آیا علی عادل بود یا ام المومتین بیگناه!

Home انجمن ها امهات المومنین آیا علی عادل بود یا ام المومتین بیگناه!

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  konar در 9 سال، 5 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 33)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #1850

    konar
    کاربر
    حل یک مسئله در ظاهر پیچیده ولی خیلی ساده…

    قضاوت با شما!!

    سوالهایی که شیعه مطرح میکنند:

    ﺧﻮﻥ ﮐﺸﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎﻥ ﺟﻨﮓ جکل ﺑﻪ ﮔﺮﺩﻥ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺣﮑﻢ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﻠﯿﻔﻪ ﻣﺴﻠﻤﯿﻦ ﺟﻨﮓ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﭼﯿﺴﺖ .ﺁﯾﺎ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻭ ﺑﺎﻧﯽ ﮐﺸﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎﻥ ﺟﻨﮓ ﺟﻤﻞ ﺑﻮﺩﻩ ﺁﯾﻪ ﻧﺎﺯﻝ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ؟ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻮﻣﻨﺎﻥ ﭼﻄﻮﺭ ﺑﺎﻋﺚ ﮐﺸﺘﻪ ﺷﺪﻥ ﻧﺎﺣﻖ ﺻﺤﺎﺑﻪ ﻭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺟﻨﮓ ﺟﻤﻞ ﺷﺪ ﮐﺪﺍﻡ ﻣﺎﺩﺭﯼ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻧﺶ ﺭﺍ ﺍﯾﻨﻄﻮﺭﯼ ﺑﻪ ﮐﺸﺘﻦ ﻣﯿﺪﻫﺪ؟ پاسخ: اگر ما گفته های شیعه دال براینکه ام المومنین عایشه و اصحاب به قصد جنگ با خلیفه مسلمین خروج کردند را بپذیریم.. طبق گفته های خود شیعه،خیلیها کشته شدند،خیلیها بیوه شدند،خیلیها یتیم شدند..

    آیا اینها گناه کمی هست که بشود از کنارش رد شد؟؟

    خیر!!

    اما سوال اینجاست که خلیفه وقت،رهبر مسلمین بعد از اتمام جنگ با سران جنگ(به ادعای شیعه) چه بود؟؟ آیا وظیفه رهبر مسلمین، خلیفه وقت نبود که عدالت را اجرا کند و حق مظلومین را بگیرد و ظالم را مجازات کند!؟ اگر ادعای شیعه دال براینکه ام المومنین عایشه علیه خلیفه وقت خروج کرده و مسبب کشته شدن آدمهای بیگناه شده صحت داشته باشد،پس وظیفه حضرت علی به عنوان خلیفه و رهبر مسلمین مجازات ظالم، ظالمین و مسببین این جنایت بوده است.. حالا این سوال مطرح میشه که چرا حضرت علی کسانی که علیه حکومت اسلامی جنگ کردند و سبب این جنایت شدند را مجازات نکرد!؟ به ناچار شیعه باید بپذیرد که ام المونین مسبب جنگ نبوده و بخاطر جنگ خارج نشدند و جنگ را عده ای منافق که در هر دو لشکر نفوذ کرده بودند به راه انداختند.. یا باید قبول کنند که حضرت علی برخلاف عدالت و قانون الهی عمل کرده و اونها رو بدون هیچگونه مجازاتی رها کردند… قضاوت با خردمندان.. “الله مستعان”حل یک مسئله در ظاهر پیچیده ولی خیلی ساده… قضاوت با شما!! سوالهایی که شیعه مطرح میکنند: ﺧﻮﻥ ﮐﺸﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎﻥ ﺟﻨﮓ جکل ﺑﻪ ﮔﺮﺩﻥ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺣﮑﻢ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﻠﯿﻔﻪ ﻣﺴﻠﻤﯿﻦ ﺟﻨﮓ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﭼﯿﺴﺖ .ﺁﯾﺎ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻭ ﺑﺎﻧﯽ ﮐﺸﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎﻥ ﺟﻨﮓ ﺟﻤﻞ ﺑﻮﺩﻩ ﺁﯾﻪ ﻧﺎﺯﻝ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ؟ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻮﻣﻨﺎﻥ ﭼﻄﻮﺭ ﺑﺎﻋﺚ ﮐﺸﺘﻪ ﺷﺪﻥ ﻧﺎﺣﻖ ﺻﺤﺎﺑﻪ ﻭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺟﻨﮓ ﺟﻤﻞ ﺷﺪ ﮐﺪﺍﻡ ﻣﺎﺩﺭﯼ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻧﺶ ﺭﺍ ﺍﯾﻨﻄﻮﺭﯼ ﺑﻪ ﮐﺸﺘﻦ ﻣﯿﺪﻫﺪ؟

