پاسخ های ارسال شده در انجمن
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8642شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8643
اینکه گفته ای (ببیین نقاش کوچک، شما مواردی که باید اثبات کنید را اثبات کرده ای؟)
برادرم از اینکه به من کوچک بگویی ناراحت نمی شوم خیالت راحت باشد .
و مطالب که من می گذارم نقاشی نیست .
در جواب خزعبلاتی که می گویی من آیات قران را می گذارم نه نقاشی .
و همین ایات قران تمام گفته های شما را باطل کرده است .
اینکه گفته ای (چسبیده ای یعنی بند کرده ایی به دو آیه ای که برای شما از آن هیچ چیزی بیرون نمی آید.)
برادرم اولا : از خدا بترس و اینقدر به آیات قران توهین نکن .
حتما میدانی بند کردن یعنی چه چون با قزوینی ها وول می خوری ! و شاگرد آنها هستی ؟؟!!
من ایه 100 سوره توبه که تمام عقائد پوچ و باطل شما درباره ی ابوبکر و عمر و عثمان و علی و … که جزو مهاجرین هستند مورد استناد قرار می دهم .
دوما : چرا نمی توانی واضح و روشن مثل من از ایات قران پاسخ بدهی ؟؟
چرا به هزیان گویی افتاده ای ؟؟ آیا این توهین به قران نیست ؟؟
من از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند و عقائد این عالم را به قران به عینه ببینند .
عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8644اینکه گفته ای (ثابت است که زنان در آیه نیستند به جهت تبیین پیامبر. ثابت است که صدیقه طاهره و بعلها وبنیها مشمول آیه هستند به تبیین پیامبر. چه کنیم؟شما بخش اول حدیث را دیده ای؟ اللهم هولاء اهل بیتی. این دعاست؟)
اولا : تمام عقلا و دانشمندان قبول دارند که زنان جزو اهل بیتند .
دوما : همین که پیامبر آنها را زیر کسا برده و برایشان دعا کرده نشان دهنده ی این است که جزو ایه 33 احزاب نبودند ولی پیامبر دعا کرده که خداوند آنها را جزو ایه 33 احزاب قرار دهد .
سوما : اللهم اگر دعا نیست پس چیست ؟؟
از خوانندگان می خواهم سواد این آقا را ببینند که چقدر است .
اینکه گفته ای (کجای آیه 100 توبه گفته ابوبکر؟ برادرم چرا در روز روشن به خدا دروغ می بندی؟ ابوبکر کجای آیه است؟)
برادرم اولا : تمام عالم می داند که ابوبکر جزو مهاجرین است .
دوما : اگر با استدلال شما بگوییم پس نام فاطمه در کجای ایه 33 احزاب امده ؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8645اینکه گفته ای (مباحث مربوط به امام عصر سلام الله علیه را جای دیگری مطرح کنید.)
برادرم من به لحاظ اینکه شما در اولین پست سلام به امام زمان گذاشته بودید و حتما عقیده داشتید این سوال را گذاشتم .
اینکه گفته ای (اینجا فقط ابوبکر.)
برادرم : حکم ابوبکر را خداوند به صراحت در ایه 100 سوره توبه بیان کرده است که رضایت خود را از مهاجرین که ابوبکر جزو مهاجرین است و انصار اعلام کرده و وعده بهشت داده یوم الابد .
آیا خداوند که از گذشته و آینده افراد خبر دارد ، بگفته شما از فاسق و ظالم و کافر اعلام رضایت کرده ؟؟!!
و به گفته ی شما به ظالم و کافر و فاسق وعده ی بهشت یوم الابد داده ؟؟؟!!
شما اگر به قران و به گفته ی خداوند اعتماد داری که خداوند جواب شما را در ایه 100 سوره توبه داده و ابوبکر جزو مهاجرین است .
و اگر به گفته ی عبدالله ابن سبا یهودی اعتقاد داری که این موضوع را ادامه بده .
و چون هدف شما این است که در کلام خدا خدشه وارد کنید باز هم خداوند جواب شما را داده است .
(الَّذِينَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا وَهُم بِالْآخِرَةِ كَافِرُونَ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : همانها که (مردم را) از راه خدا بازمیدارند، و (با القای شبهات) میخواهند آن را کج و معوج نشان دهند؛ و آنها به آخرت کافرند!»)
راستی آیا خود را از مکارم شیرازی با سوادتر می دانی ؟؟؟
و همچنین بندگان مخلص خداوند چون به ایه 100 سوره توبه اعتماد دارند هم جواب شما را داده اند .
با زبان زدن سگ به آب دریا ، اب دریا کثیف نمی شود .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8646اینکه گفته ای (اینکه زنان شامل آیه میشوند یا خیر را جای دیگری مطرح کنید.)
برادرم من به لحاظ اینکه ثابت کنم که حضرت فاطمه جزو ایه 33 نبوده این مطلب را گذاشتم .
و همچنین عصمت و معصومیت هیچ فردی از ایه 33 احزاب ثابت نمی شود .
و اگر یک آدم مغرض مثل شما بگوید چون در وسط ایه از ضمیر مذکر کم استفاده شده ، جوابش را قران در ایه 73 سوره هود داده است .
(قَالُوا أَتَعْجَبِينَ مِنْ أَمْرِ اللَّـهِ ۖ رَحْمَتُ اللَّـهِ وَبَرَكَاتُهُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ ۚ إِنَّهُ حَمِيدٌ مَّجِيدٌ)
و اگر یک ادم مغرضی مثل شما بگوید از ایه 33 سوره احزاب معصومیت افراد ثابت می شود پس از ایه 11 سوره انفال معصومیت تمام اصحاب بدر باید با استدلال شما ثابت شود .
چون از کلمه لِّيُطَهِّرَكُم و کلمه يُذْهِبَ عَنكُمْ رِجْزَ الشَّيْطَانِ و همچنین اضافه بر آن کلمه لِيَرْبِطَ عَلَىٰ قُلُوبِكُمْ و يُثَبِّتَ بِهِ الْأَقْدَامَ استفاده شده است .
اینکه گفته ای (دوام رضایت از اصحاب را جای دیگری مطرح کنید. در این تاپیک جوابی نخواهید دید.)
برادرم اولا : خداوند وقتی کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .
و من چندین جا برای شما گفتم که هر چه این موضوع را کش بدهی به نفع اهل سنت است .
و خداوند شما را در این دنیا و آن دنیا مفتضح می کند .
خود شما چندین جا گفته ای دوام رضایت را برایم نشان بده .
در شماره 7 گفته ای (قرآن آیه ای دارد که فرموده از برخی رضایت دارد. دوام رضایت را معلوم نموده؟) و چون جوابت را گرفته ای حالا به دغل بازی افتاده ای ؟؟
دوما : حواسم جمع است . کور خوانده ای .
من مثل بعضی از دیگر دوستان نیستم که به دام فلسفه بافی ها و فریب کاری های شما بیفتم .
اگر دوام رضایت خداوند از مهاجرین و بهشتی بودن مهاجرین که ابوبکر جزو آنهاست در اینجا مطرح نکنم پس چطوری پاسخ خزعبلات شما را با آیات قران بدهم ؟؟
یکی از معجزات خداوند همین است که طوری ایات خود را نازل کرده که جن و انس نمی توانند آن را کج و معوج نشان دهند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8647اینکه گفته ای (ضمنا فرض کنید که رضایت تاز ابوبکر دائمی است(که نیست.البته او اصلا مورد رضا هم نبوده که حالا دائمی باشد یا نباشد)
برادرم من چندین جا برایت توصیه کردم وقتی خداوند کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .
خود شما در شماره 7 گفته ای (دغل بازی؟ یک جا نشان بده که من منکر اعلام رضایت شده باشم البته در تاپیک دیگری نشان بده. یعنی آنجا مطرح کن. این رو که متوجه میشوید. جای دیگر.)
من از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند .
و دغل بازی های این مکار و دروغگو را به عینه مشاهده کنند .
خواهشمندم اگر از خداوند شرم نداری از خوانندگان شرم کن و بیشتر از این خودت را رسوا نکن .
البته این رفتارهای شما به نفع ما اهل سنت تمام می شود .
