abdollah1990

پاسخ های ارسال شده در انجمن

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)
  • نویسنده
    نوشته ها

  • abdollah1990
    کاربر

    با سلام
    چون چند روزی است مطالب زیادی گذاشته نشده که پاسخ بدهم مجبور شدم به مطالبی که هنوز پاسخ نداده بودم پاسخ بدهم .

    و امیدوارم که شبهات جدیدی در موضوع امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر و همچنین در موضوع وظائف امام زمان مطرح کنید که پاسخ بدهم.

    اینکه گفته ای (همانطور که فرموده اید موسی برای چند روزی که نبود جانشین گذاشت.)

    برادرم موسی برای پس از فوت تعیین نکرد و اگر شما می توانید امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را با آیات قران مثل نبوت پیامبر اسلام ثابت کن .

    و همچنین :

    اولا : من نبوت پیامبر اسلام را در یک دقیقه با چند ایه صریح و مرتبط وظائف پیامبر ، نام پیامبر و … را از قران ثابت می کنم . و مثل شما متوسل به قوم بنی اسرائیل نمی شوم .

    ( البته حق دارید چون پیرو عبدالله بن سبا یهودی هستید !!)

    دوما : پیامبر یعنی پیامرسان . و اگر پیامبر جانشین می داشت پس وحی الهی ادامه می داشت .

    سوما : پیامبر که پادشاه نبوده که جانشین و ولی عهد داشته باشد .

    چهارم : کدام پیامبر الهی برای بعد از فوت خود جانشین تعیین کرد ؟؟؟

    پنجم : اگر خداوند می خواست برای پس از فوت پیامبر جانشین تعیین کند همانطوری که در ایه 12 سوره مائده به صراحت بیان کرده که برای قوم بنی اسرائیل 12 نقیب (البته نه جانشین) برگزیدم .

    اگر پس از فوت پیامبر جانشین از طرف خدا تعیین می شد به صراحت اعلام می کرد .

    در پاسخ به: Reply To: بررسی کامل جنگ جمل چگونگی ایجاد آن(وفتنه های قبل از ان) #8803

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام برادرم . خداوند وقتی می خواهد کسی را رسوا کند بدست خودش این کار را می کند .

    و خود شما حدیثی را مورد استناد قرار داده ای که تمام چرندیات و خزعبلاتی که تا حالا درباره ی ام المومنین حضرت عایشه می گفتی به باد داده است .

    چون به اعتقاد شما امام معصوم هرچه بگوید عین گفته ی پیامبر است و واجب الاطاعه .

    در همین حدیث مورد استناد شما وقتی خود حضرت امام حسن بر روی منبر فرموده (ووالله انها لزوجة نبيكم صلى الله عليه وسلم في الدنيا والآخرة) آیا پیامبر بهشتی است یا جهنمی ؟؟!!

    اگر بهشتی است که ما هم می گوییم صد در صد بهشتی است پس با همسرش در آخرت هم در بهشت است .

    و همچنین خداوند در ایه 6 سوره احزاب که فضائل پیامبر را بیان می کند (النَّبِيُّ أَوْلَىٰ بِالْمُؤْمِنِينَ مِنْ أَنفُسِهِمْ ۖ وَأَزْوَاجُهُ أُمَّهَاتُهُمْ) فضائل همسران پیامبر را هم بیان می کند .

    چون موضوع فضیلت پیامبر در این آیه ی 6 احزاب بیان شده است .

    و اگر ادم مغرض و با غرض و مرضی بگوید این ایه 6 درباره ی حرمت نکاح می باشد خداوند جوابش در آیات 52 و 53 سوره احزاب که موضوعش حرمت ازدواج و نکاح می باشد داده است .

    ایه 52 (لَّا يَحِلُّ لَكَ النِّسَاءُ مِن بَعْدُ وَلَا أَن تَبَدَّلَ بِهِنَّ مِنْ أَزْوَاجٍ وَلَوْ أَعْجَبَكَ حُسْنُهُنَّ إِلَّا مَا مَلَكَتْ يَمِينُكَ) اول خود پیامبر را از ازدواج مجدد منع کرده و ایه 53 سوره احزاب (وَمَا كَانَ لَكُمْ أَن تُؤْذُوا رَ‌سُولَ اللَّـهِ وَلَا أَن تَنكِحُوا أَزْوَاجَهُ مِن بَعْدِهِ أَبَدًا) حرمت نکاح زنان پیامبر را به صراحت بیان کرده است .

