Home › انجمن ها › شرکیات. توسل، شفاعت و بدعت › یک خبر خوش برای آخوند عبدالحسین !
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط ghoraba در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9871شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9872شبیه ساز دهان هدف قرار گرفته؛
نزد پروردگارشان روزی دارند. شما نزد کی روزی داری؟ آیه عند ربهم دارد. به حیات بر می گردد یا به یرزقون؟ هر کدام به چه دلیل.
نوشته بودم” بعد من هم تعیین کیفیت نکردم. دقت کنید نوشته بودم که لا تشعرون هم در آیه هست. دیدید؟ اما رفیق شما تعیین کرده بود. همین که نوشته اید برزخی است این خودش یک کیفیت است. دلیلش چیست؟ ” علت اینکه چرا شما همیشه مانند آن موجود کتاب فارسی سال سوم هستید را نمی دانم. اما به هر حال اینبار هم آره.
عزیزم کجا من مدعی تعیین کیفیت شدم؟ من حرفم روی حیات بود و اینکه خدا فرموده مرده نیستند. همین حیات داشتن ولو به هر نحوی که باشد برای من کافی است. شماها بند کر ده اید به کیفیت. یعنی موضوع را چیز دیگری پنداشته اید. من میگم همین که زنده اند کافی است. شماها میگید چطوری زنده اند.
احتمالا دوباره می خواهید بنویسد که زنانشان چه می شود و…. . ارجاعتان می دهم به اینکه چرا آنها را در قبر می گذارند. نوع حیات قطعا عوض میشود اما کیفیتش را نمی دانیم و در مورد زن و بچه و میراث هم مبین قرآن سیره ای دارد که به آن عمل می کنیم.
به روش خودتان مطلبی مینویسم؛
اولا آیه آل عمران در مورد شهداست و آیه مومنون در مورد غیر مومنین. پس به هم ربطی ندارند و شما آیه را قیچی کردی و مغلطه و سفسطه و دغل بازی و فریب کاری و تدلیس و تحمیر و ….. . کلی هم غرض و مرض داری و عقل ناقص و…… .
دوما آیه آل عمران یک تخصیص است برای شهدا. چرا عامش کردید؟ ضمن اینکه دوما کلا غلط است.
سوما قرآنی که بزغاله بخوردش به چه درد می خورد. ضمن اینکه سوما هم کلا غلط است اما به راستی چه میشود که عملی شرک می شود؟
آیا اگر من بگویم که همه قدرت مال خداست اما خدا به این چوب کبریت قدرت داده که آب دریاها را شیرین کند، مشرک هستم؟ چرا؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9909با سلام.اینکه گفته ای (آیا در آیه فرموده اند که نزد خدا زنده هستند یا نزد خدا روزی دارند؟ برای هر جوابی که می دهید لطفا دلیلی هم ارائه کنید.)
برادرم خداوند به صراحت در این ایه فرموده :
(بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : بلکه آنان زندهاند و نزد پروردگارشان روزی داده میشوند.)
این هم دلیل ما از قران .
البته می دانم چون شما قلبا اعتقادی به این قران نداری دلیل قرانی را قبول نخواهید کرد و با عقل ناقص خود دلیل می خواهید .
اینکه گفته ای (بعد من هم تعیین کیفیت نکردم.)
پس با چه دلیل قرانی به اهل قبور متوسل می شوید ؟؟
اینکه گفته ای (اما رفیق شما تعیین کرده بود. همین که نوشته اید برزخی است این خودش یک کیفیت است. دلیلش چیست؟)
باز هم خداوند جواب شما را در قران داده است :
(وَمِن وَرَائِهِم بَرْزَخٌ إِلَىٰ يَوْمِ يُبْعَثُونَ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : و پشت سر آنان برزخی است تا روزی که برانگیخته شوند! )
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9910با سلام .اینکه گفته ای (شبیه ساز دهان هدف قرار گرفته؛)
باز هم دوباره من را با کسی که شما را شبیه سازی کرده اشتباه گرفته ای !!
آن فردی که شما را شبیه سازی کرده در موسسه رویان می باشد این هم لینکش :
http://www.royaninstitute.org/cmsfa/index.php?option=com_content&task=view&id=58&Itemid=59
اینکه گفته ای (. همین که نوشته اید برزخی است این خودش یک کیفیت است. دلیلش چیست؟)
باز هم خداوند جواب شما را در قران داده است :
(وَمِن وَرَائِهِم بَرْزَخٌ إِلَىٰ يَوْمِ يُبْعَثُونَ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : و پشت سر آنان برزخی است تا روزی که برانگیخته شوند! )
اینکه گفته ای (. همین حیات داشتن ولو به هر نحوی که باشد برای من کافی است.)