اینکه گفته ای (آیا به گفته خود شما خداوند از ظالم و فاسق و کافر راضی شده؟ بنا به چه منطقی؟ خودش فرموده من از ابوبکر راضی هستم(مثلا))
برادرم چون خداوند به گذشته و آینده خبر دارد و عالم الغیب است ، می دانسته که آنها کار خلافی نمی کنند . و گفته های خدا و پیامبر را انجام می دهند .
به همین لحاظ در ایه 100 سوره توبه هم رضایت خود را اعلام نموده و هم وعده ی بهشت تا ابد داده است که نشان دهنده ی دوام رضایت خداست .
و چون شما فی قلوبهم زیغ هستید آیات قران را متوجه نمی شوید و به عالم الغیب بودن خداوند اعتقاد ندارید .
اگر به خدا اعتقاد می داشتید، ابوبکر که جزو مهاجرین است و از مهاجرین در ایه 100 سوره توبه خداوند رضایت خود را اعلام کرده و وعده بهشت یوم الابد داده ، باید ایه 100 سوره توبه را قبول می کردی .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: جواب به عبدالحسین پاسخ به شبهات ها وارده به صحابه #8648با سلام . برادرم من چندین جا در این سایت جواب شما را داده ام از جمله در لینک : http://islamtxt.net/?q=content/forum/2213
از خوانندگان می خواهم حتما به این لینک مراجعه و مطالب را مطالعه و قضاوت کنند .
اولا : برادرم آقای عبدالحسین به این سلامی که در شماره ی 1 خود گذاشته ای و عقیده داری پاسخ بده و فرار نکن چون در هر کجا باشی این موضوع را مطرح می کنم .
اینکه گفته ای (ابتدا باید تعریفی از صحابه ارائه کنید. تعریفش چیست؟)
ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮﺹ ﺭﺍ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ ﺁﮔﺎﻫﺎﻧﻪ، ﺑﻪ ﺍﻭ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ، ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﻌﺜﺘﺶ، ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﯿﺎﺗﺶ، ﻭ ﺑﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻣﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ«]3[. ﺷﺮﺡ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻗﻮﻝ ﻣﺎ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﯿﻢ: »ﻣَﻦ ﻟَﻘﯽ ﺍﻟﻨﺒﻲ« ﺍﯾﻦ ﺩﺭ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺟﻨﺲ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺗﻌﺮﯾﻒ. »ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻣﻌﺎﺷﺮﺗﺶ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ: ﻣﺜﻞ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﻭ ﻋﻤﺮ ﻭ ﻋﺜﻤﺎﻥ ﻭ ﻋﻠﯽ، ﻭ ﮐﺴﺎﻥ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﮐﻪ ﻫﻤﺮﺍﻫﯽ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮﺹ ﺭﺍ ﮐﺮﺩﻩﺍﻧﺪ ﺩﺍﺧﻞ ﻣﯽﺷﻮﺩ«. ﯾﺎ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻌﺎﺷﺮﺗﺶ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﺜﻞ: ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎﻥ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮﺹ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﺿﻤﺎﻡ ﺑﻦ ﺛﻌﻠﺒﺔ ]ﻧﮕﺎ: ﺍﻹﺳﺘﯿﻌﺎﺏ )751 ,2(، ﺃﺳﺪﺍﻟﻐﺎﺑﺔ ),3 57([، ﻭ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻣﺎﻟﮏ ﺑﻦ ﺣﻮﯾﺮﺙ ]ﻧﮕﺎ: ﺍﻹﺻﺎﺑﺔ )720-719 ,5([، ﻭ ﻋﺜﻤﺎﻥ ﺑﻦ ﺍﺑﯽﺍﻟﻌﺎﺹ ]ﻧﮕﺎ: ﺃﺳﺪﺍﻟﻐﺎﺑﺔ )579 ,3( ﻭﺍﻹﺻﺎﺑﺔ ),4 452-451([ ﻭ ﻭﺍﺋﻞ ﺑﻦ ﺣﺠﺮ ]ﻧﮕﺎ: ﺍﻹﺳﺘﯿﻌﺎﺏ )1563-1562 ,4( ﻭ ﺃﺳﺪﺍﻟﻐﺎﺑﺔ )435 ,5([
اینکه گفته ای (کدام آیه فرموده که رد صحابه به منزله کفر است؟)
برادرم اولا : هیچ آیه ای در قران وجود ندارد ، اما شما وقتی کسانی را که خداوند در ایه 100 سوره توبه به صراحت رضایت خود را از آنها اعلام داشته و وعده بهشت تا یوم الابد داده یعنی دوام رضایت خود را اعلام کرده با عقل ناقص خود زیر سوال می بری یعنی اینکه به عالم الغیب بودن خداوند اعتقاد نداری .
