abdollah1990

پاسخ های ارسال شده در انجمن

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۳ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #11214

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (جنابabdollah1990 اول باید مشخص کنیم که اصول دین را می شود از سنت گرفت که ثابت شد)

    پاسخ من : چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟

    حتما با عقل ناقص خود و در نزد خود ثابت کرده ای !!!

    شما مصداق خود گویم و خود خندم من آن مرد هنرمندم می باشید !

    طبق ایه 44 سوره نحل پیامبر اسلام تبیین کننده ما نزل الیهم می باشد و سنت باید مبتنی بر آیات قران باشد .

    و پیامبر نمی تواند بدون ما نزل الیهم از پیش خود یک اصلی را به دین اضافه کند .

    اینکه گفته ای (.اول که گفتید خلافت نه از اصول دین اس و نه از فروع دین امام وقتی ثابت کردم که علمای شما از اصول دین و یا فروع دین دانستند جوابی نداشتید.)

    پاسخ من : چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟

    حتما با عقل ناقص خود و در نزد خود ثابت کرده ای !!!

    شما مصداق خود گویم و خود خندم من آن مرد هنرمندم می باشد !

    و اهل سنت نگفته اند که چهار اصل دینی داریم .

    همه اهل سنت به سه اصل اعتقاد دارند توحید ، نبوت ومعاد.

    چون پاسخ روشن و مستند از قران به اصل امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام ندارید دیگران را به دروغ متهم می کنید به چیزی (خلافت منصوص الهی) که قبول ندارند .

    در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۳ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #11215

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (جناب abdollah1990 ما هنوز وارد امامت در قران نشدیم…)

    پاسخ من : خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .

    و شما چندین جا گفتی (دوم: امامت را می شود از قران و سنت گرفت و این را ثابت کردیم)

    آیا از قران ثابت کردی یا هنوز وارد نشدی ؟؟!!!!!

    و طبق ایه 44 سوره نحل پیامبر اسلام تبیین کننده ما نزل الیهم می باشد و سنت باید مبتنی بر آیات قران باشد .

    و پیامبر نمی تواند بدون ما نزل الیهم از پیش خود یک اصلی را به دین اضافه کند .

    پس باید اول از قران ثابت کنید تا به تبیین کننده که سنت باشد برسیم .

    اینکه گفته ای (بنده شما را در تله ی امامت و خلافت ابوکر گیر انداختم و نتوانسید با دلیل و برهان ان را ثابت کنید.)

    پاسخ من : من به صراحت گفتم ما اهل سنت منکر منصوص بودن الهی خلافت ابوبکر هستیم .

    و اهل سنت نگفته اند که چهار اصل دینی داریم .

    همه اهل سنت به سه اصل اعتقاد دارند توحید ، نبوت ومعاد.

    چون پاسخ روشن و مستند از قران به اصل امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام ندارید دیگران را به دروغ متهم می کنید به چیزی (خلافت منصوص الهی) که قبول ندارند .

    در پاسخ به: Reply To: اشنایی با نظرات ابن تیمیه #11216

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (کی به کی میگه کذاب..)

    پاسخ من : کذاب بودن شما ثابت شد که نتوانستی ادعای شماره 2 که گفتی در فاطمه شعبه ای از نفاق است متن عربی آن را بگذاری .

    و بقیه مطالب را چون برادر ابن تیمیه زحمت کشیده و پاسخ داده اند و برادر سیدنا عمر هم پاسخ داده اند کافی است .

    در پاسخ به: Reply To: اشنایی با نظرات ابن تیمیه #11217

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (عالم یا بنا و معمار شیعه نام ببری که این اعتقاد را دارند که نباید ساختمان 10 تا ستون داشته باشه)

    پاسخ من : حتما در آن زمان شیعیانی بوده اند که چنین اعتقادی داشته اند .

    و امروزه هم عده ای هستند که عدد 13 را نحس می دانند .

    و یک نفر محقق در کتاب خودش بنویسد و 500 سال دیگر یک فرد ناقص العقلی بگوید حالا که چنین اعتقاداتی وجود ندارد پس آن فرد دروغ گفته است !!!

    در پاسخ به: Reply To: اشنایی با نظرات ابن تیمیه #11218

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (باز جای شکرش اینکه به عربی رضایت دادی نگفتی این مطالب را از قران بیار)

    پاسخ من : چرا دلقک بازی در می آوری ؟؟؟

    در هر کجا و هر موضوع مطابق همان از شما می خواهم که ثابت کنید .

