abdollah1990

پاسخ های ارسال شده در انجمن

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • در پاسخ به: Reply To: سوالی اساسی در مورد امامت منصوص الهی #6580

    abdollah1990
    کاربر

    و در مورد پسر نوح : خداوند پسر نوح را با ایه صریح و واضح از اهل نوح مستثنی و جدا کرده . شما هم اگر می توانید همین ادعای خود را (هر کس از اولاد نبی و اهل بیت او که ادعای امامت کند به غیر از آن 12 نفر معین در دایره اهل نیست.) از ایات قران مثل ایات پسر نوح ثابت کن تا دروغگو رسوا شود . و خداوند گفته باشد که هرکس غیر این 12 نفر ادعای امامت کرد از دایره عترت و اهلبیت جداست . و اگر نتوانستی که حتما نمی توانی خواهشمندم بیشتر خودت را به زحمت نینداز و از شما بزرگتر هم نتوانسته امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را با ایات قران مثل ایات نبوت و معاد ثابت کند . حتی اقای علامه امینی دست به دامن احادیث و روایات موضوعی و جعلی شد و حتی دست به دامن شعرا شد و چندین جلد کتاب الغدیر را تالیف کرد تا بتواند کاری انجام دهد ولی باز هم نتوانست . شما تا حالا دیده ای فردی برای اثبات نبوت پیامبر دست به دامن احادیث و روایات موضوعی و شعرا شود ؟؟؟!! برادرم خیلی راحت با چند ایه از قران میشود نبوت پیامبر اسلام را از قران ثابت کرد .

    در پاسخ به: Reply To: سوالی اساسی در مورد امامت منصوص الهی #6581

    abdollah1990
    کاربر

    و در مورد بزغاله : اولا: خدا را شاکر و سپاسگذارم که قبول کرده ای قدرت خدا از بزغاله بیشتر است . و دیگر خدا را به ناتوانی در مقابل بزغاله متهم نمی کنی .

    دوما : خدا را شاکرم قرانی را که اهلسنت در تمام دورانها قبول داشته اند و قبول دارند را نتوانسته ای زیر سوال ببری سوما : کسانی باید دقت کنند که معتقد به قرانی هستند و 17000 آیه دارد . (اصول کافی و …. اگر خواستی در این مورد روایتها را برایت بنویسم)

    و خواهشمندم در مورد قرانی که چندین هزار ایه از این قران موجود، آیه بیشتر دارد ما را مستفیض و بهره مند بفرما تا بدانیم و به ایات ان استناد کنیم.

    در پاسخ به: Reply To: سوالی اساسی در مورد امامت منصوص الهی #6582

    abdollah1990
    کاربر
    در مورد پله های نوروز خان (اگر تهران هستید تشریف ببرید بازار تهران ورودی اول بعد از پله نوروزخان. پاساژ را که رد کنید ایشان را میبینید. منتها بعد از 9.30 و قبل از 12 بروید.) برادرم طبق ضرب المثل ، فردی که یک دروغ می گوید پس از رسوایی ، مجبور می شود برای راست جلوه دادن ان ، چندین دروغ دیگر نیز بگوید . حالا شما مصداق ان شده اید .

    اولا : در خیابان 15 خرداد و بازار تهران پله های نوروز خان محل پلاستیک فروشان می باشد .

    دوما : کسی ادرس می دهد واضح و روشن اسم تابلوی مغازه و پلاک مغازه را می نویسد . خواهشمندم اگر راست می گویی نام ورودی و نام پاساژ و ادرس را صحیح بنویس تا راست و دروغ را برایت روشن کنم . چون دوستان زیادی در پله های نوروز خان و بازار آهنگران تهران جنب پله های نوروز خان دارم .

