پاسخ های ارسال شده در انجمن
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: سوال از معتقدان به امامت منصوص الهی ۱۲ امام پس از فوت پیامبر #8710علمای شیعه معتقد به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر چرا پاسخ نمی دهند ؟؟علمای شیعه معتقد به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر چرا پاسخ نمی دهند ؟؟علمای شیعه معتقد به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر چرا پاسخ نمی دهند ؟؟شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: پیامبر وظایفش را انجام داد و امام زمان چرا انجام نمی دهد ؟؟ #8713علمای شیعه معتقد به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر چرا پاسخ نمی دهند ؟؟شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۱ ماجرای سفر های امام علی علیه السلام به یمن #8714راستی کتاب سته اهل سنت را مشخص کردی ؟؟؟
کتاب موطا مالک را مشخص کردی که جزو کدام سته است ؟؟
احادیث حضرت علی در کتب سته اهل سنت را پیدا کردی چند تا می باشد ؟؟
و مطالب دیگر را بعدا یاد آوری خواهم کرد .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: سوالی که کمر معتقدین به امامت منصوص الهی ۱۲ امام پس از فوت پیامبر را شکسته !!! #8715علمای شیعه معتقد به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر چرا پاسخ نمی دهند ؟؟با سلام برادرم . اولا : برادرم من به تمام ایاتی که استناد کردم مرتبط با موضوع نفی توسل به مردگان می باشد .
ولی شما به جای پاسخگویی و استناد به ایاتی که دستور داده باشد که می شود پس از فوت پیامبر یا دیگران ، به سر قبرشان رفت و از آنها درخواست کمک کرد و آنها هم می توانند کمک کنند ، با قیاس های باطل و مع الفارق می خواهید موضوع را به انحراف بکشانید . من حواسم جمع است .
اینکه گفته ای (آیا شما از کسی که میخواهد اب بیاورد آیا از او میخواهید عمل جراحی هم بکند یاخیاطی هم بکند؟)
برادرم چرا مغلطه بازی می کنی ؟؟
من برای شما یک عمل ساده مثل آب آوردن را مثال زدم که در حیطه عمل اکثر افراد است .
بحث جراحی و خیاطی نیست لطفا خلط مبحث نکنید .
من از شما پرسیدم وقتی پس از مرگ نتواند یک عمل ساده مثل آب آوردن را انجام بدهد پس چگونه اعمال بزرگتر را می تواند انجام دهد .
اینکه گفته ای (زنده و مرده چیزی نمیدهند خدا میدهد. همانطور که یک مومن از مومن دیگر چیزی میخواهد و او برایش دعا میکند ودعای مومن در حق برادرش مستجاب میشود.)
برادرم مسئله اینجاست که آن فرد مومن مرده و داخل قبر از کجا صدای شما را می شنود ؟؟
یا اینکه شما را می بیند ؟؟
آیا همان فرد در زمان زنده بودنش به طور مثال اگر در ایران باشد و فردی در عراق او را صدا کند آیا او میشنود ؟؟
و اگر به عقیده ی شما آن فرد مرده که در برزخ است می شنود و می تواند برای شما کاری انجام دهد ، دلیل شما از قران چیست ؟؟
و یا اگر آن فرد می بیند ، آیا داخل اتاق خواب همسرش بعد از ازدواج را می بیند ؟؟
داخل اتاق خواب دیگر مردم را چطور ؟؟
صدایشان را چطور ، داخل اتاق را خواب می شنوند ؟؟
آیا یک شهید یا یک مرده همبستر شدن همسرش با شوهر جدیدش را می بیند ؟؟
صدایشان را در اتاق خواب می شنود ؟؟؟
اینکه به ایه 79 یوسف استناد کرده ای . در کجای این ایه دستور داده شده پس از فوت به سر قبر یعقوب بروید ؟؟
و اینکه به ایه 64 نساء استناد کرده ای . در کجای این ایه دستور داده شده پس از فوت به سر قبر پیامبر بروید ؟؟
و اینکه به ایات 78و79و91و92 سوره اعراف استناد کرده ای . چه ربطی به موضوع توسل به اهل قبور دارد ؟؟
و اینکه به 45 زخرف استناد کرده ای . کجا پیامبر بر سر قبر فردی یا پیامبری رفت و از او سوال کرد ؟؟؟
و اینکه به ایه 13 ممتحنه استناد کده ای و گفته ای (از طرفی این مشرکین و کفار هستند که از اصحاب قبور مایوس هستند)
برادرم مشرکین آن زمان عقل و شعور داشتند و فهمیدند اهل قبور نمی توانند کاری بکنند .
