بلخ و شوشتر..

                        گناه  کرد در بلخ آهنگری               به شوستر زدند گردن مسگری
شیعه میگوید: به گزارش شیعه آنلاین،‌ دکتر «علوی» استاد دانشگاه مشهد با ارائه آماری از رشد جمعیت وهابی و مقایسه آن با شیعیان گفت: پس از تبلیغ کاهش جمعیت توسط دولت وقت، عالمان سنی تبلیغ افزایش جمعیت برای رسیدن به اکثریت را شعار خود قرار دادند و تا امروز نتایج زیادی به دست آورده اند: امروزه به صورت رسمی و غیررسمی تبلیغ می‌کنند

که حداقل دو زن و بیست بچه داشته باشید. خودشان در سخنرانی‌ها تصریح می‌کنند که با این کار می‌خواهند به مرحله‌ای برسند که ایران به کشوری سنی مذهب تبدیل شود. اگر فقط یک بار به سیستان و بلوچستان مراجعه فرمایید خواهید دید که تبلیغ چهار زن گرفتن و تکثیر نسل چقدر بین اهل تسنن مشهور و مورد عمل است.

پاسخ اهل سنت:
۱ نوار  سخنرانی ها  کجاست؟
۲ مگر میشود همه مردها دو زن بگیرند؟ مگر تعداد زنها دوبرابر یا چهار برابرمردان است که ملای سنی به به پیروانش بگوید بروید ۴ زن بگیرید؟
۳ فرضآ که بگویند ۴ زن بگیرید( البته فرضا) باز  حالا چه عیبی دارد که ملای سنی به مردم بگوید از علی پیروی کنید که تا دم مرگ  4 زن داشت؟ مگر اینکار گناه است؟
۴ فرضآ که بگویند فرزندان زیادی داشته باشید( البته فرضا) باز  حالا چه عیبی دارد؟ مگر حضرت علی فرزندان زیادی نداشت؟ خب پیروی از  روش امیر المومنین علی چرا شما را میسوزاند؟ آیا علی هم وهابی بود؟؟
۴ اگر در جاهایی تعدد رواج دارد فقط به این خاطر است که شمار زنان زیادتر است! خب این زنان چه کنند؟ به مذهب حقه شیعه مشرف شوند و با صد نفر ازدواج موقت بنمایند؟یا بر همان مذهب بقول شما وهابیت خود باقی مانده و زن یک نفر شوند؟

شیعه میگوید:. در برخی روستاهای مختلط نشین (شیعه و سنی نشین) وضع فاجعه بارتر است. مثلا روستایی را سراغ داریم که در گذشته ۶۵% آن را شیعیان و ۳۵% را سنی‌ها تشکیل می‌دادند اما امروزه ۸۶% را سنی‌ها تشکیل می‌دهند.
گفتنی است در یکی از شهرک‌های مشهد دو مدرسه وجود دارد. دبستان و راهنمایی دخترانه و نیز دبیرستان دخترانه. دبیرستان دخترانه ۸۰% شیعه و ۲۰% سنی دارد اما دبستان و ابتدایی دخترانه ۸۰% سنی و ۲۰% شیعه. راز این اختلاف چیست؟ از زمانی که کنترل جمعیت در کشور باب شد و شیعیان کم فرزندی را پیشه خود کرده و سنی‌ها افزایش جمعیت را شعار خود قرار دادند، فرزندان بیشتری در بین اهل سنت به دنیا آمدند و آنها هم اینک در سن تا ۱۳- ۱۴ سالگی هستند لذا همگی در مدرسه ابتدایی و راهنمایی درس می‌خوانند اما سه سال بعد که بزرگتر می‌شوند به دبیرستان خواهند رفت و دبیرستان نیز ترکیب ۸۰% سنی خواهد یافت و شیعیان ۲۰% ابتدایی اقلیتی در دبیرستان خواهند شد.

