پاسخ های ارسال شده در انجمن
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: سوال از معتقدان به امامت منصوص الهی ۱۲ امام پس از فوت پیامبر #8908شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: سوال از معتقدان به امامت منصوص الهی ۱۲ امام پس از فوت پیامبر #8909اینکه گفته ای (آخر چرا اين چيزها را به خدا ياد نمي دهي !! اگر خدا مي دانست که جانشيني هيچ اندر هيچ است! در نصب جانشين و شريک موسي و نقيبهاي دين و يا لااقل در نصب فرماندهان لشکر انبياء آنقدر دخالت نمي کرد !! شايد هم منظورت اين است که نعوذبالله دين اسلام و نبي اکرم ارزش اين را ندارد که خداوند در تعيين جانشين رسول خدا دخالت کند.)
برادرم اولا : منظور خلافت خلفای راشدین می باشد که منصوص الهی نیست .
دوما : هارون جانشین پس از فوت موسی نبوده و نقبا هم معصوم نبوده اند و هیچ ربطی به جانشینی ندارد و فرمانده لشگر هم معصوم نبوده و هیچ ربطی به جانشینی پس از فوت پیامبر ندارد .
و اینکه گفته ای (آيا طبق آيات قرآن، سنت خداوند، نصب کارگزاران انبياء از جانشين وشريک تا نقيب و فرمانده لشکر است يا نه؟)
اولا برادرم هیچ کدام از نقبا و فرمانده ی لشگر معصوم نبوده اند و جانشین پیامبر نبوده اند .
دوما : شما چون پاسخی مستند به ایات قران به سوال اولیه من ندارید به قیاس مع الفارق متوسل شده اید .
سوال اولیه من خیلی واضح و روشن می باشد .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: سوال از معتقدان به امامت منصوص الهی ۱۲ امام پس از فوت پیامبر #8910اینکه گفته ای (اولا: همانطور که پيشتر گفتم و تو البته نخواستي بفهمي ، موسي براي لکنت خود، قبلا دعا کرده بود (واحلل عقده من لسانى ) پس ديگر چه حاجتي داشت که باز براي لکنتش ،هارون را به کمک بخواهد مگر از برآورده شدن دعايش نا اميد بود!!)برادرم همانطوری که پیامبر اسلام هم دعا کرد و قبول نشد و خداوند در ایه ی (اسْتَغْفِرْ لَهُمْ أَوْ لَا تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ إِن تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ سَبْعِينَ مَرَّةً فَلَن يَغْفِرَ اللَّـهُ لَهُمْ) (80 توبه) دعای برطرف شدن لکنت زبان موسی هم قبول نشد .
اینکه گفته ای (. همچنانکه مي گوييد منظور رسول خدا در واقعه غدير ، دوستي است ولي از واژه مولي که معناي اصلي آن سرپرستي است استفاده کرده است!!)
برادرم اولا در قضیه غدیر خم (برکه ی اب) جایی که همیشه کاروانیان برای استراحت و … آنجا توقف می کردند موضوع رفع کدورت بین افرادی که با حضرت علی در یمن بودند مطرح شد .
دوما : وقتی ادامه ی حدیث من کنت مولا را بخوانی امده است اللهم وال من والا و عاد من عادا که نشان دهنده ی دوستی و دشمنی می باشد نه خلافت و جانشینی .
سوما : اگر معنی کلمه ی ولی فقط سرپرستی باشد شما در اذان می گویید اشهد ان علی ولی الله .
پس منظور شما اینست که حضرت علی سرپرست خداست ؟؟!!
اینکه گفته ای (خير ، طبق برداشت احمقانه تو از آيه ،رسول اکرم مانند موسي لکنت داشت لذا فرمود:مثل علي به من مانند هارون است به موسي!!)
پیامبر فرمودند : انت بمنزله هارون من موسی(خطاب به حضرت علی) بهت میگم رسول الله ص این حدیث را وقتی به حضرت علی گفتند که عازم جنگ تبوک بودند وحضرت علی را جانشین خویش در شهر کردند که حضرت علی به پیامبر میگوید مگر من لیاقت جهاد در راه خدا را ندارم که حضرت به خاطر دلداری به ایشان میگوید که تو جانشین من در شهر هستی همان طور که هارون جانشین موسی ع شد.
و جانشین پس از فوت خود قرار ندادند .
