پاسخ های ارسال شده در انجمن
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8740شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8741با سلام برادرم . من مدت 3 روز می شود که منتظر بودم مطالب جدیدی بگذارید و شبهات جدیدی مطرح کنید که پاسخ بدهم .
اما متاسفانه همان مطالب تکراری قبلی را که چندین بار پاسخ آن را داده ام گذاشته ای .
و من قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
و همین که نمی توانی با شفافیت کامل و با آیات مستند و مرتبط با موضوع پاسخ بدهی نشان دهنده ی بطلان عقیده ی شما می باشد .
و اما پاسخ مطالب تکراری و بی ربط شما :
اینکه گفته ای (باز هم 4 مورد اول را که مقاومت در برابر فهمیدن میکنید و زبان میزنید.)
برادرم من به صراحت گفتم کسانی که ایه 100 سوره توبه را قبول ندارند مثل سگی می مانند که زبان به اب دریا بزنند و اب دریا نجس نمی شود .
و حالا قضاوت را به خوانندگان واگذار می کنم که مصداقش را بدانند که چه کسانی می باشند .
و اگر شما خود را مصداقش نمی دانید چرا ناراحت هستید ؟؟
اینکه گفته ای (وقتی آیه فرمود از رجس دور هستند و این رجس را مطلق بیان میمند و ثابت شد که صدیقه طاهره سلام الله علیها در زمره آیه هستند،)
برادرم چرا دروغ می گویی ؟؟
کجا ثابت شده است که زنان پیامبر جزو ایه 33 نیستند ولی حضرت فاطمه هستند ؟؟؟
و در کجا ثابت شد که از ایه 33 سوره احزاب عصمت و معصومیت افراد ثابت می شود ؟؟
اینکه گفته ای (عزیزم رضایت را جای دیگری مطرح کن.)
کور خوانده ای حواسم جمع است .
برای من این فریب کاری های شما شناخته شده است .
و از خوانندگان هم می خواهم که شما فریب کاران را خوب بشناسند و نحوه فریب دادن شما را هم بشناسند .
و خدا را شکر می کنم که شما ها در این سایت می ایید و این شبهات و این فریب کاری ها را انجام می دهید تا من شما را رسوا کنم .
(وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا)
کلمه ابدا در این ایه چه معنی می دهد ؟؟
آیا دوام رضایت نیست ؟؟
آیا خداوند به گفته ی شما وعده ی سر خرمن داده است ؟؟!!!
ما معتقد هستیم (إِنَّ اللَّـهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ)
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8742اینکه گفته ای (کلمه ابدا برای بهشت است یا این دنیا؟ اینقدر بیسواد هستید؟)برادرم من قضاوت را به خوانندگان با شعور واگذار می کنم .
که ببینند چقدر شما ها فی قلوبهم زیغ می باشید و چقدر نادان می باشید که نمی دانید اگر خداوند در این دنیا و آن دنیا رضایت کامل نداشته باشد وعده بهشت ابد نمی دهد .
اینکه گفته ای (خواستگاری هم که مالیده.)
برادرم چرا مالیده باشد ؟؟
در کتاب علل الشرائع شیخ صدوق جلد 1 صفحه ی 184 و دیگر کتب معتبر در نزد شیعه آمده است .
اینکه گفته ای (جان هر کی دوست داری ثابت کن که الله هولاء اهل بیتی دعاست.)
برادرم اولا : الله هولاء صحیح نیست و اللهم هولاء صحیح است .
لطفا مغلطه بازی نکن . و مثل استاد خود تدلیس و تلبیس نکن .
و همانقدر که شبکه ی وصال حق آقای محمد انصاری دست شما را رو کرده برای رو سیاهی شما کافی است .
دوما : همانطوری که قبلا گفتم آیا پیامبر با این گفته ی خود میخواسته آنها را در زیر کساء به خدا معرفی کند ؟؟
اگر میخواست به مردم معرفی کند در مسجد النبی از لفظ ایها الناس استفاده می کرد .
