abdollah1990

پاسخ های ارسال شده در انجمن

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)
  • نویسنده
    نوشته ها

  • abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (در پایان باز هم یادآوری میکنم که اگر مدعی هستد ولی معنای امام مدهد، هاتوا برهانکم ان کنتم صادقین.)

    برادرم من که با ایات قران ولایت مورد ادعای شما در شماره 2 (و فرموده که « شما ای گروه مومنین، سه ولیّ مطلق دارید که این سه ولیّ در طول هم هستند.) با آیات قران باطل کردم .

    اگر پیامبر مثل خداوند ولایت دارند پس چرا خداوند آنها را در قران مورد عتاب قرار می دهد .

    برای پیامبر چندین جا از جمله (اسْتَغْفِرْ‌ لَهُمْ أَوْ لَا تَسْتَغْفِرْ‌ لَهُمْ إِن تَسْتَغْفِرْ‌ لَهُمْ سَبْعِينَ مَرَّ‌ةً فَلَن يَغْفِرَ‌ اللَّـهُ لَهُمْ) (80 توبه)

    از جمله (لَئِنْ أَشْرَ‌كْتَ لَيَحْبَطَنَّ عَمَلُكَ وَلَتَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِ‌ينَ) (65 زمر)

    و اگر بخواهی نمی توانی هدایت کنی (لَّيْسَ عَلَيْكَ هُدَاهُمْ وَلَـٰكِنَّ اللَّـهَ يَهْدِي مَن يَشَاءُ)

    و ایه 107 انعام (وَلَوْ شَاءَ اللَّـهُ مَا أَشْرَ‌كُوا ۗ وَمَا جَعَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظًا ۖ وَمَا أَنتَ عَلَيْهِم بِوَكِيلٍ) و ایه 45 ق (نَّحْنُ أَعْلَمُ بِمَا يَقُولُونَ ۖ وَمَا أَنتَ عَلَيْهِم بِجَبَّارٍ‌ ۖ فَذَكِّرْ‌ بِالْقُرْ‌آنِ مَن يَخَافُ وَعِيدِ) و ده ها ایه دیگر .

    پس این چه ولایتی در طول ولایت خدا است که پیامبر داشته و نمی توانسته کاری انجام دهد ؟؟؟!!!

    وقتی پیامبر نمی تواند ولایت مطلقه مثل خداوند داشته باشد الذین امنوا که پیشکش شما !!


    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (آنچه در این آیه اثبات آن مورد نظر است موضوع ولایت است نه امامت.)

    برادرم من که با ایات قران ولایت مورد ادعای شما در شماره 2 (و فرموده که « شما ای گروه مومنین، سه ولیّ مطلق دارید که این سه ولیّ در طول هم هستند.) با آیات قران باطل کردم .

    اگر پیامبر مثل خداوند ولایت دارند پس چرا خداوند آنها را در قران مورد عتاب قرار می دهد .

    برای پیامبر چندین جا از جمله (اسْتَغْفِرْ‌ لَهُمْ أَوْ لَا تَسْتَغْفِرْ‌ لَهُمْ إِن تَسْتَغْفِرْ‌ لَهُمْ سَبْعِينَ مَرَّ‌ةً فَلَن يَغْفِرَ‌ اللَّـهُ لَهُمْ) (80 توبه)

    از جمله (لَئِنْ أَشْرَ‌كْتَ لَيَحْبَطَنَّ عَمَلُكَ وَلَتَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِ‌ينَ) (65 زمر)

    و اگر بخواهی نمی توانی هدایت کنی (لَّيْسَ عَلَيْكَ هُدَاهُمْ وَلَـٰكِنَّ اللَّـهَ يَهْدِي مَن يَشَاءُ)

    و ایه 107 انعام (وَلَوْ شَاءَ اللَّـهُ مَا أَشْرَ‌كُوا ۗ وَمَا جَعَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظًا ۖ وَمَا أَنتَ عَلَيْهِم بِوَكِيلٍ)

    و ایه 45 ق (نَّحْنُ أَعْلَمُ بِمَا يَقُولُونَ ۖ وَمَا أَنتَ عَلَيْهِم بِجَبَّارٍ‌ ۖ فَذَكِّرْ‌ بِالْقُرْ‌آنِ مَن يَخَافُ وَعِيدِ) و ده ها ایه دیگر .