و همین ایه نشان دهنده ی این است که اهل قبور نمی تواند کاری بکند چه برای مشرک چه برای مومن .
اینکه گفته ای (حضرت عیسی علیه السلام مجسمه پرنده ای میسازد و خداوند می فرماید و اذ تخلق من الطین کهیئة الطیر باذنی)
برادرم وقتی خداوند کسی را رسوا کند بدست خودش می کند .
اگر همان کلمه باذنی را می خواندی متوجه می شدی که به اذن خداوند بوده است .
و اگر راست می گویی یک ایه بیاور که خداوند به امام زادگان اذن داده باشد .
اینکه گفته ای (پس اولا منظور از ایه سوره نحل مرده ها نیستند)
برادرم پس اموات غیر احیا چه معنی می دهد ؟؟
اینکه گفته ای (دوما منظور از ایه انسان ها هم نیستند چون انها میتوانند خلق کنند.) برادرم ایا امام زادگان می توانند مثل شما را خلق کنند ؟؟!!
چرا حضرت علی نتوانست یکی مثل حضرت فاطمه را خلق کند ، چون خیلی حضرت فاطمه را دوست داشت ؟؟
اینکه گفته ای (سوما شهدا هم طبق ایات قران زنده هستند پس این ایه شامل انها هم نمی شود.)
آیا یک شهید یا یک مرده همبستر شدن همسرش با شوهر جدیدش را می بیند ؟؟
صدایشان را در اتاق خواب می شنود ؟؟؟
اینکه گفته ای (شما از کجای قران تشخیص می دهید که ان عده که باید به روانپزشک مراجعه کنند شما هستید یا کس دیگر.)
از همان جایی که خداوند می گوید (وَلَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ) ولی آنها مصداق این ایه هستند : (وَمَثَلُ الَّذِينَ كَفَرُوا كَمَثَلِ الَّذِي يَنْعِقُ بِمَا لَا يَسْمَعُ إِلَّا دُعَاءً وَنِدَاءً ۚ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَعْقِلُونَ)
با سلام برادرم . اینکه گفته ای (شما طبری را مانند بخاری قبول دارید. من هر دو را با یک سیب زمینی هم عوض نمی کنم.و چیز تازه دیگری ندیدم.)برادرم قران که کلام خداست شما به شوخی می گیرید چه برسد به کلام صحیح پیامبر .
برای شما فقط کلام عبدالله ابن سبا یهودی ملاک است .
اینکه گفته ای (ایاه تطیعون ام هی؟)
برادرم مثل اینکه عربی بلد نیستی .
اگر حدیث را بدون غرض و مرض بخوانی متوجه می شوی که (ووالله انها لزوجة نبيكم صلى الله عليه وسلم في الدنيا والآخرة ولكن الله تبارك وتعالى ابتلاكم ليعلم إياه تطيعون أم هي) ایاه تطیعون بر می گردد به حضرت علی .
چون اختلاف بین حضرت علی و حضرت عایشه بوده است .
و موضوع خدا و شخص نبوده است که ایاه تطیعون به خدا برگردد .
