مدافعین حرم:اهل البیت زنان پیامبر را شامل نمیشود

Home انجمن ها امهات المومنین مدافعین حرم:اهل البیت زنان پیامبر را شامل نمیشود

این جستار شامل 15 پاسخ ، و دارای 6 کاربر است ، و آخرین بار توسط  noor.haq در 9 سال، 2 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 16)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #11417

    mojahed.din
    کاربر
    خب حالا تکلیف چیست که خدای شما (نه الله سبحانه و تعالی) اسباب گمراهی امت شده و انقدر به خودش زحمت نداده که درست حسابی در یک آیه جدا گانه و در یک موضوع مرتبط و خاص این مساله را ذکر کند؟ خب اینم شد قران غیر ذی عوج؟ به نظرم با قبول استدلال شیعه ناچاریم حکم به عدم فصاحت قران و وجود نقص عظیم پرت و پریشان و نابه جا سخن گویی بدهیم.

    به نظر شما خدایی که فقط در یک صفحه صفات گاو بنی اسرائیل را مشخص و معرفی میکند تا بنی اسرائیل در انتخاب یک گاو!!! گمراه نشنود مثلا اینکه چه رنگی دارد چند سالش است ایا شخم زده یا نه بارداری کرده یا نه و …. این همه نشانه برای گمراه نشدن قومی میده که هزاران سال قبل مردن و از بین رفتن, اما یک نیمچه ایه هم در معرفی اهل بیت یا امامت نمیدهد نقص ندارد؟ به الله قسم که اگر چنین باشد نقص دارد و حاشا از الله تعالی. یا باید بگوییم الله اشتباه کرده یا شیعه خب کدام را انتخاب میکنید؟

    خدای تشیع اینقدر قابل ندونست حتی فقط و فقط یک ایه مجزا و جداگانه بده و بگه اقا جان اینا اهل بیت هستند نه زنان پیامبر.

    خدای غیر فصیح شیعه می اید و در بین ایات مربوط به زنان پیامبر می اید و اهل بیتی را معرفی میکند که اصلا در تاریخ بشریت این نوع اهل بیتی سابقه نداشته.

    از این ور هم تشیع نادان می ایند و ایات خدا (همان غیر فصیح صحبت کردن خدا را) تفسیر به وجود جمله معترضه میکنند.

    سبحانه و تعالی عما یصفون

    خدای شیعه علاوه بر وهابی گری اش ( همون آیات توحیدی که وهابیت به آن استناد میکند) مشکل بزرگش عدم معرفی اصول و عقاید مذهب حقه!!! شیعه می باشد.

    مثلا اگر یکی به شیعه ای بگوید امامت را از قران ثابت کند برایش اهون تر است که بهش بگوید کوهی را جابه جا کند.

    نمیدانم گناه پیامبرمان چیست که همه مردم همانند زن عزیز مصر زن اسماعیل زن ابراهیم زنانشون جزو اهالی خونشون حساب میشن طبق نص قران الا زنان پیامبر؟؟؟؟

    #11438

    abdollah1990
    کاربر
    خوانندگان مطلب برادر مجاهد دین را هم مطالعه کنند .
    #11453

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (عده ای در جنگ بدر میگفتند تعداد ما اندک است و کفار چون سیل و قطعا ان ها پیروز خواهند شد و خداوند آن ها را از رجز شیطان پاک کرد تا مانند بقیه جنگ ها فرار نکنند.)

    پاسخ من : آدم ناقص العقل هنوز نمی دانی جنگ بدر اولین جنگ مسلمانان پس از هجرت به مدینه بوده است و قبلا جنگی صورت نگرفته بود که فردی فرار کند ؟؟!!!!!!!

    و چاه های بدر هم در اختیار مسلمانان قرار داشت .

    اینکه گفته ای (این هم جواب سوال رجز شما(عبدالله) و استدلالی که اگر معنی را هم میخواندید به ان میرسید اما میخواستید حرفی زده باشید این هم از عصمت)

    پاسخ من : واقعا که ناقص العقل بودن خود را برای همه عیان کردی !

