rrw

پاسخ های ارسال شده در انجمن

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 300)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • در پاسخ به: Reply To: مناظره مجاهد دین با مخالفان دولت خلافت اسلامی(داعش) #10861

    rrw
    کاربر
    دولت اسلامي مبارک باشد !!! راستي در مدتي که درکنارداعش ( ببخشيد دولت اسلامي مبارک) بودي به اندازه کافي از شيعه وهمچنين سني مخالف ،کشتي که بهشت برايت واجب شود.
    لطفا بيشتر از دولت اسلامي مبارک!! بگو . آيا دولت ابوبکر البغدادي يکي از خلافتهاي دوازده گانه اهل سنت است؟!!
    از مرام ومسلک اين دولت بگو . راستي مي دانستي خيلي از اهل سنت نيز بر اين گروه تروريستي وحشي لعنت فرستاده و مي فرستند. نظرت در مورد آنها چيست؟آيا آنها هم مانند شيعيان خونشان مباح است. لطفا بيشتر از داعش( ببخشيد دولت اسلامي مبارک )بگو.
    در پاسخ به: Reply To: آیا اصحاب نیز قبر پرست بودند؟ #10865

    rrw
    کاربر
    * نساء/64 :

    وَلَوْ أنَّهُمْ إذْ ظَلَمُوا أنْفُسَهُمْ جَاءُوكَ فَاسْتَغْفَرُوا اللهَ وَاسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُوا اللهَ تَوَّاباً رَحيماً.

    اگر ايشان وقتي به خودشان ظلم کردند نزد تو آيند پس از خداوند طلب بخشايش کنند ورسول خدا هم براي ايشان طلب بخشايش کند به تحقيق خداوند را توبه پذير وبخشنده خواهند يافت .

    رفتن به نزد رسول خدا براي طلب بخشايش در اين آيه عام است ؛ هم شامل حيات ايشان و هم بعد از مرگ ظاهري مي شود . نظرعلماي اهل تسنن در مورد اين آيه:

    ثم بعد زيارة الشيخين يذهب للسلام على السيدة فاطمة رضي الله عنها في بيتها الذي داخل المقصورة للقول بأنها مدفونة هناك ، والراجح أنها في البقيع فيقول : السلام عليك يا بنت المصطفى … ويتوسل بها إلى أبيها ( ص ) . ثم يرجع إلى موقفه الأول قبالة وجهه الشريف …

    إعانة الطالبين – البكري الدمياطي – ج 2 – ص 357

    بعد از زيارت ابو بکر و عمر براي سلام به فاطمه زهرا به بيت وي که در داخل ضريح است مي روي چون بنا بر قولي در آنجا مدفون است ولي قول برتر آن است که در بقيع دفن است .پس مي گويي سلام بر تو اي دختر رسول برگزيده …پس به وسيله وي بر پدرش توسل مي جويي سپس به همان جاي اول در روبروي صورت شريف- بازگشته مي گويي الحمد لله رب العالمين خدايا بر سرور ما محمد وبر آل وي درود فرست . سلام بر تو اي رسول خدا. خداوند به درستي بر تو کتاب خود را نازل کرد که در آن گفت :

    که اگر ايشان وقتي به خودشان ظلم کردند نزد تو آيند پس از خداوند طلب بخشايش کنند ورسول خدا هم براي ايشان طلب بخشايش کند به تحقيق خداوند را توبه پذير وبخشنده خواهند يافت (64 نساء) پس من به نزد تو آمده ام در حاليکه از گناهانم طلب بخشايش مي کنم واز تو طلب شفاعت به نزد خداوند مي کنم .

    * أصاب الناس قحط في زمن عمر بن الخطاب فجاء رجل إلى قبر النبي صلى الله عليه وسلم فقال : يا رسول الله استسق الله لأمتك فإنهم قد هلكوا . فأتاه رسول الله صلى الله عليه وسلم في المنام فقال : إيت عمر فأقره مني السلام وأخبرهم أنهم مسقون ، وقل له عليك بالكيس الكيس . فأتى الرجل فأخبر عمر فقال : يا رب ما آلوا إلا ما عجزت عنه . وهذا إسناد صحيح .

