نظر رسول خدا در مورد منزل همسرش عایشه؟!

Home انجمن ها امهات المومنین نظر رسول خدا در مورد منزل همسرش عایشه؟!

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  محمد35 در 9 سال، 5 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 16)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #1796

    محمد35
    کاربر
    برادران این دو روایت در صحیح بخاری ومسلم آمده است وارتباطی به منابع شیعه ندارد در نتیجه اگر اشکالی باشد به بخاری ومسلم وارد است ………………….منتظر نظرات ارزشمند شما هستم…………………………
    در صحیح بخاری آمده است که رسول خدا صلی الله علیه و اله به منزل عایشه اشاره کردند و فرمودند: فتنه اینجاست فتنه اینجاست. از اینجا شاخ شیطان بیرون می آید.

    حَدَّثَنَا مُوسَى بْنُ إِسْمَاعِيلَ، حَدَّثَنَا جُوَيْرِيَةُ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، قَالَ: قَامَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ خَطِيبًا، فَأَشَارَ نَحْوَ مَسْكَنِ عَائِشَةَ، فَقَالَ: «هُنَا الفِتْنَةُ – ثَلاَثًا – مِنْ حَيْثُ يَطْلُعُ قَرْنُ الشَّيْطَانِ»

    صحیح بخاری ج2ص125 باب ما جاء في بيوت أزواج النبي من كتاب الجهاد والسير
    و در صحیح مسلم آمده است که پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله از منزل عایشه خارج شدند و فرمودند: رأس کفر اینجاست. از اینجا شاخ شیطان بیرون می آید.

    حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، عَنْ عِكْرِمَةَ بْنِ عَمَّارٍ، عَنْ سَالِمٍ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ، قَالَ: خَرَجَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْ بَيْتِ عَائِشَةَ، فَقَالَ: «رَأْسُ الْكُفْرِ مِنْ هَاهُنَا، مِنْ حَيْثُ يَطْلُعُ قَرْنُ الشَّيْطَانِ» يَعْنِي الْمَشْرِقَ(2)صحیح مسلم ج2 ص503 کتاب الفتن و اشراط الساعه.

    #6704

    rrw
    کاربر
    کسي نمي خواهد جواب اين برادرمان را بدهد!!!؟
    #6706

    mojahed.din
    کاربر
    صم بکم عمی ها جواب بدهی یا ندهی جوابی نمی گیرند
    ‏ إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُواْ سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَأَنذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْ تُنذِرْهُمْ لاَ يُؤْمِنُونَ 6 بقره
    ‏ بيگمان کافران برايشان يكسان است چه آنان را بيم دهي و چه بيم ندهي ، ايمان نمي‌آورند . ‏
    مخصوصا این سنگ پای قزوین 35 که نوبر همه روافضهههه.

    حدیث میگوید: «فأشار نحو مسكن ‏ ‏عائشة».
    یعنی بسمتی که خانه عایشه در آن راستا است اشاره کرد.
    نمیگوید: فأشار الی مسكن ‏ ‏عائشة. نمیگوید بسوی خانه عایشه. تازه در همان روایت هم توضیح میدهد و میگوید یعنی مشرق.
    http://www.islamtxt.net/?q=question/28
    در این روایات به صورت صریح جهت مورد اشاره مشخص شده است و بیان گشته که آن جهت مشرق است. در روایات دیگری از این حدیث هم سرزمینهای مورد اشاره ذکر شده است، از جمله از نافع از ابن عمر روایت است که گفت:
    اللَّهُمَّ بَارِكْ لَنَا فِي شَامِنَا وَفِي يَمَنِنَا قَالَ قَالُوا وَفِي نَجْدِنَا قَالَ قَالَ اللَّهُمَّ بَارِكْ لَنَا فِي شَامِنَا وَفِي يَمَنِنَا قَالَ قَالُوا وَفِي نَجْدِنَا قَالَ قَالَ هُنَاكَ الزَّلَازِلُ وَالْفِتَنُ وَبِهَا يَطْلُعُ قَرْنُ الشَّيْطَانِ
    «پیامبر فتنه‏ها را بیان کرد و فرمود: پروردگارا شام و یمن را برای ما مبارک گردان. صحابه گفتند: ای رسول خدا در نجد چه؟ راوی میگوید: فکر می‏کنم که بار سوم فرمود: در آنجا فتنه‏ها و آشوبهایی روی می‏دهد و شاخ شیطان از آنجا طلوع می‏کند». صحیح بخاری، شماره7094.
    #6707

    mojahed.din
    کاربر

    در زیر روایات را ببین که همه آنها اشاره به سمت مشرق یعنی نجد که مقر روافض بوده است دارد..

