پاسخ های ارسال شده در انجمن
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: تکلیف ائمه بعد از امام حسین را روشن کنید #10788شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: تکلیف ائمه بعد از امام حسین را روشن کنید #10789با سلام خدمت خوانندگان محترم و فهیم و محترم این سایت .
اگر دقت کرده باشید در این تاپیک مشخص کردن تکلیف ائمه فرزندان امام حسین مطرح شده است .
اما آخوند عبدالحسین و میثم تمار و همفکرانشان که از علما و نخبگان مغلطه باز می باشند به لحاظ اینکه از پاسخ دادن به اصل موضوع فرار کنند در این تاپیک موضوعات بی ربط را مطرح میکنند .
و به لحاظ اینکه خواننده متوجه نشود که چطوری عقیدشان با اعتقاد علمایشان باطل می شود زیر اولین پست مطلب بی ربط به موضوع می گذارند .
و من از خوانندگان می خواهم که کلمه ی دروغگو و کذاب و کلمه ی رسوا و کلمه ی فریبکاری را در بقیه تاپیک هایی که بین من و آخوند عبدالحسین و دیگران بحث ادامه دارد را سرچ کنند .
آنوقت خواهند دید باطل بودن عقیده ی آنها را چطور با آیات واضح و روشن قران و مرتبط با همان موضوع ثابت کرده ام .
و اگر دو مرتبه باز هم همان روش سابق را ارائه دهد من این مطلب را در زیر پست اولیه می گذارم .
ضمنا از برادر خالد بن ولید تشکر می کنم که مطلب جالبی را در این تاپیک گذاشته اند .و از خوانندگان می خواهم که حتما در این تاپیک مطالعه کنند .شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: تکلیف ائمه بعد از امام حسین را روشن کنید #10790با سلام .شما علمای شیعه حداقل اگر به عقل و شعور خود احترام نمی گذارید به عقل و شعور خوانندگان احترام بگذارید و سوال را چند بار بخوانید و بعد در موضوع همان سوال پاسخ بدهید ؟؟؟
و همین که نمی توانید در همان موضوع پاسخ بدهید نشان دهنده این است که به این سوال پاسخ نداری و ما اهل سنت بیشتر متوجه می شویم که اصل زخم شما همین موضوع می باشد .
و همین موضوع را بیشتر در رسانه ها مطرح می کنیم چون با این گونه پاسخ دادن های بی ربط زخم شما عیان شده است .
و در مورد مطالبی که گفته ای و ربطی به این موضوع ندارد در این تاپیک جواب نمی دهم به لحاظ اینکه می خواهی بحث را به انحراف بکشانی قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
اینکه گفته ای (به برنامه کلمه طیبه شماره 85 رجوع کنید.گفتم که من که از هاشمی قبول نکردم اما تمام عزیزانی که قبول کرده اند از جمله خود شما. آره و اینا.)
پاسخ من : خوب است که خود شما چهره واقعی خود را عیان کردی (ابوالقاسمی)
خوانندگان محترم این هم لینک برنامه کلمه ابوالقاسمی شماره 85 :
اینکه گفته ای (شما کاملش را بگذار. اقرار عمر در آن را پررنگ کن. اقرار را می توان نپذیرفت؟)پاسخ من : اگر من بگذارم آنوقت می گویی آن حدیث مورد نظر من نیست .
برای چندمین بار می گویم :
شما ابروی خودت را حفظ کن و آن حدیث مسلم را بدون قیچی کردن بگذار .
و اگر نمی توانی مرد باش و بگو دروغ گفتم و اشتباه کردم .
اینکه گفته ای (محکم بودن ادعای جدید شماست. شما در ابتدا آن سه حدیث را سه حدیث مجرا تصور کریده اید. چرا؟ چون اصلا نخواندید.)
پاسخ من : آدم مغلطه باز (ابوالقاسمی) شما در تاریخ 7/6/93 گفتی (در مورد سه حدیث هوینژوری اومدی و مثلا فکر کردی که آره و اینا اما آره.) من پاسخ شما را در تاریخ 8/6/93 دادم :
متن سه حدیث یکسان هست و روات آن متفاوت می باشد یعنی اینکه از سه طرق مختلف با راویان مختلف نقل شده و متن آن یکی است نتیجه این می شود که خیلی محکم است .
و از خوانندگان می خواهم که حتما و حتما و حتما مراجعه کنند و این دروغگو و کذاب را بشناسند .