    پاسخ:

    اگر ما گفته های شیعه دال براینکه ام المومنین عایشه و اصحاب به قصد جنگ با خلیفه مسلمین خروج کردند را بپذیریم.. طبق گفته های خود شیعه،خیلیها کشته شدند،خیلیها بیوه شدند،خیلیها یتیم شدند.. آیا اینها گناه کمی هست که بشود از کنارش رد شد؟؟ خیر!! اما سوال اینجاست که خلیفه وقت،رهبر مسلمین بعد از اتمام جنگ با سران جنگ(به ادعای شیعه) چه بود؟؟

    آیا وظیفه رهبر مسلمین، خلیفه وقت نبود که عدالت را اجرا کند و حق مظلومین را بگیرد و ظالم را مجازات کند!؟ اگر ادعای شیعه دال براینکه ام المومنین عایشه علیه خلیفه وقت خروج کرده و مسبب کشته شدن آدمهای بیگناه شده صحت داشته باشد،پس وظیفه حضرت علی به عنوان خلیفه و رهبر مسلمین مجازات ظالم، ظالمین و مسببین این جنایت بوده است.. حالا این سوال مطرح میشه که چرا حضرت علی کسانی که علیه حکومت اسلامی جنگ کردند و سبب این جنایت شدند را مجازات نکرد!؟ به ناچار شیعه باید بپذیرد که ام المونین مسبب جنگ نبوده و بخاطر جنگ خارج نشدند و جنگ را عده ای منافق که در هر دو لشکر نفوذ کرده بودند به راه انداختند.. یا باید قبول کنند که حضرت علی برخلاف عدالت و قانون الهی عمل کرده و اونها رو بدون هیچگونه مجازاتی رها کردند…

    قضاوت با خردمندان.. “الله مستعان”

    #8202

    konar
    کاربر
    نبود کسی جواب بده؟؟؟
    #8293

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    سلام علیکم.

    حضرت موسی علیه السلام سامری را کشت؟

    پیامبر با ابن ابی چه کردند؟

    با خالد چه کردند؟

    این آیه هم متواند کمکتان کند؛

    وَ مَنْ يَقْتُلْ‏ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزاؤُهُ جَهَنَّمُ خالِداً فيها وَ غَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ عَذاباً عَظيماً 93 نساء.

    ضمنا اگر از شیعه پرسیده اید، احتمالا می دانید که حضرتش را معصوم دانسته و هر عملی که ایشان انجام دهند را عین حق و حقیقت می دانند.

    #8298

    sunni-salafi
    کاربر
    [[[ضمنا اگر از شیعه پرسیده اید، احتمالا می دانید که حضرتش را معصوم دانسته و هر عملی که ایشان انجام دهند را عین حق و حقیقت می دانند]]] . پس چرا مانند حضرت عمل نمیکنید. بطور مثال: کسی به همسرتان اگر دخترخامنه ای باشد! حمله کند و اورا سقط جنین کند وسپس با ضربه ای همسرتان را هلاک کند، چرا اورا مثل سگ میزنید ویامیکشید، شما باید مانند حضرت قاتل همسر وبچه ی خود را به حال خود رها کنید وبروید هزاران خوارج که در عمان هستند بکشید. در واقع شما نه تنها پیرو ومطیع او نیستید بلکه بر ضد او هستید. اهلسنت مانند او عمل میکنند چون به قاتل همسر وبچه اش أمان نمیدهد وحدود را عادلانه إجرا میکند…. شما روافض عدالت علی را که فدای آن شد، زیر سوال می برید!
    #8299

