخص می شود که رفتار منافقانه دارید .
اگر شما با اهل سنت برادر هستید پس چرا به عقیده ی آنها احترام نمی گذارید ؟؟
و در همین سایت و در رادیو و تلوزیونهای خود و کتابهای خود به خلفای راشدین و ازواج پیامبر و … به صراحت توهین میکنید .
و تمام عقائد اهل سنت را مورد هجمه قرار می دهید .
و شما فکرمی کنید که اهل سنت این رفتارهای منافقانه شما را نمی فهمند ؟؟
کور خوانده ای !!اینکه گفته ای (میشه بگی ابن تیمیه کتاب هایش را در چه سالی نوشته.)
اگر شما اینقدر بی عقل هستی و نمی دانی که با وارد کردن نام یک فرد شناخته شده در سایت گوگل و یا دیگر سایتها به راحتی ظرف چند دقیقه تمام زندگی آن فرد قابل دسترسی می باشد پس چطوری وارد بحث های علمی می شوی ؟؟
من چندین بار گفتم که شماها هنوز فکر می کنید مثل صد سال قبل مردم بی سواد می باشند .
و همین سوال نشان دهنده ی این است که شما ها مطلبی برای گفتن ندارید .
اینکه گفته ای (یعنی من قتل حجر بن عدی الان باید از قران بیارم؟)چرا به مغلطه بازی افتاده ای ؟؟؟
من در جواب سوالی که در تاریخ 21/3/93 مطرح کرده بودی :
(مگر دین توسط همین افراد نباید به ما برسد؟) من جواب دادم :
اولا : ما دین و عقیده ی خود را از قران و آیات روشن آن می گیریم .
و طبق ایه 44 سوره نحل تبیین آنچه نازل شده از سنت صحیح که مخالف قران نباشد می گیریم .
دوما : ما اهل سنت دین خود و عقیده ی دینی خود را از معاویه نمی گیریم .
سوما : حتی به پیامبر اسلام خداوند دستور داده طبق قران حکم کن و با قران پند ده . (فَذَكِّرْ بِالْقُرْآنِ مَن يَخَافُ وَعِيدِ)
و چهارما : شما چرا از مطرح شدن سه موضوع اساسی که مربوط به عقیده ی شما می باشد و باید از قران ثابت کنید فراری هستید و پاسخ نمی دهید ؟؟؟
و همین پاسخ ندادن های شما نشان دهنده ی این است که عقائد شما مبتنی بر قران نمی باشد .
من از خوانندگان محترم می خواهم که خوب دقت کنند و این دغل بازان و فریبکاران را بشناسند و مطالبی که در همین صفحه موجود است را چطوری وارونه می کنند و بعد حق به جانب می شوند و مظلوم نمایی می کنند .
اینکه گفته ای (دانشمند بالتازار بالای این مطلب نوشته معاویه و قتل حجر بن عدی نه امامت بعد میگی چرا جواب نمیدی!!!)
من به صراحت با آیات قران ثابت کردم که از اعمال و رفتار گذشتگان خداوند از ما سوال نمی کند طبق این آیات :
(تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ ) و همچنین (وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَىٰ)
و از شما خواستم اگر راست می گویی اعتقادات خود را از قران ثابت کنید چون خداوند از عقیده ی خود شما سوال می کند .
و اینکه گفته ای (رفتی صحیح بودن حدیث را بررسی کردی یا نه؟؟؟)
اولا : با همین موضوع دوباره مشخص کردی که شما می خواهید با فریب و نیرنگ ذهن خواننده را مشوش کنید .
در سوال اولیه از کتاب تاریخ طبری و یعقوبی مطلبی آورده ای و حالا می خواهی آن را به عنوان حدیث مطرح کنی تا خوانندگان را فریب بدهی و فکر کنند که حدیث پیامبر بوده است .
و از خوانندگان محترم می خواهم که خوب دقت کنند و قضاوت کنند که چه کسی پروفسور بالتازار می باشد که با سحر و جادو و فریب کاری می خواهد توهمات خود را به خوانندگان منتقل کند .و بحث کردن بر سر موضوعات آن زمان که ما حضور نداشتیم و شاهد و ناظر نبودیم هیچ سودی به اعمال ما ندارد .
و اگر بخواهیم وارد این بحث ها بشویم در همین 30 سال که خود ما زنده هستیم و شاهد هستیم کسانی مثل ایت الله منتظری به خاطر نوشتن یک نامه به چه روزی افتادند و یا صدها نفر در زندان ها به چه جرمی اعدام شدند ؟؟!!