    اینکه گفته ای (حال پاسخ می دهیم حصر به چی است؟حصر به اهل البیت است و امامان ما همگی جز اهلبیت هستند)

    پاسخ من : پس با این استدلال شما تمام فرزندان امامان معصومند از جمله عبدالله افطح و جعفر کذاب !

    اینکه گفته ای (اما فعل یرید:من از این شبهه خندم میگیره که بعضی نمیدانند یرید جز باب هایی است که فعل ان ها پیوستگی دارد یعنی از ابتدا بوده و ادامه خواهد داشت.)

    پاسخ من : واقعا فکر نمی کردم اینقدر ناقص العقل باشی !!

    آیا کلمه «یرید» که فعل مضارع است پیوستگی به عقب هم دارد ؟؟!!!!

    این اختراع در لغت عرب را از کجا آورده ای ؟؟؟

    عقل و شعور هم چیز خوبی است !

    اینکه گفته ای (یعنی برای اینکه خدا آن ها را پاک گرداند به اراده خود(تکوینی)نیاز به خواست خود اهل البیت دارد(تشریعی) که در اصل آن را تشریعی میگویند زیرا نظر اصلی نظر خود اهل البیت است تا پاک شوند.)

    پاسخ من : عجب خدایی شما اهل تشیع دارید که تابع و نیازمند بندگان خود می باشد !!!

    عجب !!! عجب !!! ای ملا رجب !!!

    اینکه گفته ای (برای مثال که بهتر جا بیفته خداوند به راه راست هدایت کرده است میخواهید شکر گذار باشید یا ناسپاس دقت کنید خدا هدایت کرده است(تکوینی)و میخواهید شکر گذار باشید یا ناسپاس(تشریعی))

    پاسخ من : از این جوکی که ساخته اید و باعث خنده و شادی ما شده اید متشکرم !!

    #11454

    abdollah1990
    کاربر

    اینکه گفته ای (بی شک این ایه معترضه است زیرا با هیچ عقل سالمی نمیپذیرد که با حرام شدن چند چیز دین کامل شود و اینکه تفسیرش چسیت ما کاری نداریم زیرا فقط مثالی بود تا آیه معترضه را درک کنند.)

    پاسخ من : آدم فریب کار و ناقص العقل می خواهی با مشوش کردن ذهن خواننده طوری موضوع را حق به جانب مطرح کنی که هم ایه 33 سوره احزاب وهم ایه 3 سوره مائده برای خواننده گان مبهم وگنگ باقی بماند .

    کور خوانده ای حواسم جمع است .

    اینکه گفته ای (و بعد طبق شواهد تاریخی هر کدام از ازواج نبی خانه هایی جداگانه داشتند که طبق چیز هایی که نقل شده پیامبر هر شب به یکی از خانه ها میرفته و هر خانه بنام آن زن معروف بوده.)

    پاسخ من : 1- برای حضرت ابراهیم و همسرانش و … هم از کلمه اهل بیت استفاده شده و از کلمه اهل بیوت استفاده نشده .

    2- و همچنین پیامبر یک خانه در کنار مسجد النبی داشته که دارای چند اتاق بوده است .

    و پیامبر چندین منزل یا خانه جداگانه نداشته است .

    3- و در ایه 12 قصص هم برای مادر حضرت موسی از کلمه اهل بیت استفاده شده .

    اینکه گفته ای (الرجس و تطهیر را در کنار هم ببینید در میابید که منظور عصمت است زیرا کوچک ترین پلیدی رجس است و اگر کوچکترین رجسی در کار باشد تطهیر ناقص بوده پس ایه مطلقا عصمت را نشان میدهد.)

    پاسخ من : اگر یک ادم مغرضی مثل شما بگوید از ایه 33 سوره احزاب معصومیت افراد ثابت می شود پس از ایه 11 سوره انفال معصومیت تمام اصحاب بدر باید با استدلال شما ثابت شود .

    چون از کلمه لِّيُطَهِّرَ‌كُم و کلمه يُذْهِبَ عَنكُمْ رِ‌جْزَ الشَّيْطَانِ و همچنین اضافه بر آن کلمه لِيَرْ‌بِطَ عَلَىٰ قُلُوبِكُمْ و يُثَبِّتَ بِهِ الْأَقْدَامَ استفاده شده است .

