پاسخ های ارسال شده در انجمن
-
نویسندهنوشته ها
-
و اینکه گفته ای (آیه قمر هم می فرماید قرآن برای تذکر و یاد اوری آسان است نه برای تفقه دین)
برادرم چرا دو مرتبه باز هم از روش تفسیر به رای خودت استفاده کرده ای ؟؟
در کجای ایه 17 و 22 سوره قمر گفته است نه برای تفقه دین ؟؟
و چرا به خداوند هم رحم نمی کنی و نسبت دروغ می دهی ؟؟؟
آیا اگر قران دین نیست پس چه کتابی دین هست ؟؟؟
و چندین جا خداوند می گوید که این قران ذکر است . (وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ ).
و در ایه 17 قمر هم می گوید : (وَلَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ )
پس معلوم است این قران را خداوند اسان گردانیده است تا همه بفهمند چون این قران برای همه نازل شده است (نَّا أَنزَلْنَا عَلَيْكَ الْكِتَابَ لِلنَّاسِ بِالْحَقِّ) . نه برای علما .
پس چرا به خداوند نسبت دروغ می دهی .
خواشمندم دست از این مغلطه بازی ها بردار و خود را بیشتر رسوا نکن .
و من به روشهای شما آشنا هستم و نمی توانی موضوع بحث را به انحراف بکشانی .
و اب را گلالود کنی و ماهی خود را صید کنی .
با سلام . برادرم بحث بر سر موضوع توسل به امام و امام زادگان می باشد .من آیاتی را که مرتبط با موضوع می باشد و به صراحت توسل به خدا را دستور داده ، گذاشتم . (ایاک نستعین) .
و آیاتی که مردگان و اهل قبور نمی شنوند . (ایه 21 و 22 نحل و …) .
و هر فردی بی غرض و بی مرض و عاقل و با شعور می فهمد که موضوع آیه 21 و 22 سوره نحل انسانهای مرده می باشد .
و موضوع ایه 21 و 22 سوره نحل بتهای سنگی و زنده ها و فرشتگان نمی باشد .
و اینکه شما یا نمی فهمید و یا به خاطر منافع که از امام زاده ها به جیب می زنید و نان و روزی می خورید نمی خواهید بفهمید ، اختیار با شما می باشد .
و خوانندگان با شعور و فهیم می دانند کسانی از موضوع توسل به مرده ها و اهل قبور دفاع می کنند که مردم بیچاره را فریب داده و سرکیسه کرده و سفره ی خود را رنگین کرده و از آن راه نان می خورند .
و در صدر اسلام هم کسانی در مکه که منافعشان به خطر می افتاد و از راه فریب دادن مردم و نذورات مردم نان می خوردند ، به شدت در مقابل پیامبر اسلام ایستادگی کردند .
و مردم مدینه که از راه فریب دادن مردم و نذورات مردم نان نمی خوردند و منافع از قبل نذورات نداشتند به راحتی و بدون هیچ گونه ایستادگی دعوت پیامبر اسلام را پذیرفتند .
و خود همین موضوع نشان می دهد که بحث منافع و نذورات که به وسط بیاید خیلی ها که از آن راه نان می خورند مجبور به دفاع می شوند .
و اینکه گفته ای (سوم شما بهتر است جواب تفسیر های اشتباه وتناقض گویی های خود را بدهید.)برادرم این شما بودی که در سوال اولیه که مطرح کرده ای تفسیر اشتباه و غلط از ایه 3 سوره زمر و 99 سوره توبه می خواستی به خرد خوانندگان بدهی که من دست شما را رو کردم و فریب کاری های شما را برای خوانندگان عیان کردم .
و من قضاوت را به خوانندگان واگذار می کنم .