قتلهای زنجیره ای هم که یاد شما هست ؟؟
موضوع کهریزک که حتما از یاد شما نرفته است ؟؟
و صدها موضوع دیگر ….
که ان شا الله اگر این موضوعات فرعی را کش بدهی همه را میگذارم تا برای خوانندگان یاد آوری شود .
ضمنا چون شما از قران می ترسید و خداوند برای ما معجزه ای فرستاده که واقعا تمام منحرفین را زمین گیر کرده است .
(فَلَا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُم بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا) (پس، از كافران اطاعت مكن، و با [الهام گرفتن از] قرآن با آنان به جهادى بزرگ بپرداز.)(ترجمه فولادوند)
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: اعتراف علمای اهل سنت بر متواتر بودن احادیث مهدویت و وجوب اعتقاد به آن و فتوا بر کفر کسی که مهدویت را انکار کند!!!!!!!!!!!! #9021با سلام . اولا : از خوانندگان محترم می خواهم که قضاوت کنند و ببینند چطوری علمای تشیع نمی توانند عقیده ی خود را از قران ثابت کنند و متوسل به روایات جعلی و ضعیف و موضوعی می شوند .و این هم از معجزات قران و دین الهی اسلام می باشد که هیچ باطلی حتی به نام اسلام نمیتواند در قران راه پیدا کند .
و واقعا باید همه ی مسلمانان ایه 52 سوره فرقان (فَلَا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُم بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا) (پس، از كافران اطاعت مكن، و با [الهام گرفتن از] قرآن با آنان به جهادى بزرگ بپرداز.)(ترجمه فولادوند) را سرلوحه ی مباحثات علمی و دینی خود قرار دهند .
دوما : اینکه به حدیثی موضوعی از جابر استناد کرده ای .
بدون اینکه وارد بررسی سندی و رجالی این حدیث بشوم این حدیث به چند دلیل موضوعی می باشد .
1- هیچ وقت صحابه ی پیامبر اسلام مثل شما آیات قران را قیچی نمی کردند و نصف آن را دزدی و کتمان نمی کردند .
2- اگر ادامه ی همین آیه 59 نساء (يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّـهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنكُمْ ۖ فَإِن تَنَازَعْتُمْ فِي شَيْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللَّـهِ وَالرَّسُولِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّـهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ ۚ ذَٰلِكَ خَيْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِيلًا) را بخوانید به صراحت عقیده ی شما را باطل می کند چون خداوند فرموده اگر تنازع کردید به خدا و پیامبر رجوع کنید و اگر این ایه برای امامت پس از فوت پیامبر می بود باید می گفت فردوه الی الله و ائمه اثنی عشر بعد موت النبی . و یا فردوه الی الله و اولی الامر .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: اعتراف علمای اهل سنت بر متواتر بودن احادیث مهدویت و وجوب اعتقاد به آن و فتوا بر کفر کسی که مهدویت را انکار کند!!!!!!!!!!!! #9022اینکه گفته ای (جناب عبدالله جالب است بدانید که علمای خودتان اعتراف کرده اند که جمله اسم ابیه کاسم ابی را بعضی افراد خودشان در حدیث اضافه کرده اند و جعلی میباشند:علامه كنجي شافعي:علامه كنجى شافعى در كتاب «البيان فى أخبار صاحب الزمان» مىگويد )
اولا : من از خوانندگان عزیز می خواهم که به این لینک مراجعه کنند و ببینند که گنجه شافعی یک رافضی بوده است : http://www.rahedoosti.com/2013/02/blog-post_1729.html
دوما : اگر پیامبر حدیث جابر را گفته است پس چرا پس از فوت هر امامی فرزندان همان امام ادعای امامت می کردند ؟؟؟
مگر جابر تا زمان امام جعفر صادق زنده نبوده است ؟؟؟
و چرا حتی فرزندان خود امام این حدیث پیامبر را قبول نداشته اند ؟؟؟
و اگر می خواهی بیشتر بدانی به کتاب فرق الشیغه نوبختی که عالم شیعه می باشد مراجعه کن .
-
نویسندهنوشته ها
سه سوال اصلی است که تا حالا هیچ یک از علمای شما نتوانسته است پاسخ بدهد .
و همین نحوه ی پاسخ دادن شما بهترین دلیل می باشد که عقیده ی شما مبتنی بر قران نیست .
و من قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
و از خوانندگان خواهشمندم که این سه سوال را مطالعه کنند و به همین شکل کپی نموده و در سایت های دیگر مطرح کنند .