abdollah1990

پاسخ های ارسال شده در انجمن

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • در پاسخ به: Reply To: عدالت صحابه #7056

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته ای (این که دیگه فضلی ندارد بعد اینکه خدا گفته راضی ام اما جای دیگری گفته فمن یعمل مثقال ذرة شرا یره. یعنی چی؟.)

    برادرم چون خداوند از اول و آخر اعمال همه آگاهی دارد ، و مثقال و مثقال اعمال انها را میدانسته به صراحت رضایت خود را در ایه 100 توبه از مهاجرین و انصار اعلام کرده است .

    تا کور شود هر انکس که وعده و حکم خدا را قبول ندارد .

    در پاسخ به: Reply To: عدالت صحابه #7057

    abdollah1990
    کاربر
    و اینکه گفته ای (عنی اینها دیگه از اینکار ها نمیکنن؟ از این به بعد معصوم شدند؟)

    برادرم خداوند نگفته مهاجرین معصوم شده اند .

    بلکه اعمال نیکشان از اعمال غیر نیکشان بیشتر بوده و خداوند چون اول و آخر را میدانسته حکم خود را به صراحت اعلام کرده .

    و در ضمن مگر هرکس که معصوم باشد وارد بهشت می شود و بقیه باید به جهنم بروند ؟؟!!!

    این حرف خیلی مسخره و خنده دار است !

    در پاسخ به: Reply To: عدالت صحابه #7058

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته ای (حدیث حوض چی میشه؟) برادرم فارغ از صحت و سقم سند حدیث

    اولا : گفته ی خداوند در قران از میلیون میلیون حدیث بالاتر است .

    دوما : هیچ منافاتی هم با هم ندارد .

    سوما : یک حوضی شما برای خودت پیدا کن و وقتی این ایات واضح و روشن خداوند درباره ی مهاجرین را در قران میخوانی داخلش شنا کن تا سرد و خنک شوی .


    abdollah1990
    کاربر
    با سلام . اینکه گفته ای (خوب بحث ما هم باشما در همین جا است از کجا ثابت می کنید که خلفای سه گانه بهترین بوده اند)

    برادرم اولا : خلفای راشدین جزو مهاجرین بودند و جزو بیعت کنندگان رضوان بودند و خداوند که از اول و آخر اعمال همه آگاه است در آیه 100 سوره توبه و 74و 11 انفال و 10 و 18 فتح ، آنها را به صراحت مورد تایید قرار داده و رضایت کامل خود را اعلام کرده و وقتی خداوند رضایت خود را از کسی اعلام کرد یعنی اینکه بهترین بوده اند .


    abdollah1990
    کاربر
    و اینکه گفته ای (وکجا پیامبر آنها را برای جانشینی خود تعیین کرده است کدام روایت حتی ضعیف؟!)

    برادرم اولا : هیچ وقت و هیچ کجا خلفای راشدین ادعای منصوص الهی بودن را نکرده اند .

    دوما : ادعای عصمت و معصومیت نکرده اند .

    سوما : ادعای ولایت تکوینی نکرده اند . و … من چندین بار گفتم که خلافت اصول دین نیست .

    و من چندین بار توضیح دادم خلافـــــــــت منصوص الهی نیست و یک اصل از اصول دیــــــــــــــن نیست حتی از ارکان ایــــــــــــــمان هم نیست و حتی فروع دیــــــــــــــن هم نیــــــــــــــست خلافت سرپرستی و اداره امور افراد یک سرزمین می باشد که به روشهای مختلف هر زمانی با امکانات و روشها و رسم رسوم ان زمان شخصی به خلافت می رسد.

    و اگر اهلسنت ادعای منصوص بودن الهی خلافت را کرده بودند پس باید علمای اهل سنت می گفتند اصول دین توحید ، نبوت ، معاد و خلافت می باشد در حالیکه همه اهل سنت به سه اصل اعتقاد دارند توحید ، نبوت ومعاد و چون پاسخ روشن و مستند از قران به اصل امامت منصوب الهی ندارید دیگران را به دروغ متهم می کنید به چیزی که قبول ندارند .

    و خلافت یعنی سرپرستی یک جامعه و مردم یک سرزمین معین ، که با ساز و کارهای انتخابی هر زمان و مکان ، و یا غیر انتخابی حاکم می شوند مثل خلافت عثمانی در ترکیه و دارالخلافه در زمان زندیه و قاجاریه در ایران .

