abdollah1990

پاسخ های ارسال شده در انجمن

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8500

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام . برادرم اولا : شما چون به سوال اولیه از قران پاسخ نداری به کتاب تاریخ دمشق و تاریخ بغداد متوسل می شوید .

    دوما : آیات نص و صریح و واضح قران در مورد صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر در قران موجود است . (100 توبه و 18 فتح و … )

    و طبق گفته ی پیامبر هر روایتی از پیامبر که خلاف قران باشد باید به دیوار کوبید .

    و چون خود پیامبر طبق ایه 44 سوره ی نحل (وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ‌ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ) می باشد .

    هیچ وقت پیامبر خلاف ایه 100 سوره توبه و ایه 18 سوره فتح و چندین ایه دیگر مطلبی نمی گوید .

    سوما : به صراحت بگویید که آیا آیات نص و واضح و روشن قران را قبول داری یا روایت های ضعیف که خلاف آیات نص قران است ؟؟؟

    چهارما : آیا شما معتقد به منصوص بودن الهی 12 امام پس از فوت پیامبر هستید ؟؟

    یا به منصوص بودن 12 امام پس از فوت پیامبر از جانب تاریخ دمشق و ابن عساکر و تاریخ بغداد و …. ؟؟

    لطفا بدون حاشیه روی به این موارد پاسخ بدهید .

    تا به همان عقیده ای که شما دارید با شما بحث کنم .

    در پاسخ به: Reply To: قیاس باطل برای اثبات باطل! #8502

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (ارتداد صحابه) اگر کسی به قران اعتقاد داشته باشد و به اینکه خداوند اول و آخر اعمال افراد را آگاهی دارد ایمان داشته باشد ، باید قبول کند که خداوند در ایه 100 سوره توبه و 18 سوره ی فتح و ده ها ایه دیگر رضایت خود را از صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر اعلام کرده است .

    آیا خداوند از آینده آگاهی نداشته که این همه آیه در قران در مورد فضائل صحابه مهاجر و انصار نازل کرده .

    و اینکه گفته ای (و بعلاوه در صحیح ترمذی آمده است که راوی میگوید دیدم انس بن مالک صحابی پیامبر تنها نشسته و گریه میکند.سوال کردم چرا گریه میکنی؟ گفت :از انچه از سنت پیامبر دیده بودم چیزی نمانده است.)

    شما اگر تمام آن مطلب را مطالعه کرده باشی این اتفاق ها در دمشق افتاده که تازه مسلمان بوده اند و هیچ ربطی به شهر مدینه و مکه و صحابه مهاجر و انصار پیامبر ندارد .

    چون شما مصداق آیه فی قلوبهم زیغ می باشید ، آن را برای فتنه گری تاویل می کنید .

    و اینکه گفته ای (تنها وصیت نبی مکرم در مورد حضرت علی علیه السلام نبود که صحابه ان را پشت سر انداختند بلکه در خیلی از موارد برخلاف دستور وسنت عمل میکردند که مجال گفتن ان نیست)

    اولا : کدام وصیت پیامبر اسلام در مورد حضرت علی بوده است ؟؟

    به صراحت بیان کن .

    دوما : اگر در بین صحابه در مسائل حقوقی و غیر دینی اختلاف جزئی رخ داده باشد چه ربطی به دین اسلام دارد ؟؟

    و حضرت علی میزان دین اسلام که نبوده اند .


    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (دقت کنید که بحث امامت 12 امام نیست و بحث بر سر ولایت ایشان است. حواستون رو جمع کنید.)

    برادرم سوال اولیه برادر مجاهد دین امامت است نه ولایت اشخاص .

    شما اول امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را از قران ثابت کن تا برسد به ولایتشان .

    و اینکه گفته ای (بعد اینکه در جای خود عرض کردم که هیچ مشکلی برای سایر ائمه بوجود نمی آید. همان پست را دوباره ببینید.)

    برادرم شما هر جا کم میاوری بهانه می آوری و برای خوانندگان این روش شما شناخته شده است .

    اگر راست می گویی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را مثل نبوت از قران ثابت کن .

    در حالی که شما می گویید از نبوت بالاتر است .

    و اینکه گفته ای (در 55 مائده کی گفته که منظور همه مومنان هستند؟)

    برادرم اولا چرا خود را به نفهمی می زنی ؟؟

    در ایه 55 سوره مائده بصراحت آمده (والذین امنوا) .

