در نزد علمای شیعه، امام زمان همان الله و گاهی بالاتر است

علمای غالی ایران  با وجودیکه لا اله الا الله و محمد رسول الله میگویند، اما در همان حال مقام  امام زمان را مانند جایگاه و منزلت الله میدانند!! البته در عمل  الله را بیکار در عرش نشانده اند، و امام مهدی را همه کاره کرده اند.و سبحان الله عما یصفون
این ادعا نیست ما عین سخنان آیت الله امجد را برایتان میاوریم اصل سخنان را در سایت دولتی و معتبر تابناک خواندم و شما میتوانید از سایت شخصی این ایت الله گمراه اصل سخنرانی را ببینید: http://ostadamjad.blogfa.com/
 
آیت الله امجد میگوید : امام عصر بر وقایع جهان احاطه دارد ما معتقدیم حضرت در یک نقطه از عالم حضور فیزیکى دارند، اما از نظر احاطه وجودى، ایشان بر تمام جهان خلقت احاطه دارند و در واقع ملکه علمی دارند. ملکه علمى یعنى اینکه حضرت هرگاه اراده فرماید جایى را ببیند، مى‏بیند. او لازم نیست در حالت عادى و از نظر عنصرى ببیند بلکه در ملکه علمى‏اش، در علم اجمالى و علم تفصیلى‏اش هست. علم امام با علم خدا فرقى ندارد. قدرتش با قدرت خدا فرقى ندارد. فرقش وجوب و امکان است. خداى تعالى واجب بالذات است ولى ماسوى‏الله همه عالم امکان‏اند. آنچه خدا مى‏شنود او مى‏شنود. آنچه خدا مى‏بیند او مى‏بیند، آنجایى که خدا هست او هم هست. از تمام ذرات جهان از ازل تا به ابد اطلاع دارد. امام زمان محیط است  چون خدا، محیط است. هر صفتى که خداى تعالى دارد امام زمان نیز به حقیقت دارد. 
 
خواننده گرامی!
بعد از این کفر گویی آشکار، آیت الله محمود امجد خاصیت وجودی امام زمان مفیدتر از وجود الله میدانید، ببینید این بچه شیطان، چه میگوید: 
ایت الله شیعه میگوید: وقتى انسان بداند که کسى حاضر و ناظر است و حرکات و اعمال او را مى‏بیند از اعمال خود مراقبت مى‏کند. بنابراین توجه به حضرت بقیه‏الله روی رفتار انسان تاثیر می گذارد و اتفاقا انسان از حضرت بیشتر خجالت مى‏کشد تا خداى تعالى  چون یک سنخیتى بین خود و او مى‏بیند. مثل الان، ما انسان ها مى‏دانیم خدا حاضر و ناظر است ولى از او خجالت نمى‏کشیم اما از انسان ها خجالت مى‏کشیم. چون با آنها سنخیت داریم. با حضرت هم سنخیت داریم از نظر انسان بودن اما مى‏دانیم که آن حضرت احاطه وجودى دارند و همه اسرار خلقت را مى‏دانند. بنابراین ما باید از درون خودمان را بسازیم نه فقط از بیرون و ظاهر.
 
بعد از این، این دعوت کننده بسوی شرک از ما میخواهد با الهی غیر از الله راز و نیاز کنیم!
ایت الله شیعه میگوید: مرحوم آیت‌الله میلانی می گفت : واجب است طلبه‌ها روزی چند دقیقه به زبان مادری خود با امام زمان علیه السلام صحبت کنند..
همانطور که با رفیق وبرادرت صحبت می کنی ،با امام زمان (علیه السلام) هم همانطور، صحبت کن.
 بعد این داستان خرافی زیر  را تعریف میکند: «سید پینه دوزی بود که همه علمای تهران قبولش داشتند. حضرت روزی خارج از نوبت به او فرمودند این کفش را بدوز. سید پینه دوز به ایشان گفت : نوبت این آقاست حضرت دوباره فرمود. سید باز هم گفت نوبت دیگری است. حضرت باز هم تکرار کرد و سید بلند شد و حضرت را بغل کرد و گفت : آقا اگر یک دفعه دیگر حرف بزنید به همه می گویم آن آقایی که دنبالش می گردید اینجاست. بعد حضرت خندید و گفت بارک الله. حضرت انجام وظیفه می خواهد و آنها از ما فقط صداقت و وظیفه می خواهند  امام داشتند او را امتحان می کردند».
 
و این شیخ مشرکین در اخر میگوید:
«الان‌ اگر انسان‌ کاری‌ کند امام‌ زمان‌ راضی‌ شود ثواب آن هفتاد برابربعد وقت ظهور ‌ است‌، منظور از هفتاد، عدد نیست‌، کنایه‌ از کثرت‌ است‌، یعنی‌ اعمال‌ خیلی‌ارزش‌ دارد. شما الان‌ هرکار  خوبی‌ بکنی‌، هفتاد برابر آن‌ وقت‌ است‌. 
 
پاسخ اهل سنت:
بر تمام مسلمانان ایران  واجب است که در مقابل این شرکیات قد علم کنند.( اگر خاموش بنشینی، گناه است)
ای مسلمانان، شما تصور نکنید که چون این عقاید را باور ندارید از جهنم نجات میابید، بنظر من اگر این عقاید را محکوم نکنید و صدای اعتراض خود را بلند ننمایید در قیامت در خطر عظیم خواهید بود.
این چه معنی دارد که مشرکان بدون ترس از الله ی قادر و متعال، از الله یی که مالک جهان است ؛بدون واهمه؛ روز و شب شرک خود را تبلیغ کنند و موحدان چادر عافیت بسر کرده و از ترس این منفورین و این مشرکین ساکت بنشینند؟!مگر زندگی چقدر ارزش دارد که ما ببینیم یک بنده خیالی را مشرکان، بجای خالق اسمانها و زمین نشانده و کنار الله او را نیز پرستش میکنند؟!
شاید خواننده ای بگوید مثال این آیت الله مثال بقیه منحرفین و ملحدین و صوفی ها و مشرکین و فاسدین است و این به عقیده رسمی شیعه و عقیده علمای شیعه هیچ ربطی ندارد!
نه اینطور نیست ! فریب نخورید  این عقیده  همه آنهاست ! تا حالا دیدید کسی در مقابل این سخنان موضعگیری کند؟ هرگز! بلکه بر عکس در همه جا  حرفش را نشر میکنند.
تا حالا دیدید حکومت مداحی را که میگوید ابوالفضل خالق آسمانها و زمین است، دستگیر کند؟ هرگز ! این خود دلیل است که آنها این حرف ها را قبول دارند! و الا خشمگین میشدند!
پس با این عقاید، آنها خودشان شهادت بر شرک خود داده اند. 
بیاد دارم وقتی خمینی از پاریس به تهران آمد، و انقلاب پیروز شد رفت قم و در جمع قمی ها این سخنان را با خنده گفت:
حالا چند حرف با همشهری های خودم :
خدا بشما نظر دارد
امام زمان بشما نظر دارد…………
پس این عقیده رسمی این فرقه ضاله است. 
 

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

هنگام اختلاف با پدر چگونه با وی صحبت کنم؟

سوال: در اسلام هنگامی که سوء تفاهمی میان پدر و پسر رخ می‌دهد چگونه می‌توان …