    در پاسخ به: Reply To: بررسی کامل جنگ جمل چگونگی ایجاد آن(وفتنه های قبل از ان) #8804

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (ایاه تطیعون ام هی.یعنی؟)

    بلکه دو نفر غیر از خدا در برابر هم بودند که ربطی به موضوع دین ندارد .

    یعنی حضرت عایشه و حضرت علی .

    برای ما ایه 6 سوره احزاب خیلی هم با اهمیت تر از میلیون ها حدیث است .

    و همچنین خداوند در ایه 6 سوره احزاب که فضائل پیامبر را بیان می کند (النَّبِيُّ أَوْلَىٰ بِالْمُؤْمِنِينَ مِنْ أَنفُسِهِمْ ۖ وَأَزْوَاجُهُ أُمَّهَاتُهُمْ) فضائل همسران پیامبر را هم بیان می کند .

    چون موضوع فضیلت پیامبر در این آیه ی 6 احزاب بیان شده است .

    و اگر ادم مغرض و با غرض و مرضی بگوید این ایه 6 درباره ی حرمت نکاح می باشد خداوند جوابش در آیات 52 و 53 سوره احزاب که موضوعش حرمت ازدواج و نکاح می باشد داده است .

    ایه 52 (لَّا يَحِلُّ لَكَ النِّسَاءُ مِن بَعْدُ وَلَا أَن تَبَدَّلَ بِهِنَّ مِنْ أَزْوَاجٍ وَلَوْ أَعْجَبَكَ حُسْنُهُنَّ إِلَّا مَا مَلَكَتْ يَمِينُكَ) اول خود پیامبر را از ازدواج مجدد منع کرده و ایه 53 سوره احزاب (وَمَا كَانَ لَكُمْ أَن تُؤْذُوا رَ‌سُولَ اللَّـهِ وَلَا أَن تَنكِحُوا أَزْوَاجَهُ مِن بَعْدِهِ أَبَدًا) حرمت نکاح زنان پیامبر را به صراحت بیان کرده است

    در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8805

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام برادرم . من برای شما ایمیلی به همان آدرس سایت ارسال کردم . منتظر پاسخ شما هستم . حتما به من ایمیل بفرستید .
    در پاسخ به: Reply To: جواب به عبدالحسین پاسخ به شبهات ها وارده به صحابه #8806

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام.

    همین که رو به فحاشی آورده ای و به کتب اهل سنت توهین می کنی نشان دهنده ی این است که نمی توانی پاسخ بدهی .

    و همین رفتار شما نشانه ی بطلان عقیده ی شما می باشد .

    و اگر پاسخی می داشتی متوسل به توهین و فحاشی نمی شدی .

    من قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .

    و آن احادیثی که آوردی هیچ ربطی به خارج شدن افراد از دین ندارد .

    در پاسخ به: Reply To: بررسی کامل جنگ جمل چگونگی ایجاد آن(وفتنه های قبل از ان) #8807

    abdollah1990
    کاربر
    اگر حدیث را بدون غرض و مرض بخوانی متوجه می شوی که (ووالله انها لزوجة نبيكم صلى الله عليه وسلم في الدنيا والآخرة ولكن الله تبارك وتعالى ابتلاكم ليعلم إياه تطيعون أم هي) ایاه تطیعون بر می گردد به حضرت علی .

    چون اختلاف بین حضرت علی و حضرت عایشه بوده است .

    و موضوع خدا و شخص نبوده است که ایاه تطیعون به خدا برگردد .

    اینکه گفته ای (و من یطع الرسول فقد اطاع الله. عایشه کجاست؟)

    برادرم اولا : با این استدلال شما حضرت علی کجاست ؟؟

    دوما : حضرت عایشه در ایه ای که فضیلت پیامبر اسلام را اعلام کرده می باشد .

    و همچنین خداوند در ایه 6 سوره احزاب که فضائل پیامبر را بیان می کند (النَّبِيُّ أَوْلَىٰ بِالْمُؤْمِنِينَ مِنْ أَنفُسِهِمْ ۖ وَأَزْوَاجُهُ أُمَّهَاتُهُمْ) فضائل همسران پیامبر را هم بیان می کند .

