پاسخ های ارسال شده در انجمن
-
نویسندهنوشته ها
-
اگر می توانستی به مطالبم پاسخ بدهی فرار نمی کردی و زیر اولین سوال خود رجز خوانی نمی کردی .
شما که در طی این 2 سال ده ها تاپیک با نامهای کاربری متفاوت باز کرده ای و صدها کامنت را گذاشته ای و هر جا که به نفع شما بوده است زیر هر کامنت مطلب گذاشته ای چرا فرار می کنی و زیر سوال اولیه خود رجز خوانی می کنی ؟؟؟
خجالت بکش !!!
زشته !!! عیبه !!! میفهمن ها !!!
و باز هم برای چندمین بار از شما خواهشمندم اگر می خواهی پاسخ بدهی زیر هر کامنت پاسخ بگذار و فرار نکن زیر سوال اولیه رجز خوانی نکن و دکمه replay زیر هر کامنت را باز کن .
شیر فهم شدی ؟؟؟
دوباره می گویم دکمه replay زیر هر کامنت را باز کن .
با سلام .اینکه گفته ای (خوانندگان محترم آيا به بيمار دلي و لجاجت جاهلانه وهابيت ايمان آورديد. پس از اينکه جناب abdollah1990 بيوگرافي بنده را در همين سايت خواند. شروع به حدس و گمان و توهم کرد و از روي شکم قاطعانه گفت بنده (محمد ار يزد) مي باشم .)
پاسخ من : متن گفته های شما در سایت شبکه کلمه موجود است و ان شا الله تا چند روز آینده استخراج می شود .
اینکه گفته ای (ولي زماني که بنده به لفظ جلاله الله قسم خوردم که من اصلا “محمد از يزد” را نمي شناسم و ماهواره هم ندارم و با سجودي نيز فقط در همين سايت مناظره کرده ام. تکرار اين ادعا، چه معنايي دارد.)
پاسخ من : اگر به خدا اعتقاد می داشتید آیه 100 سوره توبه و ده ها آیه دیگر که به صراحت خداوند مهاجرین و انصار را مورد تکریم قرار داده ، با تفکرات باطل خود آنها را مورد تمسخر و تحقیر و لعن قرار نمی دادید .
اینکه گفته ای (آيا فردي که در اين موضوع بي اهميت نيزحاضر نيست به اشتباهش اعتراف کند، آيا اميدي هست از عقايد و مذهب انحرافي خود دست بردارد و به اشتباه بودن آن اقرار نمايد.)
پاسخ من : من در حضور خوانندگان به صراحت می گویم شما به این سه موضوعی که می گذارم پاسخ بده من از عقائد و مذهب اهل سنت دست بر می دارم .
1- وقتی شما مدعی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام می باشید باید با ایات قران و مرتبط با موضوع ثابت کنید .
2-طبق اعتقادات علمای شیعه که خلفای راشدین را مرتد و غاصب می دانند .
پس نتیجتا تمام جنگهایی که انجام داده اند طبق اعتقادات علمای شیعه غیر شرعی بوده و تمام غنائم آن هم غصبی و حرام و غیر شرعی بوده است .
پس تکلیف فرزندان امام حسین را معلوم کنید ؟؟؟!!!
3-و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .
و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید .
تا فتوا های متضاد صادر نکنند .
و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .
و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است .
آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .
و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟
تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .
و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟
و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نائب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .
آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟
به لحاظ اینکه برادر مجاهد دین مدتی می شود که در این سایت حضور ندارند بنده مطلب خیلی خوب ایشان را بدون کم و کاست می گذارم :ضمن تشکر از برادر عزیز khaled ebn valid که سوال بسیار به جایی پرسیدید و شیعه را به این سادگی به چالش طلبیدیددر تکمیل مطالب شما میخوام به دوستان شیعه از کتب خودشان جواب بدهم
ابن بابویه قمی معروف به الصدوق در من لا یحضره الفقیه ج1 ص203 متوفی 381 هجری همانطور که در تصویر زیر میبینید اذان صحیح را می نویسد و سپس میگوید: این اذان صحیح است نه به آن اضافه شده نه کم شده اما مفوضه الله لعنتشان کند اخبار را وضع کرده اند و به اذان چیز هایی همانند شهادت سوم اشهد ان علی ولی الله یا اشهد ان علیا امیر المومنین حقا
.