    چرا در روز روشن می خواهی فریب کاری کنی ؟؟؟

    ایا قبول می کنی در هر کجا از قران (والذین امنوا) امده فقط حضرت علی است ؟؟؟

    تا من ایات زیادی را بگذارم تا پاسخ بدهی .

    و آنوقت خوانندگان قضاوت کنند و دروغگو و کذاب رسوا شود .

    و اینکه گفته ای (توضیح صلوات را هم زیاد دادم.)

    برادرم چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟

    این صلوات را خودت در تاپیک (ادامه ادعای روافض. بیایید برویم جهنم مورخه 16/2/93) نوشته بودی که من از شما یاد گرفتم و چند جا هم از این بابت تشکر کردم .

    و دوباره هم از شما تشکر می کنم که یاد آوری کرده ای و می گذارم .

    و صل الله علی نبینا محمد و علی آله و ازواجه و اصحابه اجمعین و لعنة الله علی اعدائهم و منکریهم اجمعین من الاولین و الآخرین.


    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته ای (شما رسول مرده در عقاید خود را با امام حی من مقایسه میکنی.)

    برادرم اولا : چون ما اهل سنت معتقد به قران و سنت صحیح و مبتنی بر قران هستیم خداوند به پیامبر اسلام در ایه 30 زمر فرموده (إِنَّكَ مَيِّتٌ وَإِنَّهُم مَّيِّتُونَ) (و تو می‌میری و آنها نیز خواهند مرد!) و قبر پیامبر اسلام هم در مدینه منوره مشخص است .

    و حالا که شما معتقد به امام حی هستید ، پس باید جا و مکان آن معلوم باشد .

    همانطور که پیامبر اسلام چه در زمان حی و چه در زمان مرده جا و مکانش مشخص بود .

    اگر راست می گویی و عقیده امام حی باطل نیست جا و مکان امام را مشخص کن تا معلوم شود .

    و کذاب و دروغگو رسوا شود .

    از همه مهمتر امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟ تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .

    و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .

    و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است .

    آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نائب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .

    آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟


    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (از کدام آیه اصول با لفظ اصول ثابت میشود؟)

    برادرم تمام مراجع شیعه می گویند که اصول دین قابل تقلید نیست .

    پس از کجا اصول دین را مراجع شما فهمیده اند ؟؟

    چرا به مغلطه بازی افتاده ای ؟؟

    اگر اصول یک دین در کتاب اصلی یک دین نباشد پس در کجا می باشد ؟؟!!!

    آیا اصول قانون اساسی در داخل کتاب قانون اساسی موجود است یا در داخل قانون جزا و مالک ومستاجر ؟؟؟!!!!!!!!

    و همچنین به هر شکل و عنوانی که شما امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را قبول داری از قران مثل نبوت پیامبر اسلام و معاد ثابت کن .

    اینکه گفته ای (عزیزم دوستتان ادعایی خیالی مطرح کرده که بنده با آیه کوبیده ام به دهانش وشما آمدی برای آبرو ریزی بیشتر از سقیفه میگویی که آیه صریح بیاور.)

    برادرم وقتی نمی توانی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را با ایات قران مثل نبوت و معاد ثابت کنی چرا به تهمت و دروغ رو آورده ای ؟؟

    در کجا من از سقیفه صحبت کردم ؟؟

    و اینکه گفته ای (سوال میکنم که اصول خود را ثابت کن باز با شرم فراوان و حیای بی مثال حرفهای قبلی بی مغز را میگی.)

    برادرم چرا برای فرار از پاسخ دادن به فحاشی رو آورده ای ؟؟

    علمای شما که می گویند امامت جزو اصول دین است و قابل تقلید نیست پس باید ثابت شود .

    البینه علی المدعی .

    و شما با بی شرمی فراوان و بی حیایی بی مثال با مغز قرون وسطایی و پوسیده خود زیر ادعایی که کرده اید و امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را تراشیده اید زائیده اید و نمی توانید ثابت کنید .

    علمای شما که مدعی هستند امامت از نبوت بالاتر است من تخفیف قائل شدم .

    بیائید مثل نبوت پیامبر اسلام ثابت کنید .