و اینکه گفته ای (بنده خدا بحث بر سر شرک است که آیا صرف مقرب بودن یا درخواست شرک هست یا نه؟)
برادرم وقتی خداوند به صراحت می گوید (ایاک نستعین) (فقط از خداوند استعانت بجویید)
و در ایه 5 سوره احقاف می گوید ((وَمَنْ أَضَلُّ مِمَّن يَدْعُو مِن دُونِ اللَّـهِ مَن لَّا يَسْتَجِيبُ لَهُ إِلَىٰ يَوْمِ الْقِيَامَةِ وَهُمْ عَن دُعَائِهِمْ غَافِلُونَ )
(چه کسی گمراهتر است از آن کس که غیر خدا را میخواند که تا قیامت هم به او پاسخ نمیگوید و از خواندن آنها (کاملا) ً بیخبر است؟! (و صدای آنها را هیچ نمیشنود!))
پس چطوری بگوید که شما ها متوجه بشوید ؟؟ و شما که می گویید که توسل جایز است باید سند و دلیل قرانی ارائه کنید .
چون من برای استعانت به خداوند دلیل ارائه کردم .
و اینکه گفته ای (به همه قران ایمان بیاورید. چون ایمان به بعضی از قران موجب میشود تفسیری بکنید که ایات دیگر را انکار کند.)جانا سخن از زبان ما می گویی .
من ایه 5 سوره فاتحه (ایاک نستعین)
و 21 و 22 سوره نحل (وَالَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ لَا يَخْلُقُونَ شَيْئًا وَهُمْ يُخْلَقُونَ ﴿٢٠﴾ أَمْوَاتٌ غَيْرُ أَحْيَاءٍ ۖ وَمَا يَشْعُرُونَ أَيَّانَ يُبْعَثُونَ)
(معنی : کسانی را که غیر از خدا میخوانند، چیزی را خلق نمیکنند؛ بلکه خودشان هم مخلوقند! (۲۰) آنها مردگانی هستند غیر زنده؛ و نمیدانند در چه زمانی محشور میشوند! )
و 5 سوره احقاف (وَمَنْ أَضَلُّ مِمَّن يَدْعُو مِن دُونِ اللَّـهِ مَن لَّا يَسْتَجِيبُ لَهُ إِلَىٰ يَوْمِ الْقِيَامَةِ وَهُمْ عَن دُعَائِهِمْ غَافِلُونَ )
(چه کسی گمراهتر است از آن کس که غیر خدا را میخواند که تا قیامت هم به او پاسخ نمیگوید و از خواندن آنها (کاملا) ً بیخبر است؟! (و صدای آنها را هیچ نمیشنود!))
و 3 سوره زمر
(أَلَا لِلَّـهِ الدِّينُ الْخَالِصُ ۚ وَالَّذِينَ اتَّخَذُوا مِن دُونِهِ أَوْلِيَاءَ مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِيُقَرِّبُونَا إِلَى اللَّـهِ زُلْفَىٰ إِنَّ اللَّـهَ يَحْكُمُ بَيْنَهُمْ فِي مَا هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ ۗ إِنَّ اللَّـهَ لَا يَهْدِي مَنْ هُوَ كَاذِبٌ كَفَّارٌ)
( ترجمه : آگاه باشید که دین خالص از آن خداست، و آنها که غیر خدا را اولیای خود قرار دادند و دلیلشان این بود که: «اینها را نمیپرستیم مگر بخاطر اینکه ما را به خداوند نزدیک کنند»، خداوند روز قیامت میان آنان در آنچه اختلاف داشتند داوری میکند؛ خداوند آن کس را که دروغگو و کفرانکننده است هرگز هدایت نمیکند! )
و 18 سوره یونس (وَيَعْبُدُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ مَا لَا يَضُرُّهُمْ وَلَا يَنفَعُهُمْ وَيَقُولُونَ هَـٰؤُلَاءِ شُفَعَاؤُنَا عِندَ اللَّـهِ ۚ قُلْ أَتُنَبِّئُونَ اللَّـهَ بِمَا لَا يَعْلَمُ فِي السَّمَاوَاتِ وَلَا فِي الْأَرْضِ ۚ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَىٰ عَمَّا يُشْرِكُونَ)
(ترجمه : اینان غیر از خدا، چیزهائی را میپرستند که نه بدیشان زیان میرسانند و نه سودی عائدشان میسازند، و میگویند: اینها میانجیهای ما در نزد خدایند (و در آخرت رستگارمان مینمایند!) بگو: آیا خدا را از وجود چیزهائی باخبر میسازید که خداوند در آسمانها و زمین سراغی از آنها ندارد؟ خداوند منزّه و فراتر از آن چیزهائی است که مشرکان شریک میدانند.)