یعنی اینکه اعتقاد نداری که خداوند از گذشته و آینده افراد آگاهی دارد .
حالا خودت حکم خود را صادر کن . فاسق؟؟؟ ظالم ؟؟؟… ؟؟؟
اینکه گفته ای (و حتما دیدید که من حدیثی ننوشتم که الان حدیث می خواهید. آیه رو نوشتم که فرموده نفاق در اصحاب موج می زند.)
برادرم کدام ایه صحابه ی مهاجر و انصار را گفته در بینشان نفاق موج می زند ؟؟
بگذار تا درغگو و کذاب رسوا شود . و خوانندگان قضاوت کنند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: جواب به عبدالحسین پاسخ به شبهات ها وارده به صحابه #8649اینکه گفته ای (آن رفیقتان از آیه همه اصحاب را در نظر داشت. خود آیه می فرماید که ” مِن ” این تخصیص است.)
برادرم اولا : چرا دروغ می گویی ؟؟
آیاتی که مهاجرین را به صراحت گفته مثل ایه 100 سوره توبه را مطرح کردم .
دوما : اگر کلمه من در ایه 100 سوره توبه استثنا است پس در ایه 30 سوره حج ایا خداوند فرموده که از پلیدی بعضی از بت ها اجتناب کنید ؟؟!! آیا بعضی را مستثنی کرده ؟؟ (فَاجْتَنِبُوا الرِّجْسَ مِنَ الْأَوْثَانِ )
اینکه گفته ای (آیه 21 هم همه را نمی گوید. وصفی آورده که حضرات کاننی اروی را شامل نمی شود.)
من از خوانندگان محترم می خواهم که ببینند وقتی این عالم شیعه نمی تواند پاسخ بدهد ، چطوری به مغلطه بازی رو آورده . ( ضمنا در پست اولیه اشتباها برادر مبارز جوان ایه 21 نوشته . )
و آیه 20 توبه را می گذارم :
(الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّـهِ ۚ وَأُولَـٰئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ)
اینکه گفته ای (هر دو آیه وعده دارند. اما آیا یکنفر از همین نفراتی که قرار است شامل آیه شوند، بلیط بهشت در دست دارند؟)
برادرم
(وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا)
کلمه ابدا در این ایه چه معنی می دهد ؟؟
آیا دوام رضایت نیست ؟؟
آیا خداوند به گفته ی شما وعده ی سر خرمن داده است ؟؟!!!
ما معتقد هستیم (إِنَّ اللَّـهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ)
کور خوانده ای حواسم جمع است .
برای من این فریب کاری های شما شناخته شده است .
و از خوانندگان هم می خواهم که شما فریب کاران را خوب بشناسند و نحوه فریب دادن شما را هم بشناسند .
و خدا را شکر می کنم که شما ها در این سایت می ایید و این شبهات و این فریب کاری ها را انجام می دهید تا من شما را رسوا کنم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: جواب به عبدالحسین پاسخ به شبهات ها وارده به صحابه #8650اینکه گفته ای (اگر یکی از اینها منافق شد به تصریح قرآن)
برادرم چرا به قران تهمت می زنی ؟؟ در کجای قران امده از مهاجرین منافق شدند ؟؟
و ایا خداوند که عالم الغیب است نمی دانست که ایه 100 سوره توبه را نازل کرد ؟؟
و شما با عقل ناقص خود بعد از 1400 سال می دانید ؟؟؟
اینکه گفته ای (اگر یکی از اینها مثلا رفت و مشرک شد،)
برادرم اولا : اگر با استدلال شما بخواهیم استناد کنیم همان کسانی که شما معتقد به عصمت آنها هستید زیر سوال می روند .
