yaalimadad

پاسخ های ارسال شده در انجمن

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 48)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • در پاسخ به: Reply To: پاسخ یک دانشجوی اهل سنت به یک آیت الله !!! #3236

    yaalimadad
    کاربر
    سلام علیکم
    ما میگوییم که جناب ابوبکر با پیامبر اکرم در غار ثور بودند و هیچ کس منکر این واقعه نیست
    ولی ما میگوییم که همراهی پیامبر در یک غار دلیلی بر افضلیت اقای ابوبکر بر امیر المومنین علی(علیه السلام)نیست
    لیمک مقاله هم شما نداده اید زیرا اصلا چنین سایت شیعی که این را نویسد وجود ندارد
    من هم در یک سایت سنی دیدم که نوشته بود که امیر المومنین علی(علیه السلام)همسر حضرت فاطمه(سلام الله علیها)نبودند!بعد هم در تمام کتب اهل سنت بیاورم که امیر المومنین علی(علیه السلام)همسر حضرت فاطمه(سلام الله علیها)بود!!!
    ایا این امکان دارد؟
    در ضمن ما صحیح بخاری را کامل قبول نداریم و میگوییم که تعدادی حدیث صحیح و تعدادی حدیث جعلی در ان وجود دارد.
    با تشکر
    انجا که علی واسطه فیض خداست
    بر غیر علی هر که کند تکیه خطاست
    با مدعیان کور باطن گویید
    انجا که خدا هست و علی نیست کجاست؟
    در پاسخ به: Reply To: جعفر صادق رضی الله عنه ضعیف الحدیث است در نزد شیعه #3239

    yaalimadad
    کاربر
    سلام علیکم
    اولا شیعه میگوید که جناب امام جعفر بن محمد الصادق(علیه السلام)جزء امامان ماست و معصوم است و هر کس که ایشان را قبول نکند شیعه نیست خواه ایت الله خویی باشد و خواه یک فرد عادی باشد.
    دوما ایت الله خویی میخواستند این حدیث را رد کنند و ان را در کتابشان اوردند و بلافاصله رد کردند پس این دلیل نمیشود که بگویید که ایشان این احادیث را قبول داشته است.
    اقای ذهبی هم در کتاب میزان الاعتدال تعداد زیادی حدیث جعلی اورده و سپس انها را رد کرده است ولی ما میتوانیم بگوییم که امام ذهبی در میزان الاعتدال این حدیث جعلی را گذاشته است پس یا اهل سنت این را قبول دارد و یا امام ذهبی اشتباه نوشته است؟
    پس من هم از فردا کتاب میزان الاعتدال را احادیثش را مینویسم و هر کس هم ایرادی گرفت میگویم در میزان الاعتدال امده است.
    مثل اینکه من بگویم دو به علاوه دو پنج نمیشود ولی شما بنویسید که اقای پوسایی گفته است که دو به علاوه دو میشود پنج پس ریاضی بلد نبود.
    یا علی مدد
    در پاسخ به: Reply To: مهدی وجود ندارد…. #3242

