شهادت ثالثه

Home انجمن ها فقه شهادت ثالثه

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  khaled ebn valid در 9 سال، 6 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 4 نوشته (از کل 49)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #11663

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    اینکه گفته ای (جناب عبدالله ما شیعیان هم مانند شیخ صدوق میگوییم اشهدا علیا ولی الله در اذان نیست و شما گویا متوجه نمیشوید)

    پاسخ من : طبق همین اعتراف صریح خود شما پس چرا هر روز و در تمام اذان هایی که از مساجد شما پخش می شود اشهد ان علی ولی الله را که جزو اذان نیست و کسانی که لعنت شده اند به اذان اضافه کرده اند را ، انجام می دهید ؟؟؟

    آیا شما اعمال کسانی که موفضه هستند و لعنت شده هستند را انجام می دهید ؟؟

    اینکه گفته ای (ووقيت خداوند ماه را آفريد بر روي آن نوشت : لا اله الا الله محمد رسول الله علي امير المومنين ؛ و اين همان سياهي است که در ماه مي بينيد ؛)

    پاسخ من : از همین مورد کذب این روایت ثابت می شود .

    این احادیث مردم 100 سال پیش را گول می زد .

    اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی و با سواد شدن مردم و نرم افزارهایی که با آن سطح ماه قابل رویت است ، این احادیث به درد سطل آشغال می خورد .

    اینکه گفته ای (دقت کنی میبینی گفته:((ايشان ( سنيان ) روايتي نقل مي کنند که وقتي رسول خدا به آسمان برده شد ،)

    پاسخ من : چرا همیشه علمای شیعه به احادیث جعلی و موضوع و باطل در نزد اهل سنت متوسل می شوند ؟؟

    و سه حدیثی از اهل سنت که نقل کرده ای همه باطل و موضوع می باشد :

    1- «المحدث: الذهبي المصدر: ميزان الاعتدالالصفحة أو الرقم: 1/540

    خلاصة حكم المحدث: باطل»

    2- «المحدث: الخطيب البغدادي المصدر: تاريخ بغدادالصفحة أو الرقم: 7/347
    خلاصة حكم المحدث: [فيه] الحسن بن عبد الرحمن الاحتياطي قال عبد الله بن عدي يسرق الحديث منكر عن الثقات»

    3- «المحدث: الألباني المصدر: السلسلة الضعيفةالصفحة أو الرقم: 5617
    خلاصة حكم المحدث: موضوع»

    برای اینکه خوانندگان بدانند که احادیث جعلی و موضوع است یا صحیح می باشد به سایت http://www.dorar.net/hadith مراجعه کنند و قسمتی از حدیث را بگذارند تا صحت و سقم آن برایشان آشکار شود .

    #11664

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    اولا : حدیثی که از امام جعفر صادق نقل کردی و در آن حدیث گفته شده است :

    (وقيت خداوند ماه را آفريد بر روي آن نوشت : لا اله الا الله محمد رسول الله علي امير المومنين ؛ و اين همان سياهي است که در ماه مي بينيد ؛)

    و من در پاسخ شما گفتم :

    از همین مورد کذب این روایت ثابت می شود .

    این احادیث مردم 100 سال پیش را گول می زد .

    اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی و با سواد شدن مردم و نرم افزارهایی که با آن سطح ماه قابل رویت است ، این احادیث به درد سطل آشغال می خورد .

    چرا پاسخ ندادی و نمی دهی و فرار می کنی ؟؟

    اینکه گفته ای (ههههههههههههههههه

    گفته سنی ها نقل میکنند و ایا نقل نمیکردند؟)

    پاسخ من : چرا همیشه علمای شیعه به احادیث جعلی و موضوع و باطل در نزد اهل سنت ، متوسل می شوند ؟؟

    و سه حدیثی از اهل سنت که نقل کرده ای همه باطل و موضوع می باشد :

    1- «المحدث: الذهبي المصدر: ميزان الاعتدالالصفحة أو الرقم: 1/540

    خلاصة حكم المحدث: باطل»

    2- «المحدث: الخطيب البغدادي المصدر: تاريخ بغدادالصفحة أو الرقم: 7/347
    خلاصة حكم المحدث: [فيه] الحسن بن عبد الرحمن الاحتياطي قال عبد الله بن عدي يسرق الحديث منكر عن الثقات»

    3- «المحدث: الألباني المصدر: السلسلة الضعيفةالصفحة أو الرقم: 5617
    خلاصة حكم المحدث: موضوع»

    برای اینکه خوانندگان بدانند که احادیث جعلی و موضوع است یا صحیح می باشد به سایت http://www.dorar.net/hadith مراجعه کنند و قسمتی از حدیث را بگذارند تا صحت و سقم آن برایشان آشکار شود .

    #11758
    نگاه کن برادر من جناب عبدالله عزیز با لحن اروم یا لحن تند هرکدوم بهتر متوجه میشی بگو باهات صحبت کنم اشهدا علیا ولی الله جز اذان نیست و عقیده شیعه و شیخ صدوق هم بوده و این به این معنا است که شیعه بر این باور است که پیامبر نگفته واجب است اشهدا علیا ولی الله را در اذان بگویید و واجب است بگویید ولی وقتی از ان در اذان استفاده میشده چه زمان پیامبر و چه زمان امامان گفته شده هیچ ایرادی ندارد زیرا خداوند امر کرد منادی پس از اشهدا محمد رسول الله ،اشهدا علیا ولی الله گفته شود و در حدیثی که در بحار داده شد گفته میشود هر جا اشهدا محمد رسول الله گفتید اشهدا علیا ولی الله نیز بگویید و نگفته این امر در اذان واجبه و در کجا واجبه فقط گفته همجا این دوتا با هم می ایند
    #11762
    خیلی جالب است جناب عبدالله شما زمان شناسی حدیث را نگاه کنید این حدیث در زمان امام صادق نقل شده است در حالی که علما شما چیزی نزدیک به دویست سال یا بیشتر بعد این را رد میکنند و از اینجا باید فهمید ان زمان نقل میشده و ان زمان بررسی رجالی نبوده و مثل این زمان نرم افزار نبوده که مثلا اصحاب امام صادق بیایند و بررسی رجالی کنند و چون ان زمان بین اعوام نقل میشده خواستند صحت را از امام صادق جویا شوند و از این جا بیسوادی محض شما مشخص است
در حال نمایش 4 نوشته (از کل 49)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.