آیا درباره موضوع مهدی بین اهل سنت دو دستگی وجود دارد؟!

شیعه میگوید: بله! وجود امام زمان مورد اتفاق همه شیعیان است، ولی اهل سنت در این مورد دو دسته اند:
۱- گروهی از آنان برآنند که امام زمان فعلاً موجود نیست، و قبل از قیامت به دنیا می آید.
۲- جمعی دیگر دراین مسأله با شیعه هم عقیده اند. (در این باره به کتاب نجم الثاقب، باب چهارم، رجوع شود. )
حافظ سلیمان حنفی می‌گوید: "خبر معلوم نزد محققان و موثقان اینست که ولادت قائم ،‌در شب پانزدهم ماه شعبان سال ۲۵۵، در شهر سامرا واقع شده است."

جواب اهل سنت:
جواب شیعه ابدا درست نیست، هدف اول شیعه این است که برای عقیده مسخره خود  یارانی پیدا کند و چون بدنه اصلی اسلام اهل سنت هستند شیعه برای ترزیق یقین به قلب عوام شیعه سعی میکند بدروغ وانمود کند که سنی ها دو دسته اند و دسته ای با  هم عقیده با روحانیون شیعه اند!
اما حقیقت این است که اهل سنت درباره ایمان به ظهور مهدی، هرگز  دو دسته نشده اند، یعنی نمیتوانند که دو دسته شوند، آنها  همه آنها احادیث صحیحی که در کتبشان وجود دارد را قبول دارند، . طبق احادیث صحیحه، او مردی است که قبل از پایین آمدن عیسی از آسمان رهبری جهاد علیه دجال را به عهده میگیرد بعد میمیرد و عیسی بر او نماز جنازه میخواند وبرخلاف ادعای شیعه هیچ سنیی نمیگوید که او در قرن سوم دنیا آمده و تا حالا زنده است، هیچ سنیی او را معصوم نمیداند او یک فرد عادی از امت محمد است و از خلفای راشدین آخر زمان است، و غیر از این ویژگی خاصی ندارد و هیچ سنیی منتظر ظهور او نیست زیرا در زمانه مهدی امور وحشتناکی رخ میدهد از جمله ظهور دجال ، و کیست که خواستار دیدن دجال باشد؟

پس ما هرگز برای ظهور مهدی لحظه شماری نمیکنیم و هرگز  دعا نمیکنیم که زودتر بیاید و نه دعای ما  در روند تاریخ آینده تاثیری دارد ما فقط امر شده ایم که دعا کنیم الله ما را از شر فتنه دجال مخفوظ بدارد، همین و بس!
اما اینکه  عالم شیعی میگوید  که حافظ سلیمان حنفی گفته " محققان و موثقان بر این باورندکه مهدی در   سال ۲۵۵، در شهر سامرا بدنیا آمده است."
از زشت ترین دروغ های علمای شیعه است ، اگر این حافظ سلیمان، حنفی مذهب است، پس آیا غیر از او در این دنیا ما حنفی نداریم؟!! چرا عقیده خود امام ابوحنیفه را نمیگویید؟ چرا عقیده امام یوسف و امام محمد (شاگردان ابوحنیفه ) را ذکر نمیکنید؟!!!
این سلیمان حنفی آخر کیست؟ شیعه میگوید او در استان قندوز افغانستان میزیسته  و لی نه سنی ها جهان  او را  میشناسند، و  نه سنی های افغانستان و نه سنی های استان قندوز ….. پس آخر او کیست و چرا گفته اش باید در جهان اهل سنت دوستگی ایجاد کند؟!! و چه وقت دو دستگی ایجاد کرده ؟ و کجا؟ از علمای شیعه میخواهیم فقط یک پیرو او را نام ببرند.

و همین عقیده به تولد مهدی و هزار عقیده او دلیل است که او شیعه ۱۲ امامی بوده ولی  علمای شیعه برای فریب عوام شیعه او را از دانشمندان درجه یک و از  امامان اهل سنت معرفی میکنند
بزرگترین سلاح علمای شیعه، دروغگویی است، سلاح دومشان کمی حیایی است یعنی گاهی دروغگوی حرفه ای، نیز ممکن است از رسوایی بترسد و با احتیاط دروغ بگوید! اما علمای شیعه از رسوایی نمیترسند!
و این نترسیدن آنها،  البته دلیل دارد، آنها در هر حالت اگر رسوا شوند باز چیزی برای از دست دادن ندارند!
اعتبار آنها قرنهاست که در بین ملل عالم ( بخاطر همین داستانهای خرافی ) از بین رفته است! و تهمت به اهل سنت و همسو دانستن عقاید سنی با شیعه را میتوان شبیه  به تلاش غریقی دانست که به هر هرچیز چنگ میزند تا خود را از مرگ  نجات دهد! برای غریق مساله اول نجات یافتن از مرگ است و رسوا نشدن از اولویت های او نیست و این است زبان حال علمای شیعه
پس از دروغ های شاخدار آنها متعجب نشوید!!

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

هنگام اختلاف با پدر چگونه با وی صحبت کنم؟

سوال: در اسلام هنگامی که سوء تفاهمی میان پدر و پسر رخ می‌دهد چگونه می‌توان …