کاشف الغطاء نیز همین مطلب را میگوید مفوضه الله لعنتشان کند این شهادت سوم را اضافه کرده اند و از اخبار شاذی است که به آن عمل نمیشود :
« وليس من الأذان قول اشهد أن عليا ولي الله أو أن محمدا واله خير البرية وان عليا أمير المؤمنين حقا مرتين مرتين لأنه من وضع المفوضة لعنهم الله على ما قاله الصدوق ولما في النهاية أن ما روى أن منه أن عليا ولي الله وأن محمدا واله خير البشر أو البرية من شواذ الأخبار لا يعمل عليه وما في المبسوط من أن قول اشهد أن عليا أمير المؤمنين عليه السلام وال محمد خير البرية من الشاذ لا يعول عليه وما في المنتهى ما روى من أن قول أن عليا ولي الله وال محمد خير البرية من الأذان من الشاذ لا يعول عليه ثم إن خروجه من الأذان من المقطوع به لإجماع الإمامية من غير نكير حتى لم يذكره ذاكر بكتاب ولا فاه به أحد من قدماء الأصحاب ولأنه وضع لشعائر الإسلام دون الإيمان ولذا ترك فيه ذكر باقي الأئمة عليهما السلام ».
ثم قال : « ولأنه لو كان من فصول الأذان لنقل بالتواتر في هذا الزمان ولم يخف على أحد من آحاد نوع الإنسان وإنما هو من وضع المفوضة الكفار المستوجبين الخلود في النار ولعل المفوضة أرادوا أن الله تعالى فوض الخلق إلى علي عليه السلام فساعده على الخلق فكان وليا ومعينا فمن أتى بذلك قاصدا به التأذين فقد شرع في الدين ومن قصده جزءا من الأذان في الابتداء بطل أذانه بتمامه ».
الشيخ جعفر كاشف الغطاء – ج 1 – ص 227 – 228
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: نبی از پستان ابو طالب شیر میخورد( العیاذ بالله) #11132با سلام .اینکه گفته ای (دجال که در صحیح مرده را زنده میکند، آیا پیامبر است؟)
پاسخ من : دجال ساحر و جادوگر معرفی شده است .
پس آیا با استدلال شما ابوطالب ساحر و جادوگر بوده است ؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: نبی از پستان ابو طالب شیر میخورد( العیاذ بالله) #11133با سلام .اینکه گفته ای (صیغه که شرف دارد گر چه من زاده از آن نیستم.)
پاسخ من : پس خوب است که اعتراف کردی که بی شرفی !
مبارکتان باشد !!
اینکه گفته ای (اما شما با آن نوشته بچه 5 ساله نشان دادی که یک نفری پیروی از مادر خدایت کرده.)
پاسخ من : سوالم خیلی واضح و روشن است .
اگر دروغگو و کذاب نیستی از کتب صحیح اهل سنت یک حدیث بیاورند که حضرت عایشه به فردی شیر داده است !!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: امام معصوم کرایه فرج زنان را حلال مى داند #11134اینکه گفته ای (تو الان مردم آن زمان مکه و مدینه هستی؟ اگر هستی چکونه ممکن است که چنین عمر طولانی و بلندی داشته باشی؟)پاسخ من : آدم ناقص العقل چرا می خواهی بحث را به انحراف بکشی ؟؟
حواسم جمع است .
من به صراحت می گویم همانطوری که پیامبر در زمان حیاتش در دسترس مردم بود چرا امروز امام زمان که شما ادعا می کنید که زنده است در دسترس مرم نیست ؟؟؟
تا مسائل احکام دین را از امام زمان سوال کنند .
اینکه گفته ای (کجا نوشته محمد پسر عبدالله؟)
پاسخ من : اسم پیامبر اسلام 3 جا در قران آمده است و مردم آنزمان مکه می فهمیدند و قبول داشتند و حالا شما که قبول نداری و ناقص العقلی خودت را برای خوانندگان عیان می کنی خدا را سپاسگذارم .
