abdollah1990

پاسخ های ارسال شده در انجمن

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8547

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه به ایه 176 و 177 ال عمران استناد کرده ای چه ربطی به صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر اسلام دارد ؟؟

    که خدا دربارشان ایه 100 سوره توبه و 11 انفال و 72 انفال و 74 انفال و 18 فتح و 41 نحل و 58 حج و 218 بقره و … را نازل فرموده .

    و اینکه به ایه 101 سوره توبه استناد کرده ای .

    آیا خداوند با استدلال شما یادش رفته بود که یک ایه قبل رضایت خود را از آنها اعلام کرده و وعده بهشت داده ؟؟

    و واقعا که شما مصداق ایه 45 اعراف (الَّذِينَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا وَهُم بِالْآخِرَ‌ةِ كَافِرُ‌ونَ)

    و 86 اعراف (وَلَا تَقْعُدُوا بِكُلِّ صِرَ‌اطٍ تُوعِدُونَ وَتَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ مَنْ آمَنَ بِهِ وَتَبْغُونَهَا عِوَجًا ۚ وَاذْكُرُ‌وا إِذْ كُنتُمْ قَلِيلًا فَكَثَّرَ‌كُمْ ۖ وَانظُرُ‌وا كَيْفَ كَانَ عَاقِبَةُ الْمُفْسِدِينَ) می باشید .

    و اینکه به ایه 41 مائده استناد کرده ای و گفته ای (متوجه هستید که به صراحت آیه، نفاق در بین اصحاب پیامبر صلی الله و علیه و آله و سلم موج می زند. گروهی که سرعت در کفر دارند.)

    برادرم : در کجای این ایه صحابه ی انصار و مهاجر پیامبر مورد خطاب قرار گرفته اند ؟؟

    چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟

    و چرا می خواهی بحث را به انحراف بکشانی ؟؟

    و در سوال اولیه به ایاتی استناد شده است که مورد خطابش صحابه ی پیامبر می باشند .

    و اینکه به ایه 52 سوره مائده استناد کرده ای .

    در کجای این ایه صحابه ی پیامبر اسلام مورد خطاب قرار گرفته است ؟؟

    و واقعا که شما مصداق ایه

    3 ابراهیم (الَّذِينَ يَسْتَحِبُّونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا عَلَى الْآخِرَ‌ةِ وَيَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا ۚ أُولَـٰئِكَ فِي ضَلَالٍ بَعِيدٍ) و

    40 فصلت (إِنَّ الَّذِينَ يُلْحِدُونَ فِي آيَاتِنَا لَا يَخْفَوْنَ عَلَيْنَا ۗ أَفَمَن يُلْقَىٰ فِي النَّارِ‌ خَيْرٌ‌ أَم مَّن يَأْتِي آمِنًا يَوْمَ الْقِيَامَةِ ۚ اعْمَلُوا مَا شِئْتُمْ ۖ إِنَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ‌ ) می باشید .

    در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8548

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه به ایه 61 و 62 سوره مائده استناد کرده ای و خود شما گفته ای (در سال آخر عمر مبارک حضرت رسول نازل شده؛)

    برادرم کسی را که بخواهد رسوا کند بدست خودش رسوا می کند .

    اگر در بین صحابه ی انصار و مهاجر پیامبر کسی منافق و کافر می بود خداوند به صراحت در این ایه بیان می کرد .

    همانطوری که در ایه 100 سوره توبه و 18 فتح بصراحت رضایت خود را بیان کرده است .

    و اینکه به ایه 91 سوره مائده استناد کرده ای چه ربطی به صحابه ی پیامبر اسلام دارد ؟؟

    و تعریف صحابه در نزد اهل سنت بدین قرار است :

    صحابه به کسی گفته می شود که در کنار پیامبر اسلام بوده و با جان و مالش در خدمت پیامبر اسلام بوده و به پیامبر اسلام ایمان آورده و با همان ایمان از دنیا رفته .