اینکه گفته ای (دوام را ثابت کنید.)
(وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا)
کلمه ابدا در این ایه چه معنی می دهد ؟؟
آیا دوام رضایت نیست ؟؟
آیا خداوند به گفته ی شما وعده ی سر خرمن داده است ؟؟!!!
ما معتقد هستیم (إِنَّ اللَّـهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ)
و اینکه گفته ای (منکر رضایت از ابوبکر. من رضایت را انکار نکردم. دوام آن و اینکه از ابورکر بوده را منکرم.)
برادرم شما که ناقص العقل هستی من چه گناهی دارم ؟؟
و چندین بار در مورد دوام رضایت خداوند در ایه 100 توبه پاسخ داده ام و قضاوت را به خوانندگان با شعور و فهیم واگذار می کنم .
و اینکه ابوبکر را جزو مهاجرین بوده همه می دانند .
و اگر شما نمی دانید به روانپزشک مراجعه کنید برای شما بهتر است .
و خداوند را شکر می کنم که خود را به این شکل به خوانندگان معرفی می کنی و این نشان دهنده ی مهجزه ی خداوند است که شما را به دست خود شما رسوا می کند .
و خود را ناقص العقل معرفی می کنید .
با سلام برادرم .همین که نمی توانی با شفافیت کامل و با آیات مستند و مرتبط با موضوع پاسخ بدهی نشان دهنده ی بطلان عقیده ی شما می باشد .
و چرا به دو موضوعی که به صراحت چندین سوال در آن مطرح شده نمی توانید پاسخ بدهید ؟؟
و من قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
و اما پاسخ مطالب تکراری و بی ربط شما :
اینکه گفته ای (فرض که بر یار غاری که مومن هم نیست نازل شده باشد که نشده به جهت عدم ایمانش،)
برادرم در چندین جا پاسخ شما را داده ام که خداوند ایمان مهاجرین و انصار و رضایت خود را از آنها و وعده ی بهشت به آنها در ایه 100 سوره توبه بیان کرده است .
اینکه گفته ای (پیامبر یعنی پیامرسان. همان انه کالطارش است.)
برادرم ما پیامبر را همان گونه که در قران با آیات متعددی معرفی کرده است قبول داریم .
و این شما هستید که می خواهید از پیامبر و نوه های پیامبر بت هایی بسازید و مقبره ها و گنبد و بارگاه ها بسازید و جیب ملت بیچاره را خالی کنید ، مثل زمان صدر اسلام که مردم مکه را به نام لات و عزی سر کیسه می کردند .
و اینکه گفته ای (و بحث بر روی امامت نیست.جای دیگری مطرح کنید و جواب بگیرید. )
برادرم این سوالاتی که من مطرح کرده ام درباره ی امام زمان است .
که شما از پاسخ دادن به آن فراری هستی و در هر قسمتی از این سایت مطرح می کنم هیچ عالم شیعه ای نمی تواند پاسخ بدهد .
و قضاوت را به خوانندگان واگذار می کنم .
و اینکه گفته ای (و البته موسی را نگفتید که چرا با ترس خارج شد و خبری ازسکینه هم نیست.)
ما در زمان حضرت موسی زندگی نمی کنیم و به اعمال آنها کاری نداریم .
ما در این دوره و زمانه زندگی می کنیم و شما وضعیت و وظیفه و موجودیت امام زمان را روشن کنید .
پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .
و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .
و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .
و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .
و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .
و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید . تا فتوا های متضاد صادر نکنند .
و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .
و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است . آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .
و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟ تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .
و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نایب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .
آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟
پیامبر یعنی پیامرسان.و خداوند وظیفه پیامبر را در قران به صراحت بیان نموده :
(17 یس و 18 عنکبوت و 99 مائده و 12 تغابن و 82 نحل) (وَمَا عَلَيْنَا إِلَّا الْبَلَاغُ الْمُبِينُ)
و نیز 45 ق (نَّحْنُ أَعْلَمُ بِمَا يَقُولُونَ ۖ وَمَا أَنتَ عَلَيْهِم بِجَبَّارٍ ۖ فَذَكِّرْ بِالْقُرْآنِ مَن يَخَافُ وَعِيدِ)
و همچنین پیامبر طبق ایه 44 نحل تبیین کننده ایات قران می باشد .