    #11455

    abdollah1990
    کاربر

    با سلام .

    اینکه گفته ای (به دلیل اینکه پست جناب محمد35عزیز کمی شلوغ شده بود و احتمال این است که بعضی از شلوغی استفاده کنند تصمیم گرفتم که این مطلب را در این پست بنویسم)

    پاسخ من : چرا دروغ می گویی ؟؟

    و شما ترسیدی که خوانندگان آن لینک را مطالعه کنند و رسوایی مذهب شما را به عینه ببینند .

    و من از خوانندگان می خواهم که حتما و حتما و حتما به این لینک مراجعه کنند :

    http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2055

    اینکه گفته ای (اینم کل ایه که فردا مشکلی پیش نیاد و سفسطه ای در کار نباشد)

    پاسخ من : آدم فریب کار آیه 33 سوره احزاب را مورد بحث قرار نداده به ایه 3 سوره مائده استناد کرده ای که آن ایه هم باعث رسوایی مذهب شما می باشد .

    از ایه 30 تا 34 سوره ی احزاب موجود است و مشخص است که درباره ی زنان پیامبر می باشد .

    اگر یک آدم مغرض مثل شما بگوید چون در وسط ایه از ضمیر مذکر کم استفاده شده ، جوابش را قران در ایه 73 سوره هود داده است .

    (قَالُوا أَتَعْجَبِينَ مِنْ أَمْرِ‌ اللَّـهِ ۖ رَ‌حْمَتُ اللَّـهِ وَبَرَ‌كَاتُهُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ ۚ إِنَّهُ حَمِيدٌ مَّجِيدٌ)

    و اگر یک ادم مغرضی مثل شما بگوید از ایه 33 سوره احزاب معصومیت افراد ثابت می شود پس از ایه 11 سوره انفال معصومیت تمام اصحاب بدر باید با استدلال شما ثابت شود .

    چون از کلمه لِّيُطَهِّرَ‌كُم و کلمه يُذْهِبَ عَنكُمْ رِ‌جْزَ الشَّيْطَانِ و همچنین اضافه بر آن کلمه لِيَرْ‌بِطَ عَلَىٰ قُلُوبِكُمْ و يُثَبِّتَ بِهِ الْأَقْدَامَ استفاده شده است .

    مد نظر ایه زنان پیامبر هستند و فقط پیامبر دعا کردند که خداوند حضرت فاطمه علی و حسن و حسین (رض) را از برکات این ایه بهره مند سازد .

    خود حضرت علی در هیچ کجا مدعی عصمت و معصومیت نشدند و امام حسن هم ادعای عصمت و معصومیت نکردند و امام حسین هم در تمام خطبه های خود تا روز عاشورا مدعی معصومیت نشدند و حتی قبل از جنگ یک روز مهلت خواستند تا عبادت کنند .

    و اگر معصوم می بودند در خطبه ای بلیغ به مردم اعلام می کردند و به ایه 33 سوره احزاب نیز استناد می کردند .

    و امام سجاد در صحیفه سجادیه از خداوند برای گناهان خود طلب استغفار می کند .

    و موارد دیگر که اگر خواسته باشید برایتان ارسال کنم .

    #11509
    بنده هم میخواستم مطلبی در رد این رافضی بنویسم

    ولی برادر مجاهد دین وعبدالله1990 عزیز قشنگ جواب دادند جزاکم الله الخیر

    وهر ادم بدون غرض و مرضی ایات سوره احزاب را نگاه کند می بیند خطاب همه ایات زنان پیامبر هستند