اینکه گفته ای (و همچنین پیامبر طبق ایه 44 نحل تبیین کننده ایات قران می باشد .
این را شما میگی؟)
پاسخ من : خداوند به صراحت می گوید .
(ایه 44 سوره نحل)
اینکه گفته ای (البته می دانیم که آیات فوق را از قرآن سگ های وهابی در جزء شبکه کلمه سوره مرکز مطالعات و گفتگو و در حزب عبدالگی و از مجری ناصبی شبکه آورده اید.)
پاسخ من : 1- من آیات را از قرانی آورده ام که در خانه تمام مسلمانان وجود دارد .
2- و از همین فحاشی های شما معلوم می شود که نتوانستی پاسخ بدهی و آبروی خودت را بردی .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: سوره هایی که در نزد شیعه خواندن آنها حرام هستند #11135مطلب من خیلی واضح و روشن است :به لحاظ اینکه سابقه شما منافقین پیرو عبدالله ابن سلول برای همه مشخص است از گفتار کنایه آمیز شما به صراحت معلوم است و چندین بار گفتم :
اگر دروغگو و کذاب نیستی از کتب صحیح اهل سنت یک حدیث بیاورند که حضرت عایشه به فردی شیر داده است !!
اینکه گفته ای (به قول استاد دکتر دانشمند عالم جلیل القدر جهان اسلام………. .)
پاسخ من : چرا ترسیده ای و به جای نام ابو الکذاب آفت الله ما یفعلی سنگ پای قزوین نقطه چین گذاشته ای ؟؟
زشته !!! عیبه !!! میفهمن ها !!!
شما که صیغه زاده ما یفعلی هستی چرا از گذاشتن نام پدرت ترسیده ای ؟؟
در پایان می خواهم که بیشتر از این خودت را رسوا نکن به لحاظ اینکه :
خوب است که شما چهره واقعی خود را عیان کردی (ابوالقاسمی) این هم لینکش :
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۳ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #11136با سلام .اینکه گفته ای (بحثی در مورد امامت شروع شد. متاسفانه با مشغله های کاری و فکری نتوانستم این مطلب را ادامه بدهم. البته دوستان یعنی امثال abdollah1990 فکر می کنند شیعه هیچگونه مطلبی در این مورد ندارد. و یا نتوانسته ثابت کنه.)
پاسخ من : 1- اگر دروغگو و کذاب نیستی و یا میتوانی مطلبی در مورد اثبات امامت منصوص الهی 12 امام بعد از فوت پیامبر اسلام در قران با ایات واضح و روشن بیاوری ، بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود .
2-
امیدوارم که به گفته های خود در اولین پست این لینک http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2233 که در تاریخ 20/4/93 باز کرده ای پایبند باقی بمانی .
و به صراحت گفته ای (. “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” این عنوان بحث و گفتگوی ما با اقایان وهابی و اهل سنت هستیم.)
و گفته ای (. اما مبحث امامت یکی از بحث های مهم و صد البته مهم در نزد شیعه می باشد.)
و گفته ای (. واز مطالب بی اساس بپرهیزند و علمی علمی علمی مطلب بزنند. )
برادرم به سوال من که درباره ی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام می باشد و در اولین پست گذاشته ای خوب توجه کن و مطالعه کن .
و اگر خیلی برای شما درد آور است به سوال دیگر من پاسخ بدهید .
امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر از قران با آیات مرتبط با همان موضوع ثابت کنید .
و یا یک ایه بگذارید که خداوند به پیامبر دستور داده باشد که برای پس از فوت خود جانشین و یا امام تعیین کن .
این سوال خیلی واضح و روشن می باشد و نیاز به فلسفه بافی ندارد .
و نمی خواهد که زمین و آسمان را با نخ پوسیده به هم ببافید .
شما مدعی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام می باشید پس باید از کتاب الهی که همان قران است ثابت کنید .
البینه علی المدعی .
و اگر مدعی امامت منصوص کتب اهل سنت می باشید که بحث جداگانه ای می باشد.
قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
و اگر از این سوالات نمی ترسی زیر پست خودت پاسخ نده و زیر هر کدام از پست ها جداگانه پاسخ بده !
مثل پاسخ هایی که من می دهم شفاف و روشن و با تاریخ و زیر همان کامنت.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۳ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #11137اینکه گفته ای (و در كتاب الفتاوى البديعية از كتب احناف آمده است كه هركسى منكر امامت ابوبكر شود كافر است ؛)
پاسخ من : فارغ از صحت و سقم نقلی که کرده ای ، 1- آن نظر شخصی آن فرد بوده .
2- ما اهل سنت معتقد هستیم که هر فتوایی که مستند به آیات قران و سنت صحیح پیامبر نباشد باطل است .
3- من به صراحت گفتم ما اهل سنت منکر منصوص بودن الهی خلافت ابوبکر هستیم .
و همچنین به صراحت گفتم خلافـــــــــت خلفای راشدین منصوص الهی نیست و یک اصل از اصول دیــــــــــــــن نیست حتی از ارکان ایــــــــــــــمان هم نیست و حتی فروع دیــــــــــــــن هم نیــــــــــــــست خلافت سرپرستی و اداره امور افراد یک سرزمین می باشد که به روشهای مختلف هر زمانی با امکانات و روشها و ساز و کارهای ان زمان شخصی به خلافت می رسد.
و مجدادا از شما می خواهم که بحث را به انحراف نکشان و به همان قولی که داده ای پایبند باش .
امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات قران و مرتبط با موضوع پس از فوت پیامبر اسلام ثابت کن .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۳ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #11138اینکه گفته ای (همچنین ابو سعيد الخادمي :…..)پاسخ من : فارغ از صحت و سقم نقلی که کرده ای ، 1- آن نظر شخصی آن فرد بوده .
2- ما اهل سنت معتقد هستیم که هر فتوایی که مستند به آیات قران و سنت صحیح پیامبر نباشد باطل است .
3- من به صراحت گفتم ما اهل سنت منکر منصوص بودن الهی خلافت ابوبکر هستیم .
اینکه گفته ای (ذهبى و ديگر علماى اهل سنت ، به نقل از ذهبى اينچنين نقل مىكنند)
پاسخ من : آدم ناقص العقل ذهبی چگونه از ذهبی نقل می کند ؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۳ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #11139اینکه گفته ای ( اقایان اهل سنت گفته اند که ابوبكر و عمر اصل دين بعد از پيامبر هستند ! و بغض آنها كفر !)پاسخ من : فارغ از صحت و سقم نقلی که کرده ای ، 1- آن نظر شخصی آن فرد بوده .
2- ما اهل سنت معتقد هستیم که هر فتوایی که مستند به آیات قران و سنت صحیح پیامبر نباشد باطل است .
3- من به صراحت گفتم ما اهل سنت منکر منصوص بودن الهی خلافت ابوبکر هستیم .
4-به سوال من که درباره ی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام می باشد و در اولین پست گذاشته ام خوب توجه کن و مطالعه کن .
و اگر خیلی برای شما درد آور است به سوال دیگر من پاسخ بدهید .
امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر از قران با آیات مرتبط با همان موضوع ثابت کنید .
و یا یک ایه بگذارید که خداوند به پیامبر دستور داده باشد که برای پس از فوت خود جانشین و یا امام تعیین کن .
این سوال خیلی واضح و روشن می باشد و نیاز به فلسفه بافی ندارد .
و نمی خواهد که زمین و آسمان را با نخ پوسیده به هم ببافید .
شما مدعی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام می باشید پس باید از کتاب الهی که همان قران است ثابت کنید .
البینه علی المدعی .
و اگر مدعی امامت منصوص کتب اهل سنت می باشید که بحث جداگانه ای می باشد.
قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۳ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #11140اینکه گفته ای (پس ثابت شد که امامت و خلافت از اصول دین است. و اصول دین را می شود از سنت گرفت.)پاسخ من : چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟
حتما با عقل ناقص خود و در نزد خود ثابت کرده ای !!!
شما مصداق خود گویم و خود خندم من آن مرد هنرمندم می باشد !