طبق ایات قران افراد گنهکار همگی پس از فوت تا قیامت در عذاب هستند پس معلوم می شود که به یک نحوی حیات دارند .
آیا همه ی آنها ما را می بینند ؟؟
صدای ما را می شنوند ؟؟
اینکه گفته ای (احتمالا دوباره می خواهید بنویسد که زنانشان چه می شود و…. . ارجاعتان می دهم به اینکه چرا آنها را در قبر می گذارند.)
برادرم پس چرا خودتان به این گفته ی خود اعتقاد ندارید که آنها را در قبر گذاشته اند و خداوند جواب شما را داده است (وَمَا أَنتَ بِمُسْمِعٍ مَّن فِي الْقُبُورِ )
اینکه گفته ای (. نوع حیات قطعا عوض میشود اما کیفیتش را نمی دانیم)
خدا را شکر که اعتراف کرده ای .
پس چطوری وقتی کیفیتش را نمی دانی به اهل قبور متوسل می شوی ؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9917خب آیه فرموده شریک. حالا اگر کسی مقر باشد که اینها را شریک نمی داند باید چه کرد؟ زورکی باید گفت که مشرکی؟ به چه دلیل؟
متوجه سوال هستید؟ منظورم اینست که ملک الموت کار خدا را انجام می دهد. آیا خدا شده؟ شریک خدا شده؟ اینها کاری را می کنند که مخصوص خداست. خدا که نشده اند.
پاسخ: الله یتوفی الانفس. بعد فرموده یتوفاکم ملک الموت.خودت جواب خودتو دادی
چون آنها مخلوق هستند؟ این به نظر خودتان جواب است؟
یک راهنمایی می کنم. استقلال. می دانید چیست؟
پاسخ:اگر مخلوق نیستند پس چه هستند خالق؟
آقا آیه را روشن کن. فرموده نزد خدا زنده هستند یا نزد خدا روزی دارند؟ عند ربهم برای حیات است یا رزق؟
پاسخ:جناب عبدالله جواب دادند
حیات برزخی را از کجا آوردید؟
پاسخ:از قرآن
یعنی الان من به شما فحش بدهم
پاسخ:از شما بعید نیست
آن وقت شما چگونه می خواهید یقه من را بگیرید؟
پاسخ:«وَاتَّقِ دَعْوَةَ الْمَظْلُومِ فَإِنَّهُ لَیْسَ بَیْنَهُ وَبَیْنَ اللَّهِ حِجَابٌ». (بخاری: 1496)
یعنی: از دعای مظلوم بپرهیز، زیرا بین او و بین خداوند مانع و حجابی نیست.
حالا فهمیدی چطور یقه ی شما رو میگیرم؟؟
چون کسی این صفات را ندارد خواندنش می شود شریک قراردادن برای خدا؟ چه منطقی دارد؟
پاسخ:بله کسی این صفات را ندارد فقط الله جل و جلاله داردشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10165خب آیه فرموده شریک. حالا اگر کسی مقر باشد که اینها را شریک نمی داند باید چه کرد؟ زورکی باید گفت که مشرکی؟ به چه دلیل؟مثلا فرموده الله یتوفی الانفس. بعد فرموده یتوفاکم ملک الموت.
خب این یعنی چه؟ یا فالمدبرات امرا. یعنی چه؟
الان شما چه جوابی دادید؟ بالاخره خداست که یتوفی میکند یا ملک الموت؟ اگر کار خداست ملک الموت چیکار میکند؟ اگر ملک الموت یتوفی میکند چرا خدا فرموده که من یتوفی میکنم؟ آیا ملک الموت همان خداست؟ آیا شریک خداست؟ جوابی ندادید.
.
تمام حرف من اینست که چرا عملی شرک می شود. چون آنها مخلوق هستند؟ این به نظر خودتان جواب است؟
یک راهنمایی می کنم. استقلال. می دانید چیست؟
عزیزم متوجه سوال هستید؟ آیا عمل برای این شرک میشود که عامل یک مخلوق است؟ کار ملک الموت و مدبرات امر چه میشود؟ شما را به خدا کمی فکر کنید. من نگفتم خالق هستند بلکه علت شرک را که شما مخلوق بودن دانسته اید قبول نکردم. علت خود را مستدل کنید.
آیه روشن شد؟ عند ربهم زنده ان یا مرزوق هستند؟ دقیقا آدرس بدید که کجا روشن شده.
دقیقا از کجا برزخ رو آوردید؟ آیه که برزخ ندارد. کجاش اومده؟
نوشته بودیم؛
شما جبری مسلک هستید؟ نوشته اید ” …همه افعال را خدا خلق کرده است…. “ یعنی الان من به شما فحش بدهم، خدا خلقش نموده؟ آن وقت شما چگونه می خواهید یقه من را بگیرید؟ فحش دادن من یک فعل است که به اقرار شما خلق خداست. یعنی در واقع خود خدا فحش داده. به من چه ربطی دارد.
