پاسخ های ارسال شده در انجمن
-
نویسندهنوشته ها
-
جمعه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۰:۵۹ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: فضیلت حضرت عثمان رضی الله عنه به تصحیح سایت ولی عصر #9824با سلام .
اینکه گفته ای (توجه نمودید که من مدعی هیچ معنایی نشدم؟)
برادرم : باز هم مثل همیشه مغلطه بازی می کنی .
خود شما به صراحت در مورخه 24/5/93 گفته ای من یک سوال دارم .
چون پاسخ خود را با آیات صریح قران گرفته ای شروع به فریب کاری کرده ای .
اینکه گفته ای (بعد سوال من را از دیدگاه عقل( ! ) بخوانید و ببینید.)
برادرم : من به عقل ناقص شما کاری ندارم و برای اکثر خوانندگان این سایت مشخص شده است که شما مغلطه کار و فریب کار می باشید .
من آیه قران را مورد ملاک قرار می دهم .
برادرم خداوند در ایه ی 65 احزاب جواب شما را داده است :
(إِنَّ اللَّـهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ ۚ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا)
اگر با تفسیر ناقص شما بخواهیم معنا کنیم کلمه یصلون علی النبی که خداوند گفته است .
آیا ممکن است که داعی خودش مجیب هم باشد؟ یعنی خودش بخواند و خودش هم اجابت کند؟
شنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۳ در ۹:۴۳ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۲ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #9655با سلام .شما به همان گفته ی خود هم پایبند نیستید و پاسخ دادن زیر هر کامنت را رعایت نمی کنید !!
به طور مثال همین یک نمونه !
اینکه گفته ای (پس اولین ایه ایه ولایت می باشد برای اثبات امامت)
برادرم حتی ترسیده ای به صراحت بنویسی ایه ی 55 مائده !
در کجای ایه ی 55 سوره مائده موضوع امامت پس از فوت پیامبر اسلام مطرح شده است ؟؟!!
اینکه گفته ای (جناب متاسفانه هنور نقد علمی نکردی.)
برادرم من به تمام شبهات و توهمات شما پاسخ دادم .
بهترین داور خوانندگان می باشند و من قضاوت را به خوانندگان واگذار می کنم .
و از آنها می خواهم تمام مطالب من را مطالعه کنند .
اینکه گفته ای (.جناب امام شما کیست..کاری به شیعه نداشته باشد.)
شما که مدعی امام زمان هستید ! امام زمان شما اکنون کجاست که مردم بشناسند و در جاهلیت نمرده باشند ؟؟
و حدیث من مات در نزد اهل سنت ضعیف می باشد .
چون امامت پس از فوت پیامبر ریشه قرانی ندارد .
خواهشمندم بحث را به انحراف نکشان و امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را با ایات قران و مرتبط با همان موضوع ثابت کن .
دوباره یاداوری می کنم حتما موضوع امامت پس از فوت پیامبر باشد .
و با تاکید از شما خواهشمندم اگر می خواهید پاسخ بدهید حتما زیر هر کامنت و مرتبط با همان کامنت پاسخ بدهید تا خوانندگان قضاوت کنند .و همانطوری که من به صورت شفاف پاسخ دادم شما هم در زیر هر کامنت سوال من پاسخ بدهید .
و من قضاوت را به خوانندگان واگذار می کنم که بهترین داور می باشند .
و به لحاظ اینکه این سایت اینقدر آزادی برای مخالفین خود داده است که به صراحت و به راحتی می توانند عقائد خود را بیان کرده و سانسور نمی شود شما بیشتر از این خود را رسوا نکن و موجب هتک حرمت مذهبت را فراهم نساز .
اگر راست می گویی چند سایت شیعه را مثل این سایت معرفی کن که همه آزادانه بتوانند نظرات خود را بگذارند و سانسور نشوند .
و این نشان دهنده ی حقیقت عقیده ی مبتنی بر قران اهل سنت می باشد که هیچ ترسی از طرح مباحث توسط مخالف ندارند .