اینکه گفته ای (. شما بفرما که چگونه می شود دو نفر را دارای صفات منافقین بدانی و همان دو نفر را از خودت برتر هم بدانی؟ این سوال را قبلا هم کردم اما ظاهرا عسلش چسب زیادی دارد.)
پاسخ من : من در چندین جا ثابت کردم که شما دشمن واقعی حضرت علی می باشید ولی به ظاهر از حضرت علی سنگری ساخته اید که پشت آن پنهان شده و به صحابه مهاجر و انصار پیامبر و ازواج پیامبر توهین کنید .
وقتی خداوند بخواهد کسی را رسوا کند بدست خودش رسوا می کند .
برادر حقیقت جو در تاریخ 17/5/93 سه حدیث از قول حضرت علی گذاشته است که حضرت علی ابوبکر و عمر را از خود برتر دانسته اند .
و شما به حضرت علی توهین نموده و به صراحت گفته ای (فردی دو نفر را برتر از خود می داند. همان فرد آن دو نفر را دارای صفات رذیله ای می داند. نتیجه چیست؟ یا آن فرد اشتباه کرده. که باید ثابت شود در مدح اشتباه کرده یا در قدح. یا آن فرد خودش دارای آن صفات رذیله مذکور بوده و طبق آنچه که نوشتیم که برتری در صفات منفی یعنی آلوده بودن بیشتر، نتیجه می آید آن دو نفر در صفات رذیله نسبت به او رذل تر و پست تر باشند تا از آن فرد برتر باشند.)
و من از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند و ببینند که چطوری آخوند عبدالحسین (ابوالقاسمی) حضرت علی را دارای صفات رذیله معرفی کرده است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #10799با سلام خدمت خوانندگان محترم و فهیم و محترم این سایت .اگر دقت کرده باشید در این تاپیک مشخص کردن تکلیف ابوبکر مطرح شده است .
اما آخوند عبدالحسین که از علما و نخبگان مغلطه باز می باشد به لحاظ اینکه از پاسخ دادن فرار کند در این تاپیک زیر همان کامنت به صورت شفاف و با ذکر تاریخ کامنت طرف مقابل جواب نمی دهد .
و به لحاظ اینکه خواننده متوجه نشود که چطوری عقیدشان با آیات قران باطل می شود زیر اولین پست مطلب می گذارد .
و من از خوانندگان می خواهم که کلمه ی دروغگو و کذاب و کلمه ی رسوا و کلمه ی فریبکاری را در بقیه تاپیک هایی که بین من و آخوند عبدالحسین و دیگران بحث ادامه دارد را سرچ کنند .
آنوقت خواهند دید باطل بودن عقیده ی آنها را چطور با آیات واضح و روشن قران و مرتبط با همان موضوع ثابت کرده ام .
و همین که آخوند عبدالحسین به صورت شفاف زیر همان کامنت پاسخ نمی دهد و فرار می کند نشان دهنده ی بطلان عقیده ی اوست .
و اگر دو مرتبه باز هم همان روش سابق را ارائه دهد من این مطلب را در زیر پست اولیه می گذارم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #10800با سلام .چرا از پاسخ دادن به این سوال فراری هستید ؟؟؟
خواهشمندم درباره ی سلامی که درباره ی مهدی گذاشته ای پاسخ بده که آیا کسی که شما برای سلامتیش دعا می خوانید از حضرت علی شجاعتر است ؟؟!!!
و از ده امام دیگر شجاع تر است ؟؟!!
اگر پاسخ مثبت است حالا که حکومت ایران هم در خدمت ایشان می باشد چرا ظهور نمی کند ؟؟؟
و چرا این همه انسان در ظلم و جور به سر می برند و ایشان به قول شما نظاره گر می باشد !!
سوال این است : پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .
و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .
و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .
و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .
و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .
و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید .
تا فتوا های متضاد صادر نکنند .
و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .
و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است .
آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .
و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟
تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .
و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟
و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نائب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .
آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #10801و در مورد سوالی که گذاشته ای.شما مثل اینکه اگر چندین بار در این مورد پاسخ خود را گرفته باشید چون مامور هستید و معذور خجالت نمی کشید .
و البته به نفع اهل سنت می باشد که مطالب بی سند و بی اساس شما را با سند و مدرک قرانی باطل کنند .
و فقط برای شما چیزی که باقی می ماند بی آبرویی می باشد .
و دشمنی شما با آیات نص قران که درباره ی صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر مثل ایه 100 سوره توبه و 18 فتح و ده ها ایه دیگر در قران هست عیان می شود .
