گفتن این جمله: «امام زمان، عجل الله تعالی فرجه الشریف» نفرین است!

اهل سنت که تابع قرآن و سنت و گوش به فرمان عقل و خرد هستند به هیچ وجه دعا نمی کنند که هر چه زودتر "مهدی" بیاید؛ ولی علمای شیعه که ذرّه ای از عقل بهره نبرده اند دیوانه وار از خدای متعال عذاب و رنج را می خواهند و می گویند: اَللهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج – نام امام زمان را بدون گفتن عجل الله تعالی فرجه الشریف بر زبان نمی آورند، ولی غافل از آنند که این جمله نفرینی بر خودشان و بر همۀ مسلمانان و مسیحیان و یهودیان و خلاصه بر تمامی انسانهاست. می پرسید چگونه؟

ج: طبق احادیث صحیح مورد اتفاق فریقین، مهدی موعود زمانی خواهد آمد که: سنت پیامبر ضایع شده باشد ، گناه و ظلم و جور و ستم بیداد کند ،زنها به شکل مردان و مردان به شکل زنها در آیند ، دجال ظهور کند و زمانی که مردم:
آیین ظلالت همه دستور گرفتند … قرآن خدا را همه مهجور گرفتند
و هزار فتنه و شر و فسادی که حتی فکرش هم موی را بر تن انسان سیخ می کند! ولی شیعان مشتاقند که هر چه زودتر این دوران فرا رسد! یعنی هر چه زودتر دنیا به فساد و تباهی و ظلالت کشیده شود تا امام زمانشان از راه برسد و او هم فتنه ای باشد مضاف بر دیگر فتنه ها و این امام! گردن مردم را بزند و کوچک و بزرگ، عرب و عجم، همه را به دست جلاد بدهد وتوبه نیز نپذیرد .
شیعیان منتظر چنین موعود موهومی هستند و برای آمدن چنین شخصی دعای فرج می خوانند و بر خودشان و بر نسل بشر نفرین می فرستند و گویا با زبان بی زبانی میگویند: خدایاااااا هر چه زودتر مردم را به منجلاب فساد و فحشا بکشان، خدایاااا مردم را بی ایمان و ملحد و خدانترس بگردان و خدایاااا کاری کن که کلمۀ الله اکبر و شهادتین از زبانها بیافتد تـــــــــــــا مهدی ما بیاید و همۀ این ملحدین و فاسقین و ظالمین را گردن بزند و همه را نابود کند؛ خدایا دنیا را پر از نجاست و پلیدی و آن را به فساد خانه و فاحشه خانه ای تبدیل کن تا مهدی ما بیاید و با رودی از خون این نجاستها را پاک کند!
بله، واقعاً تفسیر صحیح این جمله: «اَللهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج» همین است.

پس آیا فهمیدید که دعای فرج نفرین است؟؟؟ هنوز نفهمیدید؟ باشد! پس به این سوالات جواب دهید.
آیا دوست دارید در عصری زندگی کنید که فحشا عرف شده باشد؟
آیا دوست دارید در جامعه ای زندگی کنید که نماز خواندن افسانه شده باشد؟
آیا دوست دارید در محیطی باشید که نام "الله" مساوی باشد با خرافه؟؟
آیا دوست دارید انسانها با سرعت بیشتری از دین روی برگردانند؟
و آیا دوست دارید هم عصر دجال باشید؟
اگر مومن پاک قلبی باشید بدون شک به سوالات بالا جواب منفی خواهید داد، حال این سوال آخر را نیز جواب دهید تا مساله را با هم حل کرده باشیم.
آیا دوست دارید سونامی(فتنه و فحشا و دجال و..) بیاید و کل شهر را خراب کند فقط به خاطر اینکه بعد از آن ، افراد گروه نجات (مهدی) بیایند و بازماندگان را نجات دهند؟ مسلماً خیر
"افراد گروه نجات" آدمهای خوبی هستند ؛ ولی آنان نمی آیند مگر اینکه شخصی در حال غرق یا زیر آوار یا …. باشد و هیچ آدم عاقلی برای اینکه "افراد گروه نجات" را ببینید برای آمدن سیل و زلزله و سونامی دعا نمی کند … پس تدبر کنید.
مهدی هم انسان پاک و خوبیست (البته مهدی اهل سنت نه امام زمان شیعه) ولی او نمی آید مگر زمانی که دنیا به فاحشه خانه تبدیل شود و نام الله رو به فراموشی بگذارد و هیچ آدم عاقلی برای اینکه "مهدی" را ببیند، دعا نمیکند که دنیا تبدیل به فاحشه خانه شود (کما اینکه دعای فرج مستقیماً همین معنی را می دهد)

در پایان:
پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم دعایی به ما یاد داده است که ما همیشه آن را می خوانیم ، دعا این است:
« إذا تَشَهَّد أَحدُکُمْ فَلیسْتَعِذ بِاللَّه مِنْ أرْبَع، یقول: اللَّهُمَّ إنِّی أعُوذُ بِکَ مِنْ عذَابِ جهَنَّم، وَمِنْ عَذَابِ القَبرِ، وَمِنْ فِتْنهِ المحْیا والمَمات، وَمِنْ شَرِّ فِتْنَهِ المَسِیح الدَّجَّالِ » . (صحیح مسلم.)
=«رسول الله صلی الله علیه وسلم فرمودند: هرگاه یکی از شما در تشهد بنشیند، باید از چهار چیز به خداوند پناه جسته و بگوید: خدایا! من از عذاب دوزخ و عذاب قبر و از فتنهء زندگی و مرگ و از شر فتنهء دجال مسیح به تو پناه می جویم.»
ما هم دعا می کنیم در عصری که دجال و همینطور مهدی ظهور می کند زنده نباشیم… آمین یا رب العالمین
التماس دعا

نویسنده: ابوبكر بن حسين (رحمه الله)

مقاله پیشنهادی

عوامل پایداری بر دین

پاسخ: وسائلی که انسان را برای پایداری بر دین به ویژه در زمان فتنه یاری …