    پس این چه ولایتی در طول ولایت خدا است که پیامبر داشته و نمی توانسته کاری انجام دهد ؟؟؟!!!

    وقتی پیامبر نمی تواند ولایت مطلقه مثل خداوند داشته باشد الذین امنوا که پیشکش شما !!

    اینکه گفته ای (ولایت در این آیه به معنی سرپرستی دینی و مطیع و مطاع بودن در دین و اعتقادات است. نه صرف دوستی و محبت و مودّت.)

    برادرم اگر واژه ولایت به معنای سرپرستی است و دوستی نیست ، پس شما که در اذان می گویید (اشهد ان علی ولی الله) پس حضرت علی سرپرست خداست ؟؟؟

    اینکه گفته ای (ولایت الذین آمنوا همانند ولایت خدا و رسول، ولایت فعلی و عملی است، نه ولایت شأنی و اقتضائی.)

    برادرم خداوند شما را به دست خود شما رسوا کرد . آیا با این گفته ی شما در زمان پیامبر اسلام حضرت علی و دیگر مومنان مثل پیامبر بودند و حکمشان مثل حکم پیامبر بود ؟؟

    پس چرا پیامبر این موضوع را برای مردم تبیین نکردند ؟؟

    پس چرا حضرت علی حکم مذی (اب قبل از منی) را نمی دانست و از پیامبر سوال کرد ؟؟؟


    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (این مصداق را رسول خدا قطعا به فرمان خداوند تعیین و معرفی کرده است که عبارت از وجود مقدس امیرالمومنین و یازده فرزند معصومش سلام الله علیهم اجمعین می باشند که در جای خود اثبات شده است.)

    برادرم اولا : ولایت مورد ادعای شما را طبق ایات قران باطل نمودم .

    دوما : چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟

    در کجای پس از نزول این ایه پیامبر 12 ولی پس از فوت خود را معرفی کرده ؟؟

    طبق ضرب النثل دروغگو حافظه ندارد ، یک دفعه می گویید در روز غدیر پس از نزول ایه 67 سوره مائده . یک بار می گویید در موقع وفات پیامبر دوات و قلم خواست . و یک دفعه می گویید …. خود شما هم آنقدر دست و پاچه هستید و سرگردان و حیران که نمی دانید چه بگویید .

    همانطوری که در کتاب فرق الشیعه نوبختی به صراحت آمده پس از فوت هر امام شیعیان به گروه های مختلف و به امامان مختلف تقسیم می شدند .

    اینکه گفته ای (اعتصام به حبل الله در آیه 103 سوره آل عمران با ” وَ كُونُوا مَعَ الصَّادِقين ” در آیه 119 سوره توبه به یک معنا و از یک جنس است و دارای ارتباطی محکم و تنگاتنگ با یکدیگر می باشند و مصادیق آن، همین ائمه معصومین سلام الله علیهم اجمعین هستند و لاغیر.)

    برادرم چون ادله قرانی برای امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر ندارید مجبور شده اید به آیاتی متوسل شوید که هیچ ارتباطی به موضوع ندارد .

    و این هم نشان از مفلس بودن شما برای ثابت کردن عقیده ی شما می باشد .

    و اگر خداوند می خواست برای پس از فوت پیامبر جانشین تعیین کند همان طوری که وظائف پیامبر را در قران به صراحت بیان نموده با آیات متعدد ، وظائف و تعداد امامان پس از فوت پیامبر را هم به صراحت بیان می کرد و از کسی نمی ترسید .

    دوما : اگر خداوند می خواست پس از پیامبر افرادی را تعیین کند مثل ایه 12 سوره مائده که 12 نقیب قوم بنی اسرائیل را بیان می نمود .


    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (من كنتُ‏ مَوْلاه‏ فعَليٌ‏ مَوْلاه‏) برادرم جریان غدیر خم (برکه اب) موضوع ایجاد دلخوری و ناراحتی بین کسانی که در یمن با حضرت علی بودند می باشد .