اینکه گفته ای (شما آمنوا اول را یادتان رفته. آیا ایمان شرط استمرار ندارد؟)
برادرم اگر ایمان نمی داشتند خداوند که عالم الغیب است ایه 100 سوره توبه را درباره شان نازل نمی کرد .
اینکه گفته ای (أَ حَسِبَ النَّاسُ أَنْ يُتْرَكُوا أَنْ يَقُولُوا آمَنَّا وَ هُمْ لا يُفْتَنُون. این آیه چه می گوید؟ کجایش تضمین داده حالا که اعلام رضایت کردم دیگر امتحان نمی کنم؟)
برادرم خداوندی که از گذشته و آینده خبر دارد کسانی که چندین سال در مکه در کنار پیامبر بودند و با جان و مال خود از پیامبر دفاع کردند و تمام اموال خود را رها کرده و با پیامبر مهاجرت کردند امتحان خود را پس داده که خداوند ایه 100 سوره توبه را نازل کرد .
این شما هستید که چون عقل ناقص دارید متوجه نمی شوید که اگر ایمان نمی داشتند و امتحان پس نمی دادند خداوند که عالم الغیب است در ایه 100 توبه به صراحت رضایت خود را از آنها اعلام کرده و وعده ی بهشت داده یوم الابد .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: جواب به عبدالحسین پاسخ به شبهات ها وارده به صحابه #8651اینکه گفته ای (در 5 منافقون یک صفت دیگر را هم آورده. الآن خیلی مصداق دارد. بعد جایگاه منافق کجاست؟)
این ایه در مورد منافقین است . و در کجای این ایه صحابه مهاجر پیامبر مورد خطاب قرار گرفتند .
اینکه گفته ای (صفین و جمل را بررسی کنید.)
و در مورد جنگ جمل : و موضوع رفتن حضرت عایشه و صحابه پیامبر از مکه که مناسک حج را انجام داده بودند ، به سمت بصره به خون خواهی و دستگیری قاتلین حضرت عثمان بوده.
و شورش بر علیه خلیفه نبوده .
در زمان به خلافت رسیدن حضرت علی در مدینه حضور نداشته اند .
و در مکه در مناسک حج بوده اند.
و اگر می خواستند بر علیه خلیفه شورش کنند باید از مکه به مدینه می امدند نه اینکه به بصره در تعقیب قاتلین حضرت عثمان بروند .
و حضرت علی هم وقتی در مدینه از موضوع مطلع گشتند به سمت بصره حرکت کردند و در آنجا طرفداران همان منافقینی ، که حضرت عثمان را به قتل رسانده بودند و در داخل لشگر حضرت علی پنهان شده بودند در نصف شب بین دو لشگر آتش جنگ را بر افروختند .
و اگر حضرت عایشه شورش بر علیه خلیفه می کردند حضرت علی ایشان را محترمانه به خانه ی پیامبر نمی فرستادند .
و حضرت علی آنقدر عقل و شعور داشتند و از شما بهتر می فهمیدند و اشخاص را می شناختند .
و چون حضرت عایشه بی گناه بودند ایشان را با احترام به خانه ی پیامبر برگرداندند .
و اگر گناهکار می بودند حضرت علی به عنوان حاکم آنها را تحت عنوان جنایتکار جنگی مورد محاکمه قرار می داد و از خون آن همه انسان نمی گذشت .
و جنگ صفین هم جنگ بین دو گروه از مسلمانان اتفاق افتاده که خداوند حکم آن را در ایه 9 حجرات به صراحت اعلام نموده است .
(إِن طَائِفَتَانِ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ اقْتَتَلُوا فَأَصْلِحُوا بَيْنَهُمَا)
و اگر معاویه مسلمان نمی بود حضرت علی حکمیت را نمی پذیرفت .
و حضرت امام حسن خلافت را به او واگذار نمی کرد و با او بیعت نمی کرد .