    sunni-salafi
    کاربر
    [[سلام علیکم.
    حضرت موسی علیه السلام سامری را کشت؟
    پیامبر با ابن ابی چه کردند؟
    با خالد چه کردند؟]] علیکم السلام. حتمأ ضرب المثل را شنیده اید: اول خطا دوم خطا سوم بگیر وفطا. عزیز من اگر ابن ابی بار دوم مرتکب این عمل میشد که هیچ!فقط در حد تهدید، شاید،! . . . اما بار سوم دگر بخششی وجود ندارد… اما ظاهرأ نزد شما علی برای بار هزارم! سکوت کرده! نعوذبالله. پس مطلب شما کاملأ مردود است. در مورد آیه، که شما صحابه و ام المومنین را جزء مومنین نمیدانید! پس این هم بر ضد شماست چون لاقتال علی با آنها، یعنی آنان را مومن میدانسته. و بودند.
    #8416

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    سلف صالح؟

    و شما میدانید که شیعه حضرتش را مامور به چیزی از سوی رسول خدا میداند.

    ضرب المثل؟ بحث عاقبت کار یک ملت مطرح شده. ضرب المثل میزنی؟

    همین ضرب المثل را به خدا بگو. کار سامری چی بود؟ غیر این بود که امتی را مشرک کرد؟ رسول خدا با او چه کرد؟

    جز مومنین نمیدانیم اما سپاهیان امیرالمومنین را که وارد در مومنین میدانیم. برای قتل انها مجازتی که خدا تعیین کرده کافی است برای عایشه.

    ضمن اینکه چه کسی در اسلام گفته که اسیر را بکشید؟ عزیزم بحث علی ابن ابی طالب امیرالمومنین سلام الله علیه است. بحث سلف صالح شما که نیست.

    حالا اگر ایشان عایشه را هم به اسیری میگرفت، این اسیر که در زمره غنائم آمده، سهم کیست؟

    بماند که عایشه خود اصل فتنه بود. و هرگونه رفتاری غیر از این با او، سبب می شد تا جماعت دیگری از شتر پرستان و سلف صالح پرستان بیایند و جنجال دیگری برپا کنند. همانطور که اون یکی سلف صالح در شام انجام داد.

    #8448

    abdollah1990
    کاربر

    و در مورد جنگ جمل : و موضوع رفتن حضرت عایشه و صحابه پیامبر از مکه که مناسک حج را انجام داده بودند ، به سمت بصره به خون خواهی و دستگیری قاتلین حضرت عثمان بوده.

    و شورش بر علیه خلیفه نبوده .

    در زمان به خلافت رسیدن حضرت علی در مدینه حضور نداشته اند .

    و در مکه در مناسک حج بوده اند.

    و اگر می خواستند بر علیه خلیفه شورش کنند باید از مکه به مدینه می امدند نه اینکه به بصره در تعقیب قاتلین حضرت عثمان بروند .

    و حضرت علی هم وقتی در مدینه از موضوع مطلع گشتند به سمت بصره حرکت کردند و در آنجا طرفداران همان منافقینی ، که حضرت عثمان را به قتل رسانده بودند و در داخل لشگر حضرت علی پنهان شده بودند در نصف شب بین دو لشگر آتش جنگ را بر افروختند .

    و اگر حضرت عایشه شورش بر علیه خلیفه می کردند حضرت علی ایشان را محترمانه به خانه ی پیامبر نمی فرستادند .