را گذاشتم . تا خوانندگان محترم قضاوت کنند .
و اینکه گفته ای (به همه قران ایمان بیاورید. چون ایمان به بعضی از قران موجب میشود تفسیری بکنید که ایات دیگر را انکار کند.)جانا سخن از زبان ما می گویی .
من ایه 5 سوره فاتحه (ایاک نستعین)
و 21 و 22 سوره نحل (وَالَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ لَا يَخْلُقُونَ شَيْئًا وَهُمْ يُخْلَقُونَ ﴿٢٠﴾ أَمْوَاتٌ غَيْرُ أَحْيَاءٍ ۖ وَمَا يَشْعُرُونَ أَيَّانَ يُبْعَثُونَ)
(معنی : کسانی را که غیر از خدا میخوانند، چیزی را خلق نمیکنند؛ بلکه خودشان هم مخلوقند! (۲۰) آنها مردگانی هستند غیر زنده؛ و نمیدانند در چه زمانی محشور میشوند! )
و 5 سوره احقاف (وَمَنْ أَضَلُّ مِمَّن يَدْعُو مِن دُونِ اللَّـهِ مَن لَّا يَسْتَجِيبُ لَهُ إِلَىٰ يَوْمِ الْقِيَامَةِ وَهُمْ عَن دُعَائِهِمْ غَافِلُونَ )
(چه کسی گمراهتر است از آن کس که غیر خدا را میخواند که تا قیامت هم به او پاسخ نمیگوید و از خواندن آنها (کاملا) ً بیخبر است؟! (و صدای آنها را هیچ نمیشنود!))
و 3 سوره زمر
(أَلَا لِلَّـهِ الدِّينُ الْخَالِصُ ۚ وَالَّذِينَ اتَّخَذُوا مِن دُونِهِ أَوْلِيَاءَ مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِيُقَرِّبُونَا إِلَى اللَّـهِ زُلْفَىٰ إِنَّ اللَّـهَ يَحْكُمُ بَيْنَهُمْ فِي مَا هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ ۗ إِنَّ اللَّـهَ لَا يَهْدِي مَنْ هُوَ كَاذِبٌ كَفَّارٌ)
( ترجمه : آگاه باشید که دین خالص از آن خداست، و آنها که غیر خدا را اولیای خود قرار دادند و دلیلشان این بود که: «اینها را نمیپرستیم مگر بخاطر اینکه ما را به خداوند نزدیک کنند»، خداوند روز قیامت میان آنان در آنچه اختلاف داشتند داوری میکند؛ خداوند آن کس را که دروغگو و کفرانکننده است هرگز هدایت نمیکند! )
و 18 سوره یونس (وَيَعْبُدُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ مَا لَا يَضُرُّهُمْ وَلَا يَنفَعُهُمْ وَيَقُولُونَ هَـٰؤُلَاءِ شُفَعَاؤُنَا عِندَ اللَّـهِ ۚ قُلْ أَتُنَبِّئُونَ اللَّـهَ بِمَا لَا يَعْلَمُ فِي السَّمَاوَاتِ وَلَا فِي الْأَرْضِ ۚ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَىٰ عَمَّا يُشْرِكُونَ)
(ترجمه : اینان غیر از خدا، چیزهائی را میپرستند که نه بدیشان زیان میرسانند و نه سودی عائدشان میسازند، و میگویند: اینها میانجیهای ما در نزد خدایند (و در آخرت رستگارمان مینمایند!) بگو: آیا خدا را از وجود چیزهائی باخبر میسازید که خداوند در آسمانها و زمین سراغی از آنها ندارد؟ خداوند منزّه و فراتر از آن چیزهائی است که مشرکان شریک میدانند.)