    ملاحظه بفرمائید

    يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُل لِّأَزْوَاجِكَ إِن كُنتُنَّ تُرِدْنَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا وَزِينَتَهَا فَتَعَالَيْنَ أُمَتِّعْكُنَّ وَأُسَرِّحْكُنَّ سَرَاحاً جَمِيلاً ‏(28) وَإِن كُنتُنَّ تُرِدْنَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالدَّارَ الْآخِرَةَ فَإِنَّ اللَّهَ أَعَدَّ لِلْمُحْسِنَاتِ مِنكُنَّ أَجْراً عَظِيماً ‏(29) يَا نِسَاء النَّبِيِّ مَن يَأْتِ مِنكُنَّ بِفَاحِشَةٍ مُّبَيِّنَةٍ يُضَاعَفْ لَهَا الْعَذَابُ ضِعْفَيْنِ وَكَانَ ذَلِكَ عَلَى اللَّهِ يَسِيراً(30) وَمَن يَقْنُتْ مِنكُنَّ لِلَّهِ وَرَسُولِهِ وَتَعْمَلْ صَالِحاً نُّؤْتِهَا أَجْرَهَا مَرَّتَيْنِ وَأَعْتَدْنَا لَهَا رِزْقاً كَرِيماً ‏(31) يَا نِسَاء النَّبِيِّ لَسْتُنَّ كَأَحَدٍ مِّنَ النِّسَاء إِنِ اتَّقَيْتُنَّ فَلَا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَيَطْمَعَ الَّذِي فِي قَلْبِهِ مَرَضٌ وَقُلْنَ قَوْلاً مَّعْرُوفاً ‏(32) وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الْأُولَى وَأَقِمْنَ الصَّلَاةَ وَآتِينَ الزَّكَاةَ وَأَطِعْنَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيراً ‏(33))

    توجه داشته باشید(طبق برداشت شیعه ترجمه میکنم ایات را!!!!)

    خداوند میفرماید

    ای پیامبر ص بگو به زنانت بگو اگر خواهلان زندگی دنیا وزینت ان هستید………(28)…ای زنان پیامبر هر کس از شما مبادرت به کار زشتی کند گناهش دو برابر خواهد بود…………………(30)…………….ای زنان پیامبر شما مانند هیچ یک از زنان دیگر نیستید…………..(32)………….در خانه های خود بمانید ومانند روز گار جاهلیت ارایشتان را اشکار نکنید………همان خداوند میخواهد اهل بیت(=طبق نظر شیعه علی فاطمه حسن وحسین را )از پلیدی پاک کند و…….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    دیدید طبق نظر و برداشت شیعه

    خداوند میگوید

    ای زنان پیامبر این کار بکنید ان کار را بکنید وو شما مثل هیچ یک از زنان دیگر نیستیدو……….(همه این کارها را بکنید)تا علی فاطمه حسن وحسین پاک شوند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ابن تیمیه72

    11/8/93

    #11519
    جناب عبدالله بخاطر اینکه اکثر حرف هایتان بی احترامی به بنده بود برایتان متاسفم ولی باز با وجود بی ادب بودنتان مودبانه جوابتان را می دهم

    اینکه گفتید بنده ترسیدم از اینکه اونجا مطلب بذارم؟

    باید بگویم اگر میترسیدم همچین پستی را راه نمی ذاشتم تا نشان دهم حق با شیعه است پس این جواب اول

    اما اینکه ایه معترضه را قبول نداری و نمیدانی یکی از راه های جلو گیری از تحریف است باید بگویم در سوره یوسف هم همچین ایه ای وجود دارد وقتی که عزیز مصر پشت در یستاده و زلیخا در را باز میکند و یوسف را متهم میکند عزیز مصر کل سخنش رو به زلیخا است فقط ی لحظه رو به سخن را به یوسف میکند اینجا هم معترضه است

    اما اینکه بحث رجز و رجس را باز مطرح کردید واقعا نمیدانم چی بهتان بگم که اصلا مطلب را نخواندید
    نگاه کن اینکه خدا اصحاب بدر را از رجز شیطان دور کرد شکی نیست و فقط برای جنگ بود ان دوری از رجز تا مانند احد و حنین فرار نکنند مثلا نمونه ای از رجز شیطان را مثال میزنم:

    وَيَوْمَ حُنَيْنٍ إِذْ أَعْجَبَتْكُمْ كَثْرَتُكُمْ فَلَمْ تُغْنِ عَنْكُمْ شَيْئاً وَضاقَتْ عَلَيْكُمُ الْأَرْضُ بِما رَحُبَتْ ثُمَّ وَلَّيْتُمْ مُدْبِرين‏. التوبه /25
    این نمونه ای از رجز شیطان در حنین پس خداوند در بدر (که جنگ بدر قبل از جنگ حنین بود)اصحاب را از رجز شیطان پاک گرداند و فقط برای آن جنگ بود بفهم لطفا