    در زمان عمر بن الخطاب قحطي آمد ، بلال بن حارث آمد كنار قبر پيامبر عرضه داشت :امت تو نابود شدند ، از خداي عالم باران رحمت طلب كن .بعد پيامبر به خوابش آمد و گفت برو پيش عمر و سلام مرا به او برسان و به او خبر بده كه باران رحمت نازل خواهد و به او بگو كه نسبت به مردم بذل و بخششت بيشتر باشد . اين شخص آمد خدمت عمر . عمر خيلي گريه كرد كه ما قابل اين سلام نبوديم . و گفت : هيچ خدمتي را نسبت به مسلمانان كه از دستم بر بيايد كوتاهي نخواهم كرد .

    ابن حجر عسقلاني‌ از استوانه هاي علم رجال اهل سنت در آخر مي گويد : سند اين حديث صحيح است .

    فتح الباري ، ج2 ، ص412

    در پاسخ به: Reply To: آیا اصحاب نیز قبر پرست بودند؟ #10866

    rrw
    کاربر
    * احمد بن حنبل در مسند خود مي نويسد:

    أَقْبَلَ مَرْوَانُ يَوْماً فَوَجَدَ رَجُلاً وَاضِعاً وَجْهَهُ على الْقَبْرِ فقال أتدري ما تَصْنَعُ فَأَقْبَلَ عليه فإذا هو أبو أَيُّوبَ فقال نعم جِئْتُ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم ولم آتِ الْحَجَرَ سمعت رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يقول لاَ تَبْكُوا على الدِّينِ إذا وَلِيَهُ أَهْلُهُ وَلَكِنِ ابْكُوا عليه إذا وَلِيَهُ غَيْرُ أَهْلِهِ .

    از داود بن أبي صالح نقل شده است که روزي مروان ديد که شخصي صورتش را بر قبر گذاشته است؛ پس گفت: آيا مي داني که چه کار انجام مي دهي؟ نزديک آمد و ديد که آن شخص أبو أيوب انصاري است. ابو أيوب گفت: بلي من آمده ام پيش رسول خدا صلي الله عليه وآله و پيش سنگ نيامده ام . از رسول خدا (ص) شنيدم که مي فرمود : براي دين گريه نکنيد زماني که افراد شايسته حاکم باشند ؛ ولي زماني گريه کنيد که نا أهلان حکومت مي کنند .

    مسند أحمد بن حنبل ج 17، ص 42 ، 23476

    حمزه الزين از پژوهشگران مشهور اهل سنت ، سند اين روايت را «صحيح» دانسته است.

    * قُحِطَ أَهْلُ الْمَدِينَةِ قَحْطًا شَدِيدًا، فَشَكَوْا إِلَى عَائِشَةَ فَقَالَتْ: ” انْظُرُوا قَبْرَ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَاجْعَلُوا مِنْهُ كِوًى إِلَى السَّمَاءِ حَتَّى لَا يَكُونَ بَيْنَهُ وَبَيْنَ السَّمَاءِ سَقْفٌ. قَالَ: فَفَعَلُوا، فَمُطِرْنَا مَطَرًا حَتَّى نَبَتَ الْعُشْبُ، وَسَمِنَتِ الْإِبِلُ حَتَّى تَفَتَّقَتْ مِنَ الشَّحْمِ، فَسُمِّيَ عَامَ الْفَتْقِ ( سنن الدارمي- روایت شماره 98، ج1ص227)