    اینکه گفته ای (البته احتملا دوباره این جملات را تکرار میکنی.حتما حدیث عبدالله جدلی ضعیف)

    پاسخ من : دست پیش گرفته ای که پس نیفتی .

    و خودت خبر داری که حتی امام احمد نیز وی را ثقه ندانسته است .

    و بقیه مطالب را چون برادر ابن تیمیه زحمت کشیده و پاسخ داده اند و برادر سیدنا عمر هم پاسخ داده اند کافی است .

    در پاسخ به: Reply To: اشنایی با نظرات ابن تیمیه #11219

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (راستی اینکه گفتی علی اگر علم غیب داشت پالایشگاه میساخت مگر حسود بود فاید علم خود را از دیگران دریغ کنه را به دوستام گفتم کلی خندیدند.)

    پاسخ من : علمای شما که مدعی هستند حضرت علی علم غیب داشت و علم زمین و آسمان را می دانست ، و من سوال کردم که پس چرا حداقل یک پالایشگاه نساخت و یا آمپول فلج اطفال را اختراع نکرد و …. تا انسانها در رفاه قرار گیرند و شما باید به این ادعا خود بخندید که نمی توانید پاسخ بدهید .

    و طبق ایه (لَا يُكَلِّفُ اللَّـهُ نَفْسًا إِلَّا مَا آتَاهَا)

    (ترجمه : خداوند هیچ کس را جز به مقدار توانایی که به او داده تکلیف نمی‌کند؛)

    پس چرا حضرت علی با داشتن توانایی علم غیب برای رفاه مردم از آن استفاده نکرد ؟؟؟

    اینکه گفته ای (.فقط یک سوال پرسیدند من نتونستم جواب بدم گفتند خدا که علم غیب داره چرا پالایشگاه نساخت مگر حسود بود که مردم از علمش بهره ببرندالبته باید قبلش خدا نفت را کشف میکرد)

    پاسخ من : خداوند تمام وسائلی که برای ساخت پالایشگاه نفت نیاز است از قبیل آهن و سیمان و …. را خلق کرد و به صراحت هم در قران فرمود :

    (وَأَن لَّيْسَ لِلْإِنسَانِ إِلَّا مَا سَعَىٰ )

    (ترجمه : و اینکه برای انسان بهره‌ای جز سعی و کوشش او نیست،)

    اینکه گفته ای (میدونم الان چون جواب نداری….)

    پاسخ من : حیف شد که علم غیب شما سودی برای شما نداشت همانطوری که به دروغ ادعا می کنید حضرت علی علم غیب داشت و آن هم برای شما سودی نرساند !!

    در پاسخ به: Reply To: فضیلت حضرت عثمان رضی الله عنه به تصحیح سایت ولی عصر #11221

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (حالا خدا وقتی دعا میکند توقع اجابتش را از چه کسی دارد؟ خدا؟)

    پاسخ من : خداوند در ایه ی 65 احزاب جواب شما را داده است :

    (إِنَّ اللَّـهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ ۚ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا)

    اگر با تفسیر ناقص شما بخواهیم معنا کنیم کلمه یصلون علی النبی که خداوند گفته است .

    آیا ممکن است که داعی خودش مجیب هم باشد؟ یعنی خودش بخواند و خودش هم اجابت کند؟

    اینکه گفته ای (سعی کنید کمی از این حالت اروی بودن خارج شوید.)

    پاسخ من : خود شما اول آن را انجام بده تا به دیگران برسد .

    در پاسخ به: Reply To: آیا وظائف امامان در قران بیان شده ؟؟!! #11222

    abdollah1990
    کاربر
    ———-
    در پاسخ به: Reply To: عقیده علی (رض) درباره ی امامت #11223

    abdollah1990
    کاربر
    —…..—–

    abdollah1990
    کاربر
    —…—-

    abdollah1990
    کاربر
    —-…—
    در پاسخ به: Reply To: تکلیف ائمه بعد از امام حسین را روشن کنید #11226

    abdollah1990
    کاربر
    ………——————

    abdollah1990
    کاربر
    …—-…..

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (در واقع به اراده خداوند متعال هر گونه رجسی وپلیدی از اهل بیت نفی شده است ولذا با نفی تکوینی والهی پلیدیها جایی برای تذکر برای دوری از گناه نمی ماند.)
    پاسخ من : اصل موضوع هم همین مطلب است که ایا قبل از نزول این ایه حضرت علی و حضرت فاطمه و امام حسن و حسین معصوم بوده اند یا نه ؟؟؟ و همچنین به چه نوع پلیدی دچار بودند که خداوند می خواست آنها را پاک گرداند .