و اینکه گفته ای (بخش دوم هم زنان نبی هستند که البته برخی از آنان مانند ام سلمه بر خیر هستند اما به صراحت احادیث در زمره افراد مشمومل آیه نیستند. حال اینکه چگونه برخی ادعا دارند که زنان نبی مشمول آیه تطهیر میشوند نیز جالب بوده)
برادرم اول برادری خودت را ثابت کن بعد ادعای ارث کن !!
اولا : هر آدم عاقل و با شعور و بی غرض و مرضی که از ایه 28 سوره احزاب تا 34 سوره احزاب را مطالعه کند متوجه می شود که موضوع زنان پیامبر اسلام می باشد .
و حتی خود همین ایه 33 سوره احزاب را هر فردی اگر اول آن را قیچی نکند ، و تمام ایه را بخواند متوجه می شود که در مورد زنان پیامبر اسلام است .
از خوانندگان محترم می خواهم برای خواندن مطالب بیشتر در این مورد به لینک http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2055&page=2 مراجعه کنند .
پاسخ تمام این شبهات داده شده است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #10802و اگر یک آدم مغرض مثل شما بگوید چون در وسط ایه از ضمیر مذکر کم استفاده شده ، جوابش را قران در ایه 73 سوره هود داده است .(قَالُوا أَتَعْجَبِينَ مِنْ أَمْرِ اللَّـهِ ۖ رَحْمَتُ اللَّـهِ وَبَرَكَاتُهُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ ۚ إِنَّهُ حَمِيدٌ مَّجِيدٌ)
اینکه گفته ای (آیه تطهیر صحه بر گفتار و فرمایش حضرت زهرا سلام الله علیها میگذارد. یعنی ایشان راستگو و مبراء از غصب و زیاده طلبی و… می باشد.)
و اگر یک ادم مغرضی مثل شما بگوید از ایه 33 سوره احزاب معصومیت افراد ثابت می شود پس از ایه 11 سوره انفال معصومیت تمام اصحاب بدر باید با استدلال شما ثابت شود .
چون از کلمه لِّيُطَهِّرَكُم و کلمه يُذْهِبَ عَنكُمْ رِجْزَ الشَّيْطَانِ و همچنین اضافه بر آن کلمه لِيَرْبِطَ عَلَىٰ قُلُوبِكُمْ و يُثَبِّتَ بِهِ الْأَقْدَامَ استفاده شده است .
و اینکه گفته ای (آیه تطهیر فرموده که فاطمه سلام الله علیها از رجس به دور است.)
برادرم چرا دروغ می گویی ؟؟؟
در کجای ایه 33 سوره احزاب امده که فاطمه از رجس بدور است ؟؟!!!
از خوانندگان محترم می خواهم برای خواندن مطالب بیشتر در این مورد به لینک http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2055&page=2 مراجعه کنند .
پاسخ تمام این شبهات داده شده است
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #10803اینکه در چند جا گفته ای (تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. فاسق؟ ظالم؟ کافر؟ هر سه؟)
برادرم خداوند به صراحت در ایه 100 سوره توبه رضایت خود را از مهاجرین و انصار اعلام کرده و وعده بهشت داده یوم الابد .
و در ایه 18 فتح همه رضایت خود را از بیعت کنندگان اعلام کرده و ابوبکر جزو مهاجرین ایه 100 توبه و بیعت کنندگان 18 فتح است .
آیا خداوند که از گذشته و آینده افراد خبر دارد ، بگفته شما از فاسق و ظالم و کافر اعلام رضایت کرده ؟؟!!
و به گفته ی شما به ظالم و کافر و فاسق وعده ی بهشت یوم الابد داده ؟؟؟!!
شما اگر به قران و به گفته ی خداوند اعتماد داری که خداوند جواب شما را در ایه 100 سوره توبه داده و ابوبکر جزو مهاجرین است .
و اگر به گفته ی عبدالله ابن سبا یهودی اعتقاد داری که این موضوع را ادامه بده .
و چون هدف شما این است که در کلام خدا خدشه وارد کنید باز هم خداوند جواب شما را داده است .
(الَّذِينَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا وَهُم بِالْآخِرَةِ كَافِرُونَ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : همانها که (مردم را) از راه خدا بازمیدارند، و (با القای شبهات) میخواهند آن را کج و معوج نشان دهند؛ و آنها به آخرت کافرند!»)
راستی آیا خود را از مکارم شیرازی با سوادتر می دانی ؟؟؟
و همچنین بندگان مخلص خداوند چون به ایه 100 سوره توبه اعتماد دارند هم جواب شما را داده اند .