    مردم مدینه به قحطی و خشکسالی شدیدی مبتلا شدند به عایشه همسر پیامبر شکایت بردند عایشه به آنان گفت کنار قبر رسول خدا بروید روزنه و شکاف هایی را در سقف حجره ایجاد کنید به طوریکه دیگر بین قبر شریف و آسمان سقفی نباشد. ابوالجوزاء گوید: آنان چنین کردند پس آنقدر باران بارید که گیاه رویید و شتران فربه شدند تا آنجا که از شدت چاقی ترک های بر بدن آنها نمودار شد. به همین مناسبت آن سال را عام الفتق (به معنی سال شکاف) نامیدند.
    هرچند اهل سنت اين روايت را ضعيف مي دانند ولي اگر خواسته باشي آدرس تصحيح اين روايت را مي دهم.

    در پاسخ به: Reply To: بررسی واژه مولی در واقعه غدیر: #10891

    rrw
    کاربر
    خوانندگان محترم لطفا به آدرسهايي که جناب (abdollah1990) داده برويد و ببينيد آيا در مقاله بنده به تمامي اين شبهات پاسخ داده شده است يا نه . اصلا نوشته بنده پاسخ همان اراجيف سخيف بوده است.

    اما در نوشته (abdollah1990)يک شبهه جديد نيز مطرح شد (که البته خيلي هم روي آن مانور مي دهد)

    نوشته است:” علمای شیعه معتقد به منصوص بودن الهی امامت پس از فوت پیامبر اسلام می باشند اولین کار اینست که از آیات قران امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات مرتبط با موضوع پس از فوت پیامبر اسلام ثابت کنید”

    پاسخ:

    1- يک بار ديگر به تو گفتم ، به تصريح قرآن تمامي کارگزاران انبياء از وزير و نقيب ، تا فرماندهان لشگر ايشان منصوب و مبعوث خداوند هستند.

    مثل آنجا که موسي فرمود” اجعل لی وزیرا من اهلی”

    يا آنجا که پيامبر بني اسراييل گفت﴿إِنَّ اللّهَ قَدْ بَعَثَ لَكُمْ طَالُوتَ مَلِكاً﴾

    پس اين تو هستي که بايد با آيات قرآن ثابت کني اين سنت خداوند براي رسول اسلام نسخ شده است. البته پاسخ تو و همچنين سجودي را مي دانم “” اين سنت خداوند براي زمان حيات انبياء است و نه جانشينان پس از مرگ ايشان””

    اما پاسخ اين شبهه: شما که مجبورشديد با توجه به آيات، اذعان کنيد ، در زمان حيات انبياء ،کارگزاران ايشان منصوب خدايند، پس همچنانکه طالوت فرمانده سپاه لشکر پيامبر بني اسراييل ، مبعوث خداوند بود، اسامه فرمانده لشکر رسول خدا نيز منصوب خداوند بوده است. حال سوال اين است که چرا از اين فرمانده منصوب خداوند (اسامه)، در قرآن نام برده نشده است.آيا اين خود بطلاني بر اين ادعا نيست که منصوب بودن الهي ، الزاما همراه با نام برده شدن در قرآن است؟!!

    حال شايد بزني به خاکي و بگويي آخر شيعه مي گويد مقام امامان وجانشين رسول خدا در حد انبياء است لذا بايد نامشان در قرآن مي بود يا وظايفشان ذکر مي شد.

    اما پاسخ:هرچند خود بنده در همين سايت ،مقالات زيادي در رابطه با وظايف امامان دارم،اما جنابعالي اصلا فرض کن ما در اين باره اشتباه مي کنيم. و مقام جانشين رسول خدا را بي جهت بالا برده ايم و ايشان افراد با ويژگي خاصي نيستند و در قرآن در مورد وظايف ايشان آيه اي وجود ندارد. ولي اين ربطي به بحث ما ندارد. ما مي گوييم در بحث بي اهميت (!)جانشيني رسول خدا ، ايشان در غدير تعيين تکليف نموده است.( چه بااهميت باشد چه بي اهميت و فرعي) اميدوارم آنقدر کند ذهن نباشي که منظورم را نفهمي.