با سلام برادرم . مدت سه روز می شود که شما مطلب نگذاشته اید و من منتظر بودم که شما مطالب بیشتری بگذارید و شبهه بیشتری مطرح کنید تا پاسخ بدهم .اما متاسفانه هیچ مطلب جدیدی و شبهه جدیدی نگذاشتید .
و اما در پاسخ به سوال شما :
برادرم تمام مراجع شیعه می گویند که اصول دین قابل تقلید نیست .
پس از کجا اصول دین را مراجع شما فهمیده اند ؟؟
چرا به مغلطه بازی افتاده ای ؟؟
اگر اصول یک دین در کتاب اصلی یک دین نباشد پس در کجا می باشد ؟؟!!!
آیا اصول قانون اساسی در داخل کتاب قانون اساسی موجود است یا در داخل قانون جزا و یا مالک و مستاجر ؟؟؟!!!!!!!!
شارع دین و قانون گذار این دین کیست ؟؟ غیر از خدا ؟؟؟
خوب کتابی که الله نازل کرده و بدور از تحریف است چیست ؟؟؟ غیر از قران ؟؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: بررسی کامل جنگ جمل چگونگی ایجاد آن(وفتنه های قبل از ان) #8735اینکه گفته ای (حدیث میگه ایاه تطیعون ام هی. یعنی دو چیزی که در برابر هم هستند.)خدا را شکر که خودت اقرار کرده ای که خدا و حضرت عایشه در برابر هم نبودند .
بلکه دو نفر غیر از خدا در برابر هم بودند که ربطی به موضوع دین ندارد .
اینکه گفته ای (حدیث لدود)
برادرم فارغ از صحت و سقم سندی و روایی هر حدیثی که مخالف قران باشد ما طبق گفته ی پیامبر به دیوار می کوبیم .
برای ما ایه 6 سوره احزاب خیلی هم با اهمیت تر از میلیون ها حدیث است .
و همچنین خداوند در ایه 6 سوره احزاب که فضائل پیامبر را بیان می کند (النَّبِيُّ أَوْلَىٰ بِالْمُؤْمِنِينَ مِنْ أَنفُسِهِمْ ۖ وَأَزْوَاجُهُ أُمَّهَاتُهُمْ) فضائل همسران پیامبر را هم بیان می کند .
چون موضوع فضیلت پیامبر در این آیه ی 6 احزاب بیان شده است .
و اگر ادم مغرض و با غرض و مرضی بگوید این ایه 6 درباره ی حرمت نکاح می باشد خداوند جوابش در آیات 52 و 53 سوره احزاب که موضوعش حرمت ازدواج و نکاح می باشد داده است .
ایه 52 (لَّا يَحِلُّ لَكَ النِّسَاءُ مِن بَعْدُ وَلَا أَن تَبَدَّلَ بِهِنَّ مِنْ أَزْوَاجٍ وَلَوْ أَعْجَبَكَ حُسْنُهُنَّ إِلَّا مَا مَلَكَتْ يَمِينُكَ) اول خود پیامبر را از ازدواج مجدد منع کرده و ایه 53 سوره احزاب (وَمَا كَانَ لَكُمْ أَن تُؤْذُوا رَسُولَ اللَّـهِ وَلَا أَن تَنكِحُوا أَزْوَاجَهُ مِن بَعْدِهِ أَبَدًا) حرمت نکاح زنان پیامبر را به صراحت بیان کرده است
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8737با سلام .چرا از پاسخ دادن به این سوال فراری هستید ؟؟؟
خواهشمندم درباره ی سلامی که درباره ی مهدی گذاشته ای پاسخ بده که آیا کسی که شما برای سلامتیش دعا می خوانید از حضرت علی شجاعتر است ؟؟!!!
و از ده امام دیگر شجاع تر است ؟؟!!
اگر پاسخ مثبت است حالا که حکومت ایران هم در خدمت ایشان می باشد چرا ظهور نمی کند ؟؟؟
و چرا این همه انسان در ظلم و جور به سر می برند و ایشان به قول شما نظاره گر می باشد !!
