abdollah.hanafi

پاسخ های ارسال شده در انجمن

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 22)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • در پاسخ به: Reply To: خلافت و امامت #4228

    abdollah.hanafi
    کاربر
    http:/:www.islamtxt.net/?q=question/243
    http:/:www.islamtxt.net/?q=question/119
    http:/:www.islamtxt.net/?q=question/565
    http:/:www.islamtxt.net/?q=question/406
    http:/:www.islamtxt.net/?q=question/379
    http:/:www.islamtxt.net/?q=question/509
    ببخش هنوزم هست ولی اگه زورت میاد سرچ کنی بیا این لینکارو مشاهده کن.بس
    الله اعلم‎

    در پاسخ به: Reply To: آغاز انحراف در تاریخ بشریت #4229

    abdollah.hanafi
    کاربر
    امام کاظم ع می فرماید بهترین وسیله برای تقرب خدا نوافل هستند.‏‎

    در پاسخ به: Reply To: آغاز انحراف در تاریخ بشریت #4230

    abdollah.hanafi
    کاربر
    اسماء خداوند اعمال نیک و…بهترین بهترین وسیله هستند.. خداوند مي فرمايد:«وَلِلَّهِ الْأَسْمَاءُ الْحُسْنَي فَادْعُوهُ بِهَا»( اعراف 180).«و براي خداوند نامهاي نيكوست پس به وسيله آنها او را بخوانيد».«يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَعِينُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ» (بقره 153). يعني: اى افرادى که ايمان آورده ‏ايد! از صبر (و استقامت) و نماز، يارى جوئيد. «الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا إِنَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ»(آل عمران 16). «كساني كه مي گويند پروردگارا ما ايمان آورديم پس گناهان ما را ببخش و مارا از عذاب آتش دور بگردان». «رَبَّنَا آمَنَّا بِمَا أَنْزَلْتَ وَاتَّبَعْنَا الرَّسُولَ فَاكْتُبْنَا مَعَ الشَّاهِدِينَ» (آل عمران 53). «پروردگارا ما به آنچه نازل كردي ايمان آورديم و از فرستاده ات تبعيت نموديم پس ما را از شهادت دهندگان بنويس».
    اگر شخصي بر سر قبري حاضر گردد و صاحب قبر را واسطه ي بين خود و اللهتعالي نمايد، اين عمل شرک اکبر است. (مثلا بگويد: اي فلاني نزد الله برايم دعا و شفاعت کن تا فلان مشکلم برطرف شود و يا فلان مرضم بهبود يابد). زيرا آنها ديگر مرده اند و توانايي رفع حاجات مردم و رساندن پيام مردم را به خدا ندارند و هيچ دليلي براي جواز آن وارد نشده است.
    آيا اهل تشيع و گورپرستان ها اين كار را نمي كنند اگر نمي كنند چرا قبر امام رضا رو هر روز بزرگتر مي كنند چرا دست به سينه روبه قبر مي ايستند؟
    در سوره فاطر الله تعالي به اين نکته اشاره مي کند که آن کسانيکه بهغير از الله تعالي به فرياد و طلب حاجات خوانده مي شود، در روز قيامت از آنها – درخواست کنند گان-برائت مي کنند .اين اعلام برائت حتما خاص انسانها يا ملائک است و لازمه برائت اينست که آنها موجوداتي زنده بودند و بعدا مرده اند و سپس توسط محبانشان به فرياد خوانده شده اند:«إِن تَدْعُوهُمْ لَا يَسْمَعُوا دُعَاءكُمْ وَلَوْ سَمِعُوا مَااسْتَجَابُوا لَكُمْ وَيَوْمَ الْقِيَامَةِ يَكْفُرُونَ بِشِرْكِكُمْ وَلَا يُنَبِّئُكَ مِثْلُ خَبِيرٍ» ﴿فاطر 14﴾.يعني:« اگر آنها را بخوانيد دعاى شما را نمى‏ شنوند و اگر [فرضا] بشنوند اجابتتان نمى ‏كنند و روز قيامت‏ شرك شما را انكار مى ‏كنند و [هيچ كس] چون [خداى] آگاه تو را خبردار نمى ‏كند.