    چون خداوند گفته یرید الله یعنی خداوند می خواهد چون یرید فعل مضارع می باشد .

    و نگفته از زمان تولد شما را پاک گردانیده .

    و همچنین به عقیده اهل تشیع امامان از زمان تولد معصوم می باشد . در حالیکه این ایه در مدینه و زمانی نازل شده که حضرت علی بیش از 20 سال عمر داشتند . چون کلمه یرید الله یعنی اینکه خداوند می خواهد . پس ایا قبل بر این آنها معصوم نبوده اند که خدا می خواهد از این به بعد آنها را معصوم گرداند ؟؟؟

    و همچنین انما از قویترین ادات حصر به شما می رود که اگر بخواهید برای عصمت و معصومیت 12 امام که در ذهن خود دارید ، از این ایه استفاده کنید دچار چندین مشکل می شوید از جمله یکی همین حصر می باشد . و اگر بخواهید با فریب و دروغ عصمت و امامت را از ایه 33 احزاب برای همین 3 نفر ثابت کنید و برای 9 نفر دیگر امامان ، عصمت و معصومیت را از کجا ثابت می کنید ؟؟؟

    اینکه گفته ای (حتی خود همسران پیامبرصلی الله علیه وآله هم مدعی عصمت وپاکی کامل خود از گناهان نبودند ودر هیچ حدیثی هم چنین ادعایی نشده است )

    پاسخ من : به لحاظ اینکه از این آیه عصمت و معصومیت ذاتی هیچ فردی ثابت نمی شود حتی پیامبر اسلام .

    ضمنا تمام فضائل آنها بی ارزش می شود و چون به گفته ی علمای شما اراده تکوینی خداوند بود .


    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .
    اینکه گفته ای (1چرا در عبارات قبل وبعد از این فراز از جمله در ابتدای همین آیه شریفه همیشه همسران پیامبر به ضمیر خطاب کنّ (جمع مونث) خطاب شده اند واما به یکباره در این فراز از ضمیر کم که برای جمع مذکر است بهره گرفته شده است.)

    پاسخ من : از ایه 30 تا 34 سوره ی احزاب موجود است و مشخص است که درباره ی زنان پیامبر می باشد .

    اگر یک آدم مغرض مثل شما بگوید چون در وسط ایه از ضمیر مذکر کم استفاده شده ، جوابش را قران در ایه 73 سوره هود داده است .

    (قَالُوا أَتَعْجَبِينَ مِنْ أَمْرِ‌ اللَّـهِ ۖ رَ‌حْمَتُ اللَّـهِ وَبَرَ‌كَاتُهُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ ۚ إِنَّهُ حَمِيدٌ مَّجِيدٌ)

    و اگر یک ادم مغرضی مثل شما بگوید از ایه 33 سوره احزاب معصومیت افراد ثابت می شود پس از ایه 11 سوره انفال معصومیت تمام اصحاب بدر باید با استدلال شما ثابت شود .

    چون از کلمه لِّيُطَهِّرَ‌كُم و کلمه يُذْهِبَ عَنكُمْ رِ‌جْزَ الشَّيْطَانِ و همچنین اضافه بر آن کلمه لِيَرْ‌بِطَ عَلَىٰ قُلُوبِكُمْ و يُثَبِّتَ بِهِ الْأَقْدَامَ استفاده شده است .

    مد نظر ایه زنان پیامبر هستند و فقط پیامبر دعا کردند که خداوند حضرت فاطمه علی و حسن و حسین (رض) را از برکات این ایه بهره مند سازد .

    خود حضرت علی در هیچ کجا مدعی عصمت و معصومیت نشدند و امام حسن هم ادعای عصمت و معصومیت نکردند و امام حسین هم در تمام خطبه های خود تا روز عاشورا مدعی معصومیت نشدند و حتی قبل از جنگ یک روز مهلت خواستند تا عبادت کنند .

    و اگر معصوم می بودند در خطبه ای بلیغ به مردم اعلام می کردند و به ایه 33 سوره احزاب نیز استناد می کردند .

    و امام سجاد در صحیفه سجادیه از خداوند برای گناهان خود طلب استغفار می کند .

    و موارد دیگر که اگر خواسته باشید برایتان ارسال کنم .

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 2,068)