سوال این است : پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .
و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .
و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .
و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .
و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .
و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید .
تا فتوا های متضاد صادر نکنند .
و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .
و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است .
آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .
و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟
تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .
و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟
و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نائب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .
آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8738و در مورد سوالی که گذاشته ای.شما مثل اینکه اگر چندین بار در این مورد پاسخ خود را گرفته باشید چون مامور هستید و معذور خجالت نمی کشید .
و البته به نفع اهل سنت می باشد که مطالب بی سند و بی اساس شما را با سند و مدرک قرانی باطل کنند .
و فقط برای شما چیزی که باقی می ماند بی آبرویی می باشد .
و دشمنی شما با آیات نص قران که درباره ی صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر مثل ایه 100 سوره توبه و 18 فتح و ده ها ایه دیگر در قران هست عیان می شود .
و اینکه گفته ای (بخش دوم هم زنان نبی هستند که البته برخی از آنان مانند ام سلمه بر خیر هستند اما به صراحت احادیث در زمره افراد مشمومل آیه نیستند. حال اینکه چگونه برخی ادعا دارند که زنان نبی مشمول آیه تطهیر میشوند نیز جالب بوده)
برادرم اول برادری خودت را ثابت کن بعد ادعای ارث کن !!
اولا : هر آدم عاقل و با شعور و بی غرض و مرضی که از ایه 28 سوره احزاب تا 34 سوره احزاب را مطالعه کند متوجه می شود که موضوع زنان پیامبر اسلام می باشد .
و حتی خود همین ایه 33 سوره احزاب را هر فردی اگر اول آن را قیچی نکند ، و تمام ایه را بخواند متوجه می شود که در مورد زنان پیامبر اسلام است .
از خوانندگان محترم می خواهم برای خواندن مطالب بیشتر در این مورد به لینک http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2055&page=2 مراجعه کنند .
پاسخ تمام این شبهات داده شده است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8739و اگر یک آدم مغرض مثل شما بگوید چون در وسط ایه از ضمیر مذکر کم استفاده شده ، جوابش را قران در ایه 73 سوره هود داده است .(قَالُوا أَتَعْجَبِينَ مِنْ أَمْرِ اللَّـهِ ۖ رَحْمَتُ اللَّـهِ وَبَرَكَاتُهُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ ۚ إِنَّهُ حَمِيدٌ مَّجِيدٌ)
اینکه گفته ای (آیه تطهیر صحه بر گفتار و فرمایش حضرت زهرا سلام الله علیها میگذارد. یعنی ایشان راستگو و مبراء از غصب و زیاده طلبی و… می باشد.)
و اگر یک ادم مغرضی مثل شما بگوید از ایه 33 سوره احزاب معصومیت افراد ثابت می شود پس از ایه 11 سوره انفال معصومیت تمام اصحاب بدر باید با استدلال شما ثابت شود .
چون از کلمه لِّيُطَهِّرَكُم و کلمه يُذْهِبَ عَنكُمْ رِجْزَ الشَّيْطَانِ و همچنین اضافه بر آن کلمه لِيَرْبِطَ عَلَىٰ قُلُوبِكُمْ و يُثَبِّتَ بِهِ الْأَقْدَامَ استفاده شده است .
و اینکه گفته ای (آیه تطهیر فرموده که فاطمه سلام الله علیها از رجس به دور است.)
برادرم چرا دروغ می گویی ؟؟؟
در کجای ایه 33 سوره احزاب امده که فاطمه از رجس بدور است ؟؟!!!
از خوانندگان محترم می خواهم برای خواندن مطالب بیشتر در این مورد به لینک http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2055&page=2 مراجعه کنند .
پاسخ تمام این شبهات داده شده است
-
نویسندهنوشته ها