وقتی که حضرت موسی عازم کوه طور بود واگر این شباهتها را دلیل جانشینی بدانی بالاتر از این حدیث در وصف شیخین(حضرت ابوبکر وعمر رض)داریم که در ماجرای اسرای بدر رسول الله ص حضرت ابوبکر را به خاطر رحم دلی شان به حضرت ابراهیم وحضرت عمر را به خاطر خوی خشن در برابر دشمنان دین به حضرت موسی تشبیه کردند.
اینکه گفته ای (آيا وظيفه موسي ابلاغ نبود. پس چرا براي خود وزير و شريک تعيين کرد.)
برادرم اولا : حضرت موسی به لحاظ اینکه که لکنت زبان داشت از خداوند در خواست کرد .
دوما : برای پس از فوت خود جانشین تعیین نکرد و از خدا هم درخواست نکرد که برای پس از فوتش جانشین تعیین کند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: سوال از معتقدان به امامت منصوص الهی ۱۲ امام پس از فوت پیامبر #8913اینکه گفته ای (. چون اغلب کتب نوشته اند که هارون قبل از موسي فوت کرده ، ما فعلا آن را قبول مي کنيم. ولي خيلي ذوق نکن. چراکه چيزي عوض نمي شود. مگر زماني که موسي هارون را وزير و شريک رسالت خود مي کرد، از هارون تعهد گرفته بود که قبل از او بميرد تا بعد از مرگش ديگر شريک و جانشين او نباشد!!)برادرم خدا را شکر می کنم که بالاخره قبول کردی هارون جانشین بعد از فوت موسی نبوده .
و همچنین خداوند که هارون را تعیین کرد می دانست که قبل از موسی فوت می کند .
و موسی هارون را تعیین نکرد بلکه از خدا خواست به لحاظ لکنت زبانی که داشت .
اینکه گفته ای (حال برسيم به موضوع بحث .آيا عمل خداوند بيانگر سنت اوهست؟ بله)
برادرم اولا : خداوند برای بعد از فوت کدام پیامبر جانشین تعیین کرده ؟؟ ((البته پیامبر مبعوث کرده))
دوما : بعد از حضرت عیسی 600 سال چه کسی جانشین عیسی بوده است ؟؟
سوما: اگرخداوند برای بعد از فوت پیامبر اسلام جانشین تعیین کرده ایه ی ان را بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود .
چهارما : خداوندی که برای تعیین فرمانده ی لشکر و تعیین نقبا ایه ی صریح نازل کرده چطوری برای پس از فوت پیامبر هیچ ایه ی صریح و مرتبط با موضوع نازل نکرده ؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: سوال از معتقدان به امامت منصوص الهی ۱۲ امام پس از فوت پیامبر #8914اینکه گفته ای (حال آيا شما نصي داريد که خداوند اين سنت را براي رسول اکرم نسخ کرده باشد؟ا)برادرم اولا : خداوند برای بعد از فوت هیچ پیامبری جانشین تعیین نکرده .
دوما : شما که مدعی امامت منصوص الهی 12 امام بعد از فوت پیامبر هستی باید با ایات قران و مرتبط با آن موضوع ثابت کنی .
البینه علی المدعی
و همانطوری که گفته ای و خود شما قبول کرده ای خداوندی که در ایه 12 سوره مائده برای 12 نقیب از بنی اسرائیل پیمان گرفت و برای تعیین فرمانده ی لشکر ایه ی نص و واضح نازل کرده ، پس با استدلال شما چطوری برای 12 امام بعد از فوت پیامبر اسلام هیچ ایه ای در قران وجود ندارد ؟؟
ایا متوجه می شوی که موضوع بحث امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام می باشد یا باز می خواهی خود را به تحمیق بزنی و با مغلطه بازی موضوع پس از فوت پیامبران را با موضوع قبل از فوت قاطی کنی ؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: سوال از معتقدان به امامت منصوص الهی ۱۲ امام پس از فوت پیامبر #8915با سلام . و اینکه به این زودی پا به فرار گذاشتی من دلخور شدم .به لحاظ اینکه اگر شبهات بیشتری مطرح می کردی تا پاسخ می دادم.
و خوانندگان قضاوت می کردند به نفع ما اهل سنت بود .
