abdollah1990

پاسخ های ارسال شده در انجمن

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8532

    abdollah1990
    کاربر

    با سلام . اینکه گفته ای (در مقام جواب به این موضوع نیستم و بهتر است و باید که در جای دیگری مطرح شود و در اینجا فقط همین چند خط را مینویسم و دیگر در این مبحث ادامه نمی دهم؛)

    برادرم چرا همیشه به بهانه های مختلف از پاسخ دادن فرار می کنی ؟؟

    در موضوع امام زمان چرا قیاس مع الفارق می کنی ؟؟

    من خیلی واضح و روشن سوال می کنم .

    اگر امام زمان وجود دارد.

    سوال این است : پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .

    و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .

    و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .

    و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .

    و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .

    و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید .

    تا فتوا های متضاد صادر نکنند .

    و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .

    و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است .

    آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .

    و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟

    تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .

    و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟

    و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نائب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .

    آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟

    در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8533

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته ای (البته مشکل اینجاست که شما چون دین را= خدا و قرآن میدانید و کاری به رسولش که مبین است ندارید، و اصولا او را به حساب نمی آورید، این مدلی سوال می کنید.)

    برادرم ما اهلسنت شارع دین و نازل کننده ی دین را خداوند می دانیم .

    و طبق ایه 44 سوره نحل (وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ‌ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ) تبیین کننده ی آنچه از طرف خداوند نازل شده را پیامبر اسلام می دانیم .

    اگر راست می گویی یک ایه بیاور که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را مثل نبوت پیامبر اسلام ثابت کند .

    و اگر راست می گویی یک آیه بیاور که وظائف امامان را ثابت کند .

    مثل آیاتی که وظائف پیامبر اسلام را مشخص کرده .

    و اگر راست می گویی یک آیه بیاور که اطاعت از امامان 12 گانه را خداوند بیان کرده باشد مثل اطاعت از پیامبر اسلام و ….

    و اینکه گفته ای (و البته قبلا به شما گفته ام که از نظر شیعه کلهم نور واحد هستند.)

    برادرم دین اسلام هر اعتقادی باید مقید در چارچوب ما انزل الله و تبیین پیامبر اسلام باشد .

    در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8534

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته ای (یک سوال هم هست. همان مهدی که اهل سنت قبولش دارند و بعدا می آید و یکسری کارها را انجام می دهد، آیا از رسول خدا صلی الله و علیه و آله وسلم اشجع است؟ اعلم است؟ ….)

    برادرم فارغ از صحت و سقم رجالی و سندی حدیث و اینکه ضعیف است ، طبق ایه 3 سوره مائده دین کامل شده است و پیامبر هم دین را رسانده است .

    و اگر یک نفر اصلاح گر و در آخر الزمان بیاید و امر به معروف و نهی از منکر کند ایرادی به رسالت پیامبر اسلام وارد نیست .

    و اینکه گفته ای (پیامبری که همه خزائن در اختیارش بوده چرا امتش نیاز به مهدی دارد که اگر حتی یکروز از دنیا باقی باشد می اید و یکسری کارها می کند؟)

    برادرم چندین بار برای شما توصیه گردم که در روز روشن دروغ نگو و به خداوند تهمت نزن !!!

    شما و امثال شما را بدست خود شما رسوا می کند .

    چون شما از قران فراری هستید مثل شیطان .

    اگر قران را قبول داشتی و خداوند را راستگو می دانستی ایه 50 سوره انعام به صراحت می گوید :

    (قُل لَّا أَقُولُ لَكُمْ عِندِي خَزَائِنُ اللَّـهِ وَلَا أَعْلَمُ الْغَيْبَ وَلَا أَقُولُ لَكُمْ إِنِّي مَلَكٌ)

    در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8535

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته ای (در مورد صحابه و آیاتی هم که میگویید، قبلا در تاپیک عدالت صحابه جوابی مختصر دادم.)

    برادرم چرا مبهم و با مغلطه بازی می خواهی از پاسخ دادن فرار کنی .

    ایه 100 سوره توبه خیلی واضح و روشن است .

    و من نگفتم تمام صحابه را شامل می شود .

    و اینکه گفته ای (موضوع آنها دائمی است و خداوند آنها را رها کرده است)

    برادرم اگر عقل داری حداقل بیشتر خود را رسوا نکن .

    در ایه 100 سوره توبه اولا : خداوند بصراحت رضایت خود را اعلام کرده .