    در پاسخ به: Reply To: سوالی اساسی در مورد امامت منصوص الهی #6583

    abdollah1990
    کاربر

    درباره ی عبدالله ابن سبا من پاسخ شما را دادم و گفتم 🙁و اینکه گفته ای (عبدالله بن سبا رو به من نشون بده.) از همین ادعای مضحک و خنده دار شما معلوم می شود که چون پاسخی به سوالات من ندارید خود را به نفهمی زده اید و خواهشمندم بیشتر از این خود را رسوا نکن . قافیه چون تنگ اید شاعر به جفنگ اید .) ولی باز هم دو مرتبه خود را به نفهمی زدی . ایا این پاسخ سوال من بود که داده ای ؟؟؟ !!! (شما نشون بده. غش نکن.) و از همین پاسخ دادن ها مشخص می شود که چیزی در چنته نداری و از دادن پاسخ به سوال اصلی من (اثبات امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر با ایات قران مثل ایات نبوت و معاد) فرار می کنی . و اگر می خواهی در مورد عبدالله بن سبا بیشتر بدانی به اصول کافی و بحار الانوار و وسائل الشیعه و فرق الشیعه نوبختی مراجعه کن .

    و انشا الله کتاب فرق الشیعه نوبختی را مطالعه کرده باشی و مدعیان امامت پس از فوت هر امام را شناخته باشی .

    در پاسخ به: Reply To: سوالی اساسی در مورد امامت منصوص الهی #6584

    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته ای (بله من هم میدانم که امامت قابل اثبات نیست چون شما نمیدانید اثبات چیست. اما اگر بخواهید اثبات را به شما یاد میدهم مشروط بر اینکه شما اصول را از قرآن ثابت کنی.)

    اولا : (خود شما اقرار کرده ای و در کامنت 46 گفته اید (عزیزم ما هم که گفتیم اصول دین تقلیدی نیست و تقلیی تنها در فروع است. چرا؟ چون اگر قرار باشد ملت همه بروند دنبال اینکه احکام را خود استخراج کنند کی به زندگی برسند؟) پس برای شما چطوری اصول دین ثابت شده ؟؟!!

    دوما : چون به سوال اساسی من جوابی نداری به مغلطه بازی افتاده ای . و حتی گفته ی خود را هم قبول نداری . و انچه برای خودت هم ثابت شده را هم قبول نداری .

    برای چندمین بار خواهشمندم که این رفتارهای شترمرغی را کنار بگذار و به سوال اساسی من پاسخ بده .


    abdollah1990
    کاربر

    با سلام . برادرم مثل اینکه یا مطالب قبلی را مطالعه نکرده اید و یا نخوانده اید که تمام این گفته های شما پاسخ داده شده است . و اینکه چون همکاران شما در موسسه نتوانستند پاسخ دهند ، شما امده ایدکه موضوع را با فلسفه بافی و مغلطه بازی به انحراف بکشانید . این رفتارها دیگر قدیمی شده و برای مردم با سواد و با شعور دیگر این حنا رنگی ندارد . و خداوند قران با ایات محکم و واضح نازل فرموده و طوری احکام خود را بیان کرده که در طول این هزار و چند صد سال هیچ فردی نتوانسته خدشه ای به احکام خداوند وارد کند . و این موضوع باید امثال شما را اگر به دنبال حق و حقیقت هستید از خواب غفلت بیدار کند . و اگر خدا و قران موجود را قبول ندارید و فقط قرانی که چند هزار ایه بیشتر دارد قبول دارید پس خود رابه زحمت نیندازید و صبر کنید تا ان قران چاپ و منتشر شود .


    abdollah1990
    کاربر

    و اما جواب مطالب شما :

    اولا : برادرم شما با توجه به ایه 11 سوره انفال نمی توانید از ایه 33 سوره احزاب عصمت و معصومیت افرادی را ثابت کنید .

    دوما : با توجه به کلمه انما و کلمه یرید الله نمی توانید برای 12 امام معصومیت را ثابت کنید .