    نوشته شده توسط: سیدنا عمر ‏‎

    در پاسخ به: Reply To: دوزاده امامی یا سیزده امامی؟؟!! #4238

    abdollah.hanafi
    کاربر
    شایدهم چهارده امامی چون در مورد خامنه ای شک دارم، یا ایشون امامه یا نایب امامه، یا نه امامزادست؟؟؟؟؟الله اعلم، راهنمایی کنید.‏‎‎
    در پاسخ به: Reply To: خلافت و امامت #4239

    abdollah.hanafi
    کاربر
    جناب بلفرض ما قبول کردیم که منظور پیامبرص از مولی سرپرست بوده ولی سوال پیش می آید که چرا خود حضرت رسول جدا از پیامبرما امام نیست؟ چون مضمون حرف رسول ص اینه: هرکس من مولای او هستم این علی نیز مولای اوست. پس خود نبی ص میگه هرکس من مولایش… پس این اولی الامر چرا دوازده نفر هستش؟ چرا حضرت رسول نشد امام؟ ‏‎

    در پاسخ به: Reply To: خلافت و امامت #4240

    abdollah.hanafi
    کاربر
    تازه اگه بگید حضرت رسول ص امامت را واگذار کرده به علی رض دچار تناقض میشوید چون به زعم شما امامت الهی هستش… راستی حتما تو همین سایت سرچ کن غدیر و یا امامت تا بهتر روشن بشی.بس
    الله اعلم‎

    در پاسخ به: Reply To: بر دختر پیامبر چه گذشت؟ (اسناد اهل سنت) #4242

    abdollah.hanafi
    کاربر
    مصعب ، گمنام رو که رسوا کردی و چون اینو دانست فرار کرد اما این ‏salami‏ که انگار شاگرد قزوینی هستش! خودتو اذیت نکن!!!‏‎
    در پاسخ به: Reply To: بر دختر پیامبر چه گذشت؟ (اسناد اهل سنت) #4243

    abdollah.hanafi
    کاربر
    به اصحاب توهین نکن جناب سلامی، شما جواب خدا را چه میدهید که اظهار رضایت از مهاجرین و انصار میکند؟ هان؟ بلفرض اینکه روایات صحیح باشند! پس جواب خدا را چی میدهی؟‎

    در پاسخ به: Reply To: بر دختر پیامبر چه گذشت؟ (اسناد اهل سنت) #4244

    abdollah.hanafi
    کاربر
    یا أیها النبی قل لازواجک و بناتک و نساء المومنین: ای پیامبر به همسران ودخترانت وهمچنین زنان مومن بگو…..احزاب/۵۹
    چرا ؟ ببینید زن مومنان امروزی مقامشان از فاطمه کمتر است وبعد مقام فاطمه از همسران رسول ص نیز کمتر می باشد طبق نص قران. اول اسم همسران امده است(که از دخترانش بالاترند) وسپس اسم دخترانش امده که(از زنان مومن دیگه بالاترند). و آیات بسیار دیگری هم هست که چشمانتان را بسته اید و بدنبال تقلید از آخوندا هستید و یک ذره خودتان هم فکر کنید. (((تفکر)))‏‎
    در پاسخ به: Reply To: اثبات غضب الهی فاطمه از ابوبکر و عمر #4245

    abdollah.hanafi
    کاربر
    شما که از کتب دلیل می آورید پس به این لینک بروید: چه کسی فاطمه را غضبناک کرد؟ ‏http://www.islamtxt.net/?q=question/475‎‏ و شما به جای کپی پست لینک رو بدید تا ما0هم نه از سایت دیگه بلکه از همین سایت لینک را می دهیم… ببخشید جناب خوارج وشیعه و معتزلی از زمره اهلسنت نیستند. فهمیدین؟ ‏‎

    abdollah.hanafi
    کاربر
    بحث خوبی بود. ولی انگار من ابومصعب سلفی را میشناسم؟ ابومصعب بلوچی؟
    راستی علمای احناف از شیخ ابن تیمیه روایت دارند.و شیعه بدنبال اختلاف میان مذاهب اسلامی هست.بس‎
    در پاسخ به: Reply To: محمد باقر سجودی-شیعه هدایت شده #4247