    yaalimadad
    کاربر
    سلام علیکم
    در مورد حضرت مهدی(ع) فقط همین بس که در کتاب سنن ابن داوود کتابی به نام المهدی وجود دارد.و…
    در اسناد زیر هم احادیثی از کتب ادیان درباره ایشان امده است:
    در زبور فصل 11 آمده است:
    « . . . مسكينان را به عدالت داورى خواهد كرد و به جهت مظلومان زمين به راستى حكم خواهد كرد . . . گرگ با برّه سكونت خواهد كرد و پلنگ با بزغاله خواهد خوابيد و گوساله و شير پروارى با هم ، و طفل كوچك آنها را خواهد راند . . . در تمامى كوه مقدّس من ضرر و فسادى نخواهند كرد . زيرا كه جهان از معرفت خداوند پر خواهد شد . »
    در عهد عتيق ، كتاب مزامير ، مزمور37 ، چنين آمده است:
    « . . . زيرا كه شريران منقطع خواهند شد و امّا منتظران خداوند وارث زمين خواهند شد . هان! بعد از اندك زمانى شرير نخواهد بود . در مكانش تأمّل خواهى كرد و نخواهد بود ، و امّا حليمان وارث زمين خواهند شد . . . و ميراث آنها خواهد بود تا أبدالآباد . »
    درسوره انبياء آيه 105 مى‏خوانيم:
    « وَ لَقَدْ كَتَبْنا فِى الزَّبورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ أنَّ الارضَ يَرِثُها عِبادِىَ الصَّالِحُونَ .
    يعنى: ما در زبور (داود ( ع ) ) نوشتيم كه سرانجام ، وارث زمين بندگان شايسته من خواهند شد . حال يكبار ديگر متن زبور را كه در اين نوشتار آورديم بخوانيد و با اين آيه مقايسه كنيد و ببينيد كه چگونه خداوند اين قسمت از زبور را محفوظ نگه داشت تا آيندگان بدانند كه حكومت زمين سرانجام به دست انسانهاى شايسته خواهد افتاد و سرنوشت افراد شرور و ظالم جز نابودى نيست .
    ترمذى اصل روايت را از رسول گرامى اسلام ( ص ) نقل كرده است كه: «افضل العبادة انتظار الفرج» . ج5 سنن ، ص528 – كتاب الدعوات ، باب 116 – فى انتظار الفرج و غير ذلك ، ح 3571 .

    1 – اگر از عمر دنيا بيش از يك روز نمانده باشد خداوند آن روز را طولانى مى‏كند تا آنكه مردى از اهل بيتم مبعوث شود كه اسم او اسم من است . او زمين را از قسط و عدل پر مى‏كند همانگونه كه از ظلم و جور پر شد . الف – سنن ترمذى ، ج4 ص 438 – كتاب الفتن ، باب 52 ما جاء فى المهدى ، ح 2231 .
    ب – سنن ابى‏داود ، ج4 ص106 – كتاب المهدى ، ح 4282 (مختصراً) و 4283 .
    2 – دنيا به پايان نمى‏رسد تا آنكه مردى از اهل بيتم بر عرب حكومت كند كه اسم او اسم من است . سنن ترمذى ، همان ، ح 2230 .

    3 – اگر از عمر روزگار فقط يك روز مانده باشد خداوند مردى از اهل بيتم را مبعوث مى‏كند كه زمين را پر از عدل كند همانگونه كه پر از ستم شد . سنن ابى‏داود ، كتاب المهدى ، همان .
    روايتهاى مزبور از رسول خدا ( ص ) نقل شده است و معناى آنها – چنانچه خوانندگان محترم نيز متوجّهند – اين است كه خروج مردى از اهل بيت پيامبر ( ع ) حتمى است نه آنكه يك روز از عمر دنيا مانده و او يكروزه دنيا را پر از عدل و داد مى‏كند .
    پس دیگر جای هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد

    در پاسخ به: Reply To: راویان شیعه یا کذاب یا نصرانی ویا الاغ #3246

    yaalimadad
    کاربر
    سلام علیکم
    ببخشید لطفا اول کمی مطالعه کنید و بعد در این سایت بنویسید
    جابر الجعفی را علمای شیعه دو نوع نظر داده اند و بعضی او را تائید و بعضی رد کرده اند مثلا ابن شهر اشوب،شیخ مفید،شیخ طوسی او را تائید کرده اند و بعضی از علما او را رد کرده اند.
    در همین کتاب رجال کشی،چند حدیث در مدحش و چند حدیث بر ضدش گفته است.
    شما چرا ان بخش که او را قبول کرده را نمی گویید؟
    به قول اقای سجودی،به این گفتن نیمی از حقیقت میگویند.و بعد به شیعه این تهمت را میزنند.
    در مورد زراره بن اعین از راویان بزرگ ما است و مورد ثقه است.
    در مورد کتبی که گفتید باید اولا تحقیق شود که ایا درست است یا نه و اگر درست هم بود که میگوییم که این چند حدیث در کتاب الفهرست و رجال کشی اشتباه است.
    در مورد عفیر هم شیعه میگوید عفیر الاغ پیامبر بوده و الاغ که نمیتواند حدیث نقل کند و در تمام کتب حدیثی شیعه هم یک حدیث از عفیر نیست.
    در پاسخ به: Reply To: اسناد انما ولیکم الله از کتب شیعه #3249