    و همین حالا هم در یزد به کسانی که در کاری تبهر ، دارند خلیفه می گویند و چند شیرینی فروشی خلیفه وجود دارد .

    آیا این شیرینی فروشی ها در یزد خلیفه پیامبرند ؟؟؟!!!


    abdollah1990
    کاربر
    با سلام برادرم . اگر شما می توانید به این سوالات تک تک پاسخ روشن و واضح بده و فلسفه بافی نکن .

    1- علمای شما و شما که مدعی هستید امام زمان زنده است چرا مثل پیامبر اسلام در دسترس مردم و علما نیست ؟؟

    2- در زمان حیات رسول خدا اگر در بین شاگردان مکتب اسلام اختلافی درباره ی احکام اسلام به وجود می آمد پیامبر رفع می کرد .

    3- با وجود امام معصوم چرا در بین تمام مراجع شیعه درباره ی احکام اختلاف است و در رساله های عملیه شان موجود است ولی امام زمان رفع نمی کند ؟؟؟

    4- چرا با گذشت هزار و چند صد سال کتاب روایی و حدیثی شیعه را تصحیح نمی کند ؟؟ تا روایات جعلی ، ضعیف و صحیح مشخص شود و علما و مراجع و مردم از سردرگمی بیرون بیایند . و ….

    اگر به این ها پاسخ دهی سوالات بعدی را هم مطرح می کنم . چون میخواهم خیلی به اعصابت فشار وارد نشود .


    abdollah1990
    کاربر
    با سلام برادرم . اولا : که خداوند شارع دین اسلام است و نه عالم و خزانه دار .

    دوما : آقای ابی شیبه از اقای الدار خزانه دار خلیفه دوم خواب یک نفر دیگر را نقل قول کرده باشد ، که اصل اعتقادی در دین اسلام ایجاد نمی کند ، فارغ از صحت و سقم حدیث .

    سوما : حدیث ابی شیبه که از قول پیامبر اسلام حکم دینی را نقل نمی کند .

    از قول یک خزانه دار خوابی را نقل کرده است .

    هم کسی که خواب دیده و هم خزانه دار و هم ابی شیبه هیچکدام شارع دین اسلام نمی باشند .


    abdollah1990
    کاربر
    شارع دین اسلام خداوند است که به صراحت در قران ایات زیادی در رد توسل نازل فرموده .

    (إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ) (تنها تو را می پرستم و تنها از تو یاری می گیرم)

    اگر مو لا درز نستعین برود مو لا درز نعبد نیز می رود .

    20و 21 نحل (وَالَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ لَا يَخْلُقُونَ شَيْئًا وَهُمْ يُخْلَقُونَ ﴿٢٠﴾ أَمْوَاتٌ غَيْرُ‌ أَحْيَاءٍ ۖ وَمَا يَشْعُرُ‌ونَ أَيَّانَ يُبْعَثُونَ) (معنی : کسانی را که غیر از خدا می‌خوانند، چیزی را خلق نمی‌کنند؛ بلکه خودشان هم مخلوقند! (۲۰) آنها مردگانی هستند غیر زنده ؛ و نمی‌دانند در چه زمانی محشور می‌شوند! )

    1- آیا امام زادگان من دون الله هستند یا نه ؟؟

    2-آیا امام زادگان مرده هستند یا نه ؟؟؟

    3- آیا غیر احیا هستند یا نه ؟؟؟

    4- آیا خالقند یا مخلوق ؟؟؟

    و آیه 22 فاطر (وَمَا يَسْتَوِي الْأَحْيَاءُ وَلَا الْأَمْوَاتُ ۚ إِنَّ اللَّـهَ يُسْمِعُ مَن يَشَاءُ ۖ وَمَا أَنتَ بِمُسْمِعٍ مَّن فِي الْقُبُورِ‌) ( معنی : و هرگز مردگان و زندگان یکسان نیستند! خداوند پیام خود را به گوش هر کس بخواهد می‌رساند، و تو نمی‌توانی سخن خود را به گوش آنان که در گور خفته‌اند برسانی!)