    و حضرت علی آنقدر عقل و شعور داشتند و از شما بهتر می فهمیدند و اشخاص را می شناختند .

    و چون حضرت عایشه بی گناه بودند ایشان را با احترام به خانه ی پیامبر برگرداندند .

    و اگر گناهکار می بودند حضرت علی به عنوان حاکم آنها را تحت عنوان جنایتکار جنگی مورد محاکمه قرار می داد و از خون آن همه انسان نمی گذشت .

    #8449

    abdollah1990
    کاربر
    و اینکه گفته ای (برای قتل انها مجازتی که خدا تعیین کرده کافی است)

    برادرم اگر اینطور باشد که شما می گویید پس امروز هرکس افرادی را کشت پس حاکم حق ندارد آن فرد را محاکمه کند .

    چون خداوند در آخرت او را مجازات می کند .

    و اینکه گفته ای (حالا اگر ایشان عایشه را هم به اسیری میگرفت، این اسیر که در زمره غنائم آمده، سهم کیست؟)

    اولا : جنگ آنها جنگ بین اسلام و کفر نبوده است و جنگ را منافقینی که در شهادت حضرت عثمان دست داشتند به راه انداختند .

    دوما : اگر جنگ بین کفر و اسلام می بود کنیز و غلام معنا داشت .

    و جنگ بین دو گروه از مسلمین کنیز و غلام ندارد که سهم کسی شود .

    و اینکه گفته ای (بماند که عایشه خود اصل فتنه بود. و هرگونه رفتاری غیر از این با او، سبب می شد تا جماعت دیگری از شتر پرستان و سلف صالح پرستان بیایند و جنجال دیگری برپا کنند.)

    برادرم امروز برای همه روشن شده است که اصل فتنه قاتلین حضرت عثمان بوده اند .

    و در طول پس از ان واقعه اصل فتنه کسانی هستند که از مطرح کردن آن در مجالس روضه نان می خورند و جیب مردم را خالی می کنند .

    و امروز همه می دانند که مرده پرستان و شتر پرستان و اهل قبور پرستان چه کسانی می باشند و چه کسانی از آن طریق نان می خورند .

    و منافع مادی و مقامی چه کسانی از طرح آن موضوع تامین می شود .

    #8452

    عبدالحسین
    مشارکت کننده

    حدثنا أبو مريم عبد الله بن زياد الأسدي قال لما سار طلحة والزبير وعائشة إلى البصرة بعث علي عمار بن ياسر وحسن بن علي فقدما علينا الكوفة فصعدا المنبر فكان الحسن بن علي فوق المنبر في أعلاه وقام عمار أسفل من الحسن فاجتمعنا إليه فسمعت عمارا يقول إن عائشة قد سارت إلى البصرة ووالله انها لزوجة نبيكم صلى الله عليه وسلم في الدنيا والآخرة ولكن الله تبارك وتعالى ابتلاكم ليعلم إياه تطيعون أم هي

    بخاری ج8 ص97 کتاب الفتن

    معنای ایاه تطیعون ام هی چیست؟
    .

    چون اصل فتنه خود عایشه بود، بله حضرتش از همه عالیمان بیشتر میفهمید و اصل فتنه را مهار کرد. آن احمق هایی که دنبال شتر راه افتادند و مانند گمراهان قوم موسی علیه السلام با آن و صاحبش رفتار کردند آنقدر احمق بودند که گر کسی به عایشه چیزی میگفت دوباره افسار پاره کنند و باز شمشیر دست بگیرند. لذا حضرتش داغ فتنه بعدی را بر دل منافقین زمانه گذاشت.

    از جمله من یک امر یا یک تکلیف بیرون بیاور. بحث رفتار امیرالمومنین سلام الله علیه بود که گفتم حضرتش طبق این آیه رفتار کرده اند.