    در روایتی از سالم بن عبدالله بن عمر آمده است که گفت: «ای مردم عراق، شما در مورد گناه صغیره سوال می‏کنید و مرتکب گناه کبیره می‏شوید! از پدرم عبدالله بن عمر شنیدم که گفت: شنیدم که رسول خدا میفرماید: «فتنه از اینجا می‏آید» و با دست خود به سمت مشرق اشاره کردند «از جایی که شاخهای شیطان بر می‏آید». صحیح مسلم4/2229.

    از لیث از نافع از ابن عمر روایت است

    رَأَيْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُشِيرُ إِلَى الْمَشْرِقِ فَقَالَ هَا إِنَّ الْفِتْنَةَ هَا هُنَا إِنَّ الْفِتْنَةَ هَا هُنَا مِنْ حَيْثُ يَطْلُعُ قَرْنُ الشَّيْطَان

    که وی شنید که رسول خدا که رو به سمت شرق کرده بود و فرمود: «ألا إن الفتنةهاهنا من حیث یطلع قرن الشیطان». بخاری7093؛ صحیح مسلم، 2905.

    أَنَّ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا قَالَ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ وَهُوَ عَلَى الْمِنْبَرِ أَلَا إِنَّ الْفِتْنَةَ هَا هُنَا يُشِيرُ إِلَى الْمَشْرِقِ مِنْ حَيْثُ يَطْلُعُ قَرْنُ الشَّيْطَانِ بخاری 3249

    ابن عمر ميگوید شنیدم رسول خدا که بر روی منبر بود فرمود فتنه از اینجا می اید و به مشرق اشاره کرد جایی که شاخ شیطان از آنجا طلوع میکند

    عَنْ الزُّهْرِيِّ عَنْ سَالِمٍ عَنْ أَبِيهِ
    عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ قَامَ إِلَى جَنْبِ الْمِنْبَرِ فَقَالَ
    الْفِتْنَةُ هَا هُنَا الْفِتْنَةُ هَا هُنَا مِنْ حَيْثُ يَطْلُعُ قَرْنُ الشَّيْطَانِ أَوْ قَالَ قَرْنُ الشَّمْسِ بخاری 6563

    #6708

    mojahed.din
    کاربر
    عَنْ ابْنِ عُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا
    أَنَّهُ سَمِعَ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُوَ مُسْتَقْبِلٌ الْمَشْرِقَ يَقُولُ أَلَا إِنَّ الْفِتْنَةَ هَا هُنَا مِنْ حَيْثُ يَطْلُعُ قَرْنُ الشَّيْطَانِ بخاری 6564

    حَدَّثَنِي نَافِعٌ عَنْ ابْنِ عُمَرَ
    أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَامَ عِنْدَ بَابِ حَفْصَةَ فَقَالَ بِيَدِهِ نَحْوَ الْمَشْرِقِ الْفِتْنَةُ هَاهُنَا مِنْ حَيْثُ يَطْلُعُ قَرْنُ الشَّيْطَانِ قَالَهَا مَرَّتَيْنِ أَوْ ثَلَاثًا. مسلم 5168

    از عبید بن عمر روایت است که گفت: نافع از ابن عمر به من روایت کرد که رسول خدا بر در خانه حفصه برخاست و با دست به طرف مشرق اشاره کرد و فرمود: «الفتنة من حیث یطلع قرن الشیطان». ایشان آن را دو یا سه بار بیان کرد.

    هدف اشاره کردن به سرزمینی در جهت مشرق مدینه است که همانا عراق می باشد، و ما دیدیم که در زمان صحابه مرکز آشوب و فتنه از کوفه و بصره برخواست، و بعدها هم محل تجمع روافضی گشت که و کسی که تاریخ را بررسی کرده باشد خواهد یافت که بیشتر فتنه ها از زمان صحابه تا عصر کنونی از عراق برخواسته است مانند قتل عثمان رضی الله عنه توسط مردم عراق و ظهور خوارج که در نزدیکی کوفه ی عراق بود، و تاریخ نیز شاهد است که در این مکان قتل حسین و اهل بیتش رضی الله عنهم و ظهور فرقه های باطل صورت گرفته است.