    و اینکه گفته اید که (پاسخ اين است که ميان اهل بيت اصطلاحي و لغوي با اهل بيت تشريع شده توسط خدا و انبياء فرق وجود دارد و آنها لزوما بر هم منطبق نيستند.) برادرم این شما و امثال شما هستید که برای از فرار از اصل موضوع ایه 33 سوره احزاب بحث لغوی و تشریعی توسط خداوند را مطرح کرده اید و برای خداوند تعیین تکلیف می کنید . و بدون دلیل قرانی حکم صادر می کنید و خداوند در قران جواب دندان شکنی برای شما و امثال شما داده است .


    abdollah1990
    کاربر

    و در مورد اصحاب کساء : برادرم تمام مردم عرب می دانستند که زنان جزو اهل بیت هستند . و همین که پیامبر در زیر کساء برای ان افراد دعا کرده که خداوندا این افراد را هم جزو اهلبیت من قراربده ، نشان دهنده ی این است که ایه 33 احزاب درباره ی زنان پیامبر می باشد . و اگر درباره ی زنان پیامبر نبود خداوند از کسی نمی ترسید و خیلی واضح و روشن مثل دیگر موضوعات و احکام به صراحت بیان می کرد . و همچنین اگر پیامبر می خواست انها را به مردم معرفی کند خیلی راحت در منبر مسجد النبی مثل دیگر موضوعات و احکام که از طرف خدا نازل شده ، برای مردم بیان می کرد و چندین بار مثل دیگر احکام تکرار می کرد .تا حجت برای مردم تمام شود . آیا پیامبر آنها را برده بود زیر کساء تا به خداوند بگوید که اینها اهلبیت من هستند !!! تا نعوذ بالله خداوند در قیامت اشتباه نکند و آنها را بشناسد !!!


    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته اید (شاهد ديگر اينکه رسول خدا در هيچ جايي از همسران خود به عنوان اهل بيت ياد نکرد)

    برادرم اولا : رسول خدا عرب بوده و عقل و شعور داشته و می دانسته که زنان او جزو اهلبیت او هستند .

    دوما : همه ی اعراب می دانستند که زنان جزو اهل بیت هستند .

    سوما : کدام فرد عرب زبان در بین مردم گفته که ای مردم زنان من جزو اهلبیت من هستند ؟؟؟!!

    و اگر شخصی چنین حرفی می زند همه نمی گفتند این فرد دیوانه می باشد ؟؟!!!

    مثل این است که شما در یک جمعی بگویید همسرم زن من می باشد !!!

    و از اعضای خانواده ی من است !!!

    خواهشمندم دیگر اینگونه شواهد ارائه ندهید .


    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته اید (واضح است كه مراد از اراده در اين آيه تشريعي و در باره همه مؤمنين است و اختصاص به افراد معين وخاصي ندارد ؛ بنابراين ، قطعاً اراده در آيه تطهير تكويني است .) با این گفته ، شما دچار چندین مشکل می شوید .

    اولا : پس هنر خود اهل بیت چی بوده؟ آیا درخت سیب میتواند به درخت زالزالک فخر بفروش که میوه من سیب است؟؟ خب هنر خودش که نیست کسی که استاد بهش جواب سوالا ها را داده و دکتر کامل شده برتر نیست از کسی که زحمت کشیده و دکتر ناقصی شده .

    دوما : تمام فضائل آنها بی ارزش می شود و چون به گفته ی شما اراده تکوینی خداوند بود .

    سوما : خود حضرت علی در هیچ کجا مدعی عصمت و معصومیت نشدند و امام حسن هم ادعای عصمت و معصومیت نکردند و امام حسین هم در تمام خطبه های خود تا روز عاشورا مدعی معصومیت نشدند و حتی قبل از جنگ یک روز مهلت خواستند تا عبادت کنند .و اگر معصوم می بودند در خطبه ای بلیغ به مردم اعلام می کردند و به ایه 33 سوره احزاب نیز استناد می کردند . و آیا حضرت علی و امام حسن و حسین برای امامت خود به ایه 55 سوره مائده و 59 نساء و 67 مائده و 3 مائده استناد می کردند و امام سجاد در صحیفه سجادیه از خداوند برای گناهان خود طلب استغفار می کند . و موارد دیگر که اگر خواسته باشید برایتان ارسال کنم .