    و پیامبر پس از حجة الوداع و قبل از اینکه این موضوع در مدینه مطرح شود ، در غدیر خم جایی که همیشه کاروانیان برای غذا خوردن و برداشت آب و … استراحت می کردند موضوع کدورت و دلخوری را که بین آنها به وجود آمده بود رفع کردند .

    و اگر حدیث من کنت مولا و ادامه آن را بخوانی اللهم وال من والا و عاد من عادا معلوم می شود که موضوع دوستی و دشمنی می باشد .


    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (ول عُمر لعليّ، رضي اللَّهُ تعالى عنهما: أَصْبَحْتَ‏ مَوْلى‏ كُلِّ مُؤْمِنٍ‏ أَي‏ وَليَ‏ كلِّ مؤمن‏.)

    برادرم اولا : فارغ از صحت و سقم رجالی و سندی حدیث ، ایا اگر در بین برادران دینی آشتی برقرار میکند و آنها به یکدیگر این دوستی را دوستی کل مسلمانان بدانند شما ناراحت هستید .

    و اینکه گفته ای (در پایان یک سوال هم دارم؛ فرمودید که اصل باید به صراحت در قرآن باشد. یکی از اصول را از قرآن به صراحت نشان دهید.)

    برادرم تمام مراجع وعلمای شیعه قبول دارند که اصول دین را باید از ایات واضح و نص و صریح قران ثابت کرد .

    دوما : پس مراجه شیعه اصول دین را از کجا گرفته اند که می گویند قابل تقلید نیست ؟؟


    abdollah1990
    کاربر

    خداوند به صراحت در ایه 100 سوره توبه رضایت خود را از مهاجرین و انصار اعلام کرده و وعده بهشت داده یوم الابد .

    و در ایه 18 فتح همه رضایت خود را از بیعت کنندگان اعلام کرده و ابوبکر جزو مهاجرین ایه 100 توبه و بیعت کنندگان 18 فتح است .

    آیا خداوند که از گذشته و آینده افراد خبر دارد ، بگفته شما از فاسق و ظالم و کافر اعلام رضایت کرده ؟؟!!

    آیا به ظالم و کافر و فاسق وعده ی بهشت یوم الابد داده ؟؟؟!!

    اگر به قران و به گفته ی خداوند اعتماد دارند که خداوند جواب آنها را در ایه 100 سوره توبه داده و ابوبکر جزو مهاجرین است .

    و اگر به گفته ی عبدالله ابن سبا یهودی اعتقاد دارند که این موضوع را ادامه بدهند .

    و چون هدف آنها این است که در کلام خدا خدشه وارد کنند باز هم خداوند جواب آنها را داده است .

    (الَّذِينَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا وَهُم بِالْآخِرَ‌ةِ كَافِرُ‌ونَ)

    (ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : همانها که (مردم را) از راه خدا بازمی‌دارند، و (با القای شبهات) می‌خواهند آن را کج و معوج نشان دهند؛ و آنها به آخرت کافرند!»)

    و همچنین بندگان مخلص خداوند چون به ایه 100 سوره توبه اعتماد دارند هم جواب کسانی که به ابوبکر و عمر و عثمان و علی توهین می کنند را داده اند .

    با زبان زدن سگ به آب دریا ، اب دریا کثیف نمی شود .


    abdollah1990
    کاربر
    طبق درخواست شما که فرمودید که در جای دیگر مطرح کنم .

    خواهشمندم درباره ی سلامی که درباره ی مهدی در قسمت های دیگر این سایت گذاشته ای پاسخ بده که آیا کسی که شما برای سلامتیش دعا می خوانید از حضرت علی شجاعتر است ؟؟!!!

    و از ده امام دیگر شجاع تر است ؟؟!!

    اگر پاسخ مثبت است حالا که حکومت ایران هم در خدمت ایشان می باشد چرا ظهور نمی کند ؟؟؟

    و چرا این همه انسان در ظلم و جور به سر می برند و ایشان به قول شما نظاره گر می باشد !!

    سوال این است : پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .

    و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .

    و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .

    و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .

    و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .

    و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید .

    تا فتوا های متضاد صادر نکنند .

    و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .

    و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است .

    آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .

    و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟

    تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .

    و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟

    و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نائب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .

    آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟

    در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8634

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .چرا از پاسخ دادن به این سوال فراری هستید ؟؟؟

    خواهشمندم درباره ی سلامی که درباره ی مهدی گذاشته ای پاسخ بده که آیا کسی که شما برای سلامتیش دعا می خوانید از حضرت علی شجاعتر است ؟؟!!!

    و از ده امام دیگر شجاع تر است ؟؟!!

    اگر پاسخ مثبت است حالا که حکومت ایران هم در خدمت ایشان می باشد چرا ظهور نمی کند ؟؟؟

    و چرا این همه انسان در ظلم و جور به سر می برند و ایشان به قول شما نظاره گر می باشد !!

    سوال این است : پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .

    و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .

    و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .

    و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .

    و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .

    و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید .

    تا فتوا های متضاد صادر نکنند .

    و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .

    و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است .

    آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .

    و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟

    تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .

    و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟

    و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نائب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .

    آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟

    در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8635

    abdollah1990
    کاربر
    و در مورد سوالی که گذاشته ای.

    شما مثل اینکه اگر چندین بار در این مورد پاسخ خود را گرفته باشید چون مامور هستید و معذور خجالت نمی کشید .

    و البته به نفع اهل سنت می باشد که مطالب بی سند و بی اساس شما را با سند و مدرک قرانی باطل کنند .

    و فقط برای شما چیزی که باقی می ماند بی آبرویی می باشد .

    و دشمنی شما با آیات نص قران که درباره ی صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر مثل ایه 100 سوره توبه و 18 فتح و ده ها ایه دیگر در قران هست عیان می شود .

    و اینکه گفته ای (بخش دوم هم زنان نبی هستند که البته برخی از آنان مانند ام سلمه بر خیر هستند اما به صراحت احادیث در زمره افراد مشمومل آیه نیستند. حال اینکه چگونه برخی ادعا دارند که زنان نبی مشمول آیه تطهیر میشوند نیز جالب بوده)

    برادرم اول برادری خودت را ثابت کن بعد ادعای ارث کن !!

    اولا : هر آدم عاقل و با شعور و بی غرض و مرضی که از ایه 28 سوره احزاب تا 34 سوره احزاب را مطالعه کند متوجه می شود که موضوع زنان پیامبر اسلام می باشد .

    و حتی خود همین ایه 33 سوره احزاب را هر فردی اگر اول آن را قیچی نکند ، و تمام ایه را بخواند متوجه می شود که در مورد زنان پیامبر اسلام است .

    از خوانندگان محترم می خواهم برای خواندن مطالب بیشتر در این مورد به لینک http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2055&page=2 مراجعه کنند .

    پاسخ تمام این شبهات داده شده است .

    در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8636

    abdollah1990
    کاربر
    و اگر یک آدم مغرض مثل شما بگوید چون در وسط ایه از ضمیر مذکر کم استفاده شده ، جوابش را قران در ایه 73 سوره هود داده است .

    (قَالُوا أَتَعْجَبِينَ مِنْ أَمْرِ‌ اللَّـهِ ۖ رَ‌حْمَتُ اللَّـهِ وَبَرَ‌كَاتُهُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ ۚ إِنَّهُ حَمِيدٌ مَّجِيدٌ)

    اینکه گفته ای (آیه تطهیر صحه بر گفتار و فرمایش حضرت زهرا سلام الله علیها میگذارد. یعنی ایشان راستگو و مبراء از غصب و زیاده طلبی و… می باشد.)

    و اگر یک ادم مغرضی مثل شما بگوید از ایه 33 سوره احزاب معصومیت افراد ثابت می شود پس از ایه 11 سوره انفال معصومیت تمام اصحاب بدر باید با استدلال شما ثابت شود .

    چون از کلمه لِّيُطَهِّرَ‌كُم و کلمه يُذْهِبَ عَنكُمْ رِ‌جْزَ الشَّيْطَانِ و همچنین اضافه بر آن کلمه لِيَرْ‌بِطَ عَلَىٰ قُلُوبِكُمْ و يُثَبِّتَ بِهِ الْأَقْدَامَ استفاده شده است .