    دوما : وعده بهشت داده .

    آیا خداوند به گفته ی شما وعده ی سر خرمن داده است ؟؟!!!

    ما معتقد هستیم (إِنَّ اللَّـهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ)

    و اینکه گفته ای (همین که زنان پیامبر هرگز مدعی نبوده اند که مشمول آیه میشوند خودش بهترین دلیل است.)

    برادرم اولا : تمام زنان و همچنین صحابه پیامبر عرب زبان بودند و مثل شما ناقص العقل نبودند و می دانستند که زنان پیامبر اهل بیت پیامبر بوده اند .

    و تمام عرب ها می دانند که زن شخص جزو اهل بیتش می باشد .

    و اگر کسی مثل شما از یک عرب سوال کند که آیا زن شما از اهل بیت شما می باشد در جواب می گوید که خداوند به تو عقل عطا فرماید !!

    و اینکه گفته ای (این هم عباراتی از خدای برخی ها. ببینید ابن تیمیه چی گفته؛)

    برادرم وقتی خداوند کسی را رسوا کند بدست خودش رسوا می کند .

    فارغ از صحت و سقم نقلی که کرده ای ، در همین جا هم ابن تیمیه گفته است :

    (وهؤلاء خصّوا بكونهم من أهل البيت من أزواجه ، فلهذاخصّهم بالدعاء لما أدخلهم في الكساء.)

    در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8536

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته ای (پس نتیجه ایسنت)

    اولا : هر آدم با عقل و با شعوری می داند که مخاطب من چه کسی است .

    و می داند که نتیجه گیری شما مغرضانه است و مصداق فی قلوبهم زیغ است .

    دوما : زنان پیامبر همیشه آیات قران را کامل می خواندند و مثل شما نصف آن را قیچی نمی کردند .

    و به میل خود نتیجه گیری نمی کردند .

    چون از ایه 28 سوره احزاب تا 34 خیلی واضح و روشن است .

    و خداوند در ایه 17 سوره قمر فرموده (وَلَقَدْ يَسَّرْ‌نَا الْقُرْ‌آنَ لِلذِّكْرِ‌ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ‌)

    و اینکه گفته ای (خوابی که ابتدای آیه است کافی است برای قرینه بودن.)

    اولا : چطوری در ایه 11 سوره انفال قرینه مصداق دارد ولی از ایه 28 تا 34 سوره احزاب قرینه مصداق ندارد ؟؟!!!

    دوما : در ایه ی 11 سوره انفال خداوند به صراحت فرموده :

    (إِذْ يُغَشِّيكُمُ النُّعَاسَ أَمَنَةً مِّنْهُ) (ترجمه مکارم شیرازی : هنگامی را که خواب سبکی که مایه آرامش از سوی خدا بود)

    آیا طبق استدلال شما خداوند خواب را بر آنها فرستاد تا شلوارهای خود را …. و شما نوش جان کنید ؟؟!!!

    و این هم از معجزات قران است که هرکس خواسته باشد فکر باطل خود را به نام دین اسلام مطرح کند خداوند به دست خودش و با افکار خودش او را رسوا می کند .

    در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8537

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته ای (شما اگر دنبل لفظ هستی همان اصولی که در شونصد تاپیک ادعا کرده ای را بیاور.)

    برادرم صدها بار از شما سوال نموده ام که اگر معتقد به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر هستی مثل آیات نبوت پیامبر اسلام ثابت کن .

    و این شما هستی که فرار می کنی و نمی توانی پاسخ بدهی .

    اینکه گفته ای (خواستگاری از دختر ابوجهل هم که پیامبر شما را در برابر خداوند قرار میدهد. خدا فرموده 4 زن می توان گرفت. پیامبرش حلال خدا را حرام می کند.)

    برادرم اولا : چرا نتوانسته ای موضوع غضبناک شدن حضرت فاطمه از حضرت علی را پاسخ بدهی .

    و با سوالی که مطرح کرده ای مشخص شد قبول کرده ای و پاسخی نداری که اولین فردی که مورد غضب حضرت فاطمه قرار گرفته حضرت علی می باشد .

    طبق حدیث کتاب علل الشرائع جلد یک صفحه 184 و دیگر کتب شیعه .