و اهل سنت نگفته اند که چهار اصل دینی داریم .
همه اهل سنت به سه اصل اعتقاد دارند توحید ، نبوت ومعاد.
چون پاسخ روشن و مستند از قران به اصل امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام ندارید دیگران را به دروغ متهم می کنید به چیزی (خلافت منصوص الهی) که قبول ندارند .
و همچنین حضرت علی در نامه 6 نهج البلاغه امامت را الهی نمی دانست و انحصارا در اختیار شورای مهاجرین و انصار می دانست (اِنَّمَا الشُّورى لِلْمُهاجِرينَ وَ الاَْنْصارِ) و هرکه را آنها انتخاب می کردند قبول داشت (فَاِنِ اجْتَمَعُوا عَلى رَجُل وَ سَمَّوْهُ اِماماً ) .
و بالاتر و مهمتر از آن رضایت خدا را در انتخاب شورای مهاجرین و انصار می دانست (كانَ ذلِكَ لِلّهِ رِضًى) .
و به گفته ی علمای اهل تشیع هرچه را معصوم بگوید ، برای پیروانش حجت است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۳ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #11141اینکه گفته ای (در كتاب مختصر الفتاوي و المصريه، ج1، ص242 آقاي بدرالدين حنبلي…..)پاسخ من : فارغ از صحت و سقم نقلی که کرده ای ، 1- آن نظر شخصی آن فرد بوده .
2- ما اهل سنت معتقد هستیم که هر فتوایی که مستند به آیات قران و سنت صحیح پیامبر نباشد باطل است .
3- من به صراحت گفتم ما اهل سنت منکر منصوص بودن الهی خلافت ابوبکر هستیم .
4-به سوال من که درباره ی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام می باشد و در اولین پست گذاشته ام خوب توجه کن و مطالعه کن .
و اگر خیلی برای شما درد آور است به سوال دیگر من پاسخ بدهید .
امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر از قران با آیات مرتبط با همان موضوع ثابت کنید .
و یا یک ایه بگذارید که خداوند به پیامبر دستور داده باشد که برای پس از فوت خود جانشین و یا امام تعیین کن .
این سوال خیلی واضح و روشن می باشد و نیاز به فلسفه بافی ندارد .
و نمی خواهد که زمین و آسمان را با نخ پوسیده به هم ببافید .
شما مدعی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام می باشید پس باید از کتاب الهی که همان قران است ثابت کنید .
البینه علی المدعی .
و اگر مدعی امامت منصوص کتب اهل سنت می باشید که بحث جداگانه ای می باشد.
قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: از غدیر تا عاشورا ۳ “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” #11142اینکه گفته ای (در توضیح اول بگویم امامت هم از قران ثابت هست و هم از سنت.)پاسخ من : برای هزارمین بار خواهشمندم :
امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر از قران با آیات مرتبط با همان موضوع ثابت کنید .
و یا یک ایه بگذارید که خداوند به پیامبر دستور داده باشد که برای پس از فوت خود جانشین و یا امام تعیین کن .
این سوال خیلی واضح و روشن می باشد و نیاز به فلسفه بافی ندارد .
و نمی خواهد که زمین و آسمان را با نخ پوسیده به هم ببافید .
شما مدعی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام می باشید پس باید از کتاب الهی که همان قران است ثابت کنید .
البینه علی المدعی .
و اگر مدعی امامت منصوص کتب اهل سنت می باشید که بحث جداگانه ای می باشد.
قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
و اگر از این سوالات نمی ترسی زیر پست خودت پاسخ نده و زیر هر کدام از پست ها جداگانه پاسخ بده !
مثل پاسخ هایی که من می دهم شفاف و روشن و با تاریخ و زیر همان کامنت.
-
نویسندهنوشته ها
از خوانندگان محترم میخواهم درباره این موضوع به این لینک ها هم حتما و حتما و حتما مراجعه کنند :
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2282
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2206
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2205
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2247
ضمنا از خوانندگان می خواهم این تاپیک را هم کاملا بخوانند و ببینند که چطوری مذهبشان را باطل کرده ام .