    و اینکه گفته ای (آیه تطهیر فرموده که فاطمه سلام الله علیها از رجس به دور است.)

    برادرم چرا دروغ می گویی ؟؟؟

    در کجای ایه 33 سوره احزاب امده که فاطمه از رجس بدور است ؟؟!!!

    از خوانندگان محترم می خواهم برای خواندن مطالب بیشتر در این مورد به لینک http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2055&page=2 مراجعه کنند .

    پاسخ تمام این شبهات داده شده است

    در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8637

    abdollah1990
    کاربر

    اینکه در چند جا گفته ای (تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. فاسق؟ ظالم؟ کافر؟ هر سه؟)

    برادرم خداوند به صراحت در ایه 100 سوره توبه رضایت خود را از مهاجرین و انصار اعلام کرده و وعده بهشت داده یوم الابد .

    و در ایه 18 فتح همه رضایت خود را از بیعت کنندگان اعلام کرده و ابوبکر جزو مهاجرین ایه 100 توبه و بیعت کنندگان 18 فتح است .

    آیا خداوند که از گذشته و آینده افراد خبر دارد ، بگفته شما از فاسق و ظالم و کافر اعلام رضایت کرده ؟؟!!

    و به گفته ی شما به ظالم و کافر و فاسق وعده ی بهشت یوم الابد داده ؟؟؟!!

    شما اگر به قران و به گفته ی خداوند اعتماد داری که خداوند جواب شما را در ایه 100 سوره توبه داده و ابوبکر جزو مهاجرین است .

    و اگر به گفته ی عبدالله ابن سبا یهودی اعتقاد داری که این موضوع را ادامه بده .

    و چون هدف شما این است که در کلام خدا خدشه وارد کنید باز هم خداوند جواب شما را داده است .

    (الَّذِينَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا وَهُم بِالْآخِرَ‌ةِ كَافِرُ‌ونَ)

    (ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : همانها که (مردم را) از راه خدا بازمی‌دارند، و (با القای شبهات) می‌خواهند آن را کج و معوج نشان دهند؛ و آنها به آخرت کافرند!»)

    راستی آیا خود را از مکارم شیرازی با سوادتر می دانی ؟؟؟

    و همچنین بندگان مخلص خداوند چون به ایه 100 سوره توبه اعتماد دارند هم جواب شما را داده اند .

    با زبان زدن سگ به آب دریا ، اب دریا کثیف نمی شود .

    در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8638

    abdollah1990
    کاربر

    با سلام . اینکه گفته ای (4 پست اولتان را که زبان زده اید. بعدا خاک مال کنید تا ملت متنجس به آن نشوند.)

    برادرم : برای شما گذاشتم تا نوش جان کنید .

    که دیگر تفکرات ناقص خود را به آیات صریح قران تحمیل نکنید .

    و کسی که ایات خداوند را به میل خود کج و معوج نشان دهد و ایه 100 سوره توبه را قبول نداشته باشد مصداق صد در صد آن چهار پست می باشد .

    من قضاوت را به خوانندگان واگذار می کنم .

    اینکه گفته ای (در شماره یک ج.اب سلام را دادم اما در حد خود شما.)

    برادرم چرا در روز دروغ می گویی و از همه خوانندگان می خواهم قضاوت کنند و اگر راست می گویی به آن سلامی که داده ای و عقیده ای که داری پاسخ بده . چرا فرار می کنی ؟؟

    و اینکه گفته ای (قرآن آیه ای دارد که فرموده از برخی رضایت دارد. دوام رضایت را معلوم نموده؟ قطعا نه. گفتم که جای دیگری بحث کنید.)

    (وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِ‌ي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ‌ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا)

    کلمه ابدا در این ایه چه معنی می دهد ؟؟

    آیا دوام رضایت نیست ؟؟

    آیا خداوند به گفته ی شما وعده ی سر خرمن داده است ؟؟!!!

    ما معتقد هستیم (إِنَّ اللَّـهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ)

    اینکه گفته ای (. گفتم که جای دیگری بحث کنید.)

    کور خوانده ای حواسم جمع است .

    برای من این فریب کاری های شما شناخته شده است .

