صحنه ای وقیحانه و خلاف شرع بین فاطمه و سلمان فارسی (استغفر الله و اتوب الیه)

Home انجمن ها اهل بیت صحنه ای وقیحانه و خلاف شرع بین فاطمه و سلمان فارسی (استغفر الله و اتوب الیه)

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  mojahed.din در 9 سال، 5 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 12 نوشته (از کل 12)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #1792

    mojahed.din
    کاربر
    .

    این سلسله تهمت های شیعه به اهل بیت همچنان ادامه دارد

    این بار با صحنه ای همانند فیلم های فارسی وان روبرو میشویم که روافض علی را بی غیرت نشان میدهند و فاطمه با سلمان فارسی یک خلوت دو نفره را تشکیل میدهند که سلمان بدون اجازه وارد خانه فاطمه میشود و فاطمه نیز وضع پوشش مناسبی نداشته و فاطمه از دوری سلمان گله میکند و میگوید ای بی وفا به ما دیگه سر نمیزنی. سلمان هم میگه (حبیبی) عزیزم منو بی وفایی؟ فاطمه هم میگه بشین کنارم

    .

    فقال (عليه السلام): يا سلمان أئت منزل فاطمة بنت رسول الله (صلى الله عليه وآله) فإنها إليك مشتاقة تريد أن تتحفك بتحفة قد اتحفت بها من الجنة، قلت لعلي (عليه السلام)، قد اتحفت فاطمة (عليها السلام) بشئ من الجنة بعد وفاة رسول الله (صلى الله عليه وآله) ؟ قال: نعم بالامس. قال سلمان الفارسي: فهرولت إلى منزل فاطمة (عليها السلام) بنت محمد (صلى الله عليه وآله)، فإذا هي جالسة وعليها قطعة عباء إذا خمرت رأسها انجلى ساقها وإذا غطت ساقها انكشف رأسها، فلما نظرت إلي اعتجرت ثم قالت: يا سلمان جفوتني بعد وفاة أبي (صلى الله عليه وآله) قلت: حبيبتي أأجفاكم ؟ قالت: فمه اجلس واعقل ما أقول لك.

    علی علیه السلام گفت: ای سلمان برو خانه فاطمه دختر رسول الله صلی الله علیه و آله چرا که او مشتاق دیدنت است میخواهد به تو تحفه ای از تحفه های بهشت بدهد، به علی علیه السلام گفتم، آیا فاطمه به من تحفه میدهد از چیزی در بهشت بعد از وفات رسول الله صلی الله علیه و آله؟ گفت: بله. سلمان گفت: پس با دویودن رفتم منزل فاطمه علیه السلام دختر محمد صلیه الله علیه و آله، ىيىم كه او نشسته است و قطعه عبایی بر روی خودش انداخته بود وقتي كه روسری را بر سرش گذاشت ساق پایش آشکار شد و هنگامی که ساق پایش را میپوشاند سرش آشکار میشد، پس هنگامی که به سرش نگاه کردم سرش را پوشاند سپس گفت: ای سلمان بعد از وفات پدرم با ما جفا کار و رویگران شده ای گفتم: ای محبوبه من آیا من بیوفا شده ام؟ فاطمه گفت پس چی. بشین ببين چه میگویم

    این هم لینکش

    http://lib.eshia.ir/11008/43/66

    نام کتاب : بحار الأنوار نویسنده : العلامة المجلسي جلد : 43 صفحه : 66

    .

    #6598

    rrw
    کاربر

    جناب مجاهد دين ، حال که دنبال صحنه هاي وقيحي بد نيست دسته گل عايشه را هم ببيني.

    «… أخبرنى سالم سبلان قال: وكانت عايشة تستعجب بأمانته وتستأجره فارتنى كيف كان رسول اللّه صلى‏الله‏عليه‏و‏سلم يتوضأ… وغسلت وجهها ثلاثا ثمّ غسلت يدها اليمنى ثلاثا واليسرى ثلاثا ووضعت يدها في مقدم رأسها ثمّ مسحت رأسها مسحة واحدة إلى مؤخره ثمّ امرت يديها بأذنيها ثمّ امرت على الخدين. قال سالم: كنت آتيها مكاتبا ما تختفى منى فتجلس بين يدى وتتحدث معى…»

    سالم سبلان – كه به خاطر امانتداريش عايشه او را اجير كرده بود- مى‏گويد: عايشه به من نشان داد كه رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چگونه وضو مى‏گرفت… سه بار (عايشه) صورتش را شست سپس سه بار دست راستش و سه بار دست چپش را شست و سپس دستش را جلو سرش قرار داد و آن را به تمام سرش كشيد و گوشهايش را مسح كرد و بر دو گونه‏اش كشيد.

    روايتي ديگر:

    «أبو سلمة: دخلت أنا و أخو عايشة على عايشة فسألها أخوها عن غسل النبى صلى‏الله‏عليه‏و‏آله فدعت بإناء نحوا من صاع فاغتسلت وأفاضت على رأسها وبيننا وبينها حجاب»

    أبو سلمة مى‏گويد: من و برادر عايشه بر او وارد شديم. برادرش از او درباره غسل پيامبر پرسيد. او ظرفى كه تقريبا

    گنجايش يك صاع (تقريبا يك من) داشت طلبيد و بر سرش آب ريخت و بين ما و او حجاب بود.

    صحيح بخارى، ج 1، ص 72، كتاب الغسل، باب الغسل بالصاع

    حال سوال اينجاست که آيا نمي شد غسل و وضو را از يک صحابه مرد سوال کرد؟حداقل وضو پيامبر را که همه اصحاب ديده بودند.از طرفي آيا براي تعليم وضو وغسل حتما مي بايست عايشه آنها را عملي اجرا مي کرد؟!! چه پشت پرده باشد چه نباشد!!

    بسه يا از کول کردن عايشه و رفتن رسول خدا به محفل طرب و… بگم!

    #6601

    habib
    مشارکت کننده
    بنام خدا

    السلام علی عبادالله الصالحین

    در اینکه روایات منقول از نظر صحت و تطابق با واقعیت بایسته بررسی است بر هیچ خردمندی پوشیده نیست.و با توجه به عدم تخصص، ورود به بررسی از طرف بنده منتفی است.

    اما نکته ای که از مجموع دو نوشته قبلی،خارج از میزان صحت و درجه اعتبار و خیانت در ترجمه احادیث مذکور به روشنی می توان دریافت:

    اینکه برادر مجاهد دین در جهت اثبات خیانت های صورت گرفته در جعل گزارش ها و روایات تاریخی و نقل قول ها و نیات شوم عاملین به این خیانت های وقیح مطالبی را از کتب مورد وثوق این جماعت ذکر کردند که شاهد به میدان آمد و در اثبات منظور برادر به صورت زنده به تبع اسلاف خاین و منحرف و منافق خود به توهیناتی که اساسا” از قلب بیمارش نشئت می گیرد بر اساس کینه دیرینه و موروثی اش خباثت باورش را به نمایش می گذارد.

    این گونه توهینات کینه توزانه و وقاحت های زنده و مستند و هتاکانه دقیقا” فضای جامد و ارتجاعی اسلاف و مدعیان حاضر کذاب تشیع را به روشنی ترسیم می کند و خبث نیت و میزان تحجر و نفاق اینان را بیش از پیش روشن می کند.

    ارادت اهل سنت و جماعت نسبت به اهل بیت علیهم السلام و امهات مومنین و صحابه جلیل القدر رضی الله عنهم اجمعین بدون خدشه است و بر همه ایشان فرض است و از مفتریانی چون rrw و اسلافش بیزارند. چرا که این مدبرین نه شرم دارند و نه حیا و تمام آیین ضاله شان بر اساس توهین و وقاحت بنا شده که هم در کتب خودشان مسطور است و در هر سوراخی چنانچه مشاهده شد به دنبال جفنگیات و تاویلات بیمار گونه خویشند.

    خدا را سپاسگزارم که از این منجلاب متعفن دروغ و ریا و وقاحت مرا رهایی بخشید تا بتوانم به دور تعصبات موروثی و قومی و قبیله ای ماهیت پلید مبلغین و مراجع تحریف مدعی تشیع را در یابم و با دیدن چنین برخوردهایی بر ایمانم به الله واحد افزوده شود. و بر برائتم از آیین ضاله مدعی تشیع و هر آیین مشابه آن مصمم تر گردم.

    و السلام علی من اتبع الهدی

    #6622

    rrw
    کاربر

    جناب حبيب نوشته اي: برادر مجاهد دین ….. مطالبی را از کتب مورد وثوق این جماعت ذکر کردند..”

    پاسخ:

    حبيب جان مي بيني تعصب چقدر کورت کرده . بنده سه روايت از صحيح بخاري آوردم. و تو آن را نديدي!!!! و مي گويي روايت مجاهد دين قابل اعتنا تر است. آيا نمي خواهي خودت را از اين جهالت نجات دهي.و از خواب بيدار شوي. قضاوت با خوانندگان.

    بقيه اراجيفت هم که پاسخ ندارد.

    #6668

    mojahed.din
    کاربر
    باز مفتضح فرمودی جماعت رافضه را احسنت بر پشتکار شما

    اولا روایت اول ضعیف است «وبيننا وبينها حجاب»

    #6669

    mojahed.din
    کاربر
    عرعر دابلو جوابت را دادم

    این هم اثبات اینکه ابا سلمه برادر رضاعی عایشه بوده که ام کلثوم به او شیر داده است و عایشه خاله او بود. و آن شخص دیگه هم که طبق متن روایت برادر او بود

    أبا سلمة بن عبد الرحمن قال الزهري……. وأرضعت أم كلثوم بنت أبي بكر أبا سلمة فكان يتولج على عائشة التمهيد لابن عبد البر ج7 ص 61

    http://www.islamweb.net/newlibrary/d…k_no=78&ID=368

    و

    وأرضعته أم كلثوم،فعائشة خالته من الرضاعة سير أعلام النبلاء للذهبي ج 4ص288
    http://www.islamweb.net/newlibrary/d…&bk_no=60&ID=4 87

    خداوند درباره ام المومنین فرموده است

    واذكرن ما يتلى في بيوتكن من آيات الله والحكمةإن الله كان لطيفا خبيرا” الأحزاب 3

    و آنان تبلیغ سنت پیامبر را کرده اند

    و روایتی که در بخاری نیز امده در باب «باب الغسل بالصاع ونحوه» و عایشه رضی الله عنها برای اثبات اینکه میشود با یک صاع اب هم وضو گرفت در پشت حجاب نزد محارم خود وضو گرفت

    ول

    #6815

    Mehrab
    کاربر
    بررسي سند روايت:
    عن الشيخ علي بن محمد بن علي بن عبد الصمد ، عن جده ، عن الفقيه أبي الحسن ، عن أبي البركات علي بن الحسين الجوزي ، عن الصدوق ، عن الحسن ابن محمد بن سعيد ، عن فرات بن إبراهيم ، عن جعفر بن محمد بن بشرويه ، عن محمد بن إدريس بن سعيد الأنصاري ، عن داود بن رشيد والوليد بن شجاع بن مروان ، عن عاصم ، عن عبد الله بن سلمان الفارسي ، عن أبيه

    ـ الحسن بن محمد بن سعيد :
    توثيقي در موردش وجود ندارد وشيخ محمد الجواهري دركتابش المفيد من معجم رجال الحديث ( ص154 ) راجبش گويد:مجهول است

    ـ جعفر بن محمد بن بشرويه :
    مجهول است ‘شيخ شاهرودي دركتابش مستدركات علم الرجال والحديث جزء ج 2 ص 191راجبش گويد : در هيچ كتب رجالي ازاو نام برده نشده

    ـ عبد الله بن سلمان الفارسي:
    شيخ شاهرودي دركتابش مستدركات علم الرجال والحديث جزء ج5 ص 26 راجبش گويد:در هيچ كتب رجالي نامي از او برده نشده
    ـ محمد بن إدريس بن سعيد الأنصاري مجهول است.

    شرح: اين توصيف براي لباسي است كه توسط زهرا ع پوشيده شده بوده نه شرح حال زهرا ع‎‎،كه زهرا ع بعد پوشانيدن تمام بدنشان مبادرت به پوشيدن لباس اضافي نمودند ازشدت حيا وتواضع،كه ان لباس طوري بود كه وقتي سر را مي پوشاند ساق پا را نمي پوشاند و وقتي ساق را مي پوشاند سر را نمي پوشاند و اصلأ منظور آن نيست كه آن مواضع غير پوشيده وعريان بودند اگر به عبارت عباء تأمل كنيم‎ ‎ [فرهنگ لغت دهخدا=پوششی است از پشم پیش شکافته که بر روی لباس پوشند]متوجه اين حقيقت خواهيم شد‎ ‎ كه حضرت زهرا ان عبا را بر روي لباسش انداخته بود نه انطور كه قلب هاي مريض برداشت كردن كه ساق وسر حضرت زهرا برهنه بوده.

    پس جناب مجاهد انچه كه نامناسب است وضع فاطمه س نبود بلكه وضع عقل وبرداشت شماها بود.

    #6817

    Mehrab
    کاربر
    اما اين سخن حضرت سلمان به فاطمه يعني حبيبتي:
    بركسي كه مسلمان است پوشيده نيست كه حب اهل بيت واجب است وكسي نيست منكرآن شود كه فاطمه س محبوب او نيست و او را دوست ندارد جزآنكه ناصبي باشد .
    اينجا لينك كليپي از شيخ سلفي العريفي راجب قول المرأة للشيخ إني احبك في الله(خطاب زن به پيروشيخ كه من بخدا تورا دوست دارم)
    كه مرتبت باموضوع است وقرار مي دهم:
    http://www.youtu be.com /watch?v=Xmt4Y…l ayer_embedded
    كه درواقع جواز گفتن دوست دارم به شيخي است كه كبير است ازنظرسني.
    وحضرت سلمان هم ازنظرسن شيخ كبير بودن وطبق فتواي عريفي انطور گفتنش اشكال نداشت.
    اما پيامبرص وخلوت بازن نامحرم:
    -جاءت امرأة من الأنصار إلى النبيِّ صلَّى اللهُ عليه وسلَّم‎ ‎فَخَلَابِها،فقال : (واللهِ إنكم أحبُّ الناسِ إليَّ‎(‎ .
    انس مي‏گويد: زني از انصار نزد نبي ص آمد پس رسول خدا با آن زن خلوت كرد و به او گفت: به خدا قسم شما زنها محبوترين مردم نزد من مي‏باشيد
    الراوي:أنس بن مالك‎ ‎المحدث: البخاري-المصدر: صحيح البخاري-الصفحة أو الرقم:5234
    خلاصة حكم المحدث:صحيح
    اهل سنت براي توجيح اين خلوت با نامحرم فرمودن برنبي ص جايز است خلوت با زن نامحرم!!!
    انس ازكجا به اين خلوت وسخنان نبي با زن اگاه شده است!!!
    فالگوش ايستاده بوده يا نبي ص بهش خبر داده كه من به زن نامحرم ميگفتم محبوب مني!!!
    #6826

    habib
    مشارکت کننده
    بنام خدا

    السلام علی عبادالله الصالحین

    کافر همه را به کیش خود پندارد.و جناب ررو به مانند همان رفیق دزدش در حال فرار فریاد دزد را بگیرید سر می دهد.

    تنها یک واقعیت را اگر درک می کردی اینهمه حماقت خود را حمل بر دیگران نمی کردی.

    و آن اینکه اگر وقاحت و سب و لعن و فضولی در محاکمه درگذشتگان و غلو و تنقیص های معمول در جماعت مدعی تشیع را از این مدبرین خلع کنی دیگر چه مستمسکی به خیال خام خود در اثبات اباطیل و اراجیف و حماقت های خود خواهند داشت.

    در حالی که در باور یک مسلمان راستین محور و ملاک سنجش، حق است، مدعی تشیع در جهت اثبات اصل مبتدع امامت منصوص ناچار به وهنیاتی اینچنین است و در تخریب شخصیت دیگران برای خود تشخص تکدی می کند.

    والسلام علی من اتبع الهدی

    #6833

    Mehrab
    کاربر
    -أنَّ النبيَّ صلَّى اللهُ عليهِ وسلَّمَ أَتَى فاطمةَ بعبدٍ كان قد وَهَبَهُ لها قال وعلى فاطمةَ رضي اللهُ عنها ثوبٌ إذا قَنَّعَتْ بهِ رأسَها لم يَبلُغْ رجليْهَا وإذا غَطَّتْ بهِ رجليْهَا لم يَبلُغْ رأسَهَا فلمَّا رأى النبيُّ صلَّى اللهُ عليهِ وسلَّمَ ما تَلْقَى قال إنهُ ليسَ عليكِ بَأْسٌ إنَّما هوأبوكِ وغلامُكِ

    الراوي:أنس بن مالك المحدث: الألباني-المصدر: السلسلة الصحيحة-الصفحة أو الرقم:6/869
    خلاصة حكم المحدث:إسناده صحيح

    انس گويد:نبي ص با غلامي كه انرا به فاطمه هبه كرده بود به فاطمه رسيد.
    انس ادامه مي دهد:كه فاطمه لباسي پوشيده بود كه وقتي انرا به سرش مي انداخت به پاهايش نمي رسيد ووقتي پاهايش را با آن مي پوشاند به سرش نمي رسيد!!!
    وقتي نبي ص ديد ان ماجرارا گفت:فاطمه اين برتو عيب نيست همانا او اب وغلام تو است.

    دراين روايت لفظ ثوب يعني لباس امده و نمي توان عبارت را برغير آنچه كه ازآن واضح است حمل نمود برعكس روايت شيعه
    و اهل سنت جواب بدن جناب انس ايا خود صحنه را تماشا مي كرد و حضرت فاطمه راكه نامحرم است ديد ميزد يا انس ماجرا را ازنبي ص شنيده وتدليس نموده در سند!!!

    #6836

    habib
    مشارکت کننده
    بنام خدا

    السلام علی عبادالله الصالحین

    وقتی که حتی یک مسلمان موحد منکر فضایل و پاکی زهرای بتول علیها سلام یافت نمی شود اینگونه منقولاتی که در آیین ضاله مدعی تشیع مقدم بر وحی منزل است چه چیز را ثابت می کند؟!!

    مسلمین موحد منهجشان در برخورد با منقولات روشن است و اجتهادات ایشان در تصحیح احادیث و طبقه بندی های معمول گویای دقت و اخلاص ایشان است.

    و این مدعی تشیع است که با القای عدم فهم و توان ادراک به خود همواره به روایات تمسک دارد و تاویلات اسلافش را فوق قرآن کریم و اوامر الله سبحانه و تعالی می داند.

    پس وجود روایات موهن و نادرست در متون تالیفی بشر امری ممکن الوقوع است و خطای در تاویل هم امکان دارد.و به همین سبب است که اجتهاد مستمر در تصحیح اشتباهات در نقل و تاویل لازم است.و این چیزی است که مراجع تحریف مدعی تشیع را خوش نمی آید.

    نکته اینجاست که در هر صورت ناقل و شنونده هر سخن و رخدادی بشر ممکن الخطا است.

    والسلام علی من اتبع الهدی

    #6875

    mojahed.din
    کاربر
    هدف من از این پست این بود که به شما این را یاد بدهم که عینک بد بینی را از چشمانتان بردارید.

    روافض تمام قضایای تاریخ پر از افتخار و نور اصحاب را با عینک بد بینی نگاه میکند و همیشه نصف خالی لیوان را میبیند و از هر چیزی استفاده میکند تا طعنه ای را به خیر امت بزند

    من این روایت را آوردم تا این تاویلاتیکه برای روایت میکنید را عام کنید.