    دوما : من چندین بار گفتم که شما مثل شیطان از قران فراری هستی اگر ایات قران را مطالعه می کردی و ان را قیچی نمی کردی خداوند در ایه 3 سوره نساء به صراحت فرموده :

    (وَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تُقْسِطُوا فِي الْيَتَامَىٰ فَانكِحُوا مَا طَابَ لَكُم مِّنَ النِّسَاءِ مَثْنَىٰ وَثُلَاثَ وَرُ‌بَاعَ ۖ فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تَعْدِلُوا فَوَاحِدَةً أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ ۚ ذَٰلِكَ أَدْنَىٰ أَلَّا تَعُولُوا)

    و اینکه گفته ای (وضعیت راوی آن هم بماند.)

    برادرم آیا شیخ صدوق را صدوق میدانی یا شیخ کذوب ؟؟؟

    به صراحت پاسخ بده تا این روایت را از دیگر کتب اهل تشیع هم بگذارم .

    در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8538

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام . خواهشمندم درباره ی سلامی که درباره ی مهدی گذاشته ای پاسخ بده که آیا کسی که شما برای سلامتیش دعا می خوانید از حضرت علی شجاعتر است ؟؟!!!

    و از ده امام دیگر شجاع تر است ؟؟!!

    اگر پاسخ مثبت است حالا که حکومت ایران هم در خدمت ایشان می باشد چرا ظهور نمی کند ؟؟؟

    و چرا این همه انسان در ظلم و جور به سر می برند و ایشان به قول شما نظاره گر می باشد !!

    سوال این است : پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .

    و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .

    و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .

    و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .

    و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .

    و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید .

    تا فتوا های متضاد صادر نکنند .

    و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .

    و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است .

    آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .

    و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟

    تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .

    و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟

    و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نائب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .

    آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟

    در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8539

    abdollah1990
    کاربر
    و در مورد سوالی که گذاشته ای.

    شما مثل اینکه اگر چندین بار در این مورد پاسخ خود را گرفته باشید چون مامور هستید و معذور خجالت نمی کشید .

    و البته به نفع اهل سنت می باشد که مطالب بی سند و بی اساس شما را با سند و مدرک قرانی باطل کنند .

    و فقط برای شما چیزی که باقی می ماند بی آبرویی می باشد .

    و دشمنی شما با آیات نص قران که درباره ی صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر مثل ایه 100 سوره توبه و 18 فتح و ده ها ایه دیگر در قران هست عیان می شود .

    و اینکه گفته ای (بخش دوم هم زنان نبی هستند که البته برخی از آنان مانند ام سلمه بر خیر هستند اما به صراحت احادیث در زمره افراد مشمومل آیه نیستند. حال اینکه چگونه برخی ادعا دارند که زنان نبی مشمول آیه تطهیر میشوند نیز جالب بوده)

    برادرم اول برادری خودت را ثابت کن بعد ادعای ارث کن !!

    اولا : هر آدم عاقل و با شعور و بی غرض و مرضی که از ایه 28 سوره احزاب تا 34 سوره احزاب را مطالعه کند متوجه می شود که موضوع زنان پیامبر اسلام می باشد .

    و حتی خود همین ایه 33 سوره احزاب را هر فردی اگر اول آن را قیچی نکند ، و تمام ایه را بخواند متوجه می شود که در مورد زنان پیامبر اسلام است .

    از خوانندگان محترم می خواهم برای خواندن مطالب بیشتر در این مورد به لینک http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2055&page=2 مراجعه کنند .

    پاسخ تمام این شبهات داده شده است .

    در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #8540

    abdollah1990
    کاربر
    و اگر یک آدم مغرض مثل شما بگوید چون در وسط ایه از ضمیر مذکر کم استفاده شده ، جوابش را قران در ایه 73 سوره هود داده است .

    (قَالُوا أَتَعْجَبِينَ مِنْ أَمْرِ‌ اللَّـهِ ۖ رَ‌حْمَتُ اللَّـهِ وَبَرَ‌كَاتُهُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ ۚ إِنَّهُ حَمِيدٌ مَّجِيدٌ)

    اینکه گفته ای (آیه تطهیر صحه بر گفتار و فرمایش حضرت زهرا سلام الله علیها میگذارد. یعنی ایشان راستگو و مبراء از غصب و زیاده طلبی و… می باشد.)

    و اگر یک ادم مغرضی مثل شما بگوید از ایه 33 سوره احزاب معصومیت افراد ثابت می شود پس از ایه 11 سوره انفال معصومیت تمام اصحاب بدر باید با استدلال شما ثابت شود .