    چون موضوع فضیلت پیامبر در این آیه ی 6 احزاب بیان شده است .

    و اگر ادم مغرض و با غرض و مرضی بگوید این ایه 6 درباره ی حرمت نکاح می باشد خداوند جوابش در آیات 52 و 53 سوره احزاب که موضوعش حرمت ازدواج و نکاح می باشد داده است .

    ایه 52 (لَّا يَحِلُّ لَكَ النِّسَاءُ مِن بَعْدُ وَلَا أَن تَبَدَّلَ بِهِنَّ مِنْ أَزْوَاجٍ وَلَوْ أَعْجَبَكَ حُسْنُهُنَّ إِلَّا مَا مَلَكَتْ يَمِينُكَ) اول خود پیامبر را از ازدواج مجدد منع کرده و ایه 53 سوره احزاب (وَمَا كَانَ لَكُمْ أَن تُؤْذُوا رَ‌سُولَ اللَّـهِ وَلَا أَن تَنكِحُوا أَزْوَاجَهُ مِن بَعْدِهِ أَبَدًا) حرمت نکاح زنان پیامبر را به صراحت بیان کرده است .

    در پاسخ به: Reply To: جواب به عبدالحسین پاسخ به شبهات ها وارده به صحابه #8808

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    اینکه گفته ای (شما اگر دنبال جواب بودید در همان آدرسی که داده اید جواب مختصری گرفته اید.)

    برادرم چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟

    اگر پاسخ داده بودی کپی می کردی و می گذاشتی .

    اینکه گفته ای (ابدا در این ایه به بهشت برمی گردد یا رضایت؟)

    آقای ناقص العقل بز کوهی ، یعنی اینکه خداوند در ایه 100 سوره توبه گفته است که بهشت تا ابد پا برجاست ؟؟!!!!

    و همین نشان دهنده ی این است که شما ها واقعا مصداق ایه 7 سوره ال عمران می باشید .

    اینکه گفته ای (بحث روی دوام رضایت است و افراد مشمول آن.)

    آقای ناقص العقل بز کوهی ، دوام را که چندین بار برایت توضیح دادم .

    وقتی که خداوند می گوید انها را داخل بهشت می کنم تا ابد یعنی دوام رضایت .

    و افراد مشمول آن هم که مشخص است مهاجرین و انصار .

    شیر فهم شدی ؟؟!!!

    یا میخواهی بیشتر خودت را به دست خودت رسوا کنی و ناقص العقل بودن خودت را برای خوانندگان هویدا کنی .

    اینکه گفته ای (این من که آورده یعنی همه صحابه را نمی گوید.)

    برادرم پس با این استدلال شما خداوند در ایه 30 سوره حج می فرماید (فَاجْتَنِبُوا الرِّ‌جْسَ مِنَ الْأَوْثَانِ ) پس بعضی از بت ها را شامل می شود ؟؟

    و همه ی بتها را نمی گوید ؟؟

    و این هم از معجزات قران است که خودش ، خودش را تفسیر می کند و شما را رسوا می کند .

    در پاسخ به: Reply To: جواب به عبدالحسین پاسخ به شبهات ها وارده به صحابه #8809

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (لایخلف المیعاد؟ یه جایی وعده کرده که یه چیزی را حفظ کند. داجن چی کارش کرد؟)

    از همین نحوه ی پاسخ دادن مشخص می شود که شما قران را قبول نداری و خدا را قبول نداری و قدرت خداوند را قبول نداری .

    و همین نحوه ی پاسخ دادن نشانه بطلان عقیده ی شما می باشد .

    من قضاوت را به خوانندگان واگذار می کنم .

    اینکه گفته ای (یک نفر را بیاور که بگوید این ابدا برای رضایت است.)

    آقای ناقص العقل بز کوهی ، چون ناقص العقل هستی متوجه نمی شوی که خداوند در ایه 100 سوره توبه وعده بهشت به آنها داده است یوم الابد .

    اینکه گفته ای (اونجایی که گفته ابوبکر از مهاجرین است. از کجا میفهمی که مهاجر کیست؟)

    آقای ناقص العقل بز کوهی ، از همان جایی که پیامبر 20 سال آنها را در کنار خودش نگه داشت و یار غار او بود و با جان و مال خود در خدمت پیامبر بودند و مال و اموال خود در مکه گذاشتند و مهاجرت کردند .