را گذاشتم . تا خوانندگان محترم قضاوت کنند .
با سلام برادرم . باز هم به سوالات من جواب ندادی .
و از همین روش خلط بحث برای مشوش کردن ذهن خواننده استفاده کردی .
و در جواب اینکه گفته ای (خداوند در آیات ابتدایی سوره تحریم تصریح فرموده که ناموس پیامبر بودن هرگز و به هیچ عنوان مانع خطا و تخلف نیست.)
برادرم هر آدم عاقل و با شعور و بی غرض و مرضی آیات اول سوره تحریم را مطالعه کند متوجه می شود که بحث رقابت بین زنان پیامبر بوده است .
و بحث دین ، مسایل دینی و منافقین دین نمی باشد .
و موضوع اختلاف سلیقه بین همسران و رقابت بین همسران ربطی به دین داری آنها ندارد .
مثلا اگر یک مرجع شیعی با زنش اختلاف خانوادگی داشت چه ربطی به دینداری همسرش دارد ؟؟
و اگر یک مرجع شیعه چند زن داشت و زنان او با هم رقابت داشتند و یا اختلاف داشتند و یکی را آن مرجع شیعه طلاق داد آیا آن زن منافق است ؟؟!!! و یا از دین خارج شده ؟؟!!!!
و اینکه آیه 61 سوره نساء را مطرح کرده ای و خودت از آن با قلب گمراهت (فی قلوبهم زیغ) نتیجه ی دل خواهت را گرفته ای .
و گفته ای (یعن خدا آری. رسول خیر. و این همان حسبنا کتاب الله است. یعنی نفاق به صراحت قرآن.)
برادرم کجای این آیه گفته است که علی حق است ؟؟ و یا حق با علی است ؟؟
چرا از روش های فریب کارانه استفاده می کنی ؟؟
و میگویی (توضیح بیشتر نمیدهم چرا که اگر در خانه کس است، یک حرف بس است.)
همین مقدار که گفته ای خود را رسوا کرده ای .
و اگر توضیح می دادی چه رسوایی به بار می آوردی .
و کاش توضیح می دادی که بیشتر رسوا می شدی !!!
و هر شبهه ای که مطرح می کردی ، من پاسخ می دادم و ذهن خوانندگان را متوجه موضوع می کردم .
و اینکه گفته ای (اگر هم فقط قرآن را قبول داری به مستدرک حاکم ج3 ص125 رجوع کنید تا علی مع القرآن را نیز ببینید.)
برادرم : باز هم مغلطه بازی در آورده ای .و خودت هم به حرف خودت باید خنده بگیرد .
می گویی اگر هم فقط قران را قبول داری ولی متاسفانه به جای معرفی یک ایه از قران مستدرک حاکم معرفی می کنی .
من در کامنت مورخه 9/2/93 گفتم (در کجای دین – خدا و قران – خدا گفته است که حق با علی است ؟؟ و یا علی حق است ؟؟)
آیا مستدرک حاکم قران است ؟؟!!!
و خدا را شکر که با همین نحوه ی پاسخ دادن خواننده متوجه می شود که شما ها چقدر فریب کار می باشید .
و برادرم موضوع سوال اولیه خیلی واضح و روشن هست .
و در مورد عشره مبشره و همسران پیامبر می باشد .