    اما درباره سخن حضرت سجاد باید بگویم این عظمت خدا را نشان میدهد که بزرگترین انسان خود را برابر او کوچک و خطاکار میدانند نه گنه کاری امام سجاد حتی درجایی دیگر امده من خطاکار ترین بنده تو هستم که این نشان میده منظور عظمت خداست که ایشان اینگونه میگوید

    #11525
    جناب عبدالله اول مطلب رو خوب بخون ایکه منکر شدید زنان پیامبر هر کدام خانه ای جداگانه داشتند این حدیث شما را کافی است :

    عن أم سلمة (ر) : أنها قالت : في بيتي نزلت هذه الآية : إنما يريد الله ليذهب عنكم الرجس أهل البيت

    ام سلمه میگه درخانه من نازل شده پس اگر اتاق بوده چرا گفته خانه من؟و چرا نگفته خانه پیامبر؟

    اما اینکه ایه معترضه ویا جمله معترضه را قبول نداری باید بگویم علمایتان هم قبول دارند و این بیسوادیتان را نشان میدهد که قبول نداری

    و حضرت ابراهیم چون دریک خانه بودند اهل البیت خواندن

    اما اینکه رجز در ایه 16انفال با رجس در33احزاب چه فرقی داره را پیش از این در پست جواب دادم و برو بخون

    #11586
    جناب عبدالله خودم بهتر میدانم که جنگ بدر اولین جنگ بوده منظور جنگ های چون احد و حنین بود که چون اصحاب از رجز دور نبود پای به فرار گذاشتند

    اینکه گفتید پس جعفر کذاب هم جز اهل البیت است باید در جواب بگویم خوبه خودت هم میگی انما حصر هست فقط عده خاصی که همان چهاده نفر اهل البیت معصوم پیامبر هستند

    اما درباره فعل یرید باید بگم شما برید باب ها رو بخوانید تا بفهمید

    بقیه هم جوابی نداشتید که بدید

    #11596

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    اینکه گفته ای (اما اینکه ایه معترضه را قبول نداری و نمیدانی یکی از راه های جلو گیری از تحریف است)

    پاسخ من : 1- خداوند از چه کسی می ترسید که امکان دارد قران را تحریف کند و خداوند که حفاظتش را به عهده گرفته است ناتوان از مقابله بوده ؟؟

    2- خداوند قادر متعال از چه کسی می ترسید که مخالف گفته خودش (وَلَقَدْ يَسَّرْ‌نَا الْقُرْ‌آنَ لِلذِّكْرِ‌ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ‌) عمل کند ؟؟

    اینکه گفته ای (پس خداوند در بدر (که جنگ بدر قبل از جنگ حنین بود)اصحاب را از رجز شیطان پاک گرداند و فقط برای آن جنگ بود بفهم لطفا)

    پاسخ من : در کجای آیه 11 سوره انفال خداوند گفته است که فقط شما را از رجز شیطان دور می کنم تا از جنگ بدر فرار نکنید ؟؟

    و این جمله فقط برای آن جنگ را شکمی می گویی یا کیلویی ؟؟

    یا امام زمان شما فرموده اند ؟؟!!

    اینکه گفته ای (حتی درجایی دیگر امده من خطاکار ترین بنده تو هستم که این نشان میده منظور عظمت خداست که ایشان اینگونه میگوید)

    پاسخ من : به گفته شما وقتی خداوند امام سجاد را معصوم کرده است چطوری برخلاف دستور خداوند امام سجاد می گوید من خطاکارترین بنده توام ؟؟!!

    و برای مقام عصمتی که خداوند برایش اعطا کرده دهن کجی می کند ؟؟

    و آیا امام سجاد نمی توانست بگوید خداوندا من یکی از کوچکترین مخلوقات توام و من یکی از بندگان توام ؟؟

    عقل و شعور هم جیز خوبی است !!

    و برای چندمین بار خواهشمندم با این استدلالات آبکی باعث بطلان بیشتر مذهب شیعه نشوید .

    و به دست خود باطل بودن عقیده خود را عیان نکنید .