و برای خوانندگان روشن می شد که شما هیچگونه مدرک الهی و نص در قران برای جانشینی پس از فوت پیامبر اسلام ندارید و با مغلطه بازی از حیات پیامبران گذشته قیاس مع الفارق می کنید .
و هیچ ایه ای حتی برای جانشین معصوم بعد از فوت پیامبران گذشته هم در قران وجود ندارد .
و فقط مبعوث شدن پیامبر دیگری پس از فوت پیامبران گذشته در قران وجود دارد .
و من از علمای شما می خواهم که به این سوال پاسخ مستند به ایات قران و مرتبط با موضوع بدهند .
کسانی که اعتقاد به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر دارند ، پاسخ دهند !
خواهشمندم با آیات واضح و روشن قران این عقیده را ، (امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر) را ثابت کنند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: سوال از معتقدان به امامت منصوص الهی ۱۲ امام پس از فوت پیامبر #8916اینکه گفته ای (و همچنين گره گشايي از زبانش دعا کرده بود)برادرم من هم گفته بودم که موسی به لحاظ اینکه لکنت زبان داشت از خداوند خواست که برادرش برای ابلاغ رسالت همکار او باشد .
(وَمَا عَلَيْنَا إِلَّا الْبَلَاغُ الْمُبِينُ) (17 یس)
و اینکه گفته ای (و او را شريك كارم گردان .)
برادرم اولا : آیا حضرت علی هم شریک رساندن پیام الهی بوده است ؟؟
آیه اش را بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود .
دوما : هارون برای زمان زنده بودن موسی بوده است نه جانشین برای پس از فوتش .
البته چون شما سواد نداری و نمی فهمی که هارون قبل از موسی فوت کرده است فهم آن برای شما مشکل است .
همانطور که خودت فرموده ای (واقعا سکوت بهتر از اين نبود که نمیدانی هارون قبل از موسی فوت کرده است . و سخيف نبود)
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: سوال از معتقدان به امامت منصوص الهی ۱۲ امام پس از فوت پیامبر #8917اینکه گفته ای (لطفا از روي شکم حرف نزن. اولا : به چه علت اگر رسول خدا براي خود تعيين جانشين مي کرد، ملازم بود با ادامه وحي.)برادرم این شما هستید که به خاطر اینکه شکم خود را سیر کنید و مردم بیچاره را جیبشان را خالی کنید و مقبره و گنبد و بارگاه می سازید .
و عوام فریبنی می کنید .
اگر قران را مطالعه می کردید .
(مَّا عَلَى الرَّسُولِ إِلَّا الْبَلَاغُ)
(وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ )
و چون از قران فراری هستید هنوز نمیدانید وظیفه ی پیامبر چه می باشد و چرا نمی تواند برای خودش جانشین تعیین کند .
و اینکه گفته ای (ثانيا: هارون که وزير و جانشين موسي گرديد بعد از موسي نيز همچنان جانشين او بود.)
برادرم بی سوادی خودت را و ناقص العقلی خودت را مشخص کرده ای !!!
شما هنوز نمیدانی که هارون قبل از موسی فوت کرده چرا وارد بحث های مذهبی می شوی ؟؟
ان شا الله در این چند روزی که نیستی یک کمی به سوادت بیافزایی .
اینکه گفته ای (اينکه چرا خداوند نام جانشينان رسول خدا وتعداد آنها را بطور صريح در قرآن نياورد را بگذار در جايش خواهيم پرداخت.)
برادرم حواسم جمع است و نمی توانی من را فریب بدهی .
اصل موضوع اثبات جانشین رسول خدا و تعداد آنها با آیات قران است .
و چرا از پاسخ دادن فرار می کنی ؟؟
من قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
با سلام .اگر اراده در ایه 33 سوره احزاب تکوینی است پس هنر خود اهل بیت چه بوده است ؟؟؟
آیا درخت سیب میتواند به درخت زالزالک فخر بفروشد که میوه من سیب است؟؟ خب هنر خودش که نیست .
شخصی که استاد بهش جواب سوال ها را داده و دکترا گرفته برتر نیست ، از کسی که زحمت کشیده و دکتر ناقصی شده .
اگر اراده تکوینی باشد تمام فضائل آنها بی ارزش می شود و چون به گفته ی شما اراده تکوینی خداوند بود .
چطوری از ایه 71 تا 73 سوره هود زن حضرت ابراهیم جزو اهل بیت او محسوب می شود ولی در ایه 33 سوره احزاب زنان پیامبر جزو اهل بیت او نیستند ؟؟؟!!!