و اگر عقیده ی شما حق است چند سایت مثل این سایت معرفی کن که همه ازادانه بتوانند نظرات خود را بگذارند و سانسور نشوند .
و همان توصیه قبلی که برای شما کردم برو تیله بازی کن .
..اینکه گفته ای (. شیعه کدام بت را سجده کرده؟)برادرم به هر من دون الهی که توسل بجویید و آن را اولیا خود قرار بدهید باطل است حالا میخواهد بت باشد می خواهد مرده باشد .
و خداوند در ایه 62 حج فرموده (ذَٰلِكَ بِأَنَّ اللَّـهَ هُوَ الْحَقُّ وَأَنَّ مَا يَدْعُونَ مِن دُونِهِ هُوَ الْبَاطِلُ وَأَنَّ اللَّـهَ هُوَ الْعَلِيُّ الْكَبِيرُ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : این بخاطر آن است که خداوند حقّ است؛ و آنچه را غیر از او میخوانند باطل است؛ و خداوند بلندمقام و بزرگ است!) و همچنین 30 لقمان .
اینکه گفته ای (ما هم نگفتیم که بی اذن خداست. باز هم میگیم که با اذن خداست.)
برادرم اگر راست می گویی و دروغگو و کذاب نیستی آن ایه ای خداوند به اهل قبور و مرده ها اذن داده است را بگذار تا خوانندگان قضاوت کنند .
اینکه گفته ای (مثلا یکی مرده زنده میکند)
برادرم ایاتی که خداوند به حضرت عیسی اذن داده که مرده را زنده کند در قران وجود دارد .
خلط مبحث نکن و فریب کاری نکن .
اگر راست می گویی و دروغگو و کذاب نیستی آن ایه ای خداوند به اهل قبور و مرده ها اذن داده است را بگذار تا خوانندگان قضاوت کنند .
با سلام برادرم .اینکه گفته ای (اگر در نوشته های این فرد تنها و تنها یک تعریف از شرک دیدید)
برادرم شرک یعنی اینکه آن چیزی که خداوند دستور توسل به ان نداده ، به آن توسل جستن و از آن کمک خواستن .
و خداوند در ایه 62 حج فرموده (ذَٰلِكَ بِأَنَّ اللَّـهَ هُوَ الْحَقُّ وَأَنَّ مَا يَدْعُونَ مِن دُونِهِ هُوَ الْبَاطِلُ وَأَنَّ اللَّـهَ هُوَ الْعَلِيُّ الْكَبِيرُ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : این بخاطر آن است که خداوند حقّ است؛ و آنچه را غیر از او میخوانند باطل است؛ و خداوند بلندمقام و بزرگ است!) و همچنین 30 لقمان .
اینکه گفته ای (. در چه چیزی خدا مدعی کذب آنهاست؟ پرستش اله دیگر یا هدف تقرب؟)
برادرم چرا خلط مبحث می کنی تا ذهن خوانندگان را مشوش کنی .
من شما فریب کاران را خوب میشناسم و همان طوری که ده ها بار فریب های شما را عیان کرده ام این هم خود ایه و ترجمه ایت الله مکارم شیرازی (وَالَّذِينَ اتَّخَذُوا مِن دُونِهِ أَوْلِيَاءَ مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِيُقَرِّبُونَا إِلَى اللَّـهِ زُلْفَىٰ)(و آنها که غیر خدا را اولیای خود قرار دادند و دلیلشان این بود که: «اینها را نمیپرستیم مگر بخاطر اینکه ما را به خداوند نزدیک کنند»)
برادرم اینجا بحث اله نیست ، بحث کسانی که غیر خدا را اولیا خود قرار دادند می باشند .
اینکه گفته ای (ایشان عمل را ملاک عقیده گرفته. خب منافقین هم عمل ظاهری داشته اند.)
برادرم برای همین به آنها می گویند منافق و روز قیامت خداوند آنها را مورد بازخواست قرار می دهد .