    اینکه گفته ای (یکی از همین امتحان داده ها بعد از 10 سال خدا داستانش را بیان میکند که ایمان نداشته. چرا بعد از 10 سال بیخیال یارو نشده؟)

    برادرم وقتی خداوند بخواهد کسی را رسوا کند با گفتار خودش رسوا می کند .

    با همین استدلالی که کرده ای پس مشخص می شود که اگر ابوبکر و عمر و عثمان هم ایمان نمی داشتند خداوند داستانشان را در قران بیان می کرد و پیامبر از آنها دوری می کرد .

    اینکه گفته ای (چی ثابت شد؟ دوام را ثابت کنید. )

    (وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِ‌ي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ‌ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا)

    کلمه ابدا در این ایه چه معنی می دهد ؟؟

    آیا دوام رضایت نیست ؟؟

    آیا خداوند به گفته ی شما وعده ی سر خرمن داده است ؟؟!!!

    ما معتقد هستیم (إِنَّ اللَّـهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ)

    و از خوانندگان هم می خواهم که شما فریب کاران را خوب بشناسند و نحوه فریب دادن شما را هم بشناسند .

    و خدا را شکر می کنم که شما ها در این سایت می ایید و این شبهات و این فریب کاری ها را انجام می دهید تا من شما را رسوا کنم .

    در پاسخ به: Reply To: جواب به عبدالحسین پاسخ به شبهات ها وارده به صحابه #8810

    abdollah1990
    کاربر

    با سلام . برادرم من چندین جا در این سایت جواب شما را داده ام از جمله در لینک : http://islamtxt.net/?q=content/forum/2213

    از خوانندگان می خواهم حتما به این لینک مراجعه و مطالب را مطالعه و قضاوت کنند .

    اولا : برادرم آقای عبدالحسین به این سلامی که در شماره ی 1 خود گذاشته ای و عقیده داری پاسخ بده و فرار نکن چون در هر کجا باشی این موضوع را مطرح می کنم .

    اینکه گفته ای (ابتدا باید تعریفی از صحابه ارائه کنید. تعریفش چیست؟)

    ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮﺹ ﺭﺍ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ ﺁﮔﺎﻫﺎﻧﻪ، ﺑﻪ ﺍﻭ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ، ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﻌﺜﺘﺶ، ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﯿﺎﺗﺶ، ﻭ ﺑﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻣﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ«]3[. ﺷﺮﺡ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻗﻮﻝ ﻣﺎ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﯿﻢ: »ﻣَﻦ ﻟَﻘﯽ ﺍﻟﻨﺒﻲ« ﺍﯾﻦ ﺩﺭ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺟﻨﺲ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺗﻌﺮﯾﻒ. »ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻣﻌﺎﺷﺮﺗﺶ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ: ﻣﺜﻞ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﻭ ﻋﻤﺮ ﻭ ﻋﺜﻤﺎﻥ ﻭ ﻋﻠﯽ، ﻭ ﮐﺴﺎﻥ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﮐﻪ ﻫﻤﺮﺍﻫﯽ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮﺹ ﺭﺍ ﮐﺮﺩﻩﺍﻧﺪ ﺩﺍﺧﻞ ﻣﯽﺷﻮﺩ«. ﯾﺎ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻌﺎﺷﺮﺗﺶ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﺜﻞ: ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎﻥ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮﺹ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﺿﻤﺎﻡ ﺑﻦ ﺛﻌﻠﺒﺔ ]ﻧﮕﺎ: ﺍﻹﺳﺘﯿﻌﺎﺏ )751 ,2(، ﺃﺳﺪﺍﻟﻐﺎﺑﺔ ),3 57([، ﻭ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻣﺎﻟﮏ ﺑﻦ ﺣﻮﯾﺮﺙ ]ﻧﮕﺎ: ﺍﻹﺻﺎﺑﺔ )720-719 ,5([، ﻭ ﻋﺜﻤﺎﻥ ﺑﻦ ﺍﺑﯽﺍﻟﻌﺎﺹ ]ﻧﮕﺎ: ﺃﺳﺪﺍﻟﻐﺎﺑﺔ )579 ,3( ﻭﺍﻹﺻﺎﺑﺔ ),4 452-451([ ﻭ ﻭﺍﺋﻞ ﺑﻦ ﺣﺠﺮ ]ﻧﮕﺎ: ﺍﻹﺳﺘﯿﻌﺎﺏ )1563-1562 ,4( ﻭ ﺃﺳﺪﺍﻟﻐﺎﺑﺔ )435 ,5([