پاسخ اهل سنت:
الله همه انسانها را مثل هم خلق کرده، اینطور نیست که  رحم  بعضی از زنان ساخت ژاپن باشد و مال شیعه ها ساخت چین!!  همه  ما را رب العالمین خلق کرده  و اگر زن سنی میتواند ۶ بچه بزاید زن شیعه هم میتواند و کسی هم جلویش را نگرفته جز اعتقادش !
متاسفانه قضیه شیعه ها در ایران  این است که بطرز وحشتناکی سرگردان شده اند آنها اعتماد خود را برهبرانشان از دست داده اند آنها ایمان خود را به الله از دست داده اند، مساله آنها این نیست که بچه کمتر بیاورند خیلی ها اصلا همان یکی را هم نمیخواهند؟ ما که آمار در دستمان نیست اما به اطراف خود نگاه میکنیم میبینم اصلا عروسی نمیکنند و اگر عروسی هم کردند خیلی ها شان طلاق میگیرند و اگر طلاق نگیرند باز خیل بزرگی اصلا یک بچه هم نمیخواهند، خب یعنی حالا ما هم به خاطر اینکه تعادل جمعیت بهم نخورد برویم زنهایمان را طلاق دهیم یا عروسی نکنیم؟ این استاد دانشگاه مشهد آیا عقل ندارد؟

آیا این گناه سنی است یا گناه روش شما در زندگی است؟
این جهان بینی شماست که تا جلوتر از پیش پای شما را بشما نشان نمیدهد
و سنی اینطور یاد گرفته که هر آنکس که دندان دهد نان دهد
و اینطور آموخته که هدایت بدست الله است چه بسا که یک فرزند داشته باشی و خوب تربیت نشود و و چه بسا ده فرزندت سربراه و موفق باشند وعملا میبینیم که خیلی از  پدران و مادران  خانواده های تک یا دو فرزندی، چه عذابها و چه مصیبت های را که از دست فرزندانشان متحمل نمیشوند!
این ربطی به توطئه سنی ندارد سنی ها با آنکه در پاکستان یا افغانستان اکثریت مطلق است هم به همین روش  عمل میکنند که در ایران!
البته آن دسته ازسنی هایی که گول تبلیغات را خورده اند، آنها نیز در همه جا دنیا ( و از جمله در ایران) فقط دو فرزند دارند و گمان میکنند خوشبختی یعنی داشتن دو فرزند!!!
اما  علمای شیعه برای پوشاندن ضعف های عقیدتی  خود  سعی میکنند  احساسات شیعه ها را تحریک کنند . کم شدن شیعه و زیاد شدن سنی را علم کنند  تا سنی کشی براه بیاندازند!
ای برادر شیعه! مگر کسی جلویت را گرفته؟ خب گناه خودت است که ازدواج دایم را تبدیل کردی به کام جویی جنسی ( صیغه ) زن صیغه ای  بچه میخواهد چیکار؟
از دوست فاضلی که اخیرا از ایران برگشته پرسیدم چگونه دیدی حکایت بچه دارشدن خانواده ها و سیاست احمدی نژاد را که میگوید  تعداد فرزندان خانواده ها باید   فزونی یابد؟!
 دوست دانای من گفت: مشکل خیلی بزرگتر از آن است که دولت بتواند حلش کند، گفت خودم در ادارات با بعضی ها بحث کردم ، اصلا زنها بچه نمیخواهند میگویند اندام ما خراب میشود ایرانیان به  زیباپرستی افراطی  دچار شده اند و حتی به دماغ خود هم رحم نمیکنند؟  کمی بلند باشد عملش میکنند، آیا این چنین مردمی حاضرند که شکمشان بخاطر حاملگی و بچه داری بی فورم شود و علاوه بر این دختران ۳۸ ساله را میبینی که اینطور رفتار میکنند که گویا ۱۶ ساله هستند یعنی مسئولیت پذیر نیستند! و به این اضافه کن عدم قناعت آنها را  و توقعات زیادشان را از زندگی و در زندگی، که باعث میشود نتوانند حتی عروسی کنند ووضع بد اقتصادی مزید بر علت است خلاصه مشکل حل نشدنی است، مگر آنکه  هم دولت و هم دید مردم  به زندگی عوض شود!!