(الْبَيِّنَاتِ وَالزُّبُرِ ۗ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ وَلَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ)
و نیز (57 فرقان) (قُلْ مَا أَسْأَلُكُمْ عَلَيْهِ مِنْ أَجْرٍ إِلَّا مَن شَاءَ أَن يَتَّخِذَ إِلَىٰ رَبِّهِ سَبِيلًا)
و چندین آیه دیگر ….
1-اگر امامت 12 امام پس از فوت پیامبر از جانب خداوند بوده و منصوص الهی است ، آیاتی که وظیفه ی امامان 12 گانه پس از فوت پیامبر را مشخص می کند در کدام سوره و کدام آیه قران است ؟؟!!!
2- اگر امامت 12 امام پس از فوت پیامبر از جانب خداوند بوده و منصوص الهی است ، آیاتی که غیبت صغری و غیبت کبری امام 12 را مشخص می کند در کدام سوره و کدام آیه قران است ؟؟!!!
3- اگر امامت 12 امام پس از فوت پیامبر از جانب خداوند بوده و منصوص الهی است ، آیاتی که اطاعت از 12 امام پس از فوت پیامبر را مشخص می کند در کدام سوره و کدام آیه قران است ؟؟!!! به لحاظ اینکه در آیات زیادی از قران ، خداوند دستور به اطاعت از پیامبر داده است .
4 – آیاتی در قران که اعتقاد و ایمان به نبوت می باشد ، به صراحت بیان شده . آیاتی که اعتقاد و ایمان داشتن به امامت 12 امام پس از فوت پیامبر بیان شده ، در کدام سوره و ایه قران است ؟؟؟!!
5- آیاتی که اعتقاد نداشتن به نبوت موجب ضلالت و گمراهی می شود ، در قران به صراحت بیان شده . آیاتی که اعتقاد و ایمان نداشتن به امامت 12 امام پس از فوت پیامبر موجب ضلالت و گمراهی می شود در کدام سوره و ایه قران بیان شده است ؟؟!!
با سلام برادرم .همین که نمی توانی با شفافیت کامل و با آیات مستند و مرتبط با موضوع پاسخ بدهی نشان دهنده ی بطلان عقیده ی شما می باشد .
و چرا به دو موضوعی که به صراحت چندین سوال در آن مطرح شده نمی توانید پاسخ بدهید ؟؟
و سوالاتی که در این دو کامنت مطرح کردم کاملا درباره ی امام زمان است .
و من قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
و اما پاسخ مطالب تکراری و بی ربط شما به موضوع امام زمان :
اینکه گفته ای (همان معرفی را برای خلفا بیاورید. اگر پیامبر منصوصالهی است خلفایش هم باید باشند. کجا نص دارند؟)
من چندین بار در قسمتهای مختلف توضیح دادم خلافـــــــــت منصوص الهی نیست و یک اصل از اصول دیــــــــــــــن نیست حتی از ارکان ایــــــــــــــمان هم نیست و حتی فروع دیــــــــــــــن هم نیــــــــــــــست خلافت سرپرستی و اداره امور افراد یک سرزمین می باشد که به روشهای مختلف هر زمانی با امکانات و روشها و رسم رسوم ان زمان شخصی به خلافت می رسد و اگر خلافت را منصوص الهی می دانستیم پس باید علمای اهل سنت می گفتند اصول دین توحید ، نبوت ، معاد و خلافت می باشد در حالیکه همه اهل سنت به سه اصل اعتقاد دارند توحید ، نبوت ومعاد و چون پاسخ روشن و مستند از قران به اصل امامت منصوب الهی 12 امام پس از فوت پیامبر ندارید دیگران را به دروغ متهم می کنید به چیزی که قبول ندارند .