    1-آیا امام زادگان مرده هستند یا نه ؟؟؟

    2- آیا غیر احیا هستند یا نه ؟؟؟

    3- آیا در گور خفته اند یا نه ؟؟؟

    4- و اگر پس از رحلت از این دنیا ، زنده اند و در همه جا حاضر و ناظرند ، ایا همبستر شدن زنانشان بعد از فوت آنها که با دیگران ازدواج کرده بودند را می دیدند ؟؟؟


    abdollah1990
    کاربر

    و 22 سبا (قُلِ ادْعُوا الَّذِينَ زَعَمْتُم مِّن دُونِ اللَّـهِ ۖ لَا يَمْلِكُونَ مِثْقَالَ ذَرَّ‌ةٍ فِي السَّمَاوَاتِ وَلَا فِي الْأَرْ‌ضِ وَمَا لَهُمْ فِيهِمَا مِن شِرْ‌كٍ وَمَا لَهُ مِنْهُم مِّن ظَهِيرٍ‌) (معنی : بگو: «کسانی را که غیر از خدا می‌پندارید و بخوانید! (آنها هرگز گرهی از کار شما نمی‌گشایند، چرا که) آنها به اندازه ذرّه‌ای در آسمانها و زمین مالک نیستند، و نه در (خلقت و مالکیّت) آنها شریکند، و نه یاور او (در آفرینش) بودند.)

    1- آیا امام زادگان من دون الله هستند یا نه ؟؟

    و 5 احقاف (وَمَنْ أَضَلُّ مِمَّن يَدْعُو مِن دُونِ اللَّـهِ مَن لَّا يَسْتَجِيبُ لَهُ إِلَىٰ يَوْمِ الْقِيَامَةِ وَهُمْ عَن دُعَائِهِمْ غَافِلُونَ ) (چه کسی گمراهتر است از آن کس که غیر خدا را می‌خواند که تا قیامت هم به او پاسخ نمی‌گوید و از خواندن آنها (کاملا) ً بی‌خبر است؟! (و صدای آنها را هیچ نمی‌شنود!)) آیا وقتی آیاتی به این روشنی وجود دارند شما چرا قران را که خداوند نازل کرده رها می کنید و به دنبال احادیث جعلی و موضوعی می روید .

    1- آیا امام زادگان من دون الله هستند یا نه ؟؟

    2- آیا امام زادگان به ندای صدا زنندگان پاسخ می دهند ؟؟؟؟

    3- در زمان زنده بودن ندای آنها قابل شنیدن بود ایا اکنون نیز قابل شنیدن است ؟؟؟

    در پاسخ به: Reply To: یار غار در قرآن کیست ؟؟!!! #7072

    abdollah1990
    کاربر

    با سلام . اینکه گفته ای (خلیفه سوم ابی ذر غفاری را تبعید می کند و ابی ذر در ربذه از دنیا می رود حال کدام یک ازاین دو مشمول آیه 100سوره توبه هستند؟!!) برادرم فارغ از صحت از سقم گفته ی شما

    اولا : خداوند نگفته مهاجرین معصوم شده اند . بلکه اعمال نیکشان از اعمال غیر نیکشان بیشتر بوده و خداوند چون اول و آخر را میدانسته حکم خود را به صراحت اعلام کرده .

    و در ضمن مگر هرکس که معصوم باشد وارد بهشت می شود و بقیه باید به جهنم بروند ؟؟!!! این حرف خیلی مسخره و خنده دار است !

    و دوما : هیچکدامشان با این عمل از دین خارج نشده بودند . با اختلافات سیاسی و اجتماعی طرف از دین خارج نمی شود .

    در پاسخ به: Reply To: امامزاده قلقلی #7073

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام برادرم . اینکه گفته اید (بیچاره تر هاضمه من) .

    هنوز تازه متوجه شده اید و ان شا الله کم کم عادت می کنید و تحملش برایت آسان می شود.

    و هضم آن هم آسان می شود .

    و اگر دیدید حال شما بد شده و بالا می آورید مشکلی نیست .

    تمام افرادی که حامله می شوند این مشکل را دارند و اسم مریضی شما ویار است ! نیاز به پزشک نیست .

    به این لینک مراجعه کن کاملا برات توضیح داده : http://www.beytoote.com/wedlock/bardari/treatment-longing.html

    در پاسخ به: Reply To: امامزاده قلقلی #7074

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام برادرم . اولا : چون پاسخ مستند و متقن نداری به مغلطه بازی افتاده ای و هر خواننده ی منصف و بی غرض و مرضی که مطالب من و شما را بخواند از طرز گفتار و نوشتن مطالب شما مشخص است که جواب مستند به ایات قران ندارید .

    و برای فرار مجبور به فلسفه بافی شده اید و می خواهید گرد و خاک به پا کنید و از اصل موضوع بحث فرار کنید و هنوز نتوانستید به آیات 20 و 21 سوره نحل و 22 فاطر و 22 سبا و 5 احقاف پاسخ بدهی .

