این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط محب اهلبیت علیهم السلام در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9643شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9644برادرم تمام این موضوعاتی که مطرح کرده ای هیچ کدام ربطی به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام نداشت !!
و ده ها بار در همین سایت پاسخ داده شده است .
و بیشتر از این خود را رسوا نکنید و مطالب تکراری نگذارید .
امیدوارم به گفته ی خودتان پایبند باشید و امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات مرتبط با موضوع مثل نبوت از قران ثابت کنید .
من از خوانندگان محترم می خواهم قضاوت کنند و ببینند که حرف های همه ی این مدعیان امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر یکسان بوده و هیچ ربطی به بعد از فوت پیامبر اسلام ندارد .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9645جناب abdollah1990 ان شاء الله با ایات امامت را ثابت کرده و با سنت امامت منصوص از طرف خدا را معرفی خواهیم کرد.در ضمن بنده برای همین خواستم جواب شبهات شما را در مورد امامت منصوص الهی بدهم….کجا نشانه ؟ترس بودهجناب بااینکه مطالب شما را خواندم حتی جرات نکردید نقد علمی کنید و با سخن پراکمنی سعی کردید فرار کنید…بنده فعلا جواب اجمالی می دهم و توضیحات مفصل در اینده
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9646جناب نوشتید” برادرم ما اهل سنت منکر منصوص بودن الهی خلافت ابوبکر هستیم .” امیدوارم سر حرفت بمانی..چون با این حرفت مانند علمایتان به تناقض گویی دچار نشوید….پس باید خلافت ابوبکر را بدون روایت و قران ثابت کنید…در حالی که شما برای اثبات خلافت ابوبکر به قران و سنت رجوع می کنیدجناب چه کسی باید جانشین پیامبر باشد؟ ایا کسی باید عالم به احکام..نترس..شجاع و اینکه پیامبر او را تایید کند….کسی که هم نفس پیامبر باشد..کسی که اشنای به عالم باشد کسی که حرفش کارش عملش شبیه پیامبر باشد؟ جناب ابوبکر چه فضیلتی داشت که به خلافت رسید؟ شما قائل هستید که پیامبر برای خود جانشین لنتخهاب نکرد در حالی که این تهمت بزرگ به پیامبر بود که انشاالله مرسیم
شما باید خودتان را اماده کنید اولی و دومی و سومی در اسلام چه فضیلتی داشتند..به خصوص اولی چه مزیتی داشن که به خلافت رسید…هر چند صحابه با خلافت ابوبکر و همچنین مخالف بودئند اما تهدید و تطمیع کار خودش را کرد..ان شاءالله به این مورد هم می رسیم
فعلا خودت را برای دو سوال اماده کن و جوابی بیاب…یک:ابوبکر چه فضیلتی در اسلام داشت و چگونه به خلافت رسید در حالی که صحابه مخالف خلافت وی بودند
دوم:شما باید جواب دهید اگر خلافت ابوبکر الهی نیست پس به کدامین ادله منکرینش را کافر پنداشتید؟ بر اساس کدام ایه و روایت چنین حکمی دادید؟ باید برای این ادله دلیل قاطع بیاورید
در ضمن گذشتگان جواب های محکم داده اند اما الان که عصر انفجار اطلاعات شده علمای شما دچار اظطراب شدند که الان با این همه اداله شیعه در کتبشان چه کنند دیگر مثل سابق نمی توانند به شیعه تهمت زد و همه چیزرامخفی کرد
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9647جناب روایت امده که سنت ضایع شده حتی نماز…انش که خادم رسول خداست را چی میگی؟این طوری می خواهی جواب بدهی؟ در ضمن کجای روایت امده که ضایع شدن سنت در دمشق بوده؟ مگر صحابه نبوده؟ دمشق ان روز دست چه کسی بود؟ دست معاویه..ایا حاضر ید قبول کنید معاویه سنت پیامبر را ضایع کرده؟پس انس خادم پیامبر گفته سنت پیامبر ضایع شده و از ان طرف هم می گویید ربطی به مدینه نداشت این تناقض را چگونه حل می کنید؟ وقتی سنت ضایع شود بر اصحاب پیامبر است که قیام کنند چطور ربطی نداشته…چطور نشستند و ببینند تا سنت پیامبر ضایع شود؟ چه کسی ضایع کرد/ جوای شما طبق حرفتان معاویه
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9648در آيات 59 و 83 سوره نسأ سخن از اولى الامر آمده است و خداوند متعال در آيه (اطيعوالله و اطيعوا الرسول واولى الامر منكم) صريحاً اطاعت از اولى الامر را در رديف اطاعت خداوند و رسول گرامى قرار داده است.جناب ایا پیامبر مبین کنند احکام بوده؟ اگر فقط او بوده پس این واولى الامر چه کسانی هستند که حرف ان حرف رسول خدا و حرف رسول خدا حرف خداست؟
جناب بنده به طور کامل تفصیل دادم که اصول دین را باید از قران و سنت ثابت کرد….در حالی که ابن تیمیه این را گفته شما اصول دین که ابن تیمیه گفته از کجا اثبات می کنید بنده به طور تفصیل و کامل دادم امام نمی دانم چشمان خود را بر روی این همه ادله که دادم بستید بروید با دقت بخوانید
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9649نوشته ایاینکه گفته ای (که بیان همه جزییات ها بر عهده سنت و بیان معصومان نهاده شده است .)