و همچنین حضرت علی در نامه 6 نهج البلاغه امامت را الهی نمی دانست و انحصارا در اختیار شورای مهاجرین و انصار می دانست (اِنَّمَا الشُّورى لِلْمُهاجِرينَ وَ الاَْنْصارِ) و هرکه را آنها انتخاب می کردند قبول داشت (فَاِنِ اجْتَمَعُوا عَلى رَجُل وَ سَمَّوْهُ اِماماً ) و بالاتر از آن رضایت خدا را در انتخاب شورای مهاجرین و انصار می دانست (كانَ ذلِكَ لِلّهِ رِضًى) .
و به گفته ی شما هرچه را معصوم بگوید برای پیروانش حجت است .
و اینکه گفته ای (فلله الحجة البالغه چی شد؟)
ایه 149 سوره انعام چه ربطی به امام زمان دارد ؟؟؟
و در کجای ایه 149 خداوند گفته است که شخص را پس از پیامبر اسلام به عنوان امام زمان شما انتخاب کرده ام ؟؟
با سلام برادرم . اینکه گفته ای (شما طبری را مانند بخاری قبول دارید. من هر دو را با یک سیب زمینی هم عوض نمی کنم.و چیز تازه دیگری ندیدم.)برادرم قران که کلام خداست شما به شوخی می گیرید چه برسد به کلام صحیح پیامبر .
برای شما فقط کلام عبدالله ابن سبا یهودی ملاک است .
اینکه گفته ای (ایاه تطیعون ام هی؟)
برادرم مثل اینکه عربی بلد نیستی .
اگر حدیث را بدون غرض و مرض بخوانی متوجه می شوی که (ووالله انها لزوجة نبيكم صلى الله عليه وسلم في الدنيا والآخرة ولكن الله تبارك وتعالى ابتلاكم ليعلم إياه تطيعون أم هي) ایاه تطیعون بر می گردد به حضرت علی .
چون اختلاف بین حضرت علی و حضرت عایشه بوده است .
و موضوع خدا و شخص نبوده است که ایاه تطیعون به خدا برگردد .
با سلام . چون تاپیک قبلی بسته شده پاسخ مطالب قبلی و مطالب جدید شما را میدهم .اولا در مورد مطالب قبلی که مطرح کردم پاسخ مرتبط با موضوع ندادی و باز هم مطالب بی ربط مطرح کردی و دوباره همان مطالب را مطرح می کنم تا خوانندگان قضاوت کنند .
باز هم به سوالات من جواب ندادی .
و از همین روش خلط بحث برای مشوش کردن ذهن خواننده استفاده کردی .
و در جواب اینکه گفته ای (خداوند در آیات ابتدایی سوره تحریم تصریح فرموده که ناموس پیامبر بودن هرگز و به هیچ عنوان مانع خطا و تخلف نیست.)
برادرم هر آدم عاقل و با شعور و بی غرض و مرضی آیات اول سوره تحریم را مطالعه کند متوجه می شود که بحث رقابت بین زنان پیامبر بوده است .
و بحث دین ، مسایل دینی و منافقین دین نمی باشد .
و موضوع اختلاف سلیقه بین همسران و رقابت بین همسران ربطی به دین داری آنها ندارد .
مثلا اگر یک مرجع شیعی با زنش اختلاف خانوادگی داشت چه ربطی به دینداری همسرش دارد ؟؟
و اگر یک مرجع شیعه چند زن داشت و زنان او با هم رقابت داشتند و یا اختلاف داشتند و یکی را آن مرجع شیعه طلاق داد آیا آن زن منافق است ؟؟!!! و یا از دین خارج شده ؟؟!!!!
و اینکه گفته ای (اگر هم فقط قرآن را قبول داری به مستدرک حاکم ج3 ص125 رجوع کنید تا علی مع القرآن را نیز ببینید.)
برادرم : باز هم مغلطه بازی در آورده ای .و خودت هم به حرف خودت باید خنده بگیرد .