    yaalimadad
    کاربر
    سلام علیکم
    من متعجبم که چرا اهل سنت سوال های تکراری میپرسند؟
    80 سال پیش،سلطان واعظین همه این ها را در کتاب شبهای پیشار پاسخ داده است.
    تازه گیها اقای سجودی کتاب روزهای پیشاور را در مقابل این کتاب بزرگ نوشته اند که باز هم سایت التوحید به ادرس:http://altohid.com/ ان را پاسخ داده است.
    پاسخ سوال شما از نظر شیعه این است:
    اولا در کتب شیعه این حدیث از احادیث متواتر است و به صدها نمونه مختلف از پیامبر اکرم(ص)نقل شده است.
    ولی در کتب اهل سنت:
    ابن عجیبه در تفسیر بحر المدید
    ابن جزی در التسهيل لعلوم التنزيل
    سیوطی در الدر المنثور
    زمخشری در تفسیر کشاف
    ثعلبی در تفسیر الکشف و البیان
    سراج الدین نعمانی در تفسیر الباب فی علوم الکتاب
    ابو سعود عمادی در تفسیر ابی السعود
    ابی حاتم در تفسیر خود 23 حدیث را در این زمینه مینویسد
    ابن عبد السلام در تفسیر ابن عبد السلام
    ابن کثیر در تفسیر خود
    الوسی در تفسیر خود
    فخر الدین رازی در تفسیر خود
    ابو جعفر طبری یکی از بزرگترین مورخان و مفرسان اهل سنت در تفسیر طبری
    شمس الدین قرطبی در تفسیر خود
    ابن جوزی در تفسیر زاد المسیر
    شوکانی در فتح القدیر
    ابراهیم البقاعی در تفسیر نظم الدرر
    بیضاوی در تفسیر خود
    نسفی در تفسیر النسفی
    و صدها تن از دیگر علمای اهل سنت
    پس این حدیث متواتر است و هیچگونه نقضی در ان وجود ندارد چون علمایی چون سیوطی و زمخشری و ثعلبی و ابن جوزی و الوسی و ابن کثیر و دیگران این را تائید کرده اند.

    yaalimadad
    کاربر
    سلام بر دروغگو و فراری بزرگ اوربان تقلبی
    اولا از اینکه فرار و پاک کردن ایدی من را ننوشتید همچنین به جای سند دادن دست به دامن اراجیف شدید واقعا ممنون.انشالله با پیشوایتان محشور شوید.امین
    و حال رد مطلب شما.اول چند مطلب را برای دوستانی که فکر میکنند شما خیلی پاک هستید بگویم تا بفهمند چقدر مکتب اهل سنت بر حق!است.
    اولا بهتر بود کل مطالب خودتان و دیگران را میدادید و اینطور قیچی نمیکردید.مکتب بر حق!اهل سنت نیازی به حقه بازی ندارد(جان عمه تان).
    دوما من نگفتم شما قائل به تحریف قران هستید.وقتی اصرار الکیتان را دیدم مجبور شدم نشانتان بدهم که بخاری هست که ایات قران را عوض میکند،مسلم هست ک میگوید ایه رجم در قران هست،نه نهج البلاغه شیعه.
    سوما بنده 16 سال دارم.هزار سال هم بگویید باز هم میگم.هرکسی را در استان خوزستان شهر امیدیه میشناسید بگویید که درباره بنده تحقیق کند.ببیند چند سال دارم.روحانی هستم یا نه؟بنده خدا من اگر روحانی بودم که الان اینجا شیعه تکس بود.تا اسلام تکس!
    چهارما چرندیاتی که از خودتان میسازید فقط توجیه رد حدیث هست.هیچ بنیه تاریخی و سندی ندارد.اگر دارد بفرمائید بدهید.
    پنجما قرائت شاذ تعاریف متعددی دارد.اما قرائتی که سه سحابی نقل میکنند شاذ نیست.طبق همه تعاریف.اگر دقت کرده باشید ابو دردا مطمئن هست که ان را از نبی اکرم شنیده.از یاران ابن مسعود میپرسد انها هم همان را تائید میکنند.این یعنی چه؟
    ششما من کاری به بخش مناقب ان ندارم.شرح صحیح بخاری هم خودتان نوشتید.منم میتوانم شرح بر اصول کافی بنویسم و هرچه سند بر رد تحریف قران ان میدهید را توجیه کنم که منظورش چیز دیگری بوده.عجب منطقی دارید!
    هفتما هر مطلبی که راویان ان متصل نباشد نزد شیعه مورد قبول نیست.این نظر شیخ طبرسی هست.وقتی سندی ارائه نکرده حتی اگر نظر مالک اشتر هم باشد باز هم مردود است.
    هشتما جناب پر رو و کذاب.وقتی من گفتم قرائت سبعه اشتباه است شما این را نگفتید.الکی به متن اضافه نکنید.این است مکتب حقه!اهل سنت؟!
    اهل سنت.این اوربان هست.هزار بار بعد از مناظره به ایشان اد فرستادم و رد کرد.چرا؟برای همین که نتوانم بعد از مناظره نشانش بدهم.2 دقیقه در روم اینترنتم قطع شد.ان را علم شیطان کرد.الان هم مطالب را قیچی کرده و اضافه دار میدهد.الا لعنت الله علی الکاذبین.
    نهما حدیث کافی کاف لشیعتنا ضعیف هست.طبق نظر همه علما.حالا چطور شما از کافی حمایت میکنید درحالی که خودمان میگوییم حدیث ضعیف دارد الله اعلم!
    دهما شما مجلسی و جزائری را عالم درجه اول شیعه میدانید؟عالم درجه اول شیعه 14 معصوم هستند.شیخ کلینی در درجه دوم هست.بقیه که…..