برادرم پیامبر اسلام طبق ایه ی 44 سوره ی نحل تبیین کننده ی آن چیزی است که برایش نازل شده .
با چه دلیل قرانی می گویید که اهل بیت تبیین کننده ی قرانند ؟؟!
جناب این أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ چه کسانی هستند / چرا ااری تحریف می کنی؟قران را باید پیامبر و أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ…جناب بفرمایید این أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ چه کسانی هستند که اطاعتشان هم ردیف پیامبر و خدا دانسته شده
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9650جناب بنده قیچی نکردم…کامل نیاوردن ایه دلیل بر قیچی کردن نیست..نوشته ام توضیح ان به زودی می اید پس عجله نکنجناب ماجرای غدیر و سفر های امام علی علیه السلام رابه طور کامل و مبسوط در پست” از غدیر تا عاشور ا 1 ماجرای سفرهای امام علی علیه السلام به یمن” داده ام…سه سفر بوده…هر سه سفر را توضیح دادم…..ان سفر اولی که شما می گویید ربطی به غدیر نداشته..متاسفانه جوابی نداشتی بدهید و تعصب مانع شده که حقیقت را قبول کنید….تازه ان سفر که می گویید” برادرم در بیشتر کتب تاریخی به صراحت بیان شده است که موضوع دلخوری بعضی از افراد با حضرت علی در خطبه ی غدیر خم پیامبر بیان نموده اند و در حدیث غدیر ادامه ی من کنت مولاه آمده اللهم وال من والا و عاد من عادا . پس معلوم می شود که موضوع دوستی و دشمنی است” ایا واقعا چنین بوده…وقتی میگم تناقض حرف می زنید نگو چرا؟ ایا جنگ های جمل و صفین بر اساس دوستی و دشمنی بوده؟ ایا واقعا به همین دوستی و دشمنی پیامبر عمل شد/ جناب چیزی نگویید که بعد ها نتوانید جواب درست و حسابی بدهید
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9651پست بعدی در مورد ایه ولایت می باشد..برای اثبات امامت امام علی و جانشینی ایشان یکی از ادله ایه ولایت هستشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9652و درباره ی کتاب (الصواعق المحرقة على أهل الرفض والضلال والزندقة،،)یک توصیه برادرانه برای شما می کنم که هیچوقت به این کتاب استدلال نکنید چون این کتاب آتش در مذهب شما انداخته !!
راست گفتی…با تهمت دروغ……دلیل بدون مدعا …تعصب کور…….منظور این ها را می گویید…..جناب اونم مثل شما تعصبش کور بوده….با دروغ و تهمت خیلی کارها کرد..می شود امام علی علیه السلام را شهید کرد و بعد مردم شام بگویند علی کجا کشته شد بگویند در مسجد با تعجب بگویند مگر علی نماز هم می خوانده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دروغ تا این حد البته که با اتش دروغ و تهمت می شود دنیایی را اتش زد
نوشته اید انکار خلافت ابوبکر نه جزءاصول دینه و فروع دین…………………….بسم الله پس به کدامین دلیل منکرش را کافر دانستید؟ قشنگ توضیح بده به همان کتاب الصواعق المحرقة على أهل الرفض والضلال والزندقة،رجوع کن بیبن چیزی گفته؟………………………در ضمن ابن تیمیه گفته برای اثبات اصول دین باید به سنت هم رجوع کرد..جناب برای اثبات اصول دین خود چگونه اثبات می کنید
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9653جناب پست بعدی در مورد اثبات امامت و جانشینی امام علی علیه السلام از ایه ولایت هست…پس اولین ایه ایه ولایت می باشد برای اثبات امامت…………………………………….