و در مورد رضایت خداوند از صحابه مهاجر و انصار پیامبر خداوند در ایه 100 سوره توبه به صراحت رضایت خود را اعلام نموده است .
و در مورد همسران پیامبر در ایه 6 سوره احزاب که موضوع فضیلت پیامبر بر مومنین می باشد خداوند به صراحت زنان پیامبر را مادر مومنین بیان کرده است . نه مادر منافقین و فحاشان !!
و در موضوع ممنوع بودن ازدواج با زنان پیامبر خداوند به صراحت در ایه 53 سوره احزاب بیان نموده است .
و اینکه گفته ای (شما پیامبر را قبول ندارید.)
برادرم ما پیامبر را خیلی قبول داریم . و هزاران مرتبه از شما بیشتر .
((نه مثل شما که به ناموسش هم رحم نمی کنید .))
و ما پیامبر را آنگونه که قران معرفی کرده و وظائفش را مشخص کرده ، قبول داریم نه کم و نه زیاد .
و خداوند فرموده (وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ) و نفرموده که اگر پیامبر درب مغازه مراجعه کرد و گفت یک من خرما چند است وحی الهی می باشد !! !!
و یا اگر گفت امروز فلان عذا را درست کنید آیا وحی الهی است ؟؟؟!!!
آیا اگر گفت لباسم کثیف است بشویید وحی الهی است ؟؟!! و خیلی موارد دیگر …
و اینکه گفته ای (فرموده که علی مع الحق…..)
برادرم اول برادری خود را ثابت کن بعد ادعای ارث کن .
اول ثابت کن که پیامبر گفته است با سند صحیح .(وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ)
دوما : اگر اینطوری بود اولین کسی که حرف پیامبر را قبول نداشت خود حضرت علی بود چون در موضوع اختلاف زره با یهودی به قاضی شریح مراجعه کرد .
و در موضوع جنگ صفین به حکمیت تن داد . و ….
و اینکه گفته ای (نتیجه چیست؟ اینکه پیامبر هر چه که بگوید حرف خداست.)
برادرم خودت می گویی و خودت نتیجه می گیری !!!
اگر پیامبر درب مغازه مراجعه کرد و گفت یک من خرما چند است وحی الهی می باشد !!
و یا اگر گفت امروز فلان عذا را درست کنید آیا وحی الهی است ؟؟؟!!!
آیا اگر گفت لباسم کثیف است بشویید وحی الهی است ؟؟!! و خیلی موارد دیگر …
با سلام . اینکه گفته ای (چرا میخواهید شرک را یک عمل نشان دهید نه یک اعتقاد.)برادرم باز هم چون نمی توانی به ایات قران که دستور به توسل به اهل قبور و اموات داده باشد ، استنادکنی ، برای فریب ذهن خواننده متوسل به موضوعی پیش پا افتاده شده ای که هر آدم عاقل و با شعوری می داند .
اگر کسی اعتقاد به توانایی بودا نداشته باشد عمل توسل به بودا را انجام نمی دهد .
اگر کسی اعتقاد به توانایی گاو نداشته باشد عمل توسل به گاو را انجام نمی دهد .
اگر کسی اعتقاد به توانایی امام زادگان نداشته باشد عمل توسل به امام زادگان را انجام نمی دهد .
آیا تا حالا فردی دیده ای که اعتقاد به الاغ ندارد ولی متوسل به الاغ شده باشد که پسرم را شفا بده ؟؟!!! و یا مشکلم را رفع کن ؟؟!!!
و اینکه گفته ای (صرف مقرب بودن یک چیز موجب شرک نیست به علت آیات قران از جمله ایه یتخذ ما ینفق قربات عند الله و صلوات الرسول)
برادرم من دوباره ایه 99 سوره توبه را می گذارم تا خوانندگان متوجه شوند که در هیچ کجای این ایه خداوند دستور نداده است که پس از فوت پیامبر به پیامبر متوسل شوید و یا به مردگان و اهل قبور متوسل شوید .