    قضاوت با خوانندگان

    در پاسخ به: Reply To: آیا اصحاب نیز قبر پرست بودند؟ #10892

    rrw
    کاربر
    //
    در پاسخ به: Reply To: آیا اصحاب نیز قبر پرست بودند؟ #10965

    rrw
    کاربر
    جناب abdollah1990 هم خودت و هم تمامي خوانندگان محترم مي دانند که تو پاسخي براي نوشته بنده نداشتي .

    ولي جنابعالي در مورد من چيزهايي نوشته اي که بسيار برايم جالب بود که چطور يک فرد مي تواند اينقدر مطمئن چيزي را توهم و داستان بافي کند.

    نوشته اي:””” شما همان محمد از یزد می باشید که با آقای سجودی چند هفته قبل 3 جلسه 15 دقیقه ای مناظره کردی و در آنجا به صراحت همین بیوگرافی که در لینک بالا نوشته ای را بیان کردی .

    و در آنجا هم ادعا کردی که من کارخانه دارم و لب تاب و کامپیوتر هم ندارم .
    چرا دروغ به آن بزرگی گفتی ؟؟؟
    همین دروغ گفتن شما معلوم است که آخوندی !!”””

    پاسخ:

    پسر خوبم ، بنده نه تنها “مجمد از يزد ” نيستم ، بلکه والله حتي پايم را هم در يزد نگذاشته ام. آخر چرا از روي شکم و خيال ، هم بنده را و همچنين جناب “محمد از يزد “(که من اصلا ايشان را نمي شناسم) متهم به دروغگويي مي کني. آيا در مرام و مسلک شما دروغ گناه نيست؟؟!!

    والله قسم بنده اصلا ماهواره ندارم که بخواهم در شبکه کلمه مناطره اي داشته باشم
    بنده با جناب سجودي مناطره داشتم ، اما در همين سايت و به آدرس زير:
    http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/1547

    پس از خدا بترس و کمتر ديگران را به دروغ متهم کن. و بدان تمامي آنچه که من در معرفي خود نوشتم حقيقت دارد و هر چند بنده جناب” محمد از يزد” را نمي شناسم ولي شک نداشته باش ايشان هم آنچه در شبکه کلمه گفته راست بوده است.

    نوشته اي:” شما که رشته ی الکترونیک خواندی و چزو بالاترین رتبه های سراسری دانشگاه کشوری را کسب کرده ای نمی دانی دکمه replay زیر هر کامنت چه کاربردی دارد ؟؟؟

    پاسخ:

    دوست خوبم آخر چرا فکر مي کني من چنين نکرده ام. بنده مي گويم اين اواخر کامپيوتر يا شبکه ام دچار اشکال شده است.

    در هر صورت قضاوت را با خوانندگان مي گذارم.

    در پاسخ به: Reply To: بررسی واژه مولی در واقعه غدیر: #10966

    rrw
    کاربر
    جناب abdollah1990 بنده اظهار اميدواري کرده بودم آنقدر کند ذهن نباشي که منظورم را نفهمي. ولي گويا اشتباه مي کردم.

    بنده قضاوت را بر عهده خوانندگان مي گذارم.

    در پاسخ به: Reply To: بررسی واژه مولی در واقعه غدیر: #10995

    rrw
    کاربر

    جناب abdollah1990 واقعا که شرم نمي داني چيست و ادعايت را باز هم تکرار کردي.

    نوشته اي:”“” شما همان محمد از یزد می باشید که با آقای سجودی چند هفته قبل 3 جلسه 15 دقیقه ای مناظره کردی و در آنجا به صراحت همین بیوگرافی که در لینک بالا نوشته ای را بیان کردی .