    و از خوانندگان هم می خواهم که شما فریب کاران را خوب بشناسند و نحوه فریب دادن شما را هم بشناسند .

    و خدا را شکر می کنم که شما ها در این سایت می ایید و این شبهات و این فریب کاری ها را انجام می دهید تا من شما را رسوا کنم .

    در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8639

    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (ابوبکر در قضیه ارثیه پیامبر بر خلاف حکم خدا حکم کرده.)

    برادرم اولا : پیامبر اسلام مال و اموالی و املاک شخصی نداشته است .

    اگر مالی می داشت که اکثر اوقات با شکم گرسنه و نان جو زندگی نمی کرد .

    و کسی مال و ثروت دارد اول باید نفقه زن و فرزندان خود را بدهد نه اینکه با گرسنگی و نان جو شب را به صبح برساند .

    دوما : اگر پیامبر اموالی می داشت که به ارث بگذارد به لحاظ اینکه پسر نداشت و بقیه فرزندان فوت کرده بودند و فقط یک دختر و چندین زن باقی مانده بود طبق احکام اسلام به همه وراث تقسیم می گردید نه به فقط یک دختر .

    سوما : همان پیامبر که (لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ) می باشد ، گفته که از پیامبران ارث به جا نمی ماند و اگر نگفته بود که بیش از صد هزار مسلمان حضور داشتند و دین و ایمان خود را برای یک فرد خراب نمی کردند .

    و چهارما : تمام بنی هاشم حضور داشتند . و از اموال پیامبر دفاع می کردند .

    چون ابوبکر از بنی هاشم نبود .

    اینکه گفته ای (بله؟ خدا فرموده من راضی شدم. حالا هر کاری خواستید بکنید؟)

    برادرم چون خداوند به گذشته و آینده خبر دارد و عالم الغیب است ، می دانسته که آنها کار خلافی نمی کنند . و گفته های خدا و پیامبر را انجام می دهند .

    به همین لحاظ در ایه 100 سوره توبه هم رضایت خود را اعلام نموده و هم وعده ی بهشت تا ابد داده است که نشان دهنده ی دوام رضایت خداست .

    و چون شما فی قلوبهم زیغ هستید آیات قران را متوجه نمی شوید و به عالم الغیب بودن خداوند اعتقاد ندارید .

    اگر اعتقاد می داشتید، ابوبکر که جزو مهاجرین است و از مهاجرین در ایه 100 سوره توبه خداوند رضایت خود را اعلام کرده و وعده بهشت یوم الابد داده ، قبول می کردی .

    اینکه گفته ای (ابدا برای رضایت است؟ زهرهشک. برو در تاپیک دیگری مطرح کن.)

    برادرم چرا می خواهی مغلطه بازی کنی ؟؟

    حواسم خیلی جمع است .ابدا برای دوام رضایت است .ادم ناقص العقل .

    (وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِ‌ي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ‌ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا)

    (و باغهایی از بهشت برای آنان فراهم ساخته، که نهرها از زیر درختانش جاری است؛ جاودانه در آن خواهند ماند؛) (ترجمه مکارم شیرازی) (100 توبه)

    در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8640

    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (دغل بازی؟ یک جا نشان بده که من منکر اعلام رضایت شده باشم)

    اولا : من در طول این چند ماه صدها بار دغل بازی و مغلطه بازی و فلسفه بافی و فریب کاری شما را نشان دادم .

    و این خوانندگان هستند که قضاوت می کنند چه کسی راست می گوید .

    دوما : همین که ایه 100 سوره توبه هم اعلام رضایت کرده و هم وعده ی بهشت داده ابدا که دوام رضایت را تایید می کند .پس چرا قبول نمی کنی ؟؟

    اینکه گفته ای (حدیث زید را ندیدید؟)

    برادرم چرا عوام فریبی می کنی ؟؟؟

    گفته ی زید را طوری مطرح می کنی که همه فکر می کنند که حدیث پیامبر است .

    گفته ی زید برای خودش و امثال شما اعتبار دارد .

    حدیث پیامبر نیست که برای مسلمانان اعتبار داشته باشد .

    اینکه گفته ای (حدیث را هم گفتم که جای دیگری بحث کنید. ضمن اینکه جوابش رو هم دادم.)