در ایه 11 سوره انفال خداوند برای صحابه پیامبر هم کلمه یطهرکم و هم رجز الشیطان و هم یثبت اقدام را به کار برده ، پس آنها باید خیلی معصومتر باشند . و چون خداوند به صراحت فرموده رجز الشیطان .
هر ادم با سواد و با عقل و با شعوری اگر از ایه 71 تا 73 سوره هود را مطالعه کند متوجه می شود که برای همسر حضرت ابراهیم از کلمه عنکم استفاده شده است .
از ایه 71 تا 73 سوره هود فقط و فقط مورد خطاب ، زن ابراهیم است .
و از ایه 30 تا 34 سوره احزاب نیز فقط و فقط زنان پیامبر اسلام مورد خطاب هستند .
با سلام . شما که معتقد هستید که امام زمان معصوم شما حی و حاضر است چرا کتب شما احادیث ضعیف دارد ؟؟
حالا که حکومت ایران هم در خدمت ایشان می باشد چرا ظهور نمی کند ؟؟؟
و چرا این همه انسان در ظلم و جور به سر می برند و ایشان به قول شما نظاره گر می باشد !!
سوال این است : پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .
و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .
و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .
و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .
و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .
و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید .
تا فتوا های متضاد صادر نکنند .
و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .
و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است .
آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .
و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟
تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .
و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟
و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نائب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .
آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟
با سلام . اولا : شما واقعا مصداق ایه 7 سوره ال عمران می باشید .که ایات واضح و روشن خداوند را با قلب های منحرف خود برای مقاصد شوم خود تاویل می کنید .
دوما : آیه 33 سوره احزاب و ایات قبل و بعدش با هم می باشد و اگر کسی بخواهد با استدلال شما به قران نگاه کند پس می تواند بگوید (فَوَيْلٌ لِّلْمُصَلِّينَ) .
ایه ی مستقلی می باشد و خداوند نمازگاران را نکوهش کرده .
سوما : زنان پیامبر در یک منزل و در اتاقهای جداگانه زندگی می کردند .
و خانه ی پیامبر در جوار مسجد النبی و درب ان به مسجد النبی باز می شد و امروز هم خیلی از افراد در شهرستانها که چند همسر دارند همه در یک منزل زندگی می کنند .
و اینکه گفته ای (علمی را اعطا کرده است که بخاطر آن علم و آگاهی خاصی از عواقب گناهان از انجام آن خودداری میکنند در عین حالی که بر انجام ان گناه قدرت دارند.)
برادرم با این گفته ی شما پس حضرت علی که به مسجد رفته اند و می دانستند که توسط ابن ملجم لعین کشته می شوند خود کشی کرده اند .
و امام رضا با توجه به علمی که داشته اند با خوردن سم خودکشی کرده اند که مخالف صریح ایه ی قران می باشد .
اینکه گفته ای (جمله انما یرید لیذهب عنکم الرجس اهل البیت و یتطهرکم تطهیرا مستقل و جدا از جملات دیگر نازل شده)برادرم اولا : جمله انما حصر است و اگر شما بگویید که شامل حضرت علی و حسن و حسین می شود برای 9 امام دیگر چه می کنید چون حصر امده است .
دوما : یرید الله یعنی اینکه خداوند می خواهد و فعل مضارع به کار رفته و شامل حال و اینده می شود .
و طبق اعتقادات شیعه معصومین از زمان تولد معصوم می باشند پس ایا تا زمان نزول این ایه حضرت علی و فاطمه و امام حسن و حسین دارای چه رجس و پلیدی بودند که خداوند قصد پاکی آنها را کرد ؟؟
سوما :آیه 33 سوره احزاب و ایات قبل و بعدش با هم می باشد و اگر کسی بخواهد با استدلال شما به قران نگاه کند پس می تواند بگوید (فَوَيْلٌ لِّلْمُصَلِّينَ) .
ایه ی مستقلی می باشد و خداوند نمازگاران را نکوهش کرده .
اینکه گفته ای (اگز بر زنان نبی مکرم دلالت داشت میبایست بجای اهل البیت اهل البیوت می آمد چون زنان پیامبر اکرم در یک خانه نبودند بلکه هرکدام خانه جداگانه داشتند.)
زنان پیامبر در یک منزل و در اتاقهای جداگانه زندگی می کردند .
و خانه ی پیامبر در جوار مسجد النبی و درب ان به مسجد النبی باز می شد و امروز هم خیلی از افراد در شهرستانها که چند همسر دارند همه در یک منزل زندگی می کنند .
اینکه گفته ای (سوال دوم شما که گفته اید آیه 11 انفال خداوند اراده کرده رجز را از صحابه پاک کند این را نیز جواب دادم که با توجه به تفاسیر خودتان این آیه در جنگ بدر نازل شد که صحابه شب خوابیدند و جنب شدند و لذا خداوند بارانی را فرستاد تا غسل کننند و از جنابت پاک شوند ن اینکه خداوند آنان را معصوم قرار داده باشد)
برادرم اولا : ایه ی 11 سوره انفال می گوید که خداوند خواب سبک و ارام بخشی به آنها اعطا کرد .
ایا خداوند می خواست آنها را جنب کند بعد اب بفرستد ؟؟
دوما : چاههای بدر در اختیار پیامبر اسلام بود چه نیازی به آب باران بود ؟؟؟!!!
اینکه گفته ای ( حتی زید بن ارقم اعرتاف دارد این آیه بر زنان دلالت ندارد)
برادرم در کجا زید ابن ارقم گفته این ایه بر زنان پیامبر دلالت ندارد .
بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود ؟؟
تا این موضوع را مشخص نکنی دست بردار نیستم .
اینکه گفته ای (اینکه این آیه اراده تکونی را نشان میدهد شکی نیست چرا که خداوند در اول آیه با انما که ادات حصر است آیه را آورده ست.)برادرم اولا : جمله انما حصر است و اگر شما بگویید که شامل حضرت علی و حسن و حسین می شود برای 9 امام دیگر چه می کنید چون حصر امده است .
دوما : یرید الله یعنی اینکه خداوند می خواهد و فعل مضارع به کار رفته و شامل حال و اینده می شود .
و طبق اعتقادات شیعه معصومین از زمان تولد معصوم می باشند پس ایا تا زمان نزول این ایه حضرت علی و فاطمه و امام حسن و حسین دارای چه رجس و پلیدی بودند که خداوند قصد پاکی آنها را کرد ؟؟
اینکه گفته ای (نکته بعدی اینکه جمله إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنْكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيرًا به صورت مستقل نازل شده نه به همراه آيات قبل و بعد خودش .)
اولا : چرا دروغ می گویی ؟؟ و این قسمت اخر ایه 33 سوره احزاب می باشد .
دوما :آیه 33 سوره احزاب و ایات قبل و بعدش با هم می باشد و اگر کسی بخواهد با استدلال شما به قران نگاه کند پس می تواند بگوید (فَوَيْلٌ لِّلْمُصَلِّينَ) .
ایه ی مستقلی می باشد و خداوند نمازگاران را نکوهش کرده .
اینکه گفته ای ( آيۀ مورد بحث از جهت نزول جزو آيات مربوط به همسران رسول خدا صلي الله عليه و آله و سلم و متصل به آنان نيست . حال يا به دستور رسول خدا صلي الله عليه و آله و سلم دنبال آن آيات قرار گرفته است ، و يا بعد از رحلت آن حضرت اصحاب در هنگام جمع آوري قرآن در آنجا نوشتهاند که بحث مفصلي را مي طلبد)
برادرم با این گفته ی خودت حضرت علی را هم زیر سوال برده ای که چطوری در زمان خلافت 5 ساله ی خود قران را تصحیح نکرد و مردم را سر گردان کرد .
و امروز هم امام زمان شما آن را تصحیح نمی کند .
با سلام برادرم .اینکه گفته ای (این رجس چیست که خداوند از پیامبر اکرم و امامان پاک کرده؟؟ این رجس چیست؟؟؟؟؟ یعنی چی؟؟؟؟)
برادرم اولا : جمله انما حصر است و اگر شما بگویید که شامل حضرت علی و حسن و حسین می شود برای 9 امام دیگر چه می کنید چون حصر امده است .
دوما : یرید الله یعنی اینکه خداوند می خواهد و فعل مضارع به کار رفته و شامل حال و اینده می شود .