    و در آنجا هم ادعا کردی که من کارخانه دارم و لب تاب و کامپیوتر هم ندارم .
    چرا دروغ به آن بزرگی گفتی ؟؟؟

    همین دروغ گفتن شما معلوم است که آخوندی !!“””

    پاسخ:

    پسر خوبم ، بنده نه تنها “مجمد از يزد ” نيستم ، بلکه والله حتي پايم را هم در يزد نگذاشته ام. آخر چرا از روي شکم و خيال ، هم بنده را و همچنين جناب “محمد از يزد “(که من اصلا ايشان را نمي شناسم) متهم به دروغگويي مي کني. آيا در مرام و مسلک شما دروغ گناه نيست؟؟!!

    والله قسم بنده اصلا ماهواره ندارم که بخواهم در شبکه کلمه مناطره اي داشته باشم

    بنده با جناب سجودي مناطره داشتم ، اما در همين سايت و به آدرس زير:

    http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/1547

    پس از خدا بترس و کمتر ديگران را به دروغ متهم کن. و بدان تمامي آنچه که من در معرفي خود نوشتم حقيقت دارد و هر چند بنده جناب” محمد از يزد” را نمي شناسم ولي شک نداشته باش ايشان هم آنچه در شبکه کلمه گفته راست بوده است.

    نوشته اي:” شما که رشته ی الکترونیک خواندی و چزو بالاترین رتبه های سراسری دانشگاه کشوری را کسب کرده ای نمی دانی دکمه replay زیر هر کامنت چه کاربردی دارد ؟؟؟

    پاسخ:

    دوست خوبم آخر چرا فکر مي کني من چنين نکرده ام. بنده مي گويم اين اواخر کامپيوتر يا شبکه ام دچار اشکال شده است.

    در هر صورت قضاوت را با خوانندگان مي گذارم.

    در پاسخ به: Reply To: بررسی واژه مولی در واقعه غدیر: #11031

    rrw
    کاربر
    خوانندگان محترم آيا به بيمار دلي و لجاجت جاهلانه وهابيت ايمان آورديد. پس از اينکه جناب abdollah1990 بيوگرافي بنده را در همين سايت خواند. شروع به حدس و گمان و توهم کرد و از روي شکم قاطعانه گفت بنده (محمد ار يزد) مي باشم .البته تا اينجا عيبي ندارد توقعي از او و امثال او نداريم که توهمات خود را به گمان اينکه واقعيت است ، بيان کند.

    ولي زماني که بنده به لفظ جلاله الله قسم خوردم که من اصلا “محمد از يزد” را نمي شناسم و ماهواره هم ندارم و با سجودي نيز فقط در همين سايت مناظره کرده ام. تکرار اين ادعا، چه معنايي دارد.

    آيا فردي که در اين موضوع بي اهميت نيزحاضر نيست به اشتباهش اعتراف کند، آيا اميدي هست از عقايد و مذهب انحرافي خود دست بردارد و به اشتباه بودن آن اقرار نمايد.

    دقت کنيد که اين موضوع ،مربوط هزار سال پيش نيست ، بحث غدير و جانشيني رسول خدا نيست. آيه يا روايت هم نيست که نياز به اما واگر و تعبير داشته باشد،اما با اين وجود چگونه جناب abdollah1990 با خيره سري و لجاجت نمي خواهد حقيقت را بپذيرد .وقتي امثال جناب abdollah1990 ساده ترين واقعيتي که هيچ تاثيري هم در اعتقادات ايشان ندارد نمي پذيرد، آيا مي توان اميد داشت که در مسائل کليدي و اعتقادي زير بار حقيقت برود.

    آخر چه سندي محکم تر از اينکه بنده به الله قسم خورده ام که محمد از يزد نيستم و هرگز با هيچ شبکه اي تماس و مناظره نداشته ام. و مناظره بنده با سجودي در همين سايت بوده است و بس.