    همانطور که هزار بهانه و دلیل میتراشید تا هرطور که شده آن صحنه را خوب جلوه دهید پس عینک بد بینی را بردارید و به بهترین یاران پیامبر طعنه و ایراد نگیرید

    والسلام علی من اتبع الهدی

    به ايات 8 تا 10 سوره ي حشر توجه كنيد. خداوند سه دسته از مومنان را معرفي ميكند. مهاجرين انصار و كساني كه بعد از آنان مي آيند.
    ‏ لِلْفُقَرَاء الْمُهَاجِرِينَ الَّذِينَ أُخْرِجُوا مِن دِيارِهِمْ وَأَمْوَالِهِمْ يَبْتَغُونَ فَضْلاً مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَاناً وَيَنصُرُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ أُوْلَئِكَ هُمُ الصَّادِقُونَ ‏ 8 حشر
    ‏ همچنين غنائم از آنِ فقراي مهاجريني است كه از خانه و كاشانه و اموال خود بيرون رانده شده‌اند . آن كساني كه فضل خدا و خوشنودي او را مي‌خواهند ، و خدا و پيغمبرش را ياري مي‌دهند . اينان راستانند . ‏
    ‏ وَالَّذِينَ تَبَوَّؤُوا الدَّارَ وَالْإِيمَانَ مِن قَبْلِهِمْ يُحِبُّونَ مَنْ هَاجَرَ إِلَيْهِمْ وَلَا يَجِدُونَ فِي صُدُورِهِمْ حَاجَةً مِّمَّا أُوتُوا وَيُؤْثِرُونَ عَلَى أَنفُسِهِمْ وَلَوْ كَانَ بِهِمْ خَصَاصَةٌ وَمَن يُوقَ شُحَّ نَفْسِهِ فَأُوْلَئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ ‏ 9 حشر
    ‏ آناني كه پيش از آمدن مهاجران خانه و كاشانه ( آئين اسلام ) را آماده كردند و ايمان را ( در دل خود استوار داشتند ) كساني را دوست مي‌دارند كه به پيش ايشان مهاجرت كرده‌اند ، و در درون احساس و رغبت نيازي نمي‌كنند به چيزهائي كه به مهاجران داده شده است ، و ايشان را بر خود ترجيح مي‌دهند ، هرچند كه خود سخت نيازمند باشند . كساني كه از بخل نفس خود ، نگاهداري و مصون و محفوظ گردند ، ايشان قطعاً رستگارند . ‏
    ‏ وَالَّذِينَ جَاؤُوا مِن بَعْدِهِمْ يَقُولُونَ رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا وَلِإِخْوَانِنَا الَّذِينَ سَبَقُونَا بِالْإِيمَانِ وَلَا تَجْعَلْ فِي قُلُوبِنَا غِلّاً لِّلَّذِينَ آمَنُوا رَبَّنَا إِنَّكَ رَؤُوفٌ رَّحِيمٌ ‏ 10 حشر
    ‏ كساني كه پس از مهاجرين و انصار به دنيا مي‌آيند ، مي‌گويند : پروردگارا ! ما را و برادران ما را كه در ايمان آوردن بر ما پيشي گرفته‌اند بيامرز . و كينه‌اي نسبت به مؤمنان در دلهايمان جاي مده ، پروردگارا ! تو داراي رأفت و رحمت فراواني هستي . ‏
    در اين آيات سه دسته از مومنان را شناختيم و دسته ي مهاجرين و انصار در ايات بالا توصيف شدند و رضايت خدا از انان را ديديم اما بعد از اين دو دسته ما آمده ايم. حال سوال اين جاست كه در اين تقسيم بندي الهي جايگاه روافض كجا ميباشد؟

    آيا از مهاجرين و انصار هستند؟

    آيا از كساني هستند كه مهاجرين و انصار را به نيكي ياد ميكنند؟

    قطعا هيچ جايگاهي ندارند. روافض از بدو تولد فرزندانشان بذر نفاق و دشمني و كينه با اصحاب پيامبر را ميكارند.

در حال نمایش 12 نوشته (از کل 12)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.