و طبق اعتقادات شیعه معصومین از زمان تولد معصوم می باشند پس ایا تا زمان نزول این ایه حضرت علی و فاطمه و امام حسن و حسین دارای چه رجس و پلیدی بودند که خداوند قصد پاکی آنها را کرد ؟؟
اینکه گفته ای (یعنی این استغفار بخاطر گناه پیامبر اکرم نبود بلکه اشتغفار برای شکر در مقابل نعمت ها است.ن برای گناه!!!)
برادرم هر آدم با عقل و با شعوری می فهمد که استغفار کردن یعنی توبه کردن از خطا و گناه .
و هیچ فردی از نعمتهای خدا استغفار نمی کند .
ولی برای نعمتهای خداوند شکرگذاری می کند که در قران هر کجا شکر گذاری آمده از کلمه شکورا استفاده شده و یا از کلمه حمد استفاده شده است .
و همچنین در ایه 2 سوره فتح از کلمه لذنبک استفاده شده یعنی گناه و از کلمه نعمتی استفاده نشده .
خواهشمندم دیگر از این افاضات که به درد پا منبری های شما می خورد در این سایت انجام نده و خود را بیشتر از این رسوا نکن .
و من از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند .
اینکه گفته ای (علاوه بر اين نکات، پيامبر اسلام صلي الله عليه و آله و سلم يك همسر و يك خانه نداشتند ؛ بلكه همسران متعدد داشتند كه هر كدام از آنها داراي خانه مستقلي بوده است؛)زنان پیامبر در یک منزل و در اتاقهای جداگانه زندگی می کردند .
و خانه ی پیامبر در جوار مسجد النبی و درب ان به مسجد النبی باز می شد و امروز هم خیلی از افراد در شهرستانها که چند همسر دارند همه در یک منزل زندگی می کنند .
اینکه گفته ای (جالب اين است كه هيچ يك از زنان رسول خدا ادعا نكردهاست كه اين آيه اختصاص به آنها دارد و يا اين كه آنها مشمول اين آيه ميشوند . )
برادرم همه ی مسلمانان صدر اسلام می دانستند ایه 33 سوره احزاب در مورد زنان پیامبر اسلام می باشد .
و پیامبر اسلام پس از نزول این ایه حضرت علی و … در زیر کسا جمع کردند و دعا کردند خداوندا اینها را هم جزو اهل بیت من قرار بده .
و کلمه اللهم که پیامبر اسلام در زیر کسا گفتند مشخص می کند که دعا کرده اند .
و پیامبر اسلام در حضور مردم نگفته است ایها الناس اینها فقط اهل بیت من هستند .
اینکه گفته ای ( . بيشترين روايات در اين باب از قول ام المؤمنين عايشه و ام المؤمنين ام سلمه وارد شده است كه هر دوي آنها با اصرار فراوان اين آيه را مختص به اهل كساء ميدانستهاند)
برادرم در روز روشن چرا دروغ می گویی ؟؟
اگر راست می گویی ان روایات را بگذار .
بدون دستکاری !!
اینکه گفته ای (حتی عائشه میگوید بجز آیه افک هیچ آه ای در حق ما نازل نشده است)
برادرم اولا : چرا در روز روشن دروغ به این بزرگی می گویی ؟؟؟
دوما : در قران چندین ایه در مورد زنان پیامبر اسلام امده است بطور نمونه : ایه 6 و 30 الی 34 و 53 سوره احزاب و ایات سوره ی تحریم و ....
و من از خوانندگان محترم می خواهم که قضاوت کنند و دروغگویان و کذابان را بشناسند .
-
نویسندهنوشته ها
برادرم خواهشمندم شما خود را به نادانی نزن . و مغلطه بازی نکن و تعیین موضوع نکن .
سوال اولیه من خیلی واضح و روشن است . اثبات امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر با ایات قران می باشد .
اینکه گفته ای (اولا: چرا چنين مصلحت انديشي خود خداوند نکرد که تمامي کارگزاران انبياء را خود جعل و مبعوث نمود.)
برای هیچ پیامبری پس از فوت آن از طرف خداوند جانشین معصوم تعیین نشده و فقط پیامبر بعدی مبعوث شده و حتی بعد از حضرت عیسی 600 سال هیچ جانشینی تا زمان مبعوث شدن پیامبر اسلام تعیین نشده است .
و اگر می خواهی مطلب بگذاری حتما مرتبط با موضوع سوال اولیه باشد .