    در پاسخ به: Reply To: داستان کوتاه و واقعی #11131

    rrw
    کاربر
    جناب ابن تيميه آيا تو نمي داني که حضرت امير اين جملات را به معاويه وديگر مخالفين خود گفته است . آيا نمي داني که ايشان مجبور بود با همان منطق معاويه با او سخن مي گفت ؟ والله مي داني ولي خود را به تحميق زده اي .

    نوشته اي: “حضرت علی می فرمایند «آنکه رای شورای مهاجرین وانصار را قبول نداشته باشد ، راهی غیر از راه مؤمنین را در پیش گرفته» به این معنی که شیعیان با عدم پذیرش رای صحابه در راهی قدم می زنند که راه مؤمنان نیست و بالعکس شیعیان اهل سنت با پذیرش رای شورا راه مؤمنین را اتخاذ کرده اند.”

    پاسخ:

    لطفا خودت را مسخره نکن. ما به خلافت حضرت علي به سبب نصب الهي اعتقاد داريم و اين راي شورا هم چون منطبق با خواست خداوند و رسول بود ،مورد قبول ما است. اما تو که اين سخن حضرت علي را فبول داري چرا نتيجه گيري غلط مي کني.

    آن کساني که نه خلافت منصوص علي را قبول داشتند نه خلافت شورايي ايشان را معاويه و عمروعاص و طلحه و عايشه و ديگر بزرگان مذهب شما بودند. پس ايشان (با توجه به اين سخن علي که تو نيز آن را قبول دار) مصداق خروج از مومنين اند. پس ما را بخاطر طعنه زدن به ايشان سرزنش نکن.
    سوال را دوباره تکرار مي کنم.

    سوال: اگر مردم را چه به عزل خليفه، چه به نصب او؟

    در پاسخ به: Reply To: داستان کوتاه و واقعی #11158

    rrw
    کاربر
    ..
    در پاسخ به: Reply To: داستان کوتاه و واقعی #11168

    rrw
    کاربر
    //
    در پاسخ به: Reply To: بررسی واژه مولی در واقعه غدیر: #11267

    rrw
    کاربر
    .

    rrw
    کاربر
    نوشته اي:” پیامبر یعنی پیامرسان . و اگر پیامبر جانشین می داشت پس وحی الهی ادامه می داشت . ”

    پاسخ:

    لطفا از روي شکم حرف نزن. اولا : به چه علت اگر رسول خدا براي خود تعيين جانشين مي کرد، ملازم بود با ادامه وحي.

    ثانيا: اتفاقا بر خلاف عقيده تو و پدرانت، نصب و جعل جانشين براي رسول خاتم از همه انبياء گذشته ، ضروري تر بود. چراکه اگر دين پيامبري تحريف مي شد و امتش بيراهه مي رفت، پيامبر بعدي براي هدايت مردم مي آمد ولي اگر دين رسول خاتم تحريف مي شد و امتش بيراهه ميرفت (که رفت) چه کسي بايد ايشان را هدايت مي کرد.(اميدوارم مثل پدرانت نگو يي “حسبنا کتاب الله” که اگر چنين بود و کتاب به تنهايي کافي بود،من و شما حداقل وضويمان شبيه هم بود.ضمنا رسول خدا نيز قرآن را در کنار عترتش موجب رستگاري نمي دانست)

    نوشته اي:” پیامبر که پادشاه نبوده که جانشین و ولی عهد داشته باشد ”

    پاسخ:

    بله پيامبر پادشاه نبود .ولي حکومت داشت و در راس امور مسلمين قرار داشت. اصلا اگر پيامبر فقط پيامر رسان بود، پس کودتاچيان در سقيفه چرا جمع شدند؟ لابد براي اينکه مسئوليت پيام رساني پيامبر رابه ابوبکر و عمر واگذار کنند!!