می گویی اگر هم فقط قران را قبول داری ولی متاسفانه به جای معرفی یک ایه از قران مستدرک حاکم معرفی می کنی .
من در کامنت مورخه 9/2/93 گفتم (در کجای دین – خدا و قران – خدا گفته است که حق با علی است ؟؟ و یا علی حق است ؟؟)
آیا مستدرک حاکم قران است ؟؟!!!
و خدا را شکر که با همین نحوه ی پاسخ دادن خواننده متوجه می شود که شما ها چقدر فریب کار می باشید .
و برادرم موضوع سوال اولیه خیلی واضح و روشن هست .
و در مورد عشره مبشره و همسران پیامبر می باشد .
و در مورد رضایت خداوند از صحابه مهاجر و انصار پیامبر خداوند در ایه 100 سوره توبه به صراحت رضایت خود را اعلام نموده است .
و در مورد همسران پیامبر در ایه 6 سوره احزاب که موضوع فضیلت پیامبر بر مومنین می باشد خداوند به صراحت زنان پیامبر را مادر مومنین بیان کرده است . نه مادر منافقین و فحاشان !!
و در موضوع ممنوع بودن ازدواج با زنان پیامبر خداوند به صراحت در ایه 53 سوره احزاب بیان نموده است .
و اینکه گفته ای (شما اشتباه برداشت کردید. منظورم این بود که اگر فقط قرآن را ملاک میدانید ببینید که علی علیه السلام همراه با آن ملاک است.)براردرم اگر راست می گویی و کذاب و دروغگو نیستی به صراحت بگو در کجای قران آمده است حضرت علی با قران ملاک است ؟؟
تا خوانندگان قضاوت کنند و دروغگو و کذاب را بشناسند .
و عقیده ی باطل برای خوانندگان مشخص شود .
و اینکه گفته ای (عرض کردم که همان دین=خدا و قرآن گفته که رسول هر چه بگوید همانی است که خدا و قرآ=دین گفته اند.)
و ما پیامبر را آنگونه که قران معرفی کرده و وظائفش را مشخص کرده ، قبول داریم نه کم و نه زیاد .
و خداوند فرموده (وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ) و نفرموده که اگر پیامبر درب مغازه مراجعه کرد و گفت یک من خرما چند است وحی الهی می باشد !! !!
و یا اگر گفت امروز فلان عذا را درست کنید آیا وحی الهی است ؟؟؟!!!
آیا اگر گفت لباسم کثیف است بشویید وحی الهی است ؟؟!! و خیلی موارد دیگر …
خواهشمندم به صراحت پاسخ بده که این گفته های پیامبر وحی الهی است ؟؟!!!!
و اینکه گفته ای (جواب آیه رضایت و بیعت شجره را قبلا در جایی دیگر به شما داده ام. پیدا میکنم عینا کپی میکنم.)برای چندمین بار از روش فریب و نیرنگ استفاده نکن . چون چندین بار فریب کاری شما را عیان کردم .
اگر راست میگویی جواب ایه 100 توبه و ایه 18 سوره فتح که خداوند رضایت خود را از مهاجرین و انصار اعلام کرده بگذار تا خوانندگان قضاوت کنند و دروغگو و کذاب رسوا شود .
و من آیه 100 سوره توبه و 18 فتح را با ترجمه ایت الله مکارم شیرازی می گذارم .