با زبان زدن سگ به آب دریا ، اب دریا کثیف نمی شود .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. #10804اینکه گفته ای (ما که نظر خود را در مورد آیه ثابت کردیم. بدون 5=2+2. شما؟)پاسخ من : چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟
اگر ثابت می کردی زیر کامنت پاسخ می دادی و همیشه فرار نمی کردی .
و همین که فرار می کنی و زیر سوال اولیه خود رجز خوانی می کنی بطلان گفته های خودت را ثابت می کنی .
من از خوانندگان محترم می خواهم که حتما و حتما و حتما تمام این تاپیک را مطالعه کنند و خودشان قضاوت کنند که چه کسی دروغگو و کذاب است و ادعای کذب و دروغ می کند .
اینکه گفته ای (عدم شمول آیه نسبت به زنان پیامبر را هم ثابت کردیم.)
پاسخ من : چرا در رو روشن دروغ می گویی ؟؟؟
تمام مطالب من و شما در این تاپیک موجود است اگر به عقل و شعور خودت احترام نمی گذاری به عقل و شعور خواننده احترام بگذار .
اینکه گفته ای (. چون مثلا فقط مثلا شما جدی نگیر، پیامبر تبیین کننده قران هستند.)
پاسخ من : ما جدی می گیریم که پیامبر اسلام تبیین کننده ما نزل الیهم می باشد طبق ایه 44 سوره نحل .
شما که این قران را قبول نداری سر و کارت با خدا (ابوالقاسمی) .
و با این اعترافاتی که انجام می دهی چهره واقعی خودت را ده ها بار عیان کرده ای که قران را قبول نداری .
اینکه گفته ای (به قول استاد دکتر دانشمند عالم جلیل القدر جهان اسلام……. .)
پاسخ من : چرا ترسیده ای و به جای نام ابو الکذاب آفت الله ما یفعلی سنگ پای قزوین نقطه چین گذاشته ای ؟؟
زشته !!! عیبه !!! میفهمن ها !!!
شما که صیغه زاده ما یفعلی هستی چرا از گذاشتن نام پدرت ترسیده ای ؟؟
اینکه گفته ای (عجب !!!سران فلسطین از ایران و کمکهایش کمال قدردانی را دارند انوقت شما جواب خنده دار به من میدهید ؟)
پاسخ من : به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دمم !!!
و من گفتم کمک کردن به فلسطینی ها هم خیلی محدود و برای تروریست جلوه دادن آنها در نزد افکار جهان بوده تا دستاویزی برای اسرائیل باشد تا آنها را بیشتر بکشد .
و اگر همان انتفاضه ی دو شنگولی و سنگ ادامه می داشت مظلومیتشان در نزد افکار عمومی جهان کارامد تر بود و صدها برابر فشار بیشتری بر اسرائیل جنایتکار وارد می شد .
اینکه گفته ای (سوالم را تکرار میکنم : از اق دایی نتیانیاهوت چه خبر !!!)
پاسخ من : مثلث شوم (یهود و مسیحیت و مجوس) که در منطقه شکل گرفته در حال نقشه کشیدن می باشند .
که توسط هلال شیعی نصرالشیطان لبنان و خوثی های یمن و نوری مالکی عراق به عربستان حمله کنند و شهر مدینه و مکه را اشغال کنند و دو مرتبه مکه و مدینه را مرکز شرک قرار بدهند .
و در طول ده سال صدها هزار نفر از اهل سنت را به عناوین مختلف کشته است و هر روز یک عنوان جدید به اهل سنت می دهند و توسط مثلث شوم (یهود و مسیحیت و مجوس) که در منطقه شکل گرفته کشته و آواره می شوند .
ابنکه گفته ای (نه اتفاقاتیرش به سنگ خورد !!!)پاسخ من : کافر همه را به کیش خویش پندارد .
سلاماینکه گفته ای (بالاخره حدیث صحیح است و گفته شما دروغ بود که گفتید حدیث صحیح نیست .)