    چون از کلمه لِّيُطَهِّرَ‌كُم و کلمه يُذْهِبَ عَنكُمْ رِ‌جْزَ الشَّيْطَانِ و همچنین اضافه بر آن کلمه لِيَرْ‌بِطَ عَلَىٰ قُلُوبِكُمْ و يُثَبِّتَ بِهِ الْأَقْدَامَ استفاده شده است .

    و اینکه گفته ای (آیه تطهیر فرموده که فاطمه سلام الله علیها از رجس به دور است.)

    برادرم چرا دروغ می گویی ؟؟؟

    در کجای ایه 33 سوره احزاب امده که فاطمه از رجس بدور است ؟؟!!!

    از خوانندگان محترم می خواهم برای خواندن مطالب بیشتر در این مورد به لینک http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2055&page=2 مراجعه کنند .

    پاسخ تمام این شبهات داده شده است

    در پاسخ به: Reply To: کتب فتاوای خود اهل بیت در کجاست که من پیروی کنم ؟؟؟!!! #8541

    abdollah1990
    کاربر

    برادرم سوال اولیه برادر عبدالله پیرو سنت خیلی واضح و روشن می باشد .

    چرا شما ها وقتی پاسخ ندارید به مغلطه بازی رو می آورید ؟؟

    و از پاسخ دادن فرار می کنید .

    مغالطه شناسان میگویند اگه کسی ادعایی کرد ودلیلی آورد و طرف مقابل به جای بررسی دلیل و پاسخ دادن ، بگوید این مطلب شما فلان مطلب دیگر را اثبات نمیکند دچار مغالطه شده است.

    من قضاوت را به خوانندگان واگذار می کنم .

    و اما جواب سوال : اینکه گفته ای (اگر شما یا سایر دوستانتان نقش آن ” واو ” قبل از اولی الامر را معلوم میکردید الان این همه بحث نداشتم.)

    برادرم ایه 59 سوره نساء (يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّـهَ وَأَطِيعُوا الرَّ‌سُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ‌ مِنكُمْ ۖ فَإِن تَنَازَعْتُمْ فِي شَيْءٍ فَرُ‌دُّوهُ إِلَى اللَّـهِ وَالرَّ‌سُولِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّـهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ‌ ۚ ذَٰلِكَ خَيْرٌ‌ وَأَحْسَنُ تَأْوِيلًا)

    چه ربطی به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام دارد ؟؟؟

    و از کجای آن امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر ثابت می شود ؟؟

    آیه به صراحت می فرماید اگر در چیزی تنازع کردید

    فَإِن تَنَازَعْتُمْ فِي شَيْءٍ فَرُ‌دُّوهُ إِلَى اللَّـهِ وَالرَّ‌سُولِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّـهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ‌)

    اگر در این ایه موضوع امامت مطرح می بود باید می فرمود :

    (فَرُ‌دُّوهُ إِلَى اللَّـهِ وَالرَّ‌سُولِ و ائمه اثنی عشر بعد النبی)

    در پاسخ به: Reply To: کتب فتاوای خود اهل بیت در کجاست که من پیروی کنم ؟؟؟!!! #8542

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته ای (و هیچ کس نیست که بگوید اعتقادی که من بر آن استوارم اشتباه است. اگر اینطور باشد آن شخص خودش اذعان دارد که معاند است. هر کس هر اعتقادی دارد آن را صحیح می داند. غیر اینه؟)

    برادرم اگر در زندگی خودت یک حرف راست گفته باشی همین است .

    و گاوپرست های هندوستان و بودایی ها هم همین حرف را می زنند .

    آیا مورد قبول و پذیرش شما می باشد ؟؟؟

    اینکه گفته ای (عرض کردم که شما سوال ایراد دار مطرح کردید. ما اثنی عشری هستم. ایشان برای ما کلهم نور واحد هستند.)

    برادرم مگر مردم زمان حضرت علی و حسن و حسین و سجاد چطوری به کتاب فتاوی آنها دسترسی نداشتند ؟؟

    و از کجا عقیده ی آنها را به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر و خمس و صیغه و …می دانستند ؟؟

    و سوالات اولیه برادر عبدالله پیرو سنت خیلی واضح است .

    چرا به هیچ کدام به صراحت پاسخ نمی دهی ؟؟؟

    و اینکه گفته ای (کلهم نور واحد با عنایت به نقش ” واو ” بعد از الرسول و قبل از اولی الامر.)