    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته اید (اين اذهاب رجس از وجود اصحاب کساء دفعي است نه رفعي … يعني اينکه خداوند پليدي را از نزديکي به وجود ايشان دور نموده است) برادرم طبق کدام ایه قران به شما اختیار داده شده که هر طور خواستید پلیدی ها را تقسیم بندی کنید ؟؟؟ و اگر هرکسی بخواهد احکام خدا را به دلخواه خود تقسیم بندی کند و به نفع خواسته های خود حکم صادر کند که دیگر نمی شود گفته حکم خدا . پس این گفته شما اشخاص مورد خطاب ایه 11 سوره انفال را هم شامل می شود . و انها هم از پلیدی دفعی پاک شده اند .


    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته اید (يکي از دلايلي که اهل سنت در توجيه بکار بردن ضمير (کم) در اين آيه دارد اين است که خود رسول خداهم شامل اهل بيت مي شود .)

    اولا : چرا برای اهل سنت تعیین تکلیف می کنی ؟؟ و دلیل میتراشی ؟؟

    برادرم هر ادم با سواد و با عقل و با شعوری اگر از ایه 71 تا 73 سوره هود را مطالعه کند متوجه می شود که برای همسر حضرت ابراهیم از کلمه عنکم استفاده شده است .


    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گفته اید (حال ما سوال مي کنيم آيا قبل از اين آيه رسول خدا نيز معصوم نبودند!!؟) برادرم خدا را شکر و سپاسگذارم که سوالی را مطرح کرده اید که در پست های بالا من چندین بار از دوستان شما سوال کردم و نتوانستند جواب بدهند . ما هم همین سوال را از شما می کنیم ایا حضرت علی و حسن و حسین و فاطمه قبل از نزول این ایه معصوم نبودند ؟؟؟و چه نوع رجس و پلیدی داشته اند ؟؟؟ چون به اعتقاد شما امامان از زمان تولد معصوم هستند . حتما به این سوالم پاسخ بدهید و تا پاسخ ندهید دست بردار نیستم .


    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته اید (اما شبهه ديگري مطرح شد که خوب اين عصمت وطهارت براي اصحاب کساء قبول، ولي چرا شيعه بقيه امامان را نيز معصوم مي داند.)

    اولا : برادرم کی گفته این عصمت برای اصحاب کسا قبوله ؟؟ و چرا از پیش خود برای دیگران تعیین تکلیف میکنی ؟؟؟

    دوما : این عصمت و معصومیت دلخواه شما از ایه 33 سوره احزاب با هزار فلسفه بافی و فریب کاری هم استخراج نمی شود .

    به دلیل اینکه اولا : اگر خداوند می خواست اشخاصی را معصوم کند و مقام عصمت و معصومیت به انها عطا کند از کسی نمی ترسید . خیلی صریح با ایات بین و روشن ان اشخاص را با نام معرفی می کرد تا حجت برای مردم تمام شود . همانطور که در ایه 84 تا 86 سوره انعام چندین پیامبر را با نام گفته که بر عالمیان برتری دادم .

    دوما : همان کلمات یطهرکم و رجز الشیطان در ایه 11 انفال هم برای اصحاب پیامبر به کار رفته است .


    abdollah1990
    کاربر

    و اینکه گقته اید (واضح است كه مراد از اراده در اين آيه تشريعي و در باره همه مؤمنين است و اختصاص به افراد معين وخاصي ندارد ؛ بنابراين ، قطعاً اراده در آيه تطهير تكويني است .) پس برادرم همان طوری که خود شما استدلال کرده ای در ایه 6 سوره مائده یطهرکم برای عام است و در ایه 33 احزاب تکوینی است پس باید در ایه 11 انفال هم تکوینی باشد .

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)