    و اینکه به ایه 25 و 26 و 27 توبه استناد کرده ای .

    شما که خود را به دست خود رسوا کرده ای .

    من با ترجمه ی ایت الله مکارم شیرازی می گذارم تا خوانندگان قضاوت کنند .

    (لَقَدْ نَصَرَ‌كُمُ اللَّـهُ فِي مَوَاطِنَ كَثِيرَ‌ةٍ ۙ وَيَوْمَ حُنَيْنٍ ۙ إِذْ أَعْجَبَتْكُمْ كَثْرَ‌تُكُمْ فَلَمْ تُغْنِ عَنكُمْ شَيْئًا وَضَاقَتْ عَلَيْكُمُ الْأَرْ‌ضُ بِمَا رَ‌حُبَتْ ثُمَّ وَلَّيْتُم مُّدْبِرِ‌ينَ ﴿٢٥﴾ ثُمَّ أَنزَلَ اللَّـهُ سَكِينَتَهُ عَلَىٰ رَ‌سُولِهِ وَعَلَى الْمُؤْمِنِينَ وَأَنزَلَ جُنُودًا لَّمْ تَرَ‌وْهَا وَعَذَّبَ الَّذِينَ كَفَرُ‌وا ۚ وَذَٰلِكَ جَزَاءُ الْكَافِرِ‌ينَ ﴿٢٦﴾ثُمَّ يَتُوبُ اللَّـهُ مِن بَعْدِ ذَٰلِكَ عَلَىٰ مَن يَشَاءُ ۗ وَاللَّـهُ غَفُورٌ‌ رَّ‌حِيمٌ ﴿٢٧﴾)

    (به راستی خداوند شما را در موارد بسیار و نیز در جنگ حنین یاری کرده است، آنگاه که کثرتتان شما را شاد و شگفت‌زده کرد، ولی هیچ سودی به حال شما نداشت، و زمین با همه گستردگی‌اش، بر شما تنگ آمد، آنگاه [به دشمن‌] پشت کردید [و گریختید] (۲۵) سپس خداوند آرامش خویش را بر پیامبرش و بر مؤمنان نازل کرد و سپاهیانی که شما نمی‌دیدید [به کمک شما] فرو فرستاد و کافران را به رنج و عذاب انداخت، و کیفر کافران این چنین است‌ (۲۶)سپس خداوند از هرکس که بخواهد درمی‌گذرد و خداوند آمرزگار مهربان است‌ (۲۷))

    و خداوند به صراحت مومنین را در قران تعریف کرده است :

    (وَالَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُ‌وا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ وَالَّذِينَ آوَوا وَّنَصَرُ‌وا أُولَـٰئِكَ هُمُ الْمُؤْمِنُونَ حَقًّا ۚ لَّهُم مَّغْفِرَ‌ةٌ وَرِ‌زْقٌ كَرِ‌يمٌ) (74 انفال)

    در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8549

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه ایه 40 سوره توبه را با مغز ناقص العقل خود ترجمه کرده ای (روشن است که این آیه کفر فرد همراه پیامبر را مانند روز آشکارا بیان می کند.)

    و به دست خودت نشان داده ای که فی قلوبهم زیغ می باشید خدا را شاکر و سپاسگذارم .

    و در کجای این ایه گفته است که رفیق تو کافر است ؟؟

    من از خوانندگان می خواهم که به سایت تنزیل مراجعه کنند و ترجمه علمای شیعه را بخوانند و بعد قضاوت کنند .

    و این آقای عبدالحسین کذاب و دروغگو را بشناسند .

    و در ایه 40 سوره توبه زمانی که حضرت ابوبکر اندوهگین شد آیه می فرماید (فَأَنزَلَ اللَّـهُ سَكِينَتَهُ عَلَيْهِ) پس پیامبر که اندوهگین نشده بود و حضرت ابوبکر که اندوهگین شد خداوند سکینه را بر او نازل کرد .