    من نبوت پیامبر اسلام را و اطاعت کردن از پیامبر را و وظائف پیامبر را و نام پیامبر را و … در یک دقیقه با ایات واضح و مرتبط از قران ثابت می کنم .

    و صل الله علی نبینا محمد و علی آله و ازواجه و اصحابه اجمعین و لعنة الله علی اعدائهم و منکریهم اجمعین من الاولین و الآخرین.


    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (آقا جون ایها الناس شیعه کجا گفته که امیرالمومنین علیه السلام چون در نماز زکات داده امام شده؟)

    برادرم چرا مغلطه بازی می کنی ؟؟؟

    علمای شیعه مدعی شده اند امامت 12 امام پس از فوت پیامبر منصوص الهی است .

    و هرکس عقیده بدان نداشته باشد مرتد و اعمالش باطل است .

    پس باید این ادعای خود را یعنی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را با ایات قران مثل نبوت ثابت کند .

    اینکه گفته ای (فارسی مطلب میشه اینکه رهاشون کن برای خودشون بچرند.)

    برادرم من و تمام اهل سنت شما را نمی گذاریم تا بچرید و …. باید ادعایی که کرده اید (امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر) را با ایات قران مثل نبوت ثابت کنید .

    و اینکه گفته ای (البته اگر روزی آیه ساختید که به لفظ گفته باشد اصول دین در قران هست و اینها اصول دین هستند، دوباره خدمت میرسم.)

    برادرم کسانی که در اصول کافی برای قران 17000 ایه تراشیده اند و در اصول کافی و دیگر کتب در ایه 67 سوره مائده نام علی را اضافه کرده اند .

    و چندین ایه به قران اضافه کرده اند باید جواب بدهند .

    و اینکه گفته ای (طبق روش شما قرآن یک وسیله زیر لحاف کرسی است … )

    برادرم این روش شما می باشد که از قران فراری هستی و چون قران عقیده ی پوسیده ی شما را باطل کرده است به تاریخ متوسل می شوید .

    بی عقل همه را به کیش خویش پندارد .

    و اینکه گفته ای (پس فقط لفظ مفید فایده است نه معنا.)

    برادرم هر دو مفید فایده است .

    هر کدام به جای خودش . اما برای کسانی که (فی قلوبهم زیغ) نباشند خداوند در ایه 17 سوره قمر می فرماید : (وَلَقَدْ يَسَّرْ‌نَا الْقُرْ‌آنَ لِلذِّكْرِ‌ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ‌) (ترجمه الهی قمشه ای : و ما قرآن را برای وعظ و اندرز بر فهم آسان کردیم آیا کسی هست که از آن پند گیرد؟)

    و صل الله علی نبینا محمد و علی آله و ازواجه و اصحابه اجمعین و لعنة الله علی اعدائهم و منکریهم اجمعین من الاولین و الآخرین.


    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (پاسخ به چی بدهیم؟ شما که دنبا لفظ هستی چه جوابی میخواهی؟ امامت دوازده امام از قرآن ثابت است)

    برادرم پاسخ به سوال اولیه (امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر با ایات قران مثل نبوت پیامبر اسلام) که همیشه از ان فراری هستید .

    کسانی که به امامت منصوصو الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اعتقاد دارند باید پاسخ بدهند .

    اگر راست می گویی یک ایه از قران بیاورید که مثل نبوت پیامبر اسلام ، امامت 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را ثابت کند .

    وظائف پیامبراسلام در قران امده . اطاعت از پیامبر اسلام در قران امده و ….

    پس چرا برای امامت 12 امام پس از فوت پیامبر هیچ ایه ای که وظائفشان و اطاعتشان دستور داده شده باشد ، وجود ندارد .

    اینکه گفته ای (بینه هم با شماست . میگویید اصول در قرآن هست. کجا؟)

    برادرم تمام مراجع شیعه می گویند که اصول دین قابل تقلید نیست .

    پس از کجا اصول دین را مراجع شما فهمیده اند ؟؟

    چرا به مغلطه بازی افتاده ای ؟؟

    اگر اصول یک دین در کتاب اصلی یک دین نباشد پس در کجا می باشد ؟؟!!!

    و هر ادم با عقل و شعوری می داند البینه علی المدعی می باشد .

    من که مدعی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر نیستم .