    نوشته اي:” کدام پیامبر الهی برای بعد از فوت خود جانشین تعیین کرد ؟”

    پاسخ:

    اولا: همانطور که گفتم پيامبران قبلي بعداز خود پيامبر ديگري مي ديدند لذا جانشين براي ايشان ضروري نبود. ثانيا: هارون که وزير و جانشين موسي گرديد بعد از موسي نيز همچنان جانشين او بود. همچنانکه 12 نقيب بني اسرائيل همچنان بعد از پيامبرشان نقيب بودند.

    نوشته اي:” اگر خداوند می خواست برای پس از فوت پیامبر جانشین تعیین کند همانطوری که در ایه 12 سوره مائده به صراحت بیان کرده که برای قوم بنی اسرائیل 12 نقیب (البته نه جانشین) برگزیدم ”

    پاسخ:

    همانطور که قبلا عرض کردم،اينکه چرا خداوند نام جانشينان رسول خدا وتعداد آنها را بطور صريح در قرآن نياورد را بگذار در جايش خواهيم پرداخت. فعلا موضوع بحث اين است که ما بر اساس سنت خداوند بايد معتقد به جعل و مبعوث شدن جانشين رسول اکرم باشيم يا انتخابي بودن او.


    rrw
    کاربر
    جناب abdollah1990 مگر بنا نبود حرفهاي بي ربط وصدتا يک غاز زده نشود و تراوشان وتوهمات ذهني ارائه نگردد. مگر خودت در سوال به اصطلاح کمرشکن خود، نگفتي با نصوص و آيات بايد موضوع اثبات شود. پس چرا خودت در اولين قدم ،هيچ نصي از قرآن نياوردي که جانشين پيامبر بايد چگونه انتخاب شود، و از روي شکم و با تراوشات ذهني خود، سنت خداوند در جعل جانشينان وکارگزاران انبياء را رد کردي.

    دوست عزيز باور کن نوشته ات ارزش پاسخ گويي ندارد.ولي چون بنده به کج فهمي وهابيت وافقم و مي دانم نتيحه گيري غلطي از پاسخ ندادنم مي کني، اين بار پاسخت را مي دهم.

    نوشته اي:”چون نمی توانی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را از آیات قران ثابت کنی به فلسفه بافی و مغلطه بازی رو آورده ای ”

    پاسخ:

    دوست عزيز اصلا نگران نباش. شايد در پايان بحث رسيديم به اينکه ابوبکر و عمر جانشين برحق رسول خدا بودند و امام شيعه هيچ جايگاهي ندارند . فعلا از بحث خارج نشو و سوال را پاسخ بده.

    نوشته اي: علمای شما عقیده دارند که امامت از نبوت بالاتر است و به ایه 124 سوره بقره استناد می کنند . و می گویند که ابراهیم پس از نبوت به امامت رسید . (بماند که شما امامت ابراهیم را قبول ندارید با توجه به اینکه در ایه امده للناس اماما و شما باید 13 امامی می بودید)

    پاسخ:

    آخر اين چه ربطي به موضوع دارد .اگر جنابعالي به موضوع بالاتر بودن مقام امام از نبي علاقمندي به آدرس زير در همين سايت مراجعه کن و پاسخت را بگير .

    http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/1447

    بنده آن مقاله را مدتها پيش ، نوشتم (با نام کاربري aa چون بارها اشتراکم را قطع کرده اند)

    نوشته اي:” من نبوت پیامبر اسلام را در یک دقیقه با چند ایه صریح و مرتبط وظائف پیامبر ، نام پیامبر و … را از قران ثابت می کنم . و مثل شما متوسل به قوم بنی اسرائیل نمی شوم . ( البته حق دارید چون پیرو عبدالله بن سبا یهودی هستید !!)

    پاسخ:

    مگر من از کتب يهود براي تو سند آوردم!! يعني تدبر در آيات قرآن و سنت خداوند در قبال انبياء ، متوسل شدن به بني اسرائيل است!! پس بدان اولين بار خود خداوند براي هدايت ما به يهود و بني اسرائيل متوسل شده است،( واقعا سکوت بهتر از اين جواب سخيف نبود)

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 300)