اینکه گفته ای (اگر عمل ملاک باشد اون ننه مرده ها هم ماجور هستند. نیستند؟)
جواب شما را خداوند در ایه 67 توبه داده است (الْمُنَافِقُونَ وَالْمُنَافِقَاتُ بَعْضُهُم مِّن بَعْضٍ ۚ يَأْمُرُونَ بِالْمُنكَرِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمَعْرُوفِ وَيَقْبِضُونَ أَيْدِيَهُمْ)
و ضمنا چرا این فریب کاری را که انجام داده ای پاسخ نمی دهی ؟؟
(خدا چرا آنها را کاذب می داند؟ برای اینکه می گویند می پرستیم یا برای اینکه میگویند هدفمان تقرب است؟ اگر اولی باشد که ما را با شما کاری نیست. بروید و تیله بازی را ادامه دهید. اگر دومی است که هست، دقت کنید که آنها می کویند می پرستیم.)
خودتان موضوع را اولی ودومی میکنی و اولی را می پرستیم مطرح می کنی و دومی را تقرب و بعد دو مرتبه دومی را هم می پرستیم مطرح می کنی !!
و تقرب جستن را که اصل موضوع ایه 3 زمر می باشد را با فلسفه بافی ماست مالی می کنی !!!
برادرم یا سوال من درباره ی وظائف امامان را که در قران نیامده است خوب نخوانده ای و یا با کپی کردن یک مقاله و گذاشتن آن می خواستی بحث را به انحراف بکشانی .و همین که نتوانستی به 5 مورد از سوالات مطرح شده درباره ی وظائف امامان 12 گانه پس از فوت پیامبر اسلام پاسخ بدهی نشان دهنده ی اینست که هیچ پاسخی ندارید و بیشتر موجب بطلان عقیده ی خود شده اید .
و اینکه به سوره ی قدر استناد کرده ای :
در کجای سوره ی قدر وظائف امامان 12 گانه به صراحت بیان شده مثل وظائف پیامبر اسلام که در قران بیان شده است .
و همچنین اگر با استدلال شما از سوره ی قدر فردی بخواهد می تواند طبق ایه ی 30 سوره ی فصلت همه ی مومنین را امام زمان معرفی کند !!
(إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّـهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل میشوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است!)
برادرم برای چندمین بار از شما می خواهم که اگر می خواهی بیشتر موجب هتک حرمت مذهب خود نشوی به این گونه استدلالات متوسل نشو .
و به همان توصیه من گوش فرا بده .
چون ده ها بار اینگونه استدلالات که هیچ ربطی به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام ندارد و به وظائف امامان پس از فوت پیامبر اسلام ندارد و …. پاسخ داده شده است.
و به همین لحاظ من به شما گفتم که به این لینک ها مراجعه کن و بعد بیا بحث کن .
و اینجا هم لینک ها را می گذارم :
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2205
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2148
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2126
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2206
…………..اینکه به ایه 124 سوره بقره استناد کرده ای :ایه 124 سوره بقره در وصف فرد دیگری نازل شده است (حضرت ابراهیم ع) و اوصاف و صفت یک فرد را نمی توان به یک شخص دیگری نسبت داد و برای ان مقام و منصب الهی تراشید و در عقیده نمی توان قیاس کرد و حتی قیاس در احکام در مذهب شیعه باطل است چه برسد به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام .
به مصداق من آنم که رستم بود پهلوان.
و حضرت ابرهیم که به امتحانات الهی زیادی دچار شد ( مثل افکنده شدن در اتش و به قربانگاه بردن فرزند و … ) ایا امام نهم محمد تقی که در سن 8 سالگی به گفته شما به مقام امامت رسید ، به چه ازمایش الهی مبتلا شد ( طبق ایه 124 بقره که مثل ابراهیم ابتلا شده باشد ) که انقدر مهم بوده که به مقام امامت برسد ؟؟!!