    برادرم ایه 59 سوره نساء (يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّـهَ وَأَطِيعُوا الرَّ‌سُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ‌ مِنكُمْ ۖ فَإِن تَنَازَعْتُمْ فِي شَيْءٍ فَرُ‌دُّوهُ إِلَى اللَّـهِ وَالرَّ‌سُولِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّـهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ‌ ۚ ذَٰلِكَ خَيْرٌ‌ وَأَحْسَنُ تَأْوِيلًا)

    چه ربطی به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام دارد ؟؟؟

    و از کجای آن امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر ثابت می شود ؟؟

    آیه به صراحت می فرماید اگر در چیزی تنازع کردید (ۖ فَإِن تَنَازَعْتُمْ فِي شَيْءٍ فَرُ‌دُّوهُ إِلَى اللَّـهِ وَالرَّ‌سُولِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّـهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ‌)

    اگر در این ایه موضوع امامت مطرح می بود باید می فرمود :

    (فَرُ‌دُّوهُ إِلَى اللَّـهِ وَالرَّ‌سُولِ و ائمه اثنی عشر بعد النبی)

    در پاسخ به: Reply To: کتب فتاوای خود اهل بیت در کجاست که من پیروی کنم ؟؟؟!!! #8543

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام . برادرم سوال اولیه برادر عبدالله پیرو سنت خیلی واضح و روشن می باشد و چون پاسخ نداری مجبور شدی به مغلطه بازی روی بیاوری .

    و مطالبی بگویی که هیچ ربطی به سوال اولیه من ندارد . آیا خجالت نکشیدی ؟؟

    و یک مورد از چهارده مورد را نتوانستی پاسخ مرتبط با همان موضوع بدهی .

    و برادر عبدالله پیرو سنت از حضرت علی و امام حسن و امام حسین سوال کرده است .

    و من خدا را شاکر و سپاسگذارم که هر فرد منصف و با شعور و با سوادی مطالب شما را بخواند متوجه می شود که نتوانستی پاسخ بدهی .

    و اگر این مطالب بی ربط به موضوع سوال اولیه را نمی گذاشتی حداقل آبرویت حفظ شده بود .

    و موضوعات انحرافی که مطرح کردی و میخواهی بحث را به انحراف بکشانی ، این روشهای فریب کارانه برای من شناخته شده است و نمی توانی من را وارد موضوعات روایی و تاریخی و مجعول و بی ربط به موضوع اولیه کنی .

    و بخواهی آب را گل آلود کنی و ماهی خود را صید کنی .

    و اینکه پیامبر اسلام را زیر سوال برده ای نشان دهنده ی این است وقتی که شماها نمی توانید از مذهب و عقیدتان دفاع کنید حاضر می شوید به جهره پاک پیامبر اسلام هم ناخن بکشید .

    اگر از خدا شرم نمی کنید از خوانندگان محترم شرم کن .

    و اگر میخواهی دوباره به سوال برادر عبدالله پیرو سنت پاسخ بدهی حتما مرتبط با موضوع سوال اولیه باشد و بیشتر از این خود را رسوا نکن .

    چون مردم امروز با سواد هستند و از رفتارهای فریب کارانه شما آگاهی کامل دارند .

    و هرچی مسائل بی ربط و بی سند مطرح کنی به نفع من تمام می شود چون می دانند که پاسخ نداری .

    در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8544

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام . خواهشمندم درباره ی سلامی که درباره ی مهدی گذاشته ای پاسخ بده که آیا کسی که شما برای سلامتیش دعا می خوانید از حضرت علی شجاعتر است ؟؟!!!

    و از ده امام دیگر شجاع تر است ؟؟!!

    اگر پاسخ مثبت است حالا که حکومت ایران هم در خدمت ایشان می باشد چرا ظهور نمی کند ؟؟؟

    و چرا این همه انسان در ظلم و جور به سر می برند و ایشان به قول شما نظاره گر می باشد !!

    سوال این است : پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .

    و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .

    و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .

    و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .

    و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .

    و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید .

    تا فتوا های متضاد صادر نکنند .

    و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .

    و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است .

    آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .

    و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟

    تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .

    و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟

    و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نائب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .

    آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟

    در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8545

    abdollah1990
    کاربر

    . اولا: یکی از معجزات قران واقعا در این دوره برای من روشن شد ، که خداوند در ایه 3 ابراهیم

    (الَّذِينَ يَسْتَحِبُّونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا عَلَى الْآخِرَ‌ةِ وَيَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا ۚ أُولَـٰئِكَ فِي ضَلَالٍ بَعِيدٍ)

    و 40 فصلت (إِنَّ الَّذِينَ يُلْحِدُونَ فِي آيَاتِنَا لَا يَخْفَوْنَ عَلَيْنَا ۗ أَفَمَن يُلْقَىٰ فِي النَّارِ‌ خَيْرٌ‌ أَم مَّن يَأْتِي آمِنًا يَوْمَ الْقِيَامَةِ ۚ اعْمَلُوا مَا شِئْتُمْ ۖ إِنَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ‌ )

    فرموده مصداق کامل آن شما هستید .

    دوما : تمام آیاتی که در سوال اولیه مطرح شده مورد خطابش صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر می باشند . ولی آنچه شما استناد کرده ای هیچ کدام مورد خطابش صحابه ی پیامبر نمی باشد .

    و تعریف صحابه در نزد اهل سنت بدین قرار است :

    صحابه به کسی گفته می شود که در کنار پیامبر اسلام بوده و با جان و مالش در خدمت پیامبر اسلام بوده و به پیامبر اسلام ایمان آورده و با همان ایمان از دنیا رفته .

    و اینکه گفته ای (ابتدا باید ارتباط آیاتی که مدعی هستید در مورد صحابه می باشد را با صحابه معلوم کنید.)

    برادرم اگر یک کم عقل و شعور می داشتی ارتباط آن ایات با صحابه پیامبر به صراحت معلوم است .

    و من از خوانندگان محترم می خواهم که به ایات 100 سوره توبه و 11 انفال و 72 انفال و 74 انفال و 18 فتح و 41 نحل و 58 حج و 218 بقره و … مراجعه کنند .

    و چرا خود شما به آیاتی استناد نکرده اید که مورد خطابش صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر باشد .

    در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8546

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه آیه 100 سوره توبه را با عقل ناقص خود ترجمه کرده ای (می فرماید سابقون از مهاجر و انصار. پس در گام نخست همه را شامل نمی شود.)

    برادرم اولا اگر همین ترجمه خود را قبول داری ابوبکر و عمر و عثمان و علی و … جزو سابقون و مهاجرین می باشند .

    دوما : اگر با ترجمه ناقص شما استدلال شود پس تکلیف ایه 30 سوره حج که می فرماید (فَاجْتَنِبُوا الرِّ‌جْسَ مِنَ الْأَوْثَانِ) آیا شامل همه ی بت ها نمی شود ؟؟

    و اینکه به ایه 86 ال عمران استناد کرده ای در کجای این ایه خداوند مهاجرین و انصار را مورد خطاب قرار داده است ؟؟؟

    و این ایه درباره ی کسانی می باشد که با ایمان از دنیا نرفته اند .

    و تعریف صحابه در نزد اهل سنت بدین قرار است :

    صحابه به کسی گفته می شود که در کنار پیامبر اسلام بوده و با جان و مالش در خدمت پیامبر اسلام بوده و به پیامبر اسلام ایمان آورده و با همان ایمان از دنیا رفته .

    و اینکه گفته ای (بعد اینکه آیا این رضایت دائمی است؟)

    برادرم خداوندی که از گذشته و اینده خبر دارد به صراحت در ایه 100 توبه فرموده (وَالسَّابِقُونَ الْأَوَّلُونَ مِنَ الْمُهَاجِرِ‌ينَ وَالْأَنصَارِ‌ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُم بِإِحْسَانٍ رَّ‌ضِيَ اللَّـهُ عَنْهُمْ وَرَ‌ضُوا عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِ‌ي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ‌ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ۚ ذَٰلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ)

    پس معنی (وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِ‌ي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ‌ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا) چه می باشد ؟؟

    اگر دائمی نیست پس خداوند به اعتقاد شما کشکی وعده داده است ؟؟!!!!

    و اینکه گفته ای (احتمالا مستحضرید افرادی که در زمان نبی ایمان آورده اند و ایشان را دیده اند لقبی به نام صحابی دارند.)

    تعریف صحابه در نزد اهل سنت بدین قرار است :

    صحابه به کسی گفته می شود که در کنار پیامبر اسلام بوده و با جان و مالش در خدمت پیامبر اسلام بوده و به پیامبر اسلام ایمان آورده و با همان ایمان از دنیا رفته .

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)