پس ای خواننده گرامی!
بهم خوردن تناسب جمعیت در کشور،گناه سنی نیست؟ بلکه خیلی از سنی های سست عقیده نیز، بخاطر همین وضع بد اقتصادی جلوی به دنیا آمدن فرزندان جدید را گرفته اند تا شاید که  زندگیشان سرسامانی بیابد! که البته فرقی محسوس نشد زیرا اینکه پول نیست و کمبود هست، این که گناه نوزادان نیست، این گناه حکومت است! زورمان به زورمندان نمیرسد و نوزادان را سر به نیست میکنیم!! عجب مردمی هستیم ما!! و آن چند نفر سنیی هم که حاضر نشدند به خاطر گناه بلخیان (دولتیان) سر شوشتریان (نوزادان) را ببرند ، حالا توسط  همین ملایان بدکردار متهم میشوند که وهابی  و توطئه گر هستند!!  یا الله رحم کن!

در پایان بیایید واکنش  مخالف مردم را به درخواست احمدی نژاد نقل کردم تا ببینید گناه از سنی ها است یا از ما بهتران؟!
رییس جمهور از مردم خواسته بود که به دو فرزند بسنده نکنند و بر جمعیت کشور بیافزایند و مردم اینطور جواب دادند:
یک- من هم بعنوان مادر دلم میخواهد فقط یک بچه داشته باشم ولی توجهتان را به بخشی از مشکلاتم برای فرزندم جلب میکنم
(۱) سال ۸۴ بچه دار شدم وچون مرخصی زایمان ۴ ماه بود مجبور شدم ۲ماه مرخصی بگیرم تا فرزندم را با شیر خودم بزرگ کنم برای این دو ماه ۸ بار (هرهفته) باید به شرکت میآمدم و رئیس و مدیرکلم را راضی میکردم(من کارمند مخابرات هستم)
(۲) بعد از ۶ماهگی بچه را باید پیش مادرم میبردم که برای همین سه روز در هفته یا باید قبل از ۶:۳۰ صبح وارد طرح میشدم یا ۳-۴ هزار تومان در سال ۸۶ پول آژانس میدادم . تازه این جدا از روزهایی بود که برای بیماری او حتی در حد آبله مرغان یا اسهال ویروسی یا حتی یک عمل جراحی سرپایی باید مرخصی میگرفتم -داستان پرستار بچه را هم بگذریم.
(۳) در حال حاضر ۲ سال است که که مهد میرود و نکته جالب ساعت کار مهد ۸ صبح تا ۳٫۵ بعد از ظهر است و ساعت کار من ۸صبح تا ۴٫۴۵ بعد ازظهر و بدین ترتیب میتوانید چگونگی کار من را دریابید(فقط سال ۸۷ ازمن ۲۳ روز بعلت تاخیر در ورود و تعجیل در خروج کم شد – اسنادش هم موجود است ) و البته هنوز هم مشکل بیماری و عدم پذیرش بچه بیمار از سوی مهد و تعطیلات مهد برای آلودگی برف و…و مرخصی من پابرجاست.
(۴) تازه اگر مدرسه هم برود که هم ساعت مدارس کمتر است و هم تعطیلات مدارس بیشتر است و من هنوز به آن فکر نکرده ام. شما باشید با این اهم مشکلات باز هم در پی بچه خواهید بود؟؟

دو- آقای رئیس جمهور لطفا جمعیت موجود را دریابید بعد به فکر افزایش جمعیت بیفتید.
 سه – خوب بود به جای اینکار بچه دارشدن روهم سهمیه بندی میکردی نابغه!!!
 چهار – پیامبر اکرم (ص) روزی در حین دعا فرمودند پناه میبرم از کار ابلهان به خدای متعال ، فردی از صحابه پرسید کار ابلهان چیست فرمودند : درآمد کم و فرزند زیاد.
(نظر اهل سنت : این سخن پیامبر نیست افتراء به ایشان است)
 پنج – باید به این نکته اشاره کردکه یکی ازدلایل اصلی کم بودن تعداد بچه درخانوارها درایران کنونی غیرازعوامل فرهنگی عامل اقتصاد است افراد بیشماری هستند که علاقه مند به تعداد بیشتربچه هستند ولی ازترس مخارج سنگین اقتصادی جرات اینکارو ندارند خدارو شکربا وضعیت اقتصادی اسفناک اکثرخانوارهای کشور این جورحرفها خریداری ندارند به جای این حرفها که هدفی جزگمراه کردن اذهان عمومی ندارند به فکرجوانان بخت برگشته باشند.
 