(وَمِنَ الْأَعْرَابِ مَن يُؤْمِنُ بِاللَّـهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَيَتَّخِذُ مَا يُنفِقُ قُرُبَاتٍ عِندَ اللَّـهِ وَصَلَوَاتِ الرَّسُولِ ۚ أَلَا إِنَّهَا قُرْبَةٌ لَّهُمْ ۚ سَيُدْخِلُهُمُ اللَّـهُ فِي رَحْمَتِهِ ۗ إِنَّ اللَّـهَ غَفُورٌ رَّحِيمٌ)
(ترجمه : گروهی (دیگر) از عربهای بادیهنشین، به خدا و روز رستاخیز ایمان دارند؛ و آنچه را انفاق میکنند، مایه تقرّب به خدا، و دعای پیامبر میدانند؛ آگاه باشید اینها مایه تقرّب آنهاست! خداوند بزودی آنان را در رحمت خود وارد خواهد ساخت؛ به یقین، خداوند آمرزنده و مهربان است!)
و از خوانندگان محترم می خواهم که به ایه فوق دقت کنند و ببینند که مایه تقرب به خدا انفاق در راه خدا می باشد . و دعای پیامبر در زمان حیات پیامبر بوده و خداوند نگفته است پس از فوت پیامبر به قبر وی متوسل شوید که مایه تقرب شماست .
و من چندین سوال مطرح کردم چرا پاسخ نمی دهی ؟؟و همین که به صراحت و مرتبط با موضوع پاسخ نمی دهی به نفع ما می باشد ، زیرا خوانندگان از همین نحوه ی پاسخ دادن شما متوجه می شوند که چه کسی به ایات نص و صریح و مرتبط با موضوع استناد می کند و چه کسی و چه اشخاصی به خاطر منافعی که از درامد امام زادگان زندگی خود را می گذارانند و نان می خورند به آیاتی که هیچ دستوری برای توسل به مردگان و اهل قبور در ان نیست استناد می کنند .
و من سوال خود را دوباره مطرح می کنم . در کجای ایه 3 زمر و ایه 99 سوره توبه که در سوال اولیه مطرح کرده ای خداوند دستور به توسل به مردگان و اهل قبور داده است ؟؟
و یا در کدام سوره و آیه قران خداوند دستور به توسل به مردگان و اهل قبور داده است ؟؟؟
من قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: جایزه ۵۵ ملیون تومانی برای کسی که یک حدیث صحیح در رابطه با دادن زکات در نماز توسط علی بیاورد #8260در مورد ایه 55 مائده : اگر از ایه 51 مطالعه فرمایید موضوع برای شما روشن می شود که دوستی و دشمنی با چه کسانی می باشد .و اگر بخواهید با تدلیس به ان ایه استناد کنید دچار مشکلات عدیده ای می شوید .
اولا : کلمه انما حصر می باشد و اگر شما برای حضرت علی بگویید که در رکوع زکات داده است ایا همه ی امامان در رکوع زکات داده اند که به امامت برسند ؟؟!!
دوما : کلمه الذین یقیمون الصلاه و یوتون الزکاة عام است و ایا هرکسی که در رکوع زکات بدهد امام می شود ؟؟!!
سوما : حضرت علی که در فقر به سر می بردند صاحب اموالی نبوده اند که زکات به ان تعلق بگیرد و مسائل عدیده ی دیگری که اگر خواستید برایتان بنویسم .
در مورد ایه 5 مائده : اگر ایه 5 مائده را می فهمیدی خداوند را به تناقض گویی متهم نمی کردی . در ایه 5 مائده خداوند فرموده زنان مومن و پاک دامن اهل کتاب برای شما حلال است وخداوند مومنین اهل کتاب را هم معرفی نموده است .
