نکته ى در مورد سکوت علی در خلافت

Home انجمن ها جانشینی نکته ى در مورد سکوت علی در خلافت

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  NOMAN101 در 9 سال، 6 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #1454

    NOMAN101
    مشارکت کننده

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اهل تشیع می گویند علی بعد از پیامبر صلی الله علیه وسلم (آن هم به امر خدا ورسولش؟!!!)سکوت کرده است
    در برابر چی ؟ در برابر اسلام انحرافی که(به قول خودشان) این مرتدیین (نعوذ بالله)دارند اجرا می کنند؟وزیر این مرتدین شود؟ آن هارا در انحراف دین یاری دهد؟اوامرشان را اطاعت کند؟در انحراف نصیحتشان کند؟ مجری قوانین آن ها باشد؟ قاضی حکوت شان شود؟ازآن ها دفاع کند؟ پسرانش را برای جنگ به میادین مبارزه بفرستد؟که چکار کند ؟ که در موقع مناسب آن ها را براندازد و خود جانشین شود؟ رسید آن وقت مناسب چکار کرد؟ جامعه را عوض کرد؟ قرآن جدید را ارائه داد؟ با همان دوست دارانش وپیروان مخلصش با همان شیعه یانش ؟ که بیشترین غدر و خیانت را از جانب همان شیعه یانش دید.هم خودش هم فرزندش حسین علیهما سلام.
    اگر پیامبر از پرورش یارانی که بتوانند راهش را ادامه دهند ناتوان ماند(العیلذ بالله) علی که بهتر از اونیست!!! پس این اسلام کی می آید؟!! وقتی قیامت آمد ؟؟ در این فاصله چه کسی حجت را براین نسل ها تمام کرده است؟ این مهدی به چه قیمتی می آیید؟؟

    ابراهيم

    #3133

    sourena91
    کاربر
    با سلام خدمت دوستان گرامی! من فکر میکنم این دوست عزیز که به زعم خودش خیلی قاطعانه همه چیزو میدونه یه چیزی رو یادش رفته! مطالعه تاریخ رو فراموش کرده! پیشنهاد میکنم تاریخ رو مطالعه کنید تا راز سکوت مولا علی (علیه السلام) رو بفهمید! اگه حضرت علی(ع) میخواست ادعای خلافت کنه اسلام از بین میرفت! این حرف الکی نیست! چرا اسلام از بین میرفت؟ بعد از فوت حضرت رسول (ص) فضا آماده شد واسه شورشهای منافقین و همچنین دشمنان اسلام(برای مثال ایران و روم) منتظر این روز بودند که حکومت نوپای اسلام رو نابود کنند این دشمنان خارجی داری قدرت زیادی هم بودند (تاریخ رو بخونید!) . حالا شما بگید از شخصیتی مثل علی(ع) چی انتظار دارید؟ ادعای حکومت و پشت سرش نابودی اسلام توسط دشمنان داخلی و خارجی؟؟ یا 25 سال خانه نشینی و نظاره گر بودن 25 سال غصب مقام خلافت؟؟ کمی تعقل کن برادرم! الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابی طالب
در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.