که شما ناقصش کردید. در واقع فرض و سوال من را آره. اما آره.
خب طبق اعتقاد شما که جبری هستید اگر(اگر) من شما را فحش بدهم در واقع خدا خالق آن فحش بوده یعنی فاعلش بوده. خب خدایی که خودش فحش داده با کدام عدلش سازگار است که من را عقاب دهد؟ حدیث بخاری هم بنا به اعتقاد جبری شما باید به دیوار کوبیده شود به اقرار رفیق شما.
یک دلیل بیاورید که شرک میشود. فقط یک دلیل که قابل رد هم نباشد.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10203با سلام .
اینکه گفته ای (به همان دلیل که کیفیت معلوم نشده.)
پاسخ من : وقتی خداوند کیفیت آن را معلوم نکرده است شما از خدا بهتر می دانید که معلوم می کنید که صفاتی از حی بودن دارند .
1- همچنین آیا طبق مذهب شما اگر فردی زن او شهید شد ، طبق استدلال شما می تواند آن را نگه دارد و هر شب با آن نزدیکی کند و بگوید که چون شهدا زنده اند می توانم با او نزدیکی کنم .
2- اگر یک زن شوهرش شهید شد و بعد از دو سال آن زن حامله شد و ادعا کرد که چون خداوند کیفیت حی بودن شهدا را معلوم نکرده پس من از شوهرم حامله شدم !!
و ادعا کند شهیدان زنده اند الله اکبر !!!
آیا طبق مذهب شما آن فرزند حلال زاده است یا حرام زاده ؟؟!!
منتظر پاسخ می باشم و تا پاسخ ندهی در هر کجا که این موضوع توسل را مطرح کنی خواهم گذاشت .
و از خوانندگان می خواهم به این موضوع دقت کنند و در سایت های دیگر هم مطرح کنند .
چهارشنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۳ در ۷:۲۹ ق.ظ #10166آقا عند ربهم یرزقونند یا احیاء؟ این را روشن کنید با دلیلش.به همان دلیل که کیفیت معلوم نشده.
این برزخ در آیه عند ربهم است؟
و ما بحث در مورد گنهکاران داشتیم؟ دقیقا کجا؟
همین آیه نشان میدهد که سماع آنها منتفی نیست لکن ایجادش با نبی نیست. امکانش را از خدا که سلب نمی کند؟ میکند؟
صرف وجود حیات کافی نیست؟ چرا؟
.
ایرد را حل کنید.
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
بعد از آیه و ترجمه اش نوشته اید؛
“این آیه گفته که هرآنچه غیر خدا باشد مخلوق است و خواندن مخلوق شرک است یعنی شریک قرار دادن مخلوق با خدا ”
خب آیه فرموده شریک. حالا اگر کسی مقر باشد که اینها را شریک نمی داند باید چه کرد؟ زورکی باید گفت که مشرکی؟ به چه دلیل؟
مثلا فرموده الله یتوفی الانفس. بعد فرموده یتوفاکم ملک الموت.
خب این یعنی چه؟ یا فالمدبرات امرا. یعنی چه؟
متوجه سوال هستید؟ منظورم اینست که ملک الموت کار خدا را انجام می دهد. آیا خدا شده؟ شریک خدا شده؟ اینها کاری را می کنند که مخصوص خداست. خدا که نشده اند. اما قدرت بر انجام کاری دارند که مختص خداست. قدرتش را از کجا آورده اند؟
تمام حرف من اینست که چرا عملی شرک می شود. چون آنها مخلوق هستند؟ این به نظر خودتان جواب است؟
یک راهنمایی می کنم. استقلال. می دانید چیست؟
آقا آیه را روشن کن. فرموده نزد خدا زنده هستند یا نزد خدا روزی دارند؟ عند ربهم برای حیات است یا رزق؟
حیات برزخی را از کجا آوردید؟ همین برزخی بودن خودش یک نوع کیفیت نیست؟ اگر نیست که هیچ. فقط دلیل نبودنش را بیان کنید. اگر هست چرا تعیین کیفیت کردید؟
شما جبری مسلک هستید؟ نوشته اید ” …همه افعال را خدا خلق کرده است…. ” یعنی الان من به شما فحش بدهم، خدا خلقش نموده؟ آن وقت شما چگونه می خواهید یقه من را بگیرید؟ فحش دادن من یک فعل است که به اقرار شما خلق خداست. یعنی در واقع خود خدا فحش داده. به من چه ربطی دارد.
و چون کسی این صفات را ندارد خواندنش می شود شریک قراردادن برای خدا؟ چه منطقی دارد؟
.
اصل حرف من را نگرفته اید. به همان استقلال رجوع کنید و کمی در موردش بگردید و فکر کنید.