    #11597

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (ام سلمه میگه درخانه من نازل شده پس اگر اتاق بوده چرا گفته خانه من؟و چرا نگفته خانه پیامبر؟)

    پاسخ من : خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .

    خود شما در سوال اولیه به صراحت گفته ای (در حالی که پیامبر نه زن داشت و هرکدام یک خانه مشخص با خانه حضرت علی ده خانه مشخص است.)

    و خود شما هم در همین کامنت به صراحت گفته ای (و حضرت ابراهیم چون دریک خانه بودند اهل البیت خواندن)

    پس با این استدلالات شما چون آیه در خانه ام سلمه نازل شده شامل حضرت علی نمی شود به لحاظ اینکه خانه جداگانه ای داشته است .

    پس با استدلال خود شما ایه 33 احزاب شامل زنان پیامبر می شود .

    مبارکتان باشد این اعتراف شما !!

    اینکه گفته ای (اما اینکه رجز در ایه 16انفال با رجس در33احزاب چه فرقی داره را پیش از این در پست جواب دادم و برو بخون)

    پاسخ من : شما که هنوز آیه 11 انفال را با 16 انفال از هم تشخیص نمی دهی پس معلوم است که فقط از جاهای دیگر کپی می کنی و مقلد چشم بسته دیگران هستی و خزعبلات دیگران را در اینجا کپی کاری می کنی !!!

    و چرا دروغ می گویی ؟؟ در هیچ پستی نتوانستی پاسخ بدهی و من قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .

    و برای چندمین بار خواهشمندم با این استدلالات آبکی باعث بطلان بیشتر مذهب شیعه نشوید .

    و به دست خود باطل بودن عقیده خود را عیان نکنید .

    البته به نفع ما اهل سنت می باشد که شما ها در این سایت حضور داشته باشید تا خوانندگان متوجه بشوند که چطوری با تناقضات گفتاری خود شما عقیده شما را باطل می کنم .

    #11598

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (جناب عبدالله خودم بهتر میدانم که جنگ بدر اولین جنگ بوده منظور جنگ های چون احد و حنین بود که چون اصحاب از رجز دور نبود پای به فرار گذاشتند)

    پاسخ من : آیه 11 سوره انفال کاملا روشن و واضح می باشد .

    و به هیچ عنوان بحثی از فرار از جنگ مطرح نیست و این استدلالات آبکی شما به درد خود شما می خورد .

    آیا در جنگ های خندق و فتح مکه و … خداوند برای هر جنگ مثل آیه 11 سوره انفال نازل کرد تا آنها فرار نکنند ؟؟

    عقل و شعور هم چیز خوبی است !!

    اینکه گفته ای (باید در جواب بگویم خوبه خودت هم میگی انما حصر هست فقط عده خاصی که همان چهاده نفر اهل البیت معصوم پیامبر هستند)

    پاسخ من : مطالب من موجود است .

    در کجا گفته ام همان 14 نفر اهل بیت معصوم پیامبر هستند ؟؟

    من به صراحت گفتم پس با این استدلال شما تمام فرزندان امامان معصومند از جمله عبدالله افطح و جعفر کذاب !

    برای چندمین بار خواهشمندم که مطالب من را وارونه جلوه ندهید و به دلخواه خود تفسیر نکنید .

    و همچنین خود شما در تاریخ 11/8/93 گفتی (ام سلمه میگه درخانه من نازل شده) پس آیا امام نقی و امام تقی و امام حعفر صادق و …. که به دنیا نیامده بودند در خانه ام سلمه بودند ؟؟!!

    عجب !!! عجب !!! ای ملا رجب !!!

    اینکه گفته ای (اما درباره فعل یرید باید بگم شما برید باب ها رو بخوانید تا بفهمید)

    پاسخ من : تمام کسانی که به زبان عربی آشنایی دارند می دانند کلمه «یرید» که فعل مضارع است پیوستگی به گذشته هم ندارد .

    اینکه گفته ای (بقیه هم جوابی نداشتید که بدید)

    پاسخ من : دست پیش گرفته ای که پس نیفتی ؟؟

    این نوع فریب کاری ها برای خوانندگان این سایت شناخته شده است و شما فریب کاران را همه می شناسند .