    چطور بین کفر و اسلام نبوده؟ یکنفر کافر به دستور صریح خانه نشینی شده و از امر رسول که فرموده به منطقه حوئب نروید سرپیچی کرده و مصداق آیه 36 احزاب شده و بعد شما او را مسلمان می دانید؟ زهرهشک. اگر این چنین فردی مسلمان است قطعا کشیش ها هم مسلمان هستند.

    اصل فتنه عایشه بود. حدیث بخاری رو بخوان. حدیث دیگری که می گوید گروهی که زن فرمانده آنان باشد رستگار نمی شوند.

    عن أبي بَكْرَةَ قال لقد نَفَعَنِي الله بِكَلِمَةٍ سَمِعْتُهَا من رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم أَيَّامَ الْجَمَلِ بَعْدَ ما كِدْتُ أَنْ أَلْحَقَ بِأَصْحَابِ الْجَمَلِ فَأُقَاتِلَ مَعَهُمْ قال لَمَّا بَلَغَ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم أَنَّ أَهْلَ فَارِسَ قد مَلَّكُوا عليهم بِنْتَ كِسْرَى قال لَنْ يُفْلِحَ قَوْمٌ وَلَّوْا أَمْرَهُمْ امْرَأَةً.

    بخاري ج4، ص1610، ح4163، كتاب بدأ الخلق

    #8515

    abdollah1990
    کاربر

    و در مورد جنگ جمل : و موضوع رفتن حضرت عایشه و صحابه پیامبر از مکه که مناسک حج را انجام داده بودند ، به سمت بصره به خون خواهی و دستگیری قاتلین حضرت عثمان بوده.

    و شورش بر علیه خلیفه نبوده .

    در زمان به خلافت رسیدن حضرت علی در مدینه حضور نداشته اند .

    و در مکه در مناسک حج بوده اند.

    و اگر می خواستند بر علیه خلیفه شورش کنند باید از مکه به مدینه می امدند نه اینکه به بصره در تعقیب قاتلین حضرت عثمان بروند .

    و حضرت علی هم وقتی در مدینه از موضوع مطلع گشتند به سمت بصره حرکت کردند و در آنجا طرفداران همان منافقینی ، که حضرت عثمان را به قتل رسانده بودند و در داخل لشگر حضرت علی پنهان شده بودند در نصف شب بین دو لشگر آتش جنگ را بر افروختند .

    و اگر حضرت عایشه شورش بر علیه خلیفه می کردند حضرت علی ایشان را محترمانه به خانه ی پیامبر نمی فرستادند .

    و حضرت علی آنقدر عقل و شعور داشتند و از شما بهتر می فهمیدند و اشخاص را می شناختند .

    و چون حضرت عایشه بی گناه بودند ایشان را با احترام به خانه ی پیامبر برگرداندند .

    و اگر گناهکار می بودند حضرت علی به عنوان حاکم آنها را تحت عنوان جنایتکار جنگی مورد محاکمه قرار می داد و از خون آن همه انسان نمی گذشت .

    #8516

    abdollah1990
    کاربر
    و اینکه گفته ای (برای قتل انها مجازتی که خدا تعیین کرده کافی است)

    برادرم اگر اینطور باشد که شما می گویید پس امروز هرکس افرادی را کشت پس حاکم حق ندارد آن فرد را محاکمه کند .

    چون خداوند در آخرت او را مجازات می کند .

    و اینکه گفته ای (حالا اگر ایشان عایشه را هم به اسیری میگرفت، این اسیر که در زمره غنائم آمده، سهم کیست؟)

    اولا : جنگ آنها جنگ بین اسلام و کفر نبوده است و جنگ را منافقینی که در شهادت حضرت عثمان دست داشتند به راه انداختند .

    دوما : اگر جنگ بین کفر و اسلام می بود کنیز و غلام معنا داشت .

    و جنگ بین دو گروه از مسلمین کنیز و غلام ندارد که سهم کسی شود .

    و اینکه گفته ای (بماند که عایشه خود اصل فتنه بود. و هرگونه رفتاری غیر از این با او، سبب می شد تا جماعت دیگری از شتر پرستان و سلف صالح پرستان بیایند و جنجال دیگری برپا کنند.)