    اینکه گفته ای (کدام آیه فرموده که رد صحابه به منزله کفر است؟)

    برادرم اولا : هیچ آیه ای در قران وجود ندارد ، اما شما وقتی کسانی را که خداوند در ایه 100 سوره توبه به صراحت رضایت خود را از آنها اعلام داشته و وعده بهشت تا یوم الابد داده یعنی دوام رضایت خود را اعلام کرده با عقل ناقص خود زیر سوال می بری یعنی اینکه به عالم الغیب بودن خداوند اعتقاد نداری .

    یعنی اینکه اعتقاد نداری که خداوند از گذشته و آینده افراد آگاهی دارد .

    حالا خودت حکم خود را صادر کن . فاسق؟؟؟ ظالم ؟؟؟… ؟؟؟

    اینکه گفته ای (و حتما دیدید که من حدیثی ننوشتم که الان حدیث می خواهید. آیه رو نوشتم که فرموده نفاق در اصحاب موج می زند.)

    برادرم کدام ایه صحابه ی مهاجر و انصار را گفته در بینشان نفاق موج می زند ؟؟

    بگذار تا درغگو و کذاب رسوا شود . و خوانندگان قضاوت کنند .

    در پاسخ به: Reply To: جواب به عبدالحسین پاسخ به شبهات ها وارده به صحابه #8811

    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (آن رفیقتان از آیه همه اصحاب را در نظر داشت. خود آیه می فرماید که ” مِن ” این تخصیص است.)

    برادرم اولا : چرا دروغ می گویی ؟؟

    آیاتی که مهاجرین را به صراحت گفته مثل ایه 100 سوره توبه را مطرح کردم .

    دوما : اگر کلمه من در ایه 100 سوره توبه استثنا است پس در ایه 30 سوره حج ایا خداوند فرموده که از پلیدی بعضی از بت ها اجتناب کنید ؟؟!! آیا بعضی را مستثنی کرده ؟؟ (فَاجْتَنِبُوا الرِّ‌جْسَ مِنَ الْأَوْثَانِ )

    اینکه گفته ای (آیه 21 هم همه را نمی گوید. وصفی آورده که حضرات کاننی اروی را شامل نمی شود.)

    من از خوانندگان محترم می خواهم که ببینند وقتی این عالم شیعه نمی تواند پاسخ بدهد ، چطوری به مغلطه بازی رو آورده . ( ضمنا در پست اولیه اشتباها برادر مبارز جوان ایه 21 نوشته . )

    و آیه 20 توبه را می گذارم :

    (الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُ‌وا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَ‌جَةً عِندَ اللَّـهِ ۚ وَأُولَـٰئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ)

    اینکه گفته ای (هر دو آیه وعده دارند. اما آیا یکنفر از همین نفراتی که قرار است شامل آیه شوند، بلیط بهشت در دست دارند؟)

    برادرم

    (وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِ‌ي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ‌ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا)

    کلمه ابدا در این ایه چه معنی می دهد ؟؟

    آیا دوام رضایت نیست ؟؟

    آیا خداوند به گفته ی شما وعده ی سر خرمن داده است ؟؟!!!

    ما معتقد هستیم (إِنَّ اللَّـهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ)

    کور خوانده ای حواسم جمع است .

    برای من این فریب کاری های شما شناخته شده است .

    و از خوانندگان هم می خواهم که شما فریب کاران را خوب بشناسند و نحوه فریب دادن شما را هم بشناسند .

    و خدا را شکر می کنم که شما ها در این سایت می ایید و این شبهات و این فریب کاری ها را انجام می دهید تا من شما را رسوا کنم .

    در پاسخ به: Reply To: جواب به عبدالحسین پاسخ به شبهات ها وارده به صحابه #8812

    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (اگر یکی از اینها منافق شد به تصریح قرآن)

    برادرم چرا به قران تهمت می زنی ؟؟ در کجای قران امده از مهاجرین منافق شدند ؟؟

    و ایا خداوند که عالم الغیب است نمی دانست که ایه 100 سوره توبه را نازل کرد ؟؟

    و شما با عقل ناقص خود بعد از 1400 سال می دانید ؟؟؟

    اینکه گفته ای (اگر یکی از اینها مثلا رفت و مشرک شد،)

    برادرم اولا : اگر با استدلال شما بخواهیم استناد کنیم همان کسانی که شما معتقد به عصمت آنها هستید زیر سوال می روند .