    اگر می توانستی جواب بدهی صدها بار کپی می کردی و می گذاشتی !

    #1950
    بسم الله الرحمن الرحیم

     

    به دلیل اینکه پست جناب محمد35عزیز کمی شلوغ شده بود و احتمال این است که بعضی از شلوغی استفاده کنند تصمیم گرفتم که این مطلب را در این پست بنویسم.

    وَ قَرْنَ في‏ بُيُوتِکُنَّ وَ لا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجاهِلِيَّةِ الْأُولى‏ وَ أَقِمْنَ الصَّلاةَ وَ آتينَ الزَّکاةَ وَ أَطِعْنَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ إِنَّما يُريدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنْکُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَ يُطَهِّرَکُمْ تَطْهيراً
    آیه33سوره احزاب

    اینم کل ایه که فردا مشکلی پیش نیاد و سفسطه ای در کار نباشد.

    ابتدا باید عرض کنم آیه بدون شک معترضه است و وسط آیه منظور آیه عوض می شود که چندین آیه اینگونه در قرآن یافت میشود برای مثال آیه:

    حُرِّمَتْ عَلَيْكُمُ الْمَيْتَةُ وَالْدَّمُ وَلَحْمُ الْخِنْزِيرِ وَمَا أُهِلَّ لِغَيْرِ اللّهِ بِهِ وَالْمُنْخَنِقَةُ وَالْمَوْقُوذَةُ وَالْمُتَرَدِّيَةُ وَالنَّطِيحَةُ وَمَا أَكَلَ السَّبُعُ إِلاَّ مَا ذَكَّيْتُمْ وَمَا ذُبِحَ عَلَى النُّصُبِ وَأَن تَسْتَقْسِمُواْ بِالأَزْلاَمِ ذَلِكُمْ فِسْقٌ الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُواْ مِن دِينِكُمْ فَلاَ تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِ الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ الإِسْلاَمَ دِينًا فَمَنِ اضْطُرَّ فِي مَخْمَصَةٍ غَيْرَ مُتَجَانِفٍ لِّإِثْمٍ فَإِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِيمٌ
    بر شما حرام شده است مردار و خون و گوشت‏خوك و آنچه به نام غير خدا كشته شده باشد و [حيوان حلال گوشت] خفه شده و به چوب مرده و از بلندى افتاده و به ضرب شاخ مرده و آنچه درنده از آن خورده باشد مگر آنچه را [كه زنده دريافته و خود] سر ببريد و [همچنين] آنچه براى بتان سربريده شده و [نيز] قسمت كردن شما [چيزى را] به وسيله تيرهاى قرعه اين [كارها همه] نافرمانى [خدا]ست امروز كسانى كه كافر شده‏اند از [كارشكنى در] دين شما نوميد گرديده‏اند پس از ايشان مترسيد و از من بترسيد امروز دين شما را برايتان كامل و نعمت‏خود را بر شما تمام گردانيدم و اسلام را براى شما [به عنوان] آيينى برگزيدم و هر كس دچار گرسنگى شود بى‏آنكه به گناه متمايل باشد [اگر از آنچه منع شده است بخورد] بى ترديد خدا آمرزنده مهربان است (۳)

    بی شک این ایه معترضه است زیرا با هیچ عقل سالمی نمیپذیرد که با حرام شدن چند چیز دین کامل شود و اینکه تفسیرش چسیت ما کاری نداریم زیرا فقط مثالی بود تا آیه معترضه را درک کنند.

    حال به سراغ استدلال ها میرویم:

    ابتدا باید بگوییم اهل البیت و کسی که کمی عربی بداند میداند مقصود یک خانه ی خاص است نه چند خانه،زیرا طبق شواهد تاریخی پیامبر خدا یک اتاق کنار مسجد النبی داشت و بعضی اوقات در انجا به عبادت می پرداخت نزدیک ترین خانه ها به این اتاق،خانه ی امیرالمومنین علی بن ابیطالب بود و بعد طبق شواهد تاریخی هر کدام از ازواج نبی خانه هایی جداگانه داشتند که طبق چیز هایی که نقل شده پیامبر هر شب به یکی از خانه ها میرفته و هر خانه بنام آن زن معروف بوده.