جناب متاسفانه هنور نقد علمی نکردی..می بینم عاجزی…اما با این تفاصیل بنده کمکت می کنم نگران نباش…
………………………………………………….
جناب حدیث من مات…..جناب حدیث به صورت مطلق امده…عیبه که جواب ابکی دادی…خیلی نمی خوام واردش شوم چون بعد ها با این روایت کارها داریم…اما نکته اینجاست که رواین می گوید کسی که بمیرد و امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده….جناب امام شما کیست..کاری به شیعه نداشته باشد……خودت بگو الان امام شما کیست؟ حدیث صراحت و گویا است……..جناب این امام چه کسی است و چه ویژگی هایی دارد؟ جناب روش فکر کن و جواب ابکی نده…به این حدیث هم می رسیم…. در کتب شما امده؟.فتامل
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9654با سلام .امیدوارم که به گفته های خود در اولین پست این تاپیک که در تاریخ 20/4/93 باز کرده ای پایبند باقی بمانی .
و به صراحت گفته ای (. “امامت از دیدگاه قران و اهل سنت” این عنوان بحث و گفتگوی ما با اقایان وهابی و اهل سنت هستیم.)
و گفته ای (. اما مبحث امامت یکی از بحث های مهم و صد البته مهم در نزد شیعه می باشد.)
و گفته ای (. واز مطالب بی اساس بپرهیزند و علمی علمی علمی مطلب بزنند. )
برادرم به سوال من که درباره ی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام می باشد و در اولین پست گذاشته ای خوب توجه کن و مطالعه کن .
و اگر خیلی برای شما درد آور است به سوال دیگر من پاسخ بدهید .
امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر از قران با آیات مرتبط با همان موضوع ثابت کنید .
و یا یک ایه بگذارید که خداوند به پیامبر دستور داده باشد که برای پس از فوت خود جانشین و یا امام تعیین کن .
این سوال خیلی واضح و روشن می باشد و نیاز به فلسفه بافی ندارد .
و نمی خواهد که زمین و آسمان را با نخ پوسیده به هم ببافید .
شما مدعی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام می باشید پس باید از کتاب الهی که همان قران است ثابت کنید .
البینه علی المدعی .
و اگر مدعی امامت منصوص کتب اهل سنت می باشید که بحث جداگانه ای می باشد.
قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
و اگر از این سوالات نمی ترسی زیر پست خودت پاسخ نده و زیر هر کدام از پست ها جداگانه پاسخ بده !
مثل پاسخ هایی که من می دهم شفاف و روشن و با تاریخ و زیر همان کامنت.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9656اینکه گفته ای (جناب abdollah1990 ان شاء الله با ایات امامت را ثابت کرده و با سنت امامت منصوص از طرف خدا را معرفی خواهیم کرد.)برادرم مدت چند روز است که از شما خواستم که از قران امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر با ایات مرتبط با موضوع ثابت کنید ولی متاسفانه دو مرتبه وعده ی سر خرمن داده ای .
و مثل ادعای شاید این جمعه بیاید شاید !!
و برای چندمین بار از شما می خواهم در مطالبتان به طور کامل بنویسید امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام و به طور مبهم و کلی از کلمه ی امامت استفاده نکنید .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9657اینکه گفته ای (جناب چه کسی باید جانشین پیامبر باشد؟)برادرم پیامبر یعنی پیامرسان الهی و چون طبق ایه ی 40 سوره ی احزاب پیامبر اسلام خاتم النبیین بوده پس جانشین معنی ندارد .
و اگر پیامبر جانشین میداشت خاتم النبیین معنی نداشت .
باید به جانشین هم مثل پیامبر وحی می شد .
اینکه گفته ای (کسی که هم نفس پیامبر باشد.)
برادرم حضرت علی که نفس پیامبر نبوده است .
اگر نفس پیامبر بوده پس چطوری با دختر خودش ازدواج کرده ؟!