و صل الله علی نبینا محمد و علی آله و ازواجه و اصحابه اجمعین و لعنة الله علی اعدائهم و منکریهم اجمعین من الاولین و الآخرین.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: جواب به عبدالحسین پاسخ به شبهات ها وارده به صحابه #8652اینکه گفته ای (سوال اینست که اهل مدینه چه بودند؟)
برادرم اولا : باز هم مثل همیشه از روشهای فریب کارانه استفاده کرده ای . حواسم جمع است .
تا اینجای موضوع بحث مهاجرین با ایه 100 سوره توبه ثابت شد .
دوما : بحث انصار : خداوند در ایه 100 سوره توبه انصار مدینه را جدا کرده از اهل مدینه .
و مسلمانانی که جزو انصار نبودند .
و هم منافقین و هم یهود را جدا کرده .
خداوند در ایه 101 سوره توبه و ده ها ایه دیگر اهل مدینه را جداگانه مورد خطاب قرار داده و انصار را جداگانه و یهود را جداگانه و منافقین را جداگانه .
اینکه گفته ای (همه داستان اینه که شما همه صحابه را مصداق اتم آیاتی می دانید که نوشته اید.)
اولا : خداوند در ایه 100 سوره توبه مهاجرین و انصار را از بقیه اصحاب جدا کرده است .
و در ایه (10 حدید) آنهایی که قبل از فتح مکه و آنهایی که بعد از فتح مکه مسلمان شده اند را جدا کرده است و همچنین در ده ها ایه دیگر .
و برادرم چون شما دشمنی خاصی با حضرت ابوبکر و عمر و عثمان و علی و … که جزو مهاجرین هستند دارید فعلا درباره ی آنها بحث می کنیم و بعدا به بقیه صحابه هم می رسیم .
و صل الله علی نبینا محمد و علی آله و ازواجه و اصحابه اجمعین و لعنة الله علی اعدائهم و منکریهم اجمعین من الاولین و الآخرین.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: جواب به عبدالحسین پاسخ به شبهات ها وارده به صحابه #8664طبق درخواست شما که فرمودید که در جای دیگر مطرح کنم .
خواهشمندم درباره ی سلامی که درباره ی مهدی در قسمت های دیگر این سایت گذاشته ای پاسخ بده که آیا کسی که شما برای سلامتیش دعا می خوانید از حضرت علی شجاعتر است ؟؟!!!
و از ده امام دیگر شجاع تر است ؟؟!!
اگر پاسخ مثبت است حالا که حکومت ایران هم در خدمت ایشان می باشد چرا ظهور نمی کند ؟؟؟
و چرا این همه انسان در ظلم و جور به سر می برند و ایشان به قول شما نظاره گر می باشد !!
سوال این است : پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .
و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .
و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .
و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .
و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .
و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید .
تا فتوا های متضاد صادر نکنند .
و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .
و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است .
آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .
و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟
تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .
و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟
و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نائب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .
آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: سوال از معتقدان به امامت منصوص الهی ۱۲ امام پس از فوت پیامبر #8665علمای شیعه معتقدین به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر چرا پاسخ نمی دهند ؟؟شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: پیامبر وظایفش را انجام داد و امام زمان چرا انجام نمی دهد ؟؟ #8666علمای شیعه چرا پاسخ نمی دهند ؟؟شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: بررسی کامل جنگ جمل چگونگی ایجاد آن(وفتنه های قبل از ان) #8667با سلام برادرم . خداوند وقتی می خواهد کسی را رسوا کند بدست خودش این کار را می کند .و خود شما حدیثی را مورد استناد قرار داده ای که تمام چرندیات و خزعبلاتی که تا حالا درباره ی ام المومنین حضرت عایشه می گفتی به باد داده است .
چون به اعتقاد شما امام معصوم هرچه بگوید عین گفته ی پیامبر است و واجب الاطاعه .
در همین حدیث مورد استناد شما وقتی خود حضرت امام حسن بر روی منبر فرموده (ووالله انها لزوجة نبيكم صلى الله عليه وسلم في الدنيا والآخرة) آیا پیامبر بهشتی است یا جهنمی ؟؟!!