    چون سکینه بر کسی نازل شده که اندوهگین شده بود .

    و اینکه به ایه 42 توبه استناد کرده ای .

    چه ربطی به صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر دارد ؟؟؟

    و تعریف صحابه در نزد اهل سنت بدین قرار است :

    صحابه به کسی گفته می شود که در کنار پیامبر اسلام بوده و با جان و مالش در خدمت پیامبر اسلام بوده و به پیامبر اسلام ایمان آورده و با همان ایمان از دنیا رفته .

    در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8550

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته ای (جالب اینجاست که پیامبر را در حد هیچ هم قبول ندارند.)

    برادرم اگر قبول نداشتند پس چطوری در مکه همه ی سختی ها را قبول کردند ؟؟؟

    و در شعب ابوطالب چند سال در کنار پیامبر بودند .

    و تمام زندگی خود را در مکه از دست دادند و به مدینه مهاجرت کردند و در مدینه در کنار پیامبر اسلام با جان و مال خود فداکاری کردند .

    و اینکه گفته ای (از همین صحابه کسانی مسبب افک شدند. مومن بودند؟)

    برادرم اگر دو نفر در بین چند هزار نفر کار خلافی انجام دادند و خداوند خلاف آن دو نفر را با ایات سوره نور روشن ساخت چه ربطی به چند هزار نفر دیگر دارد که خداوند در ایات زیادی انها را ستوده است .

    و از همین موضوع افک معلوم می شود اگر آنها هم خلافکار می بودند خداوند به صراحت اعلام می کرد و از کسی نمی ترسید .

    کدام ادم عاقل همه را محکوم می کند و از دایره دین خارج می کند برای خلاف دو نفر مگر مثل شما ادم ناقص العقل .

    در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8551

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته ای (همین صحابه نبودند که ما ینطق عن الهوی را منکر شدند؟ لیهجر.)

    اولا : این یک توهین بزرگ برای حضرت علی می باشد که با ان شجاعت و فاتح خیبر بودن نتوانست کسی که به گفته شما به پیامبر توهین کرد ، ان را به قتل برساند و از ان شخص ترسید !!!

    و چرا شما همیشه حضرت علی را ترسو و کسی که نمی تواند از خود پیامبر و از ناموس پیامبر و از ناموس خودش دفاع کند معرفی می کنید .

    (و می گویند بدترین دشمنی دفاع بد از شخص می باشد . )

    و دوما : زمان مریضی پیامبر چند روز طول کشید اگر پیامبر می خواست چیزی را بگوید می توانست در حضور حضرات علی ، عباس ، ابوذر ، سلمان ، عمار و … و در مسجد در حضور مردم بگوید .

    چون به گفته شما همه اینها ترسو بودند و در حضور ان شخص که از او می ترسیدند نمی گفت !!!

    و سوما : شما که می گویید در روز غدیر دین به اتمام رسیده و کامل شده چطور باز پیامبر می خواست چیز جدیدی را بنویسد !!!

    چهارما : در این 70 روزی که پیامبر پس از حجت الوداع زنده بود چرا یک خطبه و امامت نماز جمعه را به حضرت علی نداد ؟؟!!

    و در حضور مردم در مسجد قلم و دوات نخواست که نام و تعداد امامان را بنویسد ؟؟!!

    و دیگر اختلافی وجود نداشت نه در اصل امامت که منصوص الهی است و نه در بین اهل تشیع که بر سر تعداد امامان اختلاف دارند .( زیدیه 3 امامی ، اسماعیلیه ، 12 امامی و …. )

    پنجما : طبق ایه 48 عنکبوت پیامبر امی بوده و خط نمی نوشته است .

    و همچنین در طول تاریخ کسی ادعا نکرده که پیامبر خط می نوشته است .

