پاسخ های ارسال شده در انجمن
-
نویسندهنوشته ها
-
صد رحمت به طوطی
سواد علم رجال نداری+من میگویم برای چندین بار ثقة بودن راوی دلیل صحیح بودن حدیث نیست
_من میگم از همه نظر صحیح اگر ایرادی داره بیان کن.سواد علم رجال نداری فقط کپی میکنی.دوباره الان همان مطلب قبلی را کپی میکنی.بد جوری کم اوردی فکر کنم خودت هم حس میکنی.نمی توانی از سند و متن حدیث ایراد بگیری.دوش اب سرد راهکار خوبیه.امیرالمومنین یزید را از صمیم قلبم دوست دارم خدا او را رحمت کند
دوست داشته باش تا صبح دولتت بدمد :)))))))))))یکشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۴ در ۴:۵۳ ب.ظ در پاسخ به: حضرت علی محبوب ترین فرد امت نزد خدا و رسول خدا(ص) #25715+كانَ أحبَّ النِّساءِ إلى رسولِ اللَّهِ صلَّى اللَّهُ عليْهِ وسلَّمَ فاطمةُ ومنَ الرِّجالِ عليٌّ
الراوي:بريدة بن الحصيب الأسلمي المحدث:الألباني المصدر:ضعيف الترمذي الجزء أو الصفحة:3868 حكم المحدث:منكر
_دلیل ضعف حدیث،حالا هی دوباره مطلب را کپی کن.سواد علم رجال نداری
__________________________________________
+دوباره رفت از کتاب های خودشان برای من شیعه دلیل اورد.می خواهی من هم از کتب شیعه برای شما دلیل بیارم؟کتاب های شما برای من هیچ ارزشی ندارن فقط به خاطر قانون الزام رجوع میکنم به انهاواگر بدونی قانون الزام چیه.یکشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۴ در ۴:۴۷ ب.ظ در پاسخ به: مروان طلحه را کشت برای اینکه طلحه عثمان را کشته بود و خدا از همشون راضی!!! #25714+البته حرف داخل سر دیوار نمیرود چون چند بار بهشان گفتم ثقة بودن راوی دلیل صحیح بودن حدیث نیست البته حرف من را کسی می فهمد که شعور داشته باشد نه صم بکم لا یشعرون باشد
_واقعا نمیفهمید.اقا سندش صحیح.چون علم رجال بلد نیستی میگم ،وقتی میگن سند روایت صحیحه از همه نظر بررسی شده نه فقط ثقه بودن راویان اقای ذهبی دوران اگر حدیث اشکال سندی داره،اشکال را بیان کن.چرا از جواب فرار میکنی.الان دوباره مینویسه:ثقة بودن راوی دلیل صحیح بودن حدیث نیستخود درگیری وهابی ها با هم
http://www.aparat.com/v/WmZ6B
احمد بن حنبل: کسی هست از یزید تعریف کند!ولی لعن نمی کنم
دکتر ملازاده: لعنت بر یزید
ال شیخ: رحمه الله
عقیل هاشمی: در فسق و جنایت یزید شکی نیست
ابن تیمیه:مغفور له ولی دوستش ندارم
سجودی: مردم مدینه را اذیت میکرد
عثمان الخمیس:امیر المومنین
الوسی:لعنت بر یزید
islampp:نه دوستش داریم نه لعن می کنیم
دلیمی:رحمه الله
ابن جوزی:خدا یزید را لعنت کند
_______________________________________
اینجا دقیقا چه خبره!+امام ذهبی تبرئه می کند و می گوید غلاة شیعه بغض سیدنا ابو موسی را داشته اند نه اصحاب رسول الله
_ذهبی که چند قرن به دنیا امده چه جوری ابو موسی را تبرئه میکنه؟
+اقا برای هزارومین بار غلاه شیعه اینجا کین .این دفعه از یعقوب فسوی که نگی ذهبی تبرئه کرده.
http://library.islamweb.net/hadith/display_hbook.php?bk_no=192&pid=119453&hid=1342
بدو بدو از جواب فرار کن وضعیت خرابه
+من میگویم برای چندین بار ثقة بودن راوی دلیل صحیح بودن حدیث نیست البته گمان نمی برم که دیوار متوجه شود چون حرف داخل سر دیوار نمیرود طبق آیه بالا بدترین موجودات هستند
_اقا میفهمید من چی میگم.از هر نظری که دوست داری حدیث را خودت بررسی کن.معلومه که سواد این کار را نداری.+در آیه اسم ولید بن عقبه آمده یا نه از روایت نه از خود آیه اسمش را برای من بیاور
_مگر در ایه غار اسم ابوبکر امده:)))))همانطور که اجماع دارید ایه غار درباره ابوبکر اجماع دارید ایه درباره ولید.
+آن لینک شراب خواری سیدنا علی است
اره نوشته:«اما اینکه شراب نوشیده اند، برای این بوده که شراب حلال بود و این یک کار عادی است و توهینی به کسی نیست»ولید در دوران عثمان شراب می خورده.:)))))))))))))))))))) شراب ان موقع حلال بوده؟مشکلی نمیخوریم چون خود شیخ فرمودند یزید فرمانده سپاهی بود که معاویه برای فتح قسطنطنیه فرستاد و آن لشکر مورد مغفرت است شما نمی خواهد غصه بخورید
ولی ابن تیمیه با این وجود میگه دوستش ندارم.به نظر شما عجیب نیست!!!!!!!!!تصحیح
دلیلش به اهل سنت مربوط است
این که نشد جواب . دلیل اهل سنت را بگو ما هم بدونیمدلیلش به اهل سنت مربوط است
این که نشد جواب . دلیل اهل ست را بگو با هم بدونیماقا چی شد چرا حدیث را بررسی نکردی؟اگر واقعا مردی،علم رجال بلدی بیا راویان این حدیث را که گفتی سایت اسلام وب ضعیف دانسته(همان جایی که خودت ارجاع دادی) را بررسی کن،یا خوار و ذلیل اعتراف کن چیزی از علم رجال نمیدونی.عمرا حدیث را بررسی کنی چون سواد علم رجال نداری.
+واقعا مرحبا که لینک کتابخانه رو گذاشتید اونجا نوشته که مأمون رو مدح کرده دیگر میدانید که مأمون خلیفه عباسی بوده و عباسیان بغض سیدنا معاویه رد داشتند
در ضمن من ندیدم عالم جرح و تعدیلی او را توثیق کرده باشند تازه یک رافضی گفته او ثقة است دیگر ادامه اش با خواننده
_اخه این هم شد دلیل ضعف.یک سری از علما شما قاضی بنی عباس و بنی امیه بودند.تعریف که جا خودش را داره.نه لازم نیست شما در ترجمه استادید مثل ((حتی قتل)) من باید جلوی شما لونگ بندازم.
من اگر اشتباه کنم میپذیرم شما از ترجمه حرف نزن که خندم میگیره.بخاری گفته احادیث عبدالرزاق در کتاب خودش اصح(صحیح تر) شما میگی بخاری گفته احادیث عبدالرزاق در غیر کتابش معتبر نیست!!!!!!!!!!
چند نمونه از سوتی ها شما برای اطلاع
_ إِسْحَاقُ وَبَکْرُ بْنُ الْهَیْثَمِ قَالا حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ.»»»اسحاق از بکر نقل حدیث کرده
_مَا حَدُّثَ مِن کِتَابِهِ فَهُوَ أَصَحُّ»»»کسی نگفت ایشان ضعیف هستند بلکه خود امام بخاری می فرمایند هر روایتی غیر که غیر از مصنف خودشان نقل کرده اند صحیح نیست !!!!!!!!!
_ابومعاویه از غیر الاعمش مضطربه
+حالا تکلیف احادیث ابو معاویه از غیر الاعمش تو بخاری مسلم نقل شده چیه؟
_عبدالرحمن بن سابط از سعد سماع نداشته
+بن سابط طبقه3 و سعد سال 55 هجری فوت کرد و از شیوخ عبدالرحمن.جالب اینکه تضعیفات البانی را بدون دلیل میپذیری ولی این حدیث را با دلیل نه.
سوتی زیاد دادی همین بسه
سوتی هات را بر روت نمیارم دور ور ندار.+در قران خدا فرموده چشم و گوش بعضی ها را کور و کر میکنم حقیقت را نبینند.الان به خوبی مشخصه.چرا یک چیزی میگی بخندم بهت.بلاذری قريبا من مذهب الشيعة،من میگم بیش از 140 راوی صحیحین نزدیک به شیعه نبودند بلکه کاملا شیعه بودند.شما که از علم رجال چیزی نمیدونی چرا نظر میدی.
http://lib.eshia.ir/40384/13/162/%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF_%D8%A8%D9%86_%DB%8C%D8%AD%DB%8C%DB%8C_%D8%A8%D9%84%D8%A7%D8%B0%D8%B1%DB%8C
__________________________________
http://lib.eshia.ir/40384/16/36/%D8%A7%D9%84%D8%A8%D9%84%D8%A7%D8%B0%D8%B1%DB%8C_%DA%A9%D8%A8%DB%8C%D8%B1
والله اگر بفهمی الان دوباره جمله شریف مرتضی را مینویسه.اگر شتر از سوراخ سوزن رد شه شما هم این مطلب را میفهمی.
____________________________________________________________
لیستی از علما شما با شیعه
عبدالرزاق بن همام ع
_____________________________________________________________
سعید بن محمد الجرمی الکوفی خ م »»» قال الذهبی : شیعی (میزان الاعتدال : 2 / 157.).
(ذهبی گفته : شیعه بوده)
وقال ابن حجر : رمی بالتشیع (تقریب التهذیب : 1 / 304 الرقم 249.).
(ابن حجر گفته : متمایل یه تشیع بوده)
____________________________________________________________
ظالم بن عمرو الدؤلی ع »»»»»»»»جایگاهش در رجال شیعه :
عده الشیخ الطوسی فیمن روى عن الامام أمیر المؤمنین ( علیه السلام )
رجال الشیخ الطوسی : 70 الرقم 636
( شیخ طوسی (قدس سره) او را از کسانی شمرده که از امام علی (سلام الله علیه) روایت کرده اند
___________________________________________________________
أبان بن تغلب خ م»»»»» جایگاهش در رجال شیعه :
أورده النجاشی فی رجاله وقال : قال له أبو جعفر ( علیه السلام ) : فإنی احب أن یرى فی شیعتی مثلک ». ( نجاشی (قدس سره) او را در رجال شیعه شمرده ، و گفته : امام محمد باقر (سلام الله علیه) در مورد او فرموده : دوست دارم در میان شیعیانم امثال تو (زیاد) ببینم .
وقال أبو عبد الله ( علیه السلام ): « أما والله لقد أوجع قلبی موت أبان .عنهم (رجال النجاشی : 10 الرقم 7.)
و امام صادق (سلام الله علیه) فرمود : از فوت او قلبم به درد آمد.
__________________________________________________________
حسن بن صالح الثوری ع»»»»»»»جایگاه او در رجال شیعه :
عده الشیخ الطوسی فی أصحاب محمد بن علی بن الحسین وجعفر بن محمد الصادق ( علیهما السلام ) (رجال الشیخ : 130 الرقم 1327 وص 180 الرقم 2150). ( شیخ طوسی (قدس سره) او را از اصحاب امام محمد باقر و امام جعفر صادق(سلام الله علیهما ) بر شمرده. -
نویسندهنوشته ها