    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (مثلا آیه گذاشتید که عدم ایمان به ملائکه کفر است. ملائکه را هم از اصول دین کردید.)

    برادرم ایه 177 سوره بقره می گوید به این موارد ایمان بیاورید .

    و ایه 136 سوره نساء می گوید هر فردی به این 5 مورد ایمان نیاورد در ضلالت و گمراهی است .

    من در کجا گفتم ملائکه از اصول دین است چرا دروغ می گویی و تهمت می زنی ؟؟

    من از خوانندگان محترم می خواهم که تمام مطالب من را و حتما سوال اولیه من را بخوانند و کذاب بودن آقای عبدالحسین را به راحتی متوجه میشوند .

    و اینکه گفته ای (قرآنی که عایشه میگوید داجن خوردش؟)

    اولا : قران را در زمان پیامبر روی پوست و چوب و چرم و استخوان می نوشتند .

    برادرم به تمام کتب تاریخی اسلامی و غیر اسلامی مراجعه کنید ، خواهید فهمید که من راست گفته ام .

    و دوما : ده ها برابر کاتبان قران قاریان و حافظان قران وجود داشته اند از جمله خود حضرت علی و ابوذر و سلمان و عمار و… اگر کسی ادعا می کرد که قسمتی از ایات قران کم و زیاد شده قاریان و حافظان قران حضور داشتند از جمله حضرت علی .

    ایا با استدلال شما مغز انها را هم بزغاله خورده بود ؟؟؟!!!

    سوما : خود حضرت علی همین قران موجود را قبول داشتند .

    چهارما : اگر این قران صحیح نیست اولین وظیفه ی حضرت علی در دوران خلافت 5 ساله اشان نوشتن قران و توزیع ان به سراسر حکومت اسلامی بود .


    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (مغلطه چی هست؟ جز اینکه بگویید اصول در قرآن آمده …)

    برادرم تمام مراجع شیعه می گویند که اصول دین قابل تقلید نیست .

    پس از کجا اصول دین را مراجع شما فهمیده اند ؟؟

    چرا به مغلطه بازی افتاده ای ؟؟

    اگر اصول یک دین در کتاب اصلی یک دین نباشد پس در کجا می باشد ؟؟!!!

    و هر ادم با عقل و شعوری می داند البینه علی المدعی می باشد .

    من که مدعی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر نیستم .

    اینکه گفته ای (یک آیه آوردی که تخلف از اینها کفر است. در آن نماز هست انفاق هست ملائکه هست…. .)

    برادرم اولا : ایه 136 سوره نساء (يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا آمِنُوا بِاللَّـهِ وَرَ‌سُولِهِ وَالْكِتَابِ الَّذِي نَزَّلَ عَلَىٰ رَ‌سُولِهِ وَالْكِتَابِ الَّذِي أَنزَلَ مِن قَبْلُ ۚ وَمَن يَكْفُرْ‌ بِاللَّـهِ وَمَلَائِكَتِهِ وَكُتُبِهِ وَرُ‌سُلِهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ‌ فَقَدْ ضَلَّ ضَلَالًا بَعِيدًا) به صراحت ایمان نداشتن به 5 مورد را موجب ضلالت و گمراهی دانسته .

    و من سوال کرده ام که چرا در این ایه از ملائکه بحث شده ولی از به گفته ی شما امامت 12 امام چیزی نگفته ؟؟!!

    دوما : چرا برای فرار از پاسخ به سوال اولیه به هزیان گویی افتاده ای ؟؟

    سوما : من می گویم اگر امامت 12 امام منصوص الهی می بود باید در این ایه و دیگر ایات به صراحت بیان می شد .


    abdollah1990
    کاربر

    با سلام . اینکه گفته ای (ترجمه آیه از مجاهد بود نه من.)

    برادرم اولا : چرا به سوال اولیه پاسخ نمی دهی ؟؟؟

    دوما : اگر ترجمه را قبول نمیداشتی آن را مطرح نمی کردی .

    و آنچه را قبول داشتی می گذاشتی .

    و اینکه گفته ای (بینه فعلا با شماست که مدعی هستید اصول در قرآن آمده.)

    اولا : شما مدعی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر هستید .

    و باید مثل نبوت و معاد از قران ثابت کنید .

    دوما : چندین بار جواب این سوالات را در لینک : http://islamtxt.net/?q=content/forum/2015 داده ام و اگر از خدا خجالت نمی کشید لا اقل از خوانندگان فهیم خجالت بکشید .

    اما جواب شما : اگر اصول یک دین در کتاب اصلی یک دین نباشد پس در کجا می باشد ؟؟!!!

    آیا اصول قانون اساسی در داخل کتاب قانون اساسی موجود است یا در داخل قانون جزا و مالک ومستاجر ؟؟؟!!!!!!!!

    شارع دین و قانون گذار این دین کیست ؟؟ غیر از خدا ؟؟؟

    خوب کتابی که الله نازل کرده و بدور از تحریف است چیست ؟؟؟ غیر از قران ؟؟؟؟


    abdollah1990
    کاربر

    واینکه گفته ای (ایرادات سوالتان را مرتفع کنید و سپس جواب بگیرید.)

    برادرم سوالم خیلی واضح و روشن درباره ی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر می باشد .

    و کسانی که اعتقاد به این موضوع دارند مثل نبوت و معاد از قران پاسخ بدهند .

    و هر آدم با شعور و با عقل می فهمد کسانی که پاسخ به سوال اولیه ندارند می خواهند برای فریب و مشوش کردن ذهن افراد ، جواب سوال را با طرح سوال بدهند .

    و همین رفتار شما بهترین نشانه و دلیل پوچ بودن و باطل بودن ادعای امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر می باشد .

    و من قضاوت را به خوانندگان فهیم و با شعور واگذار می کنم .

    و لطفا به لینک http://islamtxt.net/?q=content/forum/2015 مراجعه کنند و ببینند که عبدالحسین چطوری به مغلطه بازی و سفسطه بازی روی اورده است . و پاسخ خود را گرفته است .


    abdollah1990
    کاربر
    السلام علی من اتبع الهدی

    اینکه گفته ای (رو نیست که.)

    برادرم جلوی آینه ایستاده ای و خود را در آینه دیده ای !!!

    هر فرد عاقل و با شعوری سوال اولیه را بخواند متوجه می شود که من کجا صحبت از اصول کرده ام ؟؟!!

    سوال من خیلی واضح و روشن و شفاف است . و دوباره می گذارم که شیر فهم شوی .

    کسانی که اعتقاد به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر دارند ، پاسخ دهند !

    خواهشمندم با آیات واضح و روشن قران این عقیده را ، (امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر) را ثابت کنند .

    و صل الله علی نبینا محمد و علی آله و ازواجه و اصحابه اجمعین و لعنة الله علی اعدائهم و منکریهم اجمعین من الاولین و الآخرین.

    در پاسخ به: Reply To: آیا علی عادل بود یا ام المومتین بیگناه! #8515

    abdollah1990
    کاربر

    و در مورد جنگ جمل : و موضوع رفتن حضرت عایشه و صحابه پیامبر از مکه که مناسک حج را انجام داده بودند ، به سمت بصره به خون خواهی و دستگیری قاتلین حضرت عثمان بوده.

    و شورش بر علیه خلیفه نبوده .

    در زمان به خلافت رسیدن حضرت علی در مدینه حضور نداشته اند .

    و در مکه در مناسک حج بوده اند.

    و اگر می خواستند بر علیه خلیفه شورش کنند باید از مکه به مدینه می امدند نه اینکه به بصره در تعقیب قاتلین حضرت عثمان بروند .

    و حضرت علی هم وقتی در مدینه از موضوع مطلع گشتند به سمت بصره حرکت کردند و در آنجا طرفداران همان منافقینی ، که حضرت عثمان را به قتل رسانده بودند و در داخل لشگر حضرت علی پنهان شده بودند در نصف شب بین دو لشگر آتش جنگ را بر افروختند .

    و اگر حضرت عایشه شورش بر علیه خلیفه می کردند حضرت علی ایشان را محترمانه به خانه ی پیامبر نمی فرستادند .

    و حضرت علی آنقدر عقل و شعور داشتند و از شما بهتر می فهمیدند و اشخاص را می شناختند .

    و چون حضرت عایشه بی گناه بودند ایشان را با احترام به خانه ی پیامبر برگرداندند .

    و اگر گناهکار می بودند حضرت علی به عنوان حاکم آنها را تحت عنوان جنایتکار جنگی مورد محاکمه قرار می داد و از خون آن همه انسان نمی گذشت .