    و فرقه های شیعه و باطنیه و قدریه و جهمیه و معتزله همگی از عراق برخواسته اند.

    و اکنون در عراق فرقه ای بنان یزیدیه وجود دارد که شیطان را مقدس می دانند و به فرقه ی شیطان پرست مشهورند .

    ای شیعیان بیدار شوید با هتک حرمت اهل بیت پیامبر جهنم را بر خود واجب نکنید. عاقل باشید دست از دشمنی با اسلام بردارید به خدا قسم الله انتقامش را خواهد گرفت. توبه کنید قبل از اینکه روحتان به حلقتان برسد و دیگر پشیمانی سودی نداشته باشد

    #6710

    محمد35
    کاربر
    برادر بزرگوار عبارت حدیث را با دقت مطالعه کن علاوه اینکه اگر واقعا تسلط به درایة الحدیث نداری برادر جان اجباری نیست که شما پاسخ بدهی بگذار افراد فاضلی از اهل سنت که علم به مطالب دارندپاسخ امثال من را بدهندواما پاسخ شما:
    در حدیث فوق آمده:فَأَشَارَ نَحْوَ مَسْكَنِ عَائِشَةَ اولا پیامبر اشاره کرد به سمت خانه عایشه نه اینکه اشاره کرد به سمتی که خانه عایشه در ان قرار داشت .
    ثانیا در عبارت حدیث آمدههُنَا الفِتْنَةُ – ثَلاَثًا در ادبیات عرب هنا اسم اشاره است برای اشاره به مکان نزدیک نه سرزمینهای عراق وما بعد عراق پیامبر صلی الله علیه وآله فرمود هنا اگر مراد ایشان عراق ونجد وکوفه ای بود که در ان زمان وجود خارجی نداشت می فرمود هناک نه هنا این از بدیهیات ادبیات عرب است که با یک رجوع ساده به نحوالوافی عباس حسن یا شرح الفیه سیوطی می توانید علم به مطلب پیدا کنید.
    ثالثا در صورتی که مراد رسول خدا صلی الله علیه وآله عراق وبصره بود با صراحت می فرمود یا اصلا لازم نبود به خانه عایشه اشاره کند به جانب مشرق اشاره می کرد مگر ملاک مشرق بودن خانه عایشه بوده است (دقت کنید)…
    خواهش می کنم از افراد فاضل اهل سنت پاسخ منطقی وعلمی بدهند….

    #6711

    mojahed.din
    کاربر
    جاهل کودن با این سخنت تنها رافضی بودنت را ثابت کردی نه چیز دیگری

    پس پیامبر خداوند با شاخ شیطان هم خوابی میکرد ؟؟؟

    او تا آخر عمر با عایشه زندگی کرد و از گل نازک تر هم به او نگفت و موقع وفاتش هم سر بر شانه عایشه وفات کردند

    مشکل پیامبر خیالی شما چیست که با شاخ شیطان ازدواج میکند؟

    از عمر دختر میگیرد چرا؟

    از ابوبکر دختر میگیرد چرا؟

    به عثمان یک دختر که نه دو تا میدهد چرا؟

    یا شماها کذاب و ملعون ابن سبائی هستید که هدفی جز دشمنی با اصل اسلام ندارید یا مشکل از پیامبر است که راست و چپ خودش را نشناخته و هرچه شیطان و منافق و کافر است دور خود جمع کرده است.

    #6712

    mojahed.din
    کاربر
    جاهل کودن با این سخنت تنها رافضی بودنت را ثابت کردی نه چیز دیگری

    پس پیامبر خداوند با شاخ شیطان هم خوابی میکرد ؟؟؟

    او تا آخر عمر با عایشه زندگی کرد و از گل نازک تر هم به او نگفت و موقع وفاتش هم سر بر شانه عایشه وفات کردند

    مشکل پیامبر خیالی شما چیست که با شاخ شیطان ازدواج میکند؟

    از عمر دختر میگیرد چرا؟

    از ابوبکر دختر میگیرد چرا؟

    به عثمان یک دختر که نه دو تا میدهد چرا؟

    یا شماها کذاب و ملعون ابن سبائی هستید که هدفی جز دشمنی با اصل اسلام ندارید یا مشکل از پیامبر است که راست و چپ خودش را نشناخته و هرچه شیطان و منافق و کافر است دور خود جمع کرده است.