    اینکه گفته ای (شما آمنوا اول را یادتان رفته. آیا ایمان شرط استمرار ندارد؟)

    برادرم اگر ایمان نمی داشتند خداوند که عالم الغیب است ایه 100 سوره توبه را درباره شان نازل نمی کرد .

    اینکه گفته ای (أَ حَسِبَ النَّاسُ أَنْ يُتْرَكُوا أَنْ يَقُولُوا آمَنَّا وَ هُمْ لا يُفْتَنُون‏. این آیه چه می گوید؟ کجایش تضمین داده حالا که اعلام رضایت کردم دیگر امتحان نمی کنم؟)

    برادرم خداوندی که از گذشته و آینده خبر دارد کسانی که چندین سال در مکه در کنار پیامبر بودند و با جان و مال خود از پیامبر دفاع کردند و تمام اموال خود را رها کرده و با پیامبر مهاجرت کردند امتحان خود را پس داده که خداوند ایه 100 سوره توبه را نازل کرد .

    این شما هستید که چون عقل ناقص دارید متوجه نمی شوید که اگر ایمان نمی داشتند و امتحان پس نمی دادند خداوند که عالم الغیب است در ایه 100 توبه به صراحت رضایت خود را از آنها اعلام کرده و وعده ی بهشت داده یوم الابد .

    در پاسخ به: Reply To: جواب به عبدالحسین پاسخ به شبهات ها وارده به صحابه #8813

    abdollah1990
    کاربر

    حکم ابوبکر و عمر و عثمان و علی و بقیه مهجرین و انصار را خداوند به صراحت در ایه 100 سوره توبه بیان کرده است که رضایت خود را از مهاجرین که ابوبکر و عمر و عثمان و علی جزو مهاجرین است و انصار اعلام کرده و وعده بهشت داده یوم الابد .

    آیا خداوند که از گذشته و آینده افراد خبر دارد ، بگفته آنها از فاسق و ظالم و کافر اعلام رضایت کرده ؟؟!!

    و به گفته ی آنها به ظالم و کافر و فاسق وعده ی بهشت یوم الابد داده ؟؟؟!!

    آنها اگر به قران و به گفته ی خداوند اعتماد دارند که خداوند جواب آنها را در ایه 100 سوره توبه داده و ابوبکر و عمر و عثمان و علی جزو مهاجرین هستند .

    و اگر به گفته ی عبدالله ابن سبا یهودی اعتقاد دارند که این موضوع را ادامه بدهند .

    و چون هدف آنها این است که در کلام خدا خدشه وارد کنند باز هم خداوند جواب آنها را داده است .

    (الَّذِينَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا وَهُم بِالْآخِرَ‌ةِ كَافِرُ‌ونَ)

    (ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : همانها که (مردم را) از راه خدا بازمی‌دارند، و (با القای شبهات) می‌خواهند آن را کج و معوج نشان دهند؛ و آنها به آخرت کافرند!»)

    و همچنین بندگان مخلص خداوند چون به ایه 100 سوره توبه اعتماد دارند هم جواب آنها را داده اند .

    با زبان زدن سگ به آب دریا ، اب دریا کثیف نمی شود .

    در پاسخ به: Reply To: جواب به عبدالحسین پاسخ به شبهات ها وارده به صحابه #8814

    abdollah1990
    کاربر

    حکم ابوبکر و عمر و عثمان و علی و بقیه مهجرین و انصار را خداوند به صراحت در ایه 100 سوره توبه بیان کرده است که رضایت خود را از مهاجرین که ابوبکر و عمر و عثمان و علی جزو مهاجرین است و انصار اعلام کرده و وعده بهشت داده یوم الابد .

    آیا خداوند که از گذشته و آینده افراد خبر دارد ، بگفته آنها از فاسق و ظالم و کافر اعلام رضایت کرده ؟؟!!

    و به گفته ی آنها به ظالم و کافر و فاسق وعده ی بهشت یوم الابد داده ؟؟؟!!