    yaalimadad
    کاربر
    یازدهما بفرمائید که ساعت 12 بود.تمام نیمباز میدانند من بعد از ساعت 11 نیمباز نیستم.به ندرت تا بعد از 11 هم نیمباز ماندم.ان شب تا ساعت 12 و نیم ماندم برای همین مطلب.وقتی میگویم کذاب هست بفرمائید خیر
    دوازدهما همه مطالبی که دادید سندی ارائه نکرده اند.حرف بی سند=بادهوا
    بالعکس حدیث بخاری بنده راویان را نوشته بود.ان را با اراجیف رد کردید.من سند از صحیح بخاری میدهم ایشان از اوائل المقالات و تفسیر صافی و الزام الناصب و غیره.دیوار حاشا از دیوار چین هم بلند تر است.
    در ضمن اگر مکتب حقه!اهل سنت منطق دارد لطفا تمام مطالب را بدهید تا همه خودشان قضاوت کنند اقای دغل باز دروغگو.
    بعد هم توجه داشته باشید که بنده گفتم مطالب را در یک فایل ورد بنویسید تا پاسخ بدهم.ایشان جرات نداشت.چون مثل همه نیمبازی ها میدانست من میروم گفت همین الان جواب بده
    باز هم قابل توجه که بعد ایشان ایدی بنده را حذف کرد.چهار مرتبه به ایشان اد فرستادم همه را رد کرد.به چه دلیل؟دلیلی محکم تر از ترس؟
    باز هم از اقای اوربان میخواهم اگر سوراخ موش را یارانه ای کردند و هزینه اش را ندارد!بیاید دوباره بحث تحریف قران را میکنیم.در جلوی چشم همه.نه مثل زنان برود خانه نشین شود از ترس ینده
    دعایتان میکنم که به صراط مستقیم هدایت شوید.البته بعید میدانم حتی ذات جلاله الله هم حریف بی عقلی،پررویی،دروغگویی و دغل بازی شما شود.
    ذکر دل بود بی حد و عدد/یا علی مدد یا علی مدد
    سید محمد باقر پوسایی
    معروف به مختار ثقفی
    ایدی بنده در نیمباز:mposaiy