    #6714

    محمد35
    کاربر
    شما احتمالا از برادران طلبه اهل سنت هستید اگر اینچنین است ویا حتی اگر طالب مدارس علمیه نیستید در همه مدارس علمیه درسی هست به نام در س اخلاق از شما خواهش میکنم برادرانه اولا یک دوره درس اخلاق شرکت بکنید تا طریقه وروش گفتگو با دیگران را یاد بگیرید وسپس در دوره های ادبیات عرب وعلوم حدیث و…شرکت بکنید تا با بنیه علمی کافی در مناظرات حاضز شوید بنده از خودم مطلبی نیاوردم بلکه روایتی را ذکر کردم که در صحیح بخاری وصحیح مسلم است …
    #6731

    rrw
    کاربر

    1- اگر به قول شما ،ادعاي شيعه درمورد اين روايت اشتباه وغرض ورزي است و اين روايت ارتباطي به خانه عايشه ندارد، چرا بخاري در صحيح خود اين روايت را در” باب ما جاء في بيوت أزواج النبي صلى الله عليه وسلم” اورده است؟آيا اين مسئله اتفاقي بود؟آیا او هم شیعه رافضی است؟

    2- فرموديد پيامبراکرم به سمت خانه عايشه اشاره کرده ولي منظور ايشان شرق بوده است.ليکن توجه نکرديد که ايشان در يک مکان بسته هنگام اشاره به سمت خانه عايشه از ضمير اشاره نزديک هنا(اينجا) استفاده کرده اند.پيامبر بطور مشخص رو به خانه عايشه مي کند و مي گويد(هنا) از اينجا فتنه وشاخ شيطان خارج مي شود. و شما مي گوييد منظور ايشان چيز ديگري بود.!!

    3- جالب اينکه ، زماني که پيامبر راجع به فتنه نجد سخن مي گويد از ضمير دور هناک استفاده کرده اند.

    4- اينکه هيچيک از اصحاب ايشان سوالي در اين باره نپرسيد گوياي اين است که پيامبر اکرم به وضوح منظور خود را رساند و اصحاب نيز به وضوح منظور ايشان را درک کردند.(نعوذ بالله پيامبر که بالاي منبر چيستان طرح نمي کردند)

    5- آخر چرا باید تعجب کرد، اگرفرضا در حديث آمده بود (فأشار نحو مسكن ‏ ‏ام سلمه) شايد توجيه کردن روايت بخاطر نبودن دلالت، جا داشت. ليکن متاسفانه در مرکز فتنه بودن خانه عايشه و راه اندازي دو دستگي تاريخي ميان مسلمين، ترديدي وجود ندارد. اصلا بخش عمده اي از فتنه نجد نيز مولود فتنه هاي عايشه بوده است. چه بسا هم راستايي ظاهري خانه عايشه و نجد هم اتفاقي نبوده باشد.

    6- پيامبر اکرم در مورد اين موضوع به زنانش هم هشدار داده بودند واگر ابن زبير ملعون مانع نمي شد شايد عايشه خود را از کانون فتنه بودن نجات مي داد و جنگ جمل به راه نمي افتاد.روايت صحيح سند زير را بخوانيد.

    أخبرنا عبد الرزاق عن معمر عن بن طاووس عن أبيه أن النبي صلى الله عليه وسلم قال لنسائه أيتكن تنبحها كلاب ماء كذا وكذا يعني الحوأب فلما خرجت عائشة إلى البصرة نبحتها الكلاب فقالت ما اسم هذا الماء فأخبروها فقالت ردوني فأبى عليها بن الزبير

    پيامبر (ص) به همسران خويش فرمودند: كداميك از شما است كه سگ‌هاى حواب بر او پارس خواهند كرد ؟!

    وقتى عائشه به بصره رفت، سگ‌ها بر او پارس كردند! گفت: اسم اين آب چيست ؟ به او خبر دادند! گفت من را بازگردانيد! اما ابن زبير مانع او شد!