    برادرم امروز برای همه روشن شده است که اصل فتنه قاتلین حضرت عثمان بوده اند .

    و در طول پس از ان واقعه اصل فتنه کسانی هستند که از مطرح کردن آن در مجالس روضه نان می خورند و جیب مردم را خالی می کنند .

    و امروز همه می دانند که مرده پرستان و شتر پرستان و اهل قبور پرستان چه کسانی می باشند و چه کسانی از آن طریق نان می خورند .

    و منافع مادی و مقامی چه کسانی از طرح آن موضوع تامین می شود .

    #8517

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام . اولا : این موردی که استناد کرده ای را کاملا خوانده ای و قبول داری ؟؟

    و اگر قبول داری بگو معنی (ووالله انها لزوجة نبيكم صلى الله عليه وسلم في الدنيا والآخرة) چه می شود ؟؟

    آیا پیامبر در دنیا با یک فتنه گر زندگی می کرده ؟؟؟

    و چطور در آخرت هم یک زن فتنه گر دارد ؟؟!!!!

    و چطور خداوند به قول شما یک زن فتنه گر را مادر مومنین معرفی کرده است ؟؟؟

    اینکه گفته ای (. آن احمق هایی که دنبال شتر راه افتادند و مانند گمراهان)

    برادرم اگر چشم داشته باشی مردم می بینند که چه کسانی برای خالی کردن جیب مردم در محرم کاروان شتر در خیابان ها راه می اندازند و شتر پرستان دنبال شتر راه می افتند .
    و قضاوت با خوانندگان .

    اینکه گفته ای (از جمله من یک امر یا یک تکلیف بیرون بیاور. بحث رفتار امیرالمومنین سلام الله علیه بود که گفتم حضرتش طبق این آیه رفتار کرده اند.)

    برادرم حضرت علی طبق آیه 6 سوره احزاب (النَّبِيُّ أَوْلَىٰ بِالْمُؤْمِنِينَ مِنْ أَنفُسِهِمْ ۖ وَأَزْوَاجُهُ أُمَّهَاتُهُمْ) که افضلیت پیامبر اسلام و ازواج او بر مومنین را بیان نموده رفتار نموده است .

    چون ایه 6 سوره احزاب بحث فضیلت پیامبر اسلام و ازواجشان را مطرح کرده است .

    و اگر یک آدم بی عقل و بی شعور بگوید که این ایه حرمت ازدواج است ، خداوند به صراحت موضوع حرمت ازدواج پیامبر را پس از نزول ایه 52 و حرمت ازدواج زنان پیامبر پس از ایه 53 سوره احزاب بیان کرده است .

    و صل الله علی نبینا محمد و علی آله و ازواجه و اصحابه اجمعین و لعنة الله علی اعدائهم و منکریهم اجمعین من الاولین و الآخرین.

    #8560

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    در تاپیک ادعای روافض….. جواب همین نقاشی را گرفته اید.
    #8586

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام برادرم . این مطالبی که می گذارم نقاشی نیست .

    این مطالب تمام آنچه را که شما قبلا با فریب کاری و نیرنگ بازی و مغلطه بازی و فلسفه بافی به خورد مردم می دادید را باطل کرده است .

    و خدا را شکر که شما به عنوان عالم اهل تشیع می ایید و شبهات را مطرح می کنید و پاسخ های خود را می گیرید و منظور من هم این است که اهل سنت متوجه باشند و گفته های باطل شما را متوجه شوند و روشهای فریب و نیرنگ شما را رسوا کنم .

    عدو شود سبب خیر ، گر خدا خواهد

    #9190

    ضد رافضی
    کاربر
    پیامبر خالد را به این دلیل مجازات نکرد چونکه مسلمان شد ولی شما روافض میگویید که عایشه هیچوقت مسلمان نشد
در حال نمایش 15 نوشته (از کل 33)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.