و اینکه به ایه 73 سوره انبیا و ایه 24 سوره سجده استناد کرده ای برادرم در کجای این ایات موضوع امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام بیان شده است ؟؟
و تمام موضوع این آیات پیامبران گذشته بوده اند و اگر به فعل (جَعَلْنَا) توجه میکردی متوجه می شدی که ماضی است و برای گذشتگان بوده و کلمه (ستجعل) به کار نرفته .
و آیا هر جا کلمه ائمه به کار رفته باشد شما مصداق آن را به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر نسبت می دهید ؟؟
به طور مثال ایه ی 41 قصص و ایه 12 توبه و چندین ایه دیگر …
و در مورد ایه 67 سوره مائده و ایه ی 55 سوره مائده من چندین بار در لینک هایی که برای شما در قسمت اوربان معرفی کردم گذاشته ام و برای شما در همان قسمت توصیه برادرانه کردم که اول به این لینک ها مراجعه کن و بعد امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را مطرح کن .
و اگر آیاتی غیز از این ایات که پاسخ آنها چندین بار داده شده است نمی توانی ارائه کنی دوباره همان توصیه را برایتان می نمایم که برو تیله بازی کن .
و موضوعات تکراری را مطرح نکن که بیشتر باعث رسوایی عقیده ی شما می شود و همه می فهمند که شما نمی توانید امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات مرتبط با موضوع ثابت کنید .
و مجبور می شوید که به ایاتی که ربطی به پس از فوت پیامبر اسلام ندارد متوسل شوید .
به مصداق مثل : من آنم که رستم بود پهلوان .
و اینجا هم لینک ها را می گذارم :
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2205
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2148
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2126
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2206
اینکه گفته ای (بیش از صد شخص با نام های ابوبکر و عمر و عثمان وجود داشته اند و در واقع حساسیتی در آن برهه ی زمانی بر روی این اسم ها نبوده و این اسامی دز آن زمان رایج بوده )برادرم هر چند هم اسامی که اندک رایج باشد وقتی یک خانواده از آن اسامی خاطرات تلخی داشته باشند آن اسامی را حداقل نمی گذارند که هر روز یاد آور خاطرات به قول علمای شما قتل ناموسش و فرزندش و اتش کشیدن خانه اش زنده شود !!
آیا کدام شیعه حاضر است که پس از هزار و چند صد سال اسم پسرش را شمر بگذارد .
در خاتمه برادرم هیچ یکی از این موضوعات را خداوند در روز قیامت از من و شما سوال نمی کند .
(تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ )
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی :آنها امتی بودند که درگذشتند. اعمال آنان، مربوط به خودشان بود و اعمال شما نیز مربوط به خود شماست؛ و شما هیچگاه مسئول اعمال آنها نخواهید بود.)
و همچنین (وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَىٰ) (و هیچ گنهکاری گناه دیگری را متحمّل نمیشود)
و آنچه که خداوند در روز قیامت از من و شما سوال می کند عقیده و اعمال خود ما می باشد .
و ما اهل سنت عقیده ی خود را از ابوبکر و عمر و عثمان و علی و حسن و حسین نمی گیریم بلکه از قران می گیریم .
و شما هم که معتقد به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام هستید و علمای شما معتقد هستند که در قیامت از ما سوال می کند خواهشمندم به این سوالاتی که می گذارم جداگانه زیر هر کامنت پاسخ بدهید تا خوانندگان قضاوت کنند و به حقیقت برسند .
با سلام .برادرم شما از همان شروع بحث اول طلبکارانه و دوم انحرافی وارد بحث شده ای .
1- در طول تاریخ اسلام بزرگترین علمای شیعه نتوانسته اند امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات قران و آیاتی که مرتبط به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام باشد ثابت کنند مثل آیات نبوت پیامبر اسلام .
چون مدعی هستند که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر بالاتر از نبوت می باشد !!
شما اول امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات مرتبط با همان موضوع از قران ثابت کن ، بعدا از منکرین به جای چند سوال هزاران سوال بکن و بهترین داور خوانندگان می باشند که قضاوت می کنند .