    الصنعاني، ابوبكر عبد الرزاق بن همام (متوفاى211هـ)، المصنف، ج11، ص365

    #6733

    rrw
    کاربر

    7- جناب مجاهد دين مگر خودت در روايت مسلم(832) نياوردي که رسول خدا مرحله اي از طلوع خورسيد(در شرق) و مرحله اي از غروب خورشيد(در غرب) را شاخ شيطان برشمرده اند. وهمچنين در روايتي ديکر، فتنه نجد را نيز شاخ شيطان ناميده اند. ( اين سه تا قطعا يکي نيستند.)

    پس بايد بپذيريم که سخن رسول خدا سخني کلي است ، وايشان اساسا بروز فتنه وقوت گرفتن افکار شيطاني را به شاخ شيطان تشبيه کرده اند . به واقع هرجايي که حضور قوي فتنه محسوس باشد، شاخ شيطان هم هست.

    پس دليلي وجود ندارداگر ايشان جايي ديگر(خانه عايشه) را نيز شاخ شيطان ناميد، ما آن را بزور به يکي از سه مورد فوق مرتبط کنيم.

    8- نوشته ايد:” راوی گفته است: «أشار نحو مسکن عائشه» و نگفته است: «إلی جهة مسکن عائشه» ”

    پاسخ:

    دوست عزيز شايد گفتن (نحو) به جاي(الي جهة) قدري سوال بر انگيز باشد ولي گفتن (مسکن عائشه) به جاي (الشرق) ناداني محض است. به عبارتي بسيار محتمل است کسي منظورش (الي جهة) باشد ولي بگويد، (نحو) ولي محال است کسي منظورش (الشرق) باشد بگويد(مسکن عائشه).

    اين عقيده شبيه اين مي ماند که کسي بگويد جناب مجاهد دين رو به درخت نماز خواند، در حاليکه درخت فقط در فاصله ميان شما و قبله بوده است، !!

    #6736

    mojahed.din
    کاربر
    در مورد اولی

    جناب رافضی ، بخاری این روایت را در قسمت های مختلف کتابش آورده است و هرکسیکوچکترین شناختی به بخاری داشته باشد میدان که بخاری روایت های تکراری را به علت نقطه اشتراک داشتن در باب های مختلف آورده است

    بخاری اصل این موضوع را ده چندین حدیث در باب فتنه آورده است و یک حدیث که در متن آن اشاره به جهتی که خانه عایشه در آن جهت بوده به همین دلیل این حدیث را در این باب آورده.

    ابی مغرضی و بی سوادی ات را نشان میدهد نه اینکه خانه عایشه شاخ شیطان است بی سواد

    در مورد دومی من این همه حدیث دادم که اصلا اسمی از خانه عایشه نیامده و در همه هم ها هنا آمده است.

    باز رافضی و دشمن اهل بیت بودنت ثابت میشود چون منظور اینه که فتنه در این جهت که شرق است میباشد.

    در مورد سومی

    من میگم که. تعصب نه تنها قلبت را کور کرده بلکه چشمت را هم کور کرده. در همه روایات گفته شده ها هنا الفتنه. هناک را از کجا آوردی؟

    يُشِيرُ إِلَى الْمَشْرِقِ فَقَالَ هَا إِنَّ الْفِتْنَةَ هَا هُنَا

    أَلَا إِنَّ الْفِتْنَةَ هَا هُنَا يُشِيرُ إِلَى الْمَشْرِقِ

    وَهُوَ مُسْتَقْبِلٌ الْمَشْرِقَ يَقُولُ أَلَا إِنَّ الْفِتْنَةَ هَا هُنَا

    در مورد چهارمی

    اینکه هیچ یک از اصحاب منظور پیامبر را خانه عایشه ندانستند دلیل بر بطلان ادعای روافضه. نعوذ بالله پیامبر که خانه خودش را شاخ شیطان نمیداند

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَدْخُلُوا بُيُوتَ النَّبِيِّ إِلَّا أَن يُؤْذَنَ لَكُمْ = وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ

    پس پیامبر بیست سال در خانه اش که شاخ شیطان بوده زندگی میکرده. خاک بر سرت کنم با این طرز تفکر