اگر ایه ی مباهله با ترجمه ی شما مورد استناد قرار گیرد پس ایه ی 128 توبه (قَدْ جَاءَكُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُم) هم با ترجمه ی شما مشرکین می توانند نفس پیامبر باشند !
اینکه گفته ای (ابوبکر چه فضیلتی در اسلام داشت و چگونه به خلافت رسید در حالی که صحابه مخالف خلافت وی بودند)
برادرم فضائل مهاجرین که ابوبکر هم جزو آنها می باشد خداوند به صراحت در ایات زیادی بیان کرده است .
از جمله ایه ی 100 سوره ی توبه .
و اگر صحابه مخالف بودند ابوبکر که یک شخص مهاجری در مدینه بود و هیچ قوم و قبیله ای نداشت پس باید سرنگون می شد .
اینکه گفته ای (اگر خلافت ابوبکر الهی نیست پس به کدامین ادله منکرینش را کافر پنداشتید؟)
برادرم . در کجا من منکرش را کافر پنداشتم ؟؟
چرا به من دروغ نسبت می دهی ؟؟
و مجدادا از شما می خواهم که بحث را به انحراف نکشان و به همان قولی که داده ای پایبند باش .
امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات قران و مرتبط با موضوع پس از فوت پیامبر اسلام ثابت کن .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9658اولا برادرم شما به این سوال پاسخ ندادی :شما یک ایه از قران برای امامت منصوص الهی پس از فوت پیامبر اسلام بیاور تعداد امامان پیشکش شما !! و فروع و اصول هم پیشکش شما !!
من به صراحت گفتم امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات مرتبط با موضوع مثل نبوت از قران ثابت کنید .
و امامتی که برای اشخاص دیگری و در وصف دیگری آمده است ربطی به پس از فوت پیامبر اسلام ندارد و نمی توان به آن استناد کرد .
طبق ضرب المثل من آنم که رستم بود پهلوان !!
در ادامه اینکه گفته ای (دمشق ان روز دست چه کسی بود؟ دست معاویه..ایا حاضر ید قبول کنید معاویه سنت پیامبر را ضایع کرده؟)
من و شما که در آن زمان زندگی نمی کردیم که صحت و سقم آن صد در صد برای ما ثابت باشد.
اما برادرم امروز که من و شما حضور داریم و حکومت در دست نائب امام زمان است .
آیا حاضرید قبول کنید که قتلهای زنجیره ای و قتلهای کوی دانشگاه و تجاوز به مردم در کهریزک و قتل مردم در کهریزک که مخالف دین و سنت پیامبر است در این حکومت ضایع شده است ؟؟
اینکه گفته ای (وقتی سنت ضایع شود بر اصحاب پیامبر است که قیام کنند چطور ربطی نداشته…چطور نشستند و ببینند تا سنت پیامبر ضایع شود؟)
پس با استدلال شما با این همه ضایع شدن دین و سنت پیامبر چرا مراجع شما قیام نمی کنند ؟!
این هزاران میلیاردی که اختلاس می شود و این قتلهای زنجیره ای و کهریزک و کوی دانشگاه و … کافی نیست برای قیام ؟؟
و مجدادا از شما می خواهم که بحث را به انحراف نکشان و به همان قولی که داده ای پایبند باش .
امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات قران و مرتبط با موضوع پس از فوت پیامبر اسلام ثابت کن .
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
برادرم امام زمان در این هزار سال کجا بوده است که مردم با او بیعت کنند ؟؟؟
و امروز کجا است که من با او بیعت کنم ؟؟!!
اینکه گفته ای (پدرانشان و اجدادشان که از دنيا رفتهاند، مات بغير امام بودهاند يا مات مع امام بودند؟)
برادرم طبق استدلال خود شما که چند خط بالاتر گفته ای پس در طول این هزار سال همه ی افرادی که مرده اند در مرگ جاهلی بوده اند !!
چون امام زمان را ندیده اند که بشناسند .
اینکه گفته ای (از وصاياي پيامبر اکرم به من اين بود که امت بعد از نبي مکرم در حق من خيانت ميکنند.)
فارغ از صحت و سقم نقلی که کرده ای و فارغ از صحت و سقم رجال و سند حدیث مصداق این حدیث یاران خود حضرت علی در کوفه بوده اند که به خوارج مشهور شدند .