    abdollah.hanafi
    کاربر
    ‏‎‎خداوند جناب سجودی را در پناه خویش حفظ کند همین.‏‎
    در پاسخ به: Reply To: معاویه و نفرین پیامبر #4248

    abdollah.hanafi
    کاربر
    تعجبی ندارد که یا این منابعی که دادی قیچی شان کردی و یا اینکه روایات ضعیف هستند. پس الکی نگو چرا به معاویه میگیم رض. و حتما جوابت تو همین سایت هست که من مثل تو حوصلی کپی پیست ندارم.بس‎
    در پاسخ به: Reply To: طلب کمک وتوسل به غیر الله شرک است #4293

    abdollah.hanafi
    کاربر
    جناب شیعیان شما تا کی می خواهید از عقل خود استفاده کنید،ببینید ما معتقدیم هرکس عقیده داشته باشد: حضرت رسول ص حاضر وناظر است وهرمکان صدایم را میشنود موجب کفر است. دوستان اگر گوینده یامحمدص فاقد عقاید ذکرشده باشد، بلکه آن جملات را محض به خاطر تخیل و انداز شاعرانه خطاب می کند جایز است. چنان که اهل معانی، بعضی مواقع معدوم را موجود غایب را حاظر”فرض” کرده و خطاب می کنند، این یک نوع بلاغت است که در قران به کثرت وجود دارد. و در شعر و نظم بدون نکیر کسی، نزد اهلسنت بلااشکال است. بلکه این از آثار محبت است. لهذا در عشق و ذوق بلاعقیده به حاظر و ناظر بودن!، کلمات خطابیه گفتن حرجی نیست. و البته سعی شود از این جمله کلمات بخاطر غلو پرهیز شود. دوست شیعه از ابن تیمیه دلیل نیار چون خودشون هم باید از قران و احادیث دلیل بیاورند.
    راستی جنابان شیعه خدای قادر که به زعم شما به ایمه قدرت شفاعت داده است! باید بدانید باز هم نباید از مرده طلب کرد چون فرشتگان چنان قدرتی از طرف خداوند به آنان رسیده! می توانند کاری بکنند که…… پس باز هم نباید از غیرالله طلب شفاعت کرد.
    و دوستمان گفت تو نزد دکتر برای شفا میروی شرکه؟؟ دوست من این دکتر خودش زنده است و خداوند آو را توانایی های لمسی سمعی وبصری در این دنیا و جلو چشم ما، نزد ما وسیله ی درماااانمان قرار داده و استدلالتان بیهوده است چون من که بروم پیش دکتر اون خودش با دستاش از دوا استفاده می کند که با علم دنیوی وباتوکل بخدا به درمانم می پردازد. ولی شما میروی پیش جناب رضا ازش کمک میخوای! حالا میگی یا رضا مدد! برادرم ببین چقدر فرق میان شرک و مثالت است!!! ‏‎
    در پاسخ به: Reply To: طلب کمک وتوسل به غیر الله شرک است #4294

    abdollah.hanafi
    کاربر
    مدد جویی از انبیا و امامان(ع) و همچنین سایر بزرگانی که فوت کردند شرک است. قال الله تبارک وتعالی: (ولاتدع من دون الله ما لا ینفعک و ولأ یضرک فإن فعلت فإنک إذا من الظالمین-یونس۱۰۶).

    کما قال الله تعالی: (والذین یؤتون ما آتوا و قلوبهم وجله أنهم إلی ربهم راجعون-مومن۶۰).

    ‏ و قال فی مقام آخر: (و إذا سألک عبادی عنی فأنی قریب اجیب دعوة الداع إذا دعان فلیستجیبوا لی ولیؤمنوا بی لعلهم یرشدون-بقره۱۸۶)

    پس اگر معتقد باشد آن افراد فوق الذکر به او مدد می کند و یا صدای مرا می شنود! مشرک است، زیرا مددگار فقط ذات خداست که واجب وخالق و ناظر و سمیع وبصیر است و این صفات فقط وفقط مختص او تعالی هست‎

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 22)