    yaalimadad
    کاربر
    با سلام خدمت فراری همیشگی.
    شکر خدا سوراخ موش هم پولکی شد و باعث شد از ان خارج شوید!الحمدلله.
    اولا بنده برای افکار عمومی مردم بحث نمیکنم.به جهنم که نظر مردم درباره بنده چی هست.من برای رضای خدا امدم.وگرنه انقدر دروس سخت هست که وقت سر خاراندن ندارم.
    در ضمن مگر یادتان نیست که از شما سوالی پرسیدم و گفتید بنده را نمیشناسید؟درست است که قبول نمیکنید.اما برای مردم میگویم.این یعنی کذب.یعنی دروغ.
    دوما شیعیان افراطی بله.همیشه مخالفت شدید بنده با افراط شیعه باعث ناراحتی برخی از افراطیون از بنده شده.به درک.
    سوما شما که هنوز فرق تقیه با دروغ را نمیدانید بیشتر از این ابروی نداشته تان را خراب نکنید بهتر است.
    چهارما حدیث صحیح السند طبق نظر شیعه را در اخرین مطلبم میدهم.بخوانید.
    پنجما دیگ به دیگ میگوید رویت سیاه!
    بنده بعد از ان شب هزار بار برای شما اد فرستادم منتهی شما تائید نکردید.نمیدانم چرا مردم میگویند سنگ پای قزوین.شما که خیلی ازش سخت ترید!
    پنجما همان شب هم اگر عقل نداشته تان اجازه بدهد به شما گفته بودم که اسنادتان را در یک قالب بنویسید.تا بنده رد کنم.خودتان میدانستید شب نیمباز نیستم.از این استفاده کردید.اگر مرد بودید تمام اسناد را در یک قالب میگذاشتید تا فردا رد شده به شما بدهم.
    ششما ایها الناس.وقتی خودشان میترسند که تنها با خلیفه اول و یا دوم محشور شوند من چه بگویم؟به شیعه بگویید با امام زمان محشور بشو دستتان هم میبوسد.اما اهل سنت………
    هفتما دوباره میگویم.من برای نظر مردم نیامدم.به درک که مردم چی میخواهند.من برای مردم زندگی میکنم یا خدا؟شما که مشخص شد.
    هشتما بنده 16 سال دارم.عمل چشم هم کردم.از صبح تا شب نیمباز بودم.خانواده ام همان که تازه امده بودید بهم میگفتند بروم بخوابم.چه برسد به اینهمه بحث که شد.
    نهما علامه مجلسی امام معصوم نیست که هر حرف بی سندی زد قبول کنیم.با تمام احترامی که برای ایشان میگذارم باز هم میگویم ایشان عالم درجه سوم شیعه هست.
    دهما فعلا شما هستید که متن مناظره را اینقدر با قیچی و اضافات نوشتید.بنده برای بردن ابروی اهل سنت بحث نکردم.وقتی دیدم اینقدر ادعای الکی دارید طوری بادکنک ادعاتون را ترکوندم که هنوز که هنوزه در هوا دارد فرار میکند!
    منتظر ردیه دوم باشید.
    یا مولا علی

    yaalimadad
    کاربر
    سلام مجدد.
    بار دیگر میگویم علامه مجلسی نه خداست نه پیامبر نه امام معصوم.وقتی حرف بی سند بزند هیچ ارزشی ندارد.
    درباره تقیه پاسخ داده ام.برای اینکه بگویید با سوادم اینهمه کپی نمیکردید هم ردش ساده تر بود هم بینندگان را خسته نمیکرد.
    دوما ابن سبا موسس مذهب شیعه نیست.وقتی نمیفهمید چکنم؟منم میگویم ابن ملجم موسس مذهب اهل سنت هست.تا فردا هم بگویید نه قبول نمیکنم.این بحث نیست.
    سوما گفتم که برای ترکوندن بادکنک ادعای شما بحث کردم.وگرنه مشکلی با برادران اهل سنت ندارم.
    چهارما برای بار صدم.بنده ساعت 11 به بعد اصلا نمیتوانم نیمباز باشم.هشت ماه است نیمباز میایم همش همینطور هست.در ضمن میدانستم که شما هدفتان پاسخ گرفتن نیست.وگرنه ده سند را مرتب تکرار نمیکردید.بنده امدم لیست وار حدیث دادم یا روی اولی اینهمه بحث کردیم؟
    وقتی خودم 16 سالم هست به درک که نظر شما چیه.یک نفر را به امیدیه بیارید.بگویید تحقیق کند بنده چند سال دارم.
    چهارما باز حرف بی سند زدید.تا سند ندید حرفتان کذب است.
    یا مولا علی