(لَيْسُوا سَوَاءً ۗ مِّنْ أَهْلِ الْكِتَابِ أُمَّةٌ قَائِمَةٌ يَتْلُونَ آيَاتِ اللَّـهِ آنَاءَ اللَّيْلِ وَهُمْ يَسْجُدُونَ ﴿١١٣﴾ يُؤْمِنُونَ بِاللَّـهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَيُسَارِعُونَ فِي الْخَيْرَاتِ وَأُولَـٰئِكَ مِنَ الصَّالِحِينَ ) (ایه 113و 114 سوره ال عمران)
که فرق بین مومن اهل کتاب و کسانی که خود را اهل کتاب می دانستند مشخص شود .
و طبق گفته ی قران مردان بر زنان ولایت دارند (الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاءِ)(34 نساء) و خداوند نگفته به یهود و نصارا زن بدهید .
و ان شا الله که این دفعه از ایه 51 سوره مائده تا ایه 57 سوره مائده را بخوان تا مفید فایده افتد .
و از خوانندگان محترم میخواهم که در این موضوع پاسخ های زیادی داده شده به صفحه ی اول این لینک مراجعه کنند : http://islamtxt.net/?q=content/forum/2015
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: پیامبر وظایفش را انجام داد و امام زمان چرا انجام نمی دهد ؟؟ #8262– -
نویسندهنوشته ها
و به ایه 21 و 22 سوره نحل که خداوند فرموده مردگان نمی شنوند پاسخ نمی دهی ؟؟
و همچنین درباره ی ایه 3 سوره زمر که خداوند گفته های مشرکین را بیان می کند .
و شما آن را تحریف کرده ای پاسخ نمی دهی .
و درباره ی ایه 99 سوره توبه هم که تحریف کرده بودی چرا پاسخ نمی دهی ؟؟
و من ایات قران را با ترجمه ایت الله مکارم شیرازی گذاشتم که نگویی من به میل خودم ترجمه و تفسیر کرده ام .
تا خوانندگان قضاوت کنند و دروغگو و کذاب را بشناسند .
همه ی عقلا و علمای جهان می گویند برای اثبات یک موضوع باید سند و دلیل مرتبط با همان موضوع ارائه کرد .
خداوند در قران به صراحت فرموده (ایاک نستعین) یعنی فقط از خداوند استعانت بجویید .
و در جایی دیگر فرموده (واستعینوا بالصبر و صلاة) .
و هرچه خداوند دستور بدهد برای ما بدون چون و چرا قابل اجرا می باشد .
اگر شما مدعی هستید که می شود از امامان و امام زادگان استعانت گرفت باید سند و دلیل قرانی و دستور خداوند را اعلام کنی .
و اگر خداوند دستور داده است پس از فوت پیامبر ، به پیامبر و اهل قبور متوسل شوید و یا گفته باشد (واستعینوا بالقبر و الاموات) آدرس قرانی آن را اعلام کن تا ما به روی چشم بگذاریم و اجرا کنیم .
البینه علی المدعی .
تا خوانندگان قضاوت کنند و دروغگو و کذاب رسوا شود .
و خواهشمندم درک کنید که امروز مثل صد سال گذشته نیست که بتوانید مردم را فریب بدهید .
و با ایاتی که ربطی به موضوع ندارد و خداوند حکم و دستور به انجام آن عمل نداده است ، استناد کنید .
و خود را بیشتر از این رسوا نکنید اگر چه شما مصداق ایه 7 سوره آل عمران می باشید .
(فَأَمَّا الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ زَيْغٌ فَيَتَّبِعُونَ مَا تَشَابَهَ مِنْهُ ابْتِغَاءَ الْفِتْنَةِ وَابْتِغَاءَ تَأْوِيلِهِ)
(و آنان که در دلشان میل به باطل است از پی متشابه رفته تا به تأویل کردن آن در دین راه شبهه و فتنهگری پدید آرند،)