    و ششما : پیامبر در خانه ی خودش بوده و اگر دستور می داد باید به حضرت علی می داد . نه به مهمانهایش .

    در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8552

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته ای (معنای حرفتان ایسنت که اصول باید در قرآن باشد. من از شما قبول میکنم که اصل دین باید در قرآن باشد.)

    برادرم تمام مراجع شیعه می گویند که اصول دین قابل تقلید نیست .

    پس از کجا اصول دین را مراجع شما فهمیده اند ؟؟

    چرا به مغلطه بازی افتاده ای ؟؟

    اگر اصول یک دین در کتاب اصلی یک دین نباشد پس در کجا می باشد ؟؟!!!

    و هر ادم با عقل و شعوری می داند البینه علی المدعی می باشد .

    من که مدعی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر نیستم .

    آیا اصول قانون اساسی در داخل کتاب قانون اساسی موجود است یا در داخل قانون جزا و مالک ومستاجر ؟؟؟!!!!!!!!

    شارع دین و قانون گذار این دین کیست ؟؟ غیر از خدا ؟؟؟

    خوب کتابی که الله نازل کرده و بدور از تحریف است چیست ؟؟؟ غیر از قران ؟؟؟؟

    در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8553

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته ای (در مورد محفوظ بودن قرآن هم یک صحابیه که دست بر قضا با نبی یک نسبتی هم دارد یک نظر دیگری دارد. داجن.)

    اولا : قران را در زمان پیامبر روی پوست و چوب و چرم و استخوان می نوشتند .

    برادرم به تمام کتب تاریخی اسلامی و غیر اسلامی مراجعه کنید ، خواهید فهمید که من راست گفته ام .

    و دوما : ده ها برابر کاتبان قران قاریان و حافظان قران وجود داشته اند از جمله خود حضرت علی و ابوذر و سلمان و عمار و… اگر کسی ادعا می کرد که قسمتی از ایات قران کم و زیاد شده قاریان و حافظان قران حضور داشتند از جمله حضرت علی .

    ایا با استدلال شما مغز انها را هم بزغاله خورده بود ؟؟؟!!!

    سوما : خود حضرت علی همین قران موجود را قبول داشتند .

    چهارما : اگر این قران صحیح نیست اولین وظیفه ی حضرت علی در دوران خلافت 5 ساله اشان نوشتن قران و توزیع ان به سراسر حکومت اسلامی بود .


    abdollah1990
    کاربر
    با سلام . اینکه گفته ای (شما معتقد به صحت بخاری هستی یا نیستی؟ اگر نیست که هیچ. اگر هستی، روایات کتاب صحیح رو چه میکنی؟ این برای روایت غضب.)

    برادرم ما معتقد به روایت های صحیح پیامبر خدا هستیم .

    و صحیح بخاری را هر روایتی که خلاف قران نباشد ، قبول داریم .

    و اگر روایت فضائل را قبول نداری پس باید روایت غضب را قبول نداشته باشی .

    نمی شود یکی را قبول داشت یکی را قبول نداشت .

    چون سند راویانش یکی است .

    و اما جواب شما : رضایت و بهشتی بودن حضرت ابوبکر که جزو مهاجرین است خداوند در ایه 100 سوره توبه و 18 فتح به صراحت بیان نموده است .

    و اما جواب شما درباره ی غضب فاطمه :

    اولین فردی که مورد غضب حضرت فاطمه قرار گرفته حضرت علی می باشد .

    طبق حدیث کتاب علل الشرائع جلد یک صفحه 184 شیخ صدوق . و دیگر کتب شیعه .

    در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8564

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام . خواهشمندم درباره ی سلامی که درباره ی مهدی گذاشته ای پاسخ بده که آیا کسی که شما برای سلامتیش دعا می خوانید از حضرت علی شجاعتر است ؟؟!!!

    و از ده امام دیگر شجاع تر است ؟؟!!