(لَّقَدْ رَضِيَ اللَّـهُ عَنِ الْمُؤْمِنِينَ إِذْ يُبَايِعُونَكَ تَحْتَ الشَّجَرَةِ فَعَلِمَ مَا فِي قُلُوبِهِمْ فَأَنزَلَ السَّكِينَةَ عَلَيْهِمْ وَأَثَابَهُمْ فَتْحًا قَرِيبًا)
(خداوند از مؤمنان -هنگامی که در زیر آن درخت با تو بیعت کردند- راضی و خشنود شد؛ خدا آنچه را در درون دلهایشان (از ایمان و صداقت) نهفته بود میدانست؛ از این رو آرامش را بر دلهایشان نازل کرد و پیروزی نزدیکی بعنوان پاداش نصیب آنها فرمود)
(وَالسَّابِقُونَ الْأَوَّلُونَ مِنَ الْمُهَاجِرِينَ وَالْأَنصَارِ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُم بِإِحْسَانٍ رَّضِيَ اللَّـهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ۚ ذَٰلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ)
(پیشگامان نخستین از مهاجرین و انصار، و کسانی که به نیکی از آنها پیروی کردند، خداوند از آنها خشنود گشت، و آنها (نیز) از او خشنود شدند؛ و باغهایی از بهشت برای آنان فراهم ساخته، که نهرها از زیر درختانش جاری است؛ جاودانه در آن خواهند ماند؛ و این است پیروزی بزرگ!)
و اینکه گفته ای (ابوبکر مومن بود یا نبود؟ اگر بود عایشه مادرش است. همین ابوبکر در بخاری میگوید که ” امصص ببظر اللات ” . ترجمه نمیکنم. اما زیاد از حد فحش محسوب میشه. عایشه مادر این فحاش هم هست؟)
برادرم دوباره از روش فریب و نیرنگ استفاده کرده ای و کلامت را طوری کنار هم گذاشته ای تا خواننده را فریب بدهی که حضرت ابوبکر این جملات را برای دخترش گفته است !!
و در حالی که آن جملات را حضرت ابوبکر در جواب عروه مشرک که به پیامبر اسلام فحاشی می کرده گفته است .
و خداوند در ایه 148 سوره نساء (لاَّ يُحِبُّ اللّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوَءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَن ظُلِمَ وَكَانَ اللّهُ سَمِيعًا عَلِيمً)
برای مظلوم اجازه داده است که از خودش دفاع کند .
ولی شما به ناموس پیامبر توهین می کنید و حضرت ابوبکر از پیامبر در مقابل مشرکین دفاع کرد
و من آن حدیث را هم می گذارم تا خوانندگان قضاوت کنند .
فالحديث رواه البخاري وأحمد في مسنده عن المسور بن مخرمة ومروان بن الحكم قالا: … فأتاه أي عروة بن مسعود ـ فجعل يكلم النبي صلى الله عليه وسلم فقال النبي نحوا من قوله لبديل، فقال عروة عند ذلك: أي محمد أرأيت إن استأصلت أمر قومك هل سمعت بأحد من العرب اجتاح أهله قبلك، وإن تكن الأخرى فإني والله لأرى وجوها وإني لأرى أوشاباً من الناس خليقاً أن يفروا ويدعوك، فقال له أبو بكر: امصص ببظر اللات، أنحن نفر عنه وندعه…
و من از خوانندگان محترم می خواهم که جمله ی اولیه آقای عبدالحسین را مطالعه کنند و ببینند چگونه فریب کارانه می خواهد به خواننده القا کند که حضرت ابوبکر به دخترش این جملات را گفته است و حضرت ابوبکر فحاش بوده است .
و صل الله علی نبینا محمد و علی آله و ازواجه و اصحابه اجمعین و لعنة الله علی اعدائهم و منکریهم اجمعین من الاولین و الآخرین.
و جواب این تاپیک جدید :خداوند در ایه 33 سوره احزاب که گفته است در خانه هایتان بنشینید موضوع بیرون رفتن بدون ضرورت بوده است و نگفته است که به حج و مسجد و عبادت و کارهای ضروری هم نروید .
و موضوع رفتن حضرت عایشه و صحابه پیامبر از مکه که مناسک حج را انجام داده بودند ، به سمت بصره به خون خواهی و دستگیری قاتلین حضرت عثمان بوده.
و شورش بر علیه خلیفه نبوده .
در زمان به خلافت رسیدن حضرت علی در مدینه حضور نداشته اند . و در مکه در مناسک حج بوده اند.
و اگر می خواستند بر علیه خلیفه شورش کنند باید از مکه به مدینه می امدند نه اینکه به بصره در تعقیب قاتلین حضرت عثمان بروند .