    آنها اگر به قران و به گفته ی خداوند اعتماد دارند که خداوند جواب آنها را در ایه 100 سوره توبه داده و ابوبکر و عمر و عثمان و علی جزو مهاجرین هستند .

    و اگر به گفته ی عبدالله ابن سبا یهودی اعتقاد دارند که این موضوع را ادامه بدهند .

    و چون هدف آنها این است که در کلام خدا خدشه وارد کنند باز هم خداوند جواب آنها را داده است .

    (الَّذِينَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا وَهُم بِالْآخِرَ‌ةِ كَافِرُ‌ونَ)

    (ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : همانها که (مردم را) از راه خدا بازمی‌دارند، و (با القای شبهات) می‌خواهند آن را کج و معوج نشان دهند؛ و آنها به آخرت کافرند!»)

    و همچنین بندگان مخلص خداوند چون به ایه 100 سوره توبه اعتماد دارند هم جواب آنها را داده اند .

    با زبان زدن سگ به آب دریا ، اب دریا کثیف نمی شود .


    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (لطفا مطلب را درست درک کن. هارون ، فقط با دعاي موسي، وزير و جانشين او نشد، بلکه با دعاي موسي و جعل الهي ، جانشين او شد)

    اولا : هارون جانشین پس از فوت موسی نبود .

    دوما :برای هیچ پیامبری پس از فوت آن از طرف خداوند جانشین معصوم تعیین نشده و فقط پیامبر بعدی مبعوث شده.

    اینکه گفته ای (حال آيا تو نيز نتيجه گيري مي کني که تعيين جانشينان انبياء از جمله رسول خدا بايد جعل الهي باشد. اين عقيده ريشه اي وکليدي است اگر بر روي آن صحه مي گذاري بگو تا ادامه دهيم .)

    برادرم اولا : برای هیچ پیامبری پس از فوت آن از طرف خداوند جانشین معصوم تعیین نشده و فقط پیامبر بعدی مبعوث شده.

    دوما : اگر برای پس از فوت پیامبر اسلام از طرف خداوند جانشین تعیین شده است ایات آن را بگذار تا درغگو و کذاب رسوا شود .

    اینکه گفته ای (. چون جانشين رسول خدا بر اساس نص قرآن با جعل الهي تعيين مي گردد.)

    برادرم خداوند وقتی کسی را رسوا کند بدست خودش رسوا می کند .

    اولا : ایه ی نصی که جانشین پس از فوت پیامبر اسلام را با جعل الهی تعیین می کند بگذار . تا درغگو و کذاب رسوا شود .

    و اینکه گفته ای (. تو فعلا اصل را قبول کن تا با هم بنشينيم و آن نصوص مربوط به جانشيني ابوبکر يا شايد علي را پيدا مي کنيم.)

    برادرم اصلی که جانشینی منصوص پس از فوت پیامبر را مشخص کند در قران وجود ندارد .

    و اگر وجود دارد بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود .


    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (اگر موسي هارون را فقط براي لکنتش مي خواست، مي فرمود خدايا هارون را سخنگوي من قرار بده، نه اينکه بفرمايد خدا يا هارون را وزير و شريکم قرار بده)

    برادرم اولا : ایه قران مشخص است و خواسته ی موسی هم مشخص است که برای چه مطلبی از خداوند خواست که هارون وزیرش باشد .

    دوما : موسی نخواست که جانشین پس از فوتش باشد .

    سوما : شما چرا وقتی از امت اسلام بحث می شود به موضوع امتهای گذشته متوسل می شوید ؟؟ که ربطی به موضوع پس از فوت پیامبر اسلام ندارد چون خاتم النبیین می باشد .

    اینکه گفته ای ((ضمنا هارون قبل از اين دعا براي برطرف شدن لکنتش از خدا شفا خواسته بود.)

    برادرم همانطوری که پیامبر اسلام هم دعا کرد و قبول نشد و خداوند در ایه ی (اسْتَغْفِرْ‌ لَهُمْ أَوْ لَا تَسْتَغْفِرْ‌ لَهُمْ إِن تَسْتَغْفِرْ‌ لَهُمْ سَبْعِينَ مَرَّ‌ةً فَلَن يَغْفِرَ‌ اللَّـهُ لَهُمْ) (80 توبه) دعای برطرف شدن لکنت زبان موسی هم قبول نشد .

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)