    اگر پاسخ مثبت است حالا که حکومت ایران هم در خدمت ایشان می باشد چرا ظهور نمی کند ؟؟؟

    و چرا این همه انسان در ظلم و جور به سر می برند و ایشان به قول شما نظاره گر می باشد !!

    سوال این است : پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .

    و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .

    و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .

    و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .

    و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .

    و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید .

    تا فتوا های متضاد صادر نکنند .

    و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .

    و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است .

    آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .

    و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟

    تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .

    و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟

    و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نائب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .

    آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟

    در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8565

    abdollah1990
    کاربر
    اولا: یکی از معجزات قران واقعا در این دوره برای من روشن شد ، که خداوند در ایه 3 ابراهیم

    (الَّذِينَ يَسْتَحِبُّونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا عَلَى الْآخِرَ‌ةِ وَيَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا ۚ أُولَـٰئِكَ فِي ضَلَالٍ بَعِيدٍ)

    و 40 فصلت (إِنَّ الَّذِينَ يُلْحِدُونَ فِي آيَاتِنَا لَا يَخْفَوْنَ عَلَيْنَا ۗ أَفَمَن يُلْقَىٰ فِي النَّارِ‌ خَيْرٌ‌ أَم مَّن يَأْتِي آمِنًا يَوْمَ الْقِيَامَةِ ۚ اعْمَلُوا مَا شِئْتُمْ ۖ إِنَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ‌ )

    فرموده مصداق کامل آن شما هستید .

    دوما : تمام آیاتی که در سوال اولیه مطرح شده مورد خطابش صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر می باشند . ولی آنچه شما استناد کرده ای هیچ کدام مورد خطابش صحابه ی پیامبر نمی باشد .

    و تعریف صحابه در نزد اهل سنت بدین قرار است :

    صحابه به کسی گفته می شود که در کنار پیامبر اسلام بوده و با جان و مالش در خدمت پیامبر اسلام بوده و به پیامبر اسلام ایمان آورده و با همان ایمان از دنیا رفته .

    و اینکه گفته ای (ابتدا باید ارتباط آیاتی که مدعی هستید در مورد صحابه می باشد را با صحابه معلوم کنید.)

    برادرم اگر یک کم عقل و شعور می داشتی ارتباط آن ایات با صحابه پیامبر به صراحت معلوم است .

    و من از خوانندگان محترم می خواهم که به ایات 100 سوره توبه و 11 انفال و 72 انفال و 74 انفال و 18 فتح و 41 نحل و 58 حج و 218 بقره و … مراجعه کنند .

    و چرا خود شما به آیاتی استناد نکرده اید که مورد خطابش صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر باشد .

    در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8566

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه آیه 100 سوره توبه را با عقل ناقص خود ترجمه کرده ای (می فرماید سابقون از مهاجر و انصار. پس در گام نخست همه را شامل نمی شود.)

    برادرم اولا اگر همین ترجمه خود را قبول داری ابوبکر و عمر و عثمان و علی و … جزو سابقون و مهاجرین می باشند .

    دوما : اگر با ترجمه ناقص شما استدلال شود پس تکلیف ایه 30 سوره حج که می فرماید (فَاجْتَنِبُوا الرِّ‌جْسَ مِنَ الْأَوْثَانِ) آیا شامل همه ی بت ها نمی شود ؟؟

    و اینکه به ایه 86 ال عمران استناد کرده ای در کجای این ایه خداوند مهاجرین و انصار را مورد خطاب قرار داده است ؟؟؟

    و این ایه درباره ی کسانی می باشد که با ایمان از دنیا نرفته اند .

    و تعریف صحابه در نزد اهل سنت بدین قرار است :

    صحابه به کسی گفته می شود که در کنار پیامبر اسلام بوده و با جان و مالش در خدمت پیامبر اسلام بوده و به پیامبر اسلام ایمان آورده و با همان ایمان از دنیا رفته .