اگر بهشتی است که ما هم می گوییم صد در صد بهشتی است پس با همسرش در آخرت هم در بهشت است .
و همچنین خداوند در ایه 6 سوره احزاب که فضائل پیامبر را بیان می کند (النَّبِيُّ أَوْلَىٰ بِالْمُؤْمِنِينَ مِنْ أَنفُسِهِمْ ۖ وَأَزْوَاجُهُ أُمَّهَاتُهُمْ) فضائل همسران پیامبر را هم بیان می کند .
چون موضوع فضیلت پیامبر در این آیه ی 6 احزاب بیان شده است .
و اگر ادم مغرض و با غرض و مرضی بگوید این ایه 6 درباره ی حرمت نکاح می باشد خداوند جوابش در آیات 52 و 53 سوره احزاب که موضوعش حرمت ازدواج و نکاح می باشد داده است .
ایه 52 (لَّا يَحِلُّ لَكَ النِّسَاءُ مِن بَعْدُ وَلَا أَن تَبَدَّلَ بِهِنَّ مِنْ أَزْوَاجٍ وَلَوْ أَعْجَبَكَ حُسْنُهُنَّ إِلَّا مَا مَلَكَتْ يَمِينُكَ) اول خود پیامبر را از ازدواج مجدد منع کرده و ایه 53 سوره احزاب (وَمَا كَانَ لَكُمْ أَن تُؤْذُوا رَسُولَ اللَّـهِ وَلَا أَن تَنكِحُوا أَزْوَاجَهُ مِن بَعْدِهِ أَبَدًا) حرمت نکاح زنان پیامبر را به صراحت بیان کرده است .
-
نویسندهنوشته ها
اینکه گفته ای (در مورد 11 انفال هم زبان زدید. آیه صراحت دارد که کاننی اروی های امت اسلام چه حالی داشتند.)
من از خوانندگان محترم می خواهم که ببینند وقتی این عالم شیعه نمی تواند پاسخ بدهد ، چطوری به مغلطه بازی رو آورده . و من در مورد 11 انفال گفته بودم :
اگر یک ادم مغرضی مثل شما بگوید از ایه 33 سوره احزاب معصومیت افراد ثابت می شود پس از ایه 11 سوره انفال معصومیت تمام اصحاب بدر باید با استدلال شما ثابت شود .
چون از کلمه لِّيُطَهِّرَكُم و کلمه يُذْهِبَ عَنكُمْ رِجْزَ الشَّيْطَانِ و همچنین اضافه بر آن کلمه لِيَرْبِطَ عَلَىٰ قُلُوبِكُمْ و يُثَبِّتَ بِهِ الْأَقْدَامَ استفاده شده است .
اینکه گفته ای (راستی می دانید که فرار از جنگ یکی از مهلکات است)
برادرم خداوند در قران جواب شما را به صراحت در ایه 155 ال عمران داده است
(إِنَّ الَّذِينَ تَوَلَّوْا مِنكُمْ يَوْمَ الْتَقَى الْجَمْعَانِ إِنَّمَا اسْتَزَلَّهُمُ الشَّيْطَانُ بِبَعْضِ مَا كَسَبُوا ۖ وَلَقَدْ عَفَا اللَّـهُ عَنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّـهَ غَفُورٌ حَلِيمٌ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : کسانی که در روز روبرو شدن دو جمعیت با یکدیگر (در جنگ احد)، فرار کردند، شیطان آنها را بر اثر بعضی از گناهانی که مرتکب شده بودند، به لغزش انداخت؛ و خداوند آنها را بخشید. خداوند، آمرزنده و بردبار است.) البته اگر آیات قران را قبول داری .
اینکه گفته ای (آیه را خود شما گذاشتید اما دریغ از یک ذره دقت. آیه فرموده تا 4 نفر آزاد. پیامبر جلوگیری میکند.)
برادرم در موضوع غضبناک شدن حضرت فاطمه در موضوع خواستگاری حضرت علی از دختر ابوجهل گفتی چرا پیامبر خلاف قران عمل کرد و جلوگیری کرد . که من ایه ی قران را مورد استناد قرار دادم
(فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تَعْدِلُوا فَوَاحِدَةً)