پاسخ من : چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟
شما در تاریخ 23/7/93 این حدیث از کتاب صواعق المحرقه را نقل کردی (عن ابى سعيد قال،قال نبى الله(ص) : ينزل بامتى فى آخرالزمان بلاء شديد من سلطانهم، لم يسمع بلاء اشدمنه حتى تضيق عنهم الارض الرحبة و حتى يملاءالارض جوراً و ظلماً، لايجد المؤمن ملجئاً يلتجيء اليه من الظلم. فيبعث الله رجلا من عترتى فيملاءالارض قسطاً و عدلا كما ملئت ظلماً و جوراً. يرضى عن ساكن السماء وساكن الارض. لا تدخر الارض من بذرها شيئاً الااخرجته ولاالسماء من قطرها شيئاً الاصبه الله عليهم مدراراً. يعيش فيهم سبع سنين اوتسع. تتمنى الاحياء الاموات لما صنع الله باهل الارض من خيره البيان ص 72 ــ الصواعق المحرقة ص 161ــ ينابيع ج 2 ص 177)
و من گفتم که اسنادش ضعیف است اما شما مغلطه بازی کردی و در تاریخ 24/7/93 حدیث دیگری را با این مضمون آوردی (لتُمْلَأَنَّ الأرضُ جَوْرًا و ظلمًا ، فإذا مُلِئَتْ جَوْرًا و ظلمًا ، بعث اللهُ رجلًا مني ، اسمُه اسمي ، فيملَؤُها قسطًا و عدلًا ، كما مُلِئَتْ جَوْرًا و ظلمًا)
که با حدیث قبلی تفاوت داشت و همچنین بعد از کلمه «اسمُه اسمي» کلمه «واسمُ أبيهِ اسمُ أبِي» آمده و شما مثل استاد خود آبو الکذاب آفت الله ما یفعلی سنگ پای قزوین آن را قیچی کرده ای .
این را بدان که حواسم جمع است و مانند شما که در همین چند کامنت پایین تر که از من به دروغ نقل کرده اید نیستم !
میدونی که ؟؟!!!!!
و از خوانندگان محترم می خواهم که حتما و حتما و حتما به سایت http://dorar.net مراجعه کنند و کلمه «واسمُ أبيهِ اسمُ أبِي» را جستجو کنند و دروغگو و کذاب را بشناسند .نش
اینکه گفته ای (و شما هم در نهایت گفتید که این حدیث که مثل ان حدیث بوده صحیح است و نه دروغ . و حرف خودتان را نفی کردید .)پاسخ من : چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟
من دوباره گفته های خودم را می گذارم تا خوانندگان قضاوت کنند .
حدیثی که گفته ای آلبانی صحیح می داند بعد از کلمه «اسمُه اسمي» کلمه «واسمُ أبيهِ اسمُ أبِي» آمده و شما مثل استاد خود آبو الکذاب آفت الله ما یفعلی سنگ پای قزوین آن را قیچی کرده ای .
و من کامل ان را می گذارم :
( لَتُمْلَأَنَّ الأرضُ جَوْرًا وظلمًا ، فإذا مُلِئَتْ جورًا وظلمًا ، يبعثُ اللهُ رجلًا مني ، اسمُه اسمي ، واسمُ أبيهِ اسمُ أبِي ، فيملؤُها عدلًا وقِسْطًا ، كما مُلِئَتْ جورًا وظلمًا ، فلا تمنعُ السماءُ شيئًا مِنْ قَطْرِها ، ولا الأرضُ شيئًا مِنْ نباتِها ، يَمْكُثُ فيكم سبعًا ، أوْ ثمانيًا ، فإِنْ أكثرَ فتِسعًا
الراوي: قرة بن إياس المزني المحدث: الألباني – المصدر: صحيح الجامع – الصفحة أو الرقم: 5073
خلاصة حكم المحدث: صحيح)اینکه گفته ای (در مورد بقیه حرفهایتان هم دوستان به مناظره اقای شریفی…)
پاسخ من : شریفی شیاد که رسوا شد .
و شما اگر مطلبی در چنته داری بگذار و الا نگو من آنم که رستم بود پهلوان .
-
نویسندهنوشته ها
شما علمای شیعه حداقل اگر به عقل و شعور خود احترام نمی گذارید به عقل و شعور خوانندگان احترام بگذارید و سوال را چند بار بخوانید و بعد در موضوع همان سوال پاسخ بدهید ؟؟؟
و همین که نمی توانید در همان موضوع پاسخ بدهید نشان دهنده این است که به این سوال پاسخ نداری و ما اهل سنت بیشتر متوجه می شویم که اصل زخم شما همین موضوع می باشد .
و همین موضوع را بیشتر در رسانه ها مطرح می کنیم چون با این گونه پاسخ دادن های بی ربط زخم شما عیان شده است .
و در مورد مطالبی که گفته ای و ربطی به این موضوع ندارد در این تاپیک جواب نمی دهم به لحاظ اینکه می خواهی بحث را به انحراف بکشانی قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .