Home › انجمن ها › شرکیات. توسل، شفاعت و بدعت › شیعه و شرک در قرآن
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط کلمه در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7996گفتی:علی بن موسی الرضا اصلا آگاهی نامحدود ندارد حتی پیامبر آگاهی نامحدود ندارد>>چه بهتر که این عقیده رو داری!< < بعد هم شما اگر کمی فکر کنی می فهمی اگر از آنها خواسته نامحدود داشته باشید لازم می آید علم نامحدود داشته باشند>>که ندارند< < پس سخن شما باطل است>>چرا؟ من فکر نکنم شما خواسته محدود داشته باشید، لطفأ سری به قبر امام بزنید!< <. خواسته باید به اندازه توانایی شخص باشد>>پس این شخص مانند منه! هم قدرتش هم توانایی اش درسته؟ اگه اینطوره پس باید بدونی امام رضا توانایی عادی دارد و هرگز نباید صدها هزار نفر دور قبرش حتی با فاصله کشوری از او مدد بخواهد. طبق سخن خودت آ.< < از خدا هم همه چیز بخواهید چون علم نامحدود و قدرت نامحدود دارد.>>آفرین خودتون اعتراف میکنید که همه چیز و همه جا نباید از رضا طلبید درسته؟< <. . .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ
#7997
گفتی:خیر ما همچنین نسبتی نداده ایم مگر همه قدرتها از خداوند نیست.>>بله! عجبا که این سخنو از یک شیعه میشنوم< <. اگر همه قدرت ها از غیب می آید.>>مثلأ خداوند بخواهد به کسی کمک بکند واورا شفا دهد کاملأ آشکارا و بصورت معجزه آسا این کار را میکند. البته شما امداد غیبی رو متوجه نشدید مثلا من نه خدارو می بینم و نه رضا رو، ولی اگر از خدا و یا رضا مدد بخواهم و جواب بگیرم این میشود امداد غیبی! که این امداد و مدد فقط از خدا بر میاد چون حی وحاظر و ناظر است، نه رضا که انسانی کاملأ معمولی که نزد خدا محتاج روزی خود خداست!< <. پس اگر شما هم به من کمک کنید میشود امداد غیبی>>این سخنت تناقض آمیز بود، کمک کردن من به شما کجاش غیبی هستش؟ من بهتون چیزی بدم غیبی هستش؟.< <.
.
.