    yaalimadad
    کاربر
    سلام مجدد.
    همش تکرار مکررات میکنید.سنم را گفتم.نظر مردم را گفتم.کاربران شیعه به جز افراطیون بنده را قبول دارند.در ضمن برای بار دوم بنده برای اینکه بنده را قبول کنند نیمباز نیامدم.برای رضای خدا هستم.بهقول مقام معظم رهبری به درک که خوششان نیاید.
    بنده اگر وهابی بودم اینطور مذهبتان را نقد نمیکردم.اینطور با اهل سنت بحث نمیکردم.اینقدر اهل سنت به بنده توهین نمیکردند.
    شما برید روم هایی که بنده هستم.با یک ایدی بیایید.طوری رفتار کنید که فکر کنیم شما شیعه هستید.اگر توهینی دیدید قبول.
    در ضمن باز هم میگم فعلا شما به سوراخ موش خزیدید و حاضر به بحث با بنده نیستید.
    جواب این هم دادم.همش تکرار نکن.خودتان هم حاضر نمیشید تنها با خلیفه اول یا دوم محشور شوید چون میدانید جایگاهشان چیست.میگوید با امام علی.چون مطمئنید بهشتی هست.
    مطالب را شما کامل میدادید کسی اعتراض نمیکرد.بگویید که رایت وی را در روم بن کردید تا بنده شاهدی نداشته باشم.بگویید بعد از مناظره فرار کردید و در خاص هم اد بنده را حذف کردید.بگویید در خاص کم اوردید همش کپی میزدید.
    بنده نمیگویم مذهب اهل سنت باطل است.مشکلی با برادران اهل سنت ندارم.مشکل با بیسوادانی چون شما دارم که اندازه یک…..هم سواد ندارید و ادعا هم دارید.اگر ابروی شیعه در میان نبود همینجا هم وقتم را تلف نمیکردم.
    یا مولا علی.
    انشالله ردیه چهارم هم میدهیم

    yaalimadad
    کاربر
    سلام مجدد.
    وقتی منطق نداری چی بگویم؟منم میگویم همه احادیث اهل سنت الکیه.تا فردا دلیل بیاری میگم نه.این منطقه؟
    حرفاتون هر کدام را صدبار کپی زدید.مثل همین مجلسی.
    وقتی موسس ما نیست.شما قبول نمیکنید.چی بگم؟بحث نکنید بهتره.دلیل شما از تاریخ کتب خودتان هست.منم میایم کتاب مینویسم میگویم موسس اهل سنت ابن ملجم هست.
    ابن ملجم شیعه بود.ولی بعد گمراه شد.
    وقتی نمیفهمی من روحانی نیستم به جهنم.عقل نداری.چکنم؟به درک که نظرت چیه؟
    در ضمن سن شما با بنده فرق دارد.من 16 سال دارم.خانواده اجازه نمیدهند زیاد با کامپیوتر اینترنت باشم.شما نه.سنتون از بنده بیشتره.
    بازم میگم به جهنم که نظرت چیه.بحث رو با عاقل میکنند.نه با شما.
    در کتب شما هم یک عالمه حدیث ضعیف هست.پس مذهب شما هم جعلیه.این منطق شماست؟
    یا علی

    yaalimadad
    کاربر
    سلام مجدد.
    فعلا شما هستید که از ایدی بنده میترسید و اد بنده را رد میکردید و حتی هزار بار به اهل سنت میگفتم ایدی شما را بدهند.نمیدادند.
    این قرائت ابن مسعود و علقمه و ابودردا هست.مشکل شماست.در ضمن برای تک تک ایات قران سند صحیح باید بدهیم تا قبول کنید؟تا حالا که تنها کتابی که اهل سنت بررسی نمیکردند قران بود.حالا……..
    من برای رضای خدا نیمباز امدم.وقتی دیدم اینقدر ادعای تو خالی دارید بادکنک ادعاتون رو طوری ترکوندم که همین الان مثل موش تو سوراخ رفتید.
    سوالت اشتباهه.مثل اینه من بگم اگر 2 با 2 بشود 5.بعد ریاضیات چه میشود؟خب.سوال از فرض اشتباهه.
    خدای شما خدایی است که موفرفری هست و دست و پا داره و ساق پا داره و شلوار میوشه.خدای ما این نیست.
    اولین بار که پرسیدم قبول نکردی.وقتی سوالم لو رفت نظرت رو عوض کردی!
    اینکه مطالبم را حذف میکنید شکی بهش ندارم.در واقع اگر حذف نکنید باید به مذهبم شک کنم.
    شما بهتره به جای رجز خونی مثل مرد بیایید مناظره کنیم.نه مثل پیرزنان فرار کنید.
    یا علی