شش – به قول قدیمیها آن ها را که زائیدیم بزرگ کنیم بعد به فکرافزایش تعداد فرزند باشیم مشکل تورم، مسکن ،ازدواج، تحصیل واشتغال کاری کرده که مردم از یه بچه هم بشدت پشیمانند. رشد بالای جمعیت ایران در دهه ۶۰ با وجود تلفات مرگ ومیر جنگ زلزله وتصادفات بالاترین نرخ را در جهان داشته که همان رشد بالای جمعیت الان در سنین ازدواج نیاز به مسکن، نیاز به اشتغال و غیره قرار دارند دولت چه فکر اساسی به حال اینها کرده که خواستار افزایش جمعیت است؟
 هفت – اگر جمعیت توسط خانواده ها کنترل شود دیگر داعیه "خدمت خالصانه و بی مزد و منت" مسئولین به خطر می افتد. چون خود خانواده ها از پس هزینهای خانوار خود بر می آیند و دیگر محتاج دولت در نان شب نیستند.

 هشت – هر دم از این باغ بری میرسد!!! آقای احمدی نژاد شما فکری به حال مسکن و اشتغال و … برای این همه جوان مجرد (مثل خودم: دانشجوی دکتری بی پول بد بخت!!) بکنید بعد جمعیت خود به خود زیاد میشه حتی با یک فرزند! متاسفانه امروزه اظهار نظرهای کارشناسی نشده و بی مورد و بعضا دخالت در امور بسیار بسیار خصوصی مردم به یک امر طبیعی تبدیل شده!
نه –  فعلا دولت امسال ۴۰ میلیارد دلار کسری بودجه دارد و چون توان اداره کشور به این شکل نیست ناچار است سوبسید ها را بردارد.آن وقت معلوم نیست پول و هزینه بچه اضافی از کجا می خواهد بیاید. بهداشت و تغذیه و تحصیل و ازدواج و مسکن و بازنشستگی که بماند. هر چند جان انسان در ایران مفت است ولی آدم تا زنده است کلی خرج دارد.راستی آقای احمدی نژاد..به کجا چنین شتابان؟
 ده – فشار اقتصادی برمردم آنقدر فشار آورده که دیگر هوس ازدواج هم به سر جوانان نمی زند چه برسد به بچه دار شدن
 یازده – آقا جان ریس جمهور گرامی اینهای که در زمانهای گذشته متولد شدند با بیکاری و انواع مشگلات در گریبان هستند مشگلشان را حل کن بقیه پیشکش.
 دوازده – خدا را شکر که آقای احمدی نزاد تو این یک مورد(بچه دار شدن) دیگه نمی تونه مردم را مجبور کنه.ضمنا مگه ایشون که تقریبا همه قدرت و ثروت کشور در اختیارشه چند بچه داره ؟ که من مستاجر با درآمد بخور نمیر…. من خودم و زنم حسرت داشتن خیلی از چیزها به دلمون مونده.کجایی آقای احمدی نزاد…
سیزده – من که برای ثبت نام فرزندم در مقطع راهنمائی ۱۶۰۰۰۰۰۰ هزینه نمودم آیا فکر فرزند بیشتر به ذهنم خطور میکند به نظر میرسد این هم شعار است اما شعاری که در صورت تحقق بسیار خطرناکه .

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

هنگام اختلاف با پدر چگونه با وی صحبت کنم؟

سوال: در اسلام هنگامی که سوء تفاهمی میان پدر و پسر رخ می‌دهد چگونه می‌توان …