    و همچنین هنوز نتوانسته ای درباره ی سوالات من در مورد من دون الله پاسخ بدهی .

    در پاسخ به: Reply To: امامزاده قلقلی #7077

    abdollah1990
    کاربر
    و اینکه گفته ای (این شد حصر 35 مائده و خطبه؟)

    برادرم اولا از همین پاسخ دادن به یک ایه روشن که مطرح کردم مشخص می شود که شما و امثال شما به یک ایه کوچک از سوره حمد (إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ) نمی توانید پاسخی بدهید .

    دوما : درباره ی ایه 35 مائده اگر مثل همیشه اول و اخر ایه را قیچی نکنی خیلی واضح است که مقصود وسیله جهد و کوشش است در راه خدا.

    و همچنین در ایه 57 سوره اسرا خداوند جواب شما و امثال شما را داده (أُولَـٰئِكَ الَّذِينَ يَدْعُونَ يَبْتَغُونَ إِلَىٰ رَ‌بِّهِمُ الْوَسِيلَةَ أَيُّهُمْ أَقْرَ‌بُ وَيَرْ‌جُونَ رَ‌حْمَتَهُ وَيَخَافُونَ عَذَابَهُ ۚ إِنَّ عَذَابَ رَ‌بِّكَ كَانَ مَحْذُورً‌ا) (معنی : کسانی را که آنان می‌خوانند، خودشان وسیله‌ای (برای تقرب) به پروردگارشان می‌جویند، وسیله‌ای هر چه نزدیکتر؛ و به رحمت او امیدوارند؛ و از عذاب او می‌ترسند؛ چرا که عذاب پروردگارت، همواره در خور پرهیز و وحشت است!) با ترجمه ایت الله مکارم شیرازی برایت گذاشتم .

    و خدا را شکر که درباره ی خطبه 109 نهج البلاغه جواب خود را گرفتید .

    در پاسخ به: Reply To: امامزاده قلقلی #7078

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته ای (در پرستش چه کسی گفته که منحصر به خدا نیست؟) برادرم شما و امثال شما فعلا چون در ایاک نستعین گیر افتاده اید و جوابی ندارید به ایاک نعبد کاری ندارید .

    و اگر بتوانید حتما ایاک نعبد را هم خدشه دار خواهید کرد تا به نان و نوایی برسید .

    و ایاک نستعین آنچنان لرزه به اندام شما انداخته که حتی حاضر نشدی ایاک نستعین را کامل بنویسی و این گونه نوشتی (نستیعین).

    در پاسخ به: Reply To: امامزاده قلقلی #7079

    abdollah1990
    کاربر

    واینکه به ایه (وَمَا أَرْ‌سَلْنَا مِن رَّ‌سُولٍ إِلَّا لِيُطَاعَ بِإِذْنِ اللَّـهِ ۚ وَلَوْ أَنَّهُمْ إِذ ظَّلَمُوا أَنفُسَهُمْ جَاءُوكَ فَاسْتَغْفَرُ‌وا اللَّـهَ وَاسْتَغْفَرَ‌ لَهُمُ الرَّ‌سُولُ لَوَجَدُوا اللَّـهَ تَوَّابًا رَّ‌حِيمًا) (معنی : ما هیچ پیامبری را نفرستادیم مگر برای این که به فرمان خدا، از وی اطاعت شود. و اگر این مخالفان، هنگامی که به خود ستم می‌کردند (و فرمانهای خدا را زیر پا می‌گذاردند)، به نزد تو می‌آمدند؛ و از خدا طلب آمرزش می‌کردند؛ و پیامبر هم برای آنها استغفار می‌کرد؛ خدا را توبه پذیر و مهربان می‌یافتند.) (با ترجمه ایت الله مکارم شیرازی برایت گذاشتم تا نگویی که من به دلخواه خود ترجمه کرده ام) استناد کردی .

    برادرم اولا : این ایه خیلی واضح و روشن می باشد که در زمان حیات پیامبر بوده و هیچ کجای این ایه نگفته بعد از فوت پیامبر بر سر قبرش بروید .

    و دوما : به صراحت گفته (و از خدا طلب آمرزش می‌کردند) . من چندین جا در این سایت برایت گفتم برو به کلاس عربی شرکت کن و اگر به شعور و عقل دیگران رحم نمی کنی لااقل به شعور و عقل خودت رحم کن .

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)