2- به لحاظ اینکه خود شما از همه بهتر می دانید که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام مورد ادعای بنیان گذاران این عقیده از ایات قران که ما محوریت همان موضوع باشد قابل اثبات نیست فریبکارانه همه جا فقط کلمه امامت را به تنهایی به کار می بری و می ترسی که با پسوند آن یعنی منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را به کار ببری .
و حتی آنقدر ترسیده ای که در سربرگ این تاپیک که باز کرده ای به صورت کامل بنویسی چند سوال از منکرین امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام .
برادرم این فریب کاری ها دیگر نخ نما شده و برای چند صد سال قبل که اکثر مردم بی سواد بودند کاربرد داشت ولی برای اکثر مردم امروز که با سواد و به وسائل ارتباط جمعی دسترسی دارند کاربردی ندارد و نخ نما شده است به خصوص برای اهل سنت .
در خاتمه برادرم اول شما امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات قران مثل ایات نبوت پیامبر اسلام ثابت کن .
به مصداق اول برادری خود را ثابت کن بعد بیا ادعای ارث کن .
با سلام .برادرم مثل اینکه عنوان سربرگ تاپیکی که باز کرده ای یاد شما رفته است .
شما میخواهی که حقانیت شیعه را ثابت کنی پس باید با آیات قران و مرتبط با موضوع امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را ثابت کنی .
از اینکه فلان شخص در موردی گفته است (که اگر فلانی نبود من هلاک می شدم) امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام ثابت نمی شود !!
مثلا من در بیابان بدون آب مانده باشم و فردی برایم آب داده باشد و من بگویم اگر فلانی نبود من هلاک می شدم .
و وقتی علمای شما ادعای منصوص بودن امامت 12 امام پس از فوت پیامبر را از طرف خدا می دانند باید با ایات مرتبط با همان موضوع و همان اشخاص از قران ثابت کنند .
نه اینکه به آیاتی که درباره ی اوصاف اشخاص دیگری آمده است .
به مصداق من آنم که رستم بود پهلوان .
درباره ی داعش و جنایات همه گروه های که افراد بی گناه را می کشند در این لینک پاسخ داده شده است :
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2234
اینکه گفته ای (پس آنان در هیچ شرایطی حتی برای به اصطلاح اصلاح امت حق سر پیچی از فرمانده مومن خود علی را نداشتند)
برادرم آنها برای دستگیری قاتلان خلیفه ی سوم از مکه که برای حج حضور داشتند به بصره رفتند و نه از مدینه .
اینکه گفته ای ( این چه صلح و اصلاحی بوده که با لشکری مجهز و آماده حرکت میکنند)
برادرم آنها قبل از شهادت حضرت عثمان از مدینه برای انجام مناسک حج به مکه رفته بودند و علم غیب هم نداشتند که بعدا خلیفه به شهادت خواهد رسید و آنها به بصره خواهند رفت .
و همچنین در آن زمان کاروانیان چه تجاری و چه زیارتی با شتر و اسب و با شمشیر بودند و مثل حالا لشگر نظامی نبوده که تانک و توپ به همراه داشته باشد .
و مجددا تاکید می کنم شما میخواهی که حقانیت شیعه را ثابت کنی پس باید با آیات قران و مرتبط با موضوع امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را ثابت کنی .
و قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
چهارشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۵۵ ق.ظ در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۱ ماجرای سفر های امام علی علیه السلام به یمن #9316با سلام برادرم .شما در تاریخ 21/2/93 در شماره 17 به صراحت مدعی شدی (موطأ مالك يكي از صحاح سته شماست)
برادرم به لینکی که گذاشتی مراجعه کردم برعکس حرف شما ، آنجا هم صحاح سته را به صراحت غیر از موطا مالک دانسته .
از خوانندگان میخواهم به آن لینک مراجعه و دروغگو و کذاب را بشناسند .
دوشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ در ۱:۰۸ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۱ ماجرای سفر های امام علی علیه السلام به یمن #9160با سلام اینکه گفته اید (از انجا که علمای شیعه برای اثبات حقانیت و خلافت بلافصل امام علی علیه السلام از ایات و روایات بی شماری از کتب اهل سنت ارائه دادند)برادرم اگر راست می گویی به همین یک سوال ، پاسخ صحیح بدهید . مستند با ایات قران و مستند به ایاتی که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را به صراحت مثل توحید و نبوت و معاد ثابت کند ، و دوباره این سوال را می گذارم .
چرا برای معرفی دشمنی ابولهب با پیامبر یک سوره کامل با نام ابولهب در قران وجود دارد ولی از امامت که به گفته علمای شما یک اصل دینی است ، یک سوره و یا یک ایه با نام و تعداد امامان وجود ندارد ؟؟
برای معرفی چگونگی تولد عیسی و معرفی داستان یوسف و داستان نوح ایات صریح واضح و روشن در قران وجود دارد ایا مسئله امامت که به اعتقاد علمای شما یک اصل از اصول دین است ارزش ان کمتر از این مسائل بود که با ایات واضح و روشن و با نام و تعداد امامان در قران نیامده است .
اگر جزو ارکان ایمان هم می بود خداوند در ایه 177 سوره بقره ارکان ایمان را به صراحت بیان نموده
1-ایمان به خدا
2- ایمان به رسولان
3- ایمان به کتب الهی
4 – ایمان به ملائکه
5 – ایمان به معاد.
و ایمان نداشتن به همین 5 مورد را در ایه 136 نسا جزو ضلالت و گمراهی دانسته ولی از ایمان به امامت چیزی نگفته است .
و همچنین در اول سوره مومنون و دیگر ایات اوصاف مومنین به صراحت بیان شده ولی باز هم از امامت خبری نیست .
با توجه به اینکه خود خداوند قادر متعال حفاظت قران را تضمین نموده است (9حجر).
منتظر جواب با دلیل و مستند به ایات قران ، در رابطه با امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر مثل آیات نبوت و معاد هستم.
و به گفته بعضی علما ایا امکان دارد امامت جزو اصول دین نباشد و اصول مذهب تشیع باشد ؟؟
و از خوانندگان می خواهم که این سوال را به همین شکل در سایت های مختلف مطرح کنند .
-
نویسندهنوشته ها
برادرم در (لا فرق بينك وبينها إلاّ انّهم عبادك وخلقك ) عبد و خلق تو هستند .
اما در تمام صفات دیگر گفته است که فرقی بین شما و خدا نیست مثل صفات : رازق بودن و شفا دهنده بودن و عالم الغیب بودن و حی و حاضر بودن و لا یموت بودن و ….
اینکه گفته ای (رفقایش هم که شواد رنگ آمیزی دارند آمدند و نقاشی کشیدند و رفتند. راستی چند ساله از کجا؟)
برادرم من نقاشی نمی کشم تمام عقائد شما را با مطالبی که می گذارم باطل کرده ام و قضاوت با خوانندگان است .
و اگر چند روزی حضور نداشتم به لحاظ برخی مشکلات سیستم لب تاپم بود و از خوانندگان معذرت می خواهم .
اینکه گفته ای (مثل همیشه اهل سنت این سایت که اگر سر سوزنی به فکر مذهبشان بودند سعی می کردند جواب دهند)
برادرم اهل سنت چون مذهبشان مبتنی بر قران است همیشه جواب شما را با ایات قران می دهند .
اینکه شما قران را قبول ندارید به اهل سنت ربطی ندارد .
و چندین بار از شما خواستم یک سایت شیعه که مثل این سایت اهل سنت بتوانند آزادانه مطالب خود را بگذارند معرفی کن .
ولی شما چون عقیده ی باطل دارید یک سایتی که آزادانه همه بتوانند همان لحظه بدون سانسور مطلب بگذارند ندارید .
البته امکان دارد جدیدا بعد از این تاریخ یک سایتی ایجاد کنید تا دیگران را ردیابی کرده و به زندان قزل حصار بفرستید .