    یا در ایه امده اهل البیت یعنی اهل یک خانه ی مشخص(یک خانه ی مشخص)در حالی که پیامبر نه زن داشت و هرکدام یک خانه مشخص با خانه حضرت علی ده خانه مشخص است.

    حال اثبات عصمت:

    برادران عزیز لطفا مطلب را دقیق دقیق بخونید که فردا نقد الکی ندید و اعصاب من و خودتون رو بیخودی خرد نکنید:

    الرجس و تطهیر را در کنار هم ببینید در میابید که منظور عصمت است زیرا کوچک ترین پلیدی رجس است و اگر کوچکترین رجسی در کار باشد تطهیر ناقص بوده پس ایه مطلقا عصمت را نشان میدهد.

    اما استدلال شما به رجز و اصحاب بدر:الرجز " مطلقا بر اضطراب و سستی است حال عده ای میگویند یعنی چه؟عده ای در جنگ بدر میگفتند تعداد ما اندک است و کفار چون سیل و قطعا ان ها پیروز خواهند شد و خداوند آن ها را از رجز شیطان پاک کرد تا مانند بقیه جنگ ها فرار نکنند.

    این هم جواب سوال رجز شما(عبدالله) و استدلالی که اگر معنی را هم میخواندید به ان میرسید اما میخواستید حرفی زده باشید این هم از عصمت

    حال به دو نکته بعضی اشاره میکنند:انما و یرید

    ابتدا انما بعضی میگویند حصر است و چگونه آن را به امامان خود بعد امام حسین تفسیر میکنید؟

    حال پاسخ می دهیم حصر به چی است؟حصر به اهل البیت است و امامان ما همگی جز اهلبیت هستند

    اما فعل یرید:من از این شبهه خندم میگیره که بعضی نمیدانند یرید جز باب هایی است که فعل ان ها پیوستگی دارد یعنی از ابتدا بوده و ادامه خواهد داشت.

    اما اینکه عصمت تکوینی است یا تشریعی؟باید بگوییم عصمت امری تشریعی و تکوینی است یعنی برای اینکه خدا آن ها را پاک گرداند به اراده خود(تکوینی)نیاز به خواست خود اهل البیت دارد(تشریعی) که در اصل آن را تشریعی میگویند زیرا نظر اصلی نظر خود اهل البیت است تا پاک شوند.

    برای مثال که بهتر جا بیفته خداوند به راه راست هدایت کرده است میخواهید شکر گذار باشید یا ناسپاس دقت کنید خدا هدایت کرده است(تکوینی)و میخواهید شکر گذار باشید یا ناسپاس(تشریعی)

    #23051

    mokhtarsaqafi
    مشارکت کننده

    الحمد الله میبینم که بعد از شکست های متوالی آقایان در اسلام تکس قبلی به اینجا کوچ کردند تا به بهانه خرابی سایت قبلی و تعویض سایت مطالب بنده را پاک کنند و مطالب خود را باقی بگذارند و به بهانه طراحی جدید کارهایی کنند که بگویند شیعه کم آورد و ما ماندیم و… ولی قابل توجه باید باشد که آیدی مدافعین حرم (بنده)و ایمیلم به هیچ وجه ثبت نام نشدند در اینجا و هرچه تلاش کردم بجز ارور چیزی ندیدم که مجبور به تعویض ایمیل و نام کاربری شود و این روشی نا جوانمردانه است

    #23053

    noor.haq
    مشارکت کننده

    بسم الله الرحمن الرحیم. جناب مدافع گفتی که: حال پاسخ می دهیم حصر به چی است؟حصر به اهل البیت است و امامان ما همگی جز اهلبیت هستند

    اما فعل یرید:من از این شبهه خندم میگیره که بعضی نمیدانند یرید جز باب هایی است که فعل ان ها پیوستگی دارد یعنی از ابتدا بوده و ادامه خواهد داشت. خب: حالا «إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ» (المائده : 55) آیا فعل یقیمون ویوتون استمرار وپیوستگی دارد یا منحصر شد به علی وگذشت؟

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 16)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.