و حضرت علی هم وقتی در مدینه از موضوع مطلع گشتند به سمت بصره حرکت کردند و در آنجا طرفداران همان منافقینی ، که حضرت عثمان را به قتل رسانده بودند و در داخل لشگر حضرت علی پنهان شده بودند در نصف شب بین دو لشگر آتش جنگ را بر افروختند .
و اگر حضرت عایشه شورش بر علیه خلیفه می کردند حضرت علی ایشان را محترمانه به خانه ی پیامبر نمی فرستادند .
و حضرت علی آنقدر عقل و شعور داشتند و از شما بهتر می فهمیدند و اشخاص را می شناختند .
و چون حضرت عایشه بی گناه بودند ایشان را با احترام به خانه ی پیامبر برگرداندند .
و اگر گناهکار می بودند حضرت علی باید به عنوان حاکم از خون آن همه انسان نمی گذشت .
و اینکه گفته ای (این سوال مطرح است که چگونه ” خذوا شطر دینکم عن الحمیرا ” هستید؟ وقتی کسی اینقدر قوه تشخیص ندارد که دوست و دشمن را بشناسد و از ریختن خون ملت جلوگیری کند، چگونه میتوان در اخذ دین به او اعتماد کرد؟)برادرم این سوال که مطرح کرده ای تمام اعتقادات شما را باطل می کند .
پس چطوری حضرت علی در مسجد کوفه عبدالرحمن ملجم را تشخیص نداد و از خونریزی جلوگیری نکرد ؟؟
و اگر تشخیص داد که خودکشی کرده است !! و خلاف ایه قران می باشد .
(وَلَا تُلْقُوا بِأَيْدِيكُمْ إِلَى التَّهْلُكَةِ ۛ)
و حضرت امام حسن چطوری همسر خود را نشناخت و غذای آلوده به زهر را تشخیص نداد ؟؟
و حضرت امام رضا چطوری میوه های آغشته به زهر را تشخیص نداد ؟؟
و ده ها سوال دیگر ….
و صل الله علی نبینا محمد و علی آله و ازواجه و اصحابه اجمعین و لعنة الله علی اعدائهم و منکریهم اجمعین من الاولین و الآخرین.
-
نویسندهنوشته ها
اینکه در چند جا گفته ای (تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. فاسق؟ ظالم؟ کافر؟ هر سه؟)
برادرم خداوند به صراحت در ایه 100 سوره توبه رضایت خود را از مهاجرین و انصار اعلام کرده و وعده بهشت داده یوم الابد .
و در ایه 18 فتح همه رضایت خود را از بیعت کنندگان اعلام کرده و ابوبکر جزو مهاجرین ایه 100 توبه و بیعت کنندگان 18 فتح است .
آیا خداوند که از گذشته و آینده افراد خبر دارد ، بگفته شما از فاسق و ظالم و کافر اعلام رضایت کرده ؟؟!!
و به گفته ی شما به ظالم و کافر و فاسق وعده ی بهشت یوم الابد داده ؟؟؟!!
شما اگر به قران و به گفته ی خداوند اعتماد داری که خداوند جواب شما را در ایه 100 سوره توبه داده و ابوبکر جزو مهاجرین است .
و اگر به گفته ی عبدالله ابن سبا یهودی اعتقاد داری که این موضوع را ادامه بده .
و چون هدف شما این است که در کلام خدا خدشه وارد کنید باز هم خداوند جواب شما را داده است .
(الَّذِينَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا وَهُم بِالْآخِرَةِ كَافِرُونَ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : همانها که (مردم را) از راه خدا بازمیدارند، و (با القای شبهات) میخواهند آن را کج و معوج نشان دهند؛ و آنها به آخرت کافرند!»)
راستی آیا خود را از مکارم شیرازی با سوادتر می دانی ؟؟؟
و همچنین بندگان مخلص خداوند چون به ایه 100 سوره توبه اعتماد دارند هم جواب شما را داده اند .
با زبان زدن سگ به آب دریا ، اب دریا کثیف نمی شود .