    برادرم چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟ کجا جواب داده ای ؟؟

    حدیث غضبناک شدن حضرت فاطمه از خواستگاری حضرت علی از دختر ابوجهل و گفته ی پیامبر که (فاطمه بضعة منی … ) در کتاب علل الشرائع شیخ صدوق جلد یک صفحه ی 184 و دیگر کتب شیعه امده است .

    اینکه گفته ای (اگر آیه فرموده اهل البیت که فرموده، اگر پیامبر به وظیفه اش عمل کرده که کرده، فرموده که اللهم هولاء اهل بیتی.این نفهمیدنش از فهمیدنش خیلی خیلی خیلی مشکلتر و سختتر است.) اگر پیامبر می خواست به مردم معرفی کند می فرمود ایها الناس .

    و از همین کلمه اللهم هولاء اهل بیتی در زیر کساء معلوم می شود که پیامبر دعا کرده است که خداوند این ها را نیز جزو ایه 33 قرار دهد .

    اینکه گفته ای (اگر پیامبر در مسجد این کار را نکرده اند احتمال نمی دهید که ملت می دانسته اند که اهل بیت یعنی چه؟ یعنی نیازی نداشته اند که برایشان تبیین شود که اهل بیت زنان هستند یا دیگران.)

    برادرم جانا سخن از زبان ما می گویی . چون آنها عرب زبان بودند می دانستند که اهل بیت زنان هستند .

    برای همین پیامبر دعا کرد و گفت اللهم .

    در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8641

    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (اینکه در خانه و دور از چشم ملت این کار را کرده باشند، معنایش چیست؟ پیامبر قصد چه کاری را داشته اند؟)

    برادرم اولا: خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند بدست خودش رسوا می کند .

    و شما که ما را متهم می کردی که به پیامبر توهین کردم ، شما چرا پیامبر را متهم می کنی که بر خلاف ایه نص قران رفتار کرده ؟؟

    چون خداوند می فرماید (لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ) .

    عدو سبب خیر شود گر خدا خواهد .

    من از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند .

    اینکه گفته ای (حکم ابوبکر را بفرمایید.)

    برادرم : حکم ابوبکر را خداوند به صراحت در ایه 100 سوره توبه بیان کرده است که رضایت خود را از مهاجرین که ابوبکر جزو مهاجرین است و انصار اعلام کرده و وعده بهشت داده یوم الابد .

    آیا خداوند که از گذشته و آینده افراد خبر دارد ، بگفته شما از فاسق و ظالم و کافر اعلام رضایت کرده ؟؟!!

    و به گفته ی شما به ظالم و کافر و فاسق وعده ی بهشت یوم الابد داده ؟؟؟!!

    شما اگر به قران و به گفته ی خداوند اعتماد داری که خداوند جواب شما را در ایه 100 سوره توبه داده و ابوبکر جزو مهاجرین است .

    و اگر به گفته ی عبدالله ابن سبا یهودی اعتقاد داری که این موضوع را ادامه بده .

    و چون هدف شما این است که در کلام خدا خدشه وارد کنید باز هم خداوند جواب شما را داده است .

    (الَّذِينَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا وَهُم بِالْآخِرَ‌ةِ كَافِرُ‌ونَ)

    (ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : همانها که (مردم را) از راه خدا بازمی‌دارند، و (با القای شبهات) می‌خواهند آن را کج و معوج نشان دهند؛ و آنها به آخرت کافرند!»)

    راستی آیا خود را از مکارم شیرازی با سوادتر می دانی ؟؟؟

    و همچنین بندگان مخلص خداوند چون به ایه 100 سوره توبه اعتماد دارند هم جواب شما را داده اند .

    با زبان زدن سگ به آب دریا ، اب دریا کثیف نمی شود .

    اینکه گفته ای (گفتم از آقای مکارم باسوادترم؟ گفتم وحی منزل نیست.)

    برادرم خود شما در قسمت دیگری این سایت که من ترجمه ایت الله مکارم شیرازی را گذاشتم قبول نکردی و گفتی من خودم عربی بلدم .

    که من در جواب شما نوشتم خود را از ایت الله مکارم شیرازی بالاتر می دانی ؟؟

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)