    در مورد پنجمی

    نیز نجد مقر ورافض و محل شهادت ریحانه پیامبر و پرورش فرقه های تکفیری رافضه بوده است و اصلا عایشه به عراق نرفته. اما چه کنم حیا ندارید از رو برید

    در مورد ششمی

    ملعون هفت جد و آبادته اشغال. در مورد اصحاب درست حرف بزن. لعنت بر تو امثال تو بی شرف بی ناموس به اصحاب پیامبر توهین نکن وگر نه کاری میکنم که کل پستهایت از این سایت حذف شود

    و بصره و نجد ربطی به هم ندارند

    #6737

    mojahed.din
    کاربر
    درمورى هفتي

    أخر کذاب من کی چنین حرفی زدم؟

    جز کپی و پست چی بلدی؟ از این ور آن ور کپی میکنی بدون خواندن مطلب من

    من در کجای مطلبم گفتم یک بار شرق شاخ شیطانه یک بار غرب؟؟؟؟ رسوایی پس رسوایی. بی ابرو شده ای همه میشناسنت

    در مورد هشتمی

    اخر کذاب وضاع من کی در این پست نوشتم «نگفته است: «إلی جهة مسکن عائشه» “»

    بلکه من گفته ام «نمیگوید: فأشار الی مسكن ‏ ‏عائشة.»

    خجالت نمیکشی؟ چرا مطلب را نمیخوانی؟ برای همه ثابت شده جهالت و رافضی گری شماها

    آبرویت را خودت بردی

    روایت میگوید فاشار الی نحو مسکن عایشه. حال خانه عایشه در چه جهتیه؟ در جهت مشرق

    در ورایت واضح گفته است که منظور از این اشاره کجاست

    5170 – حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ حَدَّثَنَا وَكِيعٌ عَنْ عِكْرِمَةَ بْنِ عَمَّارٍ عَنْ سَالِمٍ عَنْ ابْنِ عُمَرَ قَالَ
    خَرَجَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْ بَيْتِ عَائِشَةَ فَقَالَ رَأْسُ الْكُفْرِ مِنْ هَاهُنَا مِنْ حَيْثُ يَطْلُعُ قَرْنُ الشَّيْطَانِ يَعْنِي الْمَشْرِقَ. صحیح مسلم

    در روایتی دیگر به جای خانه عایشه خانه حفصه آمده است

    5168 – حَدَّثَنِي عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ الْقَوَارِيرِيُّ وَمُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّى ح و حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ سَعِيدٍ كُلُّهُمْ عَنْ يَحْيَى الْقَطَّانِ قَالَ الْقَوَارِيرِيُّ حَدَّثَنِي يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ حَدَّثَنِي نَافِعٌ عَنْ ابْنِ عُمَرَ
    أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَامَ عِنْدَ بَابِ حَفْصَةَ فَقَالَ بِيَدِهِ نَحْوَ الْمَشْرِقِ الْفِتْنَةُ هَاهُنَا مِنْ حَيْثُ يَطْلُعُ قَرْنُ الشَّيْطَانِ قَالَهَا مَرَّتَيْنِ أَوْ ثَلَاثًا

    این چنین بی ابروییتان را و رافضی بودنتان را و دشمنیتان را با اهل بیت پیامبر برای همه نشان میدهم. تا همه این نوادگان ابن سباء را بشناسند

    و سوال من همچنان باقیست

    پس پیامبر خداوند با شاخ شیطان هم خوابی میکرد ؟؟؟

    او تا آخر عمر با عایشه زندگی کرد و از گل نازک تر هم به او نگفت و موقع وفاتش هم سر بر شانه عایشه وفات کردند

    مشکل پیامبر خیالی شما چیست که با شاخ شیطان ازدواج میکند؟

    از عمر دختر میگیرد چرا؟

    از ابوبکر دختر میگیرد چرا؟

    به عثمان یک دختر که نه دو تا میدهد چرا؟

    #6758

    rrw
    کاربر

    جناب مجاهد دين بنده اقرار مي کنم که کامنتهاي شما را دراين پس سرسري خواندم. ولي خودت مي داني که چرا ؟ چون بنده با جنابعالي در مقاله شاخ شيطان به آدرس زير اين بحث را بطور کامل تر داشتيم که جنابعالي مواردي که من به آن اشاره کرده ام را آورده بوديد .

    http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/1462

    لذا بنده با اين ذهنيت که شما تمامي آن پاسخ را آورده ايد (نه بخشي از آن را) ، پاسخ خود دادم.