    و اینکه گفته ای (بعد اینکه آیا این رضایت دائمی است؟)

    برادرم خداوندی که از گذشته و اینده خبر دارد به صراحت در ایه 100 توبه فرموده (وَالسَّابِقُونَ الْأَوَّلُونَ مِنَ الْمُهَاجِرِ‌ينَ وَالْأَنصَارِ‌ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُم بِإِحْسَانٍ رَّ‌ضِيَ اللَّـهُ عَنْهُمْ وَرَ‌ضُوا عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِ‌ي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ‌ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ۚ ذَٰلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ)

    پس معنی (وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِ‌ي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ‌ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا) چه می باشد ؟؟

    اگر دائمی نیست پس خداوند به اعتقاد شما کشکی وعده داده است ؟؟!!!!

    و اینکه گفته ای (احتمالا مستحضرید افرادی که در زمان نبی ایمان آورده اند و ایشان را دیده اند لقبی به نام صحابی دارند.)

    تعریف صحابه در نزد اهل سنت بدین قرار است :

    صحابه به کسی گفته می شود که در کنار پیامبر اسلام بوده و با جان و مالش در خدمت پیامبر اسلام بوده و به پیامبر اسلام ایمان آورده و با همان ایمان از دنیا رفته .

    در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8567

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام . خدا را شکر می کنم که دو مرتبه آمده ای و مطلب گذاشته ای .

    چون اگر نیایی واقعا حوصله ام سر می رود و پاسخ شبهات برای خوانندگان باز نمی شود .

    و این سایت دیگر از رونق می افتد .

    و بازدید کنندگان خود را از دست می دهد .

    چون واقعا مطالب خنده داری می گذاری .

    و واقعا خوانندگان این سایت متوجه می شوند که چه اراجیفی در مخیله شما وجود دارد و برای آیات قران هیچ گونه پاسخی ندارید .

    و اگر پاسخ ندهید برای خوانندگان عقائد شما مشخص نمی شود .

    اینکه گفته ای (جواب سلام را در تکلیف ابوبکر گرفته اید.)

    برادرم چرا دروغ می گویی ؟؟

    و چرا به سوالاتی که در مورد مهدی کرده ام پاسخ نمی دهی و فرار می کنی ؟؟

    و قضاوت را به خوانندگان می گذارم.

    اینکه گفته ای (عدم ارتباط آیاتی مطروحه بنده را با صحابه بگویید.)

    شما صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر را زیر سوال برده اید (ابوبکر و عمر و عثمان و … ) و باید ارتباط آن آیات را که گذاشته ای با صحابه مهاجر و انصار مشخص کنی .

    البینه علی المدعی

    اینکه گفته ای (آن که در جنگ جانش را برداشت و و رفت، در این تعریف هست؟)

    خداوند در ایه 155 ال عمران جواب شما را داده است :

    ( وَلَقَدْ عَفَا اللَّـهُ عَنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّـهَ غَفُورٌ‌ حَلِيمٌ)

    در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8568

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (عقل و شعور را هم که معلوم کردید چه کسی ندارد در تکلیف ابوبکر.)

    من در آنجا به صراحت گفتم کسانی که نصف آیه را دزدی می کنند عقل و شعور ندارند ؟؟

    میدونی که طرف مخاطبم چه کسانی هستند ؟؟؟

    اینکه گفته ای (100 توبه همه را شامل نمی شود)

    100 توبه شامل تمام مهاجرین و انصار می شود که ابوبکر و عمر و عثمان و علی و … جزو مهاجرین هستند و چون شما دشمن آنها هستید پس در نتیجه دشمن کلام خدا هستید .

    اینکه گفته ای (بحث بر روی دوام رضایت است.)