    در پاسخ به: Reply To: آیا علی عادل بود یا ام المومتین بیگناه! #8516

    abdollah1990
    کاربر
    و اینکه گفته ای (برای قتل انها مجازتی که خدا تعیین کرده کافی است)

    برادرم اگر اینطور باشد که شما می گویید پس امروز هرکس افرادی را کشت پس حاکم حق ندارد آن فرد را محاکمه کند .

    چون خداوند در آخرت او را مجازات می کند .

    و اینکه گفته ای (حالا اگر ایشان عایشه را هم به اسیری میگرفت، این اسیر که در زمره غنائم آمده، سهم کیست؟)

    اولا : جنگ آنها جنگ بین اسلام و کفر نبوده است و جنگ را منافقینی که در شهادت حضرت عثمان دست داشتند به راه انداختند .

    دوما : اگر جنگ بین کفر و اسلام می بود کنیز و غلام معنا داشت .

    و جنگ بین دو گروه از مسلمین کنیز و غلام ندارد که سهم کسی شود .

    و اینکه گفته ای (بماند که عایشه خود اصل فتنه بود. و هرگونه رفتاری غیر از این با او، سبب می شد تا جماعت دیگری از شتر پرستان و سلف صالح پرستان بیایند و جنجال دیگری برپا کنند.)

    برادرم امروز برای همه روشن شده است که اصل فتنه قاتلین حضرت عثمان بوده اند .

    و در طول پس از ان واقعه اصل فتنه کسانی هستند که از مطرح کردن آن در مجالس روضه نان می خورند و جیب مردم را خالی می کنند .

    و امروز همه می دانند که مرده پرستان و شتر پرستان و اهل قبور پرستان چه کسانی می باشند و چه کسانی از آن طریق نان می خورند .

    و منافع مادی و مقامی چه کسانی از طرح آن موضوع تامین می شود .

    در پاسخ به: Reply To: آیا علی عادل بود یا ام المومتین بیگناه! #8517

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام . اولا : این موردی که استناد کرده ای را کاملا خوانده ای و قبول داری ؟؟

    و اگر قبول داری بگو معنی (ووالله انها لزوجة نبيكم صلى الله عليه وسلم في الدنيا والآخرة) چه می شود ؟؟

    آیا پیامبر در دنیا با یک فتنه گر زندگی می کرده ؟؟؟

    و چطور در آخرت هم یک زن فتنه گر دارد ؟؟!!!!

    و چطور خداوند به قول شما یک زن فتنه گر را مادر مومنین معرفی کرده است ؟؟؟

    اینکه گفته ای (. آن احمق هایی که دنبال شتر راه افتادند و مانند گمراهان)

    برادرم اگر چشم داشته باشی مردم می بینند که چه کسانی برای خالی کردن جیب مردم در محرم کاروان شتر در خیابان ها راه می اندازند و شتر پرستان دنبال شتر راه می افتند .
    و قضاوت با خوانندگان .

    اینکه گفته ای (از جمله من یک امر یا یک تکلیف بیرون بیاور. بحث رفتار امیرالمومنین سلام الله علیه بود که گفتم حضرتش طبق این آیه رفتار کرده اند.)

    برادرم حضرت علی طبق آیه 6 سوره احزاب (النَّبِيُّ أَوْلَىٰ بِالْمُؤْمِنِينَ مِنْ أَنفُسِهِمْ ۖ وَأَزْوَاجُهُ أُمَّهَاتُهُمْ) که افضلیت پیامبر اسلام و ازواج او بر مومنین را بیان نموده رفتار نموده است .

    چون ایه 6 سوره احزاب بحث فضیلت پیامبر اسلام و ازواجشان را مطرح کرده است .

    و اگر یک آدم بی عقل و بی شعور بگوید که این ایه حرمت ازدواج است ، خداوند به صراحت موضوع حرمت ازدواج پیامبر را پس از نزول ایه 52 و حرمت ازدواج زنان پیامبر پس از ایه 53 سوره احزاب بیان کرده است .

    و صل الله علی نبینا محمد و علی آله و ازواجه و اصحابه اجمعین و لعنة الله علی اعدائهم و منکریهم اجمعین من الاولین و الآخرین.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)