    ولي به هرصورت روايت روايت مسلم(832) که دروغ نيست . و وجود دارد. و اين جملات را شما در آنجا گفته بوديد.پس به جاي چسبيدن به حاشيه و تهمت زدن ،لطفا پاسخ را بدهيد.

    مگر اينکه شما از اين اشتباهات سهوي و املايي ما احساس پيروزي کنيد!

    #6761

    mojahed.din
    کاربر
    جناب رافضی خودت را به تحمیق نزن. اگر جواب اول من را سرسری خواندی انتظار داشتم که جواب دوم را درست خوانده باشی.

    استدلال و دلایل پوچی که از ذهن بیمار امثال شما بیرون می آیند تنها و تنها اثبات رافضی گری و دشمنی بااهل بیت پیامبر را میرساند نه چیز دیگری

    در روایت واضح گفته است که منظور از این اشاره کجاست

    5170 – حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ حَدَّثَنَا وَكِيعٌ عَنْ عِكْرِمَةَ بْنِ عَمَّارٍ عَنْ سَالِمٍ عَنْ ابْنِ عُمَرَ قَالَ
    خَرَجَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْ بَيْتِ عَائِشَةَ فَقَالَ رَأْسُ الْكُفْرِ مِنْ هَاهُنَا مِنْ حَيْثُ يَطْلُعُ قَرْنُ الشَّيْطَانِ يَعْنِي الْمَشْرِقَ. صحیح مسلم

    مثل صم بکم عمی ها نباشید که خداوند درباره شان فرموده است

    ‏ قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ لاَ تَغْلُواْ فِي دِينِكُمْ غَيْرَ الْحَقِّ وَلاَ تَتَّبِعُواْ أَهْوَاء قَوْمٍ قَدْ ضَلُّواْ مِن قَبْلُ وَأَضَلُّواْ كَثِيراً وَضَلُّواْ عَن سَوَاء السَّبِيلِ 77 مائده. ‏

    ‏ بگو : اي اهل كتاب ! به ناحق در دين خود راه افراط و تفريط مپوئيد و از اهواء و اميال گروهي كه پيش از اين گمراه شده‌اند و بسياري را گمراه كرده‌اند و از راه راست منحرف گشته‌اند ، پيروي منمائيد .

    اگر عایشه شاخ شیطان است العیاذ بالله یعنی قحطی دختر بود که با شاخ شیطان ازدواج کرده؟ اگر پیامبر میداند شاخ شیطان در خانه اش است چرا طلاقش نداد بلکه به خود بیشتر و بیشتر نزدیک کرد؟

    خداوند میفرماید

    ‏ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّن دُونِكُمْ لاَ يَأْلُونَكُمْ خَبَالاً وَدُّواْ مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاء مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِي صُدُورُهُمْ أَكْبَرُ قَدْ بَيَّنَّا لَكُمُ الآيَاتِ إِن كُنتُمْ تَعْقِلُونَ ‏ 118 آل عمران

    ‏ اي كساني كه ايمان آورده‌ايد ! از غير خود محرم اسرار برنگزينيد ، آنان از هرگونه شر و فسادي در حق شما كوتاهي نمي‌كنند . آنان آرزوي رنج و زحمت شما را دارند ( نشانه‌هاي ) دشمنانگي از دهان آنان آشكار است ، و آنچه در دل دارند بزرگتر است . ما نشانه‌هائي را براي شما بيان كرديم اگر اهل عقل و درايت هستيد .

    طبق آیه پیامبر باید کافران و منافقان و شاخ های شیطان را نمیبایست به خود نزدیک میکرد و مسئولیت میداد و دختر میگرفت و دختر میداد و… اما طبق فلسفه خاک بر سری و مزخرف شیعه پیامبر با کفار ترین کافران شدید ترین پیوند ها را بر قرار کرده. و تازه خدای وهابی ها نیز شاخ شیطان را ام المومنین مادر همه مومنان میداند. ههههههههه . بدبخت بیدار شو. با این حال بمیری رستگار نخواهی شد‏

    ای شیـــــــعیـــــــان جهـــــــــــــان بیدار شویـــــــــــــــــــــد

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 16)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.