    پس معنی (وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِ‌ي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ‌ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا) چه می باشد ؟؟

    اگر دائمی نیست پس خداوند به اعتقاد شما کشکی وعده داده است ؟؟!!!!

    اینکه گفته ای (در 86 لفظ را نیاورده. اما چه کسانی را فرموده؟)

    برادرم : در کجای این ایه صحابه ی انصار و مهاجر پیامبر مورد خطاب قرار گرفته اند ؟؟

    چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟

    و چرا می خواهی بحث را به انحراف بکشانی ؟؟
    و در سوال اولیه به ایاتی استناد شده است که مورد خطابش صحابه ی پیامبر می باشند .

    اینکه گفته ای (پس الکی مهاجر و انصار نکنید. بحث در مورد کلیت صحابه است.)

    برادرم چون شما دشمن ابوبکر و عمر و عثمان و … که جزو مهاجرین هستند می باشید ، اول باید ایمان آنها با آیات نص و مرتبط با مهاجرین و انصار مشخص شود .

    بعد نوبت به دیگران هم می رسد .
    اینکه گفته ای (ربط 176 و 177 آل عمران را می فهمید به اصحاب. من نگفتم مهاجر یا انصار. اصحاب گفتم.)

    و تعریف صحابه در نزد اهل سنت بدین قرار است :

    صحابه به کسی گفته می شود که در کنار پیامبر اسلام بوده و با جان و مالش در خدمت پیامبر اسلام بوده و به پیامبر اسلام ایمان آورده و با همان ایمان از دنیا رفته .

    در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8569

    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (ببینید این قضیه روشن است که این جمله حسبنا کتاب الله خود نفاق است به صراحت قرآن. حالا این سلف صالح هر کس که بوده، مهاجر است یا انصار؟ از دید من معلوم است کی بوده.)

    برادرم اولا : حسبنا کتاب الله فقط در مورد عقیده است و مراجع شیعه هم می گویند که اصول دین قابل تقلید نیست .

    پس آیا آنها طبق استدلال شما منافق هستند ؟؟؟

    دوما : مهاجر و انصار را خداوند در ایه 100 سوره توبه به صراحت اعلام رضایت کرده و وعده بهشت داده .

    و دید شما هیچ ارزشی ندارد . و پشیزی هم ارزش ندارد . چون ناقص العقل هستید .

    و معلوم است که دید شما همیشه مخالف آیان نص قران است .

    و به دنبال متشابهات هستید که مصداق ایه 7 سوره ال عمران می باشید . (فی قلوبهم زیغ)

    اینکه گفته ای (همین آیه 101 خط و نشانی برای آیه 100 است.)

    برادرم از همین نحوه استدلال شما دشمنی شما با خدا مشخص است .

    در ایه 100 سوره توبه به صراحت مهاجرین و انصار را مورد تایید قرار داده و در ایه 101 منافقین و اعراب اطراف مدینه .

    و خداوند می فرماید همه ی ملائکه سجده کردند الا شیطان پس شما می گویی که خط و نشانی است برای همه ملائکه است ؟؟؟

    اینکه گفته ای (یک نکته اینست که من خودم ترجمه میکنم چون این حد از عربی را بلدم. ترجمه آقای مکارم وحی منزل است؟)

    برادرم اولا : اگر شما از آیت الله مکارم شیرازی عالم تر هستی و اینطوری پاسخ می دهی پس وای به مراجع تقلید شما !!!

    دوما : وقتی شما مراجع تقلید خود را از خود بی سواد تر معرفی می کنی پس وای به مراجع تقلید شما !!!

    من از خوانندگان محترم می خواهم که قضاوت کنند .

    اینکه گفته ای (نیاز به آب برای تطهیر داشتند. 11 انفال.)

    برادرم اولا همان ترجمه ای که قبلا کرده بودی برایت کافی است . و بیشتر خودت را رسوا نکن .