    yaalimadad
    کاربر
    فقط اینجا میخواهم یک مطلب را بگویم
    اولا بنده ننوشتم سحابی.در تمام مطالبم بگردید.
    دوما شما مثل موش رفتید داخل سوراخ و مثل مرگ از ایدی بنده میترسید.به جز خودنمایی و رجز خونی هم هیچی بلد نیستی.
    سایتهای اهل سنت اگر…..داشتند جواب ردیه مطالبم را میدادند.همین سایت هزار بار ردیه مطالب نوشتم.ده تا یکی رو پاسخ میدهند.اونم بی هیچ سندی.
    در این مناظره من رسوا نشدم.چون مثل مرد در روم ها میروم و اهل سنت با دیدن ایدی بنده از روم خارج میشوند.شما چی؟مثل موش رفتید داخل سوراخ.چهار تا اراجیف رو اینجا میدید که اونم اکثرا تکراری هست.
    یا علی

    yaalimadad
    کاربر
    سلام مجدد.
    اولا شما شب را روز میبینید.نصف شب امدید.میدانید من میخواهم بخوابم.همان وقت شروع کردید دو ساعت کپی کردن مطالبی که حتی خودتان هم نخواندید.فقط مثل 99.99 درصد اهل سنت کپی میدید.
    من روحانی نیستم که عمامه بذارم.در ضمن در روم یک شاهد شیعه اورده بودم که الکی بنش کردید.
    این لقب را کذابانی چون شما و مجاهدین و صالح برای بنده گذاشتند که خودتان هم میدانید کذب گفتید ولی…..
    کفریات رو شما انجام دادید.به من چه ربطی دارد؟شما از منکر قران حمایت کردید.به من چه؟
    مصحف حضرت زهرا ربطی به این بحث ها ندارد.بعد میگوید بنده فرار میکنم.
    سکوت را که میدانم نکنم هم ساکتم میکنید.حرف حق خیلی تلخ است.مخصوصا برای ناحقی چون شما
    بقیه حرفاتون هم الکیه.خواندنش هم تلف کردن وقته.پس ردیه بعدی را میدهم.
    یا علی

    yaalimadad
    کاربر
    سلام مجدد.
    حوصله رد چرندیات رو ندارم.مطالب اصلی رو میگم.
    مشکل شما با سند که مشهور هست.چون خودتان هم میدانید در سند دادن به گرد پای ما هم نمیرسید.فقط رجز میخونید و چرت میگید.
    وقت من هم گرانبهاست.امتحانات ما کاملا نهایی هست.به جز تاریخ و امار.اما برای رضای خدا میام.شما چی؟برای رو کم کنی و اثبات مذهب و خودنمایی.
    من در یکی از مناظرات مطالب را ذخیره نمیکنم که با ان علیه اهل سنت صحبت کنم.وگرنه هزار برابر شما بحث داشتم.چون شیعه نیازی به اینکارها ندارد.اما اهل سنت چی؟با اینهمه حقه بازی بازم اینطورید.وای به حال بدون حقه.
    بنده خودم عینکی هستم.نیاز نیست برام بگید.در ضمن فعلا شما مشکل با خدا دارید.
    من برای نظر شما اینجا نیامدم.به جهنم که نظرتون چیه.
    امام علی خودش امام بود.نیاز نبود به خودش توسل کند.هر وقت من و شما امام معصوم هم ردیف ایشان شدیم ما هم نباید توسل به ایشان کنیم.ولی فعلا نیستیم.
    بنده شب اگر با خود ابوحنیفه هم بحث داشته باشم نمیام.باید بخوابم.وقتی نیمبازم در خدمتم.هرکسی امد قدمش روی چشم.اما شب خیر.همه میدانند.
    یا علی
در حال نمایش 15 نوشته (از کل 48)