    دوما : در ایه 11 سوره انفال از کلمه یطهرکم و کلمه عنکم رجز الشیطان و کلمه یثبت اقدامکم استفاده شده .

    اگر از ایه 33 سوره احزاب عصمت را برداشت می کنید پس از ایه 11 سوره انفال باید چندین بار عصمت را برداشت کنید .

    اینکه گفته ای (آنجا که سکینه را فرموده بر رسول و مومنین نازل کردیم و در 40 فرموده که بر علیه نازل کردیم.)

    و در ایه 40 سوره توبه زمانی که حضرت ابوبکر اندوهگین شد آیه می فرماید (فَأَنزَلَ اللَّـهُ سَكِينَتَهُ عَلَيْهِ) پس پیامبر که اندوهگین نشده بود و حضرت ابوبکر که اندوهگین شد خداوند سکینه را بر او نازل کرد .

    چون سکینه بر کسی نازل شده که اندوهگین شده بود .

    آیا پیامبر اندوهگین شده یا همراهش ؟؟؟

    در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8570

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (نگفتم مهاجر یا انصار. شلوغش نکنید. اصحاب.)

    برادرم چون شما دشمن ابوبکر و عمر و عثمان و … که جزو مهاجرین هستند می باشید ، اول باید ایمان آنها با آیات نص و مرتبط با مهاجرین و انصار مشخص شود .

    بعد نوبت به دیگران هم می رسد .

    اینکه گفته ای (بماند که مدعی شده اید خداوند همه را مدح کرده.)

    برادرم در ایه 100 سوره توبه و 18 فتح و … فعلا بحث صحابه مهاجر و انصار می باشد که شما بیشترین دشمنی را با آنها دارید .

    اینکه گفته ای (حالا این مسببین افک چه کسانی بودند؟)

    برادرم همان منافقینی بودند که خداوند آنها را رسوا کرد و شما هم پیرو آنها می باشید و به ناموس پیامبر توهین می کنید در همین زمان به دست خود شما رسوا کرده است .

    اینکه گفته ای (پیامبر افسار آن ملعونی که گفت لیهجر ا درجا کشیدند.)

    برادرم اولا : آن حدیث ضعیف است .

    دوما : ملعون کسی هست که دشمنی با اشخاصی دارد که خداوند در ایه 100 سوره توبه از آنها اعلام رضایت کرده و وعده بهشت داده .

    اینکه گفته ای (من بحث قرطاس را ندارم. شما بیخود شلوغ می کنید.)

    شما وقتی کلمه لیهجر را مطرح می کنید منظورتان حدیث قرطاس می باشد چرا دروغ می گویی ؟؟

    من از خوانندگان می خواهم قضاوت کنند .

    اینکه گفته ای (پس با 40 عنکبوت صحیح بخاری را گل و گلاب گرفتید.)

    برادرم اولا : صحیح بخاری را پیامبر به دست خودش ننوشته .

    دوما : در 40 عنکبوت خداوند نگفته است که اسماعیل بخاری خط نمی تواند بنویسد .

    سوما : مشخص شد که وقتی می گویم ناقص العقل هستی دروغ نگفته ام !!

    از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند .

    اینکه گفته ای (بحث امیرالمومنین نبود که. بحث آن صحابیه و داجنش بود.)

    ما با دلائل قوی بحث داجنی که مطرح کرده ای را رد کرده ایم و کذب بودن آن را مشخص کرده ایم .

    و خداوند را شاکریم که تو این شبهات را مطرح کرده ای و ما پاسخ می دهیم و برای خوانندگان روشن می شود .

    عدو سبب خیر شود گر خدا خواهد .

    و بحث امام زمان را تا پاسخ ندهی در همه جا که مطلب جدید بگذاری مطرح خواهم کرد .

    و صل الله علی نبینا محمد و علی آله و ازواجه و اصحابه اجمعین و لعنة الله علی اعدائهم و منکریهم اجمعین من الاولین و الآخرین.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)